Beoordelingen over PortAventura® Hotel PortAventura - Includes PortAventura Park Tickets 4-sterren

Avenida Alcalde Pere Molas, Km 2, 43480 Salou, Spanje

#21 van de 45 hotels in Salou

Verouderd hotel
    • Standaard Kamer met Toegang tot Pretpark + 1 Maal Toegang tot Ferrari Land

De kamers zijn verouderd en worden niet heel goed schoongemaakt. Er liepen mieren in de kamer en in de badkamer zat wat schimmel op de voegen. Op het dekbed zat een bloed vlek wat niet erg fris was. Deze hebben ze de tweede dag weggehaald nadat wij het er zelf 2 keer vanaf hebben gehaald.

Je loopt zo vanuit je hotel het park in wat erg fijn is. Bij het hotel hoort een leuk en ruim zwembad waar genoeg ligbedjes staan. Het ontbijt heeft voldoende keuze.

Ligging tov het park.
    • Standaard Kamer met Toegang tot Pretpark + 1 Maal Toegang tot Ferrari Land

We hadden een hele slechte kamer bovenop het dak een hokje met twee kamers. Airco werkte voor geen meter en het was dus bloedheet. Meteen naar receptie geweest maar er was niets vrij zeiden ze, dus volgende dag pas nieuwe kamer. En dat voor een mega prijs.

We hebben een prettig verblijf gehad.
    • Standaard Kamer met Toegang tot Pretpark + 1 Maal Toegang tot Ferrari Land

Airco van de kamer werkte niet, en het was toch best warm in de nacht. Gelukkig waren we niet in een hele warme periode. De receptie wou weinig doen. De zei dat de airco niet werkte omdat het te koud was buiten (23 graden). En we de kamer deur maar open moesten zetten. Gelukkig was het in de nacht koel. Dus hebben we dat maar gedaan. En gelukkig hadden we daardoor geen last van muggen.

De lokatie en toegang tot de pretparken.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Super ligging voor pretparkuitstap en dichtbij salou voor een terrasje s avonds
    • Standaard Kamer met Toegang tot Pretpark (3 Volwassenen + 1 Kind) + 1 Maal Toegang tot Ferrari Land

Kamer aan de kleine kant, niet echt denderend eten in hotel, je neemt voor 7 euro een taxi naar salou en eet daar veel beter en goedkoper als je een beetje rondwandelt

Ligging, personeel, organisatie, correcte info

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Zomer in Oktober
    • Standaard Kamer met Toegang tot Pretpark + 1 Maal Toegang tot Ferrari Land

- Kamer is een beetje verouderd - Kamer aan de park kant kan voor wat geluidsoverlast zorgen - Parking staat snel vol - Openingsuren zwembad beperkt

- Kamer was vlak bij de ingang van de parken - Gezellig pleintje om 's avonds te vertoeven - Zeer goeie prijs/kwaliteit - Uitgebreid ontbijt - Gratis dag Ferrari Land was top, zeker doordat je kon wisselen tussen de parken - Gratis animatie - Busdienst mogelijk aan de ingang van het hotel tot de luchthaven van Barcelona

Hadden onze kleinkinderen van 8 en 10 mee en het was tenvolle genieten van de 2 dagen.
    • Standaard Kamer met Toegang tot het Pretpark (2 Volwassene + 2 Kinderen)

Niet genoeg en zeer onduidelijke bewegwijzering. Zowel naar het park toe als ter plaatse naar het hotel, een beetje misleidend.

Zeer goed voor een pretpark. Uitstekende organisatie

Genieten in mediteraanse sfeer
    • Standaard Kamer met Toegang tot het Pretpark (2 Volwassenen + 1 Kind) + 1 Toegang tot Ferrari Land

Ontvangst was niet geweldig. Onpersoonlijk. Schimmel in de badkamer. Tapijt mag wel eens goed gereinigd worden in de gangen. De deuren van de kamers maken te veel lawaai bij dicht doen.

De mediteraanse sfeer van het hotel en mooie zwembad. Het eten was ook heerlijk in het restaurant. Het vrij gebruik kunnen maken van port aventura.

goed ontbijt!
    • Standaard Kamer met Toegang tot Pretpark + 1 Maal Toegang tot Ferrari Land

kamers zijn toe aan een opknapbeurt. Onderhoud van het hele hotel kan vele malen beter. keer voor de prijs die betaald moet worden.

goed ontbijt! Prachtig zwembad en veel faciliteiten

Slapen in een droom met een geweldig pretparkresort om de hoek
    • Standaard Kamer met Toegang tot Pretpark

Het hotel is een droom die uitkomt. Het lijkt alsof je verblijf in een Spaans dorpje met een eindeloos zwembad als rivier. De kamers zijn mooi, al hoewel niet bijzonder, maar je zult toch grotendeels je tijd doorbrengen bij het enorme zwembad en in het naastgelegen prachtige resort. In het laagseizoen, als de prijzen erg laag zijn, dus een enorme aanrader! Het ontbijt kon niet uitgebreider en het personeel was erg vriendelijk en probeerde aan al onze wensen te voldoen. Overal spraken ze uitstekend Engels. We waren er al erg vroeg en konden inchecken maar de kamer was nog niet klaar. Onze koffers konden we afgeven en we zijn vast naar het themapark gegaan. Vroeg in de middag kregen we een sms'je dat onze kamer gereed was en bij aankomst op de kamer stonden onze koffers al langs het bed: super service!

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Matig hotel je hebt mooiere vlakbij het pretpark. Erg oud

Alles was dicht het zwembad, de restaurants terwijl het herfstvakantie was en zij dat van te voren niet hadden aangegeven (ik had het per mail gevraagd)

Pretpark

• Beoordeeld op: 28 september 2016

comfortabel hotel aan het park gelegen
    • Standaard kamer met Toegang tot Pretpark (2 Volwassenen + 1 Kind)

kamer verouderd , zeker badkamer was smoezelig , wel oppervlakkig schoon alleen opknapbeurt nodig...zoalsgrote bruine vlek op plafond en bruin putje van bad.. Ik had me veel voorgesteld van de zwembaden en vond dat echt tegenvallen . Klein . zoals hier boven op de foto is het echt gezichtsbedrog...!!!

het ontbijt en diner waren heerlijk ... mooi uitzicht vanaf balkon. Park was tot 24.00 open dus dan is een verblijf dichtbij erg fijn. de wifi was super. mooi dus voor ijn zoon om pokemons te vangen de schuttle verbinding naar salou centrum is fijn. we zaten net buiten het hoogseizoen dus dat scheelde veel in prijs.

Top dagen gehad in hotel met zwembad en de 2 parken. Ferrariland echt heel gaaf

Informatie over openingstijden

Het ontbijt en het zwembad naast het park natuurlijk

Goede keus voor verblijf op het park!

Soms drukte bij buffet-restaurant

Eten verrassend lekker, midden in het park gelegen met eigen ingang, doet echt aan als Mediterraans dorp

Hygiëne van de kamer en het hotel.

Hygiëne van de kamer en het hotel.

Top park, prima hotel maar geen luxe sterren...omgeving, tuin ed. van het hotel beter dan binnen!

Ontvangst...vroegen om andere kamer en werden niet gehoord . 4 sterren schept andere verwachtingen....

locatie t.o.v. pretpark

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Het weer :-)
    • Standaard Kamer met Toegang tot Pretpark (2 Volwassenen + 2 Kinderen) + 1 Maal Toegang tot Ferrari Land

Het weer :-)

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

• Standaard Kamer met Toegang tot Pretpark

toilet apart op grote kamer

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Ontbijt perfect
    • Standaard Kamer met Toegang tot het Pretpark (3 Volwassenen + 1 Kind)

Incheken

Ontbijt perfect

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Park in en uitlopen wanneer je wilt, veel ruimte bij mooi...

Park in en uitlopen wanneer je wilt, veel ruimte bij mooi groot zwembad, lekker ontbijt met veel keuze, overal gratis wifi: park, hotelkamer en zelfs bij het zwembad!

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Direct toegang vanuit hotel tot portavontura pretpark :...

Kamers zijn gehorig - je hoort letterlijk alles en iedereen op de gang

Direct toegang vanuit hotel tot portavontura pretpark : ideaal! Buffet restaurant was top voor zacht prijsje.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Top hotel met eigen ingang naar een geweldig park.

Duidelijker aangeven hoe laat het park open gaat. 10uur wordt aangegeven maar het is eerder.

Top hotel met eigen ingang naar een geweldig park. Op loopafstand naar salou. Onbeperkt toegang tot het park vanaf de dag van aankomst t/m de dag van vertrek.

• Beoordeeld op: 24 november 2015

De ligging t.

2e ochtend hebben we geen gebruik gemaakt van inclusief ontbijt vanwege enorme rij voor de ingang van het buffet restaurant.

De ligging t.o.v het pretpark. Leuke architectuur. Combi hotel, park perfect.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Een lekker hotel voor een bezoek aan het prachtige pretpark...

- De lange wacht rij bij het inchecken. - Ontbijten op een door het hotel afgesproken tijdstip

Een lekker hotel voor een bezoek aan het prachtige pretpark Portaventura. Direct bij de ingang van het Park! Voor slecht €10,- met de taxi ben je in het centrum van Salou waar je lekker over de boulevard kan slenteren, heerlijk kan dineren & Stappen.

• Beoordeeld op: 28 september 2015

de hotelkamer

het eten was wat minder

de hotelkamer

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Voor €62 pp hebben we twee heerlijke dagen in het park doorgebracht en goed geslapen op de zeer ruime kamer

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Locatie is super!

Locatie is super! Langs de ene kant het pretpark en met hotelshuttel op 10 min van super leuk strand.