Beoordelingen over Hotel Patio de las Cruces 1-sterren

Cruces 10, Casco Antiguo, 41004 Sevilla, Spanje

#125 van de 156 hotels in Sevilla

Net hotel, mooie sfeer en aardig personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schijnbaar hadden we niet goed opgelet maar er is geen ontbijtmogelijkheid in het hotel. Gelukkig al snel een cafe om de hoek gevonden voor het ontbijt.

Goede ligging in de wijk Santa Cruz. We hadden een gerenoveerde kamer, helaas nog erg kaal. Er mist een stoel of een fauteuil. Ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

De lokatie was perfect en de entourage ook.

Zie opmerking bij de +

De lokatie was perfect en de entourage ook. Tegenviel de kleine kamer met een heel klein tv-tje en klein raampje gericht op de patio. Wifi op kamer slecht. Het was sobertjes in kamer 19.

Heerlijk verblijf voor een goede prijs.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De 2e dag hadden mieren we mieren in de badkamer. Op het dakterras werd gerookt en de asbak stonk. Daardoor was het daar niet prettig zitten.

De bedden waren comfortabel. De badkamer was voldoende ruim en schoon. Het hotel is mooi opgezet in oud Moors gebouw. Er is een lift aanwezig. Erg vriendelijk personeel aan receptie, 24/7 aanwezig.

Midden in het oude centrum.

De bereikbaarheid met de auto, we hadden niet begrepen dat we het hotel niet direct met de auto konden bereiken. De navigatie wees ons naar de parkeergarage, wij dachten dat dat niet kon maar wel dus. Na nog een half uur dwalen werden we door het personeel van het hotel naar de parkeergarage gestuurd.

Midden in het oude centrum. De aanwezigheid van een dakterras, welliswaar voor rokers bestemd maar ook heerlijk om even te zitten.

Schitterende locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn klein en vrij donker. Praktisch geen daglicht vanwege patio. Op 1 kamer hadden we een extra bed gevraagd voor een derde persoon. Dit was echter geen volwaardig bed, een zeer dun matrasje waar je niet comfortabel op slaapt. Sommige medewerkers waren zeer vriendelijk andere waren echter niet vriendelijk aan de receptie.

Schitterende locatie! Autovrije buurt, op wandelafstand van vele bezienswaardigheden en gelegen tussen tal van gezellige tapasbars.

Prachtige plek.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We sliepen op een kamer met raam aan de achterkant. Daar was in de nacht veel rumoer doordat dronken mensen zich daar verzamelde

Prachtige plek. Geweldig goed personeel. Leuk mooi gebouw. Schitterende kamer.

Klein knus patio hotel op top locatie

Ik vond de bedden voor mij een ramp erg slecht geslapen ook het pand is wat gehorig. De badkamer vond ik aan wat onderhoud toe. Veel losse vochtplekken op de muur en kit randen

Super locatie In 1 woord en het personeel is heel aardig en behulpzaam. Je hebt een eigen patio kamer en dat had opzich wel wat. Wij zaten op de tweede verdieping en daar was een klein dakterras en dat was genieten.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Een heel zeer goed gelegen, proper en typisch Andalousisch hotel, met 24/24 iemand aanwezig!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de kamer is een groen noodlicht dat de hele nacht aan blijft. Dat is het enige nadeel!

De ligging is geweldig! Vlakbij alle historisch belangrijke gebouwen! Je komt er ook vrij gemakkelijk als je de bus van de luchthaven neemt (tien minuutjes stappen). Het is een net en stil hotel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Sevilla is prachtig, maar de volgende keer een ander verblijf voor ons.

Sombere en bedompte kamer. Geen mogelijkheid om raam te openen. Op de laatste dag van het verblijf troffen we een enorme kakkerlak aan in de kamer waar we onze koffers konden plaatsen na het uitchecken.

Locatie. Op loopafstand van het oude centrum van Sevilla.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

De locatie is midden in Santa Cruz, dichtbij de kathedraal...

Door het type gebouw hebben niet alle kamers direct daglicht. Ook is het gehorig op de vrijdag en zaterdag.

De locatie is midden in Santa Cruz, dichtbij de kathedraal en Real Alcázar. Kortom op een prima locatie.

Ok voor 1 nacht

Zeer slecht bedcomfort, dunne matras, aftandse bedden, zeer krappe badkamer, alle ramen lagen aan de binnenkant, dus openden op de patio, konden niet lang open staan.

Mooie en zeer rustige ligging

Locatie top!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer krap, stom klein badje waar je in moet douchen ipv fatsoenlijke douche. Geen wifi op kamers.

Locatie top! Midden in centrum. Schone kamers, 24h receptie

• Beoordeeld op: 21 april 2018

locatie top, kamer minder geschikt voor vakantie verblijf.

kamer was echt als doorreiskamer bedoeld, niet voor een gezellige vakantie overnachting in Sevilla. De kamer zat naast de lift met een houten deur er tussen, op gezette tijden ging de lift heen en weer.

locatie vlak achter de cathedraal en gezellige Santa Cruz.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Perfecte ligging in hartje Sevilla.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat gehorig allemaal. Onze kamer lag met raam aan het pleintje.

Perfecte ligging in hartje Sevilla. Heel vriendelijk personeel en prima kamer. Alles schoon.

Stadshotel
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er staat nergens bij dat je 22 euro parkeren moest betalen,het is een echt stadshotel het bed kon er in en je kon je wassen doordat het heel slecht weer was ,is het wel erg klein en de bereikbaarheid is niet makkelijk beter is als je de gasten direkt naar de dichtbij zijnde parkeergarage laat gaan er is alleen niet altijd plaats.

De locatie en het historische gebouw en het was goed te vinden

Super locatie! Groot verschil in kamer prijs en grootte in dit hotel!

Kamer grootte. Gelukkig efficient ingericht. Parkeren in nabijheid. Het was Semana Santa en garages vol. Uitwijken naar verder weg en onbewaakt! Gelukkig niets gebeurd.

Zonder meer de locatie. De bezienswaardigheden in de oude stad Sevilla liggen op wandelafstand! Hotelkamer was vrij klein (23), had als enige op 2e etage een raam richting straat. Gelukkig was er een dakterras, waar je je zelf gemaakte ontbijt lekker kon opeten. (Hotel heeft nul voorzieningen om te eten. Restaurants met zeer schappeljke prijzen genoeg binnen 50 m’.)

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Goed basic hotel middenin de barrio Santa Cruz met superaardig personeel

De kamer was wat klein en de badkamer wat verouderd, maar wel prima te doen. Wat tegenviel was in mijn geval het bed. Ik vond dat erg hard en voelde de vering 's nachts in mijn heupen worden gedrukt. Mijn man had daar minder last van.

Prima basic hotel voor wie niet veel luxe nodig heeft. Het hotel is prima gelegen in het oude stadscentrum met alle highlights op loopafstand. Ook zijn er veel restaurants in de buurt en het was er rustig. Het personeel is erg aardig en behulpzaam en let ook goed op wie er binnenlopen. Gaf een veilig gevoel.

Ideale locatie, maar het hotel is niet wat op de foto's lijkt. 1 ster en niet 2.

De kamer was te klein. Er past net een klein formaat tweepersoonsbed in. De matrassen waren slecht en prikten in de rug. Persoonlijk vonden wij het een gehorig hotel. De geluiden van buiten krijg je mee en de geluiden van douches en mensen in de patio. Spaanse bedden hebben kleinere maten. Wij hadden gevraagd om een andere kamer, zodat we een groter bed konden krijgen of twee eenpersoo nsbedden. Helaas kon dat niet meer, het hotel was volgeboekt.

De locatie midden in de wijk Santa Cruz was perfect. Alle top attracties op loopafstand. Het personeel was aardig. We kregen elke dag schone handdoeken en de bedden waren opgemaakt. Een mooie patio in het midden van het hotel. Het bed en de deuren zaten los in het frame en piepten, het personeel heeft dit keurig gerepareerd voor ons.

Goed basic-hotel (verwacht geen ontbijt) op perfecte locatie in de oude binnenstad
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inderdaad ontbraken er stoelen op de kamer. Verder had de kamer geen raam naar buiten, voor Spaanse begrippen niks bijzonders maar je had geen idee wat voor weer het buiten was. Ook was het jammer dat de receptie ons niet had geattendeerd op het rooftopterrasje met zitje (dat hadden wij zelf ook wel kunnen ontdekken maar het leek niet logisch dat zoiets er was).

Bijzonder vriendelijke en behulpzame receptionist, die ons ongevraagd allerlei waardevolle tips gaf over bezienswaardigheden etc. Op de vertrekdag konden wij onze bagage zo lang als wij wilden op een goed afgesloten plek stallen.

Het was een perfecte locatie in het hart van Sevilla.

Het was een perfecte locatie in het hart van Sevilla. Er waren verder geen ontbijtfaciliteiten bij, maar die waren er genoeg in de directe omgeving. Prijs-kwaliteit scoorde voor mij echt een 10, als ook de locatie uiteraard.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Door de ligging, het authenthieke, zeer propere en goedkoop geprijsd is het goed toeven daar.

De kamer was erg klein en sober. Er stond niet eens een stoel. De matrassen waren slecht. De badkamer was erg compleet. Alles was wel zeer schoon.

De ligging was perfect in de wijk Santa Cruz. 50 mtr van het hotel ligt een echte spaanse flamengobar met live muziek en dans. Toen wij daar waren was dit alleen op vrijdagavond. Dit was een geweldige ervaring.

Verrassend goed hotel.

Helemaal niets

Prima hotel. Perfecte locatie. Alles te voet te bereiken. Ontbijt, restaurants en taxistandplaats vlakbij. Zeer vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Sober pittoresk hotelletje, goede locatie, prijs kwaliteit prima

Kamers waren sober ingericht, wat mij het meest stoorde was de geluidsoverlast. Je kunt echt letterlijk alles horen, wat er op straat gebeurt, wat er bij de buren de onderburen de bovenburen gebeurd. Douchen / wc doortrekken je mag er allemaal van meegenieten. Het is echt geen hotelletje waar je een romantisch weekend met je partner moet doorbrengen.

De centrale locatie was perfect. Prijs kwaliteit is prima.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Citytrip Sevilla

De badkamer kan een update gebruiken.

De kamers zijn om een beplante binnen patio gesitueerd waardoor de accommodatie de sfeer ademt van Sevilla. De bezienswaardigheden zijn binnen 10 min. aan te lopen.

Als je veel op stap bent prima locatie.

Kamer is klein maar zeer knus. Het gehele pand is erg gehorig. Geluid van binnen en van buiten komt ongefilterd binnen. Er is geen ontbijt, zelfs geen kopje koffie 's morgens.

Indruk: prachtig pleintje, knus hotel met koloniale indrukken en uitstraling. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Wij gaan niet meer naar dit hotel en het verbaast ons dat het hotel 8.1 heeft van booking.com

Ruimere kamer en badkamer

Kamer was heeeeel erg klein, er stond zelfs geen stoel om de kleren op te hangen. Kleren moesten we op de grond leggen. De badkamer was van een eenpersoons formaat, je kon er niet met twee personen in. ´s Nachts erg rumoerig door uitgaande Spanjaarden die naast ons slaapkamerraam stonden te praten (begane grond).

Prachtige locatie

De matrassen zijn wat verouderd. Ietwat verouderde restaurants als tip, er is zoveel meer en beters te vinden in Sevilla.

Prachtige locatie Toen mijn vriendin de telefoon was vergeten kwam de schoonmaakster hem beneden brengen. Parkeergarage dichtbij (wel duur)

• Beoordeeld op: 30 september 2017

In de leukste wijk van Sevilla een sfeervol hotel

Kamers klein maar alleen voor te slapen is prima. Airco werkte niet goed dus erg warm 's nachts.

Locatie is perfect, gezellige wijk met veel restaurantjes inde buurt. Hotel is pittoresk en sfeervol, dakterras is heerlijk.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Je komt hier zeker terug.

Direct in het centrum, aan de rand van de wijk Santa Cruz en gelegen aan een mooi historisch pleintje. Op loopafstand van de Puerte de la Carne met leuke bars en restaurants. Hotelletje rond een leuke patio. Het was ons tweede verblijf hier.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Mooi karakteristiek hotel, vriendelijk personeel

Het is sober ongericht, geen fohn of badspulletjes etc.. Voor mij niet hinderlijk, maar je moet er wel rekening mee houden. Echter, wél een airco aanwezig!

Heel idyllisch, karakteristiek hotelletje. Schone kamers. Hulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Had alles wat ik nodig had, maar verwacht geen luxe.

De kamer was erg klein. Ik probeer altijd exacte foto's te vinden van een 1-persoonskamer omdat ik al weet dat ze je meestal in een hoekje stoppen. Ik dacht aan de foto's dat ik kon vinden te zien dat alles open en luchtig ging zijn, maar dit was absoluut niet het geval. Ik zat werkelijk in een hoekje, met 1 klein raam dat uitgaf op de hal/gang. Alles moest met kunstlicht verlicht worden. De douchekabine was zo klein dat ik zeker 5x de douche per ongeluk heb uitgeduwd.

De airco op de kamer was zéér welkom! Het personeel was erg vriendelijk en de kamer werd ook elke dag schoongemaakt. Alles verliep erg vlot! De locatie was erg leuk, midden in de Santa Cruz wijk. Gezellige kleine straatjes en vlak bij trekpleisters zoals Alcazàr. Heel Sevilla bestaat uit zo'n straatjes, dus een goede GPS app is heel erg belangrijk !

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Centraal gelegen in oude stadscentrum. Veel rrestaurantjes in de directe omgeving. Aanvraag kamerwissel netjes en goed afgehandeld. Aanrader.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Prima slaapplek in het oude centrum van Sevilla

Badkamer toe aan renovatie en enkele lange zwarte haren op de badkamer, niet de onze.

Sfeer en uitstraling van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Prima locatie, vreselijke kamer!

Kamer was erg klein, geen daglicht, muffe geur. Bedden slecht en erg kleine badkamer met douche waarbij je op je knieen moest zitten om te kunnen douchen.

Prima locatie, alle bezienswaardigheden en restaurants op loopafstand.

Super gelegen

Eigenlijk niets, maar er is ook niets.

Dit is hotel is rustig gelegen in de mooiste wijk van Sevilla, Santa Cruz. Geen faciliteiten enkel nette authentieke kamers en 24/24 iemand aan de receptie. 4 minuten wandelen van de katedraal.

Voor een citytrip van enkele dagen is het hotel een aanrader.

Enkel Spaanse zenders via de TV.

De ligging van het hotel in het oude stadsgedeelte. Alle verplaatsingen kunnen van hieruit te voet gedaan worden. Receptie is 24/24 Hr bemand.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Pitoresk hotelletje met mooie patio.

De bedden waren erg hard. De badkamer was heel groot, maar met een hele kleine douchecabine met een douchekop die niet boven je hoofd opgehangen kon worden. Wij sliepen op de begane grond met een "balkon"deur die open kon (alleen spijlen erachter, je kon niet naar buiten) en die was erg geluid doorlatend. Als er mensen buiten liepen, leek het alsof ze binnen waren. Erg gehorig allemaal.

Pitoresk hotelletje met mooie patio. Goede locatie in het centrum van de stad. Personeel sprak niet heel goed Engels maar was erg vriendelijk en behulpzaam. 24 uurs receptie.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

centraal gelegen proper basic en rustig.

Verluchting kamer gezien aan overdekte patio. Elke dag geur v insecticide.

Zeer goede ligging .karakteristiek logement vr Sevilla.sober maar hygiënisch en vooral zeer rustig.

Heerlijk!

De locatie was fantastisch! In santa cruz op 500 meter van de cathedral, maar heerlijk rustig gelegen. Het is een leuk hotel met een gezellig zitje in de binnenplaats. De kamer die wij hadden was alleen niet heel groot (12 m2). Met het openen van de deur liep je direct tegen het bed (160m) aan, dat was gezien de prijs die wij hebben betaald (100 p/n) niet in verhouding. Ik moet wel zeggen dat wij er tijdens Semana Santa waren, waardoor de prijs ws wat is opgehoogd. De receptionisten waren zeer behulpzaam en hadden leuke tips voor een goed tapas-restaurant. Sevilla is een prachtige stad waar je rustig 3/4 dagen kunt ronddwalen, maar ga er niet heen tijdens de Semana Santa als je niet tegen extreme drukte kan! Een must :) is restaurant La Brunilda in de wijk El Alrenal! Een geweldig tapasrestaurant met heerlijke aparte gerechtjes, met eerlijke en verse ingredienten!

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Mooie locatie en de patio was ook leuk

Harde oncomfortabele bedden waar je de veren door heen voelt komen. Zeer vochtige kamer. Alle spullen werden vochtig. Aangezien raam aan doorloop zit was er geen mogelijkheidheid tot luchten wanneer je weg was.

Mooie locatie en de patio was ook leuk

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Een kamer om zo snel mogelijk je ogen dicht te doen...

We hadden reeds lang op voorhand een kamer met 2 persoonbed geboekt, maar kregen een kamertje in een uithoek met 2 aparte bedden, gelukkig konden we de volgende dag wisselen.

De heren aan de balie waren erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

sfeervol hotel op een perfecte locatie

Ik had een kamer met 2 persoonsbed geboekt maar kreeg een kamer met 2 aparte bedden. We dachten, die schuiven we wel even naar elkaar toe maar dat bleek niet te kunnen want het hoofdeinde stond aan de muur vast geschroefd. We hebben geen andere kamer gevraagd want we zaten op de bovenste verdieping en dat vonden we prettig en licht. De ramen in de kamer zijn namelijk erg klein en daardoor is de kamer wat donker. De kamers vond ik op de foto's wel wat sfeervoller dan in het echt. Zo stond er in onze kamer een opvouwbed tegen de muur. Op zich geen last van maar het staat niet erg gezellig.

De locatie van dit hotel is helemaal geweldig! Midden in Barrio Santa Cruz en overal dicht bij. Er is voortdurend iemand bij de receptie aanwezig en ze zijn behulpzaam. Het hotel ziet er erg sfeervol uit en ligt aan een mooi en rustig patio-achtig pleintje. Wel een beetje lastig te vinden in die kruip-door-sluip-door straatjes.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Goede prijs kwaliteit verhouding in een eenvoudig hotel in het centrum van Sevilla

Parkeerplek in centrum is lastig, en hotel lastig per auto te bereiken. Beter zou een suggestie voor parkeren zijn, en te voet naar het hotel

Goede ligging en late aankomst geen probleem

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Leuk verblijf midden in de stad

De aparte bedden, maar achteraf zie je dat je kiest voor een kamer met 1 of 2 bedden, dus niet kan bepalen bij boeking dat je 1 bed wou.

De ligging van dit hotel is super, voor een weekendtrip is dit hotel een aanrader. Geeft de typische sfeer terug waar je als toerist naar op zoek bent. Geen grote blok als de standaard hotels maar lekker in de stad, typisch, gezellig, top.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Mooie locatie in gezellige buurt dicht bij Cathedral.

Parkeren in de buurt van hotel is erg lastig.Indien geen auto nodig dan echt gebruik maken van openbaar vervoer.

Mooie locatie in gezellige buurt dicht bij Cathedral.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Top locatie, mindere kamers

De kamer was erg ouderwets. Veel dingen waren krakkemikkig en of kapot.

De locatie was top en het personeel uiterst vriendelijk

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Top, mooie locatie, genoten

Alles was top Aanrader

Douche onhandig

Ligging, personeel, smaakvol ingericht

Kleinschalig en authentiek dichtbij het mooie centrum en...

Geen weegschaal aanwezig.

Kleinschalig en authentiek dichtbij het mooie centrum en desondanks ook stil.

Fantastisch personeel en prachtige plek.

Herrie buiten.

Fantastisch personeel en prachtige plek.

Het was goed

Geen koffie of iets te drinken

De kwaliteit van het sanitair

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, met goed tips voor interessante en leuke dingen in Sevilla. Goede bedden!

Locatie is top en personeel super vriendelijk.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie is top en personeel super vriendelijk.

prima hotel midden in centrum
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat ontbijten niet mogelijk is in het hotel

Midden in centrum, overal dichtbij.

Fijne schone locatie en erg gunstige ligging.

Erg gehorig

Hygiëne en de ligging

Super locatie in het centrum

Locatie geweldig voor stadsbezoek. Rustige wijk en zo in het centrum. Alles op loopafstand.

• Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer mag schoner (schimmel in de voegen) en de douchekop kon niet worden opgehangen (geen stang).

Lokatie is geweldig!

Prima locatie om een paar dagen te verblijven als je alleen maar hoeft te slapen.

Gehorige en kleine kamer.

Perfecte locatie en mooi hotel

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Beterschap bed.

Beterschap bed.

Beste locatie voor een vriendelijke prijs

Locatie: middenin de joodse wijk Prachtige patio met daaromheen de kamers

Locatie was dicht bij het centrum.

Kleine kamer, bedompt (geen raam naar buiten) kleine matige douche.

Locatie was dicht bij het centrum.

Voordelig en goed hotel voor een kort verblijf.

We misten een automaat met dranken(koffie,fris)

Jammer dat er geen stoel op de kamer stond; verder was het ok.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

de bedden waren een beetje aan de harde kant.

eenvoudig hotel, met vriendelijke mensen. Alles prima in orde, mooie locatie

De ligging.

Erg gehorig, zowel van buiten als geluiden van binnen.

De ligging.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Knus, netjes hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Knus, netjes hotel. Kleine kamers, maar wel schoon.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Prima we hebben genoten

Douche

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Gastvrij en behulpzaam!

Niets te klagen!

Midden in het oude centrum. Ontbijt niet mogelijk maar om de hoek volop keuze!

Leuk hotel voor gave stedentrip!

Geen stoel op kamer, alleen bedden

Locatie en authenticiteit

Heerlijke dagen, fijn verblijf, prachtige stad

De doucheruimte kan een onderhoud gebruiken..

Kamers zijn eenvoudig maar goed.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Geweldige lokatie in Santa Cruz

Kamers zijn wat gehorig

Geweldige lokatie in Santa Cruz

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Klein maar fijn

Goeie locatie, vriendelijk personeel. Gezellig

Kamer was beetje benauwd en muf.

Locatie super. Schattig hotel, patio heel mooi, dakterras!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Praktisch en betaalbaar

Mogelijk koffie/thee

Lokatie en vriendelijke hulp

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Verder oké was alleen om te slapen

Weet niet .kamer sober donker misschien iets om gezellig te zitten dakterras oid

Zeer goed

Tv hing te hoog