Beoordelingen over Puerto Antilla Grand Hotel 4-sterren

Avenida de Islantilla, s/n, 21449 Islantilla, Spanje

#1 van de 16 hotels in Islantilla

Het buffet
    • Zolderkamer

Eerder weggegaan. Keiharde bedden. Geen 1 personeelslid spreekt Engels. En dat voor 250 EUR per nacht. Gooi en smijtwerk. Hotel is echt alleen voor Spanjaarden.

Het buffet

Typische toeristenplek. Groot, onpersoonlijk, ongezellig en accommodatie veel te duur in verhouding!

Het hotel toont bij binnenkomst enorm groot en onpersoonlijk. Ongezellig ook. Maar door het fantastische weer kom je daar in principe weinig. De tuin en de zwembaden zijn wel prachtig, maar in het weekend (hoogseizoen) is het zoeken naar een vrij bedje aan het zwembad. Gelukkig is het strand aan de overkant, maar hou er wel rekening mee dat je daar moet betalen voor een bed. Dit zit niet inbegrepen bij het hotel, wat wij in eerste instantie wel dachten. Weinig eet-en drinkgelegenheden in de buurt aan het strand. Geen gezellige strandtentjes. Wel zo'n 300 meter verderop een groot winkelcentrum met veel eettentjes waar je heel goedkoop, maar ook heel ongezellig kunt eten. Je hebt absoluut een auto nodig. Typische vakantieplaats, waar de authenticiteit ver te zoeken is! Het ontbijt was ook geen succes. Een enorme eetzaal met door elkaar krioelende mensen en krijsende kinderen. Niet ons idee van een geslaagde vakantie. Er was ook een animatieteam onder leiding van Antonio. Hij was echt geweldig leuk en maakte van een suf animatieprogramma een geweldig spektakel! Gelukkig waren we hier maar vier dagen en waren de overige accommodaties die we geboekt hadden top!

Zeer prettig hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (3 Volwassenen)

Matrassen waren aan de harde kant, klein deel personeel niet klantvriendelijk, te weinig groente en vis bij de maaltijden, alle zitgelegenheid op terras buiten was voor rokers beschikbaar. Niet rokers moesten binnen blijven of elders rookvrij zitgelegenheid vinden.

Veel zwemgelegenheden, rustig in het hotel, zeer hulpvaardige , proactieve en servicegerichte medewerker (portier) Modesto, loopafstand van winkels, restaurants en strand, veel groen binnen en buiten, mooie tuinen, zonnepanelen op het dak, voordelig parkeren.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Goed hotel, waardeloze omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen + 1 Kind)

De locatie!! Aangezien wij vlogen op en van Faro en een huurauto hadden, hadden we de mogelijkheid om ons te verplaatsen. Na 3 nachten zijn we dan ook vertrokken naar de Algarve en hebben daar de rest van de week nog een topvakantie gehad. In en om Islantilla is gewoon he-le-maal niks te beleven. Op een paar winkeltjes, terrasjes en restaurantjes na, is er gewoon niks. Geen gezelligheid. Je hebt totaal geen vakantiegevoel. Hotel ligt aan het strand, maar deze is zonder voorzieningen. Geen bedjes, geen strandtentje(s), terrasje oid. Het naastgelegen Isla Cristina zou ook heel wat moeten zijn als toeristische plaats. Nou, wat een trieste bende. Alles is oud, vergaan, niks aan gedaan, staat leeg etc. Hetzelfde als in Islantilla dus. Ik heb heel wat van de wereld gezien, maar heb me nog nooit zo ellendig gevoeld op een plek ivm de saaiheid er van. Zonder huurauto ben je nog ongelukkiger. Wij hadden nog de mogelijkheid om naar Sevilla te rijden en daar een dag te spenderen. Bedjes aan het zwembad zijn hard. Een kussen op het bed zou een enorme verbetering zijn. Personeel spreekt geen Engels, wat ondanks het feit dat ik een beetje Spaans spreek, toch erg onhandig is.

Het hotel was prima. Ruime kamers en ruime badkamer. De bedden waren groot. Wel vrij hard. Niks mis mee maar waar je van houdt verschilt per persoon. Personeel is vriendelijk en doen hun best. Zwembad is prachtig. Ontbijt is prima.

Islantilla zomer 2018
    • Zolderkamer

Eigenlijk niets. Enkel deelname aan buffet s avonds is wat prijselijk.

Omgeving: ligging papje En het strand. Fijn zwembad!

Het zwembad en het ontbijt

Het zwembad en het ontbijt

Vriendelijk personeel.

Erg massaal

Vriendelijk personeel. Veel faciliteiten. Schoon en netjes.

Puerto Antilla Grand Hotel is een fantastisch hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 1 Kind)

Dat er in de omgeving niets te doen is

Alles zag er tip top uit

Het ontbijt was buitengewoon goed.
    • Zolderkamer

Het ontbijt was buitengewoon goed. Zeer uitgebreid en heel erg lekker en een mooi uitzicht.

Muy bien

Eh, nou nietsmm

Prachtige lounge Schitterende tuin (park) met zwembbad. Fantastisch uitgebreid eten👍🍰

Alles prima, behalve het eten.
    • Zolderkamer

Het eten was echt smaakloos

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Perfecte locatie

Zwembad

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Mooi zwembad met netjes aangelegde tuin.

Personeel spreekt slecht Engels. Het restaurant bij het hotel vonden wij erg tegenvallen voor een 4-sterren hotel. Voor lunchen of diner kun je beter ergens anders naartoe gaan (tenzij je volpension hebt). Verder waren de bedden erg hard.

Mooi zwembad met netjes aangelegde tuin. Ontbijt was lekker en uitgebreid. Prima faciliteiten.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Hotel met prachtige zwembaden in mooie tuin.

Grote ontbijtzaal met massaal buffet en matige koffie en jus d'orange.

Hotel met prachtige zwembaden in mooie tuin. Alles netjes verzorgd. In meivakantie met kids voor relatief weinig geld.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Kamer met uitzicht op zee.

Avond eten.

Kamer met uitzicht op zee.