Beoordelingen over Platjador 3-sterren

#1 van de 38 hotels in Sitges

Gebaseerd op 1971 beoordelingen over dit hotel

9,7

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Verblijf was verder perfect...stranden, winkels en uitgaan allemaal dichtbij.

Accomodatie is aan het verpauperen en heeft een goede opknapbeurt nodig. Voor de prijs die je per nacht betaald mag het allemaal wel wat luxer. Hadden in oktober 2017 geboekt maar slecht uitzicht en in de uiterste hoek geplaatst. Exit deuren gesloten ,je kon geen kant uit als er wat gebeurde. Slechte zaak voor platjador. Doorgegeven en hoop dat ze er iets mee doen.

Het ontbijt was prima....

UITZICHT OP ZEE WAS GEWELDIG
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

HEBBEN ECHT EEN HELE NARE ERVARING GEHAD OP DE TWEEDE DAG VAN ONS VERBLIJF DE TOEGANG VAN ONZE KAMER WERD DOOR SLEUTEL GEWEIGERD EN DIT OMDAT ER SLECHTS 1000 EURO VAN ONZE KAART KON EN NIET 1449...TOEN WE NAAR DE RECEPTIE GINGEN ZEI DIE MAN ONS DAT HET DE REGEL WAS DAAR WE NIET ALLES BETAALD HADDEN,,,,1000 EURO IS VIJF DAGEN EN OMGAAN MET VASTE KLANTEN OP DIE MANIER KAN VOOR ONS ECHT NIET!!! DE DAG DAARNA EN BIJ DE UITCHECK HEBBEN WE NOG EENS ONS ONGENOEGEN UITGESPROKEN....ALLES WAT WE KREGEN WAS SORRY VOOR HET FOUTJE????? DIT IS SPIJTIG GENOEG NIET OK VOOR ONS DUS IK HOOP DAT JULLIE HIER NOG IETS KUNNEN BETEKENEN ALVAST BEDANKT

UITZICHT OP ZEE WAS GEWELDIG ZWEMBAD SUPER

De ligging van dit hotel is super, het ontbijt eenvoudig...

Onze kamer406 heeft een king size bed maar een badkamer beneden maats, grote inloop douche maar beknepen voor twee gasten, dit jaar hadden wij meer dan vorige jaren veel lawaai van de uitgangsbuurt en waren de overige gasten ook zeer luidruchtig bij het thuiskomen, jammer maar ego denken word blijkbaar de norm☹️🙁

De ligging van dit hotel is super, het ontbijt eenvoudig maar zeer verzorgt, het personeel onderlegt en behulpzaam, buiten ontbijten en dit tot tegen de middag is mogelijk en word naar waarde geschat, wij waren hier reeds in het verleden en eerlijk vergeleken bij anderen keren wij toch gemakkelijk terug.

prijs is ok voor deze ligging

onvriendelijk personeel, zeer luidruchtige airco op de kamer, had oordoppen nodig om te slapen

super ligging op de boulevard, mooi dakterras voor aperitief, ontbijt tot 12 u, leuk zwembadje

Heerlijk hotel, met strand voor de deur. Ontbijt top. Bedden ook!

Hotel inrichting is iets gedateerd. Maar alles is schoon en goed verzorgd. Dus dat maakt alles goed.

Super ontbijt. Veel keus en heerlijk vers. Lekker buiten op terras ontbijten in de zon. Of ‘s avonds laat op dakterras met uitzicht over de boulevard en zee

Er was geen begeleiding naar de bagageruimte. Kregen zo maar de sleutel om onze bagage te plaatsen en op te halen. Niet echt veilig.

Prijs - kwaliteit 10/10. Wij komen hier graag en komen altijd graag terug.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Midden in het centrum,lekker ontbijt,sfeervolle plaats Sitges
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Rekening houden met €15 per nacht extra als je de auto in een parkeergarage wilt parkeren

Midden in het centrum,lekker ontbijt,sfeervolle plaats Sitges

Top hotel - hier komen we graag terug !

* Kingsize bed en massage douche. * Waterkoker op kamer. * Terrasje aan kamer. * Super ontbijt - zelden gezien(lees nooit gezien) voor een 3 ster hotel.Zeer uitgebreid buffet met vers fruit, warme en koude gerechten.Een eitje wordt a la minute klaargemaakt. * Welkomstdrankje dat je kan nuttigen op het dakterras met geweldig uitzicht dat uitkijkt op zee. * Afstand naar strand - aan de boulevard . * Afstand naar centrum - de hoek om . * Goede wifi ! * Hier komen we zeker terug - prijs kwaliteit - top hotel !

Toffe bestemming

Waarom deurpompen aan de kamer? Deuren die te pas en te onpas dichtvallen,ook voor de poetsvrouwen niet evident .

De ligging is perfect, propere kamer en toch rustig. Zeer lekker ontbijt en vriendelijk personeel zowel aan receptie als aan het ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

sideg is een paradijs voor ons, we vonden alles wat ons reeds verteld werd,zeker voor herhaling

niets!

het was een heerlijk tweepersoonsbed, maar een beetje overdreven groot( je kon er gemakkelijk met 4 pers. in slapen) ze zouden de ruimte beter besteden aan een zeteltje meer. heel goed onderhouden,de onderhoudsdame vergat soms wel de badproducten te vervangen.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Genoten en komen zeker terug
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer is klein maar is geen probleem. Opmerking is wel uit oogpunt van veiligheid en comfort het bad te verwijderen en er een douchecabine te plaatsen. Instap nu hoog en vooral bij uitstappen weinig houvast. Bad zal niet worden gebruikt is mijn mening.

De kamer was prima. Optimaal gebruik van de ruimte door plaatsing van zeer groot bed. Kwaliteit bed heel goed. Airco prima af te stellen.

nummer 1 van Sitges

Het balkon van onze kamer 223 aan de achterzijde was uitkijkend op een muur.

Dit hotel ligt tegenover het strand en in het centrum. De uitgaansgelegenheden liggen op 5 minuten loopafstand en vele restaurants. Ook is er vlakbij een supermarkt. ontbijtbuffet is erg groot en iedere dag tot 12:00

Het dakterras waar je een glaasje krijgt aangeboden.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er geen parkeer mogelijkheid is. Openbare parkings zijn erg duur.

Het dakterras waar je een glaasje krijgt aangeboden. Prachtig uitzicht. Er is een fantastisch ontbijt met enorm veel keuze.

De prijs - kwaliteit verhouding is uitstekend!

Goed ontbijt, dat tot 12.00 uur is! Dus je hoeft niet je wekker te zetten om op tijd te komen. Schone kamer, erg vriendelijk personeel, en alles is op loopafstand: strand, winkels, restaurants, treinstation.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Opnieuw een heerlijk verblijf, tot de volgende keer!

vriendelijk personeel. Mooie , grote kamer, heerlijk ontbijt tot 12 uur, dus alles even relaxed. prachtig uitzicht vanaf het dakterras. Met een glas cava of een heerlijke cortado.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt en prima kamer met...

Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt en prima kamer met balkon. De ligging dicht bij het strand, het prachtige dakterras en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Eigenlijk niks Misschien 1 puntje bed was kort voor lange mensen met voeten bungelde erbuiten Maar wel heel breed en goeie matrassen

Ontbijt wAs uitgebreid en lekker Locatie was fantastisch midden in het centrum tegenover het strand Bedden waren heerlijk ( niet doorgezakt) Kussenkeuze menu Kamer ruim zelfs een kluisje Zwembad kon je niet in zwemmen klein maar lekker warm water hierdoor kom je lekker ontspannen in het ( bad) Zelfs als het kouder is buiten Met de heerlijke massage stralen

• Beoordeeld op: 6 april 2017

De faciliteiten zijn uitstekend, de service kan iets beter

Het gaat er soms wat op z'n Spaans aan toe. Dagelijks is er teatime van 17.30-19.30 uur. De eerste dag wilden wij om 19.00 uur nog even genieten van een kopje thee met lekkers in de bar. Daar aangekomen was de bar gesloten, geen personeel, alleen een restant aan vieze theekopjes en schotels op de bar. Bij de receptie gevraagd of wij nog een kop thee konden krijgen: Nee, helaas, de nieuwe ober zou pas om 20.00 uur komen. Na theetijd dus. De derde dag wilden wij om 12.00 uur gaan zwemmen. Was het zeil nog niet van het zwembad gehaald. Was het personeel 'even' vergeten het zwembad in orde te brengen.

Hotel Platjador heeft een fantastisch verwarmd zwembad (om te badderen, niet om te zwemmen) met allemaal massagestralen, een bubbelbad en een heerlijk groot terras om te zonnen. Het ontbijt was zeer uitgebreid, met zowel zoetigheden, hartigheden, English breakfast en vers fruit en yoghurt. Elke ochtend alleen al 4 soorten melk! en een verse kan koffie. De bedden waren goed: stevige matras, veel kussens en een heerlijk dekbed. De douche was voorzien van een regendouche, een handdouche en nog wat massagestralen. En dat in een hotel pal aan het strand en aan zee (maar toch rustig!). Kortom, een aanrader in Sitges, vooral voor wie van (hydro)massage houdt

Super ontbijt, ligging, terras boven is uniek, kamers zeer...

Super ontbijt, ligging, terras boven is uniek, kamers zeer netjes, prima bed, goedkope bar, koffie en thee op de kamer, goed restaurant met korting voor de hotelgasten en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prima gelegen driesterren accomodatie

Bar op dakterras ging (te) vroeg dicht, en inpandig restaurant was 's avonds gesloten.

Prima ligging, prima ontbijt, geweldig dakterras. Ook zwembad zag er prima verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Gewoon weg een top hotel !!!

Aparte Kaart bij ontbijt viel tegen

Het super ontbijt is top vers en kwaliteit heel veel keuze tussen warm en koude gerechten fruit koekjes en nog aparte kaart om uit te kiezen al vielen deze gerechten nu wat tegen doordat er een andere kok in het huis is maar al bij al is het ontbijt niet te evenaren het blijft top ook door de cava rosé en brut die te verkrijgen is maakt dit het helemaal af!! Ook de ligging aan de boulevard vlak aan het strand is heel fijn om terrasje te doen en te wandelen. En de kamers zijn echt super met hele grote luxe bedden en heel erg proper en vriendelijk personeel. En de drankjes die gratis geserveerd worden gans de dag door en de thee en koekjes in de namiddag is leuk om te doen alhoewel weet ik niet waarom ze ook geen koffie schenken er is alleen maar thee maar de Belgen drinken liever koffie. Komen hier al voor de 3de x en gaan zeker nog terug!!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Fantastische hotel voor weekebje weg / steden trip.

??

Locatie, Sitges leuke oude spaans stadje. Welness faciliteit in de achtertuin! Geweldig ontbijt, goede restaurants naast het hotel of binnen 100 meter. Bar / terras op dak 5de etage.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Alles gewoonweg TOP .!!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Alleen de kaart waar je van kunt kiezen bij ontbijt deze gerechten smaakten niet zo lekker meer maar voor mijn part mag deze kaart gewoon weg want meer dan genoeg keuze

Prachtig gelegen aan strandboulevard met palmbomen en aan het strand. Het ontbijt is super lekker maar toch was het nu anders. Daar je nog verschillende gerechten kan kiezen op kaart hebben we dit ook terug geprobeerd en deze waren nu minder lekker dan de vorige keren maar hebben dit gezegd en blijkbaar is er een nieuwe kok. Maar dit moet eigenlijk niet want het ontbijt is echt een top ontbijt dat je kan nuttigen tot 12u en natuurlijk met cava erbij is dit het beste ontbijt die ik al gehad heb!! Ook het drankje die je gans de dag kan nuttigen aan receptie en thee en koekjes moment in bar zijn gratis. Ook kamer super hele grote zalige bedden gewoon de max!! Zeep en badproduktjes meer dan genoeg en heel proper. We zijn hier voor 3de maal geweest en zal zeker niet laatste keer zijn

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Zoals boven
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze piep kleine kamer achterzijde klein raampje heel veel lawaai v keuken en andere toestanden dus viel heel erg tegen hadden ook gevrg v balkon mits bijbetaling maar ging niet dus echt tegenvaller

• Beoordeeld op: 14 september 2018

reeds vele malen geboekt en kom zeker weer terug
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Het ontbijt was fantastisch. Vriendelijk personeel.

Afwerking van hotel, opknapbeurt

Mag een opknapbeurt gebruiken

Hotel vlakbij boulevard en strand

Hotel behoeft een grandige renovatie aan de kamers en gangen

Hotel vlakbij de boulevard en strand

Heerlijk grote kamer, lekker bed, koffie en thee en minibar.

Heerlijk grote kamer, lekker bed, koffie en thee en minibar. Zwembad en fantastische lokatie

Ontbijt prima en de kamers werden goed schoon gehouden

Ontbijt prima en de kamers werden goed schoon gehouden

Tophotel op toplokatie

Niets 😀

Fantastisch ontbijt Vriendelijk personeel Heel schone kamers

Lawaau

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Was graag langer gebleven

Beste ontbijtbuffet ooit gezien.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Fantastisch!

Het bed was geweldig, personeel erg vriendelijk!!!

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Parkeren en bereikbaarheid

Ontbijt fenomenaal

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Uitstekend vermaakt

Heel erg aardig personeel prima locatie en mooie ruime kamers en leuk dakterras/bar en een meer dan geweldig ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Het ontbijt was TOP!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was TOP! Leuke terras op het dak met geweldig uitzicht!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Leuk weekend!

Kleine zwembad en slordig ontbijt wanneer iets later

Centrale ligging

Komen zeker terug
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Erg kleine badkamer en geen privicy op balkon

Super ontbijt, schitterend dakterras

Prijs kwaliteitverhouding is zoek.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteitverhouding is zoek. Hotel moet nodig investeren in kamers en ontbijtruimte; gedateerd. Voor iets meer heb je n beter hotel in de buurt

Heerlijk hotelletje aan het strand

Kwaliteit van het bed

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet

WAS GOED

BOVEN TERRAS HAD BETER ONDERHOUDEN KUNNEN WORDEN

LIGGING

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

• Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren goed, maar wel kort

Ontbijt was top en locatie perfect

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Goede centrale ligging

Is een verouderd hotel

Goede centrale ligging

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Goed hotel, Vriendelijke Mensen, maar jammer van het ontbijt, voldoet niet aan 4 sterren hotel!

Het ontbijt viel erg tegen......zuster Hoel Galeon is vele malen beter.

Kamer achterzijde geweldig en rustig !

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Fantastisch verblijf! Lekker geleden aan de boulevard!

Fijn ontbijt. Fantastische bedden!

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

heerlijk hotel meerdere keren geweest .heerlijk groot bed

nvt

direct aan de boulevard en heerlijk ontbijt tot 12.00 uur. geen gehaast ïn de ochtend

Groter balkon

Ontbijt, dakterras, zwembad, personeel

Erg vriendelijk personeel, een fantastisch ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Erg vriendelijk personeel, een fantastisch ontbijt. Een heerlijk hotel op een geweldige locatie!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Matige kwaliteit eten bij el Rincon

Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Ontbijt was prima.

Ontbijt was prima. Leuk dorp.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Redelijk
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer klein kamertje met een hele kleine, te lage douche. Uitzicht op een binneplaats met veel airco's en ventilatoren. Geen parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Heel goed hotel op mooie locatie.

Alles wat je maar kunt wensen was er

Nooit kreeg ik in een hotel zo'nuitgebreid, fantastisch ontbijt. Echt niet te geloven.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Wij komen terug!

Zoals altijd hebben wij weer genoten van het comfort, heerlijk ontbijt, fijne bedden en het geweldige uitzicht vanuit de bar.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Prachtig gelegen, Mooi dakterras .

eigenlijk was alles ok

Prachtig gelegen, Mooi dakterras . Heel vriendelijk en attentvol personeel

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Ongelofelijk genoten
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was verrukkelijk, zoveel keuze en alles zeer vers.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer mocht iets ruimer. 1 kleerkastje, ok voor enkele dagen maar moeilijk voor enkele weken.

Fantastisch ontbijt. Geweldige bedden.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

beste hotel van sitges!!!!

super ontbijt,mooie bedden,prachtig zwembad,aangenaam personeel....perfecte ligging

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

locatie en verwarmt massage bad

niet de kamer zoals gevraagd er zijn maar 4 kamers zonder terras en die hadden wij geen mogelijkheid om een andere kamer te krijgen en dat voor twee weken en de 2 week vol met zatte engelsen wat een lawaai tot put in de nacht en het ontbijt was er zeer matig en vergelijk met vroeger (andere ploeg)nee nooit meer dit hotel

locatie en verwarmt massage bad

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

De klantvriendelijkheid en de hygiene.

Geen afwisseling in het ontbijt. Iedere dag hetzelfde daar mocht wel meer variatie in zijn! Het ontbijt was wel heel verzorgd en lekker. Niets op aan te merken.

De klantvriendelijkheid en de hygiene. Kamers zagen er elke dag kraaknet uit. Mijn complimenten gaan vooral uit naar serveerster Barbara. Altijd met een lach de mensen bedienen. Stond altijd voor je klaar. Zij verdient score; 10

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Prachtige locatie aan de boulevard van Sitges.

Onze kamer was gehorig. Contactgeluid van bovenliggende kamer, doorspoelende toiletten en zeker als de deur van de aangrenzende linnenkamer werd geopend en gesloten.

Prachtige locatie aan de boulevard van Sitges. Op kote afstand van strand, restaurants, winkels en bars. Het ontbijtbuffet was uitstekend en het restaurantpersoneel (in het bijzonder Bárbara...!) uitermate vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Het ontbijt was verzorgd en heel veel keuze!

Er is niets negatief op te merken

Het ontbijt was verzorgd en heel veel keuze! De kamer heel comfortabel en een zalig groot bed! Vriendelijk personeel. Het thee-moment met gebakjes is een leuke surplus!

• Beoordeeld op: 5 april 2016

De ligging van het hotel en het uitzicht vanaf het dakterras...

Niets viel me tegen.

De ligging van het hotel en het uitzicht vanaf het dakterras is fantastisch. Heerlijk bed en badkamer met massagedouche en heerlijk bad. Met een glas champagne werd ik welkom geheten en daarbij nog een tegoedbon voor een drankje in een van de uitgaansgelegenheden in de buurt. Om de hoek van het hotel begint het gezellige centrum van Sitges. De Beachbar naast het hotel heeft heerlijk eten. Restaurant van hotel zag er trouwens ook niet slecht uit, maar helaas geen tijd gehad om dit uit te proberen. Ook het heelijk uitziende zwembad met jacuzzi, helaas ook niet kunnen benutten. Ik MOET nog een keer terug dus...haha.

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

kamer was zeer proper en netjes ingericht, zeer goede douche...

ik was er juist buiten het seizoen, dus weinig beweging in de straatjes, en frisjes door de dag maar dat kon het plezier niet drukken, had er een goed verblijf

kamer was zeer proper en netjes ingericht, zeer goede douche, goede matras, ook een mooi uitzicht vanop terras

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

Top ontbijt.

Niks...

Top ontbijt...vriendelijke bediening en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet met goede producten. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie en niks was hun teveel!

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

locatie, service, ontbijt, comfort.

Helemaal niets. Hoewel we Galeon al kenden en Platjador enigszins en dus hoge verwachtingen hadden, viel niets tegen.

locatie, service, ontbijt, comfort.

• Beoordeeld op: 17 december 2015

Wij komen al jaren in dit hotel.

Wij komen al jaren in dit hotel.Waarom? mooie kamers , fijne bedden, aardig personeel, heerlijk eten in het restaurant, thee/cava drinken op het terras met prachtig uitzicht, geweldig ontbijt, kortom, wat een fijn hotel!!

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Buitengewoon vriendelijke ontvangst!

geen

Buitengewoon vriendelijke ontvangst! Het dakterras blijft altijd een mooie plek om te vertoeven, zeker als het theetijd is en er heerlijke zoete hapjes klaarstaan! Wij hebben ook deze keer weer heerlijk geslapen, prima bedden!

• Beoordeeld op: 5 september 2015

DE BEDDEN EN HET ZWEMBAD WAREN TOP,HET ONTBIJT WAS SUPER!

DE HYGIENE LIET EEN BEETJE TE WENSEN OVER EN DAN VOORAL DE BUITENVLOER WAAR JE ONTBIJT HAD...WAS ECHT NIET PROPER VOEDSELRESTEN VAN DINER VAN VORIGE AVOND DE TAPIJT IN DE GANG NAAR DE KAMERS WAS OOK BEST VUIL

DE BEDDEN EN HET ZWEMBAD WAREN TOP,HET ONTBIJT WAS SUPER!!!!

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Een prima hotel met een zeer uitgebreid ontbijt, kort bij de...

ons viel niets tegen

Een prima hotel met een zeer uitgebreid ontbijt, kort bij de uitgaansgelegenheden maar hoorde op de kamer daar niets van. Heerlijk en goed supergroot bed. Er is ook een handdoekenservice zelfs voor het strand

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Heerlijk ontbijt , ruime frisse kamers , luxe douche met...

Er is niets aan te merken

Heerlijk ontbijt , ruime frisse kamers , luxe douche met alle dagen douchegel - shampoo . Koffie en thee op de kamer 's avonds Thea time met versnaperingen- kleine koelkast .zeer vriendelijke staff , Overal wifi die overigens heel goed werkt . Schitterende pool met massagefuncties en lounge chairs .Zeer nette ruimtes .

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Fantastische bedden.

Geen balkon in superieur kamer was voor dit tarief wel wenselijk. Kleine badkamer.

Fantastische bedden. Heerlijk ontbijt en perfecte ligging. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

Vriendelijk personeel-perfecte WHIRLPOOL-goed...

1 klein minpuntje:De whirlpool(een zwembad is het niet echt)is te warm (35gr)overdag,en zeker in volle zon....Maar daartegenover staat weer:Na het avondeten,tegen 21u kan je er nog heerlijk een uurtje in vertoeven,en dat is HEERLIJK...

Vriendelijk personeel-perfecte WHIRLPOOL-goed ontbijt-uitmuntende locatie-gezellig balkon-schitterend dakterras...samengevat:ALLES PERFECT!!!

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Ontbijt, hygiene, lokatie, hydro pool, wifi ok en een echt...

Uitzicht kamers achterzijde niet top ( deels zicht op achterzijde woningen) maar dit weegt niet op tegen de positieve zaken. Eigen resto waar de kwaliteit nogal varieert.

Ontbijt, hygiene, lokatie, hydro pool, wifi ok en een echt bed waar je ook nog eens in verdwaalt. Bars en resto 's vlakbij, strand even de boulevard oversteken.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

De lokatie, aan de boulevard.

bediening bij het ontbijt niet echt vriendelijk :-(

De lokatie, aan de boulevard. kamer aan de voorzijde zodat je vanuit je bed de zee ziet :-) heerlijk hotel!

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

+ ontbijt

- wat lastig bereikbaar met auto - uitzicht vanuit de kamers die geen zeezicht hebben

+ ontbijt + service en vriendelijk personeel + locatie + klein maar prettig zwembad met jetstreams op 1e etage + speciaal tarief bij parkeergarage + kamer was behoorlijk goed gezien de prijs + rooftop terras met welkomsdrankje en uitzicht op zee

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.