Beoordelingen over Barceló Raval 4-sterren

Gebaseerd op 2076 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Sanitair, goede airco en grote tv
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een ongelooflijke vuilnisbakken en/ of kadaverlucht die er rond het hotel hangt en ook het dakterras bereikt. Het zal uit de omgeving komen. Weet niet of het hotel er zelf iets aan kan doen.

Sanitair, goede airco en grote tv

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Zeer speciaal, mooi ingericht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiëne in het bad, en de muren van het toilet was iets minder.. Nog haren te zien in het bad van de vorige is een No Go! De buurt rondom het hotel (straat) past totaal niet bij het hotel. Daar kom je liever als vrouw zijnde niet buiten in de nacht.

Zeer speciaal, mooi ingericht. Zeer leuk hotel! Vriendelijk personeel en Lekker eten voor een zeer goede prijs.

Super, aan alle verwachtingen voldaan.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles super schoon, doch wel randje schimmel in badkamer.

Ligging uitstekend, ontbijt super, sfeer bij zwembad heel goed (leuke bar, gezellig druk, sfeervol ingericht, prachtig uitzicht over Barcelona)! Hotel van alle gemakken voorzien. Personeel zeer behulpzaam en aardig.

De locatie was geweldig en het personeel was super...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vind het een beetje belachelijk dat ik 95€ voor een parkeerplek moet betalen voor 2 nachten wat onder het hotel zit. Ze bieden niks aan qua parkeer faciliteiten dus we waren genoodzaakt onze auto daar neer te zetten. Als hotel zijnde kan je makkelijk iets regelen met dit soort garage’s en vooral als het onder het hotel zit!!

De locatie was geweldig en het personeel was super vriendelijk en attent, alles om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers waren super schoon en het bed was heerlijk. Heerlijke grote douch cabine met ‘stort’ douch.

Fantastische luxe in een schitterend Barcelona, optimaal voor zakelijke reizigers en toeristen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was echt prima. Ook het ontbijt was uitstekend. Ik heb dus geen negatieve punten. Het personeel was ook erg hulpvaardig en aardig !!

De kamer was erg goed met heerlijke bedden en goede kussen. Ook was het bed lang genoeg terwijl ik 1,95 ben. De locatie was uitstekend en dichtbij de Ramblas. Dit was op loopafstand. Verder is het hotel centraal gelegen.

Perfect voor een citytrip.
    • Superior Driepersoonskamer (3 volwassenen)

Er zijn geen toiletborstels in het toilet, zowel niet in de slaapkamer als in de overige toiletten. De badkamer is open. Dit kan nadelig zijn voor geen koppels of dergelijke. Weinig kastruimte

Het ontbijt was uitgebreid. Er was melk voor mensen met een lactose-intolerantie. Zowel hartig als zoet aanbod. Zeer goed kussens + verschillend aanbod. Grote douche en verschillende producten (shampoo, douchegel, conditioner, bodylotion en handzeep) met aangename geur. Personeel was zeer vriendelijk De ligging is zeer goed. Dicht bij alles maar geen last van lawaai.

Zalig verbleven in Barcelo Raval. Een aanrader!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de kamer had ik graag een doos Kleenex/tisseus aan het bed. Een nachtlampje om te lezen. Nu moest ik de ganse designverlichting aansteken wanneer ik niet kon slapen, maar daarmee was m'n partner ook wakker. Dus een bescheiden plaatselijk leeslampje. Wattenstaafjes en een showercap zijn ook prettig op hotel. Met dat ik al wat ouder ben heb ik een vergrootspiegel nodig om me op te maken. Er staat er een, maar die staat te laag voor mij en ook te ver. Dus, vergrootspiegel op hoogte zodat ik me niet in een ongemakkelijke positie moet plooien om me op te maken.

Het ontbijt was super verzorgd. Een hele ruime keuze aan smaken. De ruimte waar het ontbijt wordt geserveerd is origineel ingericht en door de gekozen materialen is er geen geluidsoverlast. Rustige sfeer om zalig te genieten van al dat lekkers. De kamer is uitgerust met een superzalig bed. We hebben heerlijk geslapen. De ligging van het hotel is uitstekend om de stad te bezoeken. Lekker alles te voet of met de metro kunnen doen.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Fijne locatie en een geweldige rooftopbar maar hier en daar wat verbeter puntjes
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Barcelona

Wij hadden graag airconditioning in onze kamer gehad maar dit was helaas niet mogelijk. Na aankomst gelijk de receptie gebeld aangezien de airco niet lager kon dan 19 graden. Er zou die middag nog een technisch medewerker langskomen maar die vertelde ons dat als hij het voor ons aanpaste, hij de rest van het hotel ook zou moeten aanpassen. Ook vond ik het erg jammer dat de roomservice niet was wat wij hadden verwacht. Ik had het birthday pakket besteld voor 09.00 u de volgende dag voor mijn vriend en deze kwam na 2 keer bellen pas om 10.15 bevroren aan... De shift van de dag daarvoor was het vergeten door te geven aan de ochtend shift. Wel netjes dat het van de rekening is gehaald maar toch. De verrassing was er een beetje af...

Het ontbijt was erg goed. Veel keuze uit verse producten. De kamer waren netjes schoon elke dag en de rooftopbar is geweldig met een hele lekkere sangria!

Heerlijk comfortable en vertrouwd
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is niet een echt gezellige bar (die op de 11e etage is alleen met mooi weer aangenaam)

Mooie kamers, functioneel, niet heel groot maar voor 3 dagen met handbagage prima. Prachtig design overal, ontbijt geweldig, dakterras op 11e verdieping met bar ook fantastisch. Ligging perfect, net buiten het heel drukke toeristen gebied maar op korte loopafstand van de mooie wijken.

Geweldige kamer met een nog beter uitzicht!
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Barcelona

Het had leuk geweest als het zwembad op rooftopbar gewarmd was, zodat je ook in de winter kan genieten van het uitzicht.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Luxe en schone kamers. Je kan zelfs vanuit je bed het gordijn openen om te genieten van het prachtige uitzicht. Tip: Vraag naar een kamer op een hogere etage, zodat je uitzicht hebt over de skyline van Barcelona.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima tijd gehad in Barcelo raval voor mijn bezoek aan het Gartner-symposium.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt: had meer gezonde dingen (yoghurt/noten&zaden) op prijs gesteld. Echt heet water (ipv lauw water uit de koffie-automaat) en grote bekers (ipv kleine koffie kopjes) voor thee vind ik plezieriger. Ik miste een raam dat open kan.

Mooi hotel, centraal gelegen. Modern ingericht, comfortabele kamer en douche. Goed kunnen slapen (geen overlast/lawaai).

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Wow!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de douche bij de damis in de fitness na, hebben wij geen opmerkingen.

De kamers waren heel netjes, vriendelijk personeel en perfecte ligging om barcelona te ontdekken.

Uitstekend hotel dat alles biedt wat je nodig hebt - vooral; een heerlijke nachtrust (bedden)
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was bij binnenkomst ontzettend koud en ook met bijna geen mogelijkheid warmer te krijgen. Zeker als je uit de douche komt niet bevorderlijk voor de weerstand. De waterstroom uit de douche is/was zeer beperkt.

Absolute topper; de bedden; nog nooit zulke prettige meegemaakt. Heel het hotel is modern en netjes. Allerlei faciliteiten zoals sportzaaltje, sauna, en dakterras; uitzicht over heel Barcelona in 360 graden; de sfeer daar 's avonds is top; je kan aan ieder gedeelte plaatsnemen aan een barkrukje. En al het personeel is ontzettend vriendelijk

Hele gezellige tijd gehad in Barcelona
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de kamer miste ik toch wel spullen als slippers en badjas, en kleine toiletbenodigdheden als wattenstaafjes, make-up doekjes enz (wat je voor deze prijs best mag verwachten)

De locatie is fantastisch, in dezelfde straat zijn veel restaurants en bars te vinden. Veilige buurt, Ramblas en haven zijn op 5min loopafstand.

Design, centrale ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De buurt waarin het hotel is gelegen is redelijk marginaal en op het eerste zicht geeft dit een onveiligheidsgevoel. Is wel centraal gelegen.

Heerlijk vers en uitgebreid ontbijtbuffet, schitterde 360° roofbar, design kamer. Een bijkomende troef is de centrale ligging dicht bij de Ramblas, dicht bij de haven en met 24/7 taxi's voor het hotel. Er is ook een fietsenverhuur op het plein aan het hotel.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Een centraal gelegen hotel voor jonge citytrippers
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoewel het hotel zeer centraal gelegen is, moet je er rekening mee houden dat dicht bij de migrantenwijk gelegen is en dat dit niet het mooiste gedeelte van Barcelona is. De kamers zijn niet heel groot en er kan geen raam geopend worden. Frisse lucht kan je enkel verkrijgen via het aircosysteem. De badkamer is geen afgesloten ruimte en bevindt zich in de slaapkamer. Hierdoor is dit minder geschikt voor mensen die zeer gesteld zijn op hun privacy

Dit Hotel is in het centrum van Barcelona gelegen. De belangrijkste bezienswaardigheden zijn op wandelafstand. Het personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren zeer proper en werden elke dag gepoetst.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De buurt waar het hotel gelegen is, is nogal ruig.

Super trendy hotel ! Hyper modern geïnstalleerd met alle nodige comfort. Tip : vraag een kamer op een hoger gelegen verdieping zo vermijd je lawaaihinder (straat en nabij gelegen bars en restaurants)

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Heerlijk verblijf in een geweldige stad.

Er was amper bergruimte: 1 zichtbaar kledingrekje voor 1 persoon, terwijl we met 3 op 1 kamer sliepen.

Het ontbijt, de algemene sfeer, het dakterras, de ligging

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Slechts één mening voor herhaling vatbaar, aan iedereen aan te raden!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zwembad op dak was eerder een voetbad gezien de kleine afmetingen.

ontbijt was top, heel vriendelijk personeel, behulpzaam. Toplocatie, heel centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Top keuze voor een weekendje shoppen!
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Barcelona

Ontbijt was wat karig qua keuze, verder wel prima qua kwaliteit.

Wij zaten in de Deluxe kamer op de 10e etage. Dit betekend wakker worden met een heerlijk uitzicht over de stad vanuit een lekker bed met goede kussens. Personeel was (grotendeels) erg vriendelijk en qua ligging ideaal. Diner was meer dan prima voor een hotel.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

zeer goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

drukte s'nachts op rambla del raval zorgt voor wat lawaai.

ordelijke kamers, goed engels sprekend personeel ontbijt is redelijk uitgebreid alles van goede kwaliteit, zalig dak terras

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Mooie kamers maar de service kan toch beter voor een 4 sterren hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Barservice was miniem, er stonden 5 cava's op de kaart waarvan er 3 nooit niet in stock waren, toch een beetje onbegrijpelijk voor DE cava streek bij uitstek. Een nootje of klein hapje was er ook niet bij. Het ontbijt was excellent, één minpuntje waren de koffiemachines die regelmatig niet werkte. Het personeel was niet al te vlug om dit na te zien. Kamer werd één keer van de 5 nachten niet gekuist. Ontbijt slechts tot 10.30 kan volgens mij ook niet voor een 4 sterren hotel! En ten laatste 6 euro voor een klein pintje bier op het terras is toch veel geld, zelfs voor Barcelona.

De kamers waren prachtig, met een mooi uitzicht 9e verdieping. Leuk modern hotel.

Het prachtige uitzicht over de stad en de mooie kamers en...

Niets op aan te merken

Het prachtige uitzicht over de stad en de mooie kamers en vriendelijkheid

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het “zwembad” was meer een voetbad...

Alles was top, zo’n ontbijt heb ik nog niet veel gezien.

Lekker dicht in de buurt van alles

Lekker dicht in de buurt van alles

Liften, langzaam

360 graden terras

Ruime en nette kamer, leuk hotel, rooftop
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mini zwembad (eerder een soort jacuzzi)

Ruime en nette kamer, leuk hotel, rooftop

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Fijn modern hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging in achterbuurt en kleine zwembadje

Schone moderne kamer goede airco en heerlijk bed

de locatie.

de locatie.

Locatie van het hotel is prima, ziet er netjes en schoon uit...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie van het hotel is prima, ziet er netjes en schoon uit en wat een uitzicht op de rooftop over de stad, amazing!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Iets te modern hotel!

Donkere trappen

Goede bedden

Inrichting

Te weinig stopcontacten

Inrichting

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Ideale uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken

Prima prijs/kwaliteitsverhouding, centrale ligging en 360 rooftop bar

Goede locatie om van hieruit de stad te ontdekken.
    • Superior Driepersoonskamer (3 volwassenen)

Het dakterras met prachtig uitzicht. Goed ontbijt. En handig een taxistandplaats voor de deur.

Ramen gaan niet open

Dakterras, ontbijt , uitzicht

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bar op dakterras was gesloten gedurende ons verblijf.

Ligging en 360° DAKTERRAS

raam kan je niet zelfstandig openen

raam kan je niet zelfstandig openen

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het feit dat we gratis geupgrade waren

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede locatie en geweldig uitzicht vanaf het dakterras.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt. Propere moderne kamers en de 360° bar op het dak is gewoonweg geweldig!

Dakterras/loungebar was fantastisch tijdens...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dakterras/loungebar was fantastisch tijdens zonsondergang.

top !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De nederlandstalige front office medewerksters waren meer dan behulpzaam en hebben het verblijf tot een groot succes gemaakt.

verzorgde kamer : prima bed, prima douche, lekker ontbijt

de omgeving : armtierige wijk

verzorgde kamer : prima bed, prima douche, lekker ontbijt

Alles was goed

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Niet verbleven!

Vuil geur aan het zwembad ( eerder een groot bad van 3 x 1,80 m) van kattenpis

Niets ik wil een tegemoetkoming zijn niet blijven overnachten !!

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Iets te kleine kamers

Receptie en ontbijt

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Alles ok
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst kregen sommige gasten een glas cava aangeboden en andere niet. Wij hebben niks gekregen

Alles ok

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Te gek

Bijna alles

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

dit hotel is zeker een aanrader, prachtige kamers, mooi...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

dit hotel is zeker een aanrader, prachtige kamers, mooi ontbijtbuffet en zeer goed restaurant. Ligging is prima als vertrekpunt voor uitstappen.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Prijs/kwaliteit is goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk en behulpzaam personeel, uitgebreid ontbijtbuffet , nette moderne kamer en mooi uitzicht op t dakterras

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Weinig stopcontacten in de hotel kamer waardoor je niet met...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig stopcontacten in de hotel kamer waardoor je niet met je eigen style föhn bij een spiegel kon!

• Beoordeeld op: 20 april 2017

aangenaam verblijf
    • Superior Driepersoonskamer (3 volwassenen)

zwembad is toch wel aan de kleine kant

heel nette en speciale kamers, vriendelijk personeel , leuke ontvangst met glaasje cava

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Genieten in een luxe omgeving

Kamers, comfort, personeel

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is donker in het hotel, vooral in het trappenhuis.

Prima ontbijt, centrale locatie. Taxistandplaats voor de deur. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Alles, het was fantastisch

Alles, het was fantastisch

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hartelijk onthaal en de sfeer

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Kamer, ligging

Kamer, ligging

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

fantastische aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Her eten,De ligging,De kamer,sfeer,verlichting...

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel kortom aan te...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel kortom aan te bevelen. Super ligging!

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

goede prijs kwaliteit
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

gezellige wijk, net even weg van de grote Sambals met leuke/zeer goede restaurants in de buurt, w.o. Cera23.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Aanrader...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Is eerder voor koppels aangezien de kamer met de badkamer niet is gescheiden ... maar wel top was

Uitzicht is prachtig 360 .. luxe kamer

Slechte bedden

Slechte bedden

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Het dakterras

De wijk is echt abominabel

Het dakterras

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Uitzicht & design interieur
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kelder niveau donker en het ijzeren frame voor het raam.

Uitzicht & design interieur

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

- heerlijk bed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- inrichting kamer en badkamer niet praktisch - "tralies" voor alle ramen

- heerlijk bed

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Alles was goed

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Super! Voor herhaling vatbaar
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was super! Comfortabel bed en geweldige douche.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Locatie goed ontbijt goed maar duur Terras boven leuk maar...

Kamer op 1e verdieping matig Matras blijft niet op bed-verschuift 30cm Geen uitzicht

Locatie goed ontbijt goed maar duur Terras boven leuk maar soms druk

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Superhotel, rustig gelegen, weg van de drukte.

Superhotel, rustig gelegen, weg van de drukte. Op slechts 5 min. Wandelen van het midden van de ramblas en metrostation ( liceu ). De kamers zijn heel modern, net zoals het hele hotel, en de hygiene is perfect ! Het personeel is heel erg vriendelijk en spreken allemaal een aardig woordje engels. Het ontbijt was niets op aan te merken, van cava tot warme wafels of croque monsieur. Tijdens ons verblijf regende het vaak en het hotel had genoeg paraplus voor iedereen. Kortom, TOP-hotel op alle gebieden waar we sowieso terug zullen gaan.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

De kamer was geweldig.

De kamer was geweldig. Het bed lag zalig en ook de kussens droegen bij tot een perfecte nachtrust. Het dakterras is zeker de moeite waard. Alles was aanwezig voor een zalig verblijf.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

De kamer, goeie service van het personeel en perfecte...

De sauna was klein, dakterras was gesloten, en de buurt rondom het hotel was s'avonds niet de meest gunstige plek om alleen te lopen.

De kamer, goeie service van het personeel en perfecte locatie voor een citytrip.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Het hotel is prima gelegen.

De badkamer is niet gelegen in een aparte ruimte. Dus wie houdt van wat privacy, is dit wat minder. Van het zwembad moet je niet te veel voorstellen, dit is heel klein.

Het hotel is prima gelegen. Niet ver van de Ramblas. Het ontbijt was uitgebreid. Het uitzicht op het dak is fantastisch. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het design van het hotel is origineel. Er is een regendouche.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Het hotel ligt dicht tegen de Ramblas.

De locatie in de wijk Raval. De weg naar het hotel is echt gevaarlijk. Het is een arme buurt met veel criminaliteit. Zeker 's nachts - met de nodige lawaaihinder. De kamer is mooi, wel stoffig, onpraktisch en meer geschikt voor koppels dan voor een vriendentrip door het gebrek aan privacy. (Toilet in kast, spiegels rondom)

Het hotel ligt dicht tegen de Ramblas. De hotelbedden zijn echt goed.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Mooi design hotel met strak ingerichte kamers.

Mooi design hotel met strak ingerichte kamers. Waanzinnig dakterras met 360 graden uitzicht en zwembadje. Perfecte ligging in opkomende buurt op 5 minuten lopen van ramblas.

Er zijn ook 40 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.