Beoordelingen over Petit Palace Plaza de la Reina 3-sterren

L'Abadia de San Martin, 3, Ciutat Vella, 46002 Valencia, Spanje

#18 van de 95 hotels in Valencia

9,7

Geweldig locatie met super attent personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ms de badkamer door de glazendeur minder privacy aks je met meerderen de kamer deelt.

Locatie was perfect, 100 meter lopen en je stond in drukke winkelstraat naar de Kathedraal. Van de drukte en herrie was niets te merken in de kamer. Goed ontbijten in 2 restaurantjes in de straat. Had een eenpersoonskamer maar die was groot genoeg en met een 2-persoonsbed. Heel fijn dat het hotel fietsen ter beschikking stelt. Die je gratis kunt lenen.

Centraal gelegen kleinschalig hotel, erg prettig verblijf, fantastisch ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Een erg fijn 'praktisch' hotel; hartstikke fijne locatie, rustige kamers, niet supergroot maar alles aanwezig; de badkamer beschikte over een heerlijke douche. Het ontbijt was super, alles te verkrijgen, goeie koffie en verse (!) sappen.

Mooi, in centrum gelegen hotel om direct Valancia te ontdekken. Prijs/Kwaliteit is goed.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De ligging was in het centrum, perfect. Stille kamers. Nabij winkels en leuke kleine restaurantjes om s'avonds te eten. Ontbijt prima. Airco. Fietsen (4x) te leen van hotel.

Perfect hotel voor een stedentrip met een groot compliment voor het personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

- Erg zachte kussens - Schoonmaak is er vroeg bij (soms om 8 uur)

- Goede, vriendelijke en persoonlijke service bij de front office - Ruime en schone kamers - Uitgebreid ontbijt (met lange openingstijden) - Mogelijkheden om fietsen te huren (gratis) op basis van beschikbaarheid - Betrouwbare locker met behulp van bankpas/creditcard - Goed werkende airco in zowel de centrale hal als op de kamer - Goede ligging midden in het centrum

Aan te raden adresje in het hart van de stad...

Werkelijk niks.

Fijn hotel met een aangename staff . ( Dikke duim voor o.a. Louie en Tanja van de receptie en Raquel van de catering ). Heel centraal gelegen in het hart van Valencia tussen de Plaza de la Reina en de Plaza Ayuntamiento. Alle toeristische trekpleisters, gezellige eethuisjes en winkels liggen op wandelafstand. Ondanks deze ligging, toch stil op de kamers, zelfs aan de voorkant. Smaakvolle en discreet gedecoreerde kamers met goede boxsprings, hoofdkussens en bedlinnen. Kraaknet, dagelijks prima opkuis en vers linnen. De aangeboden fietsen brachten ons door de tuinen van de Turia, langs de futuristische monumenten tot aan de haven! Dit hotel is een aanrader over de hele lijn, een te onthouden adresje!

Heerlijk rustig, schoon en koel hotel op de perfecte plaats in Valencia
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De wifi bleef bij ons een probleem. We werden er vaak uitgegooid. We kregen wel elke keer een andere code maar het was niet optimaal. Dat is jammer, maar niet het ergste op je vakantie.

We kwamen uit een Bed en Breakfast waar zoveel herrie was en zo warm op de kamer dat we zijn gevlucht naar dit hotel en wat hadden we toen een rust en een heerlijk koele kamer. Een echte verademing en zeker met zulk vriendelijk en behulpzaam personeel. Heeft ons verblijf helemaal goed gemaakt. Beste keuze die we gemaakt hebben en we komen in dit hotel ook zeker terug als we weer naar Valencia gaan.

Alles was zoals gehoopt!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontbijt van 14€/dag p.p. is het niet waard met zoveel lekkers in de buurt. Fietsen ter beschikking, maar dat zijn er wel vier voor het hele hotel. Wel waren ze regelmatig beschikbaar. Gehorige kamers, vooral geluid vanuit de gang maar ook de aangrenzende kamers.

Alles was zoals gehoopt! Locatie was TOP. Alle mooie plekken en restaurants op loopafstand in de oude stad. Personeel was aardig. Dagelijkse schoonmaak en nieuwe handdoeken. Douche was goed. Uitzicht op de straatkant was ook leuk. Prijs kwaliteit verhouding erg goed.

Heerlijk hotel!, ... kleine opmerkingen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De mogelijkheid om gebruik te maken van de fietsen viel wat tegen aangezien het hotel maar 4 fietsen tot zijn beschikking heeft, ondanks dat fietsen huren voor een dag maar 9 euro per persoon kost (buiten het hotel), zou het prettig zijn als het hotel wat meer fietsen tot zijn beschikking heeft. Ontbijt'zaal' oogt wat ongezellig, door de verlichting en het gebruik van de donkere kleuren. Het zou prettig zijn als op de kamer al een waterkoker en thee/koffiefaciliteit aanwezig zou zijn, in plaats van dit bij de receptie te vragen. Ook zou het prettig zijn als er een douche faciliteit in het hotel aanwezig zou zijn, zodat je je na een warme zomerdag nog kan opfrissen alvorens je naar de luchthaven terug gaat. Wel aan vervanging toe is de fohn in de badkamer.

Zeer goed en divers ontbijt; ruime keuze!, prettige kamer, ligging van het hotel in het centrum is uitstekend, airconditioning in de kamer was prettig en werkt goed, vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers waren prima en schoon.

uitstekende locatie maar er zijn veel zaken voor verbetering vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontbijt, geen sneetje bruin brood te bespeuren, enkel toastbrood en bikkelharde betonpistolets. Waarschijnlijk kregen we eveneens de kleinste kamer, geen enkele kast, ons kleren moesten we in de valies laten

Zeer vriendelijk personeel en hygiene is top

+ Ruime nette kamer
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

- In eerste instantie lijkt het ontbijt prima, maar het wordt niet altijd aangevuld. Het fruit zag sommige dagen bruin en 1x bedorven kaas gegeten,... Best duur voor dit ontbijt. Je kan voor minder, veel lekkerder ontbijten in de stad. - Omschrijving zegt dat er gratis fietsen zijn. Er zijn er maar een drietal, die je enkel ‘s ochtend (7u30) kan reserveren voor die dag zelf. M.a.w. je moet heel vroeg op staan als je van de fietsen gebruik wil maken.

+ Ruime nette kamer + Elke dag propere handdoeken + Airco

Ideaal voor een citytrip!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Geen uitzicht of balkon, maar daar hebben wij ons niet aan gestoord.

Dit hotel is super geschikt voor een citytrip! Ideale locatie midden in het centrum. Veel leuke restaurantjes en winkels op loopafstand. Nette kamer. Ontbijt was uitstekend, veel variatie met aandacht voor gezonde voeding. Lekkere verse broodjes, zoetigheden en sappen. De ontbijtzaal was erg mooi en schoon. Ook fijn dat het ruime openingstijden heeft van 07:00 tot 11:00 uur. Het hotel beschikt over fietsen, maar deze zijn al vroeg in de ochtend uitgeleend. Maar geen probleem, een stukje verderop kun je fietsen huren met korting als hotelgast (9 euro per dag). Bij aankomst liggen er mini muffins klaar op bed, super attent!

Top locatie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het enige minpuntje, de badkamerdeur sloot niet volledig.

Top locatie! Vriendelijk personeel, fijne kamer, heerlijk (gezond!) ontbijt. Gratis fietsen beschikbaar vanaf 7.30.

Een aanrader voor een citytrip.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kleine douche en ruimte tussen douche en toilet is zeer krap.

Lekker, uitgebreid ontbijt. Rustig gelegen pal in het centrum. Mooie kamer. Vriendelijk personeel.

We hebben een heerlijke vakantie gehad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

We konden het alleen een beetje moeilijk vinden

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Personeel heel behulpzaam. Prima ontbijt! Ze waren in de straat bezig, maar we kregen een rustige kamer aan de achterkant. Voor een stedentrip een prima hotel, prima locatie!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prima locatie echt het middelpunt van de oude stad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamer is wat aan de kleine kant

Prima locatie echt het middelpunt van de oude stad. Alles is vanaf deze plek prima te lopen. Goed hotel en lekker ontbijt

Uitstekend hotel in het historische hart van Valencia

Eigenlijk niets.

Perfecte lokatie in het oude centrum. Het hotel ligt overal dichtbij. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Prima bedden en een heerlijke badkamer met een stortdouche. Ga zeker een fietstour doen. Dit hotel is zeker aan te raden.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontbijtruimte was wel heel krap. Je loopt elkaar snel in de weg.

Ontbijt was heel goed, met veel aandacht voor healthy food. Personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam. De ligging is super. Dichtbij bezienswaardigheden, winkels, restaurants.

Supergoed gelegen, fijn hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

We waren blij dat we gratis fietsen konden gebruiken, maar deze waren in erg slechte staat. Verder alles tiptop in orde!

Lekker ontbijt. Als je tijdig ging ontbijten was er voldoende plaats. Zeer vriendelijk onthaal. De ligging van het hotel was fantastisch! Onmiddellijk in het historisch stadscentrum, maar bijzonder goed geïsoleerd waardoor we totaal geen last hadden van lawaai van buitenaf. Aanrader!

Fantastische locatie!
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Omdat het hotel midden in het centrum ligt en raam op vindplaats kon er geen raam open voor frisse lucht. Daarentegen was de airco top zodat het wel fris in de kamer was.

De locatie was echt top. Midden in het oude centrum. Binnen enkele stappen was je in het centrum bij leuke terrasjes, winkels en restaurants.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goed hotel in leuk stadje.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Oncomfortabele douche( hoge instap). Kraan staat te ver van lavabo( kamer 302)

Kamer proper. Goede bedden. Goed, uitgebreid ontbijt. vriendelijke staf. Uitstekende ligging. Stil straatje. Ieder van ons gezelschap zou er nog terug keren( 4 vrouwen)

centrale ligging goed ontbijt gevarieerd en info aan balie toereikend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

tandenstokers op tafel tissues op kamer

ontbijt zeer lekker koffiemachine te druk soms tweede zetten ??? spuitwater soms aanwezig meestal niet

Zeer goed hotel, centraal gelegen in rustige zijstraat met heerlijk vers ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

eigenlijk niets...misschien kunnen er leukere schilderijen in de kamer en de ontbijtruimte gehangen worden...

Zeer centraal gelegen in rustige zijstraat met mooi zicht als je een kamer aan de voorkant hebt. zeer toffe vernieuwde badkamer met zachte verlichting en normale verlichting. Schitterend ontbijt met smoothies, tapenades, vers gesneden fruit, amandelmelk ed naast de eitjes, spek, worstjes, broodjes en koffiekoeken en yoghurt en de lekkere Nespresso koffie.

driesterrenhotel centraal gelegen in de oude stadskern

Het is een lawaaierig hotel. 's Nachts heb je last van dronken mensen die veel kabaal maken. Ook de isolatie is niet optimaal. Je hoort de mensen stappen in de kamer erboven. De poets begint vroeg in de ochtend met de stofzuiger rond te lopen dus uitslapen zit er niet in.

De locatie is de voornaamste troef van het hotel. Het personeel is vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prachtig verblijf.....Prima hotel.....schitterende locatie in de binnenstad van Valencia
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Minpuntjes waren: 1. De "te" hoge opstap om in het hotel te kunnen. Mensen die moeilijk te been zijn hebben het hier toch wel moeilijk mee. 2. Te weinig legkasten (schuiven) om je kleding in te kunnen wegbergen. Wij dienden ons genoodzaakt om een deel van onze kledij in de reiskoffer te laten.

Wij waren er van 7 tot 12 maart 2018. Het hotel is prima gelegen (centrum van de oude binnenstad) als je een citytrip plant naar Valencia. Het personeel achter de balie was heel vriendelijk en indien je je niet kan behelpen in Spaans, dan wordt je heel goed verder geholpen in 't Engels. De kamers waren proper en werden dagelijks netjes gepoetst.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Het ontbijt was prima in orde.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Jammer was alleen dat we niet wisten dat er aan de overkant van het hotel verbouwd werd. Om 8.00 begon het dril boren. Dan hadden we de kans gehad om een kamer aan de andere kant van het hotel te boeken mogelijk.

Het ontbijt was prima in orde. Het verse fruit was heerlijk. De bedden lag erg lekker en de douche was prima. Stevige douche en regendouche.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Heerlijk hotel, centraal gelegen , met uitgebreid ontbijtbuffet
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Zeer centrale ligging, vlakbij historisch centrum,heerlijk uitgebreid ontbijt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam , bedden comfortabel, badkamer waarin een heerlijke regendouche .

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Lekker centraal gelegen hotel op loopafstand van belangrijke plekken.
    • Tweepersoonskamer met Terras

WiFi werkte niet altijd goed en snel. Het was heel erg warm op de kamer en er was geen mogelijkheid zelf de temperatuur te regelen. Terrasdeur hele nacht open moeten houden om kamer koel te krijgen. Instappen in douche gevaarlijk.

De ligging van het hotel is geweldig. Leuke buurt met veel goede restaurants, terrassen, toeristische bezienswaardigheden. Uitstekend ontbijt. Lekkere kamer met groot terras uitkijkend over de stad.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Een prima hotel voor een stedentrip naar Valencia.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Als het raam 's nachts dicht is wordt het nogal warm en met raam open is er nogal wat lawaai van autoverkeer in de straten verderop en vuilnisophaaldienst ed. De airco maakt ook veel lawaai. Een koffie/ theezetmogelijkheid zou fijn zijn geweest, maar gezien de prijs was het een prima kamer met minibar/ kluis/fohn ed.

Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Erg goed ontbijtbuffet. Zeer centrale locatie. Goede bedden en prima douche. Fietsen van het hotel kun je gratis lenen, maar je moet er 's morgens wel vroeg bij zijn. Voor een langere fietstocht buiten Valencia kun je beter een fiets bij een fietsverhuurbedrijf huren, daar hebben ze eventueel ook e-bikes. Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding!

Leuk hotel op een toplocatie.
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

De hotelkamer (familiekamer met stapelbed) was klein en vreselijk warm. Airco kon niet aan.

Prima ontbijt voor weinig geld, kinderen voor de helft. Aardig personeel, nette kamers.

Het Hotel is op alle fronten geweldig,prima en zeer...

Het Hotel is op alle fronten geweldig,prima en zeer uitgebreid ontbijt,goed verzorgde kamer,alles is aanwezig, vriendelijk en behulpzaam personeel,kortom een echte aanrader voor een leuke tijd in Valencia.

Super.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Heel hulpvaardig en vriendelijk! De kinderbuggy hebben we gratis meegekregen voor de hele trip.. Super gelegen, dichtbij Placa de la Reina (heel veel eetgelegeheden, prachtige cultuur.. Alles is goed te doen te voet en anders neem je een taxi voor max. 8euro. Ontbijten kan je gemakkelijk in de buurt (heel lekker)

Fijn hotel op een uitstekende plek.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Op onze kamer (105) hadden wij geluidsoverlast van de kamer ertegenover (106). In deze kamer verbleef een kind dat s nachts veel moest huilen dus dat was lastig.

Fijn hotel op een uitstekende plek. Geen grote kamer maar groot genoeg. Goede en schone badkamer met goede douche en een uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

heerlijk ontbijt, overal free wifi, gebruik computer...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

heerlijk ontbijt, overal free wifi, gebruik computer mogelijk. jammer van het smalle straatje en het uitzicht op het aangrenzend dak want anders was het een top verblijf.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Top.

Helaas liggen sommige kamers aan de straatzijde en het auto-geluid is hinderlijk. De bedden waar iets aan de harde kant voor mij.

Lokatie, sfeer, junior suite op het oosten.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Zeer aangenaam verblijf, perfecte ligging.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De hygiëne op de kamer kon beter. Afvoer lavabo, schoonmaak kamer.

Het ontbijt was super. Zeer lekkere koffie die we zelf mochten bereiden, met gevolg dat hij altijd voldoende warm was.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Dichtbij het historische centrum, vriendelijk en behulpzaam...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontbijtruimte aan vernieuwing toe, sfeervollere inrichting, kamer: badkamer wat verouderd maar alles was er wel

Dichtbij het historische centrum, vriendelijk en behulpzaam personeel, goeie bedden, rustige buurt

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Valencia is prachtig.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Wij hadden een kleine kamer (107) tegen een luchtschacht aan. Daarom hadden we geen uitzicht en gaf het een benauwd gevoel. Ook de glazen deuren naar de wc en badkamer is niet zo prettig. Badkamer was ook niet zo heel schoon.

Ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Het hotel ligt op een goede locatie, middenin de oude stad.

Toplocatie!
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Ik ben niet tevreden over de grootte van de kamer. We sliepen op een kamer voor 4 personen, maar hadden nauwelijks plaats om te bewegen of iets op te bergen. Als we door de openstaande deuren keken denk ik dat het enkel in onze kamer een probleem was. Er wordt reclame gemaakt voor gratis gebruik te maken van fietsen, maar

Het ontbijt was werkelijk super, absoluut niets ontbrak. De locatie kan niet beter, de ingang ligt op een rustig en gezellig pleintje, en na enkele stappen bevind je je midden in de oude stad. Personeel is heel vriendelijk.

Valencia is top, maar hotel kon beter.
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Badkamer viel tegen: deur kon niet dicht, douche met 2 gordijnen: bij het douchen was de hele badkamer nat, hotel geeft gratis fietsen maar er waren er maar 4 en daarvoor moet je om 7.30u naar de receptie en hopen dat niemand voor jou is.

Ligging is heel centraal, personeel is vriendelijk en behulpzaam, isolatie valt mee.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prima locatie in aanvaardbare prijsklasse voor een bezoek aan een zeer prettige stad, Valencia
    • Vijfpersoonskamer

Ligging kan niet beter voor een stadsbezoek aan Valencia. Midden in de oude stad, maar geen enkele geluidhinder. Kamers niet groot, maar in orde. Ontbijt goed en uitgebreid. Mogelijkheid tot het ontlenen van gratis fietsen is zeker een pluspunt !

Super goed hotel voor een city trip

Zou ik niet weten.

Het ligt midden in het oude centrum. Alles op loopafstand. Prima kamer, prima badkamer. En het ontbijt ruim voldoende. Super goed hotel voor een city trip naar Valencia

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Ideale ligging!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Wij arriveerden pas om 23u en kregen een achterkamertje (504) met slechts een klein raampje, uitkijkend op een binnenruimte: een koker van 3x3 meter en 5 verdiepingen hoog. Wij lagen op de hoogste verdieping, dus gelukkig zagen we wel de hemel maar anderzijds zaten we ook vlakbij de airco-installatie (lawaai). Het bed was véél kleiner (zowel lengte als breedte) dan we thuis gewend zijn, met een slechte nachtrust als gevolg. Men maakt gewag van gratis fietsen, deze zijn de ochtend zelf te reserveren vanaf 7u30. Met slechts 4 beschikbare fietsen voor een vrij groot hotel waren wij om 7u31 helaas al te laat.

Dit hotel heeft een ideale ligging, midden in de oude stad maar toch in een rustige straat. Alle bezienswaardigheden in het centrum zijn op wandelafstand bereikbaar. Het hotel ligt in een prachtig pand en de moderne inrichting past er wonderwel bij. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd, heerlijke Nespresso-koffie. Gerieflijke badkamer met een goeie douche. Prima WiFi.

De centrale ligging, centrum en leuke restaurantjes op...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het was toch wel iets verder lopen dan gedacht vanaf het metro station Colon, maar wel te doen. Zeker met kleinere koffers.

De centrale ligging, centrum en leuke restaurantjes op loopafstand. Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Fijn hotel midden in de stad
    • Vijfpersoonskamer

Jammer dat je geen thee of koffie kunt zetten op de kamer.

Het ontbijt is relatief duur, maar wel heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

was geweldig vriendelijk personeel en een geweldige ligging van het hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

de glazen deur naar de badkamer, waar direct achter de deur het toilet is gepositioneerd. Tussen de glazen deuresn is veel ruinte, dit is dus echt niet comfortabel want et staat er bijna naast. De douchebak heeft een grote opstap, is niet echt voor oudere mensen, voor ons nu geen probleem.

ontbijt was heerlijk

prachtige stad
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Klein nadeel was dat het stapelbed (waren met 2 volwassenen en 2 kinderen) erg hoog was, geen rek ervoor. Zowel kind van 7 1/2 vond het eng en hoog, misschien een los rek om ervoor te zetten. Uitzicht naar koker en naar overbuur nog geen 4 /5 meter, beetje opgesloten gevoel.

ontbijt was uitgebreid, vers en op tijd aangevuld, ligging ideaal, overal dichtbij, metro, bus, winkels. Metro van airport 20 minuten en 8 minuten lopen naar hotel. Ruime badkamer met grote badlakens. Bedden prima, kussens 2 langwerpige zodat je er 1 of 2 kunt nemen. .

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Super ligging in Valencia
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het feit dat men gratis fietsen ter beschikking stelt. Er zijn er echter maar 4, waardoor we er elders moesten huren tegen , dit mag gezegd, toch wel een schappelijke prijs.

Kamers in orde. Prijs/kwaliteit OK voor deze accommodatie. Perfecte ligging in het centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

geweldige dagen in een fantastische stad gehad.

Zou het niet weten.

Goeie grote kamers. schone mooie badkamer, met lekkere badschuim. Mooi hotel in harte centrum met vriendelijk behulpzaam personeel, en een prima uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Prima hotel in het centrum voor een kort verblijf in Valencia.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer is wat aan de kleine kant. (Er stond ook nog een stapelbed in de kamer). Weinig kastruimte.

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Fantastico!
    • Romantisch Uitje

Ik had graag een waterkoker op de kamer gehad voor een kopje thee, ik begreep later dat ik daarom had kunnen vragen. De douchevoorziening kan voor mensen die slecht ter been zijn gevaarlijk zijn! Erg hoge instap.

Al voor vertrek goede communicatie met het personeel. Gratis upgrade naar kamer met terras. Wij hadden een romantisch arrangement geboekt en dit was tot in de puntjes verzorgd. Erg leuk! Verder een prima kamer en een heerlijk ontbijt voor een hele scherpe prijs.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima hotel in t centrum

3 persoonskamer was krap. Stond vol met de bedden, je kon er net langs af lopen. Verder alles goed.

De ligging, in t centrum. Netjes hotel,vriendelijk personeel. Goede bedden. Ontbijt was oke, vanalles te krijgen, niet super de luxe maar t was goed en voldoende.

Perfecte locatie om Valencia te bezoeken
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Zeer vriendelijk onthaal aan de receptie, lekker ontbijt, parket in de kamers is een meerwaarde. Hotel is perfect gelegen, zeer centraal in een rustig straatje. (indien venster dicht, ook zeer stil 's nachts) Het hotel is zeer goed te bereiken met metro, maar weg te voet goed voorbereiden, want wij hebben wel even moeten zoeken (indien je keramiekmuseum volgt, ben je er bijna-is 10 minuutjes stappen van metro Colon tot hotel - 20 minuten luchthaven/Colon)

Uitstekend hotel, goede ligging en prima verzoring!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Uitstekend hotel om de hoek van Plaza de la Reina. Het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt iedere ochtend was prima verzorgd. De kamers waren netjes ingericht en schoon met erg goed bedden en dito douche. De gratis fietsen (mits beschikbaar) zijn mooi meegenomen.

Prima.

Het was een zeer kleine kamer voor 1 persoon en had weliswaar een raam, maar zeer beperkt daglicht (uitzicht op betonnen muur). Sanitair was schoon, maar gedateerd. Om die reden, vond ik de kamer naar verhouding aan de prijzige kant.

Het ontbijt was heel goed verzorgd. Fiets lenen ging prima, kon helaas alleen op de dag zelf. Prettige locatie. In 10 minuten naar andere wijken te lopen.

Prima hotel voor goede prijs in het centrum
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

De ligging is perfect in het centrum. Prima airco. En goede uitvalsbasis voor stadtrip in Valencia. Dicht bij metro, fietsverhuur,restaurants en winkels.

prima centraal gelegen hotel

de badkamer van kamer 502 was een beetje onhandig vanwege de centrale kolom

Lekker ontbijt heel attent personeel die ons extra verwenden ter gelegenheid van onze howelijksverjaardag

Prima hotel op een ideale locatie in het oude centrum van de stad.
    • Romantisch Uitje

Over het hotel is eigenlijk niets negatiefs te melden. De ruimte waar het ontbijt wordt geserveerd is misschien wat te modern en steriel, maar dat is een kwestie van smaak terwijl er bovendien om de hoek voldoende ontbijtopties zijn.

Perfecte locatie in het hart van het oude centrum van Valencia. Legio terrassen en restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand evenals winkels en warenhuizen (El Corte Inglès). Achter een klassieke façade gaat een modern hotel met comfortabele kamers schuil. De ideale uitvalsbasis om Valencia te verkennen. De Placa de la Reina (met parkeergelegenheid) is op 2 minuten afstand.eigenlijk

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Erg vriendelijk personeel en goede locatie!

Badkamer had iets nieuwer kunnen zijn en het ontbijt had iets uitgebreider kunnen zijn.

Erg vriendelijk personeel en goede locatie! Bedden lagen prima.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Valenciaanse architectuur

Prachtige gevel. Maar kleine ruimtes binnen. In de eetzaal is dit opgelost met spiegels. De smalle gangen zijn zeer warm. De airco op de kamer maakte teveel lawaai.

Uitgebreid en verzorgd ontbijt. Zit in het historisch hart van Valencia.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Toplocatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Hotel Ligt centraal,overal dichtbij Overdag,s'avonds.... Perfecte uitvalsbasis Er zijn 4 fietsen te huur .er stonden er quasi elke dag Wij hadden ergens anders fietsen gehuurd omdat we op het internet hadden gelezen dat ze nooit aanwezig zijn Dit was duidelijk niet nodig

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

prima hotel ideaal gesitueerd
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

dat we voor water moesten betalen.

ontbijt was goed en de koffie lekker, evenals de verse jus dórange. Bruin brood zou ik graag gezien hebben bij het ontbijt.de douche was super de airco werkte perfect.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Perfect

Nada

Ontbijt en de locatie was perfect. Ook van het terras bij de kamer hebben we genoten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We zouden er zeker weer naar terug gaan.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Ruime kamers, vriendelijk personeel, ruim en lekker ontbijt,...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamers zijn niet echt geluidsdicht. Van het 'lawaai' van de straat hadden we niet veel last, maar als degenen in de aanliggende kamer zich douchten, dan was het net alsof ze dit in onze kamer aan het doen waren.

Ruime kamers, vriendelijk personeel, ruim en lekker ontbijt, perfecte ligging.

Prima hotel midden in centrum
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Douche in bad, beetje achterstallig onderhoud in badkamer maar schoon.

Prima eenvoudig hotel midden in centrum. Zeer vriendelijk receptiepersoneel. Kamer basic maar goede bedden en ruime badkamer, helaas met douche in bad. Fijne handdoeken en douche/shampoo. Goed verzorgd ontbijt en goed aangevuld.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Uitstekende ligging,heerlijk en uitgebreid ontbijt,zeer...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Doorschijnende badkamerdeur is niet zo ideaal,kamers ad kleine kant...

Uitstekende ligging,heerlijk en uitgebreid ontbijt,zeer behulpzaam en vriendelijk personeel aan het onthaal.

Tevreden gasten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prima, heerlijke bedden. Mooi fris ingericht. We sliepen onder het dak met een mooi terras uitkijkend over Valencia. Mooi! Goede douche, centrale ligging

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Was erg plezierig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Misschien een waterkoker op de kamer

Goede bedden, ontbijt goed, alleen jammer dat het niet afgescheiden was van de receptie en ruimte tussen de tafels was een beetje smal. De ligging van het hotel was prima, dichtbij restaurants en bezienswaardigheden. Medewerkers receptie waren zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Al bij al goed, vooral de ligging

Er was plaats te kort voor het ontbijt rond 9/10 uur. Geen ontvangst in ontbijtruimte om mensen te begeleiden Wat chaotisch Het personeel dat afruimde maakte ontzettend veel lawaai, temeer de vaatwasser zich in de ontbijtruimte bevond ( geknetter met borden en bestek etc) Het ergste was dan og dat er geen WC borstel aanwezig was in de kamer en te weinig toiletpapier

Ontbijt te duur voor wat er te krijgen was,

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Locatie, kamer was netjes en schoon en geen last van geluid...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het hotel adverteert met gratis beschikbare fietsen; bij reserveren kun je ook aangeven dat je daar gebruik van wil maken. Dat is echter geen garantie dat ze ook beschikbaar zijn; je bent afhankelijk van beschikbaarheid op het moment dat je ze wil meenemen. Mijn indruk was dat er slechts enkele fietsen beschikbaar zijn.

Locatie, kamer was netjes en schoon en geen last van geluid op straat.

Perfecte locatie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Interieur is aan renovatie toe. De voorgevel van het hotel is prachtig maar het interieur is sterk verouderd. Er werd een 'speciaal' aanbod gedaan dmv taxi va vliegveld maar moesten 40% meer betalen! NIET DOEN! Gewoon zelf een taxi pakken op het vliegveld. Verder hebben ze fietsen staan (kosteloos) maar zijn nooit beschikbaar. Je kan ze niet reserveren. Toen we ze wilde gebruiken toen ze er stonden waren ze al gereserveerd... raar. De tip om dichtbij voor 9,- een fiets te huren klopt ook niet. Is 15,-. Gaat niet om het geld maar bied het gewoon niet aan of wees eerlijk met de prijzen.

Perfecte locatie!

Valencia en het petitie hotel waren topbestemming.

De vrij kleine kamer.

De ligging: midden in het oude centrum in een rustig straatje . De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel. Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.

Goed hotel op prachtige lokatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer was klein. Omdat we er 5 nachten verbleven ging dat toch storen. Ook jammer dat er geen zitje op de kamer was. Voor zo'n kleine kamer een pittige prijs.

Geweldige ligging van het hotel, midden in centrum. Bezienswaardigheden, winkels en restaurants "om de hoek". Het ontbijt was erg goed, en gevarieerd. Het personeel heel vriendelijk. Kamer netjes maar eenvoudig. Makkelijk bereikbaar vanuit de luchthaven per metro( lijn 3 of 5, halte Colon), maar terug met een taxi was ook comfortabel! En de prijs viel erg mee (van de taxi).

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Modern hotel met prima ligging en uitgebreid ontbijt voor een stedentrip
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De promotie van de bar savonds en de informatie over excursies , fietshuur e.d.

De ligging en het complete ontbijt waren echt top. Zeer uitgebreid ontbijt met heerlijke smoothies en verse jus orange. Kamer was modern en schoon. Kleine attentie op naam in de kamer doet persoonlijk aan.!!!

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Perfect hotel, heel centraal gelegen.
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Temperatuur was niet op alle kamers in orde. Na melding bij receptie werd dit opgelost.

Ontbijt was heerlijk, personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Perfecte ligging!

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Super locatie en accomodatie

Eerder kleine badkamer

Geweldige locatie. Fijne kamer met ruim balkon. Uitgebreid ontbijtbuffet. Fietsen kun je ter plekke gratis lenen , kun je enkel de ochtend zelf reserveren : eerst komt, eerst maalt. Vriendelijk personeel! Spreken ook Engels.