Beoordelingen over Rosamar & Spa 4-sterren

Pau Casals 8-10, 17310 Lloret de Mar, Spanje

#12 van de 69 hotels in Lloret de Mar

Gebaseerd op 2072 beoordelingen over dit hotel

Het personeel was heel vriendelijk!

Het eten was 's avonds tijdens het buffet niet altijd even warm, soms zelfs koud. De glazen en bestek hadden soms opgedroogde spatten wat niet proper oogt.

Het personeel was heel vriendelijk! Ze doen er alles aan om het verblijf van hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Er gaat heel veel aandacht naar hygiëne in het hotel, onze kamer was heel proper!

Nooit meer in deze hotel
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Stinken in de kamer en en ook restaurant als langs lopen Airco in de kamer werkt niet goed wacht ruimte hotel geen airco en ook bij Bali dit vind ik geen 4* hotel max 3* moet zijn.

Vriendelijk mensen eten was lekker

Een aanrader!

De langwerpige hoofdkussens.

De maaltijden waren voldoende gevarieerd, kamer met zeezicht is zeker aangeraden. Het lawaai buiten moet je erbij nemen. De kamers zijn wel zeer gehorig. Zeer vriendelijk personeel en alles zeer hygiënisch.

De locatie was super direct aan het strand!

Toen we aankwamen bleek dat we geen parking hadden in het hotel. We hadden deze via booking gereserveerd maar moesten nog eens (een 2e keer) onze parking aan het hotel bevestigen dus konden we op een parking gaan staan 22euro per dag. Daarna was onze kamer niet klaar en moesten we daar blijven wachten zonder uitleg. Uiteindelijk na lang wachten krijgen we een kamer die zelf niet grondig gepoetst was. Er lagen nog overal haren op de grond en de volgende dag als we onze kamer lieten poetsen werd de vloer nog niet gedaan. Pas na dag 3-4 is deze gedaan. Aan het zwembad bij de bar was het altijd zo druk dat je nooit geen plaats had maar als je dan u drinken wou meenemen naar het zwembad op het dak waar je dan wel nog plek vond mochten we alleen water meenemen. Dus als je all inclusive had kon je deze bijna niet gebruiken of je moest altijd naar de bar iets drinken. Boven op het dak was ook een bar maar deze was altijd gesloten. Dan de snacks die je kreeg overdag was een droge boterham met kaas/hesp, een pot chips en wat fruit. Alles van pannekoeken of ijsjes was bijbetalen. Dus een all inclusive nemen was te belachelijk. Boven mocht je ook u handdoek niet laten liggen dus als je dan eens iets wou gaan drinken was je ook u plaats direct kwijt, dit mocht beneden aan het zwembad dan weer wel. Als je in het restaurant ging eten vroegen ze in het begin wijn of plat water. Maar als je iets anders wou moest je altijd iemand zoeken om bij te bestellen. Ook het eten was veel koud. Ik vind dat we heel veel geld hebben betaald voor heel weinig.

De locatie was super direct aan het strand! Veel keuze in het buffet.

Alleen geschikt voor jonge mensen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

absoluut geen 4 sterren, als ik het vergelijk met al de andere hotels die we bij Booking hebben geboekt, is dit een 2 sterren accomodatie, het enigste plus punt was een nieuwe regendouche kolom, jammer dat ze de schimmel in alle hoeken en tussen de tegels hebben laten zitten, iedere keer als je de kamer binnen komt ruik je de afvoer van de badkamer. Het restaurant is vergelijkbaar met de NS personeelskantine waar ik 5 jaar gewerkit hebt. Er ligt laminaat door het hele complex dus het is zo gehorig, vooral als je beseft dat mensen vanaf smorgens vroeg tot s'avonds laat naar de airport moeten. Absoluut een afrader. het strand heeft heel grof zand/kiezels, niet prettig om op te lopen.

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het restaurant kan beter georganiseerd, s nachts iets gehorig..maar dat hoort erbij!

Eten prima, bedden lagen goed, prima kamers, verwarmd binnenzwembadje.mooi zonneterras met uitzicht op boulevard en strand.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

De uitstraling is (behalve het restaurant) ouwbollig. Zoveel verschillende kleuren door het hele hotel, jaren 80! Toiletruimte naast restaurant lijkt van een louche discotheek. Net als de ruimte om naar het verwarmde zwembad te komen; vies en slecht onderhouden. De zwembaden zelf waren prima.

De familiekamer was heerlijk! 2 slaapkamers en 2 balkons, echt een verrassing. Het restaurant ziet er verzorgd uit en serveert een goed buffet. Volgens mij is het restaurant recentelijk gemoderniseerd, erg mooi. De ligging van het hotel is goed, mooi uitzicht vanaf de zeezichtkamer en enkel 1 weg over om bij het (kiezel-)strand te komen. Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Lekker veel handdoeken! Hoef je niet zo zuinig te doen. De prijs/kwaliteitverhouding is heel goed. Het was niet duur, grote kamer en goed eten.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Heerlijk !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Een fijn hotel waar we voor de 3e keer verbleven. De laatste jaren zijn er een aantal vernieuwingen door gevoerd. Waaronder de eetzaal (dit is een echte verbetering) Het hotel ligt op een mooie plek (boek zeezicht !) op 1 minuut lopen van het strand en boulevard. Het ligt op een redelijke afstand van de strip en dus een wat rustiger gedeelte van LLoret de mar. Ook de talloze winkeltjes zijn op loopafstand. De bedden zijn goed en de badkamer beschikt over een inloop douche. Het eten is afwisselend en goed van smaak (voor hotelbegrippen) voor elk wat wils... 3 vleessoorten en minimaal 2 vissoorten per dag, diverse aardappel en pasta gerechten en een uitgebreid salade en nagerecht buffet. Het personeel werkt hard en is attent. Bij een vroege vlucht wordt 's nachts en 's morgens vroeg de eetzaal beschikbaar gesteld om voor vertrek nog wat te kunnen eten. Van het zwembad en spa hebben wij geen gebruik gemaakt, maar zag er netjes uit...

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Badkamer, deuren en kasten aan vernieuwing toe.

Gezellig druk in omgeving, maar toch geen last gehad van lawaai. Gezellig restaurant en heel lekker ontbijt.

Het eten was goed en personeel vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

We konden geen parking reserveren met deze site we dachten dat we daar parking gingen vinden van de hotel maar er was geen plaats. Buiten parkeren vroegen de profiteurs 20€ per dag! Het is ons duur uitgekomen.

Het eten was goed en personeel vriendelijk.

Het ontbijt was perfect en diner ook
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het pasje voor toegang tot onze kamer moest telkens weer geactiveerd worden,, door drukte bij de receptie heet dit veel van onze kostbare tijd gekost, dit was voor ons wel frustrerend

Het ontbijt was perfect en diner ook

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Kwaliteit ontbijt, hele fijne en schone badkamer, op zich...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Drukte. Wel wat stof in de hoeken van de kamer.

Kwaliteit ontbijt, hele fijne en schone badkamer, op zich schone kamer, goede bedden. Heel vriendelijk personeel.

Die zien ons in oktober terug!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamers waren geweldig, de matrassen beter als die bij ons thuis en het persooneel vriendelijker dan ergens anders in de buurt! De zwembaden die waren nog fris maar dat heb je als je in april gaat maar gelukkig konden we gebruik maken van de Spa: zalig! Elke ochtend en avond namen we buffet in het restaurant af, in mijn 8 dagen lange vakantie heb ik niet 2x hetzelfde moeten eten omdat er zoveel keuze was en heeel leuk zoals thuis: vrijdag = visdag! S. U. P. E. R. Wij komen sowieso terug in oktober en vragen zelf naar dezelfde kamer want er was de hele middag en avond zon op ons terras 🌞 Ideaal hotel voor zowel jonge gezinnen, medioren en senioren of net zoals ik met mijn beste vriend! Voor elk wat wils. 11/10 zou ik moetn kunnen geven 👍🏻

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Geweldig gelegen aan zee, met alle voorzieningen die je kunt wensen. Kamers zeer net en modern!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Niets negatiefs op te merken

Zeer uitgebreid en divers ontbijt. Op iedere vraag direct een passend en vriendelijk antwoord. Avondeten heeft voor elk wat wils. Alles is en valt te maken en met je een voedselallergie hebben meldt het dan!

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Niet voor herhaling vatbaar.

Hotel verouderd. Kamers eveneens verouderd.Oude kasten. Zwembad buiten niet verwarmd wat voor een spa en resort hotel zou mogen. Binnen zwembad die in ander hotel, Rosamar garden beschikbaar is niet zeer proper. In de binnen jacuzi, schimmel op de zwembad hoeken. Verf bladert er van de muren af. Voor fietsen waren er afgesloten kooi ruimtes voorzien,maar het moest 4 dagen duren vooraleer we deze mochten gebruiken. Eerst zou het 30€ per dag kosten. (groepsprijzen tarief). Uiteinderlijk dan toch gratis mogen gebruiken. 's Avonds kon je er naar Live music. Goede muzikanten die met soms met een uur vertraging beginnen te spelen en dan nog op het podium beginnen ruzie te maken.

Ontbijt lekker. Van alles te verkrijgen. Aanbod van het diner ook voldoende, maar niet echt warm en kruidenloos klaar gemaakt; Restaurant groot refter aanvoelende ruimte die dringend aan vernieuwing toe is.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Aangename accomodatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Lawaai op de gang tot ver na middernacht waardoor mijn dochtertje niet kon slapen.

Zeer kindvriendelijk hotel, goed gelegen, goede keuken en vriendelijk personeel.Dit jaar hadden wij een ruimere kamer die ook moderner was dan vorig jaar. Wij gingen tijdens de herfstvakantie en prijs-kwaliteit onmogelijk te kloppen in die periode.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Ideale hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

kamers waren schoon ,ik kreeg een hele mooie toezicht (palmbomen en zee).Wifi was top .Faciliteiten waren ook goed verschillende zwembaden.In de buurt zitten heel goeie betaalbare restauranten. 200 meter zit een bushalte.Met andere woorden is deze hotel een idealen olek

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Zeer goed gelegen hotel Voor families

Te klein bed / kamer/ badkamer Lift

Terras compenseerde de te kleine kamer Ontbijt Locatie Wifi Fitness

Het was goed te doen

De douche was te klein

Ontbijt was goed Personeel was vriendeliij

Gewoon goed geregeld

Er was geen min punt

Gewoon goed geregeld

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Ontbijt en diner waren super, ook het vroege ontbijt,om 5u, dag van vertrek was verrassend !

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ontbijtservice afgesproken maar toch niet uitgevoerd

Ruime kamer

Relaxt en sportief

Comfortabel

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Vriendelijke medewerkers, uitzicht, ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Vriendelijke medewerkers, uitzicht, ontbijt.

Ruime kamer en uitgebreid ontbijt.
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Ruime kamer en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

het was heel goed

ontbijt was goed en de accommodatie was super

ik heb genoten.

wifinetwerk

Het grote terras

is geen 4 sterren hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Rommelig, erg lawaaierig, veel te druk zwembad,

Ontbijt zag er goed uit, maar geen kwaliteits producten. brood droog.

Zeer slecht eten! Schone kamers
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het eten was heel heel heel slecht!!!!! Daarom adviseer ik GEEN all inclusieve te boeken

Schone kamers

Schitterend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het volledig concept is schitterend voor herhaling vatbaar 💋

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

prijs-kwaliteit uitstekend

af en toe wat mieren op de kamer

prachtige badkamer

Echt vakantie gevoel

Vriendelijk en bereidwillig personeel

Een aanraderv
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De parkeerkosten moesten erbij worden toegevoegd

Het uitzicht en de prijsklasse

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Ontbijt en dinner waren goed👍
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

De bedden kunnen meer comfortabeler

Ontbijt en dinner waren goed👍

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

De hotel medewerkers waren erg vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het eten was niet erg warm en de kamers waren erg gehorig.

De hotel medewerkers waren erg vriendelijk. Een leuke locatie.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

was oke

De matrassen

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Het eten was allemaal lekker maar het mocht wat warmer...

Soms lange wachttijd aan eetzaal. Niet nodig om mensen te begeleiden naar tafel.

Het eten was allemaal lekker maar het mocht wat warmer geserveerd worden. Ook is de eetzaal verouderd. Locatie is kan niet beter. Direct aan strand.

• Beoordeeld op: 15 april 2016

We zijn in de maand april in Spa Rosamar en in vorig jaar...

Ik had gehoopt dat er nog meer kinderanimatie was in april zoals augustus. Nu was er maar 1 animator met kleine kinderen van ongeveer 5 jaar. Mijn zoontje was heel wat ouder en voor hem leek er niet veel te doen. In augustus was er een klein leger van 7 of 8 animatoren met enorm veel afwisselende activiteiten zoals cupcakes maken, waterspeken, minigolven en pijl-en boogschieten.

We zijn in de maand april in Spa Rosamar en in vorig jaar Augustus in Rosamar Maritime geweest. Beide geven ook toegang tot Rosamar Garden. De avondactiviteiten zijn leuk met live- muzikanten, een muziek-quiz, een aangename verrassende dansshow met transgender type, een Braziliaanse avond waarbij mensen uit het publiek worden gehaald. De locatie aan het strand is fantastisch. Een bezoekje aan de bar Cala Banys met mooi uitzicht loont ook de moeite. De gezellige winkelstraatjes in de buurt hebben alles in de buurt mocht je verzorgingsproducten vergeten hebben. Ten opzichte van augustus waren er wel minder winkeltjes open. Het verwarmd binnenzwembad met hydromassage is ontspannend. Het Spa- gedeelte met loopband en hammam met zicht op de glinsterende zee is prachtig. Voor gasten boven 18 jaar kregen we 3 beurten tot de fitness en spa tijdens onze 7- daags verblijf. Het zonneterras dichtbij het binnenzwembad met een ontspannend zicht op de zee en dijk loont de moeite In verband met het beauty-salon: De lymfemassage van een uur heeft langer geduurd dan voorzien en is een aanrader. Ik heb ook een oxigene 2- behandeling gehad in mijn gezicht die mijn rimpels voor voorhoofd heeft weggewerkt en 1 van mijn lachrimpel aanzienlijk heeft verminderd. De behandeling duurde ook langer dan voorzien. Heel goed. Hoewel heel goede specialisten spraken ze wel niet zo vlot Frans of Engels.Maar we verstonden elkaar. De heerlijke Sangria-cava met vers fruit aan maar 2,5 EUR, alsook de lekkere smoothies en ijs in de Feretti-zaak onderaan het hote De flatscreentv met uitstekende kwaliteit. Er waren wel veel Spaanse kanalen. Het kanaal Paramount had zeer interessante recente films. Aan de hand van de uitstekende WiFi konden wel de inhoud van een film opzoeken en dan volgen in het Spaans. Je moet inloggen op WiFi en dan via internet naar gateway.com gaan om in te loggen. Als je dit doet, zul je sneller op het gratis WiFi geraken.

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.