Beoordelingen over Reino de Granada 3-sterren

Recogidas, 53, Granada Centrum, 18005 Granada, Spanje

#86 van de 119 hotels in Granada

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima verblijf, comfortabel.

Beetje gehorig. Oudere man bij receptie (eigenaar?) was niet heel vriendelijk. Wilde ook niet kopie maken van ID-bewijs, dat mijn dochter nodig had voor inschrijving aan de uni. Lijkt mij toch een kleine moeite.

Goede bedden, dagelijks schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prima en zeer de moeite waard

Matrassen waren niet best

Zeer vriendelijk personeel en prima eigen parkeergarage tegenover het hotel

Perfect

Locatie is perfect, nette kamer met mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

De Wi-fi internet beviel ons het meest.

1. De kamer was niet goed schoongemaakt. Stoffen overal in de kamer, en de vloer werd niet goed gestofzuigd. 2. De kamer had geen goed ventilatie. En De Airco was buiten gebruik. Volgens de staff, was de airco net een dag voordat we kwamen buiten gebruik gezet (8 Okt) vanwege de einde van de zomerperiode. Mind you, toen we daar waren, was het ogv 20-22 graden. Dus.. You do the math.. We moesten de ramen open laten... Maar er was.. (Zie nr.3) 3. Heel veel lawaai. Ontzettend gehorig. Met name in het weekend, waar heel veel jongeren de stad ingaan. Er is namelijk een diskotheek op dezelfde straat. Het werd uiteindelijk pas om 5u 's ochtends rustig. Dus je moet kiezen: of in de hitte slapen, of, met heel veel lawaai (slapen). Barely. 4. De locatie is overrated. Het hotel ligt wel op de Recogidas straat (shopping street).. Maar, wel helemaaaaal aan het einde van de straat.. Dus behoorlijk ver.. 5. Ontbijt is niet inclusief in de prijs. Considering de prijs, tis schandalig dat je 6 euro bij moet betalen voor wat joghert, fruit en een thee of koffie. In conclusie: tenzij je een hele goedkope prijs (onder de 50) per kamer per nacht krijgt.. Zoekt andere hotels bij Plaza Nueva.. Veel dichter bij al die bezienswaardigheden.

De Wi-fi internet beviel ons het meest.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Het enige goede, aan dit voor de rest niet door ons aan te...

- Enkele erg onvriendelijke (zelfs groffe) en onbehulpzame personeelsleden zonder gegronde reden - maakt je verblijf al direct minder aangenaam - Deze personeelsleden konden nauwelijks Engels spreken en deden hier ook geen moeite voor, wat de communicatie nog extra bemoeilijkte - Ze gaven ons verkeerde informatie over het tijdstip van het ontbijt, waardoor we zonder ontbijt de klim moesten maken naar het Alhambra en het Generalife, waar we op een specifiek gereserveerd tijdstip moesten aanwezig zijn. - De slaapkamer was niet goed schoongemaakt - o.a. duidelijk zichtbaar vuil op de tafel voor het bed en onder het bed - Lelijk uitzicht op vuile binnenkoer vanuit slaapkamer - Het rook naar sigarettenrook in de gang - Je moet eerst met je bagage een hoge trap op vooraleer je de lift kan nemen

Het enige goede, aan dit voor de rest niet door ons aan te raden hotel, was het ontbijt. Wel eens vriendelijke bediening en lekker naar je tafel gebracht ontbijt.