Beoordelingen over Hotel Restaurante Casa Julia 3-sterren

Avenida Constitución, 30, 03792 Parcent, Spanje

#1 van de 1 hotels in Parcent

Hebben hier 6 nachten geslapen.

Ontbijt is goed maar er mag iets meer variatie zijn. Was 7 dagen het zelfde ontbijt. Matrassen zijn met zo een soort veering en deze kunnen soms wel storen. Ondanks dat hadden we toch onze nachtrust. Als je s’avonds of s’nachts terug aan het hotel komt dan moet je bellen om binnen te kunnen. We hebben toch eens voor gehad dat we 5 keer hebben gebeld en een aantal keer hebben moeten kloppen voor we binnen konden. Dit vonden wij minder handig.

Hebben hier 6 nachten geslapen. Typisch Spaanse stijl in een echt spaans stadje in de bergen. Kamer is alle dagen netjes gekuist. Zeer vriendelijk ontvangst. Familiale sfeer. Wordt uitgebaat door een famillie en dit trekken ze ook door naar de klanten. Hebben gevraagd om eens de typische Spaanse hesp bij het ontbijt te hebben en deze was er de volgende dagen altijd bij. Vanuit dit hotel ben je na ongeveer 30min a 1u rijden met de auto in gandia, denia, calpe, Benidorm, moreira. Bezoekje aan de fonts de l’algar is ook de moeite waard. Was bij ons wel vrij druk en hierbij raad ik aan om van die snorkelschoenen bij te hebben en dit te doen met kinderen die kunnen zwemmen. Ook op ongeveer een uurtje van het hotel met de auto.

Nooit meer. Geen suite voor 119 euro waardig.
    • Classic Suite

Kwamen aan in ijskoude kamer om 8 uur s'avonds. Ontbijt zeer slecht, geserveerd in een koude opslagtent van fietsen en troep.Alleen jam ,toast en oud fruit op een schaal,dus niet om te eten. Koffie en thee niet om te drinken en zijn gaan ontbijten in een ander dorp.

Prima als doorreis hotel
    • Classic Suite

Ontbijtruimte, overdekt terras. Beknopt ontbijt, typisch basis Spaans toast, fruit yoghurt kaas hesp...

Vriendelijke uitbater. Charmant gerestaureerd, lijkt heel oud maar alles is functioneel en authentiek Airco was echt nodig

Bezoek aan de bergen van Costa Blanca. Must do restaurant.

Kamers eenvoudig. Maar zeker 3*

Heel prijsgunstig en goed restaurant. Mooi typisch gebouw, goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

aangenaam overnachtingshotel. Warme maaltijd is geen aanrader, ontbijt zeer karig

taalvaardigheid van personeel. Nauwelijks Engels verstaan, niet spreken, hoteleigenaar kon zich net behelpen in Engels.

zeer mooie kamer, zeer netjes

• Beoordeeld op: 16 december 2015

Uitstekend restaurant, menu's 19€ en 22€.

Ontbijt mocht iets uitgebreider zijn. Achteraf bekeken toch wel wat afgelegen. Restaurant tweede dag gesloten (waren enige klanten) maar gelukkig leuke bar op 10 min. stappen

Uitstekend restaurant, menu's 19€ en 22€. Oud herenhuis dito ingericht, voor liefhebbers. Patron (iets te) vriendelijk en gedienstig.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

De kamers zijn gelegen rond een betegeld atrium, en zijn erg...

De kamers zijn gelegen rond een betegeld atrium, en zijn erg gehorig.