1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen Spanje
  3. Hotelbeoordelingen: Valencia (autonome regio)
  4. Hotelbeoordelingen Valencia
  5. Beoordelingen van Eurostars Rey Don Jaime

Beoordelingen over Eurostars Rey Don Jaime 4-sterren

Avenida de Baleares, 2, Camins al Grau, 46023 Valencia, Spanje

#70 van de 100 hotels in Valencia

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 20 januari 2019

Het was een zeer aangenaam verblijf in de fantastische stad Valencia.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Geluidsoverlast op de 1e kamer en was heel klein. Gevraagd om andere kamer en dat werd zonder veel moeite opgelost. Volgende keer weten we dat we bij het boeken daar rekening mee gaan houden.

Lokatie is goed, personeel bijzonder vriendelijk, de maaltijden zijn goed en de kamers netjes schoon. Prijs/kwaliteit wat mij betreft een 9.

• Beoordeeld op: 16 januari 2019

Het ontbijt is er uitgebreid en lekker.

Veel stof in de kamer. Heel hard bed. Geen geluidsisolatie. De ligging van het hotel is niet ideaal. ver stappen van oa tramhaltes.

Het ontbijt is er uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 15 januari 2019

perfecte locatie / ligging om alles met de fiets te kunnen doen.

de bedden waren slecht. je voelde de veren erdoorheen, later is er een topper overheen gelegd en was toen beter. we zaten op de 11e etage en was erg warm, de airco kon niet aan, blies alleen maar warme lucht, dus dat was geen optie. Hierdoor ramen opengezet, waardoor er vanaf sochtends veel lawaai was ivm werkzaamheden buiten aan andere hotels en gebouwen. Dit ging de hele week zo door.

ligging en hulpvriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 januari 2019

Het ontbijt was goed, veel keuze en werd regelmatig...

Bij het diner werd alles vlug vlug afgehandeld en kwamen de gerechten veel te vlug na elkaar waardoor je binnen het uur van tafel was

Het ontbijt was goed, veel keuze en werd regelmatig aangevuld. Het diner was goed, keuze uit verschillende gerechten.

• Beoordeeld op: 12 januari 2019

Goed hotel om van daar uit vooral Ciudad de las Artes y las Ciencias te bezoeken.

Centrum 20 minuten lopen. Geen metro in de buurt, ook 15 minuten lopen. Dus wel wat moeite doen om de gezelligheid in het centrum op te zoeken. De kamer was erg benauwd.

Prijs kwaliteit verhouding. Ligging goed voor de Ciudad de las Artes y las Ciencias. Behulpzaam personeel. kamers netjes. Elke dag keurig schoongemaakt. Kruidenier en eenvoudige restaurants bij het hotel. Genoten van het zonnige weer en het heerlijke eten.

• Beoordeeld op: 11 januari 2019

goed in verhouding met de prijs!

Alles is niet super hip en/of blinkend; sommige dingen lijken aan vervanging toe in bijv badkamer.

Prima accommodatie voor deze prijs. Alles is netjes verzorgd maar niet super, maar daar is de prijs niet naar. Dus voor een aantrekkelijke stad als Valencia een aanrader omdat je toch veel op pad en buiten bent.

• Beoordeeld op: 4 januari 2019

Wij vinden Valencia een stad om nog een keer te bezoeken

De kamer was veel te warm; daardoor raam snachts open met als gevolg veel geluidsoverlast door druk verkeer gedurende de nacht

De kamer was goed qua ruimte; ligging hoyel

• Beoordeeld op: 2 januari 2019

toch erg aangenaam
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

de kamers waren te warm. Airco blies hete lucht maar ook als je die had afgezet bleef de kamer te warm. Moeten slapen met open ramen en zonder dekens. Andere klanten hadden zelfde probleem.

ontbijt fantastisch, zeer vriendelijke personeel, geweldige ligging, dicht bij Turia park. Dat is de beste ligging. Veilige buurt, alles binnen wandelafstand maar ook openbaar vervoer in de buurt

• Beoordeeld op: 28 december 2018

Prima hotel voor een lang weekend Valencia.

Het was redelijk gehorig.

Vanaf de luchthaven is het hotel goed te bereiken. 25 minuten met de metro naar station Alameda en dan nog 20 minuten lopen. Ruime kamer- en badkamer. Netjes. Heel erg goed ontbijt. Ook het avondeten is aan te raden. In de buurt zit ook een goede supermarkt. Lidl en Aldi met de fiets goed te bereiken. WiFi ontvangst is goed en het personeel is vriendelijk. 1 straat oversteken en je bent in het stadspark.

• Beoordeeld op: 18 december 2018

Verblijf was goed behalve de hygiëne, en wachttijd bij het toasten.

Hygiëne, twee keer in de nacht naar toilet geweest, twee keer een kakkerlak moeten doden. Niet prettig en, dat op 7 hoog.

Het was voldoende. Alleen lange tijd wachten bij het toasten van brood.

• Beoordeeld op: 17 december 2018

Verblijf was boven verwachting goed. Aanrader voor verblijf in Valencia.

Ik heb geen aanmerkingen op het hotel.

Het ontbijt was heel goed verzorgd. Veel variatie. Voor ieder wat wils. Lekkere koffie. Hotelpersoneel was vriendelijk en behulpzaam. Positieve indruk van het geheel.

• Beoordeeld op: 15 december 2018

geweldig hotel, vlakbij het park Jardin del turia in Valencia

meer variatie in het ontbijt. Airco werkte niet goed, was erg warm op de kamer.

Goed en uitgebreid ontbijt, wel weinig variatie. Kamer was ruim met mooie badkamer met aparte ruimte met wasbak. Diner was erg goed, voor een mooie prijs

• Beoordeeld op: 27 november 2018

Hotel erg prettig

naar waren 3 dingen: Mijn kamerdeur ging heel slecht open met mijn pasjes. Ik kreeg bij balie wel extra pasjes maar dat hielp slecht. Gewoonlijk na een minuut of 5 klungelen ging de deur pas open. Een der baliemedewerkers zei me dat men een nieuwe batterij in de deur in zou zetten maar dat is (kennelijk) niet gebeurd tijdens mijn verblijf. Bij aanmelding werd ontkend dat ik al had betaald en ook dat dat inclusief ontbijt was. Pas nadat ik stevig had gezegd dat dat anders zat en de afschriften van mijn bevestiging (die ik toevallig ter beschikking had, ik print ze eigenlijk nooit uit) vertaald had voorgedragen, ging de betrokken dame uiteindelijk overstag op de beide punten. Ik kreeg de indruk dat ze het systeem nog niet goed kende.

Kamer inrichting, facilitering en omvang OK Ontbijt prima. Hotel prettig gelegen langs de groene snelweg naar het centrum en het strand.

• Beoordeeld op: 26 november 2018

het verblijf was verder prima en de plek was top, buslijn 19 vlakbij !

de airco het hele jaar beschikbaar stellen i.v.m hele warme kamers de airco gaf nu alleen warme lucht

Het ontbijt was prima en lekker. de kamers waren niet zo groot als beloofd en volgens de foto s het ergste was de airco die niet meer werkt vanaf september echt een bloedhete kamer die niet gekoeld kon worden wel met ramen open geslapen, maar vreselijke herrie van buiten (8e verdieping) kamer was schoon en netjes personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Mooi hotel op een prima locatie
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Wij hadden een erg kleine kamer. 2 keer in restaurant gegeten. 1e keer was prima, 2e keer viel erg tegen.

Locatie was prima, vlak bij een bushalte en park. Uitgebreid ontbijt buffet, aan niets ontbrak het.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Ontbijt ...bepaalde dingen werden niet of niet tijdig bijgevuld of moesten persoonlijk bijgevraagd worden. Bv er was gebakken spek doch geen gebakken ei.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Hier gaan wij nooit meer heen.

Erg veel achterstallig onderhoud, gedateerde kamers waar de haren van de vorige bezoekers nog aan de muren en in het bad geplakt waren, de douchekop viel bijna van de muur af, ontzettend gehorige kamers en het ontbijt (in ontzettend ongezellige eetruimte met lage systeemplafonds met TL verlichting) viel erg tegen.

• Beoordeeld op: 1 november 2018

Het personeel was zeer attent en behulpzaam.

Misschien lag het aan het weer (koud/regen) maar er was een geurprobleem in het hotel, zowel op de gangen als in de kamers ... Ik kan me echter niet voorstellen dat dat ook zo is bij goed weer.

Het personeel was zeer attent en behulpzaam. Mijn dochter was gevallen in de kamer en had brokken gemaakt bij haar val. Het personeel was super attent en was erg bezorgd. We hebben de schade ook niet moeten vergoeden, wat een enorme meevaller was.Het ontbijt was ruim. De ligging was een goede uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Propere, ruime kamer.

1 avonds lichte overlast door het plaatsvinden van een bijeenkomst/receptie in het hotel.

Propere, ruime kamer. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Aanrader prijs-kwaliteit.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Ligging t.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Liften werken niet en erg traag. Fitness apparatuur een lachertje. Let op voor je hoofd. Bij de trappen plafond erg laag. Kamers zien er op het oog leuk uit. Maar moeten echt worden opgeknapt

Ligging t.o.v. Stadscentrum en strand. Super ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

De schoonmaaksters hadden het erg druk, dus toen we om 18,00 nog geen schone kamer hadden, zelf maar om wat schone handdoeken gevraagd, verder geen probleem

Mooie ruime kamers, goed ontbijt. Net iets buiten het centrum, maar nog wel op loopafstand. Lekker zwembad en goede fitness faciliteiten

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Zeer centrale ligging en vriendelijk personeel
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamer waren perfect , proper en voldoende groot.. Goede parking onderin het gebouw. Zeer centraal gelegen voor alle activiteiten. Altijd taxi voorhanden

• Beoordeeld op: 29 september 2018

verouderd maar zeer proper hotel

is toch een verouderd hotel, zie je vooral aan het sanitair-badkamer. maar alles was wel zeer proper. Het bed stond op wieltjes, zelfs als je je omdraaide bewoog het bed. Wel horige kamers...

propere kamers, uitgebreid ontbijt, openbaar vervoer dicht bij het hotel, prijs-kwaliteit is zeker goed

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Fijn verblijf

Het hotel gaf aan dat ik geen ontbijt geboekt had en met uitchecken dat ik de rekening nog moest betalen. Ik had alles vooraf betaald via Booking. Dat het ontbijt niet bij geboekt was werd ook aangegeven naar andere gasten die via Booking geboekt hadden. Waar ligt de fout?

Heerlijk ontbijt. Uitgebreid en gezond

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima hotel op perfecte locaie met paar aandachtspunten

Zwembad aan kleine kant. Geur van riool in eerste kamer, hebben overigens andere kamer gekregen.

Ontbijt heerlijk. Service prima! Direct oplossen van een geconstateerd probeem. Zeer vriendelijk personeel. Locatie in Valencia!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Personeel was vriendelijk.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Bij aankomst werd verteld dat de standaard bedden 135cm breed waren!. Ik vertelde dat we 2 eenpersoonsbedden hadden gereserveerd. Die hadden ze niet meer, maar toen kregen we een kamer met een bed van 160 breed. Er werd nog bij gezegd dat we er deze keer niet extra voor bij hoefde te betalen?

Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Vergane glorie

Alle hoofdliften waren buiten werking gedurende de 2 dagen verblijf (i.v.m. schade van onweersbuien) Gasten moesten gebruik maken van 2 serviceliften Alle tv-kanalen waren uitgevallen gedurende de 2 dagen verblijf (i.v.m. onweersbuien) Ondanks de vele beloftes, konden niets worden hersteld Geen verontschuldigingen (of compensatie) tijdens uitchecken Hygiëne laat te wensen over; vieze en stoffige airco-roosters

Een groot professioneel hotel.

Boven op het dak (7de etage) bevindt zich een klein zwembad met ligstoelen. Deze ligstoelen zijn snel bezet en er zijn verder nauwelijks mogelijkheden bij het zwembad te zonnen.

Hotel Eurostars Rey Don Jaime bevindt zich nabij het stadspark in de rivierbedding met de moderne architectuur, waarin musea en het Oceanografic zijn gevestigd en op 20-25 minuten van het oude stadscentrum van Valencia. Het is een groot hotel, de kamers zijn ruim van opzet. De badkamer heeft een douche in bad. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.

De vriendelijkheid van het personeel en zeker zeer...
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Geen koffie/ thee faciliteiten op de kamer. Toilet ruimte echt te krap voor lange mensen zoals ik.

De vriendelijkheid van het personeel en zeker zeer behulpzaam.

harststikke fijn door de stad en het hotel

de computer, het toetsenbord was namelijk niet compleet en alle teksten waren in het Spaans, niet bijvoorbeeld in het Engels. Niet iedere receptionist sprak Engels.

het peroneel was erg hoffelijk en dienstbaar, de douche , die niet funtioneerde werd direct gerepareerd toen het gemeld werd. In het ontbijtrestaurant werden tekorten na meleding direct aangevuld.

Mooie kamer, redelijk ruim.

Inchecken ging soepel, maar uitchecken was een crime. Er stond een enorme rij mensen die tegelijkertijd wilden inchecken/uitchecken en er stond steeds maar 1 persoon achter de receptie. Niet prettig als je een vlucht moet halen.

Mooie kamer, redelijk ruim. Verder weinig gebruik gemaakt van de faciliteiten, maar er was een restaurant, bar, volgens mij zelfs ergens een zwembadje.

Hotel was gelegen op een zeer goede locatie en alles was...

Niets slecht op aan te merken.

Hotel was gelegen op een zeer goede locatie en alles was makkelijk bereikbaar met de bus die om de hoek stopt. Het hotel was helemaal in orde.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Het hotel ligt op een fijne locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Kamer was erg klein en keek uit op......niks eigenlijk.Het bed was echt klein(smal) dit moet gewoon niet kunnen. Zet gewoon in alle kamers 2x1 pers bedden dan heb je ook een normaal formaat 160. Wij zijn allebei niet groot, ik wil het wel eens zien bij mensen die wat 1.85 zijn. Het ontbijt was perfect alleen het ei in de warmhoud bakken was verschrikkelijk....iedereen deed de deksel open en ook weer dicht......het ei lag echt in t water!!! En ik miste n gekookt eitje.....bij ieder ontbijt hoort een gekookt eitje naar onze mening.

Het hotel ligt op een fijne locatie.....niet in de drukte van t centrum maar je bent er wel zo. Je bent vanuit t hotel ook zo bij t strand......met de fiets is het ideaal.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Een topvakantie op een toplocatie

Niets op aan te merken.

De kamers waren goed onderhouden en het hotel bevond zich op een goede plaats met vlakbij tennis en padel terreinen. Het zwembad was een ideale verfrissing na een dag de stad te verkennen.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Valentia is een schitterende stad! Aan te bevelen hotel!

De badkamer is sterk verouderd! Kranen zijn niet zeer proper! Rondom het zwembad kan ook beter!

Op wandelafstand van de gebouwen van Calatrava en op enkele minuutjes wandelen bus 19 richting centrum en richting strand! Zwembad op het terras is zeker een pluspunt! Zeer uitgebreid ontbijt! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Kamer 339 had een rioollucht kon helaas geen andere kamer...

Kamer 339 had een rioollucht kon helaas geen andere kamer krijgen voor die dag alles zat vol. De volgende dag kamer 706 precies naast het zwembad veel lawaai met stoelen en muziek. Erg groot hotel te grootschalig. Verder was het personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prima hotel met goede ligging om Valencia te bezoeken.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Het bed had wel een zeer harde matras, toen we na ons verblijf dit melden aan de receptie kregen we te horen dat we een topping hadden kunnen krijgen, spijtig dat dit niet bij aankomst werd gezegd.

Prachtige kamer, zeer net en comfortabel. De ligging van het hotel is zeer goed, Zeer vriendelijk personeel welke je wegwijs maakt om Valencia te bezoeken. Lekker en voldoende keuze bij het ontbijt. Leuk zwembad op het dak met volop zon. Als we nogmaals Valencia bezoeken komen we hier zeker terug.

Prima verblijf voor een weekend Valencia

Het zwembad viel tegen ten opzichte van de foto's. Was erg klein en lag vol mensen. (Wij vonden dit echter niet erg want gingen naar het strand) Ook de gym stelde niet veel voor.

De kamers waren netjes en schoon. Wel waren de bedden redelijk hard. Er was goede airco. Het ontbijt was uitgebreid en lekker!

Erg centraal gelegen, waardoor op de fiets alles goed...
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Veel te klein zwembad. Zeer weinig bedjes (vechten voor een bedje). Zeer onhygienisch. Verder zat er iemand te blowen en was enorm luidruchtig en irritant bij het zwembad en daar iets over gezegd tegen een dame van de bar en die zou er iemand bijhalen van de receptie/beveiliging, maar niemand gezien. Iedereen had last van deze mensen.

Erg centraal gelegen, waardoor op de fiets alles goed bereikbaar was.

Goede ligging.

Bedden waren een beetje hard en onze douchekop zat los

Goede ligging. Bus stopt bijna voor de deur van het hotel en je bent zowel makkelijk op het strand als in het centrum. Voor 9 euro per dag een erg uitgebreid ontbijt. Kamers zijn schoon en worden iedere dag ook weer schoongemaakt.

Wij vonden het een superverblijf en hebben genoten.

Het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid. Kamers ook heel comfortabel en schoon . Zwembad klein maar fijn om na een warme dag even in af te koelen.

Perfect stay!

Was jammer dat er s'avonds geen entertainment was. En het zwembad was heel klein. Ook geen (gratis) shuttlebus naar het strand.

Super netjes, kamers werden dagelijks schoon gemaakt en elke dag schone badlakens. Uitgebreid ontbijt voor redelijke prijs. Veel is op op ong. 20 min. loopafstand te doen.

Prima hotel, goede ligging t.o.v. Centrum en strand.

Incheck-procedure kan efficienter. Inchecken kan vanaf 14.00 uur. Om 14.45 uur waren de kamers nog niet klaar en was inchecken niet mogelijk.

Heerlijk ontbijt. Goede ligging t.o.v. het centrum en strand. Tegenover hotel kan je gelijk de fietsroute (Turia) oprijden. Fietsen kunnen in de p-garage ‘gestald’ worden.

comfortabele, luxueuze kamer

zwembad veel te klein voor de grootte van het hotel, hebben er nooit gebruik van kunnen maken, jammer want dit was een van de criteria bij de hotelkeuze

comfortabele, luxueuze kamer vriendelijk personeel zeer uitgebreid ontbijt

prima voor stedenreis

Lokatie niet dicht bij openbaar vervoer. Fietsen aan overkant van hotel dus geen gemis. Zwembad viel tegen, klein en erg warm.

Ontbijt volledig en anders vragen. Airco prima.

Net Hotel met prima ligging, met de fiets zo in de stad!

Het hotel was in het algemeen wat gehorig. Het zwembad is klein voor de grote van het hotel.

De kamer waar we de eerste nacht in verbleven was erg gehorig, dit doordat er een (gesloten) deur naar de kamer langs ons was. Dit de volgende dag gemeld en uiteindelijk toch een andere kamer gekregen. Deze kamer was ruim netjes en niet gehorig. Ontbijt in dit hotel was goed, grote keus en er was ook lekker vers fruit aanwezig. Wij hadden een fiets gehuurd om de stad zo te ontdekken, langs het hotel een net fietspad waarmee je zo de stad in fietst. Het park wat aan de andere kant van de weg loopt is zeker een aanrader, te voet of met de fiets.

Fijn hotel.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De glazen deuren in hotel (inkom en ingang diner) mogen iets meer gepoetst worden. Er stonden namelijk veel vingers op, dit zijn kleine details maar doet veel.

Fijn hotel. Mooie moderne kamers. Ontbijtbuffet goed. Eigenlijk wel fijn dat het tussen het centrum en de kust ligt zo ben je overal kort bij. Er stopt een bus kort aan het hotel waarmee je op 10 min in het centrum bent en binnen 10 min in aan de kust.Ook is het fijn enkele dagen fietsen te huren, dit kan echter wel niet in het hotel , maar er zijn voldoende fietsverhuur zaken in de buurt. Je kan je fiets veilig en gratis parkeren in de ondergrondse parking van het hotel.

Onze vakantie was geslaagd in deze toplocatie.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

De kleine broodjes die je moest je in de broodrooster steken om krokant te zijn vond ik een minpunt. Beter enkel grote verse stokbroden.

Het ontbijt was heerlijk en de kamers waren ruim en kraaknet. De gasten kunnen aan de receptie geniet van een fris, gratis drankje.

Ontbijt was goed.

De openbare wc was niet schoon.

Ontbijt was goed. Het is een ruim en mooi hotel. Locatie goed. We waren twee uur te vroeg in het hotel, maar werden heel goed geholpen. Ze gingen gelijk kijken of er een kamer beschikbaar was. Kamers werden goed schoongehouden. Aardig personeel.

Oké, voor stedentrip maar dan had het een stuk goedkoper moeten zijn.
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

In eerste instantie een zeer kleine kamer toegewezen gekregen met 2 persoonsbed van 130 cm. Uitzicht op andere kamer en badkamer zo klein dat je niet goed van toilet gebruik kan maken. Na klacht grotere kamer gekregen maar in beide kamers deed de airco en koelkast het niet goed. Zwembad op dak is klein en ongezellig.

De lokatie is goed, bus vertrek vlak bij en er staan altijd taxi’s voor de deur. Ontbijt is prima.

Leuke locatie en super personeel

De kamers waren vrij klein, maar voldoende groot voor een citytrip waarbij je de hele dag uitstappen maakt.

Het hotel ligt vlak bij het Turia park, geschikt voor wandel- of fietsuitstapjes. Het personeel is heel vriendelijk en helpt je verder met al je problemen.

Heerlijk verblijf gezien de prijs/kwaliteitverhouding

Erg warm op de kamer 's nachts. Geen airco

Heerlijk ontbijt en lekker zwembad erbij! Kamers precies zoals op de foto's weergegeven. Zo wandelend het park in naar het operagebouw.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in deze prachtige stad!

Gezellige aankleding om het zwembad is er niet. Een paar mooi gevulde plantenbakken zou het geheel aantrekkelijk maken om er even te relaxen. Het zwembadwater was erg koud. Vergeleken met de luxe in het hotel, viel het zwdmbadedeelte tegen. We hebben heel veel gereisd, wereldwijd en weten dat het heel anders kan ookal is het een zwembad op hét dak.

Het ontbijt was goed en uitgebreid. Een goede start van de dag! De kamers mooi modern, ruim en schoon. Het hotel ligt centraal t.o.v. de stad en het strand. Aan de rand van het prachtige Turia park. Bus op de hoek, naar stad en strand. 1.50 euro pp Fietsverhuur vlakbij. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prima, zeker voor de vier dagen die we er verbleven. Nu nog een groter bed in de kamer....
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

De grootte van de kamer en het bed. Dit is veel te smal voor doorsnee gasten.

De ligging is super, zowel lopend als met de fiets zijn alle bezienswaardigheden en het centrum goed en snel te bereiken. En het ontbijt is top.

Een heerlijke stedentrip gehad, hotel zou ik zo weer boeken.

Ondanks dat wij er geen gebruik van hebben gemaakt, zag het zwembad en omgeving( dakterras) er ongezellig en klein uit. dit is ook het einge minpuntje van het hotel

Een zeer uitgebreid ontbijt , er werd continu aangevuld en opgeruimd. zeer net en behulpzaam personeel. Hop on hop bus stopt voor de deur, aanradar om op een handige manier de stad te bezoeken.

Super !

De stalling van onze gehuurde fietsen kon in de parkeergarage. Om daar weer uit te komen (bult op tussen de autos door) was gevaarlijk en heel erg steil)maar we hebben ons gered. Voor mensen die slecht ter been zijn of op leeftijd... niet te doen!

Stedentrip Valencia. Heerlijk hotel. Prachtig qua aankleding, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel. Echte aanrader.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Comfortabele ruime kamer, uitstekende bedden, uitstekend...

Geen zon aan het zwembad na 17u30

Comfortabele ruime kamer, uitstekende bedden, uitstekend buffetontbijt, vriendelijk personeel zowel aan de receptie als aan de bar

Goed verzorgd

Zwembad was gesloten wegens verbouwing, midden in seizoen. Normale openingstijden zwembad + fitness: 10-22. Een nogal late start. Dit doe ik op vakantie normaliter vóór ontbijt.

Hotelpersoneel was goed. Ontbijt zeer uitgebreid. Wel hier en daar achteraan zitten; we hadden een knappe kamer gereserveerd, maar kregen in eerste instantie een kamertje dat voor een verblijf van 13 nachten klein genoemd mocht worden. Toen we dat vroegen, kregen we direct een betere kamer. Daarvan was de douchekop lam. Reparatie aangevraagd. Toen we voor een sterfgeval na twee dagen terug moesten, werden we uitstekend begeleid en kregen we een 'refund' aangeboden. Netjes!

Super geweldig TOP

Geen terras buiten en geen mogelijkheid om bij het zwembad een drankje te bestellen.

We zijn volledig in de watten gelegd door het personeel van dit hotel. Top top top

Heerlijk ontspannende reis

Op onze kamer stond de wc achter de badkamerdeur. Het was moeilijk om in de badkamer te komen indien er iemand op toilet was. Het zwembad en sportfaciliteiten waren gedurende ons verblijf niet beschikbaar wegens onderhoud. Men had dit niet op voorhand gecommuniceerd wat wel erg jammer is

Uitgebreid ontbijt. De kamer werd elke netjes gepoetst

3,5
    Tegenvaller

De locatie was gekozen omdat er als extra een zwembad was met ligstoelen. Wel wat weg van het oude stadscentrum maar we kozen hier toch voor omwille van het zwembad, ook van de ligstoelen konden we geen gebruik maken.Dat was net gesloten voor de 3 dagen dat wij er waren. Werd geen info over gegeven, als we ernaar vroegen werden we afgewimpeld en geen compensatie. Personeel niet echt hulpvaardig. Problemen met slot van de kamer, kuisploeg had onze dur ook een keer niet op slot gedaan... Wat amateuristisch voor een hotel van die omvang...

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Ontbijt prima met veel fruit.

De service aan de balie. Onze terugvlucht werd geannuleerd en geen kamer beschikbaar was voor een nacht. wij wilden niet naar het andere Eurostar hotel en werd er niets meer gedaan.

Ontbijt prima met veel fruit. Goede bedden.

Valencia is top in de lente!

terras met zwembad kon beter afgewerkt worden.

prima ontbijt met veel vers fruit! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging prima halverwege oude stad en stranden, naast het Turia-park ideaal voor een wandel- of fietstocht.

Fijn hotel, prima ligging, voor herhaling vatbaar
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

De afzuiging in de badkamer, was snel warm en de douche deur klemde heel erg, waardoor hij slecht dicht ging

Ontbijtzaal was ruim, en ontbijt zag er prima uit en smaakte goed. Vriendelijk personeel en de ligging was perfect, met om de hoek een bushalte (binnen 10 minuten in het centrum) Tip: fietstocht boeken bij Bajabikes, onder leiding van een Nederlandse gids! Was erg leuk!

Buiten een paar minpuntjes toch een zeer aangenaam verblijf gehad

Slecht bed, veel te harde matras en te beweeglijk. Lawaaihinder door constructie tegenover hotel.

Super ligging, ook heel dicht bij openbaar vervoer, goede prijs kwaliteit

Schoon hotel, vriendelijk personeel, comfortabel bed en...

Schoon hotel, vriendelijk personeel, comfortabel bed en ruime badkamer met alles erop en eraan. Hotel ligt in een nette buurt net buiten het centrum (ideaal als je niet in een drukke centrum wilt verblijven).

Verblijf was super

Dat de kamer laat schoongemaakt werd soms pas om half 4 en ook wel eens geen schone handdoeken gekregen en dan na vier keer bellen eindelijk nieuwe kregen.

Super locatie

Een prima hotel op een goede licatie in een geweldige stad.

Bij inchecken bleek de reservering niet bekend, gelukkig waten er nog wel kamers beschikbaar. Een van de pasjes om de deur te openen bleek niet te werken. Na 2 keer bij de receptie hiervoor terug te zijn geweest en het nog steeds niet werkte hebben we het maar zo gelaten.

Het ontbijt, zeer uitgebreid met allerhande brood, beleg en vers fruit. Locatie prima, evenals de kamers.

Fijn, modern hotel met goed ontbijt!

De ligging was minder (eerste metro was ongeveer 15 minuten lopen)

Goede kamers, uitgebreid ontbijt (alleen geen gekookte eieren, was wel een minpuntje). Vriendelijk personeel

Rustige ligging doch centraal,vriendelijk personeel,goed ontbijt.

Douche in kamer was veel te smal,douchescherm hield water niet tegen. Chaotische drukte om een plaats bij het ontbijt te vinden. Geurhinder in de badkamer.

Ontbijt was goed,veel keuze en verse producten. Mogelijkheid om vroeg in te checken

Leuk hotel met vriendelijke bediening en lekker, uitgebreid ontbijt.

De prijzen van de minibar. Maak deze normaal en niet te hoog. Dan zal hier veel meer gebruik van gemaakt worden.

Ontbijt zeer uitgebreid en lekker. Dit maakt het verblijf al meer dan waard.

Voldeed geheel aan onze verwachtingen!
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

We misten een balkon; verder hadden wij een twee-persoonsbed van 140 cm, maar hadden beter 2 bedden kunnen nemen. Was een beetje te smal voor ons. Maar hier hadden wij zelf bij de boeking beter op moeten letten, niet de schuld van het hotel. Voor ons een dikke 8 voor dit hotel!

Ontbijt was prima, veel keuzes, op tijd bijgevuld, vriendelijk behulpzaam personeel, schoon; centraal gelegen, 15 min (met de bus) naar het centrum alsook naar het strand.

Ben hier eerder geweest en was het beter
    • Economy Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Onze slaapkamer was bij zwembad terras op de 7de verdieping waarbij werklui continue geen en weer liepen. Zwembad was ook drie dagen Vd vijf dicht Warme douche werd simsbheelbheet gevaarlijk

Ontbijt was super en de licatie

Ontbijt Was goed ook veel keuze.

Personeel van het onthaal was niet vriendelijk.ziet er op de foto's beter uit dan in het echt.gewoon simpel hotel maar wel netjes.

Ontbijt Was goed ook veel keuze. Locatie was centraal kort bij de stad kort bij het strand.

Lekker ontbijt, leuk zwembad en een heel ruime, mooie kamer!

De afstand naar de metro was iets te ver. We hebben dan ook fietsen gehuurd om de stad te bezoeken. Voor de rest was alles in orde!

Lekker ontbijt, leuk zwembad en een heel ruime, mooie kamer!

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Eurostars Rey Don Jaime