Beoordelingen over Hotel Riosol 3-sterren

5,2

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Uitzicht heel mooi
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Diner en ontbijt in vreetschuur , je kon niet naar buiten en het was veel te druk . Buffet niet logisch georganiseerd dus je bleef zoeken . De ruimte was met wit led licht heel ongezellig . Eten van inferieure kwaliteit

Uitzicht heel mooi

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Heerlijke vakantie
    • Premium Appartement

Mooie kamer met geweldig terras. Schitterend uitzicht op de bergen en zee. Terras met ruim bankstel, 2 ligbedden en een tafel met 4 stoelen. Woonkamer met bankstel, grote tv, eettafel en keuken. Goede badkamer en lekkere bedden.

Laatste keer hier.
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer

Hadden een premium appartement, maar echt alles was sterk verouderd kapot of vies. Heeft renovatie nodig. Heel grote scheuren in balkon. Zwembad is mooi en groot maar groot tekort aan parasols en ligbedden. Lag om half tien al vol. Badmeester deed wel zijn best om handdoeken leggen in toom te houden Zwembad boven is nog een dag gesloten geweest ivm slechte water kwaliteit. Hadden ze maar eerder gedaan heb nu dubbele oorontsteking.

Het uitzicht is fantastisch

Prijs/kwaliteit was perfect.
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer

Boven bij het zwembad was geen barretje. Ijskast bij het zwembad was de gehele week stuk toen wij er waren, overigens stond er wel de hele week het bord met de ijsjes die ze zouden hebben als de ijskast zou werken.... Liggelden bij het zwembad waren aan vervanging toe. Te weinig ligbedjes betreft de gasten die er waren. Zeer strenge badmeesters.

Het appartement was heel mooi . Goede douche. Ruim appartement en heel ruim balkon. Fantastisch uitzicht. De mensen bij de receptie waren alleraardigst . Prachtige strandtenten bij de zee, waar je s avonds lekker kon eten op het verlichtte strand. Mooie stranden in de buurt. Gezellig dorp.

Heerlijk buffet en prachtig uitzicht
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Veel traplopen en het personeel had het vaak druk.. sommigen waren wellicht daarom wat minder hartelijk/meer gehaast.

Heerlijk buffet, fijne schone kamers met eigen terras en mooie pool area. Bovendien prachtig uitzicht op Puerto Rico. Aanradertje: Anfidelmar strand bij Arguineguin, op nog geen 15min rijden van het hotel.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

3x verhuizen in 1 weekje vakantie = geen vakantie
    • Premium Appartement

Dat er gewoon kakkerlakken in de laagste appartementen zitten, dit is niet nodig ! Na 2x verhuizen naar hogerop niets meer binnen gehad. Waardeloze langzame skilift slechts 1 aanwezig voor gehele gebouw, veel te weinig. Vele mensen verhuisden van appartement hiervoor.

Het balkon

• Beoordeeld op: 13 april 2017

gezellig
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kamer was ok maar badkamer viel tegen.Douchehouder (2stuks) alllebei kapot waardoor douchekop de muur waste ipv ons.Gemeld en daarna gemaakt min of meer.water liep ook niet voldoende vlug weg in de douche. Ik was 2 min binnen in slaapkamer en had al de spiegeldeur van de kleerkast in mijn handen.schuifdeur dus kapot. nachtlampje aan mijn zijde hing los en werkte niet.De lift is al helemaal een ramp.een rail zoals in een attractiepark met een cabine die zijn eigen willetje heeft.Maar dit is nu niet echt een ramp.Wel enorm veel trappen naar boven als je op het 1e verdiep zit en je moet naar 4.ondanks de minpunten toch een super vakantie gehad omdat wij niet veel op onze kamer zitten en wij onze weg weten waar het leuk is om te zitten (amadores beach) en om te eten (Monaco) dus voor herhaling vatbaar.Miss veel minpuntjes maar eerder werkpuntjes.Niet zo slecht ervaren of er beschreven staat.

zwembad was super,miss wel beetje te koud water.de buitenbar is ook super en lekker om te snacken over de middag.bedden waren goed in de kamers.Heel goed is ook de ligging want er is in de nabije omgeving een winkelcentrum met vele barretjes en restaurantjes en een mini golf plein die alle dagen pico bello gepoetst wordt.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Dit apparthotel is zeker zijn prijs waard , mooie ligging...

De geur in badkamer

Dit apparthotel is zeker zijn prijs waard , mooie ligging desondanks de vele hellingen . Groot appartement met twee afzonderlijke bedden voor kids . Lekker ontbijt en zeer gevarieerd en lekker avondeten , een echte aanrader.

Half pension super.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kamers mogen wel opgeknapt worden. Sterk verouderd. Niet geschikt wanneer je slecht ter been bent. Heel veel trappen. Er is wel een lift maar trappenlopen blijft.

Half pension super. Heerlijk ontbijt en diner buffet. Veel keus en tot het laatst alles bijgevuld!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Zo goed, wanneer wij terug gaan naar Puerto Rico/Amadores, zal hetzelfde verblijf zijn.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Iets waar niets tegen te doen is, ligging niet voor mensen die slecht te been zijn wegens veel trappen.

Zesde keer in Puerto Rico/Amadores. Beste faciliteiten in dit hotel-app/deze prijsklasse dat je kunt vinden. Alles perfect. Maaltijdkeuze uitzonderlijk voor 3*/ steeds andere keuze.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Mooi uitzicht op de zee.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het eten viel tegen er waren niet echt veel opties voor vegetariërs.

Mooi uitzicht op de zee. Vriendelijk personeel.

Jammer dat we er maar drie dagen waren, komen zeker terug!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het uitzicht zo mooi en strand op loopafstand te doen.

Super naar onze zin gehad. Uitstekend!

Alles was prima

Netjes en comfortabel

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

voor de 2e maal en zeker niet de laatste keer

geen

alles was schoon en het eten was prima

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Goede locatie, prachtig uitzicht, wij komen graag terug !!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kamers dienen gerenoveerd te worden..

Locatie, sfeer in het hotel. Uitgebreid ontbijtbuffet en diner. Vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Voor mij geen tweede keer
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer

Hygiene. Appartement was vies en we hadden mierennesten en kakkerlakken.

Ontbijt en diner waren redelijk

• Beoordeeld op: 23 april 2016

Mooie locatie op uitzicht.

De lift

Mooie locatie op uitzicht. Ruim voldoende ruimte met heerlijk zwembad on the roof. Personeel in zijn geheel zeer vriendelijk maar vooral hulpvaardig. Prijzen dagelijks leven voeding brandstof horeca zeer aantrekkelijk

• Beoordeeld op: 25 maart 2016

frisse kamers + mooi zwembad

veel wind, storend omdat het hoog gelegen is; extra betalen voor wifi en televisie; centrum alleen per taxi (goedkoop.)

frisse kamers + mooi zwembad prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

De ligging is erg mooi, uitzichten zijn prachtig.

Doordat het erg hoog ligt moet je veel trappen lopen. Ja kan met taxi dan is alles makkelijk te bereiken. Taxi is goedkoop.

De ligging is erg mooi, uitzichten zijn prachtig. Het is een schoon en opgeruimd hotel. Eten is prima

• Beoordeeld op: 5 februari 2016

De ligging met mooi uitzicht en groot zonnig balkon

Onderhoud van complex en appartement, gratis wifi was moeilijk toegankelijk en gratis tv had maar 3 zenders

De ligging met mooi uitzicht en groot zonnig balkon

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Mooi klimaat, schijnt in deze hoek meeste kans op mooi weer...

WiFi kopen voor op de kamer had geen meerwaarde, de verbinding aldaar blijft laag aangezien er nog geen glasvezel oid ligt.

Mooi klimaat, schijnt in deze hoek meeste kans op mooi weer te zijn

• Beoordeeld op: 24 november 2015

Ruime kamers en balkon

1 lift voor het hele complex, je bent er redelijk van afhankelijk dus lang wachten bij de lift. Weinig parkeerplaatsen bij t complex.

Ruime kamers en balkon

• Beoordeeld op: 22 november 2015

het uitzicht over de baai en de toetjes na het diner

Het eten is redelijk smakeloos en de TV op de kamer doet het niet zonder bij te betalen. Brood bij het ontbijt is droog en niet lekker.

het uitzicht over de baai en de toetjes na het diner

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Het aanbod van maaltijden.

Onderhoud en hygiene. Is achterstallig en gedateerd en te zien aan leidingenwerk, kleine gebreken, vocht en schimmelplekken in het gehele complex.

Het aanbod van maaltijden. Hetgeen compenseert voor

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Fijne appartementen.

Geen pendel bus. Geen wifi, alleen receptie maar deze werkte niet. Het eten had weinig variatie. Bbq avond bestaat uit 2 soorten en stukken vlees op de grill en verder is iedere dag het zelfde.

Fijne appartementen. Zwembad

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Ontbijt en diner was top!

Je betaalt 15 euro voor een hele week WiFi in je kamer , met de gebruikersnaam en wachtwoord dan ga je naar je kamer probeer je WiFi te krijgen en het lukt gewoon niet. Als je dan naar de receptie gaat zeggen ze dat ze niks kunnen doen dat je terug moet komen met je wachtwoord en gebruikersnaam en dat ze je dan je geld zullen teruggeven.. Heel irritant. Je hebt dus alleen maar gratis WiFi in de receptie maar die WiFi werkt alleen als die zelf wilt dus is beperkt.

Ontbijt en diner was top! Gevarieerd en van alle culturen echt lekker. Maar drinken is wel niet inclusief de prijs dat je betaalt bij vollpension. Wel raar.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Locatie en uitzicht zijn prachtig.

Kakkerlakken en de overlopende douche.

Locatie en uitzicht zijn prachtig. Heerlijke zwembaden, prima kamers. Hygiëne kan echt beter, dit jaar zelfs wat live kakkerlakken aangetroffen. Doucheafvoer elk jaar een probleem: ga je douchen, de badkamer staat binnen de kortste keren blank. Wifi is matig.

• Beoordeeld op: 23 april 2015

Het uitzicht was fantastisch.

Niets. Niets. WiFi ;)

Het uitzicht was fantastisch. Vanaf het ruime balkon kijk je mooi neer op Puerto Rico met haar strand. Je moet wel even lopen, maar wanneer dit geen probleem is zit je binnen 15 minuten op het strand van Puerto Rico of op het strand van Amadoris.

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Het mooie uitzicht, en het schone appartement met alle...

Iederéén zou de trappen lopen nu vernoemen, maar dat was voor ons geen bezwaar ons appartement lag precies goed.

Het mooie uitzicht, en het schone appartement met alle nodige faciliteiten die voor ons van toepassing waren.En het zeer behulpzame personeel, Het is zijn 3 sterren meer dan waard, gewoon prima!

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Ligging, uitzicht, zwembad en buffet

Wifi, echt slecht! Dit hotel onwaardig! De gratis wifi bij de receptie was heel zwak en instabiel. De betaalde wifi in ons appartement werkte helemaal niet.

Ligging, uitzicht, zwembad en buffet

• Beoordeeld op: 21 maart 2015

De receptie probeerde wel tot een oplossing te komen.

We kregen een kamer toebedeeld helemaal achterin aan het eind. Geen uitzicht en de eerste aanblik in de kleine kamer was de aanwezigheid van een kakkerlak.

De receptie probeerde wel tot een oplossing te komen. We kregen een andere kamer die nauwelijks beter was. De daaropvolgende dag wel een beter appartement.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

* personeel

* wifi in receptie erg instabiel, op kamers moest betaald worden * 2-persoons bed was wel zo fijn geweest

* personeel * heerlijk zwembad met fantastisch uitzicht * locatie ver boven het gekrioel van PuertoRico

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

Vriendelijke receptioniste die heel gied begreep waarom ik...

Ga hier niet heen wanneer bij vol verstand, of voor zaken. Meer zeg ik liever niet.

Vriendelijke receptioniste die heel gied begreep waarom ik hier halsoverkop weer vertrok.

• Beoordeeld op: 7 februari 2015

Het uitzicht hoe wel wij maar een erg klein balkon hadden...

De hotel kamer wij werden eerst ergens aan de achterkant gedropt helemaal geen uitzicht keken tegen een betonne trap na 2 dagen een iets betere kamer.

Het uitzicht hoe wel wij maar een erg klein balkon hadden moesten gaan staan voor het uitzicht .!!!

• Beoordeeld op: 24 januari 2015

Uitzicht .

Alles moet apart gehuurd worden. Koffie -zetapparaat , safe, broodrooster Waterkoker en televisie. Geen wifi op kamer.

Uitzicht .....en ons 5 persoons appartement dat eigenlijk bestond uit 2 kamers met ieder eigen badkamer en tv en koelkast en balkon.

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Zwembad!

Balkon vrij klein Gehorige kamers

Zwembad!

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Het eten was zowel 's morgens en 's avonds zeer...

WiFi

Het eten was zowel 's morgens en 's avonds zeer goed.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

uitzicht, kamer, terras met ligstoelen

uitzicht, kamer, terras met ligstoelen

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

het uitzicht was geweldig !

de 2 slaapkamers liggen achter elkaar, als je naar het toilet moet ga je door de slaapkamer van de ander !!

het uitzicht was geweldig !!

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Ruim appartement.

Douche was regelmatig koud.

Ruim appartement.

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

Ontzettend mooi gelegen hotel hoog op een berg met geweldig...

Ontzettend mooi gelegen hotel hoog op een berg met geweldig uitzicht . Grote apartementen, mooi zwembad en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 november 2015

Schoon,niets stuk .

Gehorig,maar we zaten onder de eetzaal

Schoon,niets stuk .compleet

• Beoordeeld op: 13 november 2015

De ligging/uitzicht

Inkomdeur(sluiting/veiligheid) van de kamer Geen free wifi op de kamer

De ligging/uitzicht

• Beoordeeld op: 5 november 2015

De zon.

Kakkelak in het smaakloze buffet

De zon..

• Beoordeeld op: 19 oktober 2015

Rust, uitzicht

Apartement wel wat verouderd

Rust, uitzicht

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Uitzicht over de haven.

In eerste instantie moeilijk te vinden.

Uitzicht over de haven.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Mooi zwembad en de service was goed, voor de terugreis...

Mooi zwembad en de service was goed, voor de terugreis s'nachts een taxi gereserveerd was geen enkel probleem goed geregeld.

• Beoordeeld op: 23 september 2015

Animatie in de avond

Animatie in de avond

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij hadden helaas geen mooi zeezicht, wat nogal teleurstellend was, gezien de meeste kamers dit wel hadden.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

zwembad, animatie, eten