Beoordelingen over Eurostars Rey Don Jaime 4-sterren

#69 van de 101 hotels in Valencia

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Ligging t.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Liften werken niet en erg traag. Fitness apparatuur een lachertje. Let op voor je hoofd. Bij de trappen plafond erg laag. Kamers zien er op het oog leuk uit. Maar moeten echt worden opgeknapt

Ligging t.o.v. Stadscentrum en strand. Super ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

De schoonmaaksters hadden het erg druk, dus toen we om 18,00 nog geen schone kamer hadden, zelf maar om wat schone handdoeken gevraagd, verder geen probleem

Mooie ruime kamers, goed ontbijt. Net iets buiten het centrum, maar nog wel op loopafstand. Lekker zwembad en goede fitness faciliteiten

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Zeer centrale ligging en vriendelijk personeel
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamer waren perfect , proper en voldoende groot.. Goede parking onderin het gebouw. Zeer centraal gelegen voor alle activiteiten. Altijd taxi voorhanden

• Beoordeeld op: 29 september 2018

verouderd maar zeer proper hotel

is toch een verouderd hotel, zie je vooral aan het sanitair-badkamer. maar alles was wel zeer proper. Het bed stond op wieltjes, zelfs als je je omdraaide bewoog het bed. Wel horige kamers...

propere kamers, uitgebreid ontbijt, openbaar vervoer dicht bij het hotel, prijs-kwaliteit is zeker goed

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Fijn verblijf

Het hotel gaf aan dat ik geen ontbijt geboekt had en met uitchecken dat ik de rekening nog moest betalen. Ik had alles vooraf betaald via Booking. Dat het ontbijt niet bij geboekt was werd ook aangegeven naar andere gasten die via Booking geboekt hadden. Waar ligt de fout?

Heerlijk ontbijt. Uitgebreid en gezond

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima hotel op perfecte locaie met paar aandachtspunten

Zwembad aan kleine kant. Geur van riool in eerste kamer, hebben overigens andere kamer gekregen.

Ontbijt heerlijk. Service prima! Direct oplossen van een geconstateerd probeem. Zeer vriendelijk personeel. Locatie in Valencia!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Personeel was vriendelijk.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Bij aankomst werd verteld dat de standaard bedden 135cm breed waren!. Ik vertelde dat we 2 eenpersoonsbedden hadden gereserveerd. Die hadden ze niet meer, maar toen kregen we een kamer met een bed van 160 breed. Er werd nog bij gezegd dat we er deze keer niet extra voor bij hoefde te betalen?

Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Vergane glorie

Alle hoofdliften waren buiten werking gedurende de 2 dagen verblijf (i.v.m. schade van onweersbuien) Gasten moesten gebruik maken van 2 serviceliften Alle tv-kanalen waren uitgevallen gedurende de 2 dagen verblijf (i.v.m. onweersbuien) Ondanks de vele beloftes, konden niets worden hersteld Geen verontschuldigingen (of compensatie) tijdens uitchecken Hygiëne laat te wensen over; vieze en stoffige airco-roosters

Een groot professioneel hotel.

Boven op het dak (7de etage) bevindt zich een klein zwembad met ligstoelen. Deze ligstoelen zijn snel bezet en er zijn verder nauwelijks mogelijkheden bij het zwembad te zonnen.

Hotel Eurostars Rey Don Jaime bevindt zich nabij het stadspark in de rivierbedding met de moderne architectuur, waarin musea en het Oceanografic zijn gevestigd en op 20-25 minuten van het oude stadscentrum van Valencia. Het is een groot hotel, de kamers zijn ruim van opzet. De badkamer heeft een douche in bad. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.

De vriendelijkheid van het personeel en zeker zeer...
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Geen koffie/ thee faciliteiten op de kamer. Toilet ruimte echt te krap voor lange mensen zoals ik.

De vriendelijkheid van het personeel en zeker zeer behulpzaam.

harststikke fijn door de stad en het hotel

de computer, het toetsenbord was namelijk niet compleet en alle teksten waren in het Spaans, niet bijvoorbeeld in het Engels. Niet iedere receptionist sprak Engels.

het peroneel was erg hoffelijk en dienstbaar, de douche , die niet funtioneerde werd direct gerepareerd toen het gemeld werd. In het ontbijtrestaurant werden tekorten na meleding direct aangevuld.

Mooie kamer, redelijk ruim.

Inchecken ging soepel, maar uitchecken was een crime. Er stond een enorme rij mensen die tegelijkertijd wilden inchecken/uitchecken en er stond steeds maar 1 persoon achter de receptie. Niet prettig als je een vlucht moet halen.

Mooie kamer, redelijk ruim. Verder weinig gebruik gemaakt van de faciliteiten, maar er was een restaurant, bar, volgens mij zelfs ergens een zwembadje.

Hotel was gelegen op een zeer goede locatie en alles was...

Niets slecht op aan te merken.

Hotel was gelegen op een zeer goede locatie en alles was makkelijk bereikbaar met de bus die om de hoek stopt. Het hotel was helemaal in orde.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Het hotel ligt op een fijne locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Kamer was erg klein en keek uit op......niks eigenlijk.Het bed was echt klein(smal) dit moet gewoon niet kunnen. Zet gewoon in alle kamers 2x1 pers bedden dan heb je ook een normaal formaat 160. Wij zijn allebei niet groot, ik wil het wel eens zien bij mensen die wat 1.85 zijn. Het ontbijt was perfect alleen het ei in de warmhoud bakken was verschrikkelijk....iedereen deed de deksel open en ook weer dicht......het ei lag echt in t water!!! En ik miste n gekookt eitje.....bij ieder ontbijt hoort een gekookt eitje naar onze mening.

Het hotel ligt op een fijne locatie.....niet in de drukte van t centrum maar je bent er wel zo. Je bent vanuit t hotel ook zo bij t strand......met de fiets is het ideaal.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Een topvakantie op een toplocatie

Niets op aan te merken.

De kamers waren goed onderhouden en het hotel bevond zich op een goede plaats met vlakbij tennis en padel terreinen. Het zwembad was een ideale verfrissing na een dag de stad te verkennen.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Valentia is een schitterende stad! Aan te bevelen hotel!

De badkamer is sterk verouderd! Kranen zijn niet zeer proper! Rondom het zwembad kan ook beter!

Op wandelafstand van de gebouwen van Calatrava en op enkele minuutjes wandelen bus 19 richting centrum en richting strand! Zwembad op het terras is zeker een pluspunt! Zeer uitgebreid ontbijt! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Kamer 339 had een rioollucht kon helaas geen andere kamer...

Kamer 339 had een rioollucht kon helaas geen andere kamer krijgen voor die dag alles zat vol. De volgende dag kamer 706 precies naast het zwembad veel lawaai met stoelen en muziek. Erg groot hotel te grootschalig. Verder was het personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prima hotel met goede ligging om Valencia te bezoeken.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Het bed had wel een zeer harde matras, toen we na ons verblijf dit melden aan de receptie kregen we te horen dat we een topping hadden kunnen krijgen, spijtig dat dit niet bij aankomst werd gezegd.

Prachtige kamer, zeer net en comfortabel. De ligging van het hotel is zeer goed, Zeer vriendelijk personeel welke je wegwijs maakt om Valencia te bezoeken. Lekker en voldoende keuze bij het ontbijt. Leuk zwembad op het dak met volop zon. Als we nogmaals Valencia bezoeken komen we hier zeker terug.

Prima verblijf voor een weekend Valencia

Het zwembad viel tegen ten opzichte van de foto's. Was erg klein en lag vol mensen. (Wij vonden dit echter niet erg want gingen naar het strand) Ook de gym stelde niet veel voor.

De kamers waren netjes en schoon. Wel waren de bedden redelijk hard. Er was goede airco. Het ontbijt was uitgebreid en lekker!

Erg centraal gelegen, waardoor op de fiets alles goed...
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Veel te klein zwembad. Zeer weinig bedjes (vechten voor een bedje). Zeer onhygienisch. Verder zat er iemand te blowen en was enorm luidruchtig en irritant bij het zwembad en daar iets over gezegd tegen een dame van de bar en die zou er iemand bijhalen van de receptie/beveiliging, maar niemand gezien. Iedereen had last van deze mensen.

Erg centraal gelegen, waardoor op de fiets alles goed bereikbaar was.

Goede ligging.

Bedden waren een beetje hard en onze douchekop zat los

Goede ligging. Bus stopt bijna voor de deur van het hotel en je bent zowel makkelijk op het strand als in het centrum. Voor 9 euro per dag een erg uitgebreid ontbijt. Kamers zijn schoon en worden iedere dag ook weer schoongemaakt.

Wij vonden het een superverblijf en hebben genoten.

Het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid. Kamers ook heel comfortabel en schoon . Zwembad klein maar fijn om na een warme dag even in af te koelen.

Perfect stay!

Was jammer dat er s'avonds geen entertainment was. En het zwembad was heel klein. Ook geen (gratis) shuttlebus naar het strand.

Super netjes, kamers werden dagelijks schoon gemaakt en elke dag schone badlakens. Uitgebreid ontbijt voor redelijke prijs. Veel is op op ong. 20 min. loopafstand te doen.

Prima hotel, goede ligging t.o.v. Centrum en strand.

Incheck-procedure kan efficienter. Inchecken kan vanaf 14.00 uur. Om 14.45 uur waren de kamers nog niet klaar en was inchecken niet mogelijk.

Heerlijk ontbijt. Goede ligging t.o.v. het centrum en strand. Tegenover hotel kan je gelijk de fietsroute (Turia) oprijden. Fietsen kunnen in de p-garage ‘gestald’ worden.

comfortabele, luxueuze kamer

zwembad veel te klein voor de grootte van het hotel, hebben er nooit gebruik van kunnen maken, jammer want dit was een van de criteria bij de hotelkeuze

comfortabele, luxueuze kamer vriendelijk personeel zeer uitgebreid ontbijt

prima voor stedenreis

Lokatie niet dicht bij openbaar vervoer. Fietsen aan overkant van hotel dus geen gemis. Zwembad viel tegen, klein en erg warm.

Ontbijt volledig en anders vragen. Airco prima.

Net Hotel met prima ligging, met de fiets zo in de stad!

Het hotel was in het algemeen wat gehorig. Het zwembad is klein voor de grote van het hotel.

De kamer waar we de eerste nacht in verbleven was erg gehorig, dit doordat er een (gesloten) deur naar de kamer langs ons was. Dit de volgende dag gemeld en uiteindelijk toch een andere kamer gekregen. Deze kamer was ruim netjes en niet gehorig. Ontbijt in dit hotel was goed, grote keus en er was ook lekker vers fruit aanwezig. Wij hadden een fiets gehuurd om de stad zo te ontdekken, langs het hotel een net fietspad waarmee je zo de stad in fietst. Het park wat aan de andere kant van de weg loopt is zeker een aanrader, te voet of met de fiets.

Fijn hotel.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De glazen deuren in hotel (inkom en ingang diner) mogen iets meer gepoetst worden. Er stonden namelijk veel vingers op, dit zijn kleine details maar doet veel.

Fijn hotel. Mooie moderne kamers. Ontbijtbuffet goed. Eigenlijk wel fijn dat het tussen het centrum en de kust ligt zo ben je overal kort bij. Er stopt een bus kort aan het hotel waarmee je op 10 min in het centrum bent en binnen 10 min in aan de kust.Ook is het fijn enkele dagen fietsen te huren, dit kan echter wel niet in het hotel , maar er zijn voldoende fietsverhuur zaken in de buurt. Je kan je fiets veilig en gratis parkeren in de ondergrondse parking van het hotel.

Onze vakantie was geslaagd in deze toplocatie.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

De kleine broodjes die je moest je in de broodrooster steken om krokant te zijn vond ik een minpunt. Beter enkel grote verse stokbroden.

Het ontbijt was heerlijk en de kamers waren ruim en kraaknet. De gasten kunnen aan de receptie geniet van een fris, gratis drankje.

Ontbijt was goed.

De openbare wc was niet schoon.

Ontbijt was goed. Het is een ruim en mooi hotel. Locatie goed. We waren twee uur te vroeg in het hotel, maar werden heel goed geholpen. Ze gingen gelijk kijken of er een kamer beschikbaar was. Kamers werden goed schoongehouden. Aardig personeel.

Oké, voor stedentrip maar dan had het een stuk goedkoper moeten zijn.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

In eerste instantie een zeer kleine kamer toegewezen gekregen met 2 persoonsbed van 130 cm. Uitzicht op andere kamer en badkamer zo klein dat je niet goed van toilet gebruik kan maken. Na klacht grotere kamer gekregen maar in beide kamers deed de airco en koelkast het niet goed. Zwembad op dak is klein en ongezellig.

De lokatie is goed, bus vertrek vlak bij en er staan altijd taxi’s voor de deur. Ontbijt is prima.

Leuke locatie en super personeel

De kamers waren vrij klein, maar voldoende groot voor een citytrip waarbij je de hele dag uitstappen maakt.

Het hotel ligt vlak bij het Turia park, geschikt voor wandel- of fietsuitstapjes. Het personeel is heel vriendelijk en helpt je verder met al je problemen.

Heerlijk verblijf gezien de prijs/kwaliteitverhouding

Erg warm op de kamer 's nachts. Geen airco

Heerlijk ontbijt en lekker zwembad erbij! Kamers precies zoals op de foto's weergegeven. Zo wandelend het park in naar het operagebouw.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in deze prachtige stad!

Gezellige aankleding om het zwembad is er niet. Een paar mooi gevulde plantenbakken zou het geheel aantrekkelijk maken om er even te relaxen. Het zwembadwater was erg koud. Vergeleken met de luxe in het hotel, viel het zwdmbadedeelte tegen. We hebben heel veel gereisd, wereldwijd en weten dat het heel anders kan ookal is het een zwembad op hét dak.

Het ontbijt was goed en uitgebreid. Een goede start van de dag! De kamers mooi modern, ruim en schoon. Het hotel ligt centraal t.o.v. de stad en het strand. Aan de rand van het prachtige Turia park. Bus op de hoek, naar stad en strand. 1.50 euro pp Fietsverhuur vlakbij. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prima, zeker voor de vier dagen die we er verbleven. Nu nog een groter bed in de kamer....
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

De grootte van de kamer en het bed. Dit is veel te smal voor doorsnee gasten.

De ligging is super, zowel lopend als met de fiets zijn alle bezienswaardigheden en het centrum goed en snel te bereiken. En het ontbijt is top.

Een heerlijke stedentrip gehad, hotel zou ik zo weer boeken.

Ondanks dat wij er geen gebruik van hebben gemaakt, zag het zwembad en omgeving( dakterras) er ongezellig en klein uit. dit is ook het einge minpuntje van het hotel

Een zeer uitgebreid ontbijt , er werd continu aangevuld en opgeruimd. zeer net en behulpzaam personeel. Hop on hop bus stopt voor de deur, aanradar om op een handige manier de stad te bezoeken.

Super !

De stalling van onze gehuurde fietsen kon in de parkeergarage. Om daar weer uit te komen (bult op tussen de autos door) was gevaarlijk en heel erg steil)maar we hebben ons gered. Voor mensen die slecht ter been zijn of op leeftijd... niet te doen!

Stedentrip Valencia. Heerlijk hotel. Prachtig qua aankleding, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel. Echte aanrader.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Comfortabele ruime kamer, uitstekende bedden, uitstekend...

Geen zon aan het zwembad na 17u30

Comfortabele ruime kamer, uitstekende bedden, uitstekend buffetontbijt, vriendelijk personeel zowel aan de receptie als aan de bar

Goed verzorgd

Zwembad was gesloten wegens verbouwing, midden in seizoen. Normale openingstijden zwembad + fitness: 10-22. Een nogal late start. Dit doe ik op vakantie normaliter vóór ontbijt.

Hotelpersoneel was goed. Ontbijt zeer uitgebreid. Wel hier en daar achteraan zitten; we hadden een knappe kamer gereserveerd, maar kregen in eerste instantie een kamertje dat voor een verblijf van 13 nachten klein genoemd mocht worden. Toen we dat vroegen, kregen we direct een betere kamer. Daarvan was de douchekop lam. Reparatie aangevraagd. Toen we voor een sterfgeval na twee dagen terug moesten, werden we uitstekend begeleid en kregen we een 'refund' aangeboden. Netjes!

Super geweldig TOP

Geen terras buiten en geen mogelijkheid om bij het zwembad een drankje te bestellen.

We zijn volledig in de watten gelegd door het personeel van dit hotel. Top top top

Heerlijk ontspannende reis

Op onze kamer stond de wc achter de badkamerdeur. Het was moeilijk om in de badkamer te komen indien er iemand op toilet was. Het zwembad en sportfaciliteiten waren gedurende ons verblijf niet beschikbaar wegens onderhoud. Men had dit niet op voorhand gecommuniceerd wat wel erg jammer is

Uitgebreid ontbijt. De kamer werd elke netjes gepoetst

3,5
    Tegenvaller

De locatie was gekozen omdat er als extra een zwembad was met ligstoelen. Wel wat weg van het oude stadscentrum maar we kozen hier toch voor omwille van het zwembad, ook van de ligstoelen konden we geen gebruik maken.Dat was net gesloten voor de 3 dagen dat wij er waren. Werd geen info over gegeven, als we ernaar vroegen werden we afgewimpeld en geen compensatie. Personeel niet echt hulpvaardig. Problemen met slot van de kamer, kuisploeg had onze dur ook een keer niet op slot gedaan... Wat amateuristisch voor een hotel van die omvang...

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Ontbijt prima met veel fruit.

De service aan de balie. Onze terugvlucht werd geannuleerd en geen kamer beschikbaar was voor een nacht. wij wilden niet naar het andere Eurostar hotel en werd er niets meer gedaan.

Ontbijt prima met veel fruit. Goede bedden.

Valencia is top in de lente!

terras met zwembad kon beter afgewerkt worden.

prima ontbijt met veel vers fruit! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging prima halverwege oude stad en stranden, naast het Turia-park ideaal voor een wandel- of fietstocht.

Fijn hotel, prima ligging, voor herhaling vatbaar
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

De afzuiging in de badkamer, was snel warm en de douche deur klemde heel erg, waardoor hij slecht dicht ging

Ontbijtzaal was ruim, en ontbijt zag er prima uit en smaakte goed. Vriendelijk personeel en de ligging was perfect, met om de hoek een bushalte (binnen 10 minuten in het centrum) Tip: fietstocht boeken bij Bajabikes, onder leiding van een Nederlandse gids! Was erg leuk!

Buiten een paar minpuntjes toch een zeer aangenaam verblijf gehad

Slecht bed, veel te harde matras en te beweeglijk. Lawaaihinder door constructie tegenover hotel.

Super ligging, ook heel dicht bij openbaar vervoer, goede prijs kwaliteit

Schoon hotel, vriendelijk personeel, comfortabel bed en...

Schoon hotel, vriendelijk personeel, comfortabel bed en ruime badkamer met alles erop en eraan. Hotel ligt in een nette buurt net buiten het centrum (ideaal als je niet in een drukke centrum wilt verblijven).

Verblijf was super

Dat de kamer laat schoongemaakt werd soms pas om half 4 en ook wel eens geen schone handdoeken gekregen en dan na vier keer bellen eindelijk nieuwe kregen.

Super locatie

Een prima hotel op een goede licatie in een geweldige stad.

Bij inchecken bleek de reservering niet bekend, gelukkig waten er nog wel kamers beschikbaar. Een van de pasjes om de deur te openen bleek niet te werken. Na 2 keer bij de receptie hiervoor terug te zijn geweest en het nog steeds niet werkte hebben we het maar zo gelaten.

Het ontbijt, zeer uitgebreid met allerhande brood, beleg en vers fruit. Locatie prima, evenals de kamers.

Fijn, modern hotel met goed ontbijt!

De ligging was minder (eerste metro was ongeveer 15 minuten lopen)

Goede kamers, uitgebreid ontbijt (alleen geen gekookte eieren, was wel een minpuntje). Vriendelijk personeel

Rustige ligging doch centraal,vriendelijk personeel,goed ontbijt.

Douche in kamer was veel te smal,douchescherm hield water niet tegen. Chaotische drukte om een plaats bij het ontbijt te vinden. Geurhinder in de badkamer.

Ontbijt was goed,veel keuze en verse producten. Mogelijkheid om vroeg in te checken

Leuk hotel met vriendelijke bediening en lekker, uitgebreid ontbijt.

De prijzen van de minibar. Maak deze normaal en niet te hoog. Dan zal hier veel meer gebruik van gemaakt worden.

Ontbijt zeer uitgebreid en lekker. Dit maakt het verblijf al meer dan waard.

Voldeed geheel aan onze verwachtingen!
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

We misten een balkon; verder hadden wij een twee-persoonsbed van 140 cm, maar hadden beter 2 bedden kunnen nemen. Was een beetje te smal voor ons. Maar hier hadden wij zelf bij de boeking beter op moeten letten, niet de schuld van het hotel. Voor ons een dikke 8 voor dit hotel!

Ontbijt was prima, veel keuzes, op tijd bijgevuld, vriendelijk behulpzaam personeel, schoon; centraal gelegen, 15 min (met de bus) naar het centrum alsook naar het strand.

Ben hier eerder geweest en was het beter
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Onze slaapkamer was bij zwembad terras op de 7de verdieping waarbij werklui continue geen en weer liepen. Zwembad was ook drie dagen Vd vijf dicht Warme douche werd simsbheelbheet gevaarlijk

Ontbijt was super en de licatie

Ontbijt Was goed ook veel keuze.

Personeel van het onthaal was niet vriendelijk.ziet er op de foto's beter uit dan in het echt.gewoon simpel hotel maar wel netjes.

Ontbijt Was goed ook veel keuze. Locatie was centraal kort bij de stad kort bij het strand.

Lekker ontbijt, leuk zwembad en een heel ruime, mooie kamer!

De afstand naar de metro was iets te ver. We hebben dan ook fietsen gehuurd om de stad te bezoeken. Voor de rest was alles in orde!

Lekker ontbijt, leuk zwembad en een heel ruime, mooie kamer!

een prettig verblijf in een goed hotel

Een paar dagen was het zwembad op het dakterras wegens onderhoud buiten gebruik. De afstand tot het oude centrum is vrij ver, maar met een taxistandplaats voor de deur was dat geen probleem.

Een prettig hotel met ruime kamers, zeer goede bedden, een uitgebreid ontbijt en op een goede locatie.

prima adres voor stedentrip Valencia

douche op kamer zou prettig zijn i.p.v. douchen in bad

Het ontbijt is erg goed en uitgebreid. Volop keuze. De kamers zijn wat gedateerd maar verder wel oké. Voor een stedentrio is dit goed adres.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Ontbijt, vriendelijk personeel, propere kamers, goeie WIFI.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

-Vaak geen warm water in de kannen voor thee (bij ontbijt). - geen toiletborstel in de badkamer!

Ontbijt, vriendelijk personeel, propere kamers, goeie WIFI.

Goed hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Het is in het hotel vrij gehoren. Slechte akoestic. Douch is matig, niet genoeg druk.

Goed hotel met een mooie kamer. Vriendelijk ontvangst. Kamer ruim en heel schoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Een gratis ruime parkeergarage onder het hotel.

Modern hotel, net buiten het centrum.

De matrassen zijn goed, maar de bedden zelf kraken enorm. De ramen zijn niet wind dicht, dit maakt dat bij een beetje wind, je ramen staan te "fluiten" wat best wel storend is. Het hotel ligt net iets te ver buiten het centrum. Taxi zijn veelvuldig beschikbaar aan 7€ +/- 12 min, of te voet +/- 25-30 min. Tegenover het hotel zijn momenteel werken bezig (nog zeker 1 jaar) waardoor je vanaf 08:00 werflawaai hebt.

De kamers zijn ruim en proper. Het ontbijtbuffet is volledig en wordt tot 10:30 goed bijgevuld.

Een goed verblijf in Valencia!
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het zwembad was verouderd en niet zo goed onderhouden. Dit is aan vernieuwing toe.

De kamer was netjes en goed gepoetst! Het ontbijt was uitgebreid en lekker! De bar was gezellig om te vertoeven. Ideale ligging, vlakbij het park!

Een coctail van moderne architectuur en historischegebouwen en aandacht voor de natuur.

Douche en bad zijn aan vernieuwing toe!

Goede uitvalbasis voor excursies. Zowel naar Valencia als per fiets naar Albufera. In de nabijheid van het park. Uitgebreid ontbijtbuffet.

TOP

De laatste avond zeer veel lawaai op de gang en inde kamer naast ons. Vermoedelijk meer personen aanwezig dan voorzien.

Heerlijk uitgebreid ontbijt met steeds meer dan voldoende keuze

Fantastisch!

Prima hotel op goede lokatie. Alles was makkelijk te belopen. Mooie kamer, lekkere bedden, superschoon, iedere dag schone handdoeken. Geweldig ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Een aanrader!

Alleen te kiezen onder de 90 euro per nacht

Geen airco Oude slechte bedden Matig ontbijt, matig georganiseerd (wachttijden-aanvullen) Lawaai andere kamers Bediening bar ondermaats Zwembad is lachertje oud , klein, buiten , niet verwarmd Geen 4 sterren waard

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Goed hotel op goede locatie

Te warm in de kamer, geen airco

Gelegen in het centrum, dichtbij het nieuwe gedeelte van de stad. Uitgebreid ontbijtbuffet. Grote kamer, ruim bed, goede matras, propere kamer.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goed geslapen en ontbeten

Te weinig kast/ hangruimte. Zelfs geen haakje voor jassen. Staat in de stelling, geen last van maar absoluut niet leuk, had niet gereserveerd als ik dit op voorhand wist. Te groot hotel, veel kamers, voor twee liften, derde werkte niet. Bar niet gezellig.

Ontbijt prima, personeel correct.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Heel goed bevallen en voor her herhaling vatbaar!,,

We misten even waterkoker op de kamer!!! Het was allemaal wel erg clean! We misten even gezellig barretje! Vender erg tevreden!

Kamers waren keurig ontbijt heel uitgebreid.Personeel heel behulpzaam !

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Ok maar niet bijzonder

Zwembad en fitness stellen niks voor. Over het algemeen genomen is het een leuk hotel maar geen 4 sterren

Personeel vriendelijk en behulpzaam Na stank in badkamer vlot overgeboekt naar andere kamer

Een heel fijn verblijf!

Dat het hotel midden tussen andere hoogbouw in stond waar van een gebouw werd gesloopt. Het hotel stond ook in de steigers. Maar dit zijn noodzakelijke werkzaamheden en waren voor ons niet storend.

Alles was goed! Ontvangst, kamer, hygiene, faciliteiten, ontbijt, opslag van koffers na ons vertrek. Ligging dichtbij een prachtig park en hele mooie gebouwen.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Hotel en locatie zeer goed voor een stedentrip!

Wij vonden het in de kamer heel warm en helaas kon de airco wegens het seizoen nog niet aan.

Het hotel was zeer netjes en schoon. Goede ligging tov centrum. Openbaar vervoer top en voor de deur.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Goede ligging op 200 meter van fietsverhuur om zo Valencia...

Jammer dat er 1 dag een vreselijke rioollucht in het hele Hotel hing.

Goede ligging op 200 meter van fietsverhuur om zo Valencia te verkennen. Parkeren onder het hotel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Een klasse hotel met alles erop en eraan.

Het ontbijt kon iets beter. Vooral het warme gedeelte (eieren, bacon, worsten, ...) kon een beetje meer afwisseling doen en de bacon was niet altijd voldoende gebakken.

Zeer mooi en goed uitgerust hotel met parkeergarage. De locatie was zeer goed voor de moderne gebouwen en architectuur zone. Iets verder, maar nog te doen te voet, voor de oude stad.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

De kamer was schoon, de bedden prima.

Zwembad en fitnessfaciliteiten zijn oud en simpel.

De kamer was schoon, de bedden prima. Het ontbijt was heel uitgebreid met typisch Spaanse specialiteiten (cake, koekjes, ham, fruit). Ligging prima tussen oud en modern gedeelte met een bushalte (19) voor de deur.