Beoordelingen over Hotel Porta D'Alella

Avinguda Sant Mateu, 5-9, 08328 Alella, Spanje

#2 van de 2 hotels in Alella

Heerlijk genoten.

Ontbijt was elke dag hetzelfde en werd niet goed koel gehouden geen koel elementen onder de vleeswaren en kaas dus wij durfde geen vleeswaren te nemen. Flesjes optimel over de datum aangegeven en de volgende dag stonden ze gewoon weer bij het ontbijt. Gebakken ei moest je vragen en extra voor betalen. 10 euro per dag is dan toch wel een beetje veel vonden wij. Er was veel achterstallig onderhoud. Lounge stoelen met gaten. Entree receptie tegels eruit. Zwembad met tegeltjes er uit en het systeem werkte niet meer na een paar dagen dus werd ook niet schoon gefilterd. Als je iets te melden had gingen ze er wel meteen naar kijken maar oplossen lukten niet altijd maar ze compenseerde dan wel het een en ander. Wij sliepen op zolder waar een vreselijk rioollucht hing in de badkamer, niet de hele dag maar als je er gebruik maakten dan was het erg smerig. Onze kamer was erg ruim. Badkamer was ook ruim alleen douchen in bad was verder ook prima maar je kon niet recht op staan als je groot bent, het had een schuin dak. Het is allemaal wat oud bollig en het mag hier en daar zeker opgeknapt worden maar toch waren we zeker niet ontevreden. Het is meer dat je denkt het zijn een paar kleine dingen die het al een ander beeld zouden geven van een goed hotel. Ik denk dat veel gasten er een dagje logeren wij 5 nachten en dan valt er veel meer op. En toch zou ik er zo weer naar toe gaan.

Uitzicht, rustgevend, vriendelijkheid. Waren erg zorgzaam. Heerlijk gegeten in het restaurant culinair. Werd prima schoongemaakt.

Een rustige uitvalsbasis voor het drukke Barcelona.

Het hotel en de kamers zijn enigszins verouderd aan het raken. Dit is echter nog geen probleem. Je moet wel een (huur)auto hebben als je Barcelona en de omgeving wilt verkennen.

Uitstekend eten en een bijzonder goede locatie. Dichtbij Barcelona en toch landelijk, met veel goede restaurants en wijnhuizen. De afstand met de auto tot Place de Catalunya is ongeveer 20 minuten.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Top locatie voor rust in een prachtige omgeving vlakbij Barcelona

Geweldig restaurant voor ontbijt, lunch en diner. De gastheer en het personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren mooi en ruim en de ligging in de bergen is geweldig. Met de trein ben je binnen een kwartier in centrum Barcelona.

Zoveel beter/ leuker dan een ettapehotel 😉

Alles was OK, het gebouw was niet meer nieuw.

Uitstraling personeel was prima. Kamer waren prima en proper

Nette kamer

Steile afrit naar de parkeerplaats

Nette kamer

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Prachtig uitzicht.

Snelheid van wifi

Prachtig uitzicht. Mooie kamers en gezellige zitjes buiten.