Beoordelingen over Ramblas Hotel 3-sterren

Ramblas, 33, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spanje

#470 van de 516 hotels in Barcelona

Gebaseerd op 1992 beoordelingen over dit hotel

Een aanrader!

Lift was wat traag, en er liep een kakkerlak in de gang naar de kamer.

Mooi rustig hotel aan de drukke Ramblas. Onze kamer had leuk balkon met prachtig uitzicht over de stad! Ontbijt was prima.

veel te weinig nachtrust door het lawaai

d geluidsisolatie in de kamer ... als iemand boven de kamer of ernaast een douche of bad nam konden we met moeite met elkaar spreken en bij nacht niet meer slapen .

zeer lekker ontbijt

In winkelstraat de Ramblas (meer aan de kant van de zee...

Koffie apparaten (2 stuks) in de ontbijt ruimte deden het op beide ochtenden niet. Zéér gehorige kamers. En ondanks dat dit hotel nog best prijzig is, veel jongeren in het hotel die nogal wat geluidsoverlast veroorzaakten midden in de nacht en vroege ochtend. Uitzicht aan achterzijde was ronduit armoedig. Als je op je terras zat was het net of je op een flat uit een sloppenwijk keek. En deze stond behoorlijk dichtbij. Apart betalen voor kluis op de kamer. Schuifdeuren naar terras konden niet op slot?! Het slot leek al een keer geforceerd zelfs. Geen waardevolle eigendommen achter laten!

In winkelstraat de Ramblas (meer aan de kant van de zee +/-10 minuten). De andere kant op is zo’n 15 minuten lopen naar placa catalunya waar de hop on hop off bussen en aérobussen komen. Goed ontbijt, van croissants tot cornflakes tot fruit en verse jus d’orange. Vriendelijk personeel. Personeel spreekt goed Engels. Snelle check in.

Aan de RAMBLAS vlakbij alles
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Ontbijt was niet goed,broodjes hard,koffie niet lekker rare smaak aan. geen water op de kamer en als ge er vroeg aan de receptie moest ge er gaan kopen zegde ze

Aan de RAMBLAS vlakbij alles

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Het ontbijt was niets op aantemerken .
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

Het ontbijt was niets op aantemerken . Maar de kamer was niet de kamer die wij geboekt hadden! Er was een kleine venster met zicht op een vuile veroeste afvoerbuis en beneden een hoop afvalpuin! Graag en schade vergoeding Foto worden opgestuurd Vriendelijke groeten . Stefan Saartori

We hadden een zogenaamde binnenkamer.
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

We hadden een zogenaamde binnenkamer. We hadden een raam op de kamer, die uitkeek op een patio van 2,5 bij 2,5. Echter omdat deze aan de bovenkant dicht was, kwam geen daglicht in deze patio. Dit was een vreemde gewaarwording.

Het was te doen maar ook niet meer dan dat

bedden zijn hard en inchecken duurt veel te lang. Ontbijt was niet vers, fruit uit blik en croissants uit zakje.

Locatie was prima en uitzicht vanaf 9de verdieping

Kamer met uitzicht op de Ramblas erg leuk!

Wij vertrokken onze laatste dag om 07:00 uur met de taxi naar het vliegveld. Het ontbijt opent pas rond 07:30 uur. Als service kan er een lunch pakket klaargemaakt worden die je mee krijgt. Let op! Dit moet je 24 uur voor vertrek aangeven als je dat wil, wij gaven dit om 19:00 uur de vorige avond aan en ze doen dan ook echt geen moeite om nog wat voor je te betekenen en het te regelen.

Kamer met uitzicht op de Ramblas erg leuk!

Airco werkte niet, lampen defekt en bed te kort. Na discussie enkel de keus om 50 euro extra te betalen om andere kamer te krijgen. Totaal klantonvriendelijk !

De ligging en de mogelijkheid toch nog een andere kamer te...
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

Geen airco eind april bij 23-25 graden, omdat deze dan nog in winterstand staat . (alleen verwarmen of ventilator). Ik zou dan graag bij de beschrijving zien: airco vanaf mei bijvoorbeeld

De ligging en de mogelijkheid toch nog een andere kamer te krijgen voor de laatste nacht.

Perfect verblijf op een perfecte locatie in hartje stad en zo een geweldige trip beleefd.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Ontbijt viel een beetje tegen. Voorverpakte croissantjes waren niet ideaal en had daar wat meer van verwacht.

Kamers perfect met prima comfort. Locatie is een pareltje. Hartje stad en mogelijkheden om overal naartoe te gaan.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

uitstekend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

sanitair in de openbare ruimte was niet schoon.

uitgebreid en compleet ontbijt. goede kamer, bed en badkamer met geweldig terras (9e verdieping) incl. kluis en koelkastje .

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Het ontbijt was prima.
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

‘SNachts was constant de aggregaat aan van het hotel. Wij hadden een sky room op de 9e verdieping misschien vandaar. Maar het was wel een storende factor vooral omdat wij flink hebben bijbetaald daar wij eerst een andere kamer zonder openstaand raam hadden gekregen. Maar het personeel is erg vriendelijk en de ligging is super.

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Hotel met goede ligging, maar ook met enkele verbeterpunten!
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

Kamer had een raam dat uitgaf op een binnenkoer van 3 op 2 meter, met een constante bakgeur. Verluchten is dus niet makkelijk en ook vrijwel geen lichtinval. Dubbelbed is vrij klein en bijkomende kussens ontbraken. Ontbijt is geschoold op een english breakfast (worst, spek en eieren). Mag wel eens, maar elke dag is wat te veel van het goede. Tot slot: personeel is, uitgezonderd aan het onthaal, een ramp. Zelfs een goeiedag aan het ontbijt 's morgens is blijkbaar te veel gevraagd. Kortom: te veel (kleine) opmerkingen om een goede score te kunnen geven.

Goede ligging in het centrum, goede bereikbaarheid en dichtbij metronetwerk. Kamer was ok, zonder meer. Algemeen goede hygiëne in het hotel. Ontbijt was voldoende maar is zeker voor verbetering vatbaar.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Ligging en uitzicht perfect een Wauw gevoel zeker als je een...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Hotel is aan vernieuwing toe, matrassen , geluidshinder van de kamers naast, ontbijt 😡na het lezen van de reviews over het ontbijt leren ze precies niet bij, enkel een + voor het vers fruitsap Tip : boek kamer zonder ontbijt

Ligging en uitzicht perfect een Wauw gevoel zeker als je een kamer hebt met uitzicht op de Rambla met terras

goed voor een keer

totaal verouderd slecht ontbijt oud brood en weinig variatie in de kamer hoor je dag en nacht de motor van de lift en slechte bedden

ruime kamers en hond vriendelijk veel kastruimte

fantastische locatie, maar verwacht geen luxe

Keiharde bedden! Ontbijt zeer sober met houdbare, in plastic verpakte, broodjes in ongezellige en onverwarmde kelder. En dat terwijl het kerst was! Jas of vest was hier nodig.

Toplocatie midden in de stad. Kamer had mooi uitzicht over het centrum. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

echt niet leuk
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

kamer viel erg tegen.een klein ondoorzichtig raam dat uitkwam op een koker die vol lag met vuiligheid.konden het raam niet openzetten wegens stank. vraag mij af dat booking.com de goedkoopste kamers neemt om aantrekkelijke prijzen te kunnen aanbieden.

ontbijt matig,croisants voorverpakt, liging oke

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Perfekte ligging!
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

De kamers aan de achterzijde van het hotel hebben geen uitzicht en de inrichting is ietsje gedateerd. Voor deze prijs, een hotel hartje Barcelona, vonden wij dat geen bezwaar!

Zeer vriendelijke medewerkers zowel bij de receptie als bij het ontbijt en zelfs de housekeeping. Goede bedden, warme douche, schone kamers, prima ontbijt. Zeer rustige kamer. Wij verbleven hier drie nachten, de eerste nacht was er echt een storend geluid van een voortdurend aanslaande airco unit op het dak. Wij hebben om een andere kamer gevraagd, werd direkt geregeld, wij kregen een prima kamer op een andere plek. Heerlijke centrale ligging!

Eenvoudig, ik zou daar niet weer boeken. De locatie met de opstap voor de bussen was wel fijn.

De kamer die wij hadden was aan de achterkant en wij keken uit op veel troep van de bewoners daar en het was erg rumoerig. Het ontbijt was erg eenvoudig.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

De ligging is ideaal, op de Ramblas en vlakbij Placa Reial.

Het is een vrij eenvoudig hotel, zonder veel extra, maar de ligging is beter dan een 4* hotel dat kms ver ligt.

De ligging is ideaal, op de Ramblas en vlakbij Placa Reial. Metro is 200 meter verder, op de Ramblas en de zee aan de andere kant op 500 meter. Het hotel op zich is gewoon, maar de ligging maakt dit een tophotel.

Zeer goede 3-daagse gehad en ik zou t onmiddellijk opnieuw boeken mocht ik kunnen😉

Het bed, matras is aan vernieuwing toe .

De ligging is geweldig , het ontbijt is ook goed, spijtig dat het verse fruit snel op is en dat er geen verse croissants zijn maar voorverpakte . Het verse sinaasappelsap bij het ontbijt is wel super !

Een matig hotel op een perfekte locatie.
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

De hygiëne op de kamer. Plukken haar van de vorige gasten lagen nog her en der verspreid.

Het ontbijt was goed! Alleen jammer dat er geen vers brood was. Alles was verpakt!

Dunne muren met de buren en de slecht sluitende deuren in de...

Dunne muren met de buren en de slecht sluitende deuren in de hele gang / hotel. Daardoor smeet iedereen zijn deur hard dicht. De geluidsoverlast met de buren was te erg, hierover heb ik geklaagd; dit hebben ze goed opgepakt. De muren leken van papier.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Hotel Ramblas (ramp)
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Matras in de kamer was met gaten !!!!!! Konden er niet op slapen hebben de receptie gebeld die hebben een kamermeisje gestuurd die de matras gewoon heeft omgedraaid met als gevolg dat de gaten aan de andere kant waren ongeloofgelijk. De douche in de batkamer was kapot konden de douche niet gebruiken. Schandalig voor een kamer van 200€ per nacht. Nooit meer naar deze hotel. Ik hoop dat andere gasten niet in deze hotel gaan boeken. Kamer 813

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Leuke dagen in Barcelona
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

Na div dagen geklaagd te hebben over de badkamerdeur op de laatste dag pas opgelost. Veel smoesjes gehoord van de man bij de receptie. Bij de receptie duurde alles overigens erg lang!

Het ontbijt was prima verzorgd en veel keuze. De mensen die klagen dat het wat mager is ben ik benieuwd wat ze elke ochtend zelf eten....

De locatie is perfect, het personeel van de...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Wat een ontzettende domper was , er was brand aan de buitenzijde van het hotel naast ons terras op de 9e verdieping, we hebben zelf de brand geblust (1e brand slanghaspel werkte niet)voor de brandweer aanwezig was. echter van het personeel van het hotel weinig tot niets vernomen, zeer kwalijk. Ook de dagen er na niets van het hotel vernomen, slechte zaak vind ik.

De locatie is perfect, het personeel van de bar/restaurant is zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Hotel ligt op de Ramblas. Dus heel centraal gelegen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Het ontbijt was een tegenvaller. Geen verse croissants of bolletjes. Alleen brood voor in het broodrooster. Beleg was minimaal zoals twee soorten vleeswaren en één kaas soort. De rest zoals croissantjes,cakejes e.d. waren verpakt in plastic.

Ligging van het hotel was heel centraal. Dichtbij de bezienswaardigheden en restaurants. Ook de toeristenbus en de bus van en naar het vliegveld op loopafstand. De bedden lagen prima. De badkamer is eenvoudig.

Het ontbijt was voldoende en gevarieerd.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Het rumoer van de nachtbrakers op straat kon je tot boven horen.

Het ontbijt was voldoende en gevarieerd. De kamer (8ste verdiep aan de voorzijde) was ruim en het uitzicht over Barcelona was geweldig.

Kon beter, maar ook slechter

Badkamer: kranen stonden los, 1 vuilbakje op de kamer, 1 stoel, minibar stak niet in stekker, geen mooie afwerking, douchegel werd niet elke dag aangevuld

De ligging van het hotel was goed, kort bij bezienswaardigheden en makkelijk met de metro en trein.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Goed hotel op SUPER locatie!

Wij zijn geen moeilijke mensen. In Barcelona ga je niet om op uw kamer te blijven zitten. Tuurlijk hoor je wel wat lawaai en eens de metro, maar indien je goed gestapt hebt door de prachtige stad, dan heb je niet veel nodig om in slaap te vallen!

De locatie: TOP! Ontbijt: lekker, alles wat je nodig hebt is aanwezig! Wij kregen een 3persoonskamer ipv 2persoons! Paar fantastische hollandse medewerkers!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Zeer teleurstellend
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

De kamer. We kregen een binnenkamer toegewezen. Zeer slechte geventileerde kamer. Uitzicht op watertanks. Geen lichtinval. De gehele nacht laat last van de lift en tot diep in nacht van de flamingodansers bij de buren.het ligbad was zo klein daar kon alleen een kind in liggen. Beter zou het zijn geweest om alleen een douche te hebben. Nu moesten we douchen in het bad.

De locatie en het ontbijt waren goed

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Prima hotel op een prima locatie

Een uitgebreid ontbijt buffet, maar mag wat mij betreft verser brood en betere koffie.

Zeer vriendelijk ontvangst bij de receptie, overig personeel ook vriendelijk. Verder no nonsens hotel, matrassen mogen wel beter.

locatie was top, echter iets ver achteraan de Ramblas.

We hadden 2x 1 persoons bedden, ook waren deze bedden erg hard. Veren waren te voelen door het bed. Iets van een boiler maakte een gigantisch hard geluid wanneer er water werd gebruikt voor bijvoorbeeld wc door trekken of douchen dit was erg vervelend.

locatie was top, echter iets ver achteraan de Ramblas. Dichter bij de haven dan bij Placa de Catalunya maar dit was voor ons prima. Personeel was heel vriendelijk!

perfecte ligging en vriendelijk onthaal

Ik voelde de veren on mn matras en toch was het redelijk hard. Wij hoorden de metro telkens passeren.

NL onthaal, lekker ruime kamer,vers geperst fruitsap bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

• Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

De kamer leek wel omgebouwd van een eenpersoons naar een tweepersoons zo klein en er was geen enkele manier om goed te ventileren. Airconditioning werkte ook niet goed dus veel te heet in een kleine kamer.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Nooit meer terug.
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

de kamers in midden van hotel waren slecht, geen daglicht, klein, rioollucht, herrie van een pomp, de douchekop bleef niet hangen, schimmel op plafond boven de douche, veel achterstallig onderhoud. de foto's geven de indruk dat de ontbijtruimte op begane grond is maar we bleken een trap af te moeten. dit was voor een aantal mensen best een probleem

de plek waar het hotel staat is prima, op de Ramblas

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Een geweldige locatie en een heerlijk rustige kamer , op de 7e verdieping hoor je geen geluiden van.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

De kamer op de 7e verdieping was heel erg gedateerd en ongezellig. Onder het bed lag ook aardig wat stof.

De locatie is super. De bedden waren geweldig. Elke dag schoon linnen en handdoeken. Het personeel bij de receptie is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook konden we onze koffers de laatste dag nog even in een ruimte plaatse.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

klein eenvoudig

kaners

Locatie aan de Ramblas

Oud hotel, gehorig op de gangen. Niet in verhouding tot de prijs. WiFi op de kamer is echt heel slecht

Locatie aan de Ramblas

geweldige lokatie maar kamer en ontbijt moet dringend aan gewerkt worden
    • Tweepersoonskamer met Twee Extra Bedden

zeer verouderde kamer en dringend aan renovatie toe

het ontbijt was maar basic, niet veel keuze, buffet nogal rommelig en koffie was niet zo lekker

Toplocatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Prima kamer met mooi balkon met prachtig uitzicht. Uitstekende locatie midden op de Ramblas.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Service, lege minibar, slechte bedden, baddouche met te kleine douchekraan

De locatie van het hotel

- Top locatie

- Niets

- Top locatie - Perfecte Prijs/Kwaliteitsverhouding - Prima ontbijt

geweldig
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

uitzicht vanuit kamer, snelheid van koffiezetter bij het ontbijt

omgeving, midden op ramblas, dichtbij metro

Lift. Hard bed.

Ontbijt goed

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Te weinig douchegel en shampoo

Het uitzicht

Geweldige service

Geweldige service

Vreselijk
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

Alles . Stank / vies / koud!!!!

Het was er vreselijk koud en stonk er naar riool

Het ontbijt,de kamers en de ligging. Vriendelijk.personeel

Korte break rond Kerstmis, stedentrip

De werking van de lift is traag en de lift kan per reis slechts 3 volwassenen vervoeren..

Ontbeit was goes, maar in de winter is de ruimte erg kil

• Beoordeeld op: 18 november 2017

niet goed

properiteit

niet goed

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Uitmuntende ligging midden op de Ramblas, prima...

Uitmuntende ligging midden op de Ramblas, prima prijs/kwaliteit.

Prijs / kwaliteit beneden alle peil.

Kamer zonder 1 raam.

Vers geperst fruitsap

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

De bedden waren erg hard

De bedden waren erg hard

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Top weekend geweest.

Bedden waren wat aan de harde kant.

Personeel is vriendelijk en mooie locatie.

Een kamer zonder ramen!

Een kamer zonder ramen!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Ligging van het hotel aan de Ramblas

Achterstallige onderhoud, hygiene en lawaai door discotheek naast het hotel!

Ligging van het hotel aan de Ramblas

Super uitstappen gedaan en in de klein straatjes restaurants heel lekker en vriendelihl
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

Badkamer er stond een mandje met zeepje en dat mandje was beschimmelt en spoeier douche kon beter.

Ontbijt was oké . Badkamer wad wat mindet

Vriendelijk personnel, Moore lokatie.

N.v.t.

Het ontbijt was goed, kamers waren ruim.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Dunne muren en het ontbijt

Locatie in centrum perfect en uitzicht vanaf kamer met...

Locatie in centrum perfect en uitzicht vanaf kamer met balkon schitterend.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Ontbijt was pover - alle andere zaken waren top!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Ontbijt was pover - alle andere zaken waren top!

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Genoten!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Wc"s in de ontbijtzaal waren vaak vies, voorlichting personeel over acties was niet altijd kloppend; wel vriendelijk.

Locatie is perfect!

Geweldige lokatie midden in het centrum

de kamer

ontbijt was prima kamer kon beter beetje gedateerd en wij vonden het niet fijn dat het een kamer was zonder uitzicht.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Ligging hotel en vriendelijk personeel
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

Bed, nogal hard. Er is geen gezellige bar.

Ligging hotel en vriendelijk personeel

Accommodatie op het gezellige Ramblas

We kregen geen schone handdoeken.

Accommodatie op het gezellige Ramblas

Verouderd hotel met matig ontbijt

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Zeer slechte kamer

hotel voldeed, maar info over kamervarianten en prijzen niet duidelijk
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

Kamer had geen raam waar je naar buiten kon kijken. Voelden ons opgesloten.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

FCB Barcelona vader-zoon trip
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

Kamer zonder daglicht. Dit had ik niet moeten accepteren. Zeker niet voor een korte vader-zoon trip.

De locatie op de Ramblas, tussen 2 Metrostations.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Super hotel

Super locatie overal dichtbij

• Beoordeeld op: 9 april 2017

veel lawaai van de waterafvoer in de badkamer.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

veel lawaai van de waterafvoer in de badkamer. Slechte isolatie tussen de kamers.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Voor ons niets

De locatie van het hotel en het grote terras van onze kamer met prachtig uitzicht over de stad.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

de ligging van het hotel was uitstekend!
    • Economische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Interieur

de ligging van het hotel was uitstekend!