Beoordelingen over Adrián Hoteles Roca Nivaria 5-sterren

Avenida Adeje, 300, 38678 Adeje, Spanje

#8 van de 37 hotels in Adeje

Fantastisch verblijf en heerlijk ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Eerder een tip dan wel tegenvaller: een volledig rookvrije blok zou fijn zijn als niet roker. Nu moesten we soms raam terras dicht doen omwille rokende buren...

Zeer mooi complex in rustige omgeving. Gevarieerd ontbijtbuffet! Ruime kamer met mooi uitzicht. Ook diner buffet zeer lekker met ruime keuze binnen verschillende culinaire thema’s! Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Komen zeker nog es terug!

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Er werd verbouwd IN het hotel en gebouwd NAAST het hotel waardoor het de hele dag herrie was. Vreselijk! We waren aan het einde van onze rondreis en hadden ons verheugd om drie laatste dagen ontspanning en rust. Het was echt niet te doen. Er werd gedrild, getimmerd en geboord. Na ons beklag te hebben gedaan met de vraag om een andere kamer bleek er geen alternatief te zijn. "s avonds een gesprek met de manager en pas de dag erna zou er een kamer vrijkomen die wat verder van de herrie verwijderd was. We moesten uiteindelijk op dag 2 nog ruim een half uur wachten en alle spullen vervolgens verhuizen. Kamer was wederom heerlijk, maar nog steeds konden we de herrie horen (wel een stuk minder). Als we dit geweten hadden dan hadden we hier zeker niet geboekt. De directie gaf aan dat zij iedereen die boekt een mail sturen waarin de verbouwing wordt aangekondigd. Wij hebben deze mail niet ontvangen, ook niet via booking.com. Tijdens het ontbijt 's ochtends dus veel herrie van bouwactiviteiten en ook in zwembad 1 de herrie goed hoorbaar. Wij vonden het teleurstellend! Het enige voordeel was dat ons verzoek om een late checkuit (ivm terugvlucht) werd gehonoreerd waardoor we 3 uur langer gebruik konden maken van de kamer.

Hotel is erg mooi, ruim, mooie grote kamers met een heerlijk balkon en prachtig uitzicht op zee Ontbijt en diner prima (voor vegetariërs altijd lastig) maar bij melding werd er alles aan gedaan om iets lekkers klaar te maken. Personeel heel erg vriendelijk!

Heel aangenaam hotel op rustige locatie
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk viel er niets tegen. Als ik dan toch een minpuntje moet geven, is het de afwezigheid van koffie- of theezet faciliteiten in de kamer.

De kamer was zeer ruim met groot terras met 2 ligbedden (premium kamer met zeezicht). Het eten was heel lekker met veel keuze en variatie in het buffet. Vriendelijk personeel. Ook het verwarmde buitenzwembad was aangenaam, zeker in het voorjaar.

Het verwarmde zeewater zwembad is uitstekend en de...
    • Familiesuite - 2 Volwassenen + 2 Kinderen tot 12 Jaar

De openingstijden van de diverse faciliteiten sluiten niet goed aan. De restaurants gaan pas om 18.30 open, wat laat is voor gezinnen met kleine kinderen en de gym gaat al om 21.00 dicht waardoor het niet erg praktisch is om na het eten nog wat te sporten.

Het verwarmde zeewater zwembad is uitstekend en de restaurants en het buffet zijn ook erg goed.

Top all-in formule, prachtige kamers, mooie rustige omgeving.
    • Familiesuite - 2 Volwassenen + 2 Kinderen tot 12 Jaar

De laatste dag om 12h stopte de all-in formule, dus met een late vlucht zijn de drankjes vanaf dan betalend. Een beetje jammer voor een hotel van dit kaliber.

Top all-in formule, prachtige kamers, mooie rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Was een aangenaam verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Graag misschien net iets meer duidelijke informatie bij aankomt,betreffende faciliteiten binnen het hotel...Hadden voor die prijs graag voor de gebruikte badhanddoek een propere gekregen...Niet goedkoop, mr je krijgt waar voor je geld...(zijn zelf nog niet klaar om tussen de gepensioneerden te zitten en jammer vd werken naast hotel, mr dat stopt wel ergens)

Supervriendelijk personeel!!!...Overal heel netjes!!!...Uitgebreid ontbijt...Heel rustig,(was wel buiten schoolvakantie)...Goede ligging...

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Het hotel ligt niet in een drukke buurt.
    • Familiekamer - 2 Volwassenen + 1 Kind tot 12 Jaar

De WiFi verbinding was niet altijd tip top, maar...je bent op vakantie.

Het hotel ligt niet in een drukke buurt. Als je ‘s avonds graag over de boulevard wandelt dan boek je best elders. Voor ons was de ligging prima, rust met alles erop en eraan. Het personeel was zeer vriendelijk, zeker het personeel in het restaurant. Kinderen kunnen er fijn spelen in een speelruimte. Het eten was prima. Je zit op hotel en de kans in dan groot dat het eten eentonig wordt, maar iedere avond waren er een aantal gerechten in een bepaald thema. Er is meer dan keuze genoeg.

Heerlijk!
    • Familiekamer - 2 Volwassenen + 1 Kind tot 12 Jaar

Overal ‘muziek’, bijv. als 10 mensen staan te watergymmen klinkt overal die vervelende dreunmuziek. Wij wisten precies aan welke kant van t hotel we moesten zitten om rust te hebben (en zaten dus prima), maar als je dat niet weet krijg je gedurende je hele verblijf ongevraagd n abonnement op (dreun)muziek, incl het live entertainment ‘s avonds!

Een uitstekend verblijf!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles is zeer goed meegevallen. Mooie ruime kamer met terras en prachtig zicht. Heerlijk zwembad. Terras groot genoeg om buiten te ontbijten en dineren. Veel mogeljkheden om te sporten. Garage. Wij hebben genoten.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Fantastische medewerkers met een directie die niet mee is met zijn tijd !
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt : opstelling !! Nauwelijks gezonde voeding. 14d hetzelfde aanbod fruit : Geen koffiezet of thee op de kamer. Badkamer : verouderde installatie: Spaans en Italiaans resto ??? boeking = om 18.30 was je alleen om 19h met 6 ! Internationale keuken !

de medewerkers = nooit beter meegemaakt in geen enkel ander 5* hotel! Geweldig. De shuttle naar het andere hotel ! Het restaurant aan de pool een voorbeeld voor de 2 anderen, qua benadering en leiding !

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Perfecte ambiance.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden 'n heerlijk balkon dat jammer genoeg grensde aan een lange blinde muur waardoor het uitzicht werd belemmerd.

De ontvangst was bijzonder vriendelijk en vakkundig. De kamer op de 6de verdieping met balkon en uitzicht op zee; de eetzalen en ruime terrassen zowel direct bij het hotel als ook aan het zwembad; het verwarmde zeewater zwembad; de hulpvaardigheid van het personeel alles grandioos en van zeer goede kwaliteit. In feite gèèn minpunten !!

Zie hierboven
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij bevonden ons letterlijk op een bouwwerf .Vanaf s'morgens stipt 8 uur tot 12 en vanaf 14 t/m stipt 18 uur was men op +/- 250m van het hotel de funderingen aan te leggen voor een building !!!! Vooral het instampen van de funderingen was zenuwslopend !! Wij zijn o.a. van kamer veranderd , maar het was hetzelfde verhaal. Dit probleem is in de eerste 12 maand nog niet opgelost. Er werd geen enkele vergoeding hiervoor aangeboden. Wij zijn ook ons vertrouwen in Booking.com kwijt.

De zwembaden,met o.a.één groot verwarmd en prachtige tuin !

kortom een geweldig hotel , superverblijf

ons viel niets tegen

de vriendelijkheid van het personeel, de prachtige zwembadomgeving en de handdoekservice die ontzettend goed geregeld is, de service bij aankomst en vertrek. Heel net en proper overal op het domein

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Paradijselijk hotel aan de Playa Paraiso
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De twee a-la carte restaurants zijn snel volgeboekt, dus wees er snel bij! Hier en daar beginnen de gebruikssporen in de kamer zichtbaar te worden. Hotel is wel aan de dure kant, halfpension is naar verhouding gunstig geprijsd.

Uitstekend hotel op een van de mooiste plekken aan de Costa Adeje. Wij waren er helaas slechts twee dagen (omgeboekt vanwege een ernstig tegenvallend hotel elders). Ruime kamers met aparte inloopkast. Goede bedden, redelijke kussens. Grote badkamer met apart toilet/bidet en aparte doucheruimte. Groot balkon met zeezicht, voorzien van stoelen en ligbedden. Diverse zwembaden met meer dan voldoende ligbedden. Ontbijt (buiten te genieten) is fantastisch, evenals het diner in een van beide restaurants (ook buiten). Buffet hebben wij niet geprobeerd. Gratis parkeren onder het hotel. Service is excellent.

Heerlijke luxe waar je niets bij tekort komt
    • Familiesuite - 2 Volwassenen + 2 Kinderen tot 12 Jaar

Het afval (lege drank bekers en peuken) werden niet snel genoeg opgeruimd aan het zwembad - dit gaf soms een slordige indruk.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, en de zwembaden waren heel mooi aangelegd en vooral heerlijk om in te zwemmen!

Zeer goed hotel, afgelegen, rustige locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- Het enige wat ons heel erg tegenviel was (vooral het mannelijke) personeel aan de receptie. Deze kwamen steeds zeer onvriendelijk over, dus al bij het inchecken hadden we wel schrik voor de algemene kwaliteit van ons verblijf, omdat het zeg maar een niet zo goede start was van ons verblijf. We hadden namelijk alles in orde - echter hadden we geen creditcard maar ook dat was (normaal gezien) al helemaal geregeld via mail. Hun waren daar blijkbaar niet van op de hoogte en waren dan ook geërgerd en deden het naar ons toe overkomen alsof het allemaal onze schuld was. Voor de rest weinig minpunten aan het hotel. - Het hotel ligt (momenteel nog) in de middle of nowhere - waarvoor die gratis shuttle echter een goede oplossing is.

- Het eten was elke dag overheerlijk. Heel veel keuze binnen en bijna alles werd live klaargemaakt. Nooit iets op, en als dit zo was dan werd het direct bijgevuld. Overigens was er dan ook nog een BBQ-gedeelte buiten waar er elke dag weer lekkere stukken vlees vers voor je werden geBBQ'd. Verder ook een zeer goede, snelle en vriendelijke bediening in het restaurant. Het leuke aan het restaurant was ook dat er altijd wel buiten plaats was - met een prachtig zeezicht en dat ze buiten 2 gedeeltes hadden; rokers en niet-rokers. Als niet-rokers is het echt wel veel prettiger om niet in de stank/gif te zitten van de rokers. - Verder was het ook een heel zuiver hotel met zeer mooi verzorgde beplanting. Ook de zwembaden waren steeds prober en hadden een aangename temperatuur. Bedjes reserveren was ook nooit nodig, want altijd wel ergens plaats. - Er zijn speciale 'Bali bedjes' die je kan reserveren vanaf 40 euro. Wij hadden bedje nummer 8 gereserveerd en is zeker de moeite/geld waard. Bij die 40 euro zitten ook 2 flesjes water, fruit en nootjes inbegrepen. En als je bedje nummer 8 reserveert krijg je in principe een heel eiland voor jezelf in het onderste zwembad. Echt een aanrader. - Ook de kamers perfect in orde, wel een beetje verouderd, misschien toe aan renovatie. Maar ze waren in ieder geval verzorgd en vooral heel ruim, ook leuk balkon met tafeltje, 2 stoeltjes én 2 ligbedjes. Ideaal dus om 's avonds bij zonsondergang een boekje te lezen of drankje te doen. - Er was elke dag heel toffe animatie gaande van petanque tot boogschieten en nog veel meer, waarvoor je elke keer weer heel vriendelijk werd uitgenodigd door het animatieteam. - Tenslotte nog was het heel handig dat er een gratis shuttle rijdt naar hun zusterhotel in Adeje. Want daar was tenminste wel iets te beleven buitenuit, zoals bv. het moderne shopping center Plaza del Duque, maar waar ook een lange boulevard is met allemaal 'prullewinkeltjes' en gezellige cafés/pubs.

tophotel in topligging!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

's avonds liep de bar vroeg leeg.. Voor mensen die absolute rust willen is dit prima, voor reizigers die graag nog wat napraten in de bar, is dit in dit hotel moeilijker..

heel vriendelijk personeel, een fantastische ligging, heel lekker gegeten, een heel mooi terras voor ontbijt en diner. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Na een uitzonderlijk goed verzorgd ontbijt genoten we van...
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na een uitzonderlijk goed verzorgd ontbijt genoten we van het zeer mooie en verwarmde zwembad met zicht op zee. Ook de kamer was prima, absoluut beter dan gemiddelde. Vriendelijk personeel. Een aanrader., wij komen terug..

Prima hotel voor een rust vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prachtig uitzicht, maar het hotel ligt afgelegen. Er is een shuttle bus, maar die moet je op voorhand reserveren wat niet handig is. De laatste bus vertrekt om 19u30 wat vroeg is als je na het eten nog weg wilt.

Vriendelijk personeel Lekker eten Prima service Verwarmd zwembad met genoeg ligstoelen Genoeg plaats om buiten te eten

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Geweldige kamers, lekker en zeer uitgebreid ontbijt, vlotte...
    • Familiesuite - 2 Volwassenen + 2 Kinderen tot 12 Jaar

Geweldige kamers, lekker en zeer uitgebreid ontbijt, vlotte en vriendelijke bediening. Ook het buffet voor het diner was verzorgd en lekker met alweer een uitgebreid assortiment.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Perfect voor gezinsvakantie
    • Familiekamer - 2 Volwassenen + 1 Kind tot 12 Jaar

niets. het was helemaal prima

Voor onze kleine kindjes (5 maanden en 4 jaar) waren er uitstekende faciliteiten en activiteiten. Ontbijt en dinner waren elke dag prima. Prachtig zwembad met prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Schitterende vakantie - voldaan terug naar huis !
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

avondanimatie was bij momenten wat zéér amateuristisch.

ligging : vlakbij de oceaan - prachtig zicht zowel van op de (premium)kamer als van op het terras waar ontbijt & diner worden genuttigd. ligging is ook zeer rustig met als logisch gevolg dat een huurauto wenselijk is als je op uitstap wil (ondergrondse garage is gratis & voldoende ruim - vanuit de garage lift naar kamers). maaltijden : prima kwaliteit + voldoende variatie. prijzen wijnen & dranken : correct personeel : bijzonder vriendelijk en toch gereserveerd. een pluim voor het management ! onthaal : onze kamer was niet klaar bij aankomst en wij kregen spontaan een gratis lunchbuffet aangeboden ! accommodatie : prima in orde - zeer ruime (bad)kamer en als uitschieter een lekker verwarmd en prachtig gelegen zwembad. SPA : 1 x gratis toegang inbegrepen - bij mijn bezoek buiten de spitsuren was er quasi geen volk en toch was alles correct op temperatuur. conclusie : niet goedkoop maar je krijgt zeker waar voor je geld en keert voldaan terug !

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Genieten op een rustige locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor de 4de keer in dit hotel. De mooie locatie, het verwarmde zwembad, vriendelijk personeel, en de mogelijkheid om buiten te kunnen eten, zorgen voor een schitterend verblijf.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Verwarmd zwembad was echt warm.
    • Familiesuite - 2 Volwassenen + 2 Kinderen tot 12 Jaar

Kamers werden 2 maal per dag betreden door personeel, maar de vloer werd niet gekuist. Ze hadden een glas gebroken, maar niet goed opgeveegd. We hebben dan gevraagd om te vegen, maar alleen het deel dat we hadden aangewezen was gereinigd.

Verwarmd zwembad was echt warm. Eten was goed. Bedden waren goed. Geen nachtlawaai. Personeel was zeer behulpzaam. Prijs van de dranken bij het eten was ok.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

We komen terug
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

In de directe omgeving van het hotel was de kustlijn nog wel mooi, de rest zeker niet.

Het was als een perfecte dag samen uit, maar dan de hele week. We voelden ons verwend op alle vlakken.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Mooi hotel, maar teveel herrie
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het resort biedt de mogelijkheid tot een all inclusive verblijf. Dat heeft een negatieve uitwerking op de kwaliteit van het gebodene. Echt negatief zijn we over het entertainment. Dat betekent geluidsniveau disco overdag tijdens de aquagym en een groot deel van de avond. Over het gehele terrein. Verzoeken om het geluid zachter te zetten heeft geen zin.

Mooie zwembaden en kamers

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prachtig hotel in een vervallen, saaie en ondermaatse omgeving, als de vlag op een poep-schuit..
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Meer ruimte voor niet-rokers! Het zogenaamde prive strandje was ook voor iedereen ander betreedbaar en vervuild met sigaretten en ander afval. Ook de vele stenen maakten het geen ''strand'', maar pijnlijk in en uit het water gaan. Dan hebben vele low budget resorts-hotels het veel beter aan de stranden van Las Americas en Los Christianos... De omgeving was bijn ghetto-achtig en vervallen en verlaten winkels, alsof het failliet is , deze regio. Dan is hartje Adeje beter, schoner en meer chique. Daardoor is het hotel aan de prijzige kant , de locatie is wel niet hun schuld, maar dan moet je de prijs aanpassen. Een droomvilla in een achterbuurt is ook minder waard dan de identieke villa in Bloemendaals duingebied.

Het eten was goed maar wat ''vlak'' en maar weinig prime-vlees zoals biefstuk en ossehaas/varkenshaas. De koffie-automaat geeft ondermaatse poeder cappuccino. In de ochtenden is er vroeg luid geraas van kofferkarren en ander personeel, nooit na 7 uur wakker daardoor.

Meer dan correct
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bouwwerken in de nabije omgeving

Het algemeen comfort, de netheid en vriendelijk personneel

garage

garage

Fantastische bedden.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Er wordt naast het hotel gebouwd, dit geeft veel overlast.

Fantastische bedden. Bijzonder aardig personeel. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

ontspannend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

het buffet is wel aan wat verbetering toe ....

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Leuk hotel, om naar terug te komen
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt, groot hotel.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Een heerlijk verblijf waar aan niets ontbreekt op een goede locatie,zonder meer een geweldig hotel!
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Iets meer kastruimte zou aangenaam zijn

Ontbijt is ruimschoots uitgebreid en van goede kwaliteit. De kamers zijn prettig doelmatig ingericht.

Alles was goed zeergoed management
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was goed zeergoed management Heerlijk feest oud en nieuw met vuurwerk

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Het ontbijt was prima.

Het ontbijt was prima. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Familiesuite - 2 Volwassenen + 2 Kinderen tot 12 Jaar

Buffet s ochtens en s avonds iedere het zelfde

Kamer en zwembad

Ondermaats
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Geen 5 sterren waardig. S morgens gevecht voor een ligstoel.. Keuken van de buffetservice ondermaats.

Kamer en netheid OK

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

royale kamers met tussendeur naar de kinderen, ruim balkon...
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

royale kamers met tussendeur naar de kinderen, ruim balkon met uitzicht over zee

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

aanrader!

trage wifi in de kamer

mooi zeezicht verzorgd ontbijt en avondmaal net onderhouden, goede spa!

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Prachtige en gastvrije locatie

Prachtige ligging, vriendelijk petsoneel

Lunch mogelijkheden te beperkt

Kamer, ontbijt, buffet, ...

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

de adrian group streeft excellentie na en slaagt daar heel goed in
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

heerlijk ontbijt, grote kamers met alles erop en eraan, prachtige setting, heerlijk zwembad

• Beoordeeld op: 31 december 2016

het
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De inrichting van hotel en kamer was niet 5 sterren.

het kerstdiner was een 9 waard.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Buiten kunnen eten zowel voor ontbijt als lunch

Niet veel in de buurt

Buiten kunnen eten zowel voor ontbijt als lunch

• Beoordeeld op: 8 december 2016

mooie ligging en perfecte kamers.

Eten zowel in ontbijt als in buffet is ondermaats voor een 5 *

frisse en luchtige kamers

• Beoordeeld op: 11 maart 2016

- grote variëteit aan eten in het restaurant

- geen aanbod van versgeperst fruitsap bij ontbijt - luide muziek in de avond rond 23u - mini bar gesloten op kamer - inrichting kamer verouderd - kwaliteit van eten in het spaans en italiaans restaurant

- grote variëteit aan eten in het restaurant - snelle en vriendelijke bediening van personeel - mooi verzorgde tuinen - rustige ligging van hotel

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

Een van de weinige hotels die een "echt" verwarmd...

je beschikt best over eigen vervoer als je in de omgeving wat wil zien. de prijs is toch wel stevig als je vergelijkt met andere *****hotels op de eilanden, maar dat weet je als je boekt.

Een van de weinige hotels die een "echt" verwarmd zwembad aanbieden.

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

Zeer mooi uitzicht vanuit de kamer en ontbijtterras.

Geen vers fruitsap bij het ontbijt.

Zeer mooi uitzicht vanuit de kamer en ontbijtterras. Mooi geheel van architectuur. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt en avondeten : zeer goed.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Het uitzicht is subliem.

De locatie is ronduit waardeloos. Ok, er is een supermarkt, maar verder is er niets! Je moet dus wel de shuttle pakken naar Costa Adeje als je ergens wil lunchen. Tenzij je all inclusive hebt. Het is absoluut geen 5 sterren hotel. De kamers zijn prima hoor, maar de bedden zijn simpel. Het is verders niets bijzonders. Ik reisde alleen met mijn zoon en dan word je bij het buffet anders behandeld. Lukt het bv. nauwelijks om drinken te bestellen. We voelde ons er niet senang.

Het uitzicht is subliem. Echt een 10. Mooier dan mooi! Het zwembad is verwarmd, dus dat is ook fijn. Onze kamer had een fijn terras op de zon kant.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

rust,ligging aan zee,buiten genieten voor morgenontbijt en...

halfpension s'avonds meer cooking gelegenheid aanbieden!meer variatie en locatie binnenin kon beter.

rust,ligging aan zee,buiten genieten voor morgenontbijt en lunch en avonddiner.

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Het ontbijt was lekker, er was volop vers fruit in de...

De minibar in de kamer was hermetisch afgesloten tenzij je op voorhand een pakketje betaalde van drankjes. Het hotel beschikt over een Spaans en Italiaans restaurant waarvoor je apart moet reserveren. Blijkt dat ze de kaart delen met elkaar en niet echt typische Spaanse of Italiaanse gerechten serveren. De cocktails in de bar waren benedenmaats, geen verse ingrediënten, maar een mix van sapjes uit het flesje. In de buurt is er niks te beleven en de animatie is eerder afgestemd op oudere gasten. De wifi in de kamer was niet aanwezig of zeer traag.

Het ontbijt was lekker, er was volop vers fruit in de aanbieding en je kon een uitgebreid "European" breakfast samenstellen. Het uitzicht vanuit onze kamer (vraag zeker een kamer op de bovenste verdieping) op de oceaan was prachtig. De bedden waren zeer aangenaam. Ondanks de vele gasten is het er rustig. Het hotel beschikt over een eigen mini boekingskantoor waar je makkelijk een auto kan huren en een rondrit in Tenerife kan samenstellen.

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

De comfortabele voorzieningen en de allround service.

De comfortabele voorzieningen en de allround service. Met name de kamer met voortreffelijke inloopdouche met veel water, de restaurants en de zwembaden met de bijbehorende service.

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

Luxe verblijf.

Luxe verblijf. Groot hotel, maar door zijn uitgestrekte ligging lijkt het of je een van de weinige gasten bent. 3 restaurants, verwarmd zeewaterbad

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Prima hotel met fantastische voorzieningen zoals een...

Avondeten was goedkoper dan verwacht maar ook niet op het niveau dat je hier zou verwachten.

Prima hotel met fantastische voorzieningen zoals een verwarmd zwembad. Ruime kamer met balkon en goed ingericht. Prima ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 7 februari 2015

perfect aangepast hotel voor personen in een rolstoel je kan...

het toilet op de aangepaste kamer zou hoger moeten zijn voor transfert uit een rolstoel

perfect aangepast hotel voor personen in een rolstoel je kan gewoon overal komen

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

De mooie creaties van de voorafjes en de toetjes bij het...

Minibar op slot! Tegen betaling open. Heb geen informatie op de kamer gevonden over gratis shuttlebus naar Adeje bijv. Jammer. Shuttle bus naar

De mooie creaties van de voorafjes en de toetjes bij het buffet! Alles netjes schoon.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Het verwarmde landschap zwembad;

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid maar ondermaats van kwaliteit (zelfs geen 2 sterren waard). De kamers zijn zeer ruim, comfortabel maar eerder oubollig ingericht. WiFi werkte niet behoorlijk.

Het verwarmde landschap zwembad; dit was ook de reden waarom we dit hotel in de winter boekten.

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Restaurant = uitstekend .

Ligging , spijtig maar een shuttle dienst tot het commerciële centrum zou veel goedmaken.Italiaans restaurant = zeer slechte pizza's (' heb de mijne zelfs niet willen opeten). Geef eens een kannetje koffie s'morgens ipv tas per tas ....

Restaurant = uitstekend . Kamers zijn proper en goed georiënteerd. Personeel is heel vriendelijk :-) Faciliteiten ter plaatse zijn uitstekend.

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Zwembad is geweldig/ Locatie over zee kijkend ook.

Zwembad is geweldig/ Locatie over zee kijkend ook.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker ontbijt, mooie...

Vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker ontbijt, mooie locatie. Verwarmd zwembad, kamer met zeezicht, ...... Alles zeer proper.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Vriendelijk personeel, uitgebreid en lekker buffet, mooie en...

Vriendelijk personeel, uitgebreid en lekker buffet, mooie en ruime gezinskamer, mooi zwembad, rustig ondanks dat het een groot hotel is.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

• Beoordeeld op: 18 april 2015

kamer, ontbijt en diner OK, alhoewel het na een week gaat...

geen 5 sterren waard qua luxe uitstraling, wel qua verzorging

kamer, ontbijt en diner OK, alhoewel het na een week gaat vervelen.

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.