Beoordelingen over Hotel Apartamentos Monterrey 2-sterren

Sabadell, 10, 07820 San Antonio Bay, Spanje

#33 van de 36 hotels in San Antonio Bay

Fijn hotel met vriendelijk personeel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Badkamer was gedateerd maar met 2 sterren ook niet anders verwacht. Het was op de gang erg gehorig.

Vriendelijke personeel, kamers zagen er fris en schoon uit. Zwembad was lekker groot. Dagelijkse verschoning van beddengoed en handdoeken. De rust om het hotel heen omdat het hoger lag en geen doorgaand verkeer was.

Heerlijk relaxt hotel met fantastisch zwembad.

Kamers zijn gehorig.

Prima hotel op mooie rustige locatie met fantastisch zwembad en leuke poolbar. Prima kamers met groot balkon. Prachtig uitzicht. Erg schoon, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken en zelfs het afval werd weggehaald. Heel aardig personeel, heel flexibel. We komen zeker ern keer terug!

Ruime kamer, schoon.
    • Aanbieding - Studio (2 Volwassenen)

Uitzicht achterkant hotel was niet echt Idyllisch Ibiza... een soort achtertuin vol met troep.

Ruime kamer, schoon... Bedden prima.. Heel simpel.. Maar prima om alleen te slapen...

het zwembad en het schoonmaak-personeel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De inrichting van de "woon"-kamer is minimaal en niet comfortabel. De badkamer moet nodig ge-update worden

het zwembad en het schoonmaak-personeel

het verblijf was al bij al ok.
    • Studio (2 Volwassenen)

keuken miste heel wat apparaten geen koffiezet, geen microwave-- het uitzicht van de kamer was net een stortplaats, autobanden, kapot gras machine, was machine diepvties etc

service, en zwembad

Fijn zwembad, simpel eenvoudig app maar sfeerloos
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Wij waren met z'n 3-en, bestek glazen en borden maar voor 2 personen. Er werd niet echt heel goed schoongemaakt

fijn Zwembad met voldoende ligbedjes.

• Studio (2 Volwassenen)

Niet enorm schoon en het is gehorig. Maar dit is geen groot probleem als je er in principe alleen komt om te slapen en douchen. De weg erheen laatste stukje is erg donker, met auto geen probleem maar je kan evt lopend naar st Antonio en dan is het wel beetje spooky op het eind.

De ligging en betaalbaarheid. Perfecte uitvalsbasis als je een auto huurt. Prima zwembad, ontbijt was goed. Klein maar precies goed om de dag mee te starten. Elke dag schone handdoeken. Mistte alleen een föhn op de kamer.

Prijs kwaliteit goed! Goede service en ruime kamer.

Gehorig.

De kamers zijn ruim. Goede prijs kwaliteit verhouding. Het licht ver van het drukke gedeelte in san antonio (reden dat wij het kozen) en het is makkelijk parkeren. Daarnaast een goed zwembad en ruim balkon.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het ontbijt was niet wat we verwacht hadden. Je kreeg s'ochtends enkel een kop koffie of thee, een glasje fruitsap en 1 koffiekoek. Het hotel ligt wel nog vrij ver van Sant Antoni stad (ongeveer een kleine 3 km) dus als je daar heen wil is het best een eindje stappen of moet je al een bus of de auto nemen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Elke dag werden de bedden opgemaakt en kregen we verse handdoeken. Beneden is er een bar waar je ook iets kunt eten. Alles van eten en drinken is er ook goedkoop. Voor de mensen die geen auto huren zijn er op 500 meter van het hotel ook bushaltes. Van daaruit kun je ongeveer overal naartoe.

Een goed hotel , waar je heerlijk tot rust kunt komen.
    • Studio (2 Volwassenen)

Ik had inclusief ontbijt geboekt, maar daar hebben we 1 x gebruik van gemaakt want het ontbijt viel heel erg tegen. je kon kiezen tussen een chocolade broodje, Of een broodje kaas met een plakje ham, Of een beetje yoghurt. kreeg wel een bak koffie en een glaasje sap. ik vroeg de 2e dag of het mogelijk was om mijn broodje mee naar mijn kamer te nemen , maar dat kon echt niet. ik snap nog steeds niet wat er zo moeilijk is om een chocolade broodje in een servetje mee te nemen. Het ontbijt personeel was ook totaal niet vriendelijk. er kon geen lachje vanaf. Ik vind het zonde van mijn geld want ik heb 4 dagen ontbijt voor niets betaald. Verder was het hotel schoon em het personeel achter de receptie en schoonmaak zeer vriendelijk. Omdat ik 3 dagen voor vertrek had geboekt heb ik een dure prijs betaald voor de kamer. Rond de 170 euro per nacht. Voor de kamer die ik had vind ik het heel erg prijzig. Als ik de kamer voor een betere prijs zou kunnen krijgen dan zou ik zeker terug komen , maar het ontbijt daar sla ik voortaan over.

Het uitzicht in de kamer was echt helemaal top, maar daar had ik dan ook wel de hoofdprijs voor betaald. Locatie was ook erg goed. in een rustige wijk. 15 minuten lopen en je was in de drukte.

Super leuk en echt een aanrader voor een verblijf met alles in de buurt
    • Studio (2 Volwassenen)

Eigelijk viel ons helemaal niks tegen van alle gemakken voorzien misschien hadden we iets meer glazen en bestekt gewild maar dat is dan ook echt het enigste.

Het persooneel bij de receptie is mega vriendelijk en super behulpzaaam je kan met al je vragen bij hun terecht.Ze spreken goed Engels en het in en uitchecken gaat lekker vlot, je lig zo bij het zwembad van je vakantie te genieten. De kamer zijn super schoon en worden elke dag schoongemaakt. Top lokatie ook voor gezinnen.

Uitstekend zwembad en bar, maar ontgoocheld over hygiëne en comfort op de kamer.
    • Studio (2 Volwassenen)

Het water uit de kraan in de kamer rook naar chloor. Het keukentje viel bijna uiteen, fel verouderd. Weinig potten en servies. De vloer was niet proper bij onze aankomst. Niet echt comfortabele meubels.

De bar en het zwembad waren heel proper. Goeie service in de bar, lekker en goedkoop eten. Vriendelijk personeel. Onze airco was bij aankomst defect, maar dit werd binnen een paar uur hersteld.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Kamer was groot
    • Studio (2 Volwassenen)

De douche was super slecht kwam weinig straal uit en als excuus dat er meerdere mensen tegelijk douche!! Niet mijn probleem. Badkamer was erg donker niet fijn om te douche. Manager kon het niet begrijpen dat wij er moeite mee hadden.

Kamer was groot

Slecht
    • Studio (2 Volwassenen)

Vreselijk verblijf, vreselijk personeel , kamers ranzig oud en vies werden in een kelder gestopt hotel vol !!!! Schimmel in de badkamer kortom het is een soort gevangenis ... Hadden ontbijt bijgeboekt maar wordt geserveerd vanaf 9.00 , soort gaarkeuken waar uit je een bord eten krijgt!!! Kortom super slecht voor mijn nooit !!!!

goede prijs kwaliteit verhouding, zeker de bar/restaurant is super goed.
    • Studio (2 Volwassenen)

het is wel wat gehorig, maar dat ligt er maar net aan wie je naast je heb. van kamer ruilen is ook geen probleem.

Het restaurant/ bar was geweldig, super goedkoop voor de kwaliteit die je krijgt. de bareigenaar, personeel en kok zijn super vriendelijk en ook nog een mooi zwembad erbij met muziek, alles wordt nog extra opgeknapt met nieuwe zitjes, tafels en stoelen. Je kan hier ook naartoe zonder dat je in het hotel logeert, super handig en gezellig.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

heerlijk hotel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Wij kwamen tegen het einde van het seizoen de mogelijkheid om daar ontbijtje te kopen kon pas vanaf 11.00

Prima hotel, ruime en schone kamer. Wij waren met 3 volwassen vrouwen en hadden alle 3 een eigen bed (geen bedbank gedoe). Hotel is centraal gelegen maar je loopt er niet zo snel heen. Auto is zeker aan te raden. Parkeerplek zat.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Geen koffie, eten te verkrijgen alleen beperkt bij zwembad.
    • Studio (2 Volwassenen)

Geen koffie, eten te verkrijgen alleen beperkt bij zwembad. Matige service zwembad. Sjagerijn achter de "bar". Paar keer storing doorspoelen toilet.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Een hele fijne accommodatie voor een hele redelijke prijs!
    • Studio (2 Volwassenen)

In eerste instantie hadden we een kamer met uitzicht op een zandvlakte met een paar honden: niet leuk. Na 2 dagen hebben we op verzoek een andere kamer gekregen. De dames van de receptie wisten niet zo heel veel antwoorden op onze vragen. Mario daarentegen is overal goed van op de hoogte. Jammer dat de bar bij het zwembad niet wat levendiger wordt gemaakt. Er is weinig verkrijgbaar (niet eens verse jus d'orange) waardoor er ook niet veel mensen gaan zitten, wat de sfeer en uitstraling bij het zwembad niet ten goede komt. Hier kun je veel meer gezelligheid en omzet mee creeeren!

Heerlijk rustig gelegen in een woonwijk. Het uitzicht op het zwembad en op zee (niet vanaf alle kamers). De kamers zijn heel erg schoon. De bedden lagen heerlijk! Vlakbij het hotel een heerlijk restaurantje: Olive waar je tot wel 23.00 uur kon aanschuiven voor een heerlijke maaltijd en prima bedienng.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Geweldig!
    • Studio (2 Volwassenen)

Een prachtige lokatie, groot balkon met uitzicht op zwembad en san antonio. Appartement werd iedere dag schoongemaakt, elke dag schone handdoeken en bed opgemaakt. Kom hier graag terug!

Slapen , opstaan en wegwezen

Slechte kamer onderin

Zwembad

Fijn

Prijs kwaliteit

Het was ok, maar gedateerd.

Het hotel was gedateerd (wel schoon) Gehorige kamers

Vriendelijk personeel Parkeer gelegenheid

Prettig verblijf.

Matige WiFi

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede uitvalsbasis voor rest van Ibiza te ontdekken.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Voor herhaling vatbaar zijn er al 3 x teruggekeerd
    • Studio (2 Volwassenen)

Erg vriendelijk personeel en perfecte schoonmaak en een heerlijk zwembad

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Het was een kort verblijf.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het was een kort verblijf. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. De receptionist gaf ons de informatie die we nodig hadden, dat was fijn!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prettig basic appartement met groot balkon.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Inrichting appartement is erg basic. Alleen het hoogst noodzakelijke is aanwezig.

Goede bedden

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Schoon en ruim appartement.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Zeer gehorig en veel luidruchtig volk aanwezig. Personeel receptie ook hard getaald waardoor slechte nachtrust.

Schoon en ruim appartement.

Veel te duur hotel voor het gebodene
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Verder geen extra luxe in het hotel, sterk verouderd.....

Zwembad was prima, hotel prima uitvalsbasis om per auto strandjes op te zoeken.

Fijn verblijf gehad

De behulpzaamheid van personeel

Goede kwaliteit voor goede prijs

Supermarkt ver

Goed schoon

Fantastisch!
    • Studio (2 Volwassenen)

De kamer op de begane grond met uitzicht op de witte muur.

Het prachtige uitzicht aan de voorzijde over de baai!

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Prima, voor het geld kun je eigenlijk niet klagen
    • Studio (2 Volwassenen)

Kamer met de Franse slag schoongemaakt

Uitzicht op sant Antoni

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Ik had wel van genoten de Ibiza bay town
    • Studio (2 Volwassenen)

Hygiene in die room kon beter zijn

De medewerkers waren zo vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Eigenlijk niets, voldeed aan de verwachting. Goede prijs kwaliteit verhouding

Prettig en behulpzaam personeel, kamer werd dagelijks schoongemaakt

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Goeie prijs kwaliteit verhouding

Goeie prijs kwaliteit verhouding

Voor weinig geld een schone kamer

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Schone studio, goed zwembad en goede service.

Het is wel erg gehorig : zowel van de gang als uit de omliggende kamers komt geluid; ook als de buren gewoon praten.

Schone studio, goed zwembad en goede service. Uitstekende ligging, advies is om wel een huurauto te hebben.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Veel volk maar toch een rustig gevoel, leuke locatie met...

Keukeninrichting mocht iets groter zijn in verhouding met de grote kamers.

Veel volk maar toch een rustig gevoel, leuke locatie met mooi zicht op San Antonio. Proper hotel met vriendelijk personeel. Zwembad is net & ruim. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

Elke dag schone handdoeken en kamers.

s'nachts/s'morgens vroeg een beetje lawaai van de jongeren die terug kwamen in het hotel.

Elke dag schone handdoeken en kamers. Beveiliging liep s'nacht rond om de boel rustig te houden/krijgen wat altijd snel lukte.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

De service en de vriendelijkheid van het personeel heb ik...

Howel het een prima hotel betreft, is de ligging niet de allerbeste te noemen. Een scooter of auto is dan ook een must.

De service en de vriendelijkheid van het personeel heb ik als zeer prettig ervaren, ook wanneer je hen echt nodig hebt!

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

- Erg vriendelijk personeel

- Niets van het hotel zelf - Er kunnen wat verloren Engelse jongeren in het hotel zitten die weleens voor wat geluidsoverlast kunnen zorgen 's nachts, neem oordoppen mee en je hebt er verder geen last van

- Erg vriendelijk personeel - Ruime kamer (studio) - Rustig gelegen locatie - Fijn zwembad bij hotel - Alles van het hotel was goed

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk.

Helaas was het hotel gehorig, ik slaap al ondiep dus nu hoorde ik ook echt alles. Er wordt niet echt rekening gehouden met de rest. Gelukkig waren wij nog voor het hoogseizoen. Ik ben 7mnd zwanger, dus af en toe was de afstand van hotel naar strand/boulevard wel vervelend. Auto zou ik zeker aanraden om het eiland te verkennen. Voor in de avond zou ik zelf niet in San antoni verblijven, teveel engelse (dronken) grond. Overdag prima voor strand. Het hotel ligt wel wat op een rustigere plek.

Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Kamer was voorzien van een kleine keuken, prima voor af en toe een eigen ontbijt of avondeten. Zwembad was ook goed te doen. En in onze vakantie hebben ze ook de wifi verbeterd.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Het personeel was top, niets was teveel en heel erg...

De muziek aan het zwembad was veel te hard, stampmuziek of herhaling van de radio. Geen bedjes op stoelen bij het zwembad, veel te hard. Plakkerig plastic douchegordijn.

Het personeel was top, niets was teveel en heel erg vriendelijk. Wij hadden geboekt voor Monterrey maar omdat mijn man niet in het bad kon stappen hebben wij om een douche gevraagd. Die hadden ze niet, maar het werd fantastisch opgelost doordatwe terecht konden in Club Maritiem. Heerlijk apartement.

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

Elke dag werd er gepoetst.

WiFi in de kamer moeilijk. Op balkon doet ie het prima.

Elke dag werd er gepoetst. Mooi rustig zwembad. Ligt net buiten de drukte. Er is een bushalte in de buurt en anders lekker een huur auto of scooter er bij huren. Lopen naR het centrum is ongeveer 30 minuutjes. Op 5 minuten lopen is er strand en een boulevard. Gewoon echt waar voor je weinige geld.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

De bediening en baliemedewerkers en de dame die onze kamer...

Mijn bed Althans de kussens...

De bediening en baliemedewerkers en de dame die onze kamer schoonmaakte.....

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

De bedden

Het aardige personeel

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Heel schoon en prima prijs voor de kwaliteit,

heel erg gehorig, veel geluidsoverlast

Heel schoon en prima prijs voor de kwaliteit,

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Mooi complex ,redelijke bedden,fijn zwembad

Geluidsoverlast af en toe.

Mooi complex ,redelijke bedden,fijn zwembad

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Schone kamers, vriendelijk personeel, rustige ligging

Schone kamers, vriendelijk personeel, rustige ligging

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.