Beoordelingen over Catalonia Reina Victoria 4-sterren

Jerez, 25, 29400 Ronda, Spanje

#15 van de 55 hotels in Ronda

Gebaseerd op 2026 beoordelingen over dit hotel

Geweldige locatie, vriendelijk personeel en een werkelijk...

Het hotel maakt gebruikt van luchtverfrissers door het hele hotel. Dat was veel te overheersend.

Geweldige locatie, vriendelijk personeel en een werkelijk fantastisch restaurant!! Alles aanwezig, leuke moderne kamer met verzorgde douchegelegenheid en apart toilet en terras met uitzicht op de bergen en de hotel tuin.

• Superior Tweepersoonskamer met Terras

We hadden in de nacht veel geluidsoverlast van het personeel. Er was een bruiloft in de tuin geweest en het personeel ging midden in de nacht (tussen 00.00 uur en 02.30 uur) alles in de tuin opruimen, de tafels schuiven over de stenen vloer, bestek en borden hardhandig inruimen, hard praten en schreeuwen. Hierdoor een nacht niet kunnen slapen. Er is een groot verschil in hoe de kamers eruit zien. Je kunt geluk of pech hebben. Onze kamer viel enorm tegen, ook gezien de prijs die we betaalden (ruim €200) Kamer bestond uit twee kleine ruimtes met een smalle deur naar het balkon aan de linkerkant. Hierdoor vanuit de kamer geen enkel uitzicht. Het kwam nogal ongezellig en hokkerig over. Prijs/kwaliteitsverhouding niet goed.

Een mooi onderhouden hotel. Goed ontbijt. Schone kamer. Unieke ligging. Prachtig uitzicht. Er zitten mooie kamers tussen.

Prachtig hotel op dito locatie

Het weer (maar daar kan het hotel niets aan doen was matig zodat we het zwembad niet konden gebruiken.

De zeer ruime en luxe (upgrade) kamer en de prachtige ligging.

Super !!

Helemaal niets

Alles was perfect. De ligging boven de kloof, echt geweldig. Het ontbijt helemaal top. Ronda zelf prachtige locatie met heel veel leuke restaurantjes, welke moet je kiezen ? Hotel qua prijs en kwaliteit een dikke tien !!

Mooi hotel op prachtige locatie!
    • Deluxe Junior Suite

Wij hadden een junior-suite, als familie met een dochter van 16 hadden we liever geen 'open' badkamer gehad.

Het uitzicht, het balkon, de ruime kamer!

We hadden de standaardkamer geboekt maar kregen een upgrade...

We hadden de standaardkamer geboekt maar kregen een upgrade naar een luxe kamer met balkon. De standaardkamer is goed voor kort verblijf maar als je voor meerdere nachten in het hotel verblijft dan is boeking van een luxe kamer zeer aan te bevelen. Alles in dit hotel ademt kwaliteit. Dat rechtvaardigt zeker ook een redelijke prijs/kwaliteitsverhouding. Van harte aanbevolen.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Unieke locatie

Bij de bediening konden we niet in Engels alleen maar Spaans maar anders niets op aan te merken.

Het was een heel aangenaam verblijf met een uniek uitzicht .We hebben genoten van het heerlijk restaurant iets voor fijnproevers.

Voor herhaling vatbaar.

Eigenlijk niets.

Alles was prima. Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt was uitstekend en ook het diner mocht er zijn. Ook het buitenzwembad was open en behoorlijk aangenaam begin april.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Fantastisch mooi gebouw, indrukwekkende ligging.

Stevig aan de prijs, badkamer is niet helemaal apart maar in een hoek ondergebracht. Kan beter.

Fantastisch mooi gebouw, indrukwekkende ligging. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Mooi ingerichte kamer met heerlijk bed

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Zeer propere kamers, mooi uitzicht.

ontbijt zwaar overprijsd aan 17 euro - beter om in de buurt te gaan ontbijten voor 6 euro. Spa mogelijk voor 5 euro pp, maar zeer klein.

Zeer propere kamers, mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prachtige locatie, maar een beetje duur in alles
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht.

Het bijbehorende restaurant is best chique. Maar op mijn verzoek is er geen apart schaaltje met groente krijgen. Het hoofdgerecht zalm bestaat ook letterlijk uit een moot gebakken zalm samen met een paar snippers gefrituurde wortel (volume van een kleine theelepel.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Inrichting van het sanitair in de kamer was wat vreemd. Jammer dat je s avonds niet op het terras kon eten.

Zeer goed ontvangen. Mooie kamer. Lekker gegeten. Ook geweldig uitgebreid onrbijt

Dit hotel bevelen wij van harte aan, voor een verblijf in Ronda.

Het gehele hotel, inclusief het zwembad en het terras, zag er prima en netjes uit. De hotelkamer was super, hij was groot en netjes schoon, met alles erop en eraan. Het personeel was ook zeer gastvrij en behulpzaam. Met een paar minuten lopen, zit je gelijk in het centrum.

Prefect! Aanrader....
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht.

Ontbijt buiten op het terras serveren ipv binnen

Het restaurant is van goede kwaliteit. Heerlijk gegeten. De kamers zijn prachtig en net gerenoveerd. Het uitzicht aan de achterzijde is geweldig (zie foto).

Goed hotel, goeie ligging! Jammer van de kwaliteit van het bed...
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht.

Wij betaalden 184 euro voor kamer met terras en uitzicht. Vonden dit teveel aangezien kwaliteit van bed echt tegen viel. Bed stond zelfs niet stabiel. Teleurstelling voor zo'n hotel en prijs.

Heel mooi hotel. Goeie ligging, op enkele minuten wandelen van het centrum. Parking bij het hotel (bovengronds). Jammer dat ze hier zoveel geld voor vragen. Voor hotelgasten zou dit gratis moeten zijn (of korting). Wij hadden een kamer met terras en uitzicht. Grote kamer. Ontbijt meer dan prima! Vriendelijk personeel.

Ronda is een must-see, Catalonia Reina Victoria Wellness & Spa is een oase van rust.
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht.

De foto's van het zwembad waren wel onder een zeer bijzondere hoek genomen; in werkelijkheid was deze veel kleiner dan verwacht. De prijs was behoorlijk aan de hoge kant, gezien de kwaliteit.

De locatie van het hotel en het uitzicht was fantastisch. Het restaurant was geweldig, zowel de kwaliteit van het eten als de allervriendelijkste bediening. De staf sprak goed Engels. Het hotel was dichtbij het centrum van Ronda - zeer goed te belopen.

Prachtig uitzicht op de vallei.

Soms te weinig ligzetels bij het zwembad. Ook deels te wijten aan het feit dat mensen hun handdoeken op de zetels legden of lieten liggen en er dan toch geen gebruik meer van maakten (of al uren op voorhand op die manier een zetel 'reserveerden'). Om 21.45u op de dag van onze aankomst werd ons het diner geweigerd wegens volzet, hoewel er nog 4 tafels vrij waren. Keuken open tot 23u, dat had nog moeten kunnen.

Prachtig uitzicht op de vallei. Mooie kamers, met alle comfort. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Ruim zwembad, met jacuzzi: heerlijk!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Fijn hotel op leuke plek

Kon wat beter opgeruimd worden bij het zwembad en de poolman was tot 11.30 nog bezig met zwembad stofzuigen. Heel bijzonder als zwembad om 09.00 opent

Prima kamers, ontbijt was goed maar niet bijzonder. Mooi zwembad

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

een erg aangenaam verblijf, comfort en vriendelijkheid zijn top!

ligging van het zwembad en mogelijkheid om buiten te ontbijten was er niet

ontbijt super in orde - kamer erg mooi van design en super verzorging door onderhoudspersoneel en kamermeisjes

Het onbijt en de kamers
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht.

Het ontbijt was goed , maar het diner was slecht ook de lunch . De bediening was niet vriendelijk Aan de receptie en de dames van huishouding waren heel vriendelijk

Het onbijt en de kamers

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Mooi statig " Engels" hotel in een betoverend stadje.

Afstand naar het historische centrum.

Geweldige kamer, zeker na een ongevraagde upgrade😊. Stijlvolle plek waar de geest van dichter Rilke nog voelbaar is.

Ongelooflijke lokatie .
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht.

Het meest:de lokatie.Heb veel op de wereld gezien.Absolute top. Terras,accomodatie,ontbijt en last but not least:restaurant.Ook personeel zeer goed.Zeer veel value for money.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Mooie accommodatie op prachtige locatie

Spijtig genoeg was de eerste dagen het buitenzwembad niet gereinigd , 15 Euro extra per dag voor de parking

Heerlijk ontbijt en prachtig gelegen met mooie tuin en terras

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Zeker een aanrader .prachtige locatie

Niet al te beste smaak voor inrichting van restaurant kakafonie van kleuren en materialen

Mooie ,ruime bbadkamer, lekker ontbijt ,geweldig uitzicht op terras van hotel

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

nooit meer
    • Tweepersoonskamer met Terras

de wellness is beneden alle peil. Geen tweepersoonsbedden zoals gevraagd. Geen steak meer zodat we de middagmenu zowat noodgedwongen dienden te kiezen, en deze werd opgediend in een supertempo, resultaat onpasselijk gedurende de hele nacht.

het hotel is goed gelegen

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Mwa

Geen sauna. Het was slecht weer dus we wilde graag in de sauna

Kapotte airco Verkeerde rekening. Veel te hoog. Geen sauna. Het is toch welness en spa!

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Mooiste uitzicht van Ronda.

Kan niets verzinnen.

Super ontbijt, vriendelijk personeel , schone kamers, hadden iets groter gemogen en last nut bot least een werkelijk pracht locatie met gigantisch uitzicht.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

mooie rustige plek niet te ver van het centrum met een mooie tuin.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Parkeren bij het hotel niet bij de prijs in.

Ruime kamer met alles wat wij nodig hadden, elke dag een verwennerij. Mooi uitzicht over de omgeving. kamer 208

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Fantastisch uitzicht over het dal

Omdat de a/c in November niet aan staat, sliepen wij met het raam open. Daardoor last van lawaai- de eerste nacht continu blaffende honden en de tweede nacht een luid pratend gezelschap op het terras tot sluitingstijd van de bar ( 1.00 uur).

Ruime kamer. Prachtig uitzicht over het dal. Geweldige ontvangst. We kregen een upgrade naar een kamer met uitzicht.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Een hotel waar ook de keuken aanbevolen kan worden.

Als het regent dan kun je niet met open ramen/deuren slapen vanwege het gekletter in de dakgoot wat een enorme geluidsoverlast veroorzaakt. Dit probleem is goed op te lossen door een strook gevlochten kunststof-mat in de goot te leggen .( graag een gratis overnachting voor deze gouden tip 😉😳)

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Adembenemend uitzicht, zeer fraai hotel op toplocatie.

Water in zwembad was ijskoud. Daarnaast hadden ze er geen bar of iets en kan hier duidelijk wat meer van gemaakt worden.

Schitterend uitzicht. Adembenemend. Locatie vlakbij oude centrum en de moderne winkelstraat van ronda.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Fantastische locatie pal aan de rand van de diepe kloof.

De keuken is goed, maar gezien het prijsniveau zouden ze de lat net dat ietsje hoger mogen leggen.

Fantastische locatie pal aan de rand van de diepe kloof. Standingvol hotel met smaakvol interieur.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Heel relaxt

Jammer dat we 15€ per nacht moesten betalen voor de parkeerplaats.

Het uitzicht vanuit de kamer is geweldig. We hebben de hele avond op het balkon gezeten. De kamer was groot en mooi. Perfect om de liefde te bedrijven.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Aardig personeel, goede locatie en een lekkere kamer

Prijs van het ontbijt. We hebben uiteindelijk niet voor ontbijt gekozen, simpelweg omdat we het te duur vonden. Ik heb echter geen idee van het aanbod bij dat ontbijt!

Het onwijs aardige personeel. Groeten altijd als je langs komt, brengen bonbonnetjes en slaan je bed 's avonds voor je open.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Klasse hotel op een van Spanjes mooiste locaties
    • Tweepersoonskamer met Terras

Onze kamer met terras had uitzicht op zwembad en parking en niet op het schitterende dal met de bergen. 's Avonds vrij veel herrie van de hoofdstraat. Aanrader is een kamer te vragen met panorama aan achterzijde.

Prachtig gelegen klassiek en schitterend gerenoveerd hotel met overweldigend uitzicht op het dal en de bergen. Heerlijk zwembad in park dus voldoende schaduw. Prachtige terrassen en tuinen. Op loopafstand van centrum gelegen. Ruime kamers. Heerlijk ontbijt en goede keuken.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Rotte appel

We hadden een kamer met kapotte airco. Deze kon op twee standen: uit of op windkracht 7. Na een halve nacht weggeblazen te zijn en de andere helft gesmolten, zijn we naar de receptie gegaan. We kregen meteen een andere kamer, maar de drie kamers die we aangeboden kregen hadden hetzelfde euvel. Uiteindelijk genoegen genomen met een klein hok (rookkamer) met een airco die het enigszins deed. We kregen te horen dat we de enige gasten waren de klachten hadden. De monteur vertelde dat de airco echt niet goed was en we waren niet de enigen. Toen we de rekening kregen moesten we €10,- extra betalen voor de nieuwe kamer. Schandalig! Van klantgerichtheid heeft men in dit hotel niet gehoord

De buitenkant is prachtig. Geweldige ligging, mooi hotel, adembenemend uitzicht

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Goed hotel op mooie locatie in Ronda

Zwembad soms erg druk. Geen bar aan zwembad en geen bediening. Ontbijt enkel binnen, hoewel er een zeer mooi terras is.

Zeer mooi uitzicht Op 5 m wandelen van centrum en de brug over de kloof. Uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Heerlijk ontspannen in Ronda

De ietwat commerciële benadering van het hotel (+€10 voor kamer met balkon, +€15 voor kamer met zicht op vallei, enzovoort). Uiteindelijk kregen we wel zonder bijbetalen een kamer met balkon en zicht op de vallei, dus waarschijnlijk zaten de gewone kamers al vol :-)

Zeer mooie ligging vlak aan de kloof van Ronda. Ruim zwembad met mooie ligzetels. Erg uitgebreid en verfijnd ontbijt. Erg mooie kamers (waarvan sommige met balkon en zicht op de vallei).

Prachtig plekje en zeer comfortabel

Spa stelt niks voor

Prachtig uitzicht vanaf het zwembad. Mooie en zeer schone kamer en badkamer.

De locatie en comfort van het hotel.

Het uitzicht

De locatie en comfort van het hotel.

Het ontbijt van 17 euro pp was meer dan de moeite waard.

Het ontbijt van 17 euro pp was meer dan de moeite waard. Uitstekende keuze. Goed verzorgd. Een mooie ontbijtzaal met manjefiek uitzicht.

leuk!

Enkel buitenzwembad beschikbaar. Spa is per uur bijbetalen.

Uitgebreid ontbijt, mooie kamer.

Mooi sjiek hotel
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht.

Mooi klassiek hotel, ruime kamer, schoon, prachtig uitzicht over de vallei. Dichtbij het centrum, mooie tuin.

Prachtig hotel op een prachtige locatie.. geweldig terras met uitzicht

Heel fijn

Het ontbijt was heerlijk,het personeel heel vriendelijk en gastvrij

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Vriendelijk personeel Fantastisch uitzicht

Alles was prima

Bij boeking communicatie en bij aankomst was er een kamer te weinig , maar naar behoren opgelost

Ligging zeer mooi

Ligging zeer mooi Uitstekende keuken Echte aanrader voor ronda

prachtige locatie, boek een kamer met uitzicht op de tuin en...

prachtige locatie, boek een kamer met uitzicht op de tuin en de bergen

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Het hotel en de locatie waren geweldig

Het ontbijt was geweldig, de locatie en het uitzicht, de kamer was mooi, schoon en ruim

Ronda is de moeite zeker waard

Prachtig uitzicht over de bergen. Goed diner in het restaurant.

het uitzicht

het eten was middelmatig pizza slecht de gym had beter gekund

het uitzicht het zwembad

Afwerking van de kamers is matig

Afwerking van de kamers is matig

Super service en top locatie

Geweldige kamer. Personeel zeer behulpzaam. Deze plek is zeker aan te bevelen

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Ruime kamers

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Oase van rust in het historische centrum van Ronda

Oase van rust in het historische centrum van Ronda

Een fantastisch hotel in een prachtige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Niets dan lof.Dit is het perfecte hotel.Alles klopt.

Groepen pet bus die allen samen eten in het restaurant, net...

Groepen pet bus die allen samen eten in het restaurant, net een refter ipv een mooi restaurant. Is 2 maal voorgevallen op 7 dagen

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Het hele uitgebreide ontbijt was erg goed

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Super mooi gelegen - adembenemend uitzicht - mooie kamers

Super mooi gelegen - adembenemend uitzicht - mooie kamers

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Aangenaam te vertoeven voor een bezoek aan Ronda!

Het zwembad stond niet klaar, ondanks het hele mooie weer!

Het restaurant was uitstekend!!

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

erg mooie locatie en prachtig hotel

Slechts 1 lavabo

Fantastisch mooie ligging luxueuzere accomodatie fijn ontbijt

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Geweldige ervaring

Gymaccomodatie en binnenbad erg klein.

Heerlijke ontbijt en lunchfaciliteiten. Zeer vriendelijk en attent personeel.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Heerlijk luxe hotel

Uitgebreid ontbijt en fantastisch uitzicht. Prettige gelegen met een parkeerplaats vlak bij het centrum

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Awesome

Prijzen in de restaurant erg hoog qua prijs/kwaliteit verhouding

Prachtige uitzicht

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht.

Heerlijke kamer met prachtig uitzicht op de vallei. Leuk dat je gratis een fles water en twee bonbons aantreft in de kamer.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Super resort!

Niets op aan te merken.... alles klasse! Ruim, schoon, zeer vriendelijk en beleefd personeel! Top lokatie, op loopafstand van centrum

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Terras met uitzicht

Terras met uitzicht

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Parking zou wel in de prijs mogen zitten, ook het gebruik...
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht.

Parking zou wel in de prijs mogen zitten, ook het gebruik van de wellness is duur.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

prachtig hotel op prachtige locatie

kamers en uitzicht geweldig

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Ruime kamer met mooi uitzicht, schitterend terras aan de bar.
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht.

Geen mogelijkheid om buiten te ontbijten.

Ruime kamer met mooi uitzicht, schitterend terras aan de bar.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Heerlijk ontbijt

Douche in bad

Heerlijk ontbijt Prachtig uitzicht Prettig zwembad

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Ga voor het uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht.

Comfort kamer en bediening op terras

Uitzicht adem benemend

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Te dure prijs in vergelijking met het comfort.

Te dure prijs in vergelijking met het comfort. Ook de parking is nog eens extra te betalen.