Beoordelingen over Hotel Posada del Lucero 4-sterren

Almirante Apodaca, 7, Casco Antiguo, 41003 Sevilla, Spanje

#47 van de 156 hotels in Sevilla

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Uitstekend hotel met een uitstekende ligging in het historische centrum
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

- In de eerste kamer die we hadden, hing een geur. Misschien heeft dit te maken met het feit dat er geen buitenverluchting was in die kamer ? Men heeft ons een andere kamer gegeven, wat voor ons een prima oplossing was, - de patio binnenin het hotel was niet rookvrij (begrijpelijk vermits die open is, dus zonder dak), maar het stoorde ons wel een beetje

- Het personeel verdient een dikke pluim ! Iedereen is uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam ! - We hadden een probleempje in de kamer; na dit te melden aan de balie heeft men onmiddellijk voor ons een andere kamer gezocht, alhoewel dat niet echt nodig was. De nieuwe kamer was nog groter en mooier. - Service aan het zwembad(je) is fantastisch : de drankjes worden aan je ligstoel bezorgd, met de glimlach. De handdoekenservice hier is ook een pluspunt - Bij het inchecken was de kamer nog niet gereed; toen we enkele uren later opnieuw aankwamen in het hotel, was de bagage al netjes naar onze kamer gebracht - Het ontbijt is zéér uitgebreid

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Fantastische stad en heerlijk hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamers wat donker door weinig raam en een wat klein zwembad maar niet noemenswaardig

Moderne en schone uitstraling, uitermate vriendelijk en behulpzaam receptie personeel (estrella!) met veel gied tips in de directe omgeving. Zwembad en bar op het dak klein maar ontzettend fijn!

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Perfect hotel voor een heerlijk verblijf in Sevilla!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Geen parkeergelegenheid bij het hotel.

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. Als het warm is kun je heerlijk afkoelen in het zwembad op het dakterras. De sfeer van het hotel is heel goed en het personeel is zeer behulpzaam. In de middag werden we verwend met huisgemaakte brownies. Het ontbijt is ook erg goed.

Supermooi, rustig hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Supermooi, rustig hotel! Ruime kamer, mooi en functioneel ingericht. Een oase in hartje Sevilla. Personeel fantastisch en alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Geweldige plaats om in Sevilla te verblijven
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Er valt niets slecht te zeggen over dit hotel! Heel fijn, koel en rustig hotel. Ook al is dit heel centraal in het centrum gelegen, zodra je hier binnen stapt kom je in een oase van rust! Geweldig en uitgebreid ontbijt, super vriendelijk personeel en heel proper. Ik zou zeker terugkomen ! Een echte aanrader

Verblijf van donderdag tot maandag in het prachtige Sevilla
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer had wel een raam, maar dit gaf uit op een smalle binnenruimte. Dus rechtstreeks zonlicht kwam niet in de kamer. Dit stoorde niet aangezien we weinig op onze kamer waren. Hier leeft men buiten.

Het totale plaatje was zeer goed. Goeie ligging, zeer verzorgd, zeer vriendelijk personeel, kortom een zeer geschikt hotel als uitvalbasis voor een city trip. Wij hebben geen ontbijt genomen in het hotel (continentaal ontbijt) omdat wij ons hebben ondergedompeld in de plaatselijke eethuisjes voor steeds een lekker (plaatselijk) ontbijt tussen de locals.

Een aanrader voor kortverblijf

Geen buiten zicht

Erg vriendelijken attent personeel; ideale liging op 10min wandelen van het centrum; mooie ruime kamers; wel enkel een klein venster dat uitkeek op de patio maar dit wordt ruim gecompenseert door het comfort van de kamer; Een echte aanrader in deze prijsklasse; Tip: neem het ontbijt op een terrasje in de buurt, spotgoedkoop en overheerlijk.

Zeer mooi hotel , authentiek en hedendaags tegelijk.

Alles was top.

Zeer mooi hotel , authentiek en hedendaags tegelijk. Goede ligging, verzorgd en uitgebreid ontbijt. Mooi dakterras. Vriendelijk personeel. Absolute aanrader.

Prima city-trip gehad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer aan de straatkant is morgens te lawaaierig zou volgende keer wel opteren voor kamer aan binnenzijde van het hotel

Meer dan genoeg keuze en ruim voldoende voor een ontbijt De kamer is alle dagen goed gekuist geweest Vriendelijk personeel Alle bezienswaardigheden binnen half uurtje wandelen te bereiken

OK
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Service in de 'roof top' bar zou beter kunnen. Ontbijtbuffet: warme gerechten (eitjes, etc...) waren koud ...

Kamers zijn heel proper en netjes

Comfortabel en mooi hotel en 's morgens zeer goed verzorgd ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

als gasten airco aan hebben staan is het iets gehorig op de kamer

De ligging van het hotel vlakbij het oude centrum van Sevilla en het prachtige sfeervolle hotel zelf.

Goed hotel. Uitstekend gelegen. Faciliteiten zijn de 4* waard. Management moet beter.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Management was rommelig. Te weinig personeel op drukke punten, ontbijt en roof top bar. Ontbijt ruimte erg ruk en lawaaierig.

Mooie rooftop bar en zonnestoelen. Lokatie was goed. Nette en vriendelijke ontvangst. Goede kamers.

Super schone badkamer, lieve mini muffins op de kamer bij...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Super schone badkamer, lieve mini muffins op de kamer bij terugkomst, super vriendelijk en behulpzaam personeel, top ontbijt met ook nog goede koffie!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Wij hebben een perfecte week gehad in hotel Posada de Lucero. zeer aanbevelingswaardig.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

de kamers zijn ruim en zeer comfortabel. het ontbijt is uitstekend en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. De locatie is perfect voor het verkennen en bezoeken van de bezienswaardigheden van Sevilla.

Het verblijf in dit hotel was heel erg fijn en gezellig.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Eigenlijk was er niets wat tegenviel.

Het ontbijt was fantastisch, het personeel was het allervrolijkste en vriendelijkste personeel wat ik ooit ben tegengekomen en de kamer was ruim, schoon en zeer comfortabel.

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding zeer sfeervol hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Heerlijke kamers , heel ruim , super schoon .Sfeervol hotel , mooie combinatie tussen oud en nieuw .Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt goed maar iets aan de dure kant . Goede ligging , een echte aanrader !

Perfecte locatie voor bezoek aan Sevilla
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamer naast de ontbijtruimte is niet echt ideaal, daar het geluid s'morgens (te vroeg) je wakker maakt.

perfecte ligging en zeer uitgebreid ontbijt. Mooi historisch gerenoveerd gebouw, met dakterras.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Een ideaal adres als uitgangspunt van een citytrip naar Sevilla om tot rust te komen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt was verzorgd en uitgebreid, van vers fruit, over verschillende kazen en fijne vleeswaren tot zoetigheden toe. Er stond steeds fris water in de inkomhal. De hygiëne was ook prima, iets wat in Spaanse horecazaken toch al eens te wensen overlaat.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

De kamers waren van alle gemakken voorzien en worden elke...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het was erg gehoorig in de kamers. Je hoort dus alles, ook als de buren bezig zijn.

De kamers waren van alle gemakken voorzien en worden elke dag perfect schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Geen mogelijkheid om de kamers te verluchten als we op stap waren (geen raam, wel opening naast de deur die natuurlijk gesloten moest zijn als we de kamer verlaten, groot genoeg om ertussen te geraken)

Hygiëne top, super vriendelijk personeel. Gelegen in het centrum, we moesten max 1,5km stappen om iets te bezichtigen of naar toffe restaurantjes te gaan. Een aanrader en zeker voor die prijs!

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Heerlijke dagen doorgebracht in Sevilla.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Mooie kamer met goede bedden. Goede hygiëne. Heerlijke badkamer. Goede uitvalsbasis om Sevilla te ontdekken. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding op perfecte locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

In de hotelkamer miste ik een lange passpiegel en de mogelijkheid om je jassen op te hangen.

De kamer was comfortabel en goed ingericht met heerlijke bedden. Fijne inloopdouche en ruimte badkamer met voldoende ruimte om je toiletspullen neer te zetten. De ligging van het hotel is perfect. In 5 minuten lopen ben je bij Metropol Parasol, waar je trouwens naar boven kunt voor maar € 3,- per persoon. Je hebt dan een prachtig uitzicht over de stad Sevilla! Ook andere bezienswaardigheden kun je makkelijk lopend doen. De medewerkers van het hotel zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Meer dan prima!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamers waren wat lawaaiig. Als iemand de kamer boven ons met een stoel schoof hoorde je dat behoorlijk. Niet heel vervelend, wel opvallend.

Mooie kamers, zeer vriendelijk personeel en top locatie.

Tapa y fiesta
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het zwembad is kleiner dan verwacht, maar biedt toch een aangename verfrissing na een lange, warme dag.

Vriendelijkheid van het personeel, uitstekende prijs-kwaliteit.

Centraal, prima voor een steden bezoek.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

In eerste instantie de donkere kamer die naar rook stonk. Werd prima opgelost door een lichtere betere kamer aan de voorzijde.

Leuk dakterras met klein zwembad, midden in 't centrum..! Parkeren naast entree om bagage uit te laden (erg handig), daarna parkeren in parkeergarage (betaald) om de hoek.

Mooie ruime kamer!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Airco koelt niet super goed. Ontbijt was iets minder.

Ruime, mooie kamer met balkon. Vriendelijke receptie. Zwembad op het dak waar je ook iets klein kan eten. Goeie wifi in de kamer

Luxueus Sevilla ontdekken

Wat te gehorig in kamer p5, iedere nacht last van lawaaiige bovenburen

Zeer mooi gerenoveerd in rustige tinten met behoud van oorspronkelijke stijl. Gunstig gelegen, ca 12 minuten door mooie omgeving lopen naar Giralda, Banes Arabes. Ontbijt ook buiten hotel meteen ernaast voor ca €4 pp.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Een heerlijk hotel in het centrum van een van mijn meest favoriete steden in Europa.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Vooral zakelijk reis ik veel in heel Europa en ik zou er heel gelukkig van worden als ik zakelijk in zo'n plezierig hotel zou kunnen verblijven. De hele dag zijn er kleine extra's die door het hotel ongevraagd worden aangeboden die je verblijf zo bijzonder maken.

Kleinschalig en daardoor zeer persoonlijk hotel. Heel professioneel personeel en zeer goede voorzieningen. Deze week werd er nog gewerkt aan de renovatie maar volgende maand zijn alle faciliteiten weer beschikbaar. De tijdelijke ongemakken zijn prima gecompenseerd. Wat mij betreft absoluut een herhaling waard.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima plek in Sevilla
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Er werd verbouwd aan de voorkant. Gaf weinig last maar was wel onverwachts.

goede locatie goed gratis buffet achter in de middag hulp bij inchecken vlucht uitstekende WIFI

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

We hebben met onze vriendengroep vier dagen genoten.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Jammer dat ze aan het verbouwen waren waardoor zwembad buiten gebruik was.

Prima ontbijt, heerlijke bedden, perfecte airco, vlakbij centrum, zeer vriendelijke ontbijt en receptie medewerkers.

SEVILLA is een topbestemming voor liefhebbers van de mediterrane cultuur
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

geen hotelparking indien je een auto hebt gehuurd; wel ondergrondse parking in de onmiddellijke buurt tegen betaling: geen dakzwembad voor de warme dagen

hotel gelegen in het oude centrum aan een drukke straat halfweg plaza d'armes (busstation) en sant justa (treinstation) maar toch geen lawaaihinder op de kamer (met goed bed) langs de kant van de binnenkoer (patio); vriendelijk personeel maar enkel engelstalig aan de receptie: ontbijtbuffet zeer gevarieeerd en van goede kwaliteit

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Goede accomodatie met goede kwaliteit/prijs verhoudng

In onze kamer C10 was de airco boven het bed. Best koud in de nacht, daarom bij het slapen uit. Kamer bleef overigens dan nog redelijk koel.

Ligging is perfect voor verkenningen in de stad.

Centraal gelegen hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Twee van de drie geboekte kamers hadden (veel) last van geluidshinder Ontbijt duur (15 euro), er zijn echter veel ontbijtgelegenheden vlakbij Onderhoud is matig: schilderbeurt hard nodig. Er zijn werkzaamheden aan het dak bezig. Schuifdeur van kast in de kamer functioneerde niet goed

Ligging perfect centraal om stadswandelingen te maken. Talloze restaurants op korte loopafstand. Fraaie patio als lounge, sfeervol

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Correcte prijs/ kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Toproof terras niet toegankelijk wegens werken. Weinig natuurlijk licht kamer benedenverdieping

Ontbijt - ligging - netheid - 4uurtje gratis - leuke gemeenschappelijke lounge beneden

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

De stijl van het hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het enorme bouwlawaai. Het hotel breidt uit en vanaf 8 uur in de morgen werd er in onze muur gedrild. Was door onze beide kamers luid te horen. Verder is de wifi onbruikbaaar. Extraam traag.

De stijl van het hotel

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Locatie en comfort, perfecte keuze
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Geen tegenvaller maar kamer zonder buitenraam is vreemd. Dit wordt goed opgevangen door perfect werkende airco, hoge plafonds, de grote kamers en de ingenieuze binnenramen.

Aanrader voor citytrip door ligging maar ook perfecte ontvangst, super ontbijt met ruim en lekker aanbod, incl cava. Alle personeel is vriendelijk en zowel kamers als andere ruimtes waren perfect onderhouden. Vraag om nazicht tv werd onmiddellijk opgenomen. Receptie boekte 2x restaurant; alles met de glimlach En dan nog superbedden

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Het was 32 graden waren zwembad aan het restaureren jammer...

Zie hierboven

Het was 32 graden waren zwembad aan het restaureren jammer dat we ook geen mogelijkheid hadden om er te zitten Wel mooi alternatief in ander hotel maar dat moeilijk te vinden door wil war van straatjes

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

mooi ingericht, rustige sfeer in drukke stad, leuke kamer,...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

aankomen met de auto is een challenge, zeker als de kleine parkeerplaats voor de deur is ingenomen door werkmannen

mooi ingericht, rustige sfeer in drukke stad, leuke kamer, modern met origineel element leuk vier uurtjes buffet voor klanten

Mooi hotel, fantastische locatie maar helaas geen ramen die open kunnen.

De kamers hebben geen ramen die open kunnen. En er was een verbouwing gaande, waardoor er veel stof was. Geen parkeergelegenheid bij het hotel.

Mooi hotel vlakbij een parkeergarage. De kamers liggen mooi aan 2 binnenplaatsen. En het ontbijt is goed verzorgt. De receptie is erg vriendelijk en gastvrij. Veel restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Bijzonder mooi hotel in een historische pand direct aan te centrum.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Uitstekend ontbijt. Mooie kamers wel wat gehorig. Positief een prima werkende arco. Hotel zit tegen het centrum aan met veel restaurantjes in de directe omgeving. Vriendelijke service van alle medewerkers.

Matige verblijf, ondanks aardig personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

2 dagen niet kunnen douchen omdat er geen warm water was, dat was niet echt prettig. Zeer drukke straat, s´avonds geen bar o.i.d niet gezellig, laten we maar zeggen ...

Ontbijt redelijk

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Heerlijk hotel, een aanrader.

Niets. Klein minpuntje: we sliepen met het raam dicht, want een torenklokje in de buurt luidt de hele nacht om het halfuur.

Mooi hotel (historisch pand), combinatie van oud met design, prachtige lobby in Moorse stijl, prima centrale ligging, vriendelijk personeel, zeer lekker ontbijt, mooie rustige kamers (we hadden wel superior-rooms). Toemaatje: in de vooravond gratis een mini-buffetje.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Te duur , geen aanrader

Weinig geisoleerde kamers, veel lawaai. Haardroger werkte niet, temperatuur van de douche gevaarlijk te regelen, zeer klein bad, belachelijk klein zwembad en zonneterras op dit moment niet toegankelijk.

Vriendelijk personeel, een cavatje bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Goede ligging in een mooie stad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Donker en koud in de patio en de ontbijtruimte, waarschijnlijk prima in de zomer Onpersoonlijk Zeer gehorig

Ligging, mooie kamer, gratis 4-uurtje, behulpzaam aan de receptie

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

super
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

raam in de kamer : als het openstond was het gemakkelijk toegankelijk voor derden

lekker ontbijt, voldoende aanbod, vriendelijk personeel. Concept hotel.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Het ontbijt was heerlijk
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamer op de site lijken veel mooier dan in het echt. Ook dubbele boeking in kamer van ons vrienden zodat er om 4h s'morgens iemand hun kamer binnen kwam wel verschieten als je in je eerste slaap bent.Wel heel goede ligging vlak bij alles bij.

Het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

goede uitvalsbasis voor weekend sevilla...maar neem oordopjes mee!!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De enorme gehorigheid. 1. Hotel ligt aan een drukke weg dus als je kamer aan de wegkant hebt word je vroeg wakker en om middernacht worden de straten schoongemaakt?? 2. Gehorigheid op de kamer vanwegre tegelvloer all over...het geschuif vd stoelen geeft een irritante herrie

Binnenpatio, zeer ruime kamer en badkamer

Heerlijk hotel in een prachtige stad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Doordat alle kamers op een patio uitkomen was het vrij gehorig.

Goede locatie op loopafstand van het oude centrum. Ontbijt was zeer goed en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Schitterende stad, het hotel mag toch iets meer zijn voor een 4 sterren hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Harde bedden Slechte airco => geen airco Met buggy moet je trappen doen Geen parking in hotel, dagprijs 20 euro Geen waterkoker op de kamer

Mooi gebouw met open binnenplein Ruime kamer Gratis baby bedje Gratis water op de kamer

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Een perfect hotel voor een bezoek aan Valencia, uitstekende ligging!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Klein minpuntje is het raam, een kiep-kantel raam geeft een veiliger gevoel, nu zou men zomaar in de kamer kunnen lopen. Bij hadden een kamer op de begane grond, grenzend aan de binnen patio.

Ontbijt, bed, kamer alles is echt heel goed. Het personeel is super vriendelijk en erg attent. Wij hebben genoten!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Prima hotel op top locatie maar ontzettend gehorig!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het hotel is ontzettend gehorig. Wij hadden een kamer op de begaande grond. We konden de auto's voorbij horen razen. Ook wanneer er mensen in de lobby zaten konden we letterlijk horen wat er werd gezegd. Dit is voor ons een reden om niet nog eens in dit hotel te verblijven.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was schoon en netjes. Locatie is perfect, binnen 10 minuten sta je bij alle grote bezienswaardigheden. En vergeet niet de heerlijke tapas barretjes om de hoek en de ijs salon te bezoeken.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Fantastisch!

Niks viel mij tegen.

Het hotel zag er bij binnenkomst al fantastisch uit, de kamer zag er schoon en netjes uit! Het ontbijt was uitstekend, genoeg keus. Als wij weer terug gaan naar sevilla gaan wij zeker weer voor dit hotel!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Ontspannend en prachtig Sevilla ontdekt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ideale ligging en heel vriendelijk personeel

Komen zeker terug!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Combinatie fantastische stad en rust van het hotel met heerlijk dakterras en klein zwembad. Vriendelijk personeel.

Top locatie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Top locatie! Vriendelijk personeel, mooi en schoon hotel met een heerlijk zwem/opfris badje! Een aanrader.

Fantastisch verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Altijd even aardig, opgewekt en behulpzaam. Zeer attent.

Geweldig! Niets op aan te merken!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Zwembad, mooie comfortabele kamer, aardig personeel, goede locatie.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Parkeren in Sevilla is prijzig.

Vriendelijk personeel Mooie luxe kamer , goede ligging. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Super hotel met mooie ligging
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Mooie, strakke kamer. Dakterras met zwembad(je) en bar. Prijzen drank van hotel niet duur wat je meestal verwacht.

Hartje Sevilla.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Hartje Sevilla. Fantastische service, aardig en bekwaam personeel. Alle comfort incl minizwembad op her dak.

aanbevelenswaardig/
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

geweldige kamers met supervriendelijk personeel

"The place to stay in Sevilla"
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het gebouw ademde rust en stijl uit. Zeer verzorgde kamers en heel vriendelijk en attent personeel.

Gunstig gelegen hotel, met vriendelijk personeel, schone kamers.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Vriendelijk personeel dat echt voor je klaar staat

• Beoordeeld op: 20 april 2018

De kamers waren geweldig

De kamers waren geweldig

Ontbijt en kamer was prima.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontbijt en kamer was prima. Locatie in het centrum gelegen.

Heerlijk verblijf

Super service

Kamers zeer mooi en comfortabel, enkel het feit dat er geen...

Geen buitenraam

Kamers zeer mooi en comfortabel, enkel het feit dat er geen buitenvenster is geeft een wat benauwd gevoel. Ligging is fantastisch.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prima lokatie en uitstekend hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Mooie kamers.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Fantastisch hotel, op goede locatie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Goede service, erg vriendelijk personeel, kamers mooi en zijn perfect schoon.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

geen ramen in de kamers, wat een wat sombere indruk maakte
    • Standaard Eenpersoonskamer

geen ramen in de kamers, wat een wat sombere indruk maakte

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Mooie kamers, supervriendelijk personeel

Mooie kamers, supervriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Geweldige kamers, vriendelijk personeel en het hotel bevind...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Geweldige kamers, vriendelijk personeel en het hotel bevind zich op een toplocatie!

Trendy hotel in palaciovorm midden in de stad met plezier van medewerkers
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Plezier van de medewerkers, ligging in de stad en het trendy hotel

Te veel geld voor wat het was.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Zeer dunne muren. Je kon s nachts moeilijk slapen van het lawaaihinder op de gang.

Het dakterras was zeer mooi.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Personeel heel erg vriendelijk en attent. Ontbijt uitstekend.