Beoordelingen over Sercotel Ciudad de Cazorla 3-sterren

Plaza de La Corredera, 9, 23470 Cazorla, Spanje

#35 van de 54 hotels in Cazorla

Stadje is wel leuk

Parkeren , is wel mogelijk maar de locatie is voor een leek lastig te vinden met al die smalle straatjes. Hoteleigenaar zou hierin wel wat meer behulpzaam kunnen zijn

Stadje is wel leuk

Mooie omgeving.

De prijs/kwaliteitsverhouding van deze accommodatie voldeed aan onze verwachtingen. Het ontbijt was karig, maar gezien de prijs van 3,50 helemaal OK. Vriendelijke mensen en eeen mooi plekje op het dorpsplein.

Prima hotel op goede locatie!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ontbijt is erg sober, maar daar is de prijs ook naar. Kamer was wat 'kaal', wel erg ruim.

Superlocatie aan een mooi en gezellig plein. Wij hadden de kamer met dakterras; erg groot en zonnig! Mooi uitzicht vanaf het terras. Cazorla is een leuk stadje met een geweldig natuurpark vlakbij. Tip: neem niet teveel bagage mee, want het is flink klimmen in de straatjes en parkeren lukt waarschijnlijk niet vlakbij.

Te duur voor slecht geisoleerde kamers !

De isolatie van het gebouw laat te wensen over. Je hoort alles wat er in de gang gebeurt. Ook aan de straatkant is er slechte isolatie ( oa enkel glas). Hotel ziet er mooi uit aan de buitenkant, aan de binnenkant is het heel wat minder. De ontvangst was niet vriendelijk en onpersoonlijk. Ook bij het ontbijt moest je het maar zelf uitzoeken. In de buurt parkeren is niet mogelijk, of je moet de betaalgarage in enkele honderden meters verder , een honderdtal trappen lager.

Het is gelegen aan een mooi plein met enkele bars. We hadden een kamer met een terras dat uitgaf op het plein.

heerlijk!

parkeren is lastig.......... uiteindelijk hebben wij de auto ergens in een zijstraat " hogergelegen" neergezet tussen de locals. We zijn er niet in geslaagd om aan de voorzijde van het hotel (plein) te geraken met de auto, dat lukte steeds niet ivm eenrichtingsverkeer Enzo. Ik heb het idee dat je vanaf de voorzijde ergens een P garage in kon, maar ik zou dat echt even op voorhand vragen!

Het hotel is iets verouderd, maar eigenlijk nog in heel goede staat. Mooie entree, zeer centraal gelegen aan mooi plein, met uitzicht op kasteel en bergen. Neem svp een kamer met balkon, dat is echt fantastisch qua uitzicht. Het is een heel ruim balkon. Sanitair prima, bed heerlijk. Echt een aanrader, volgende keer ga ik hier weer heen! Cazorla is een heel leuk spaans stadje, vol gezelligheid, kasteel, leuke tapas barretjes, echt een bezoek waard. Prijs is het zeker waard!

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Fijn hotel midden in het centrum

De openbare parkeergarage is op korte loopafstand maar wel met een pittig klimmetje

Het hotel is wat gedateerd maar verder alles wat je voor een paar dagen nodig hebt. Wij hadden een grote kamer met een enorm terras met uitzicht op het plein en de bergen. Dat was super.

Re locatie.

Keuken is matig. Wijnassortiment was niet volledig. En het is geen boutiquehotel!

Re locatie. Is half uur lopen van de start van de Caminito del Rey

Rustig hotel midden in Cazorla

Rustig hotel midden in Cazorla

Aanrader

Hotelterras is publiek terras en daardoor snel alle tafels bezet.

Uitstekende kamers (met name de matrassen) en een uitstekende ligging.