Beoordelingen over Apartamentos Tropical Garden 3-sterren

Gebaseerd op 1628 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Matige accommodatie
    • Studio

Erg gedateerde kamer. Genoeg ruimte, maar erg "muf" en het enige kleine raampje wat we hadden keek op een muur uit. Geen balkon of prettig uitzicht dus. Wij vonden de kamer niet overeenkomen met de foto's op booking.com Bij aankomst én nadat de schoonmaak was geweest, lagen de haren nog op de grond en ook het toilet was niet schoongemaakt.

Fijn zwembad, vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima locatie, op loopafstand van de zee en ook het centrum was te voet goed te doen.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De locatie.
    • Studio

De stoelen. En dat er schimmel is in de badkamer. Mag wel opgeknapt worden. Er word dagelijks goed schoongemaakt. En de bedden keihard.

De locatie. En het uitzicht. En dat er goed bewaakt word. Dus goede security.

Toplocatie, prima kamers!
    • Studio

Hadden balkon in de hoek aan zwembadzijde. Dat was klein en in de ochtend vol in de zon.

Locatie is perfect, veel restaurantjes in de buurt, Ibiza-stad 5min lopen, heerlijk zwembad, prima kamers. Goede behulpzame receptie. Iedere dag schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Fijne kant van Ibiza
    • Studio

De accomodatie op zich is vrij rustiek, matrassen zijn wat hard en keukenmeubilair heel basic Detail, maar belangrijk : geen kwalitatieve fruitsappen en cornflakes

Gezellige locatie met zicht op zee Gevarieerd ontbijtbuffet Aangenaam en behulpzaam personeel Veiligheid staat centraal

Heerlijke vakantie gehad.
    • Studio

Het appartement was wel erg basic ingericht, maar wat wij erg gemist hebben was een koffiezetapparaat.

De ligging van het complex is prima! Vlakbij de boulevard maar ook op loopafstand van de oude binnenstad. De service was over het algemeen goed, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Verder konden wij op de dag van vertrek nog heerlijk douchen, handdoeken kregen wij via de receptie.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

• Studio met Uitzicht op Zee

Gehorige kamers, slechte schoonmaak lag een haar een muizen poep naast het baden heeft er het hele verblijf gelegen . De schoonmaker komen elke dag schone handdoeken brengenen vuilnisbakken leggen en het bed opnieuw opmaken ,maar schimmel in een kast gaan theedoek te bekenen of afwasborstel . Het zwembad water is zoutwater helaas

Prima accommodatie, goed ontbijt;
    • Studio

Prima accommodatie, goed ontbijt; medewerkers deden alle moeite om het naar onze zin te maken zoals huurauto regelen, goede tips geven. Dagelijkse schoonmaak zoals handdoeken, echt fijn!

matig
    • Studio

prijs kwaliteitsverhouding erg slecht. Bedden slecht, erg gehorig, schoonmaak niet iedere dag. het is een 3sterren app/hotel. Het leek meer op 1 a 2 sterren accomodatie. Alleen de locatie was prima. Ik wil hier een klacht over indienn. het was 600 euro voor 5 nachten.

nvt

Goede Locatie in Ibiza, dicht bij centrum
    • Studio

Na al die jaren dat we Ibiza een weekje bezoeken in Juni vinden we het steeds duurder worden, sommige prijzen voor drank en of eten zijn echt niet verantwoordt. maar je kan nog steeds je plan trekken. Service is soms slecht maar is typisch voor hoog seizoen. De ambiance op de stranden is weg, de decibels moeten veel lager en beperkt. Waar is het Ibiza van vroeger?

Voor ons de locatie, de mooie baai van Figueretas, leuke restaurants, dicht bij bus haltes, en taxi services. Op wandelafstand van Ibiza stad en Playa den Bossa. Dicht bij luchthaven en snel te bereiken met bus L10.

EasyJet annuleerde de vlucht, waardoor ik genoodzaakt was om...
    • Aanbieding - Studio

EasyJet annuleerde de vlucht, waardoor ik genoodzaakt was om de vluchtdata te verplaatsen. Enigste mogelijkheid bleef over om het appartement bij te boeken met een aantal dagen wat duur was op het laatste moment en EasyJet als wel het appartementencomplex zich niet verantwoordelijk voelden en geen van beiden de extra kosten vergoeden / korting gaven mbt de extra kosten.

6,0
    Niet echt op 3 personen berekend
    • Studio (3 Volwassenen)

Niet echt op 3 personen berekend Was alleen een bed bijgeschoven Krap om binnnen te komen dit had te maken met inbouw keuken Waterkoker moest in badkamer aan

Direct doen in de meivakantie!
    • Studio

Bij het uitchecken een dame aan de receptie die geen woord meer heeft gezegd. De borg van het pasje van de parkeergarage niet terug gekregen, geen goedendag, niks.

Locatie in het centrum erg leuk. Zwembad is mooi maar wel gevuld met zout water. Ligbedden aan het zwembad heerlijk. Ruime kamer met klein keukentje. Fijne badkamer. Wel wat gehorig gebouw. Bedden zeer matig. Parkeergarage bij het complex erg handig. Het was geen hoogseizoen dus niet zo druk. Personeel vriendelijk op 1 dame aan de receptie na.

Prima te doen in voor seizoen
    • Studio (3 Volwassenen)

Gehorige kamers, apart betalen voor parkeergarage van het hotel, nog veel gesloten in meivakantie in de omgeving.

Gunstige ligging t.o.v. centrum, 15 minuten lopen van hartje centrum, vriendelijk personeel, schone kamer bij aankomst

Geen aanrader!
    • Studio

Het appartement was niet schoon en er hing een overheersende, scherpe geur. Onder ons appartement stond een (septic?) tank die om de paar minuten ontzettend lawaai maakte, ook gedurende de nacht. Uitzicht op een parkeerplaats. Ontzettend harde muziek bij het zwembad.

Het personeel aan de balie was vriendelijk. Prima uitvalsbasis om Ibiza-stad te voet te bereiken (10 min.)

prima appartement voor kort verblijf op Ibiza

kamers zijn erg gehorig

locatie van de appartementen, lekker dichtbij Ibiza stad en een fantastische douche (heerlijk warm water en goede douchestraal)

Mooi groot schoon zwembad, goede ligbedden.
    • Studio

Late check-in, ondanks het hotel niet helemaal vol zat, waren er echt pas uren later kamers beschikbaar. Als je in de ochtend vroeg aankomt is dat niet zo prettig, je hebt geen grote lobby om in te relaxen of het je comfortabel te maken.

Mooi groot schoon zwembad, goede ligbedden. Gezellige bar met muziek bij het zwembad. Prijs kwaliteit is het helemaal goed ook fijn om een klein keukentje op de kamers te hebben. Met magnetron.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

mooi eiland, maar drank en eten zijn er heel duur....
    • Studio

parking voor de auto! 15 euro per nacht! veel te duur. op straat geen parkeerplaats te vinden...nergens trouwens in Ibiza stad .buffet wat eenzijdig ,variatie kan beter . eten was aan de koude kant , gelukkig stond er een microgolfoven.;-)

vriendelijk en behulpzaam personeel,

Simpel, maar prima!
    • Studio met Uitzicht op Zee

Bedden zijn hard, met een vervelende plastic matrashoes (totaal niet ademend). Vrij gehorige accommodatie. Parkeren duur bij accommodatie, zou goedkoper kunnen.

Zwembad was fijn

• Studio

Het is er erg gehorig.. Wij hebben echt geen oog dicht gedaan, daar kan de accommodatie natuurlijk niet heel veel aan doen, we hadden denk ik gewoon pech. De hele nacht een stel naast ons gehoord..;( en luidruchtige mensen op de gang, die gewoon asociaal gedrag vertoonde..

Kwamen vroeg aan in de ochtend en bleven maar 1 nacht, maar we konden meteen inchecken en onze kamer was al vrij dus konden meteen onze spullen kwijt.. Kamer was prima, prijs kwaliteit ook goed.. parkeren in garage voor 15 euro per dag ook fijn.. als je gratis wilt parkeren kan je op tien wandel minuten je auto kwijt..

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Beter dan we hadden verwacht voor die prijs!
    • Studio

Voor het ontbijt geldt, kwantiteit boven kwaliteit.

Ruim appartement, prima ligging en een groot zwembad. Lekker rustig door het laagseizoen en daardoor prettiger dan in de zomer.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Ruime studio op een rustige locatie dichtbij strand en restaurantjes.
    • Aanbieding - Studio

Enige minpunt was het harde bed, dat was echt slecht!

Lekker ruime studio met balkon, rustig gelegen, vlakbij het strand en de boulevard met restaurantjes.

Het is een eenvoudig apartement. Prima voor het kort verblijf, maar niet voor lang verblijf.
    • Studio

De kamer stonk erg naar chloor. Ik weet niet zeker waar het vandaan kwam maar ik vermoed de badkamer. Verder kwam er geen warm water uit de kraan van de wasbak in de badkamer. Het hotel was ook erg gehorig. Sommige gasten hielden totaal geen rekening met mensen die al sliepen, dus je hoorde midden in de nacht en vroeg in de ochtend mensen op het balkon hard praten. De buurman naast ons werd er geirriteerd door en heeft een paar keer vanaf zijn balkon gevraagd of die mensen stil konden zijn, maar het hielp niet. Ze bleven praten.

Het ontbijt was heel goed. Veel keus qua eten voor een goedkope prijs.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

wederom een genot om te verblijven. gezellig. schoon. goede servoce

we hadden dit jaar een kamermeisje dat niet zo goed schoon maakte als we de andere jaren gewend waren. maar voor de rest is er niets te klagen.

We waren hier voor de derde keer. het is gewoon een geweldig appartementen complex, vriendelijk personeel,. dit jaar was de wifi optimaal ook op de kamer en voor niets. Diverse dingen zijn opgeknapt. Het is nog steeds heel gezellig. Bij de receptie is men altijd bereid je van dienst te zijn. ze hebben een mooi zwembad waar ook leuke muziek gedraaid wordt. een aanrader.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima accomodatie op loopafstand van Ibiza-stad.
    • Studio

Hotel is op 10 min rijden van het vliegveld. Wij hadden een kamer met mooi uitzicht op zee. Prima kamer, best ruim. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Mooi zwembad. Paar minuten lopen naar Ibiza-stad!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

ligging zeer ok, kamers te doen, zeer groot zwembad
    • Studio

De geur op de kamer: zeer vochtige - natte hond geur. Vrienden van ons hadden een andere kamer, daar rook het niet zo naar de vochtigheid. ik vond de bedden zeer hard, de muziek aan het zwembad ook niet ideaal (botsautomuziek, EDM waardoor we echt niet aan het zwembad konden liggen).

zeer goed gelegen, dichtbij Ibiza stad, receptionisten gedurende de dag zeer vriendelijk,

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Hele goede prijs/kwaliteit voor op Ibiza!
    • Aanbieding - Studio

Wij kregen eerst een kamer zonder balkon en een raam dat uitkeek op de gang toegewezen. We zijn direct omgedraaid en teruggegaan naar de receptie. Daarna kregen we een kamer op de derde verdieping met uitzicht op zee en een balkon :-) ! In de nachten wel veel geluidsoverlast, maar als je oordoppen meeneemt is het prima te doen!

Grote kamer met twee aparte bedden! Heel schoon alles! Keukentje voorziet in alles om ook zelf te koken en er was zelfs een strijkplank aanwezig. De badkamer ook super en altijd lekker warm water! De locatie is ook echt fantastisch. Je bent zo op playa fiqueretas (10 minuten lopen) en in het oude centrum van Ibiza stad (15 minuten lopen). Tip: Ontbijten of lunchen bij Superbueno op weg naar het strand!!

Geweldige locatie aan zee en op loopafstand van Ibiza-stad
    • Studio

Fijn hotel op 5-10 min loopafstand van centrum Ibiza-stad en 5min van het strand/de boulevard van Figueritas. Zwembad is heerlijke verkoeling. Als je geluk hebt kun je de auto gratis parkeren in de straat. Er is ook n betaalde parkeerplaats (€1,- per uur) naast het hotel. Wij sliepen in n ruime en schone studio met balkon en uitzicht op zee. Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Vriendelijke receptie.

Voor ons niet meer...
    • Studio

1e kamer kon je niet in bad stappen, zo'n kleine doorgang. 2e kamer na 1 nacht een enorme rioollucht uit de badkamer. Vanaf 11u staan de boxen open bij het zwembad. Daarna naar n ander hotel van idem keten. Dat was weer erg gehorig maar het uitzicht maakte veel goed!

Ontbijt goed.
    • Studio

Wij hadden een studio-kamer gehuurd voor korte periode, ( 3 nachten) ik vind dat in dit kamertype keukenhanddoeken, schotelvodden basiskruiden, koffie, melk en suiker e.d. aanwezig zouden moeten zijn, of dat er toch een mogelijkheid zou moeten zijn dit tegen betaling te laten voorzien.

Ontbijt goed. Kamers proper. Ligging goed, strand en Ibiza stad te voet gemakkelijk bereikbaar. Zeer goede taxiservice. Personeel achter balie vriendelijk. Kamers basic, maar proper. Faire prijs voor wat men krijgt in het hoogseizoen. Betalende parking op enkele tientallen meters lopen. Warenhuisje, geldautomaat en autoverhuur binnen de 100 m. Ontbijt nemen buiten hotel perfect mogelijk. Hotel met elke dag een andere bezetting, leuk als je het Spaanse ritme aanneemt en je niet stoort aan mensen die op elk uur van de dag en nacht in en uit gaan. Naar Ibiza normen is dit eerder een rustig hotel. Gemengd publiek, geen rare individuen tegengekomen.

Uitstekend, volgende keer zeker weer
    • Aanbieding - Studio

Alles is beetje verouderd. Maar dat mag verder geen naam hebben, is over het algemeen overal wel op het eiland waar je ook zit.

Heerlijke plek, vriendelijk personeel, stonden ten alle tijde voor je klaar, zwembad werd elke ochtend netjes schoongemaakt, kamers werden elke dag schoongemaakt en dagelijks nieuwe handdoeken, appartmenten hebben daarbij ook een heerlijk balkon.

Zwembad en goede airco op de kamer.
    • Aanbieding - Studio

Het bed was van erg slechte kwaliteit. Ook vonden we de prijzen van de poolbar erg hoog tegenover reguliere barretjes en restaurantjes.

Zwembad en goede airco op de kamer. Kamer werd ook goed schoon gemaakt!

Prima locatie, Vrij basic allemaal maar wel schoon.
    • Studio (3 Volwassenen)

Personeel is niet best. Onpersoonlijk, slecht Engels en absoluut niet service gericht. Had mijn auto sleutel laten liggen in de kluis en na zelf te hebben moeten bellen bleek hij allang te zijn gevonden. Men is echter niet bereid om deze (tegen vergoeding uiteraard) op te sturen....

Prima locatie, Vrij basic allemaal maar wel schoon. Ideaal als je niet veel in je appartement hoeft te zijn. Wij hebben het voor een weekendje Ibiza alleen gebruikt om te slapen. Prima Zwembad, ligt erg centraal en mooi. Goede parkeergelegenheid tegen kleine vergoeding.

Tropical Garden
    • Aanbieding - Studio

Alles is oud en aan vernieuwing toe. Bedden zijn niet comfortabel. Zeer minimale keuken. Geen drie sterren ervaring voor de hoge kamerprijs.

Locatie is goed en aardig personeel. Zwembad is erg fijn en schoon.

Aircondition wat een van de musts was voor mij voor het...
    • Studio

Aircondition wat een van de musts was voor mij voor het appartement te boeken, was kapot 1 avond. Er werd niks aan gedaan en ik moest wachten tot de volgende dag. Verschrikkelijke nacht gehad dus. Volgende dag gelukkig wel gemaakt.

Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Aanbieding - Studio

Doorgezakte matrassen waardoor je in een kuil ligt en in de kamer is het erg gehorig; je hoort het bv al als iemand in de kamer naast je een bericht ontvangt op zijn telefoon.

Locatie, hygiene, behulpzaamheid van het personeel. Pinautomaat en Spar supermarkt op zeer korte loopafstand. Parkeerplaats voor huurauto naast het hotel, bewaakt (1 euro per uur).

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Net appartement.
    • Studio

Slechte parkeer gelegenheid. Er is in de buurt wel een beheerde parkeerplaats maar daar betaal je 1 euro per uur. Zeer weinig keukengerei.

~ elke dag schone handdoeken ~ dicht bij het centum

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Ontbijt goed genoeg keuze, appartementen schoon en er...

Bed erg hard!

Ontbijt goed genoeg keuze, appartementen schoon en er heerste een relaxte sfeer! Dicht bij centrum, oude stad en haven ! Zeker op loop afstand. Strand 2 minuten top.

Prima lokatie, ruim appartement. Ideaal voor een weekje Ibiza.
    • Speciale Aanbieding - Studio met Uitzicht op Zee

De kamer was schoon, voor het oog. Toen we de schoenen uitdeden voelden je dat de steenvloer toch wat plakkerig en zanderig was. De eerste dag viel er bij het afrollen van de wc rol een los velletje op de grond achter de wc. Ik kwam er niet meteen bij en dacht dat soppen ze morgen bij het schoonmaken wel op met de wisser. Echter heeft het er drie dagen gelegen. Toen ik de derde avond 's nachts om 01.00 u. bij het naar bed gaan een enorme kakkerlak op de deurpost aantrof ben ik (met doodgemaakt beest wat heel veel moeite heeft gekost) naar de nachtportier gelopen en aangeven dat ik dit niet echt geweldig vond en hoopte dat onze kamer de volgende dag een enorme schoonmaakbeurt zou krijgen. We kregen toen wel een voucher voor een gratis ontbijt de dag erna. Echter de volgende dag was de kamer niet extra schoongemaakt en lag ok het papiertje er nog. Opnieuw melding gemaakt bij de receptie. Na 15 min terug op de kamer te zijn komt er een schoonmaakster ongevraagd onze kamer binnen (ik stond 2 min. eerder nog mijn badpak aan te trekken) en begint de badkamer te poetsen. Wij konden op dat moment niks meer en zijn voor dat we gingen zwemmen maar bij de receptie naar de wc gegaan. Had geen zin om hier ook weer iets over te gaan zeggen. Ik ben tenslotte op vakantie. Het keukenblok is prima, zeker de koelkast. Maar je moet je niet voorstellen dat je er echt iets kunt klaarmaken. Alleen al een pannetje water met een ei aan het koken krijgen duurde bijna een half uur. De magnetron is uitgeleefd en de binnenkant was helemaal kapot en gebarsten en zat onder het vet en kruimels. Ons keukenkastje kon niet helemaal open omdat de muur er een stuk schuin liep en het meteen aan de kamerdeur grensde. Maar gelukkig zijn er voldoende heerlijke tapas restaurants in de buurt. Gezinnen met kleine kinderen die wellicht 's middags een dutje willen doen moeten zich realiseren dat vanaf 11.00 tot 18.00 u de muziek bij het zwembad kei hard uit de boxen komt.

De ligging is echt prima. Als je het hotel uitloopt en je gaat links af loop je over een bergpaadje in nog geen 10 min naar de oude stad vol met restaurants, winkels en vertier. Ga je rechtsaf (even oversteken) en pak je links een pad naar beneden loop je bijna meteen langs het water en diverse restaurantjes (Soldado aan het water, is a la carte echt TOP en ook Little Ibiza aan de overkant) ook zijn hier diverse winkels en vertier te vinden. Twee kleine supermarktjes liggen op 2 min. lopen. Het hotel heeft geen eigen parkeerplaats maar naast het hotel ligt wel een bewaakte (24u) parkeerplaats. Voor 7 dagen moest ik € 115 afrekenen. Geen moment spijt van gehad. Je moet anders op straat parkeren (wat iedereen wil) en dat staat altijd hartstikke vol tot bijna in het centrum. Dan kun je het risico nemen om aan de overkant te parkeren maar wij hebben in een week tijd tot twee keer toe gezien dat de sleepauto's af en aan reden om de ene na de andere af te slepen en met name heel veel gehuurde auto's, kosten € 200! Dus reken zelf maar uit! De politie was echt onverbiddelijk. Het zwembad is goed verzorgd met voldoende ligbedden. De kamers zijn ruim opgezet en de badkamer voldoet aan alle eisen. Het keukenblok met koelkast is zeker prettig als de temp. buiten boven de 25 graden is. Ik had zeezicht geboekt. Je zit dan op de derde verdieping en kijkt vanaf je balkon over de binnenplaats met zwembad zo over het voorliggende appartementen complex heen naar de zee. Had het me iets anders voorgesteld maar het was prima. Personeel is vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prima appartement
    • Studio

De info vooraf waar je de huurauto kan parkeren. Achteraf viel het mee, naast de accomodatie is een parkeerterrein waar je €1,- per uur betaald.

24/7 receptie en beveiliging De accomodatie ligt aan het uiteinde van de boulevard De oue binnenstad is via een binnendoor-weggetje in 15 min lopen te bereiken!

Dit deel van het complex is behoorlijk verouderd, wel schoon en vriendelijk personeel.
    • Studio

eerder in hetzelfde complex geweest, 3 jaar geleden (panoramic). Dat deel van het complex was netjes opgeknapt, nu zaten we in Tropical en dat bleek behoorlijk oude meuk. Keuken viel uit elkaar en de bedden waren duidelijk aan vervanging toe. Ook jammer dat er twee losse bedden worden aangeboden, al wisten we dat vooraf bij reserveren. Ze zouden er goed aan doen om de kamers een facelift te geven. Zwembad zag er netjes uit maar hebben we geen gebruik van gemaakt. Daarbij is het complex erg gehorig. We hadden een kamer aan de achterkant van het complex bij een parkeerterrein en daar is blijkbaar de riool(?)pomp die ook snachts aan gaat. De koelkast maakte en hoop herrie dus die hebben we snachts maar uit gezet. We zaten in het derde of vierde appartement vanaf de lift en zelfs die konden we horen. De laatste dagen was er ook een brandalarm wat steeds af ging, ook midden in de nacht. Fijn om te weten dat het werkt maar niet zo fijn als die spontaan afgaat. Daarmee minder goede ervaring dan de vorige keer in Panoramic

personeel is erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Mooi gelegen en alles in de omgeving
    • Studio

Kamers zijn gehorig. Alles wat over de gang gaat hoor je en ook de naastgelegen kamers kun je horen. Als men echter stil is dan is er niets aan de hand

De ligging is goed. Binnendoor zo in het centrum en Old town. Stranden zijn ook in de buurt. Prijs oké

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Redelijk.
    • Studio met Uitzicht op Zee

De bedden zijn hard en het appartement heeft betere tijden gehad. Op het toilet, van ons appartement, moest je via de zijkant op gaan zitten, het zat half onder de wastafel geplaatst. De dekens en sprei op bed roken muf.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Zeer fijn & schoon appartement op een perfecte locatie!
    • Studio met Uitzicht op Zee

Soms te drukke rijen bij de receptie waardoor je elke keer lang moest wachten. Bij ons deed 1 dag de wifi het niet, wat vervelend is als je een zakenreis hebt.

Schone & ruime kamer, mooi uitzicht op de zee als je een seaview boekt. Fijn zwembad. Locatie is perfect, dicht bij het strand en de stad.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Leuk hotel, schoon en prettig
    • Studio met Uitzicht op Zee

Bedden keihard (au mijn rug)

Prettig hotel met zeer ruime kamers en fijne badkamer en groot balkon. Mooi zwembad ook. Voor het parkeren van de auto is er naast het hotel (betaald) parkeren voor onze auto. Het hotel licht wel ver lopen van de oude stad, waar het te doen is. Heel vriendelijk personeel. ~Kamer wordt elke dag schoon gemaakt. Gratis handdoeken mee naar het strand en elke dag verse handdoeken in je kamer!

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Kamers zijn ruim,goed balkon,goede airco,fijne badkamer
    • Studio met Uitzicht op Zee

Keukengerei is erg sober,geen fles opener ,1 pannetje.... Zeezicht is echt beperkt ,kijkend over de daken.... Erg gehorig complex! Veel geluidsoverlast!

Kamers zijn ruim,goed balkon,goede airco,fijne badkamer Iedere dag schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Het was een mooi hotel met een geweldig zwembad.
    • Studio met Uitzicht op Zee

De wifi was erg slecht. De verbinding was er soms wel, maar er kwam dan meestal niet eens iets binnen.

Het was een mooi hotel met een geweldig zwembad. Daarnaast had het hotel een goede ligging.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

• Studio

Te luidruchtig erg dunne wanden voor mensen die uitgaan is het prima maar met kinderen niet te doen. Vies en oude badkamer

Hotel is netjes en betaalbaar, personeel is beleefd.
    • Studio

Hotel is netjes en betaalbaar, personeel is beleefd. Alles is op loopafstand in Ibiza stad

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prima verblijf gehad!
    • Studio

Kamers prima en elke dag schone handdoeken. De ligging was centraal.

Mooi uitzicht en fijne kamer
    • Studio met Uitzicht op Zee

De bedden waren erg hard

Mooi uitzicht en fijne kamer

Nette apartementen op mooie locatie

De prijs van de kamers

Mooi zwembad ruime kamers

Ligging, ruime kamer, goede schoonmaak, behulpzaam personeel

Zout water in zwembad

Ligging, ruime kamer, goede schoonmaak, behulpzaam personeel

Goede ligging ten aanzien van activiteiten. Kom vast nog eens terug.
    • Studio

Groot appartement met keukentje en balkon

Te doen

Zoutwaterbad , geluidsoverlast

Het was geweldig

lift het soms niet deed

het geweldige zeezicht

Perfecte locatie in een fijn verblijf

Harde bedden

Locatie Hygiëne Zwembad

Het zwembad
    • Studio met Uitzicht op Zee

De kamers zijn niet volgens prijs/kwaliteit verhouding

Het zwembad

Bedden en veel geluidsoverlast

De lokatie is fantastisch, al 6 maal geweest.
    • Studio

Erg gehorig, oordoppen zijn aan te raden.

De lokatie is fantastisch, al 6 maal geweest. Het zwembad en de bar erbij zijn ook echt top.

Was een tussenstop maar prima vermaakt voor een nacht

Bedden waren wat hard maar prima voor 1 nacht

De grote van de kamer en de keuken.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Wat gehorig

Ruim appartement, groot balkon. En de ligging was perfect

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

prijs-kwaliteit verhouding is prima!
    • Studio

locatie is top, dicht bij ibiza stad en het strand van figuretas, goed uitvalsbasis!

Jammer van de herrie snachts.
    • Studio (3 Volwassenen)

Heel heel heel erg gehorig Bedden in zeer slechte staat, veren kwamen door het matras

Schone kamers!

Erg gehorig ! Zou wat schoner mogen

alleen om te slapen en dan snel weg
    • Studio met Uitzicht op Zee

Het gebouw doet bunkerachtig aan. kleine eenpersoons bedjes met grauwe lakentjes en een enkel dekentje.

Het ontbijt was prima

5,5
    Prima, komt er alleen om te slapen.
    • Studio met Uitzicht op Zee

Het was oud en niet heel schoon en de bedden waren hard.

de ligging en aardig personeel

Omgeving is mooi, maar helaas gehorrig complex
    • Studio

Erg gehorig kan horen wat buren zeggen.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Gehorigheid appartement

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

• Aanbieding - Studio

Stank uit de badkamer, zoutwater zwembad met weinig zon erop dus erg koud, betaald parkeren

Vriendelijk personeel, kamer wordt goed schoongehouden

Top locatie, goede prijs/kwaliteit verhouding!
    • Aanbieding - Studio

Top locatie, fijne service, je kan douchen en handdoeken gebruiken wanneer je naar huis gaat.

Uitzicht appartement

Netjes, schoon

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Locatie en uitzicht

Locatie en uitzicht

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Perfect verblijf voor kort en lange vakantie
    • Studio

Alles is goed aan deze accomodatie 👍

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Heerlijk hotel komen hier al 6 jaar.
    • Studio

De Wi-Fi was slecht dit jaar viel steeds weg. Normaal goed.

Er is een heerlijk zwembad. Met Nieuwe bedden. Dus super