Beoordelingen over Hotel Apartamentos Lux Mar 2-sterren

Ramón Muntaner, 79, 07800 Ibiza-stad, Spanje

#25 van de 51 vakantiewoningen in Ibiza-stad

Gebaseerd op 1534 beoordelingen over dit appartement

Perfect hotel/appartement voor als je het enkel gebruikt om te slapen. Zeer goeie ligging.

Personeel aan de receptie was niet zo vriendelijk. Barman + security wel zeer vriendelijk.

Kamer was proper. Goeie bedden en voldoende ruim voor 3 personen.

Ruim, maar zeer luidruchtig appartement
    • Studio

Kamers zijn erg gehorig. Je kunt precies horen wat er allemaal op de gang en in de kamers erachter plaats vindt. Dus je moet niet voor je rust hier komen.

• Studio

Schoonmaak van de kamers. We zijn een aantal keren vergeten. En dus ook geen schone handdoeken en toiletpapier gekregen.

De ligging is uitermate goed. Er zijn wel een aantal verbeterpunten. Niet elke dag schone handdoeken gekregen Lift was een aantal dagen stuk. ( dat kan gebeuren wel een nieuwe lift gekomen ) Sommige lampenkappen in de hal zijn enorm verschoten van kleur. Het is vrij gehorig. Maar we hebben een prima verblijf gehad.

Goed, goede ligging en vriendelijk personeel
    • Aanbieding - Studio

Was iets te weinig plaats in de badkamer voor spullen op te zetten er was maar 1 klein plankje dus dit mocht wel wat meer zijn, en de douchekop was aan vervanging toe.

Het goede ontbijt, de vriendelijke bediening en spontaniteit bij de receptie

Oud en vies
    • Studio

Spinnenwebben aan het plafond. Stof in de lampen. Keukentje en de spullen waren vies. In de badkamer waren sommige voegen zwart. De gordijnen haddem vieze witte vlekken. De kamer stonk ontzettend naar chloor. Het was niet prettig

We hebben genoten.
    • Aanbieding - Studio

Het is een basic hotel, niets gezelligs aan. Verder behoorlijk gehorig. Bedden waten hard, net als de stoelen.

Het uitzicht, de schoonmaak, personeel, 2 zwembaden, locatie, zowel vlakbij de stad als bij het strand. De prijs is het hele jaar door goed, Ibiza is geen goedkoop eiland, dit hotel is zeker niet duur te nomen. Je krijgt voor wat je betaald.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prima verblijf!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kamers waren gehorig, maar prima te doen!

De kamers waren wat ouderwets, maar mega schoon en netjes. Plek was perfect en het uitzicht vanaf het balkon geweldig!! Leuke omgeving, met op een minuut loopafstand de boulevard met leuke tentjes. Sfeer was fijn en de mensen erg behulpzaam en vriendelijk.

Prima uitvalsbasis voor
    • Studio

Kamer rook niet fris. Schoonmaak van de kamer was niet optimal, zeker de kitchenette was niet schoon. Bedden waren wel schoon en badkamer waren redelijk schoon. Alle gemeenschappelijke ruimtes en het zwembad warden wel goed schoon gehouden.

Zeer uitgebreid en prima ontbijt wat goed werd bijgevuld.

Vriendelijk hotel en personeel
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Het afvoer water van de airco’s van meerdere kamer spetterde bij ons op het balkon . Helaas konden we hier niet goed buiten zitten. Gemeld bij de receptie. Is iemand komen kijken. Maar het probleem niet verholpen. Er werdt ons verteld dat het morgen verholpen werd. Na 5 dagen nog niks gebeurd.

• Studio

Gehorig. Maar goed dat weet je bij zo'n type hotel. Zo in het voorjaar wel wat fris in de nacht. Geen kachel dus extra dekbed gevraagd. Airco (voor verwarming) ging niet aan. Maar we hebben ook niet de moeite genomen om daar iets van te zeggen. Misschien hadden ze het ons dan uit kunnen leggen.

Goede locatie. Schoon en heel vriendelijke ontvangst bij de receptie

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prachtige locatie. Erg leuke vakantie gehad.
    • Aanbieding - Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

De koelkast en de badkamer waren verouderd waardoor er schimmelvorming was.

De locatie was erg goed! Op loop afstand van het strand. Ook op loop afstand van het oude centrum en het nieuwe centrum.

De locatie, voor ons uitstapjes over het eiland.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Verouderd en daardoor dingen kapot zoals deurtjes van de keuken maar ook kit in de badkamer en daardoor schimmels. Rumoerig omdat elke dag is wisseldag, vanaf 7.00 uur tot 01.00 uur.

De locatie, voor ons uitstapjes over het eiland.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

heerlijke vakantie super genoten top locatie
    • Aanbieding - Studio

Het ontvangst in de avond was niet heel vriendelijk, maar prima snel de sleutel en wegwezen .

elke dag een schoonmaakster super schoon, wij hadden een kamer op de derde verdieping fenomenaal uitzicht! overal een steenworp vanaf. 10 min in ibiza stad 7 min van de boulevard!

Heerlijke plek voor stad & strand.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Het deurtje van de diepvries is stuk en ik denk dat er daardoor stroom op het aanrecht zit. Ik kreeg in ieder geval elektrische schokjes als ik het aanrecht aanraakte. Koelkast werkt wel goed.

Kamer 503 is de beste van Lux Mar denk ik, het is op de hoogste verdieping en heeft een zeer ruim balkon met een zitje en twee bedjes en vol uitzicht op de zee. Aanrader!

Prima appartement, je betaalt voor wat je krijgt. Dankzij goede locatie, zeker een aanrader.
    • Aanbieding - Appartement met 1 Slaapkamer

Schoonmaken leek amper tot niet te gebeuren, enkel het vervangen van handdoeken en opmaken van de bedden werd gedaan door de schoonmaaksters. Prullenbakje niet geleegd, balkon niet geveegd, haren niet weggehaald uit bad-en woonkamer. Het gascomfort was niet erg handig, duurde een eeuwigheid voor pitjes op temperatuur waren. Een zacht ei koken duurde ongeveer een half uur. Er was alleen één badkamer spiegel, een extra spiegel ergens in het appartement was handig geweest met ons reisgezelschap. Één receptionist was standaard onvriendelijk en onbehulpzaam wanneer je vroeg om je kamersleutel.

Kamers waren lekker ruim en de locatie was erg centraal. Dichtbij de oude stad en dichtbij het strand.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Het was een zeer aangenaam verblijf bij jullie. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
    • Studio

Alleen was het jammer dat we moesten betalen voor parkeren. Was een parkeerplaats naast het hotel. Dit was ook het enige minpuntje.

Het ontbijt was voortreffelijk. We waren met familie en zoon. Familie (broer en schoonzus) kon ik niet aangeven hierboven. Alleen gezin. Het uitzicht was prima. 's middags volop zon op ons balkon. Ruime balkon. Zeer tevreden. Op mijn verjaardag werd ik verrast met een fles wijn. Heb ik zeer gewaardeerd!

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Ibiza verkennen
    • Studio

De ligging is perfect en het ontbijt was super. Ligt op loopafstand van de oude stad en het strand is snel bereikbaar. Mountainbike en auto gehuurd in dezelfde straat (rent a car & scooter op nr 59) goed bedrijf.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Fijne locatie. Behulpzaam personeel. Grote kamers met een prima balkon. Badkamer wat verouderd.
    • Studio

De badkamer was wat uitgeleefd.

Super klantvriendelijk personeel. Onze koffers konden bij aankomst al bij het hotel gelaten worden, beveiligd. Ze kwamen ons aan het zwembad vertellen dat de kamer gereed was, 2.5 uur voor de normale inchecktijd! Voor vertrek (al na het uitchecken) mogelijkheden om koffers beveiligd te bewaren. Bij een vraag over waar we een scooter konden huren hebben voor ons een scooterverhuur bedrijf gebeld. Fijn!

Goed voor 1 nacht, maar zeker geen aanrader voor een
    • Studio

Matrassen slecht, locatie studio compleet ingebouwd tussen de andere complexen wat ik lelijk vind. Uitzicht was hierop gericht.

Ontbijt goed, zwembad prima.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Geweldig!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

De kookplaat (2 pitten) had te weinig "power", water koken alleen al duurde een half uur.... dus niet echt geschikt om hier een maaltijd te bereiden.

Geweldige verhouding prijs/locatie, goed ontbijt, fijne schone kamer en ontzettend vriendelijk & behulpzaam personeel!! Komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Ik zou daar nooit meer naar toe gaan.
    • Studio

Geen parkeergelegenheid. Was niet bekend van te voren. Ik had per abuis 2 appartementen gehuurd terwijl we met zijn tweeën waren. Was op de site niet goed aangegeven en ik kon er niet onderuit. Weinig flexibel. Terwijl er genoeg gasten waren.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Net, goed hotel complex
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Er was een elektrisch kookplaatje, die deed het slecht dus thuis koken was zeer moeilijk wat wel voorgesteld was in de brochure.

Was goed, goeie kwaliteit prijs

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Vlak bij Ibiza stad en langs boulevard
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Lang moeten wachten om kamer op te kunnen ( hadden tot 15.30 de tijd om schoon te maken) Kamer vervolgens vies opgeleverd. Inrichting oud/gedateerd.

Vlak bij Ibiza stad en langs boulevard

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Het ontbijt was erg goed en vooral ook de vrouwelijke...
    • Studio

De rest van het personeel viel tegen. Er was een vrouwelijke receptioniste, iets ouder. Zij gaf geen duidelijke informatie en was onvriendelijk. In de nacht mijn hand verbrand aan de ketel en er was niet eens gaas aanwezig in de ehbo doos van de receptie. Nood gedwongen bij een ander hotel dit geregeld. Waar ze gelukkig wel alles hadden en vriendelijk waren. De medewerkster bij het ontbijt zag de volgende dag dat ik mijn hand lelijk verbrand had en kwam meteen met een speciale zalf aan. Dat is echt een top medewerker. Helaas weet ik haar naam niet meer.

Het ontbijt was erg goed en vooral ook de vrouwelijke medewerker die daar werkte. Zij maakte echt dat het fantastisch was.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Heerlijk hotel voor een paar dagen weg.
    • Studio

Heb voor deze prijs kwaliteit geen opmerkingen.

Heerlijk ontbijt met voldoende keus constant verse broodjes. Wij waren hier voor de 6 de keer. Locatie is prima.mooi zwembad maar ook dicht bij de zee en de stad.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

De centrale ligging en de vriendelijke bediening.
    • Studio

De kamers hebben dringend een opknapbeurt nodig. Vooral de badkamers.

De centrale ligging en de vriendelijke bediening. Prijs /kwaliteit verhouding is goed.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Had leuker geweest zonder de boete van wegslepen scooter!! Kleine moeite de gasten hierop te wijzen
    • Studio

Het zou het hotel sieren als men bij incheck een waarschuwing afgeeft voor het plaatsen van de scooter voor het hotel. De gele verf is onzichtbaar avonds en de scooter is door politie weggesleept wat ons 130 euro koste en 10 euro taxi. Niet leuk als je op vakantie bent en het totaal niet duidelijk was dat wij de scooter niet konden parkeren, iedere dag stond het vol met scooters (zo'n 30) dus denk je dat het normaal is. De telefoon was weg uit de kamer, dus konden de receptie niet bereiken, na 5 dagen kregen we deze alsnog. Ook de TV is drama, alleen maar sneeuw en Spaanse zenders en CNN gelukkig

bedden en lokatie

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Prijs-kwaliteit is prima.
    • Studio

De matrassen waren niet echt super.

Prijs-kwaliteit is prima. Schone kamers, goed ontbijt, prima douche. Elke dagen schone handdoeken, prima airco. Vriendelijk personeel, vooral bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Geen luxe maar gewoon boeken! Prijs-kwaliteit verhouding is prima.
    • Studio

Geen commentaar. Ik ben tevreden!

Perfecte locatie! Verwacht geen luxe, maar alles is er. Ook bij laat vertrek is er mogelijkheid om de bagage te stallen en te douchen. Heel fijn!

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Locatie prima, hotel erg gedateerd.
    • Studio

Hygiëne viel erg tegen. Vieze lakens op de bedden (plas en bloedvlekken). De "schone" handdoeken waren ook smerig, veel vlekken. Daarnaast is het hotel erg gedateerd. Airco deed het, maar stonk. Onze badkamer stonk een paar ochtenden enorm naar de keuken die een paar verdiepingen onder ons bevond.

De locatie. Dichtbij Ibiza-stad.

De plek was goed, 5 min lopen van het strand.
    • Aanbieding - Studio

De plek was goed, 5 min lopen van het strand. Het verblijf was aangenaam, schone kamer en badkamer. Balkon was iets wat klein.

Bedden

• Studio

Kamers waren niet altijd goed schoon gemaakt.

Superrr Locatie, ik kom hier regelmatig terug!
    • Studio

Superrr Locatie, ik kom hier regelmatig terug! Netjes en verzorgd elke dag nieuwe handdoeken.

Prijs, kwaliteit klopt
    • Aanbieding - Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

De tegels in badkamer waren heel vies

Het uitzicht

Prima verblijf in eenvoudig maar compleet appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Weinig kastruimte in keukentje, beetje gehorig

Locatie, uitzicht

prima hotel voor een weekje rust op goede locatie
    • Studio

Prima locatie met zeer vriendelijk personeel Kamers zijn proper maar niet luxueus.

Altijd perfect!

Balkon met uitzicht op zee

Balkon met uitzicht op zee

Heel gehorig en veel herrie

Heel gehorig en veel herrie

Netjes, vriendelijk, mooi uitzicht op strand/zee.
    • Aanbieding - Studio

Gedateerd. Bedden lagen niet heel comfortabel.

Service bij receptie; was 24/7 open en zeer vriendelijk en behulpzaam.

Voor die ene nacht dat ik er was een prima verblijf

Geen minpunten gevonden.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Ik had er meer van verwacht.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kamerdeur kon niet op slot. Gedateerde kamer. Uitzicht op balkon van gebouw naast ons waar rommel op lag met een groot doek eroverheen.

Dicht bij zee.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Geweldige locatie in Ibiza-stad
    • Studio

Ik miste een koffiezetapparaat.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima locatie en schoonmaak, echter te gehorig.

Gehorig, bedden

Ligging, uitzicht

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Locatie, grote parking vlakbij hotel

Locatie, grote parking vlakbij hotel

• Beoordeeld op: 20 september 2017

• Aanbieding - Appartement met 1 Slaapkamer

oude en niet super goed onderhouden kamers

Locatie Vriendelijkheid personeel schone kamers

Meerdere zwembaden.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Check out liever uurtje later en check in uurtje eerder.

Meerdere zwembaden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel schoon.

Het was een leuke gezellige tijd
    • Aanbieding - Studio

Handdoeken Mogen wel weer eens vernieuwd worden

De beveiliging die daar liep

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

• Aanbieding - Studio

Schoonmaak, balkon lag een week vol zand.

Goede locatie. Hotel leent ook badlakens voor het strand uit, goede service!

Ontbijt was beneden niveau, kamers waren prima maar badkamer...
    • Aanbieding - Studio

Ontbijt was beneden niveau, kamers waren prima maar badkamer erg gedateerd

Spartaans
    • Aanbieding - Studio

Aankleding en faciliteiten kamer. Faciliteiten accomodatie zelf.

Goeie appartementen op loopafstand van Ibiza stad
    • Studio

Service is altijd top. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Je wandelt in 15 min naar Ibiza stad

Slecht

Niksallesslecht

Service aan de balie
    • Aanbieding - Appartement met 1 Slaapkamer

Vlekken op de handdoeken en bedden

Service aan de balie

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Zeer eenvoudig en gedateerd hotel . Haalt nét zijn twee sterren .

Zeer gedateerd, jaren '80 hotel ud

Perfecte prijs kwaliteit verhouding
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Kamers waren prima en aan het zwembad was het gezellig liggen

Slecht
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Alles douche was kapot kon niet douchen!

Niets eigenlijk.

ligging perfect. riolering stinkt, 2 kakkerlakken

kakkerlakken

Geluid van buren

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Weinig luxe
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Roosters in badkamer erg smerig, bed en handdoeken waren zuiver voor de rest weinig luxe

Smalle gangen, kleine lift, we hadden geen kamer naast elkaar (we waren met z'n 4tjes)

Elke dag schoonmaak en elke dag schone handdoeken.

Prima vakantie gehad en we zaten op een mooie locatie
    • Studio

Je kunt je auto slecht parkeren

Het ontbijt was prima en een goede accommodatie voor een mooie prijs.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

goede prijs/kwaliteit

kan niks verzinnen

prima uitzicht op zee en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Het is een fantastiche plaats, ik kom er al 8 jaar

het ontbijt

De locatie , het uitzicht het is fantastisch, mooie zwembaden en mooi appartement

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Goede kwaliteit/prijs verhouding, goede ligging en ziet er schoon uit!!

Erg gehorig

Dat het schoon was en elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden

Perfecte locatie.
    • Studio

Perfecte locatie. We hadden een kamer met zeezicht en dat op loopafstand van het oude centrum

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Tis erg gehorig

Tis erg gehorig

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

• Appartement met 1 Slaapkamer

Koelkast was kapot, airco deed het niet,de receptie was onaardig

Zwembad,

Fijn!
    • Studio

Soms een beetje lawaaihinder van de buren.

Prima ontbijt. Strand vlakbij.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prima voor een nacht maar ik ben blij dat we niet langer bleven
    • Studio

Kamers heel erg gehorig. Interieur krakkemikkig en oud.

Ontbijt was goed. Sanitair was schoon.

Simpel
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Hele complex wij vonden het erg tegenvallen,geen luxe

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 25 april 2017