Beoordelingen over Royal Tenerife Country Club By Diamond Resorts 3-sterren

San Andres, s/n - Urbanización Golf del Sur, 38620 San Miguel de Abona, Spanje

#5 van de 13 hotels in San Miguel de Abona

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Heel goed en exclusief met de mooiste lokatie in Tenerife !
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Ondanks de aanvraag voor een rolstoeltoegankelijk verblijf kreeg ik een villa aangeboden alleen maar te bereiken via 5 trappen! Ik kreeg wel een lokatie bij de betalende parking. Gelukkig kon ik nog enkele treden doen, maar voor volledig rolstoelafhankelijke mensen is dit een ramp! Op booking com werd ook NIET gemeld dat je een autoparking moet reserveren als je dat wenst. Het aantal parkeerplaatsen is beperkt, daarom. Diamond resorts (en NIET booking com) beschikt over 2 villa's met goede toegankelijkheid. Gelukkig kon men mij nog een parking aanbieden. Ik ben zelf alle villa's gaan inspecteren om te zien welke er beschikken over een vlakke ingang of met lichte helling. Weinig villa's met eenzelfde mooie orientatie. Dit zijn dan ook nog wel gewone villa's met gewone badkamer. Dit voor een eventuele herhaling van een verblijf in de Royal County Club in het mooiste en rustigste gebied van Tenerife. Er is daar wel meer wind dan in het zuidwesten, maar dat neem ik er voor die lokatie graag bij. slimmeke

De kamers in de villa 106 waren geweldig. Proper , mooi terras, comfortabel. De omgeving was rustig. Rustig publiek . Absoluut geen hinder van de aankomende vliegtuigen in de buurt. Ik vind dat zelfs leuk om te zien. Je hoort ze 's nachts niet.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Verder okee!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Wifi tegen betaling, dit is / was echt matig!! Parkeren, hier krijg je aan het eind van het verblijf een rekening over voor elke dag dat je daar hebt gestaan!!! Belachelijk! Bovendien was het Parkeren op het tweede terrein en dit ver weg, was moeilijk voor mij, daar ik pijnlijk loop! Ook huis 228 was met trappen omhoog en ver weg om dit te belopen.

Kamers okee!

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Uitstekende service en mooi rustig resort
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De wifi deed het niet in de woonkamer maar wel in de slaapkamer.

Ik vond het personeel heel vriendelijk en behulpzaam en het vliegveld was dichtbij waardoor de transer niet lang duurde. Verder hadden wij prachtig uitzicht over de bergen en de golfbanen.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Laat in de avond gearriveerd.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Vliegtuigen geluid maar was maar niet storend.

Laat in de avond gearriveerd. Kids waren doodmoe. De dame aan de receptie was superbehulpzaam en kidslagen dus snel op bed. Het appartement was heel mooi. Goede bedden en zelfs airco. Royale badkamer.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Zwembad is heel mooi, personeel correct
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

We vonden de directe omgeving onaantrekkelijk. Het overkomende (lage) vliegverkeer was weliswaar niet hinderlijk maar draagt niet bij aan rustgevoel. Ook viel ons tegen dat je in zo'n luxe-resort voor Wifi en fitness nog extra moet bijbetalen.

Zwembad is heel mooi, personeel correct

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Heerlijk weekje lekker ontspannen en uitrusten.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Jammer dat de auto niet dichterbij geparkeerd kon worden. Beetje vreemd dat gebruik wifi apart berekend wordt.

Lekker ruim appartement. Mooie zwembaden en mooi aangelegde tuinen. Fijne supermarkt op het park aanwezig.

prima als je vroeg naar vliegveld moet
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

het zoeken naar het huisje

huiselijke sfeer in huisje

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima ontbijt en een verwarmd zwembad

Prima ontbijt en een verwarmd zwembad

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Locatie vlak bij vliegveld.

Wifi in het appartement is mogelijk, maar wel tegen betaling van hoge kosten. Dit is niet meer van deze tijd. Bij checkin wordt een deposit gevraagd. Dit was een verrassing. Bij checkout wel direct teruggekregen.

Locatie vlak bij vliegveld. Parkeren gratis bij de receptie. Snelle checkin. Restaurant club med prima gegeten. Appartement zeer ruim met terras en schoon.

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

Goed bed en ruim appartement en badkamer met extra (kleine)...

Lage wastafels, echter badkamers gaan gerenoveerd worden heb ik begrepen. Geen gratis WIFI €5,95 /dag, niet van deze tijd.

Goed bed en ruim appartement en badkamer met extra (kleine) douche met wc. Restaurant en supermarkt op het terrein. Als je de vliegtuigen negeert, een rustige plek op Tenerife met uitzicht op zee, bergen en golfvelden. Door snelle bereikbaarheid van doorgaande weg, goede uitvalsbasis voor wandelingen op het eiland.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Aardig en behulpzaam personeel

Er was echt niets te beleven als je niet komt voor de golfbaan. Veel met auto onderweg geweest. Zwembad was open van 10 tot 5. Appartement was gedateerd

Aardig en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Hele ruime kamers/appartementen en ook schoon.

Wifi is 5,95 per dag, niet meer van deze tijd om voor wifi te betalen en zeker niet zoveel. Kamers zijn goedkoop maar daar moet je eigenlijk wifi en ook parkeerkosten en evt ontbijt bij optellen waarna het minder goedkoop is dan het lijkt. Locatie ook wat minder maar prima voor een nacht als je 's ochtends vroeg terugvliegt.

Hele ruime kamers/appartementen en ook schoon. Goede bedden. Goede airco en mooie zwembaden. Vriendelijk personeel dat gratis onze boardingpasses uitgeprint heeft voor de terugvlucht.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Proper en goed onderhouden complex bestaande uit prachtige...

Dure toeslag wifi, parking 3€/nacht extra te betalen.Jammer dat er geen wasmachine in de bungalow was, wel een droogrek?

Proper en goed onderhouden complex bestaande uit prachtige bungalows met alle voorzieningen en volledig ingerichte keuken met alle toestellen zelfs een afwasmachine. Mooie zwembaden en goede ligzetels met parasol. Vriendelijk, hulpvaardig,profesioneel personeel. Leuk om onze vakantie met een goed georganiseerde fiesta canaria tipica;met lokale gerechten, wijn en muziek voor el dia de Canarias te beëindigen!

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

De 2 (tot 4) persoonssuite was ruim, zeer proper, had een...

De meubels waren erg ouderwets, alsook de badkamer met beige sanitair en een oude, ronde jacuzzi (niet ecologisch!). Het mooie zwembad was jammer genoeg niet verwarmd, blijkbaar was er een kleiner dat wel (wisten we te laat)...

De 2 (tot 4) persoonssuite was ruim, zeer proper, had een groot terras en een vernieuwde volledig uitgeruste keuken. De ligging is rustig temidden van de golfterreinen en met zicht tot de kust en El Medano. Zeer proper, onverwarmd landschap zwembad.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

verwarmd buitenbad!

veel lawaai van vliegtuigen

verwarmd buitenbad! super appartement voor die prijs

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Fraai appartement, vriendelijk personeel

Laat de wifi onderdeel zijn van de (dan iets hogere) kamerprijs, en niet apart.

Fraai appartement, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

goed voor het geld/prijsverhouding

Er moet gewoon wifi zijn in de huisjes zonder duur betaalpakket van 7 euro per dag

goed voor het geld/prijsverhouding

• Beoordeeld op: 15 januari 2015

Het appartement is sfeervol ingericht en ruim, het uitzicht...

Het appartement is sfeervol ingericht en ruim, het uitzicht en terras subliem!