Beoordelingen over Patacona Resort Apartments

Avenida Mare Nostrum,15, 46120 Valencia, Spanje

#340 van de 592 vakantiewoningen in Valencia

Gebaseerd op 697 beoordelingen over dit appartement

6,2

Heerlijk appartement op fietsafstand van Valencia
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

De locatie was fijn, wel een stuk fietsen naar de stad maar prima te doen. Veel lekkere restaurantjes in de buurt en 2 supermarktjes vlakbij waar ze vers stokbrood en lekkere croissants verkopen. Verder een groot appartement en prima uitgeruste keuken en fijne badkamer. Leuk balkon uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Zeer matig
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Het appartement op zich was zeer slecht ingericht, je kon niet gemakkelijk zitten, zeer slecht licht, de bedden waren heel erg slecht, zeker aan vervanging toe, de twijfelaar maakte zoveel lawaai dat we er iets tussen hebben gelegd, de matrassen waren echt vies, of te wel smerig, we hebben de keuken niet gebruikt, er hing een riool lucht, vreselijke lucht, jammer want de gebouwen zien er zo mooi uit, ook de tuin werd goed onderhouden en het zwembad was geweldig. Dicht bij het strand, wat heel fijn is, maar voor ons de eerst en laatste keer dat we daar naar toe zijn gegaan.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Valencia is een prachtige stad en bij verblijf in dit appartementencomplex heb je de perfecte combi
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

In appartement zelf geen WiFi (wel in openbare ruimte) en op vraag hierover geen reactie ontvangen van eigenaar. De bank is kapot en daarom ligt er een kleed overheen. Verder voldoende servies en kookgerei aanwezig, alleen een broodmes misschien handig? Maar, verder een prima en ruim appartement met lekker balkon en een schitterende ligging met uitzicht op zee.

De ligging van het appartement! Adres om sleutel op te halen was van te voren duidelijk in e-mail aangegeven, maar omdat dat een klein kantoortje is in een groot gebouw was het in eerste instantie wat moeilijk te vinden. Nadat we het echter gevonden hadden was de ontvangst zeer vriendelijk.

Verder van het centrum, maar dichtbij strand.
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Het appartement ligt wat verder van het centrum, winkels en restaurants. Daardoor ook lastiger te bereiken met openbaar vervoer. Het zwembad gaat pas in juni open.

Het zandstrand is dichtbij, breed en rustig.

• Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Het zwembad was helaas nog dicht ... te koud in mei. In juni wel open vermoed ik. Maar: voor een duik .... het strand is lekker dichtbij.

Prima appartement. Dichtbij het strand.

Ligging en dakterras
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Faciliteiten en comfort in apartement erg matig. Stoelen te laag voor de tafel, niets om kamer meer sfeervol te maken, slechte bedden.

Ligging en dakterras

Goed verblijf gehad in de mooie stad Valencia.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Tweepersoonsbed is aan vervanging toe. ( hard spiraal matras) Banken verouderd. Verder voor deze prijs een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het appartement lag aan het mooie strand en boulevard. Bushalte voor de deur naar het centrum. Ruim appartement. Schoon. Ruime koelkast, vaatwasser, e.d. Goede wifi. Inchecken ging goed. Sleutel ophalen op 100 meter van het appartement.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Goed appartement met comforbabel bed. Uitzicht op zee.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Ontzettend gedoe met de sleutel: host was niet aanwezig op de afgesproken tijd.

Een prettig ruim appartement, goede badkamer, keuken en bedden. Mooi uitzicht op de middellandse zee.

Afrader. Twijfelachtig management. Veel ruimte voor weinig geld. Maar alle waar naar z'n geld.
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Management is een aanfluiting. Rommelig kantoortje in gebouw verderop. Ze vergisten zich een dag qua uitchecken en kwamen ongevraagd ons appartement binnen, gooide zaken weg, dronken een pak melk leeg en vertrokken weer - waarschijnlijk toen ze een deel van onze bagage nog zagen staan - zonder enige melding of een briefje achter te laten. En daarnaast werd subiet 50,00 Euro boete van mijn creditcard afgeschreven, omdat ze zaak niet schoon was. Ja, we hadden een nacht langer geboekt... Magere excuses na klachten. Schandelijk. Daarnaast is het meubilair versleten, zijn de bedden erbarmelijk slecht en worden er onvoldoende handdoeken en zeep geleverd voor 4 dagen/3 nachten. Je betaalt er overigens wel voor... Keuken lijkt schoon, maar is dat niet. Koelkast een rammelbak met vieze randen. Het resort heeft een zwembad, maar dat mag je alleen betreden als er een lifeguard is, en je raadt het al, die was er al die dagen niet. De omgeving is saai, geen supermarkt, geen restaurants en op een afgelegen deel van de agglomeratie Valencia. Meer een soort bedrijven terrein met een niet te verhuren resort waar een clubje onbekwamen die toch nog iets proberen te verhuren. En als je dan huurt, vraag dan een appartement op het zuiden. Die van ons lag op het noorden. Donker en geen zon. Ook niet op het balkon. Eigen fout... Alles kwam al met al wat louche over. Voor ons nooit meer en een afrader. Trek zelf jouw eigen conclusie.

An sich een rustige en prima locatie. Deze kant van Valencia is meer voor de locals. Weinig toeristen. Voor het geld wat je voor deze accommodatie betaalt (in ons geval 225,00 Euro voor 3 nachten met vier personen) krijg je relatief veel ruimte. Er heerst rust en het lijkt erop dat de residentie (ze noemen het zelf resort, waarover later meer) vooral bewoond wordt door locals. En dat is een pre.

Hele fijne week gehad in Valencia, een stad van mijn hart.
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Het ophalen van de sleutel was een zoekplaatje. Nummer 7 is moeilijk/niet te vinden. Er kan beter aangegeven worden: tegenover nummer 50, want dat nummer is wel goed te vinden en te zien. We vonden het jammer dat het geen vakantieflat was. Het is eigenlijk een gewone woonomgeving waar veel tweeverdieners wonen. Zwembad was dicht.

De flat was prima en best groot voor 2 personen. De locatie is op 5 fietskilometer van de haven van Valencia en dat is geweldig. Je kunt heel fijn en veilig fietsen in Valencia, heerlijk met onze eigen fietsen. Ze worden overigens ook veel verhuurd overal. Je kunt bij het café van het resort eenvoudig maar echt Spaans ontbijten voor € 2,50. Wij vonden dat heel leuk in het zonnetje in november!

Voor een week een prima locatie. Goede locatie om strand en stad te combineren
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Bedden erg zacht met harde kussens. Minimale hoeveelheid bestek, borden en glazen aanwezig.

Uitzicht naar zee erg mooi. Complex met alle appartementen ergverzorgd

Mooi rustpunt in Valencia
    • Appartement (5 Volwassenen) - Penthouse

Het bed kraakte enorm omdat de moeren los zaten.Gelukkig konden we dat zelf verhelpen.

De locatie was heerlijk dichtbij het strand en maakte een schone , veilige indruk.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Zeer prettig ervaren op de kleine minpuntjes die we konden accepteren.
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Handdoekenpakket bestond uit 2 handdoeken p.p. Tuinstoelen waren mooie houten stoelen maar leuningen waren van alle stoelen kapot. Deurklink toilet kapot. Zijn dingen die ze van tevoren moeten controleren waardoor ze nog hoger scoren.

Locatie. Fijn appartement. Mooi en net onderhouden park. Veilig afgesloten. Slim om lakens over de bank te doen. Zo zag het er netjes uit en zag je niet dat er vlekken op de bank zaten.

Ondanks uitzicht een heerlijke vakantie gehad
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Locatie appartement. Keken niet uit over het zwembad. Uitzicht over een drukke autoweg richting Barcelona op 150 meter. Niet echt een mooi uitzicht.

Mooi groot zwembad

de bedden waren absoluut ontoereikend, kamer met dubbel bed...
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

de bedden waren absoluut ontoereikend, kamer met dubbel bed was het bed te klein en absoluut slechte kwaliteit (meestal 1 vd 2 van miserie in slechte zetel gaan slapen) airco werkte ontoereikend met als gevolg ramen te openen met te drukke ring op achtergrond

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Dat alles wat nodig was, aanwezig was.
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

De meubels/interieur was dringend aan vervanging toe. Tafeltje verroest, kastjes gespleten, kitranden waren zwart. Voor mij geen probleem want ik heb vrijwel alleen geslapen in het appartement maar kan me voorstellen dat anderen daar echt niet tevreden mee waren.

Dat alles wat nodig was, aanwezig was. Het was van alle luxe voorzien strijkijzer, vaatwasser, wasmachine, magnetron noem maar op. Groot appartement, voldoende ruimte. Netjes gepoetst.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Perfecte lokatie parkeren 21euro per dag
    • Appartement (5 Volwassenen) - Penthouse

Parkeren 21 euro per dag tegenover de garage en de supermarkt Veel geluid van autos van buiten en de vloeren zijn vies balkon vloer is zwart bijna ijskast werkt niet goed Geen warm water in de douche rol luiken gaan niet omlaag

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Voldeed niet aan de verwachting
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Het servies in de keuken was niet schoon, de koelkast lekte iedere dag water, de WIFI deed het de eerste dag niet, tv deed het matig, er was geen cd-speler en er was ook geen dvd-speler (stond wel in de beschrijving). We konden niet koken, want er was geen enkele fatsoenlijke pan. De stroom is een keer uitgevallen.

Het zwembad was prachtig!

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Een paar zeer leuke dagen daar door gebracht, voor herhaling vatbaar.
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Het bed was voor ons iets minder, maar ik ben dan ook rugpatient , ik denk als je een goede rug hebt, zal dit waarschijnlijk voldoen. En de vaste bewoners houden je constant in het oog, wat ik toch wel vervelend vond op vakantie.

Het app. was vlak bij het strand, mooi ingericht, goede zetel om op te relaxen, en prima wifi . Zeer goede restaurants vlakbij. Voor 15€ ben je met de taxi in Valencia stad.In deze periode zeker genoeg parking bij de accommodatie.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Een prima appartement bij een hele mooie stad. Jammer dat zwembad maar 3 maanden per jaar open is.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Het complex heeft geen receptie, het kantoor zit 500 m. verderop. Het beloofde zwembad was er wel en zag er goed uit, helaas was niet geopend tot 1 juni. Het is jammer dat booking.com dat niet netjes op de website zet. De kinderen waren nogal teleurgesteld. Voor het parkeren in de garage onder het complex moest 10 euro per dag worden bijbetaald, ook hierover is de informatie op de website niet volledig.

Locatie aan zee was prima, complex ziet er goed uit en alles was in redelijk goede conditie.

tegenvaller!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Hygiene! geen Service tussendoor, na 4 dagen hebben we om schone handdoeken gevraagd. Beddengoed was erg vies! Bloed op de dekbedden en zeer verouderd! De 4 bedden waren oud en doorgelegen. De eetkamerstoelen waren kapot die hebben we moeten laten vervangen. De bank was niet om op te zitten twee grote kuilen en de spiralen staken in je billen! De receptie in het apartemensenten-complex sprak alleen spaans. In de buurt was geen winkel waar levensmiddelen gekocht konden worden.

de douche/badkamer, parkeergarage. groot zonnig Balkon op eerste verdieping.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Goede accomodatie ,slechte receptie en kennen ook niet een klein beetje Engels.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Wat betreft het linnen en handdoeken, we moesten met de handdoeken die er waren een hele week toekomen. Het is geen service van een hotel. De sleutel moesten we ook ergens anders afhalen en konden dan in het donker naar ons appartement zoeken in plaats van iemand mee te sturen zodat je het vlug vind. De receptie in het resort zelf hebben ook nergens geen info over zoals over Valencia. Daar zouden ze wel iets aan mogen doen .Ook een plannetje van daar zelf hadden ze nog niet .We hebben zelf alles uitgezocht.

Er was geen ontbijt te verkrijgen, het was een appartement. In de winter zou ik het toch niet aanraden daar er in dat resort geen restaurant is alleen een cafe waar je iets kan eten , maar die café was zeker niet gezellig en koud. De locatie was dan weer heel goed daar je met de bus aan het resort naar Valencia kan.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Prachtige locatie, accommodatie onderheven aan verbetering
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Locatie afhalen sleutel bij ander pand, na vermoeiende reis niet gunstig. De geur bij binnenkomst kamer, na veel chloor in allerlei afvoerputten dag erop grotendeels weggekregen. Het extra bed waar we dus 135 euro voor betaald hebben had een vreselijk vies matras, waardoor degene waar het voor bedoeld was maar op de slaapbank heeft geslapen.

Op zich locatie aan het strand heerlijk! Naar buiten lopen en met de voetjes in het warme zand van het strand. De medewerkers waren absoluut klantvriendelijk en zeer dienstverlenend.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

een prachtige plek!

alles was super!

vriendelijk personeel en een geweldig appartement wat uitkijkt op de middellandse zee. Daarnaast is er ca 2 km een grote supermarkt in de buurt en waren er handdoeken aanwezig. Echt geweldig!

• Beoordeeld op: 19 september 2016

"Vakantie"
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Het appartement dat niet in orde was, personeel dat geen woord Engels kon, receptie die niet in het gebouw zelf is (nr 7), toilet verstopt, koude douche, afwasmachine werkte niet, keukengerief was zielig, keukenvuur werkte maar voor de helft, geen zonbescherming op het terras, airco werkte niet, en ik kan nog door gaan.

Het mooie zicht vanop het terras

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Mooie locatie, maar vakantievrijheid beperkt door beveiliging. Geen aanrader.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Te duur voor wat je krijgt. Beveiliging zorgt ervoor dat je constant moet schipperen met de ene sleutel, die je voor elke toegang tot appartement en verblijf nodig hebt. Erg onhandig. Tevens was het tweepersoonsbed dat wij hadden een kleine twijfelaar en onmogelijk om in te slapen met twee personen.

Prachtige locatie nabij strand.

Zeer goed
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Haha het weer.... eerst week van juni

Geweldig appartement

Het terras was ruim
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

We hadden een handdoeken- en lakenpakket. We gingen er wel vanuit dat de handdoeken een keer ververst zouden worden.

Het terras was ruim

Mooie zee de deur van de badkamer was stuk.
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Dat alles niet duidelijk is aangegeven .

De zee alleen wij konden alles zo slecht vinden de tram enzo ?

nvt

nvt

OK
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Jammer dat de faciliteiten niet open waren.

ruim appartement

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Ruim en schoon.
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Bedden wat ouder, nieuw matras in ouderslaapkamer eigenlijk een must. Banken ook aan vervanging toe.

Ruim en schoon.

Ligging locatie aan het strand

Koud water in de douche

Ligging locatie aan het strand

• Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Bedden, locatie ten aanzien van de stad. Met de taxi is het 10-12 euro tot het centrum.

Prima locatie dicht bij het strand!

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Goede ligging, verzorgde accomedatie.

De appartementen zijn eenvoudig, maar schoon. Prima!

Weinig te doen in de directe omgeving

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Geweldige plek
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Water lekkage uit plafond van de badkamer.

Rust en ligging vlakbij het strand

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Rustige ligging eenvoudig met de bus naar het centrum
    • Appartement (4 volwassenen) - Penthouse

Rustige ligging eenvoudig met de bus naar het centrum

Toch prima naar ons zin gehad ▫️👍👍👍👍
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Te veel lawaai van weg op balcon Geen gordijn afscherming woonkamer bij extra bedden in woonkamer. Geen apart toilet

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Slecht bereikbaar om auto te kunnen parkeren

Slecht bereikbaar om auto te kunnen parkeren

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Het zwembad en de korte afstand tot het strand
    • Economy Appartement met 2 Slaapkamers

De bedden waren niet heel comfortabel

Het zwembad en de korte afstand tot het strand

Stedentrip met paar daagjes strand
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Er zouden wat meer winkeltjes en restaurantjes op de boulevard mogen zijn.

Zwembad op het complex, en strand op loopafstand. Super!!

• Economy Appartement met 2 Slaapkamers

Slecht tot geen internetverbinding, de bedden zijn erg slecht, gedoe met ophalen sleutel ook al is het niet heel ver

Balkon had geen zon

Ruim, schoon en zeer compleet appartement.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Locatie weg uit de drukte van de grote stad, netjes, schoon,...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Locatie weg uit de drukte van de grote stad, netjes, schoon, mooi uitzicht over zee.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Gemis van buitendouche.

Ruim, schoon.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Heerlijk uitzicht op zee, vlakbij het strand.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Heerlijk uitzicht op zee, vlakbij het strand. Appartement met 2 slaapkamers is goed en ruim.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Het is een ideale ligging tov Valencia.

De ontvangst en de sleuteloverdracht. Receptionist sprak geen engels.

Het is een ideale ligging tov Valencia. Goede combinatie met zon zee strand en zwembad.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

penthouse is goed, zwembad is ook prima.

Grootste nadeel is dat het penthouse aan de snelweg ligt. vergelijkbaar met de A1. je kunt dus niet buiten zijn ivm het lawaai.met een woord verschrikkelijk. Ook de airco deed het niet. Het probleem is alleen op te lossen door het penthouse niet te boeken

penthouse is goed, zwembad is ook prima.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

De ruimte en het uitzicht (schuin) op zee.

Het appartement was heel erg minimalistisch en ongezellig ingericht. (Geen wijnglazen, vaatdoek bv). Een blind paard kan er geen schade doen. Dekens/kussens roken niet fris.

De ruimte en het uitzicht (schuin) op zee.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Het appartement ligt dicht bij het strand.

Het zwembad gaat pas 1 juni open ondanks dat het tijdens ons verblijf al 40 graden was. Geen Wifi in het appartement, wel bij de receptie. Weinig bestek in de keuken, ook geen kurkentrekker. Transfer naar het vliegveld kwam niet opdagen. Supermarkt is 15 min lopen. Wel is er een klein winkeltje bij het hoofdgebouw. In het weekend kwam er wat meer leven en gingen er ook meer restaurants open

Het appartement ligt dicht bij het strand. Appartement is ruim met een groot (dak) terras.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Het appartement was ruim en goed terras.

Het zwembad was gesloten! Geen tennisrackets en ballen te huur. Diepe kuil in het bed. Wifi werkte niet.

Het appartement was ruim en goed terras. Keuken goed, wasmachine en vaatwasser aanwezig. Speelgelegenheid voor de kinderen. Tennisbanen. Vlakbij strand. Leuk restaurant met heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

In een woord: geweldig

In een woord: geweldig

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Vlak bij mooi strand en Valencia

Staat van onderhoud, geen wifi.

Vlak bij mooi strand en Valencia

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Ruim appartement met balkon en uitzicht op strand/zee.

Zwembad niet toegankelijk.

Ruim appartement met balkon en uitzicht op strand/zee. Goede bedden

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

mooie locatie bij het strand

Warm water boiler werkte niet altijd bij het afwassen.

mooie locatie bij het strand

• Beoordeeld op: 1 september 2015