Beoordelingen over Petit Palace Arana Bilbao 3-sterren

#31 van de 49 hotels in Bilbao

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Zeer goed.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontbijt was goed, maar eerder beperkt. Klein buffetje waar men altijd moest vragen als er iets niet meer was. Werd zelden automatisch bijgevuld. Op de tafeltjes lag een glasplaat waaronder er heel wat vuil lag.

De ligging was ideaal. Kamer en badkamer was proper.

De bedden waren zaaaalig!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Even naar de wc bij de lobby is er niet bij. 6 verdiepingen omhoog moet je dan. Geen parkeerplaats.. We hebben echt een uur gereden door de drukke binnenstad om een plek te vinden voor ons busje. Was te verwachten maar dit duurde wel enorm lang. Ontbijt zat helaas niet inbegrepen bij de kosten. We sliepen recht boven de drukke receptie. Mensen konden bovendien recht in onze kamer kijken vanaf de straat.

De bedden waren zaaaalig!

Oke qua locatie en ontbijt, kamer wat teleurstellend dus vrij duur prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer aan de Binnenzijde

Zeer kleine kamer met heel smal 2persoonsbed, vrij veel last van ganggeluiden en gepraat aan de receptie

De locatie was heel goed, gezellig bij het begin van de oude stad, lekker en gevarieerd ontbijt!

Ideale ligging, goed hotel, leuk sfeertje, super ontbijt!
    • Tweepersoonskamer aan de Binnenzijde

Let goed op waar nooduitgang zit, bij sommige kamers is die trap best ver weg.

Prima hotel, goede ligging, vlakbij/tegenover centraal station. Het ontbijt was super!! Beste van onze hele rondreis. De ontbijtzaal ligt op de bovenste verdieping (6e) op een zolder met een houten krakende vloer. Als je beetje wil uitslapen, boek dan geen 5e verdieping, wij hadden kamer 515 en hebben geklaagd, kregen 15% korting.

Te gehorig!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Heel erg gehorig. Je kon de buren horen praten. Wij sliepen onder de breakfast ruimte. Die begonnen om 5.30 met werken was niet om aan te horen!!! Oud hotel vloer kraakte aan alle kanten.... kortom als je lekker wil slapen moet je niet hier zijn.

Heerlijk ontbijt. Alles goed verzorgd. Een healthy breakfast. Vriendelijk personeel.

Vanwege Santi een bovengemmideld verblijf. Heel veel dank voor zijn hulp!!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De receptionist Santi was an incredible person. He helped me when the bank had problems with hackers and also wanted to give me his money to get my plain on time. Really what a wonderfull staff. Thank you Santi!!!!

Geweldige locatie,
    • Tweepersoonskamer aan de Binnenzijde

Bijna alles. Een paar punten om specifiek te benoemen zijn de zeer verouderde kamers, deuren die niet echt dichtgaan, knoppen die zijn afgebroken/ontbreken in de badkamer, behang dat vervangen moet worden om over de douchtcabine zelf maar te zwijgen. Verder wint dit hotel de prijs voor meest luidruchtige vloeren in de wereld. De houten vloer kraakt dusdanig dat je wakker schrikt als er iemand onder, boven of naast je zich verplaatst. Neem geen kamer aan de binnenkant, daar staan 3 enorme airco units die de hele nacht aanslaan om de zoveel tijd, deze maken zoveel herrie, je kunt dus niet met het raam open slapen, zelfs met oordoppen (dat hebben we geprobeerd). Ga hierheen voor de locatie, maar ik zou even zoeken in de directe omgeving.....

Locatie is ronduit geweldig en het ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. Dat zijn dan ook de enige positieve punten.

Aanrader
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamer was een beetje muf. Maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de rest.

Toplocatie en heerlijk ontbijt, lekker bed en heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 april 2018

geweldig Bilbao
    • Tweepersoonskamer aan de Binnenzijde

De kamers in eerste instantie vielen erg tegen. We kregen de meest onaangename kamers. Na overleg kregen we andere kamers die prima waren! Maar de eerste kamers waren klein, lawaaierig en met uitzicht op de liftkoker

Hotel midden in de stad prima!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Centraal gelegen prima hotel, als je het kunt vinden:-)
    • Tweepersoonskamer aan de Binnenzijde

De thermostaat van de douche was stuk. Levert gevaar op voor te heet douchen. Hotel alleen met de auto te bereiken tussen 8.00 en 11.00 uur 's morgens, want het ligt in voetgangers gebied, waar de navigatie je toch de hele dag door heen wil leiden, Parkeren in parkeergarage kost 16.00 euro per 24 uur. We hebben het gevonden door eerst de auto bij het station te parkeren en toen lopend op verkenning te gaan. Het hotel staat op de hoek bij een verkeerslicht. Daar zijn we toch maar de straat ingereden, ondanks inrij verbod, en hebben uitgeladen.

toen we reclameerden over de kamer met een bed van 135 cm breed, kregen we vlot de enige kamer aangeboden met 2 aparte bedden, maar dat was wel een kamer voor invaliden. Compleet met po stoel e.d.. De volgende dag konden we een andere kamer krijgen, maar om voor die ene nacht nog te verhuizen hebben we afgewezen. Bij het uitchecken kregen we op het vermelden van onze beleving van het hotel spontaan 20% korting. Het ontbijt was heel verzorgd en meer dan voldoende, Vooral de witte yoghurt was heel goed.

Het ontbijt was heel goed en locatie ook prima.

De inrichting is netjes maar eenvoudig en behoeft wel wat modernisering

Het ontbijt was heel goed en locatie ook prima. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Bilbao is een mooie en schone stad. Heel aardige en vriendelijke bevolking. De omgeving is zeker de moeite waard om te bekijken. Treinstation (trein naar Gernika om de 30 min.) ligt op ca. 400 m afstand, is wel een ander treinstation die aan de overkant van de rivier ligt. Openbaar vervoer is prima geregeld.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Bij aankomst lag er maar één badhanddoek in de kamer en tijdens ons verblijf was het wc-papier niet aangevuld, hebben papier moeten bijvragen aan het onthaal. Ook het ontbijtbuffet werd niet altijd even goed aangevuld.

Ligging Heel vriendelijk en behulpzaam personeel An het onthaal

Fantastisch ontbijt en uitstekende locatie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De muren van onze kamer waren erg dun. De vloer kraakte ook erg hard dus als iemand door de gang liep leek het alsof hij door onze kamer liep. De glazen plaat tussen de badkamer en de slaapkamer was erg dun en niet geluidsdicht. Geen wc borstel in het toilet.

Zeer goede locatie, in het oude centrum van de stad (Casco Viejo). Fantastisch ontbijtbuffet met ruime keuze. Gari achter de balie beneden was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

een leuke plek, maar meer ook niet!

alleen de plek was GOED

er was één aardig meisje in de receptie maar dat is dan ook alles er stonden twee fietsen voor ons klaar waarvan één met een kapotte band de douche deed waar hij zin in had echt zo'n meisjes hotel

Was hier eerder; toen prima; service viel nu tegen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Erg trage check in; 20 minuten! Koffie machine bij ontbijt stuk; na een tijd wachten vieze (oude) en lauwe koffie uit een thermoskan. Douche ziet er mooi uit, maar de extra!s werken niet;

Goede bedden

Ideale locatie voor een weekend weg, behulpzaam en vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Locatie van deze accommodatie is ideaal, midden in het centrum. Bezienswaardigheden en gezelligheid van de stad allemaal op loopafstand van het hotel.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

mooie ruime kamer met moderne badkamer.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt was lekker en gevarieerd. Maar er was maar 1 koffiemachine, wat er voor zorgde dat er steeds 'file' was om een kopje koffie te nemen. Wij sliepen ook vlak onder de ontbijtruimte en vanaf een uur of 7 werden we wakker van de voetstappen die we door het plafond hoorden.

mooie ruime kamer met moderne badkamer. Vriendelijke personeel en een gevarieerd ontbijt. Ideale locatie.

Goeie prijs/kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Niets behalve: Stel uw GPS niet af op het adres van het hotel maar op de parking Arenal nabij en rij in de parking zo ver mogelijk richting theater dan ben je op 100 m van het hotel.

Bijna volledig ontbijt, keuze was behoorlijk. Ideaal gelegen in het centrum en wandelafstand van het museum en de levendige wijk aan de andere zijde van de rivier met zijn vele bars en goede restaurants.

Heerlijk verblijf, ontspannen en zintuigprikkelebd
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Minder uniek en kleinschalig hotel dan gedacht, maar daarnee niet minder aangenaam.

Super lokatie, met geweldig vriendelijk personeel en de gratis fietsuitleen maakt het biitengewoon plezierig verblijf helemaal af.

Viel mee, mits wat bedenkingen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Men had wat beter moeten communiceren over de parkeerlocatie, verderop in het centrum. En dat men daar best eerst naartoe rijdt om zich te parkeren, i.p.v. te proberen zo dicht mogelijk bij het hotel te komen, om daarna toch te moeten parkeren op de publieke parking verderop. De prijs was nogal hoog voor de wat "vergane glorie" van het hotel. De "moderne inrichting" waarvan sprake is stilaan wat achterhaald en versleten. Er was te weinig personeel om het ontbijtbuffet te bolwerken. De twee personen deden hun best. De ruimte was ook nogal klein om de talrijke gasten die wilden ontbijten goed te ontvangen. Enkele leden van het baliepersoneel waren duidelijk minder vriendelijk (misschien wat gestresst?), maar de meesten zeker wel en deden hun best in de drukte van het onthaal.

De ligging van het hotel. Pal in het centrum, aan de Casco Viejo. Het is ook een prachtig oud en gerenoveerd gebouw.

Locatie is perfect! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Personeel was erg behulpzaam! De locatie was prima. Beter kan bijna niet. Alles op loopafstand. We zijn 2 nachten gebleven en dat was wel genoeg. Daarna doorgegaan naar San Sebastián.

Zeer gehorige kamers, zowel onderling als met buiten (hotel...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Zeer gehorige kamers, zowel onderling als met buiten (hotel ligt aan een drukke straat). De kamer was ronduit 'shabby'. Badkamer was aftands, en smerig in de hoeken. Hele hotel had iets morsigs.

Goed hotel, perfecte locatie in Pintxos paradise
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prima locatie vlakbij de metro. Winkels, bars, restaurantjes om de hoek. Ook het Guggenheimmuseum is prima lopend te bereiken (mooie route langs de rivier) of via de metro station Moyua en de straat Iparraguirre. Nog een aanrader is de metro nemen naar het strand - 30 min (metro station Portugalete - via de brug Puenta Colgante of metro station Algorta)

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

goede locatie, vriendelijk personeel ,graag meer aandacht voor hygiéne
    • Kleine Tweepersoonskamer

op het eerste gezicht leek de kamer proper,maar je mag niet in de hoekjes kijken ook is er wat opfrissing nodig dit is een bemerking die al eerder gemaakt is,ik snap niet dat er nog steeds geen verbetering is,een beleeft antwoord van de zaakvoerder lost het probleem niet op!!

de locatie was perfect,tussen het oud en het nieuwe gedeelte,wel een tramlijn in de straat het ontbijt was ok ,goede koffie,vers fruit en yogurt,alles anders was buffet kwaliteit

leuke city trip

De verlichting op onze kamer van 3 kon wel beter, er geen licht aan/bij de 2 eenpersoonsbedden.

Het ontbijt was super, enorme keuze, elke dag lag er iets anders.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Voor een kort verblijf een geschikte accomodatie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Twee lossen bedden ipv een 2-persoonsbed. De glutenvrije producten bestonden 4 dagen alleen uit brood, een cupcake of cornflakes. Zaden, noten en afwisselend brood zou welkom zijn.

Gezellige kamer; efficiënt in gedeeld met een persoonlijke boodschap. Bij het ontbijt is rekening gehouden met glutenvrij brood.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Ideaal citytrip hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamer rook een beetje muf, maar na wat luchten met de ramen open was dit verholpen. Minibar werd ook niet aangevuld (niet dat dat zo'n probleem is, maar het viel toevallig op).

Locatie vlakbij Oude stadscentrum en de Plaza Nueva.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Hotel aan de rand van de oude stad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het toilet bevond zich bij de doucheruimte. Doordat het toilet gescheiden was met een glazen deur van de slaapkamer was er geen isolatie van geur en lawaai. Het was soms erg druk bij het ontbijt.

Hotel aan de rand van de oude stad.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Aangeraden
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

- kamer wat stoffig - defecte douchekop - nogal harde bedden

- uitstekende locatie - gevarieerd, vers en lekker ontbijt - uiterst vriendelijke staf - goede prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

aangenaam
    • Kleine Tweepersoonskamer

Weinig faciliteiten hotel, geen thee of koffie te krijgen, alleen een minibar. Kamers erg gehorig. Opfrisbeurt/ schilderbeurt kamers kan geen kwaad.

locatie uitstekend, ontbijt prijs/ kwaliteit prima. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

goede locatie gezien de ligging in Bilbao om te verblijven
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

in de kamer is het ongemakkelijk om je spullen ergens neer te leggen de douche aankrijgen was erg lastig er zijn te veel mogelijkheden er is geen bar of goede plek in het hotel om als groep bij elkaar te komen je kan beter buiten gaan ontbijten het is duurder in het hotel en de kwaliteit buiten vonden wij beter

de locatie is ideaal midden in het centrum

• Beoordeeld op: 22 november 2016

wij hebben er een uitstekend verblijf gehad en zullen zeker het hotel aanbevellen
    • Kleine Tweepersoonskamer

minder lawaai in de gangen en muren (het gekraak van de houten planchetten vooral in de nacht)

een zeer goed ontbijt en het personeel zeer zeer vriendelijk en gedienstig

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

De ligging in de oude wijk
    • Tweepersoonskamer aan de Binnenzijde

Kamer was heel klein, bed stond tegen de wand. Kregen op verzoek een betere kamer

De ligging in de oude wijk

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Een uitstekende verblijf op een goede locatie in een spectaculaire stad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Een uitstekende kamer op een goede locatie in een spectaculaire stad

• Beoordeeld op: 22 september 2018

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Sleets hotel, ontbijt en ontbijtruimte very very poor

Goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Ruimte om bagage uit/in de auto te laden

Goede locatie. Goed ontbijt en fietsen beschikbaar om Bilbao te verkennen

• Beoordeeld op: 6 september 2018

prima kamer, dicht bij metro station

aardig personeel

De kamer was prima.

Niet heel erg schoon.

De kamer was prima.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Locatie, heerlijk ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Airco werkte prima maar blies recht op ons hoofd.

Locatie, heerlijk ontbijt! Vriendelijke mensen.

Scheiding kamer en badkamer

Locatie en goede bedden

Lekkende airco

Locatie en goede bedden

veel te duur voor zijn waarde.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

veel te duur voor zijn waarde. Kleine kamer

De ligging in de stad.

Onze kamer was toe aan op opfrisbeurtje

De ligging in de stad. Centraal gelegen, alles op wandelafstand

De ligging, de uitstekende wifi en het geweldige ontbijt

De zeer luidruchtige airco, die ivm de hitte helaas aanmoest

De ligging, de uitstekende wifi en het geweldige ontbijt

Locatie is prima.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer zag er wat verouderd uit.

De locatie was prima: 5 minuten lopen vanaf het station. Het ontbijt was lekker en uitgebreid.

Ligging is super met grote parking op korte afstand
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontbijtruimte onder dak is klein

Ligging is super met grote parking op korte afstand

Goede lokatie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Afscheiding van sanitair was niet onze keuze. Gordijnen hingen slordig. Zoom eruit.

Goede lokatie.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Douche ruimte aan de kleine kant

keurig goed hotel centraal gelegen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

de prijs viel tegen

locatie is centraal gelegen in bilbao

Lekker ontbijt.

Prijs voor binnenkamers was te hoog

Lekker ontbijt. Goed, centraal gelegen, op wandelafstand van alle interessante plaatsen.

locatie,
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamer is vrij klein en prijs is te hoog voor zo n eenvoudig hotel

locatie,

Prijs kwaliteit te hoog
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kleine benauwde kamer aan ventilatieschacht

Centraal gelegen hotel

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Douche

Douche

Absolute aanrader op toplocatie
    • Tweepersoonskamer aan de Binnenzijde

SUPER DIVERS EN LEKKER UITGEBREID ONTBIJT ! Echt TOP!!!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Oud maar authentiek

Krakende vloeren

Oud maar authentiek

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goed ontbijt.

Ruimte in kamer.

Goed ontbijt. Perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Matig.

Hygiëne, erg warm op de kamer.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Locatie is prima te doen.
    • Tweepersoonskamer met 2 extra bedden

De kamer echt zo vies en lag overal stof, stonk, echt goor. En dit noem je 3sterren hotel?

Locatie is prima te doen.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prima locatie, veel waar voor je geld

Badkamer was nogal gedateerd

De locatie en het personeel

Fijn hotel in mooie stad.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Verwarming was s nachts niet lager te krijgen

Ontbijt was prima en gevarieerd, en voor ieder wel wat speciaals.

4,0

Badkamer

aandacht personeel

aandacht personeel

Super !!!

Prima locatie in oude binnenstad Guggenheim museum is op loopafstand.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamers waren niet schoon en oudbollig

Het ontbijt en de ligging waren prima

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Goed hotel op goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontbijtruimte krap, maar vond het prima.

Mooie kamer en badkamer. Goede locatie.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Niet dat ik weet.

Lokatie en vriendelijk personeel en uitstekende bedden.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Goed hotel met zeer goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Alles ok,goede ligging om stad te ontdekken. Redelijk in de buurt van ondergrondse parking. Zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Is niet echt een uitnodigend hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Is niet echt een uitnodigend hotel. Redelijk oud, kamer sober ingericht. Hotel heeft dringend opfrisbeurt nodig.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Zeer proper hotel in hartje casco vieja van Bilbao. Perfect!

locatie!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Zeer genoegelijk
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het hele pakket was prima verzorgd

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Een fantastisch gerenoveerd hotel met allure.

Eigenlijk niets

De locatie en een geweldig ontbijt