Beoordelingen over Apartamentos Panoramic 3-sterren

Gebaseerd op 1410 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

ontspannend makkelijk
    • Studio met Uitzicht op Zee

het hotel ligt niet dicht bij een bruikbaar strand. zo nu en dan een kakkerlak. koud zwembad

grote betegelde lichtekamer met uitzicht op zee. no nonsense ligging tussen oude en nieuwe stad

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Prima qua locatie.
    • Studio met Uitzicht op Zee

Prima qua locatie. Echter zien de foto's er mooier uit dan de werkelijkheid. Appartementje op de BG, heel erg slecht hang en sluitwerk op de deuren. Airco werkte niet en erg gehorig.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Het uitzicht, kamers,badkamer en ontbijt was mbt de prijs...
    • Studio met Uitzicht op Zee

Bedden en badkamer vonden we zeer matig.

Het uitzicht, kamers,badkamer en ontbijt was mbt de prijs zeer matig. Dit kan beter aangeboden worden als simpel appartement.

Het was oke

De hygiëne

De locatie is goed! Dichtbij ibiza stad. Wel een stuk lopen naar ushuaia maar wel een leuk stuk om te lopen. Hygiëne kan veel beter ontbijt zou ik er zelf niet meer bij boeken beneden aan het strand zit een tent waar je lekkere koffie hebt en heerlijke sapjes kan nemen.

Voor ons niet meer
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wij hadden een appartement begane grond aan t zwembad, het waren vochtige kamers. T stonk ook muf, zelfs de kleren voelden klam aan in de kast. Vond t ook niet fris in een vochtig bed te slapen. Helaas kregen wij ook kakkerlakken op bezoek! De ligging is wel goed en de kamers aan de voorzijde hebben een prachtig uitzicht op zee.

Grote kamers, prima WiFi, leuk balkonnetje, goede douche.
    • Studio met Uitzicht op Zee

Bedden waren hard, alleen losse bedden met een plastic matrasbeschermer die s nachts losging. Airco stond recht op bed gericht, we hebben bedden verzet om dit te voorkomen. Alleen betaald parkeren voor €1 pu (op straat nooit ruimte). Hotel Ligt wel vlakbij strand maar je moet flink stuk omlopen om op strand te komen.

Grote kamers, prima WiFi, leuk balkonnetje, goede douche. Koelkast en kluis aanwezig. Elke dag schoonmaak. Kamers enigszins gedateerd maar alles schoon en werkend. Zwembad met zout water.

Heerlijk! Mooi uitzicht, prima accommodatie.
    • Studio met Uitzicht op Zee

De matrassen waren niet heel comfortabel. Verder geen verbeterpunten.

De studio met zeezicht was ruim en heel schoon. Het zwembad was groot en voldoende ligbedjes. Ook de locatie is top. Kitchenette is klein maar prima voor het bereiden van een ontbijt.

• Studio met Uitzicht op Zee

Prijs/kwaliteit verhouding; schoon, prima voor te overnachtten en van hieruit vanalles te ondernemen. Loopafstand Ibiza stad, taxi’s of auto huren zo geregeld!

Toplocatie met mooie kamer en super staff
    • Studio met Uitzicht op Zee

De gangen zijn wat gehorig

De kamers met zeezicht waren helemaal top. Mooi uitzicht en veel ruimte. Fijne douche en groot balkon. De receptionisten waren heel behulpzaam en vriendelijk.

Heerlijk verblijf gehad.
    • Studio met Uitzicht op Zee

Parkeren is lastig of je moet parkeren naast het complex wat 1 euro per uur kost.

Prima bedden en een heerlijke douche. Het uitzicht over zee gaf een heerlijk vakantiegevoel. 10 minuutjes lopen en je bent in Ibizastad

De locatie is fantastisch, mooi uitzicht.
    • Studio met Uitzicht op Zee

In de badkamer hangt een rioollucht. Ik ben eerder in Tropical Garden geweest (zelfde complex) en daar was het hetzelfde: enorme stank. Ze bieden je een andere kamer aan, maar dat helpt niet. De riolering is gewoon niet in orde. Volgens de schoonmaakster hangt de lucht overal. Dit is voor mij de reden om dit hotel niet meer te boeken.

De locatie is fantastisch, mooi uitzicht. Personeel is vriendelijk, doen er alles aan om het naar je zin te maken. Kamer is prima. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goede lokatie voor een redelijke prijs
    • Studio met Uitzicht op Zee

Parkeergelegenheid buiten. Stank in de badkamer.

Mooi zwembad, Goede kamer. Mooi uitzicht, echter jammer dat balustrade niet van glas is. Locatie is dicht bij het centrum.

Leuke ligging, goede verhouding prijs/kwaliteit.
    • Studio met Uitzicht op Zee

Lawaai, zeer slechte isolatie. Een lakse houding van receptie en security bij overdreven en herhaaldelijk nachtlawaai van verschillende jongeren in één kamer op onze gang! Zeer vervelend! In onze badkamer hing er een ondraaglijke stank van de riolering!!!! Dit was tijdens ons vorige verblijf ook al zo. Blijkbaar is er niets aan te doen... uiteindelijk heb ik een spray gekregen van de housekeeping.

Ligging, uitzicht.

Prima voor kort verblijf in voor of na-seizoen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het is ontzettend gehorig. Ik zou hier niet kunnen verblijven in het hoogseizoen. Je doet waarschijnlijk geen oog dicht. Je kunt letterlijk de conversatie van de buren volgen. Er mag wel een beetje kleur in het appartement gebracht worden. Wij hadden 3 blanco canvassen aan de muur hangen???? Beetje vreemd terwijl Ibiza-kleuren zo mooi zijn. De 2 pitten van het fornuis werkte niet en ijskast was gammel.

locatie, altijd iemand achter de balie, beveiliging

• Studio met Uitzicht op Zee

Het weer viel een beetje tegen :(

De gastvrijheid was fantastisch, personeel stond werkelijk de hele dag voor je klaar. Erg behulpzaam ook, ik wilde mijn dochter verrassen met een massage en vroeg aan van de medewerkers of ze in de buurt een goed adres wisten. Ze ging meteen op de computer aan het zoeken en had al snel een adres gevonden, welke ook super was!!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Vriendelijk en netjes
    • Studio met Uitzicht op het Zwembad

Het ontbijt viel ons heel erg tegen, de ei bijvoorbeeld was vrij vet, en de tomaten waren verkleurd omdat het er al zo lang lag.. en in het keukentje een koekenpan miste we..

Dat er elke dag nieuw bedden goed en schone handdoeken lagen was erg fijn, schone en ruime kamers

Prima kwaliteit/prijs appartement op goede locatie voor oude stad en zee uitzicht.
    • Studio met Uitzicht op Zee

De wifi verbinding was op de eerste dag top!! geen enkel probleem om de sport op langs de lijn te volgen. De volgende dagen werd het steeds minder goed totdat we helemaal geen internet meer hadden op dag 3 . Het inchecken voor de terugvlucht heb ik daardoor maar op mijn eigen internet abonnement gedaan . Verder vond ik persoonlijk de herrie bij de pool (lees muziek) te hard en van mij hoeft dat niet om t toch gezellig te hebben of tenminste andere en zachter, muziek keuze. In de regionale bussen was er ook muziek aan. was prima en gezellig.

Wij hadden een sea view kamer geboekt en ik was erg blij dat ik niet aan de zwembad kant zat ivm de muziek die overdag wordt gedraaid ter verhoging van de sfeer??? Wij konden vanaf ons bed naar de zee kijken doordat we op de begane grond zaten daar kon je nl door t balkon heen kijken . bovenliggende etages zijn de balkons namelijk dicht. Wel zit je met je balkon aan de weg. De gehorigheid viel ons erg mee (ook ik had de reviews gelezen) maar wij zaten verderop in de gang en aan de zee kant EN in het voorseizoen. (niet alle kamers bezet ) .De studio was ruim en praktisch en alle dagen schoongemaakt en schone handdoeken Kleine kichenette voor ons ontbijt en avondeten. Prima kwaliteit/prijs verhouding. Locatie ook top. vlakbij (via de kustweg ) naar Dalt Villa (de Oude stad)

Schoon appartement maar door het lawaai in/om het complex is dit eens maar niet meer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ik heb deze accommodatie geboekt omdat er werd gezegd dat het stil & rustig was. Dat was helaas niet zo. Veel lawaai van mede-gasten, de hele nacht door. Geen respect voor 'quiet time'. Alle vloeren zijn tegelvloeren; ook de gemeenschappelijke gang. Gasten met rolkoffers/trolleys over een tegelvloer, 's ochtends heel vroeg of diep in de nacht: da's niet echt heel relaxed.

Kamers waren schoon en werden dagelijks schoongemaakt (+ dagelijks nieuwe handdoeken). Ontbijt was prima en niet duur (8euro volwassene, 4euro kind). Parkeren aan de straat was nauwelijks mogelijk maar de parkeergarage van het hotel had ruim plek (15euro/dag). Slechts 10 minuten lopen van centrum.

Toplocatie!
    • Studio met Uitzicht op Zee

De matrassen en kussens kunnen beter. Het ontbijt 1 dag gebruikt, genoeg keuze maar simpel. Voor ons was 1 keer voldoende omdat in de buurt genoeg te krijgen was qua ontbijt. De huurauto kon met een beetje geluk naast de straat, dat was het goedkoopst (overdag elke 2 uur nieuw parkeerkaartje halen uit de automaat, van 20:00 u tot 9:00 u gratis) Naast het hotel een grote parkeerplaats voor € 1,- per uur. Dat loopt op als de auto er de hele nacht staat maar is goedkoper dan de € 15,- per dag in de parkeergarage van het hotel.

Het uitzicht is geweldig. Als we in de kamer waren, zelfs 's nachts, hadden we de balkondeuren open. Heerlijk! De kamer en badkamer waren schoon, elke dag schone handdoeken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op 5 minuten lopen via een trap naar beneden, ben je meteen op de boulevard van Figueretas met verschillende restaurants. Het strand van Figueretas is dus ook op loopafstand. En op ongeveer 15 minuten lopen ben je in de stad.

Prima hotel voor deze prijs op top locatie!

Parkeerplaats maar dat wisten we van te voren

Mooie nette kamer met zeezicht en fijn balkon. Wordt elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Fijn zwembad met veel bedjes en zon.prina Vriendelijk personeel bij receptie. Ontbijt is prima en locatie top dus kom hier toch weer elke keer terug!!

Mooi zwembad met lifeguard, muziek en bar.

Het hotel is nogal gehorig. Dit in combinatie met een uiteenlopende gastenpopulatie kostte ons twee nachten slaap.

Mooi zwembad met lifeguard, muziek en bar. Het hotel ligt op een mooie locatie in Ibiza-stad zodat zowel de boulevard als de haven makkelijk wandelend te bereiken zijn.

Goed hotel voor de prijs die je betaalt
    • Speciale Aanbieding - Studio met Uitzicht op Zee

Weinig parkeergelegenheid bij hotel en parkeerkosten vrij prijzig.

De ligging ideaal. Mooi uitzicht over zee. Ibiza stad op loopafstand en boulevard met restaurantjes naast de deur met vertrekpunt voor verschillende boottrips.

Ondanks dat de kamers iets gedateerd zijn is het er erg...
    • Studio met Uitzicht op Zee

Ondanks dat de kamers iets gedateerd zijn is het er erg schoon en zijn de medewerkers erg behulpzaam. Een melding over de toiletpot is dezelfde dag opgelost. Je loopt in 10 minuten in Dalt Vila

Prettige locatie, goed ontbijt, prima kamer, vriendelijk...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Parkeergarage was moeilijk toegankelijk ivm de vele betonpalen. Zwembad water is zout. Verder een prima verblijf gehad!

Prettige locatie, goed ontbijt, prima kamer, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

• Studio met Uitzicht op Zee

Temperatuur douchewater wisselde, dan weer koud, dan weer warm.

Uitzicht en fijne, lichte kamer. Mooie badkamer en 24-uursreceptie, heel praktisch met het uitgaan op Ibiza.

Ontbijt was (in een ernaast gelegen gebouw van Lux a Mar)...
    • Studio met Uitzicht op Zee

Ontbijt was (in een ernaast gelegen gebouw van Lux a Mar) eenvoudig, maar lekker. Afstand Ibiza stad 15 min lopen. Studio was schoon. Auto parkeren vanwege drukte moeilijk. Moesten best een stukje lopen. Wel vrij gehorig (voornamelijk veroorzaakt door de vloertegels en de deuren die soms hard dicht sloegen). Personeel aan receptie was aardig. Leuk zwembad met eenvoudige poolbar. (Muziek stond soms wel erg hard.....) Al met al een goed verblijf gehad!

Weg gedreund!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het feit dat de muziek bij het zwembad de hele dag snoei en snoeihard stond, en je elkaar op het balkon daardoor niet eens kon verstaan, laat staan bij het zwembad zelf, heeft ons doen besluiten nooit meer te boeken in dit hotel. Geen flauw idee wat de reden is om het zo hard te zetten. Achterstallig onderhoud ook bij het zwembad. Een gemiste kans als je op zo'n locatie zit, en er dan niet meer uithaalt

De ligging is perfect! Op 10 min loopafstand tussen Ibiza stad en het strand van Figueretas

Prima en net hotel, goed gelegen.
    • Speciale Aanbieding - Studio met Uitzicht op Zee

Als je een auto huurt kun je achter het hotel parkeren voor 1eu per uur of in de garage van het hotel voor 15eu per dag. Dit maakt het allemaal net wat duurder. Ook kun je de buren goed horen door de dunne muren.

Hotel ligt op prima gelegen plek. Precies tussen ibiza stad en playa de bossa waar de meeste clubs zitten. Kamer met zeezicht heeft een mooi uitzicht. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Receptie helpt je vriendelijk! De barman Mario aan het zwembad was een fantastische barman, van zulke moeten er meer zijn!

Geweldige locatie, vanuit hier veel kunnen bezichtigen en leuke gezellige restaurantjes in de buurt.
    • Studio met Uitzicht op Zee

De kwaliteit van de matrassen zijn slecht. Na de schoonmaak van de kamer, waren de kussenslopen, beddengoed en handdoeken niet altijd geheel schoon (vlokken, strepen). Smoezelige kookplaat.

Het balkon met uitzicht over de zee

Zonder problemen kunnen veranderen van kamer op aanvraag.
    • Speciale Aanbieding - Studio met Uitzicht op Zee

Het ontbijt vond ik wat matig. De matras was eerder hard om op te slapen.

Zonder problemen kunnen veranderen van kamer op aanvraag. Zeer goede ligging! Aangenaam zwembad.

Prima alternatief als Ibiza vol zit.
    • Speciale Aanbieding - Studio met Uitzicht op Zee

Personeel lijkt het werk wat ze doen niet leuk te vinden.

Prima alternatief als Ibiza vol zit. Ligt bovenop een berg dus kan lastig zijn als je naar het centrum wilt lopen. Prima zwembad en niet druk.

Basic verblijf
    • Studio met Uitzicht op Zee

Het is een basic appartement wat erg gehorig is je hoord letterlijk alles wat er op de kamer naast je gebeurd en tot diep in de nacht worden er party's op het balkon gehouden. Het is op een mooie locatie en mooi uitzicht maar de prijs die we betaald hebben voor 10 dagen is het absoluut niet waard voor qat we kregen. Als je een basic appartement wil en je veel wil gaan stappen en het gaat om de locatie is het top. Maar wil je een beetje comfort en rust zal ik dit appartement zeker niet aanraden

Uitzicht was erg mooi 1e verdieping zee uitzicht

Goede prijs/kwaliteit;
    • Appartement met 1 Slaapkamer

parkeren dichtbij op parkeerterrein tegen kosten (1Euro/uur), echter veel goedkoper bij weekarrangement, dus aan te raden

Goede prijs/kwaliteit; loopafstand naar centrum ca 15 min, prima te doen; mooi zwembad! Goede hygiene.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Onhygiënisch, gehorig, slecht onderhouden en uitermate slechte prijs-kwaliteitverhouding
    • Studio met Uitzicht op Zee

- Hygiëne: kakkerlakken, vieze kamers, verroeste kranen, lekkende toiletpot - Akoestiek: heel gehorig, dunne wanden - Niet werkende airco: maakte heel veel geluid dus niet mogelijk om hem aan te zetten

Eigenlijk niets.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

De locatie is goed, aan het strand van Figuterias en op...
    • Studio met Uitzicht op Zee

De kamers zijn erg gedateerd en enorm basic. Ruim en schoon dat wel. we hebben een prima verblijf gehad voor een paar nachten maar zouden de volgende keer iets anders boeken.

De locatie is goed, aan het strand van Figuterias en op loopafstand van ibiza stad. Levendige omgeving waar genoeg aanbod aan supermarktjes, restaurants (voor ontbijt bijvoorbeeld) is. Naast het appartement is een groot parkeerterrein (betaald!) , aan de straat voor het hotel geldt een blauwe zone. Het zwembad bij het appartement is ook ok om bijvoorbeeld aan het eind van de dag even bij te komen.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Heerlijk!
    • Studio met Uitzicht op Zee

De deuren slaan erg hard dicht op de gang en de ijskast bromde erg hard, echter is dat muggenziften

Het was al mijn 4e verblijf hier en in september kom ik weer! De ligging is perfect het zwembad is top! De kamers zijn goed je hebt alles wat je nodig hebt!!

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Top voor de prijs.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kan hier en daar wat smoezelig zijn. Na 3 jaar achter elkaar hier geweest te zijn, valt het langzaam op dat er toch weer eens geïnvesteerd moet gaan worden. Het is niet echt stuk maar heeft wel her en der een beetje zijn beste tijd gehad. Wat jammer is dat ze niet meer proberen te halen om wat Services en goede hapjes en drankjes te bieden aan bijvoorbeeld het zwembad. Misschien is dat een bewuste keuze omdat men denkt dat het niet bij het type reizigers zou kunnen passen wat men wil aantrekken. Het is geen klacht wat ons tegenhoudt want volgend jaar zitten we er gewoon weer.

Prijs kwaliteit verhouding. Prima basisvoorzieningen. Heel erg oprecht en aardig personeel. Geen overlast van anderen en ook geen gehorige appartementen. Ondanks geen uitzicht op zee 2 prima zwembaden waar het lekker rustig is om even bij te komen en of op te laden.

Ontbijt moet beter
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ontbijt. Dit kan makkelijk beter door de kok wat vriendelijker te laten kijken. Tot 11 uur ontbijten is tot 11 uur aanvullen. Roerei altijd koud en bacon taai en koud. Spiegeleitjes lauw. Ontbijt is goedkoop maar vraag een euro of twee meer en zorg dat het goed is.

Prijs kwaliteit verhouding

super we komen graag nog eens terug
    • Studio met Uitzicht op Zee

een minpuntje toevallig aan onze kamer was dat iedere keer als we koffie wilden maken de stoppen eruit vlogen.

wij vinden de locatie ideaal 10 minuten van de stad Ibiza en 10 van Figurettas super en een mooi view op the sea. vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prima verblijf!
    • Studio met Uitzicht op Zee

Bedden waren vrij hard en het gebouw was redelijk gehorig maar niet dat we continu last er van hadden.

Prima hotel voor het weinige geld wat je betaald. Locatie is heerlijk. wel een kamer met zeezicht boeken en niet op de begane grond aanvragen (TIP!)

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

• Studio met Uitzicht op Zee

Het gehele appartement is voorzien van een tegelvloer, heel hygiënisch maar zeer gehorig. Wij zaten in een van de eerste kamers waardoor iedereen er met zijn koffers langs moest wat erg gehorig is.

Geweldige service, hadden een probleempje met de airco op de kamer. Snel schakelen van het personeel en binnen 10 minuten zaten we in een andere kamer, en kregen ook nog eens een gratis drankje aan het zwembad voor de overlast

gemiddeld hotel op prima locatie
    • Studio met Uitzicht op Zee

de badkamer : de douchetemperatuur verandert constant van koud naar zeer heet en weer terug in enkele seconden . was slecht te regelen . gevaarlijk heet water . dit aan receptie doorgegeven maar er werd niets aan gedaan . de lift was de hele week buiten werking .

de ligging is perfect . 15 minuten lopen naar de stad.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Pro:
    • Studio met Uitzicht op Zee

-geen werkende lift tijdens ons 4-daags verblijf -geen aandacht voor enorm nachtlawaai op de lange gang -gevaarlijk om douche te moeten nemen in bad ... watergladheid -ontbijt was ondermaats -matrasveren te gevoelig ( matrassen aan verniewing toe) en kussengoezen te klein volgens kus , dus hoofdkussen was precies een bal om op te slapen. - gratis wifi !! Verplicht in te loggen op hun site om dit te activeren . Na alles in te vullen constant een error over uw pasport gegevens en kamernummer ... dus geen wifi

Pro: - kant zeezicht was top - ruime kamer en ruim balkon -dichtbij Ibiza stad

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Panoramic
    • Studio met Uitzicht op Zee

Het parkeren is wel minder. Er is een parkeer gelegenheid naast het appartementen complex waar je 1 euro per uur betaald. Vrij prijzig om je auto een nachtje neer te zetten.

Erg vriendelijk personeel. Wanneer wij van kamer wilde ruilen was dit geen probleem. Wannneer er een taxi nodig was stond er binnen 3 minuten een taxi. Uitzicht op zee vanaf de 3e verdieping is prachtig.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Eenvoudig maar prima!
    • Studio met Uitzicht op Zee

De kwaliteit van de kamers en de gehorigheid.

De ligging en het uitzicht (boek vooral zeezicht) is magnifique. De kamers zijn gedateerd en gehorig, de kastjes willen nog wel eens uit elkaar vallen, maar prijs-kwaliteitverhouding gewoon prima :) Verder word je zeer vriendelijk geholpen door beleefd personeel. Ontbijt is ook prima.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Ontbijt was goed, voor 8,00 euro pp kon je vanalles nemen,...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kamer was zo oud en krakkemikkig plus dat de kamer stonk naar riool, wij hadden een kamer met uitzicht op de pool, en heel weinig zon!

Ontbijt was goed, voor 8,00 euro pp kon je vanalles nemen, de ontbijtzaal zat in het appartement er naast!

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Super vriendelijke meneer aan het onthaal ,niet ver van...
    • Studio met Uitzicht op Zee

Heel veel lawaai s'nachts,dunne muren waardoor je de buren hard hoord praten.Kleine bedden.

Super vriendelijke meneer aan het onthaal ,niet ver van Ibiza stad.

Voor deze prijs niet slecht!
    • Studio met Uitzicht op Zee

Kamer was niet op tijd klaar bij aankomst en lange rij steeds aan de receptie. Ook een minpuntje vind ik, dat ze nog steeds ouderwetse kamersleutels hebben. En hier en daar is het hotel wel aan wat modernisering toe.

De ligging was perfect en de kamer was ook mooi ruim. Prijs-kwaliteit verhouding was prima.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Locatie was perfect voor ons, appartement was goed schoon.
    • Studio met Uitzicht op het Zwembad

Sanitair, de kraan in de keuken zat los, de douchekop was wat verroest, de airco werkte niet goed. De kussens waren erg plat

Locatie was perfect voor ons, appartement was goed schoon. Er was ook een gratis handdoekservice voor als je naar het strand gaat, dit hadden we niet opgemaakt uit de website.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Lekkere plek, goed zwembad. Appartement basic.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Keukentje is niet te gebruiken Electrische plaat alleen te gebruiken om water te koken en dat duurt een half uur. Waterkoker is sneller.

Locatie is prima Prijs kwaliteit verhouding oke. Elke dag handdoeken voor het strand.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

prima appartementen complex voor een kort verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer

de wifi viel erg vaak weg en was erg zwak

elke dag wisseling handdoeken, alles werd netjes schoon gehouden, prima locatie en vriendelijk behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Prima prijs kwaliteit verhouding!
    • Studio met Uitzicht op Zee

De bedden waren niet echt top.... En let op: parkeren is lastig.

Het uitzicht is echt net zo mooi als op de site, heerlijk ontbijten op je balkon met zeezicht! Het is in de hele accomodatie superschoon!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Leuke accomodatie voor te overnachten., verder was er niet veel loos.

alles ok

Uitzicht, ligging,

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Mijn studio was op de begane grond aan de straat, volgende keer kies ik iets anders.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Goede bedden
    • Studio met Uitzicht op het Zwembad

Erg gehorig en piepklein balkon met uitzicht op gebouwen

Goede bedden

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

goed gelegen app.

betere kussens

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Relaxed
    • Studio met Uitzicht op Zee

Ontbijt eentonig, gehorig smachten uitschenken rol koffers op tegel vloer

Uitzicht op zee, parkeergarage achter hotel

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Zwembad

Niet schoon Onpraktische keuken Zeer verouderd

Zwembad Ligging

Ligging was oké
    • Studio met Uitzicht op Zee

Staat van onderhoud en de uitstraling van de kamer

Ligging was oké

Zeezicht, receptie aardig en behulpzaam, zwembad was fijn.
    • Studio met Uitzicht op Zee

Zeezicht, receptie aardig en behulpzaam, zwembad was fijn. Kamers elke dag schoon.

Locatie is top!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Gehorige appartementen. En er bleef n penetrante rioollucht in de badkamer hangen

Locatie is top! Op loopafstand van de oude binnenstad

Appartement was schoon en personeel was erg aardig, maar het appartement was heel erg gehorig.
    • Studio met Uitzicht op het Zwembad

Geluidsoverlast van mensen. Het appartement was erg gehorig!

Zwembad en personeel

Relaxed

Beetje herrie van ‘huisgenoten’

Schoon, gezellig en goed.

We hebben het prima naar ons zin gehad

Gehorig

Prima ontbijt, ruime kamer

• Studio met Uitzicht op Zee

Prachtige locatie, heerlijk ontbijt, mooi zwembad en perfecte ligging
    • Studio met Uitzicht op Zee

Kamers mogen wat opgefleurd worden :)

Ontbijt , uitzicht , schoonmaak iedere dag , zwembad , locatie perfect

• Studio met Uitzicht op Zee

Alles, het is een top appartement op een topllocatie!

Lokatie, zwembad, strand, leuke barretjes vlakbij.
    • Studio met Uitzicht op Zee

Lokatie, zwembad, strand, leuke barretjes vlakbij.

Geweldige vakantie gehad
    • Speciale Aanbieding - Studio met Uitzicht op Zee

Kamers sober. Maar een keer schoonmaak/vervangen beddengoed

Ligging. Uitzicht.

Prima appartement met vriendelijk personeel
    • Aanbieding - Appartement met 1 Slaapkamer

Kussens te klein en te dun

Ontbijt, ligging

Wij komen terug
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De muziek bij het zwembad

Prima prijs/kwaliteit, supervriendelijk personeel en meer dan uitstekende hotelservice! Geweldige ligging

tof alles ok

proper, ruim, garage,rustig

Prijs kwaliteit
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Gehorigheid kamers geen afbuiging douche

Prijs kwaliteit

Personeel