Beoordelingen over Residència Erasmus

Torrent de L'olla, 212-214, Gracia, 08012 Barcelona, Spanje

#405 van de 516 hotels in Barcelona

Vriendelijk personeel en de wijk van het hotel was gezellig

Slechte matrassen. Bij iedere beweging voelde je de veren door de bovenlaag van het matras. Het ventilatiesysteem werkte niet goed. Iedere keer als we op de kamer kwamen dan roken wij sigarettenrook. Ook als het raam dicht was. De rook kwam dus via het ventilatoesysteem/airco in onze slaapkamer

Vriendelijk personeel en de wijk van het hotel was gezellig

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Aangenaam verblijf op een schitterende locatie voor weinig geld.

Ontbijt viel tegen. Foto's van het ontbijtbuffet op de website van het hotel kloppen niet helemaal. Na een dag hebben wij besloten om elders te gaan ontbijten. Bij de bakker om de hoek hebben wij voor minder geld veel meer lekkere dingen getroffen, inclusief verschillende theesoorten, koffie, broodjes en gebak.

Locatie van Erasmus is uitstekend - metro en bus om de hoek; supermarkt, groenteboer, warme bakker zitten slechts een paar meter verderop. De buurt is veilig en ligt op loopafstand van Park Güell. Het hotel beschikt over eigen parkeerplaats - erg handig voor de reizigers die hun auto of motor kwijt willen. Wat ook opviel is hygiëne in de kamers en overal in het hotel. Zelfs de lift werd iedere dag gepoetsts.

Veel geld voor een armoedig verblijf

Kamer was armoedig. Oude bedden. 24.50 euro betalen voor 1 nacht parkeren. Geen koelkastje op kamer. Geen uitleg over gemeenschappelijke ruimtes, geen koelkastje o.i.d. Ontbijtzaal:slechte kwaliteit, geen welkomgevoel, geen flexibiliteit (10 uur wegwezen) Personeel verschillend. Heren bij receptie aardig.

De locatie is in een leuke volkswijk (Gracia). Er is eigen parkeerruimte ( maar dat kost wel 24, 50 euro)

Barcelona, doen

Geen goede mogelijkheid (duur) om de auto te parkeren. Echter schuin tegenover het hotel zit een B-SM parkeergarage waar je voor 15 euro per dag de auto kwijt kan. Bijkomend voordeel: parkeerkaart is in alle B-SM parkeergarages van Barcelona geldig. Dus hup in de auto en parkeren aan de voet van de Ramblas.

lokatie

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

De bedden waren enorm hard.

De bedden waren enorm hard. Er was geen föhn en geen mini shampoo/douchegels. Het ontbijt was maar karig. De vloer van de badkamer was niet goed schoongemaakt. Niet eens gedweild. Het is een prachtige accommodatie van buiten, maar van binnen spuuglelijk. De kamers zijn sfeerloos en op de verdieping waar ik zat was alles appelgroen geschilderd. Zelfs het plafond in de kamer. Stond heel goedkoop. Oftewel: ze hadden veel, maar toch eigenlijk weer niks.

Hotel ligt aan de rand van een iets minder drukke uitgaanswijk.

Schoonmaken van badkamer en vloer zou beter kunnen. Bedden waren goed en schoon. Vrij veel lawaai van de straat. Vooral omdat de ramen, weliswaar met dubbel glas, niet goed sloten, waardoor geluid toch naar binnen kwam.

Enorm ruime kamer

Top locatie, tussen de locals en weinig toeristen!

De kamers worden wel goed schoongemaakt, alleen zou een update goed zijn. Nieuwe kit in de badkamer, ook is de deurpost in de badkamer toe aan vervanging. De bedden zijn wat hard, maar dat is smaak gevoelig. Nieuwe laag verf en meubelen zou het zeker goed doen.

De locatie is erg goed. Leuke wijk, veel barretjes, terrasjes, supermarkt op de hoek van de straat. Metro dichtbij. Tv op de kamer. Auto kunnen parkeren bij de acomodatie ( tegen betaling) Ruime kamer. Lift. Vriendelijk personeel.

De locatie , de douche

De hygiëne was minder. (Dekbed zaten vlekken op, en het materiaal (dekbed) was stuk. Het was heel koud in de kamer. Het stonk heel erg in de kamer.. bedden waren best hard.

De locatie , de douche

keurig hotel snelle afhandeling, van hieruit is Barcelona goed te ontdekken

geen koelkast op de kamer, ontbijt prijs/kwaliteit goed (€5.00) alleen elke dag hetzelfde geen variatie, matras in het bed was hard

nette kamers, vriendelijk personeel, dicht bij het metrostation, 300 meter kamers worden elke dag schoongemaakt en nieuw handdoeken

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Eenvoudig maar goed ontbijt.

Eenvoudig maar goed ontbijt. Prima en rustig hotel voor een stedentrip. In omgeving ruime keuze om s'avonds iets te eten en Vanaf het vliegveld makkelijk te bereiken met Aerobus en metro.

Goed!

Jammer genoeg zat er wat schimmel in de douch..

De kamer was goed, bedden niet super comfortabel maar voor deze prijs is het prima! De locatie is perfect, +/- 5 minuten vanaf metro station Lesseps en 20 minuten naar Park Güell. Ik heb zelf 5 maanden in de wijk Gracia gewoond en het is geweldige niet super toeristische wijk. Met de metro 10 minuutjes naar het centrum Plaza Cataluña.

We hebben genoten van Barcelona

Schone lakens en een keurig opgemaakt bed, dat wel, maar de sprei die op het bed lag en de dekens waaronder we sliepen waren ronduit smerig. Vermoedelijk al jarenlang niet gewassen. En dan dat stof of de grond... Wij kregen de indruk dat de kamermeisjes onvoldoende tijd en middelen kregen om hun werk naar behoren te doen. De kamer rook intens naar schoonmaakmiddel uit een spuitbus. Daarmee moet het schoonmaken kennelijk snel gebeuren. Hoogste tijd voor een stofzuiger, een dweil en een wasmachine!

Vriendelijk personeel, altijd iemand aanwezig bij de receptie (ook in de nacht), gunstige prijs-kwaliteit verhouding. De kamers inclusief het sanitair zijn eenvoudig en het ontbijt eveneens maar het was allemaal ruim voldoende voor een twee-sterren-hotel. En ideaal: gelegen in een gezellige straat, volop eetgelegenheden, vlak bij de metro en een supermarkt.

Kregen gratis een grotere kamer als die we geboekt hadden.

Service was matig en verwarming deed het niet. Pas de tweede keer dat we er wat van zeiden werd er iets aan gedaan. De mannelijke receptionisten zijn niet vriendelijk en niet behulpzaam. Ook is het er erg gehorig.

Kregen gratis een grotere kamer als die we geboekt hadden. Vrouwelijke receptionisten was vriendelijk en behulpzaam, deed moeite voor ons.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Handdoeken en toiletpapier werden niet standaard 'aangevuld'

Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend Goede locatie / uitvalsbasis om Barcelona te verkennen

Het was voldoende, maar niet meer dan dat.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was zeer matig (weinig keus) en liet eigenlijk wat te wensen over. Verder miste ik in de kamers ook een handdoekenrekje en een stoel of kapstok.

De kamers waren in orde.

Voor alleen te slapen wat je in Barcelona ook doet washet net voldoenfe

Geen kamer gekregen zoals bij booking stond afgebeeld. Daar hadden ze maar 2 kamers van. Onze kamer was een upgrade maar dat was zeker niet het geval. Was een hostel kamer

Goed en goedkoop en leukeSpaanse buurt

De bedden sliepen goed maar waren wel wat wiebelig. Niet alle poten zaten evengoed vast

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De prijs kwaliteitverhouding is goed.

Dit hotel voldeed niet aan de verwachting die ik had.

De kamer die wij kregen (109) was niet een hotelkamer! Ongezellig, geen hoofdbord aan het hoofdeinde (vieze vlekken op de muur). Vreemde kamer........... meer voor personeel of anders. Ontbijt vond ik ook misleiding....... en ik weet dat je niet op de plaatjes moet kijken van wat je krijgt, maar plaats geen ontbijt foto's met overheerlijke croissants of andere zoete broodjes terwijl je gewoon casino klef brood krijgt en verpakte croissant of cake. Mijn advies is: stop die 5 euro gewoon in je zak (en ook ik weet dat dat niet veel geld is maar kun je wel beter besteden!), want overal in deze wijk (Gracia) kan je overheerlijk stokbroodje eten voor minder dat 5 euro.

Dit hotel voldeed niet aan de verwachting die ik had. Wij kregen als gezin met 2 kinderen een kamer die schoon was (dat was verder prima), maar de kamer zag eruit als een kamer waar je een vriendengroep in plaatst die alleen maar een bed nodig heeft. De muren waren niet schoon. De kamer zag er niet uit als een hotel kamer. Geen warm welkom dus.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Mooi hotel voor een redelijke prijs.

De matrassen waren hard, je voelde de veren in je rug. De ontbijtruimte zat vol met studenten.

Dichtbij de metro Lesseps en Parc Guell. Personeel zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

De aankomst was prima we werden netjes geholpen we konden...

na dat we betaald en uitgecheckt hebben. Konden we niet zoals aankomst ons koffer kwijt.. Er werdt heel onvriendelijk gedaan en moesten het maar uitzoeken met de koffer.. We zijn dus maar weggegaan..

De aankomst was prima we werden netjes geholpen we konden onze koffer kwijt omdat onze kamer nog niet beschikbaar was

• Beoordeeld op: 25 april 2017

De locatie van de accommodatie is goed.

Erg gehorig hotel, saai en gedateerd ingericht. Ontbijt was weinig keuze en variatie.

De locatie van de accommodatie is goed. Centraal met betrekking tot bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Een uitstekende uitvalsbasis

In de hoeken van de kamer lag wat stof maar in het algemeen was de kamer goed onderhouden. Wat mij betreft hoeven gebruikte handdoeken niet elke dag vervangen te worden. Ik heb niet in het hotel ontbeten. Het aanbod leek me niet veel soeps maar voor sommige mensen zal het ruim voldoen zijn.

Het hotel ligt in de aangename, volkse Gracia-wijk die nog niet getroffen is door het massatoerisme. Metrohalte Lesseps ligt in de buurt en halte Fontana iets verder zodat het stadscentrum snel en makkelijk bereikbaar is. Ik was gelogeerd in een vrij ruime kamer met 2 eenpersoonsbedden. Ze was eenvoudig ingericht. De geluidsisolatie is wat mij betreft voldoende. Zoals de naam het verraadt, is het een studentenhotel maar daar had ik weinig of geen (geluids)hinder van. Een positieve ervaring tegen een redelijke prijs.

Geweldig naar ons zin gehad

Zoals vaak waren de matrassen hard met duidelijk voelbare veren beslist niet comfortabel. Het hotel is erg gehorig, volgens ons hadden we pech boven ons waren ze tot 02.00 uur een olifant en een neushoorn de flamenco aan het leren, de nachte erop (weekend) was het gelukkig rustig. Wat ook jammer is dat het heel moeilijk is om de kamerdeur zachtjes dicht te doen (door de sluiting ervan).

Leuk hotel goed gelegen schoon maar gedateerd , aardig en behulpzaam personeel, mooie kamer, Ontbijt goed, en ruim voldoende,voor wat je kan, en mag je verwachten voor 5 euro.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

prima gehad het weer werkte goed mee. locatie prima

het personeel achter de balie was prima en behulpzaam. personeel van de kamers en ontbijtruimte waren echt niet vriendelijk.

De kamer was prima en voldoende. de badkamer was niet helemaal schoon de kamer werd iedere dag opgeruimd maar niet schoongemaakt, zoals de wastafel en douche. maar prijs-kwaliteit prima.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Eenvoudig maar goed en schoon hotel.

Ontbijt was niet overdadig maar goed, voor vijf euro mag je ook niet teveel verwachten. Naar het centrum is het minstens een half uur lopen maar voor wie goed ter been is prima te doen.

Prima hotel, ligt in rustige buurt en dichtbij metro. Leuke winkeltjes en pleintjes met eethuisjes en terrasjes op loopafstand. Goed en modern sanitair in superior kamers. Geef een tientje meer uit per nacht voor superior want de gewone kamers schijnen erg kleine badkamers te hebben.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Locatie is prima, comfort is gemiddeld

De bedden zijn te hard.

Locatie is prima, Gracia is een leuke wijk die doet denken aan de Pijp in Amsterdam. Superior room bleek een standaard kamer met balkon en een andere kledingkast te zijn.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Een goed basic hotel. Wat er nodig was was er. De locatie is perfect voor een barcelona bezoek.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Onbijt buffet. Op het plaatje en in de informatie staat het beter vermeld dan het in werkelijkheid is. De ontbijtzaal is studentikoos. De placemats werden tussendoor niet afgenomen evenals de tafels.

Ruime kamer. Goed bed Schoonhouden sanitaire. Voldoende baddoeken op tijd verschonen beddegoed.. Een dakterras. ( moeilijk bereikbaar ) Wel weinig ligstoelen. De ligging van het hotel is prima. Metro, bus, Parc Guel etc.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Zeer veilige parking!

Kamer in achtergebouw was groot (4 bedden en slechts 2 nodig), maar ZEER basic! Geen hotel, maar jeugdherberg voor de prijs van een hotel. Ontbijtruimte is ongezellig en tafels waren nog vies van vorige gebruikers.

Zeer veilige parking (tegen betaling) met gesloten poort. Daarom geschikt voor enkele dagen op doorreis. Dicht bij metro en rustige buurt. Ontbijt is oké (voor die lage prijs).

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Te weinig comfort, te ver van het centrum, te weinig gezonde etenswaren voor het ontbijt.

De kamer was niet echt comfortabel.

De kamers zijn wel erg basic.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

armzalige kamer, nauwelijks zonlicht, personeel niet zo vriendelijk

Ontbijt was slechtste ooit genoten, koffie, sap, broodjes, niet doen!

goede prijs-kwaliteit verhouding

een balkon

kamers waren netjes en schoon

de lucht in de kamer .

kamer en oersobel

de lucht in de kamer .vize randen in badkamer

Top verblijf

Matras was erg hard.

Kamer was ruim en netjes. Personeel was vriendelijk. Prima hotel.

Schoon, netjes en rustig voor een mooie prijs.

De rust.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Hoge verwachtingen maar minder gekregen.

De kamer

• Beoordeeld op: 29 december 2017

iedereen aanbevolen

ze waren super goed , vriendelijk, behulpzaam , attent,

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Bedden waren wat hard.

Gràcia is een gezellige wijk. Niet echt toeristisch.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Leuke buurt, goede kamers.

Muffe dekens

Prijs-kwaliteitverhouding zeer goed, aardig personeel.

Mwah

Hele harde bedden

5 minuten lopen naar metrostation Lesseps

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Schoon maar sfeerloos hotel

Afstand tot het centrum, niet op loopafstand, vond het hotel ongezellig, had geen sfeer

Het was schoon en netjes

Goed, maar ontbijt viel tegen

Het ontbijt: weinig keuze

De verse handdoeken elke dag

Rustige accommodatie op prima locatie

Slechte bedden, tot 2 x toe handdoekwissel vergeten en te weinig toiletpapier aangevuld.

Perfecte locatie, goed ontbijtje voor de prijs, ruime kamer.

prima uitvalbasis om Barcelona te bezoeken

Ontbijt was eenvoudig maar goed, de service was prima. Vriendelijk en gastvrij.

de buurt was erg gezellig en lokaal.

apart geurtje.

de buurt was erg gezellig en lokaal. minder toeristisch.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

De douche was lekker groot. Het ontbijt was redelijk , maar niet uitgebreid. Was er erg schoon, en de kamers werden iedere dag schoon gemaakt.

Prima hotel in een goede wijk.

Voor die prijs, niets

Kamer had een airco met terras. Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

redelijk

ontbijt

airco

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het schoonmaken van de hotelkamer had beter gekund

Goede ligging van het hotel (nabij metro), prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Prima ontbijt

Heerlijk hotel voor een citytrip

Het hotel is wat gehorig en de bedden zijn oncomfortabel.

Schoon en de locatie is perfect! En het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

De prijs en locatie

De bedden waren zeer slecht!

De prijs en locatie

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Een leuke vakantie gehad, in een fijn hotel!

Ontbijt mag uitgebreider.

Mooie nette kamer, maar vooral erg schoon. Personeel erg vriendelijk en altijd bereid je te helpen.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Vriendelijk personeel .

De bedden waren hard, je hoort alles van de kamers naast ons

Vriendelijk personeel . Douchekop kapot,zelfde dag gemaakt;)

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Redelijk hotel

Ontbijt en bedden

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

we hadden de kamers gereserveerd maar bij aankomst had men...

we hadden de kamers gereserveerd maar bij aankomst had men de kamers weggegeven met allerlei onduidelijke excuses. Stonden we daar met 8 personen. De service van Booking.com was geweldig, uiteindelijk was er een beter hotel met prima kamers.

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

de receptie medewerker, we waren snel ingecheckt.

k had graag geweten dat de gemeenschappelijke keuken in een bijgebouw is. en dat ook daar een waterkoker is. de koffieautomaat was (helaas) stuk. het water in de douchebak wilde niet weglopen. de matras sliep niet prettig.

de receptie medewerker, we waren snel ingecheckt. de lift en het Franse balkon bij de kamer. goede koffie bij het ontbijt. een locatie waarbij je snelle verbindingen hebt met de bezienswaardigheden. winkel (DIA) in dezelfde straat. de kamer was redelijk geluidsarm.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Schone kamers, raam wat open kon, elke dag schone handdoeken.

Ontbijt was eenzijdig en niet uitgebreid, er was geen bar dus er was geen gelegenheid om in het hotel te zitten en wat te drinken, de matrassen waren hard.

Schone kamers, raam wat open kon, elke dag schone handdoeken. Vanaf het hotel was het nog geen 5 min lopen naar de metro.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Airco deed het niet en daardoor moest het raam open.

Airco deed het niet en daardoor moest het raam open. Lawaai op straat was echter niet prettig. Lokatie echter prima. In straat veel leuke restaurants.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Het was een prima hotel voor een stedentrip.

Het was een prima hotel voor een stedentrip. Over het ontbijt kan ik niets zeggen, wij zijn telkens buiten de deur gaan ontbijten, tussen de locals. Metro lesseps is in de buurt vandaar met metro naar de bezienswaardigheden. Dichter bij centrum is natuurlijk fijner maar daar is de prijs dan ook naar.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Dicht bij metrostations

Hotelontbijt is niet aan te bevelen, maar voor een paar euro extra heel goed in de buurt te krijgen

Dicht bij metrostations leuke buurt en gezellige restaurants

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

De douche was erg goed.

Het ontbijt viel erg tegen. Brood moest geroosterd worden anders was het niet te eten. Weinig beleg. Eieren, worstjes, etc waren koud en zelfs het gebakken ei was taai. Alleen de koffie viel mee. Bedden waren net houten planken.

De douche was erg goed.

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

No nonsens hotel gelegen in een leuke wijk.

Het ontbijt is niet echt bijzonder.

No nonsens hotel gelegen in een leuke wijk. 2 metro stations op loopafstand. Prima prijs kwaliteit verhouding. We komen hier terug.

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

Uitstekende kamer gelegen in de super gezellige wijk Gracia...

Uitstekende kamer gelegen in de super gezellige wijk Gracia en dichtbij metrostation Fontana. Met de metro sta je zo bij de hot spots van Barca, dat is hoe de Barcelonezen hun stad ook wel noemen. Gracia biedt tal van leuke winkeltjes, barretjes en leuke restaurantjes die binnen elk budget past. De kamer was geluiddicht en met de gordijnen dicht zo donker als de nacht. Dus af en toe op een klokje kijken is noodzakelijk anders heb je geen idee hoe laat het is. Als je een raampje open deed hoorde je de wereld rond je heen. Al met al super hotel!

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Op loopafstand van metrostation LESSEPS en makkelijk te...

Het hotel kan nog wel eens gehorig zijn.

Op loopafstand van metrostation LESSEPS en makkelijk te vinden. Gelegen in een rustige straat, maar wel op loopafstand van Park Guell. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 27 januari 2016

Vlak bij de Metro (Lesseps) en gelegen in rustige omgeving.

Vlak bij de Metro (Lesseps) en gelegen in rustige omgeving. Voldoende café- en eetgelegenheden op loopafstand. Een paar stops met de metro en je bent hartje stad.

• Beoordeeld op: 25 januari 2016

Eigen parkeerplek.

Niet net onderhouden kamer. Scheuren in de muur, gaatjes in de vloer, en een te kleine douche, waar overal in de badkamer/toilet nat van word.

Eigen parkeerplek. Goed behulpzame personeel.

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Lekker bed, fijne douche en locatie is uitstekend

Ontbijt was niet zo lekker. Bacon en worstjes waren heel vet en zout (maar dat is op meer plekken in de stad zo), en het was niet uitgebreid. Maar wel te doen.

Lekker bed, fijne douche en locatie is uitstekend

• Beoordeeld op: 2 november 2015

ruime kamer, dakterras, ligging in de wijk Gracia: niet al...

dat je voor bewaren van je spullen in de hotelsafe extra moet betalen; in BCN kun je echt niet met je pasjes etc over straat, dus dit is een verkapte prijsverhoging

ruime kamer, dakterras, ligging in de wijk Gracia: niet al te toeristisch, wel levendig en gezellig

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Hotel ligt dicht bij de metro, is erg schoon en de kamer was...

Hotel is wat ver van het centrum: hou je van lopen door een (onbekende) stad is het te doen en anders is de metro om de hoek! Douche kop in de badkamer was aan de oude kant wat er voor zorgde dat er vrij weinig water door kwam. Dit waren de enige 'minpuntjes'. Mocht ik namelijks nog een keer naar Barcelona gaan dan boek ik zeker nogmaals een kamer in dit hotel!

Hotel ligt dicht bij de metro, is erg schoon en de kamer was ruim. Daarnaast is de prijs-kwaliteit verhouding erg goed zeker om te bedenken dat de kamer ook een erg groot balkon had!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Het hotel heeft een goede ligging tov het centrum.

Het hotel heeft een goede ligging tov het centrum. Het ligt dicht bij een metro station. Een prettige buurt met veel leuke winkels en eet gelegenheden. De bedden waren naar onze mening iets te hard. Verder super schone kamer en vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 14 september 2015

locatie is top: leuke buurt, dicht bij metro, wandelafstand...

De bedden zijn hard. Toegewezen kamer was klein en ongezellig en de Airco was stuk. We kregen de dag erna wel zonder problemen een nieuwe kamer met werkende airco. Deze was ook veel iets groter. Het ontbijt is helaas echt heel slecht. Geen verse producten, zelfs geen vers brood. Dat is erg jammer.

locatie is top: leuke buurt, dicht bij metro, wandelafstand park Guell. Veilige parkeerplaats voor onze auto (wel tegen betaling) Kamers zijn proper. Wifi-verbinding is goed.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Prima kamer, perfecte aansluiting op de metro, station op...

Ontbijt was niet bijzonder voor de prijs per persoon. Vandaar dat we hier ook geen gebruik van gemaakt hebben, voldoende alternatieven in de omgeving (bakker, supermarkt om de hoek etc)

Prima kamer, perfecte aansluiting op de metro, station op een paar minuten lopen afstand van het hotel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Location is good, Metro is nearby as well as the shops at...

Beds are way too hard. Everything looks cheap, it would have been easy to create a better atmosphere at the same cost.

Location is good, Metro is nearby as well as the shops at the Passeig de Gracia.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Goede kamers en behulpzaam personeel

Neem geen ontbijt. Een hoge prijs en je krijgt er niets voor. Op minder dan 5 min lopen zitten bakkers met heerlijke broodjes (uit de acc naar rechts en bij de grote weg weer rechts)

Goede kamers en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 4 mei 2015

Aardig en zeer behulpzaam personeel en goede ligging in de...

Matrassen aan de harde kant, maar daar willen we eigenlijk niet over klagen. Heeft vaak te maken met persoonlijke voorkeur.

Aardig en zeer behulpzaam personeel en goede ligging in de stad. @Bart, thank you en greetings!

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.