Beoordelingen over Roc Lago Rojo - Adults Only 4-sterren

Miami, 5, La Carihuela, 29620 Torremolinos, Spanje

#32 van de 52 hotels in Torremolinos

Ontbijt was prima, diner waarschijnlijk ook volgens de...
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Ontbijt was prima, diner waarschijnlijk ook volgens de andere gasten, wij daar geen gebruik van gemaakt. Centrum en strand super dichtbij mede door de 2e uitgang. Kamers juniorsuite zeer ruim. Iedere dag schone opgemaakte bedden, hotelkamer. Op het dakterras een bar, ligbedden en jacuzzi en er komt een 2e zwembad bij. Top plek!

prima . vandaar uit uitstapjes gemaakt prima

Was goed verder geen aanmerkingen maar dat zijn persoonlijke opmerkingen een ieder beleeft dit anders .

Goed alles was oké en de garage is wel belangrijk buiten parkeren is haast niet mogelijk , er is een achter uitgang van daar is het 100 meter naar het strand en de terrassen en leuke shops voorde rest is alles beloopbaar

de afstand van hotel naar het strand
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Dat wij €50 moesten bijbetalen voor een kamer waarvan we dachten dat we die hadden geboekt. Ik ga hier nog over bellen met booking. com

de afstand van hotel naar het strand

Goed gelegen dicht bij centrum en strand. Doorsnee hotel.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Nou de planning voor renovatie moet iets later in de ochtend beginnen.

Het ontbijt was goed. De kamer was ook prima, alleen stonk het naar het riool en om 8 uur boven ons balkon timmeren, renovatie kon niet anders. Maar in de vakantie wel om 8 uur wakker dat was jammer.

Ontbijt top
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Live muziek hoog Benidorm bastaard gehalte door oude gemiddelde leeftijd

Ontbijt top Personeel heel vriendelijk en spraken goed nederlands Kamers erg netjes schoon en ruim

Overnachting en ontbijt waren goed, entertainment was goed voor de senioren, niet voor jongeren
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Het zwembad op gelijkvloers is klein en ligt volledig in de schaduw met weinig mogelijkheid tot zonnen. Op het dakterras is er mogelijkheid tot zonnen maar geen zwembad, enkel jacuzzi. De kamers zijn heel verzorgd met parket, de gezamenlijke gedeeltes zoals gangen, liften, ... dienen nog opgefrist te worden.

Het ontbijt overtrefte de verwachtingen, heel uitgebruid, voor ieder wat wils.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

even lekker een weekje er tussen uit en genieten met onze vrienden
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

dat het weer niet zo mooi was hebben evengoed genoten en voor herhaling vatbaar

het ontbijt was goed. de kamer was ook goed het uitzicht vanaf het balkon was minder personeel vriendelijk en gastvrij mening niet geschikt voor kinderen verder prima met vriendelijke groet Christine

Alles oké, maar een goeie nachtrust mag je vergeten
    • Junior Suite (1 Volwassene)

Het enige wat tegenviel is de geluidsisolatie (enkel glas en dunne muren), je hoort werkelijk alles van de straat en je buren. In het hoogseizoen doe je er waarschijnlijk geen oog dicht....

Heb half pension genomen, was goed en gevarieerd. Grootte van de kamer was een pluspunt. Groot dakterras, lekker uit de wind.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prima, zeker als je er eens voor een kort weekje tussenuit wil.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Rekening houdende met de prijs, geen tegenvallers.

Heerlijk en voldoende ontbijt, kamers netjes en zeer ruim. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Aanrader

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

heerlijke omgeving
    • Junior Suite (1 Volwassene)

Als het hotel vol is, kan het restaurant te krap zijn voor het aantal mensen, tip! de dinertijden verruimen ipv 18.30-21.00 naar 18.00-21.30, dit zou al een eerste snelle oplossing kunnen zijn.

heerlijke omgeving

Ideaal gelegen hotel met comfortabele kamers en fijn dakterras
    • Junior Suite (1 Volwassene)

Aan het zwembad in de tuin komt geen helemaal geen zon. Avondanimatie van bedenkelijk niveau voor een hotel van deze categorie.

Leuk hotel midden in La Carihuela met fijne kamers en een mooi dakterras, waar je kan genieten van de zon met uitzicht over de zee. Half pension zeker de moeite waard: diner is smaakvol en biedt voldoende afwisseling. Op enkele passen van het strand en de leuke wandelboulevard.

Teleurstellend
    • Premium Junior Suite (2 Volwassenen)

Ontbijt, lunch en diner van zeer slechte kwaliteit (elke dag hetzelfde, groenten te zout, vis en vlees droog gebakken) Kamer (isolatie trekt op niets) je hoort de buren snurken en lijkt of ze conversatie voeren bij jou in de kamer. Andere hotelgasten allemaal boven de 60 jaar Animatie enkel gericht op deze leeftijdsklasse Dit werd ons op voorhand niet meegedeeld!!

Mislukt
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

We moesten de vierde dag vehuizen naar een ander hotel 2 km van het strand normaal 20 min omhoog en omlaag lopen terwijl mijn vrouw niet goed kan lopen dus wij deden er 45 min over. Omdat het hotel dicht ging wat bij ons onbekend was daar had ik niet voor geboekt. Terwijl ik op die dag een marathon moest lopen. Terwijl volgens het hotel Booking.com wist dat het hotel dicht ging. Als wij dat geweten hadden we een ander hotel geboekt. Dit heb ik ook direct gemaild naar jullie maar er is niets mee gedaan. Dat neem ik jullie ook kwalijk. Ik boek per jaar ongeveer voor 4000,00 euro bij jullie tot vorige week tot tevredenheid. Maar overweeg nu om de hotels in April en juni over te boeken.

1e dicht bj het strand 100 meter

• Beoordeeld op: 2 december 2017

We vonden dat het hotel prima voldeed aan de prijs verhouding

Communicatie, ik had begaande vloer geboekt maar kregen een kamer op de tweede verdieping

De locatie was perfect, je loopt het hotel uit en je bent meteen in het centrum en 20 meter verder sta je op het strand

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Adults only betekent hier buiten het hoogseizoen dat het voelt als een bejaardenoord.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Het was lastig om parkeergelegenheid te vinden, zelfs buiten het hoogseizoen. De kamers waren erg gehorig. We sliepen boven het bargedeelte, waardoor het leek alsof de flamencoshow in onze kamer werd gehouden.

De kamer was zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was goed. De locatie ten opzichte van het centrum en het strand waren erg plezierig.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Nette hotel maar niet super.
    • Junior Suite (1 Volwassene)

Af en toe moeilijk parkeren, het ontbijt s'morgens was niet vroeg genoeg en de wifi was heel slecht, veel mensen op leeftijd die niet eens wifi gebruiken maar de verbinding was heel slecht.

Heel netjes en mooi gebouw, bijna direct aan het strand.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

wij hebben van in het begin tot het einde er van genoten
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

niks alles was perfect dit hotel is een aanrader vlakbij het strand de winkelstraat en vele restaurants en bars zonder dat je trappen moet doen of omhoog moet gaan ideaal voor wie slecht te been is

het ontbijt was heerlijk alles stond erbij en was heerlijk om te zien en te eten ,zelfs cava en verse jus.net zoals het avondeten altijd lekker en om de twee dagen een thema buffet met heerlijke gerechten.PAELLA was er altijd te krijgen en ook verschillende pastas ;dusals er hier nog mensen zeuren over het eten dan weet ik het ook niet zo goed met wie je hier niet tevreden over kunt vinden.dit is gewooweg een aanrader dit hotel met zijn vriendelijk personeel

Prijs kwaliteit ok
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Het eten was meestal flauw, en soms smakeloos, het kan zijn dat dit te maken had met de tijd van het jaar, veel senioren,, Het buffet was perfect en verzorgd, maar er mocht wat meer smaak aan de gerechten gebracht worden

De ligging is perfect, rustig en toch vlakbij winkels, restaurants, en het strand

het hotel was goed maar het is precies een hotel ergens in...
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

het hotel was goed maar het is precies een hotel ergens in nederland spaans hoor je daar niet praten en er verblijven alleen maar gepensioneerde mensen ik voelde mij daar toch niet zo goed tussen ik ga niet meer terug

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Super hotel, zeer vriendelijk personeel en goed op weg met een update van het hotel
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Geen idee eigenlijk, we kwamen voor het 5de jaar in het hotel, ze zijn bezig met een update van hotel en dat is prima!

We hadden een juniorsuite geboekt, maar kregen een tweepersoonskamer met zeezicht op de 5de verdieping! Geweldig uitzicht en prima kamer

Super - altijd weer fijn om terug te komen.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Viel tegen is een erg groot woord, maar een douche i.p.v. een bad zou ik persoonlijk makkelijker vinden.

Centrale ligging van de accommodatie. Alles ligt op loopafstand.

• Junior Suite (1 Volwassene)

alles was prima. zoals boven aangegeven, de ligging van hotel, vriendelijkheid van personeel, kamers en faciliteiten. Kan geen negatief iets aangeven.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Alleen reizend en veel te veel moeten betalen voor een hotelkamer,
    • Junior Suite (1 Volwassene)

Als je alleen reist en je betaald een flinke prijs voor de kamer en je krijgt een kamer aan de straat (tegenover de glasbakken) tevens oud meubilair en deur vd badkamer stuk dan is dit zeer jammer en irritant !

Korte loopafstand naar centrum en strand,

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

• Junior Suite (2 Volwassenen)

Het eten, na 40 jaar ervaring in dit hotel voor het eerst aanmerkingen op het eten ,en de koffie automaten ronduit vies !!is poederkoffie, jammer !!!de rest van het hotel is nodig aan renovatie toe.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

de lokatie was supper lekker dicht bij stand.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Vind het niet 4 sterren waardig. Ondbijt. Is slecht. De sapjes zijn ronduit vies heel zoet en geen variatie in het ontbijt. WE hadden zelf eierenschillen in het gebakken ei en niet een keer maar meerdere keren zijn ook elders gaan ontbijten De whirlpool was buiten gebruik. De schoonmaak van de kamers viel tegen. Gelukkig zijn wij er op uit gegaan maar als je de hele dag wilt zijn in je hotel vind ik geen aanrader. Zou hier in ieder geval denk ik niet meer naar toe gaan zou iets anders proberen. Buiten zwembad heel erg klein. En pal aan buiten terras. Waar iedereen zit te kletsen en te roken. Als niet roker niet te doen.

de lokatie was supper lekker dicht bij stand. En personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Trouwens gasten
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

De WiFi en het avond eten is van mindere kwaliteit dan dat wij de voorgaande jaren ervaren hebben.

De ligging, het super vriendelijke personeel en het feit dat netzoals wij er al jaren komen je steeds dezelfde gasten tegenkomt. Dat is een goed signaal.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Leuk voor een lang weekend.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Slechte WiFi in de hal beneden die overigens wel gratis is. Liever zou ik WiFi op de kamer hebben, maar niet tegen het tarief dat het hotel hanteert.

Goede locatie en prima ontbijt. Ook een fijn dakterras.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Ideaal gelegen, gemiddeld hotel voor een goede prijs.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Ik heb medelijden met de obers. Ze moeten zo wel de bar als het restaurant bedienen en dat gaat natuurlijk niet. Je moet aan de bar vaak lang wachten voor er iemand aankomt.

Perfecte ligging, verzorgde en grote kamers.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Zeer centraal en dicht bij zee.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Geen 4 sterren. Simpele badkamer met douchegordijn. Tegen betaling hadden wij Wifi op de kamer. De Wifi deed het meer niet als wel. Tafelkleedjes waren niet altijd schoon.

Zeer centraal en dicht bij zee. Ruime juniorsuite.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Veel te duur voor het gebodene
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Kale en onpersoonlijke kamer (geupgrade superior kamer). Putjeslucht op de kamer en te ruiken naar de lucht op de gang niet alleen bij ons. Je moet voor alles extra betalen,zoals kluisje en internet. Het gratis internet is vreselijk traag. Matige schoonmaak en goede beddenopmaak is er niet bij.

Goede locatie, dicht bij strand en vertier. Goed ontbijtbuffet. Meestal was het dinerbuffet redelijk tot goed van kwaliteit. Eigen parking nabij hotel, wel vrij prijzig.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Echter door de hygiene (vind ik het aller belangrijkste) vond ik het wel oké.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

De bedden waren echt veel te hard en flut kussen. We hadden junior suite besteld en kregen een kamer die een stuk kleiner was dan de foto's lieten zien.

Ontbijt was goed te doen, heerlijk brood echt iets te weinig variatie kwa beleg

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Op zich een goed hotel, maar de bedden en hoofdkussens zijn niet 4-sterren waardig.
    • Junior Suite (1 Volwassene)

De bedden en hoofdkussens zijn van een zeer slechte kwaliteit. Tevens is het teleurstellend om in deze tijd nog voor wifi op de kamer te moeten bijbetalen.

Het ontbijt was van prima niveau.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Zonvakantie in september 2016 komen volgend jaar graag wederom weer terug!!
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

tegen is groot woord maar stoelen in restaurant zijn ouden gedateerd en sommige zijn gammel.

Prima schoonmaak, mooie kamer, en Petra van de receptie met naam genoemd zeer gastvrij en behulpzaam al jaren.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Lago Rojo
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Niet voldaan aan de preferenties die we hadden opgegeven. Bij uit checken werd niet gevraagd hoe het verblijf was bevallen. Werd helemaal niets gevraagd.

Ligging tov het strand

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Dit hotel is een echte aanrader!
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Nauwelijks tot geen (gratis) wifi-verbinding en alleen maar in de lobby. Wel betaald wifi.

Zeer klantvriendelijk personeel. Prachtige ruime junior suite met goede bedden. Zowel het buffet voor het ontbijt als voor het diner waren erg uitgebreid. Heerlijk eten en de schalen werden tot het laatst bijgevuld. Het achterpoortje van het hotel brengt je nagenoeg direct op de boulevard en de winkelstraat.

• Beoordeeld op: 10 september 2016

het ontbijt was voldoende maar de glazen de de borden en...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel te veel lawaai smorgens vroeg boven op het terras en veel lawaai buiten op straat

het ontbijt was voldoende maar de glazen de de borden en bestek was niet altijd proper

Het was prima
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Het eten was prima en de locatie helemaal top.

Fantastisch eten, elke dag iets anders , super vers.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Fantastisch eten, elke dag iets anders , super vers. Behulpzaam en vrindelijk stuff!

Redelijk maar niet weer

Het dinner

Was redelijk

Super! Al jarenlang een genot om terug te komen.
    • Premium Junior Suite (2 Volwassenen)

De ligging en daarmee bereikbaarheid van het hotel ten opzichte van het strand en het centrum van Carihuela.

Badkamer, erg verouderd

prima hotel, goede service , goed prijs
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

alles was heerlijk en geweldig

Kom al vele jaren in dit hotel. Zeer vriendelijk personeel en een schoon hotel op een prima locatie.

Alles was prima

Het ontbijt was zeer goed. Ruime keuze.

Over het algemeen tevreden

Kamer juist boven restaurant op 1 ste verdiep veel lawai

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Zeer goed ontbijt.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Zeer goed ontbijt. Ruime kamer. Locatie in het centrum en dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

heerlijk
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Het is een goed hotel lekker dicht bij de winkels en het strand heerlijk.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

De kamers zijn ruim en heel proper

De kamers zijn ruim en heel proper

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

voor kort verblijf prima hotel
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Douche was iets minder of heel heet water of koud

Ontbijt was prima. Kamer was ook prima alleen de douche was iets minder

Prima hotel!

Prima hotel!

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

De ligging, de vriendelijkheid van het personeel en de...
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

De ligging, de vriendelijkheid van het personeel en de verandering en verbeteringen die worden doorgevoerd.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Gewoon goed gezellig hotel. Eten was gewoon goed. Snap niet dat mensen hierover klagen.

Is al wat ouder

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Geen shampoo te verkrijgen
    • Junior Suite (1 Volwassene)

Geen shampoo te verkrijgen na herhaaldelijk verzoek.

Gehorigheid teveel lawaai s morgens

Gehorigheid teveel lawaai s morgens

Prima keuze

Bedden waren te hard

Eten en ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, fijn dakterras,...
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, fijn dakterras, uitstekende ligging, goede bedden.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

prijs-locatie

prijs-locatie

Goed.

Eetzaal te klein.

1/2 pension genomen, ontbijt was zeer goed en het avondeten was redelijk afhankelijk van je eigen smaak.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Zeer heerlijk, uitgebreide keuze.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Zeer heerlijk, uitgebreide keuze.

goed geregeld

het zwembad

lekker ruime kamers

goed hotel. prima ligging. schoon en ruime kamers

ontbijt

kamers prima. Ligging perfect.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

het hotel was goed en lekker dichtbij het strand en de...
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

het hotel was goed en lekker dichtbij het strand en de winkeltje

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Mooi, ruim, schoon hotel.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Faciliteiten op kamer voor thee/koffie ontbreken.

Mooi, ruim, schoon hotel. Ligging perfect t.o.v strand en centrum. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Geen muziek tijdens borreluur

Dakterras

top

alles was goed

toplokatie

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

• Junior Suite (2 Volwassenen)

Geweldige ligging midden in het centrum, goed accommodatie, goede service

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Niet van toepassing

Ligging locatie

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Een top verblijf
    • Junior Suite (1 Volwassene)

Ontbijt was zeer uitgebreid en zelfs de mogelijkheid om op de dag van mijn vertrek eerder ontbijt te nuttigen

Goed, net , en schone kamers, lobby en eetzaal zijn wel aan een opknap beurt toe.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Ontbijt is goed , maar niet super.

De ligging van het hotel is centraal gelegen, dus alles is goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Verder zonder problemen

Beetje gedateerd

Schoon, lekker dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Toplocatie
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Kamers super en ontbijt prima

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Was top verblijf.

Niets. Was top

Super schoon en na uutchecken mogelijkheid om te douchen

• Beoordeeld op: 20 september 2017

fantastisch

goed ontbijt ,schone kamers

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Super locatie, het hotel is geen 4 sterren waard. Is wat verouderd en erg sober qua eten.

Het eten

• Beoordeeld op: 15 september 2017