Beoordelingen over Pins Platja

Avenida Diputación, 147, 43850 Cambrils, Spanje

#59 van de 125 vakantiewoningen in Cambrils

Gebaseerd op 965 beoordelingen over dit appartement

4,4

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 42

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Netjes in verhouding tot de prijs!
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

Jammer dat we pas een week voor vertrek hoorden dat het restaurant dicht is en niet tijdens het boeken

Ondanks vroege aankomst was de kamer klaar. Personeel erg vriendelijk. Kamers zijn oud, maar schoon

• Beoordeeld op: 26 september 2018

De locatie is top, direct aan het strand.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2-4 Volwassenen)

Het was niet goed schoongemaakt maar na een melding alsnog gedaan. Het is een beetje smoezelig allemaal maar voor de prijs moet je ook niet teveel verwachten. Verder was het een prima verblijf.

De locatie is top, direct aan het strand. Dit stukje is wel op Engelsen gericht. Je bent in half uur lopen in centrum Salou of centrum Cambrils. In de buurt ook winkeltjes en restaurantjes. Wij hadden een appartement met uitzicht op zee (blok 5) en dat was super!

Fijn vakantieadres pal aan het strand en precies tussen Cambrils en Salou gelegen
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er was GEEN wifi in mijn appartement. De appartementen zijn correct ingericht maar al met al wel erg eenvoudig en het begint ook allemaal wat oud te worden en slijtage te vertonen.

Zeker buiten het hoogseizoen gunstige prijzen.

De locatie, aan het strand.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2-4 Volwassenen)

Het appartement had alleen maar hele felle lampen, mijn advies is om dimmers te plaatsen zodat het wat gezelliger is voor de gasten. Helaas geen leuke restaurants in de straat maar gelukkig is Salou dichtbij (10 minuten fietsen) waar voldoende keus is.

De locatie, aan het strand. De restaurants in de straat zijn niet top, de keuken van het restaurant bij het zwembad is veel beter.

Prima personeel en hotel, de locatie is minder geschikt.
    • Appartement met 1 Slaapkamer - Uitzicht op Zee (2-4 Volwassenen)

Het bed was bijzonder slecht, echter hebben mijn kamergenoten dit niet zo ervaren. De kamer (met zeezicht) was erg gehorig wat nadelig is met luidruchtige gasten. Het zwembad is niet verwarmd waardoor we er helaas weinig gebruik van hebben kunnen maken.

Prima ontbijt en goed verzorgd. Personeel is behulpzaam en vriendelijk en spreken bijna allemaal Engels. Kamer is netjes.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Het appartement is niet wat wij gewend zijn van Booking.com. In 1 woord gezegd slecht.
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

Onze appartement was vies. Lakens die eens wit waren maar nu een prachtige grauwe kleur hadden.Geen schoonmaak tijdens onze verblijf. Bij het zwembad ook geen schoonmaak. En de laatste 2 dagen van ons verblijf een renovatie van een appartement beneden ons. Kopjes maakten lawaai in de kastjes. Direct naar de receptie geweest maar de bouwwerkzaamheden gingen gewoon door. Ook contact gehad met Booking.Com maar wachten nog op antwoord!!

Het mooie weer

De locatie vlakbij het strand, winkels en restaurants.
    • Superior Appartement met 2 Slaapkamers

Tijdens ons weekend 2 dagen zware regenval. De buitendeuren zijn niet met dorpel afgewerkt, waardoor bij terugkomst uit Barcelons ons appartement blank stond. Warm water is snel op.

De locatie vlakbij het strand, winkels en restaurants.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

heerlijk verblijf voor een leuke prijs!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2-4 Volwassenen)

geen wifi, alleen bij het zwembad maar niet in het appartement. de matrassen waren net nieuw maar met van die veren erin vreselijk pijn aan je rug als dat anders was geweest hadden ze een 10 van mij gekregen.

we hadden zeezicht vanaf ons balkon! er was altijd wat te zien. super boulevard ook trouwens. supermarkt aan de overkant. in salou heb je een grote mercadona suuoermarkt die heb je in cambrils ook tegenover de lokatie waar de markt gehouden wordt daarnaast zit trouwens ook een grote lidl. dan moet je de busnemen die doorrijdt naar het oude centrum. bushalte voor de deur dus je kan alle kanten op maar links af loop je in 30 minuten naar salou en rechtsaf in 45 minuten naar cambrils. haal bij een plana een buspas dan kan je voor 1.20 met de bus. lekker zwembad. fietshuur bij de accommodatie.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Eenvoudige, matig onderhouden maar desondanks functionele appartementen met een prima ligging.
    • Appartement met 1 Slaapkamer - Uitzicht op Zee (2-4 Volwassenen)

Niet was alles even schoon en er is zichtbaar sprake wat van achterstallig onderhoud. Onder app.gebouwen 5 en 6 zijn 2 restaurants/café's gevestigd die voor wat geluidshinder zorgen.

Ligging aan het strand met Salou en Cambrils op loopafstand.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Diep teleurgesteld, totaal niet uitgerust.
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

Zwembad was aan de overkant van de straat. Daar zijn wij dus niet naartoe geweest, in dit zwemkleding tussen restaurants en over straat, nee. De bedden staken veren van in je rug. De lakens waren allemaal smerig en onder een IKEA fleece deken slapen is niet ideaal. De badkamer deur klemde en ik heb erin vast gezeten. Het warm water ging niet aan. Na aan de boiler draaien ging het langzaam aan en was het vrij snel op. Waarna bij elk gebruik van water de boiler 5 minuten bleef piepen. De bad/douche combinatie was vies, vooral het gordijn ook. Bij douchen stond de badkamer helemaal onder water. Wc papier was te weinig. Wc bleer ook meermalig doorlopen, waarbij de boiler bleef piepen. Servies was vies, evenals de bank, de tafels de vloer etc. Badlakens werd gewisseld (dit was ons niet verteld), maar theedoek en handdoek niet. De televisie is piepklein. Sfeerlicht was niet aanwezig. Ook niet in je tuintje. Het was niet geluidsdicht, waardoor we bovenburen hoorden om 4:00u 's nachts, waarna om 8:00 's ochtends poetspersoneel naast onze deur stond te kakelen...

Ons appartement had uitzicht op zee en de koelkast was goed met vriesvak.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Prima verblijf, heerlijk strand!
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

Veel Engelse, weinig leuke restaurants. Zeker een aanrader een met de taxi naar Cambrils te gaan s avonds

De studios zijn aan de overkant van de straat en bevinden zich direct aan zee!

relax erg gezellig mede dankzij onszelf, jammer dat er weinig werd aangeboden
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4-6 Volwassenen)

entertainment was 0,0 weinig aandacht voor de kinderen weing enthousiasme. Een kinderdisco was maar een half uur en dan was het klaar. Een groot verschil met de enthousiasme van entertaining bij andere plaatsen, jammer

het appartement was goed genoeg. Alleen jammer dat de bedjes van het zwembad al direct na sluiten in de avond alweer bezet waren met badlakens. Hierdoor kregen steeds dezelfde mensen iedere dag een ligbed.

Laatste keer
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4-6 Volwassenen)

Het is de laatste keer dat we hier komen. Ondanks dat we bijna een jaar geleden al geboekt hebben werd ons verzoek voor de locatie in het gewenste gebouw niet ingewilligd. We hebben ons mateloos geërgerd aan het claimen van de bedjes rond het zwembad van de gasten. Midden in de nacht slepen net bedjes en er handdoeken opleggen. De hele vakantie was er daardoor geen bedje beschikbaar als we al bij het zwembad hadden willen liggen. De afgelopen 3 keer dat we hier waren werden de bedjes altijd om 19.00 opgeruimd zo had iedereen de mogelijkheid om bij het zwembad te liggen. Daarnaast hebben we een klacht ingezien over de wastafel in de badkamer die niet goed doorliep. Deze klacht is tijdens onze vakantie niet verholpen. In de garage stonden diverse auto's dubbel geparkeeed waardoor er te weinig goede parkeer plekken vrij waren. Daarnaast is de mentaliteit van de gasten behoorlijk gedaald. Er werd geen rekening gehouden met de andere gasten, geschreeuw aan het zwembad. Gesleep met beddden midden in de nacht en tot 2 3 uur ambachtslui luidruchtig op het balkon zitten. Het management houdt te weinig toezicht waardoor dit soort situaties kunnen ontstaan. Tot slot, 10 jaar geleden waren we hier voor het eerst. Nu 10 jaar later is de inrichting nog steeds niet veranderd. Een modernere update zodat de locatie meer voldoet aan de eisen van deze tijd zou wenselijk zijn.

Ligging van de locatie is nog steeds super daarom komen we hier nu voor de 4e keer. Om de drie dagen schone handdoeken en opgemaakte bedden bij aankomst

Appartement aan het strand
    • Appartement met 1 Slaapkamer - Uitzicht op Zee (2-4 Volwassenen)

Voor 4 personen hadden we maar 1 slaapkamer. Dus 2 moesten in de WK slapen op slaapbank. In het dorp is niet veel te doen.

Zeezicht en aan het strand. Rustig dorp op fietsafstand van Cambrils en Salou. Geen drukke strand. Leuk zwembad. Supermarkt en eettentjes dichtbij Appartement.

wij hebben een superverlof gehad, zeker voor herhaling vatbaar

eigenlijk niks

mooi, ruim appartement, heel proper, lakens en handdoekenwissel om de 3 dagen, zalig uitzicht op de zee en strand, heel goede brasserie juist aan complex, goede rustige ligging en toch niet ver van bruisend Salou en Cambrils fietsverhuur in de buurt aan zeer voordelige prijzen, heel veel te doen voor jong en ouder goed onderhouden complex, supermarkt met bakkerij aan overzijde straat

Heerlijk ruim appartement met prima prijs- kwaliteit verhouding
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4-6 Volwassenen)

De appartementen kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Kasten sluiten niet, beschadigingen aan deuren, toilet enz. Maar voor deze prijs in het voorseizoen hoor je ons hier niet over klagen! We waren er voor de derde keer!

Gratis upgrade naar een appartement met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Gratis early check in. Mooi groot balkon met zeezicht.

Prima Hotel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2-4 Volwassenen)

De koelkast was aan de buitenkant erg verroest., binnenzijde was schoon en netjes. Het appartement is gehorig.

Onze kamer lag direct aan het strand, we hadden een pracht uitzicht. Ruim genoeg voor drie personen.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Redelijk verblijf nadat we onze oorspornkelijke kamer, welke zeer slecht was, konden om ruilen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer - Uitzicht op Zee (2-4 Volwassenen)

De oorspronkelijke kamer was zeer slecht. Slechte bedden, equipement was niet in orde, ijskast helemaal verroest.

De mogelijkheid om van onze oorspronkelijke kamer om te ruilen naar een betere kamer met € 10,- extra te betalen.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Accommodatie volgens verwachting
    • Appartement met 1 Slaapkamer - Uitzicht op Zee (2-4 Volwassenen)

Geen douche bad combinatie! aparte douche met voldoende afmeting!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

vreselijk
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4-6 Volwassenen)

De hygiene, de badkamer, alles oud en smerig

Het zwembad

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Genoten van de uitzicht op zee
    • Appartement met 1 Slaapkamer - Uitzicht op Zee (2-4 Volwassenen)

Kamer en spullen zijn van slechte kwaliteit

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding op een prachtige locatie
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

Verlichting in de kamer. Wat sfeerverlichting zou fijn zijn

Locatie aan het strand. Veel eetgelegenheden in de buurt.

Zwembad en dicht bij strand
    • Grote Familiekamer

Direct naast spoorlijn. Lag te schudden in mijn bed

Zwembad en dicht bij strand

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Geen wifi.
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

Geen wifi. Naar overkant vd straat aan receptie voor wifi. Soms moeilijke connectie.

Luxe en top locatie
    • Superior Appartement met 2 Slaapkamers

Grotere douche was beter geweest

Heerlijk ruim terras

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Uitzicht op zee.

Kamer was te klein voor al het meubilair. Parkeergelegenheid in het weekend en in het hoogseizoen is problematisch. Kosten voor parkeerplaats op eigen terrein vind ik te hoog. Voorseizoen 7,50 per dag. Hoogseizoen 10,00 euro per dag.

Uitzicht op zee. Super. En hele vriendelijke en bereidwillige medewerkers. Even een seintje geven en je krijgt nieuwe handdoeken, lakens en toiletpapier. En het bed maken ze ook nog voor je op. Al weer geboekt voor de herfstvakantie.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Zwembad

Schoonmaak, totaal niet schoongemaakt door het hotel. 3x moeten vragen om schone handdoeken. Vuil werd niet opgehaald , ook niet na diverse keren vragen . Zeer slechte behandeling aan de balie inzake de schoonmaak .

Zwembad

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

De ligging aan het strand, redelijke prijs voor de omgeving,...

Een eerder gehuurd, groter appartement was duidelijk nieuwer en beter ingericht. Deze kleine studio was verouderd. De wifi is dramatisch. Dit deel van Cambrils (Vilafortuny) is een beetje armoedig.

De ligging aan het strand, redelijke prijs voor de omgeving, efficient en vriendelijk personeel,

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

De nabijheid van het rustige strand vergeleken met het...

Als je op de begane grond zit en het heel hard regent heb je kans dat het onder de voordeur zo het appartement in loopt... ook mag de badkamer wel een opknapbeurt gebruiken. Het centrum van zo wel Cambrils als Salou is minimaal 30 á 45 minuten lopen.

De nabijheid van het rustige strand vergeleken met het strand bij het centrum van Cambrils. De busverbinding naar Cambrils of Salou is prima, om de 20 minuten gaat een bus tot ongv. 12 uur in de avond voor +/- 2 euro p.p.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Het strand en de fietspaden langs het strand naar Salou en...

de harde muziek in het zwembad de kleine donkere badkamer en de trein die dendert langs bloc1 en 2

Het strand en de fietspaden langs het strand naar Salou en Cambrils

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

De locatie van het appartement is ideaal.

De deuren in appartement klemden bijna allemaal. Af en toe koud water om te douchen.

De locatie van het appartement is ideaal. Uit de drukte van Salou en Cambrils. En toch voldoende te doen in de buurt.

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Uitstekende locatie, parkeren in eigen parkeergarage, schoon...

Slaapkamerraam aan de zijde van open portaal gaf veel wind in appartement en slaakamer, deur en raam zouden beter afgedicht moeten worden voor tocht

Uitstekende locatie, parkeren in eigen parkeergarage, schoon appartement met prima keuken. Uitzicht op zee uitstekend

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Apartement in block 6 1e verdieping.

Apartement in block 6 1e verdieping. Direct aan het strand, super rustig. Mooi uitzicht zie foto's vanaf balkon genomen.

• Beoordeeld op: 21 november 2015

de locatie

de accomodatie

de locatie

• Beoordeeld op: 7 november 2015

prachtig uitzicht

de gehuurde fietsen waren vies, de ketting onder de olie, en onze broeken dus ook.

prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Slechte WiFi verbinding.

Slechte WiFi verbinding.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

Dat er vanaf 30 sept niets meer te doen was zelfs het...

Dat er vanaf 30 sept niets meer te doen was zelfs het restaurantje op het terrein ging al dicht

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Ligging, vriendelijkheid personeel

WiFi, oudere appartementen

Ligging, vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Belachelijk bedrag voor WiFi, € 8 voor 3 dagen, niet van deze tijd.

• Beoordeeld op: 14 april 2015

Appartement was netjes, leuk zwembad.

Wifi is een drama, net als de treinen die vlak achter het complex toeterend voorbij denderen.

Appartement was netjes, leuk zwembad.

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

De ligging en de rust.

Af en toe hard geluid van de langskomende trein

De ligging en de rust. We gingen van 20 t/m 27 maart 2015

Resultaat 1 – 42