Beoordelingen over Petit Palace Santa Cruz 4-sterren

Muñoz y Pabón, 18 (Plaza Ramón Ybarra Llosent), Casco Antiguo, 41004 Sevilla, Spanje

#39 van de 156 hotels in Sevilla

topverblijf in prima centraal gelegen gastvrij hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

parkeren is lastig; moet 500 meter van hotel in een parkeergarage dus gezeul met koffers in kleine straatjes ( maar echt wel te doen

heel prettig personeel, gratis fietsen te huur ( ook gewoon op dag van vertrek). Prima voorzieningen; zeer uitgebreid buffet ontbijt

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Goed ontbijt Prima kamer en uitstekende rustige ligging maar wel centraal. Fietsen beschikbaar Kortom een aanrader!

Het oude Sevilla bekeken
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Eigenlijk niets; we wisten dat we stukje moesten lopen met de bagage; kamer aan straatzijde kan rumoerig zijn voor mensen die geen (stads)geluiden gewend zijn.

Verrassend modern en fraai ingericht hotel achter oude muren. Ideale locatie om wandelend sevilla te bekijken. Gratis tour aangeboden wat een prima start was.

Ontbijt was oké.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Lawaaierige ontbijtruimte. klein. Koud. Bediening was wel aardig maar druk en spraken GEEN Engels. Dus wanneer je een sapje o.i.d. wilde kreeg je niet wat je vroeg. Koffie machine vaak storing. Veel miscommunicatie. Er werd veel gesmeten met borden en bestek. Gehorige ruimte, dus dat was niet lekker wakker worden met een kopje koffie/ thee zeg maar...

Ontbijt was oké. Het ontbijt in Petit Palace in Malaga (20167) was heel veel beter!

Mooie locatie, zeer vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontbijt vonden we ok, maar is in de wijk beter en goedkoper te krijgen. WiFi is zwak, werkt voor het minimale zoals whatsapp

Mooie locatie, zeer vriendelijk personeel. Doen echt hun best om je overal mee te helpen.

Hotel voldoet aan alle verwachtingen!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prima bedden en een hele fijne locatie t.o.v het centrum . Uitgebreid ontbijt wat zeer regelmatig werd bijgevuld. Alles was netjes schoon en hotel rook ook schoon als je binnen kwam. Kortom goed hotel in alle opzichten!

perfecte ligging in het oude centrum en vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

in het weekend kan in de avonduren druk zijn buiten, het is dan best gehorig... dit is echter op te lossen met wat oordoppen.

De ligging is perfect en het personeel is erg behulpzaam!

Mooi authentiek hotel, met interieur met moderne uitstraling.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Onze kamer lag aan de achterkant, elke avond/nacht kwamen ze de vuilbakken ledigen. Dit maakte even lawaai. (dit is een klein minpuntje, maar niet storend)

Het hotel is centraal gelegen dicht bij vele historische gebouwen. In de buurt zijn verschillende restaurants en bars. Het ontbijt was heel goed, heel mooi geschikt en vers. Er waren verse smoothies, vers fruit, koffie uit een nespressomachine, verse broodjes, yoghurt, noten...Ook waren er allerlei zoetigheden. De kamer was modern ingericht met een goed bed en goede badkamer. Hulp voor bezienswaardigheden te boeken.

Sevilla is een prachtige stad, maar bij een volgend bezoek, zal ik zeker een ander hotel boeken.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het bed voldeed niet aan het comfort dat wij verwachten voor een hotel waar we bijna 200,- euro per nacht voor betalen. Het dubbel bed was te smal, en te kort. (als je wat groter bent dan de gemiddelde spanjaard heb je problemen om in het bed te passen. Het bed was ook niet stevig, stond niet stabiel, waardoor je 's nachts meerdere keren wakker wordt, wanneer je partner zich draait.

Het ontbijt was vrij sober. Er was voldoende van alles, maar de ontbijtkoeken waren niet vers. De ontbijtruimte is te klein voor het aantal gasten van het hotel.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Heerlijk hotel op loopafstand van alles dat je wilt zien.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Er viel ons weinig tegen, maar ik heb wel een tip: Wij sliepen aan de kant waar afvalcontainers (glas, papier etc.) stonden. Deze werden iedere nacht en ochtend geleegd om 1.00/4.00/7.00. De eerste nacht hebben we hier slecht van geslapen, maar daarna raakten we er aan gewend en hebben we heerlijk geslapen. Maar, als je echt optimale rust wilt, vraag dan om een kamer aan de voorzijde van het hotel.

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Sevilla. Dee accommodatie is een perfecte uitvalsbasis voor het ontdekken van de stad Je zit zeer centraal en eigenlijk is bijna alles aan te lopen vanaf hier. Om de hoek heel veel leuke barretjes en restaurantjes, ik zou dit hotel absoluut aanbevelen bij anderen. De bedden lagen heerlijk en de badkamer was gewoon netjes uitgerust met alles dat je nodig hebt. Veel opbergruimte voor je spullen, heel prettig. Goede Engels sprekende receptie en men is zeer behulpzaam. We hadden ook een heel erg leuk (Frans) balkonnetje. Erg fijn verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Fantastisch verblijf gehad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Iets gammele fietsen, maar beter iets dan niets .

Prima ontbijt, leuke patio voor het ontbijt. Goede adviezen bv kaartje kopen voor St Bernardo kerk en zo de rij bij de Kathedraal vermijden,werkte prima. Heel vriendelijk personeel.

Goed gelegen hotel

Airco maakte veel lawaai

Hotel is super gelegen. Toch zijn er wa kleine puntjes waarom ik twijfel aan vier sterren Mensen van de receptie waren super vriendelijk, niets was teveel

Prachtige stad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamer was tamelijk klein, badkamer was meer dan goed. Het ontbijt was zeer gewoon, elke dag hetzelfde. Het lijkt of Booking.com telkens de minst goede kamers ter beschikking krijgt.

Ligging hotel is perfect. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prachtige, veilige stad om geheel in op te gaan, cultuur snuiven en mentaal detoxen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Begane grond ramen kennen geen kantel/kierstand, daardoor wat gebrekkige ventilatie, temeer daar ook ventilatieroosters ontbreken. 1 stoel op een 2 persoonskamer is wat mager. Een sociale ruimte (bar is niet aanwezig) om wat te relaxen, een boek te lezen of een drankje te nuttigen was welkom geweest.

Keurige, met zorg onderhouden kamer, sanitair en overige faciliteiten, niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

De ligging is perfect, dichtbij alle leuke restaurantjes en...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het water van de douche stroomt onder de douchedeur het halletje in. Ontbijt is niet bijzonder, keus van het brood was alleen maar witbrood.

De ligging is perfect, dichtbij alle leuke restaurantjes en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Heerlijk hotel met een goede ligging!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt was heerlijk met veel keus, waaronder veel vers fruit! Vriendelijke en behulpzame receptionisten/receptionistes. Ligging is erg goed. De bezienswaardigheden en tapas bars /restaurantjes zijn op loopafstand bereikbaar.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Mooi hotel en nette kamer.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontbijt was prima en er was zeker genoeg maar om 945 uur wordt het ontbijt niet meer aangevuld en wordt er zelfs al met het opruimen begonnen. Zijn de smoothies op, dan is dat jammer. En stoelen om (goed) op te zitten ontbreken in de kamer.

Mooi hotel en nette kamer. Goede sfeer. Echt leuke buurt. Veel tapas barretjes.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Leuk hotel, beetje drukke buurt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Helaas hadden we een kamer aan de straatkant, op een levendig plein. Daarom moesten we 's nachts de (goed geluidsdichte) ramen gesloten houden, waardoor het vrij benauwd werd in de kamer. We hebben daardoor niet goed geslapen.

De locatie is erg centraal gelegen in een mooie wijk. Het ontbijtbuffet was lekker!

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Perfect ontbijt, werd ook aangevuld.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Perfect ontbijt, werd ook aangevuld. Locatie is prima gelegen en het hele centrum is vanaf hier prima lopend te doen. Bedden zijn lekker en gordijnen verduisteren prima.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Relaxed hotel op goede locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De wifi haperde af en toe.

Behulpzaam en vriendelijk personeel, uitgebreid en goed ontbijt. Kamers zijn modern ingericht. Het hotel is fijn gelegen in het oude centrum met smalle straatjes. Je loopt overal zo naar toe.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Sevilla sprookjesstad... :)
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het is geen viersterrenhotel in vrijwel alle opzichten. Als je dat van te voren weet en boekt dit hotel met een drie sterrenkwalificatie voorkom je teleurstellingen.

Voor een driesterrenhotel zou het perfect zijn.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

De leenfietsen vond ik geweldig, super manier om de stad te...
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Het ontbijt was prima, behalve het warme gedeelte. Ei/spek zag er niet lekker uit. Raar dat de koffiecups niet worden aangevuld op de kamer de volgende dag, die koop je dan voor 1,-(beetje vreemd als je drie nachten blijft!)

De leenfietsen vond ik geweldig, super manier om de stad te verkennen! Verder top locatie omdat je alles kan lopen!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Het ontbijt was heel goed, veel variatie, alles vers en heel...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt was heel goed, veel variatie, alles vers en heel goed verzorgd. Misschien meer 2 eenpersoonsbedden op een 2 persoonskamer, vonden de bedden toch iets naar de kleine kant. Verder alles perfect in orde.De locatie is ook perfect. Ik ga zeker dit hotel nog boeken bij een trip naar sevilla.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Geweldige stedentrip met veel te zien, bruisende stad met veel leven en bezienswaardigheden.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Geen koffie/thee overdag. Airco deed het matig en maakte veel geluid. Hotel was verder erg warm.

kamer was prima met een uitstekende badkamer. Leuk en handig ingericht. Airco deed het niet geweldig.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Vakantie in Sevillia
    • Kamer voor 6 Volwassenen

Heerlijke ruime kamers, zelfs voor een gezin met drie kinderen, leeftijd 13, 9 en 9. Perfecte ligging; lekker rustig en een prima uitvalsbasis voor diverse bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Prima hoet in gezellige wijk Santa Cruz
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kleine maar schone kamer met airco. Prima wifi. Goed ontbijt, ruime keuze. Wij konden een portable wifi huren voor € 5 per dag. Daarmee had je in Sevilla overal wifi. Hier konden 7 telefoons gebruik van maken. Goede service.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

De ligging was geweldig, heel dicht bij het centrum van...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

In de badkamer waren er beschadigingen aan het plafond. Deze zijn dringend aan herstellingen toe.

De ligging was geweldig, heel dicht bij het centrum van Sevilla! Nabij de kathedraal, Het Spaanse plein, Alcazar,.. We vonden het ook een pluspunt dat we onze bagage na het uitchecken (12u) nog enkele uren in het hotel mochten achter laten. Dit aangezien onze vlucht maar om 20u vertrok.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Top! Veiendelijk personeel, goede ligging en betaalbaar.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Gedurende ons verblijf geen problemen ondervonden. De airco zou iets geoptimaliseerd kunnen worden en de sfeer in de kamer kan wat verbeterd worden met bijfoorbeeld mooie muurschilderingen of nog een mooi schilderij van de omgeving oid. Maar dat zijn de bijzaken.

Ontzettend fijn hotel. Geweldige ligging in de mooie wijk Santa Cruz. Hotelpersoneel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon en alles is aanwezig om er een rustig en fijn verblijf van te maken.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Locatie is prima
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Hotel per auto lastig te vinden. Badkamer niet helemaal fris. Parkeren bij hotel is een probleem, vraag receptie naar mogelijkheden. Buiten temp. +/- 40°, airco in kamer niet voldoende.

Modern hotel. Goede kamer. Badkamer ok. Personeel behulpzaam. Ontbijt uitgebreid en smakelijk. Locatie is prima. Alles te lopen. Veel horeca bij hotel. Kluisje in kamer is fijn.

Perfect hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prima kamers, heerlijke douche,lekkere bedden en een zeer uitgebreid ontbijt! Lokatie super, midden in het oude centrum.

heel goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

zeer goede ligging, het ontbijt zeer goed, de kamers ruim genoeg en zeer proper...

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Heel centraal gelegen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Heel centraal gelegen. Heel vriendelijk personeel. Mooi kader. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Lokatie en personeel receptie

Lokatie en personeel receptie

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Geweldige plek en prima uitgangspunt voor de highlights van Sevilla!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Airco was niet aan de orde

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kleine kamer. Maar een stoel. Wij zaten boven een café. Was soms wat lawaaiig.

Goede locatie in Sevilla. Alles lopend te doen. Goed bed. Goed ontbijt.

Prima maar kon beter
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontbijt, gehorigheid, geen airco, open ramen dan teveel lawaai vd straat

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Fijn hotel , centrale ligging , alle hoogtepunten van de stad prima te voet bereikbaar .

De isolatie tegen geluidsoverlast ( buiten ) kon beter . Jammer dat de mooie patio in dit seizoen niet gebruikt kon worden .

• Beoordeeld op: 21 september 2017

superschone kamer, heerlijk bed, zeer vriendelijk personeel. Gewoon top!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Geweldige ligging, uitstekende faciliteiten. Klein, maar alles is aanwezig wat je nodig hebt. Uitstekend ontbijt1

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Super locatie en rustig gelegen
    • Kamer voor 6 Volwassenen

Geweldige familie kamer op een super locatie

Service, locatie, Sevilla

Service, locatie, Sevilla

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Perfect
    • Romantische Aanbieding

Zeer goed gelegen hotel, heel vriendelijk en gedienstig personeel

• Beoordeeld op: 11 april 2017

De meeste bezienswaardigheden waren al wandelend te bereiken.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De airco maakte veel lawaai.

De meeste bezienswaardigheden waren al wandelend te bereiken.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Goede locatie en vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Vriendelijk en behulpzaam personeel, perfecte locatie

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Dikke prima!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Vriendelijk personeel en goede hotelkamers in een geweldige stad!

prima hotel in het rustige centrum.

?

prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

ideaal
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Zeer vriendelijk personeel, schone kamer, goede hygiëne, lekker ontbijt, perfecte locatie

Genoten van het mooie Sevilla
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Mooie oud herenhuis, met luxe kamers op loopafstand van alle bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 5 december 2016

De locatie en het personeel zijn uitstekend.

Het ontbijt viel tegen

De locatie en het personeel zijn uitstekend.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Goede hotel, perfecte locatie en goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede locatie !!!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

slechte kamer op begane grond, veel geluidsoverlast.
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

slechte kamer op begane grond, veel geluidsoverlast. schoonmaak onvoldoende, ontbijt matig!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Ligging in de stad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ligging in de stad. Lekker centraal.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Zeer centrale ligging waardoor alles makkelijk te lopen was
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Moeilijk parkeren bij uitladen en parkeren te ver van hotel en te duur

Zeer centrale ligging waardoor alles makkelijk te lopen was

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Heerlijk uitgebreid ontbijt op een gezellige binnenkoer

Heerlijk uitgebreid ontbijt op een gezellige binnenkoer

• Beoordeeld op: 20 september 2016

badkamer

badkamer, douche kregen we niet koud en schimmelrand bij bad

locatie

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Budgetvriendelijk hotel op een prachtige, rustige locatie in het centrum van Sevilla

Nihil

Locatie & ontbijt

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Heel fijn hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Bed iets te smal (140 breed)

Locatie, Ontbijt, Fijn bed, Personeel

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Prima, alleen jammer van de airco
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

De airco was defect en die heb je wel nodig in Sevilla.

Goede bedden en nette kamers. Locatie prima loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Ruime kamer en goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Op website staat een uitgebreider ontbijt aangeprezen dan in werkelijkheid beschikbaar is, jammer, maar toch redelijk.

Ruime kamer en goede locatie.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Locatie is top

Locatie is top

• Beoordeeld op: 22 april 2016

Mooie ruime kamers, zeer goede bedden, ontbijt meer dan ok,...

De glazen deur naar de badkamer (weliswaar mat glas) is misschien niet zo ideaal.

Mooie ruime kamers, zeer goede bedden, ontbijt meer dan ok, hotel is zeer goed gelegen, prijs/kwaliteit top.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Ligging perfect in het centrum.

Ligging perfect in het centrum. Ruime kamers. Heel vriendelijk personeel en omdat ik vaker in petit place kwam stond er een fles champagne wn bon bons klaar. Heel attent.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

De ligging van het hotel is echt perfect in de mooie wijk...

Het raam van de kamer bevond zich aan de kant van de patio waar smorgens het ontbijt wordt geserveerd, dit gaf al vroeg in de ochtend wat geluidsoverlast. De afwerking in de badkamer (kitwerk e.d) zou wel iets meer aandacht kunnen gebruiken.

De ligging van het hotel is echt perfect in de mooie wijk Santa Cruz. De meeste belangrijke bezienswaardigheden zijn allemaal op loopafstand en hier vind u ook een ontelbaar aantal restaurants en barretjes.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

locatie en ontbijt

het bed voor de derde persoon was de onderste helft van een stapelbed waarvan het bovenste bed erg laag was opgeklapt; hierdoor was er wat weinig ruimte.

locatie en ontbijt

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Grote mooie familiekamers, design inrichting, perfecte...

Ontbijtruimte: alles dicht op elkaar, chaotisch.

Grote mooie familiekamers, design inrichting, perfecte ligging dichtbij kathedraal en hotspots, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 april 2015

de locatie, het interieur

de kamer ruikt inderdaad muf, het personeel is niet echt professioneel met de klant bezig en er is inderdaad heel veel last van nachtlawaai. we zijn gegaan in de drukste periode, maar in plaats van hun prijzen de hoogte in te jagen daardoor zouden ze hem beter verlagen owv de hinder die je hebt door het lawaai in de drukke periode.

de locatie, het interieur

• Beoordeeld op: 15 maart 2015

Vriendelijke personeel, mooie ruime kamer, fijne patio om...

Het ontbijt was goed en er was een ruime keuze, alleen het assortiment aan brood(jes) was niet heel ruim.

Vriendelijke personeel, mooie ruime kamer, fijne patio om tijdens het ontbijft of 's avonds nog even buiten te zitten. Wifi werkt goed.

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

Ligging in levendig centrum, rustig en dicht bij alle sights

Als high tech hotel moet je meer tv zenders in goede kwaliteit kunnen leveren dit was ondermaats

Ligging in levendig centrum, rustig en dicht bij alle sights

• Beoordeeld op: 13 februari 2015

Dit hotel is centraal gelegen in de Santa Cruz wijk op...

Slechte matras - niet evident om het hotel (terug) te vinden in de doolhof van straatjes die de wijk telt

Dit hotel is centraal gelegen in de Santa Cruz wijk op enkele minuten lopen van de kathedraal - vriendelijk personeel - ontbijt OK - ter beschikking gestelde fietsen aangenaam voor een ritje in de stad

• Beoordeeld op: 23 januari 2015

Goede ligging om de stad te bezoeken.

Kregen in eerste instantie een hele kleine kamer met lawaaierige airco van buren. Andere kamer gekregen die kennelijk voor ons bestemd was getuige een aan mij gerichte brief. Van de aanwezige fietsen waren er 2 enigszins bruikbaar, de rest stond met lekke band, te laag zadel, geen fietspomp. Kamers zijn modern, niks Spaans aan. Redelijk hotel, geen 4 sterren.

Goede ligging om de stad te bezoeken. In januari erg rustig.

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

Ligging uitstekend, mooi hotel zeker in de zomer als de...

Zee ongezellige ontbijtruimte in de kelder, harde bedden, handdoekenrek in de badkamer hangt op een volstrekt foute plaats

Ligging uitstekend, mooi hotel zeker in de zomer als de binnenplaats te gebruiken is

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Ligging en ontbijt,

Ligging en ontbijt,

• Beoordeeld op: 15 april 2016

Een uitstekende kamer + badkamer, goed ingericht, uitzicht...

Een uitstekende kamer + badkamer, goed ingericht, uitzicht op klein plein. Zeer behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Ontbijtruimte te klein en niet comfortabel.

Ontbijtruimte te klein en niet comfortabel. Ontbijt zelf was prima.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Aardig personeel, behulpzaam.

Aardig personeel, behulpzaam. Onze zoon was jarig en er stond 's avonds een fles wijn voor zijn deur. Goede bedden, beetje hard.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Geen regeling met parkeergarage

Er zijn ook 25 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.