1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Hotel Rural El Mondalón

Beoordelingen over Hotel Rural El Mondalón 4-sterren

Carretera de los Hoyos, km 1,8, 35017 Marzagán, Spanje

#1 van de 3 hotels in Marzagán

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 34

• Beoordeeld op: 13 maart 2019

Prima verblijf,om naar terug te gaan.

Wat geluidsoverlast bij het zwembad van de tegenoverliggende sportvelden van de school.

Een heerlijk ontbijt op een prima locatie. Geweldig personeel ,niets was te veel gevraagd.

Verbleven in maart 2019

• Beoordeeld op: 19 december 2018

Rustige en mooie locatie met prima parkeergelegenheid.

Rustige en mooie locatie met prima parkeergelegenheid. Zowel de drukke hoofdstad als de zuidelijke toeristenlocaties zijn binnen acceptabele rijafstand via prima wegen te bereiken. Ook het binnenland is goed bereikbaar via bochtige bergwegen met de vele leuke dorpjes en de prachtige natuur. De accommodatie, de bodega, het restaurant en de prachtige tuin met wijngaard zijn goed verzorgd. Ook het personeel is zeer vriendelijk en de kok is bereid om buiten de kaart om extra wensen in te willigen, kortom heerlijk. Ook de eigen wijn is prima van kwaliteit en aan te raden.

Verbleven in december 2018

• Beoordeeld op: 22 november 2018

Mooi & authentiek hotel!

Enkel misschien wat weinig ruimte in de kamer om je koffer te plaatsen. Ik denk dat dit verschilt per kamer.

Mooie, rustige omgeving en setting van het hotel, met vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Ruim bed. Prachtig uitzicht. De eigen wijn is ook een aanrader!

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Zeer fijne plek om te relaxen

Beperkte keuze in restaurant, tijdens het weekend waren er feestjes in het restaurant

Rustige locatie, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Rustig, mooie en praktische omgeving om eiland te verkennen, komen zeker terug .

In de restaurant was het eten heel lekker, bediening heel vriendelijk, alleen mag er iets meer groenten en purree gegeven worden bij het lekkere vlees

Ontbijt prima, keuze tussen ,kaas, charcuterie, confituur, choco, yoghurt enz. Fruit elke dag vers geperst appelsiensap. Je kan ook allerlei eitjes, met bacon, hesp krijgen. Vriendelijke bediening .

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De omgeving, wanderweg rondom het landgoed- het ontbijt: buiten en zeer compleet- het diner: we hebben heerlijk gegeten en genoten van de Mondalon wijn

mooie lokatie

koud water in het zwembad na zoeken zat de jacuzzi in het koude zwembad diner was matig

lokatie was mooi we hadden de mooiste kamer boven met uitzicht vanaf het balkon op de bergen mooie badkamer mooie donkere vloer, waar men snel stof op

fijn vakantieverblijf met name voor wandelaars

onze bovenburen maakten 2 nachten (02:30 u, respectievelijk 03:30 u) een half uur heel veel lawaai, helaas was hun vloer en ons plafond erg gehorig; dit werd later opgelost door ons een andere kamer aan te bieden.

heerlijk ontbijt, iedere morgen op het terras in de ochtendzon; prima locatie voor wandelaars. rustige omgeving.

Een heerlijk hotel, kleinschalig, fraai gelegen en met zeer vriendelijk personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

elke vrijdagavond is restaurant gesloten en alleen bbq, maar deze viel tegen.

Ruime kamer, goed geoutilleerd, mooie ligging van het hotel, zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Mooie accommodatie naast de oude vulkaan.

Iets gehorig als je in Negramoll naast de trap zit. Andere kamers waarschijnlijk minder gehorig, vooral de kamers boven. Muren tussen de kamers zijn wel goed geisoleerd.

Het voelt als een boutique hotel, het zwembadje erbij is heerlijk en het niveau van het restaurant ligt wat hoger dan elders. Tip: vraag hoe je van het hotel naar de Barranco de Bandama kunt wandelen. Daarover doe je circa 45 minuten en het gaat wel vrij pittig omhoog. Denk beslist aan water, eten, goede wandelschoenen en een lange broek (vegetatie soms wat stekelig). Bij de golfbaan is een restaurant met mooi terras (hele dag open). En bij de bushalte is een klein restaurantje dat pas om 13.00 uur open gaat.

Prachtige plek om tot rust te komen

Geen mogelijkheid om drank te halen voor bij het zwembad. Vanaf onze kamer was de geur van de keuken van het restaurant erg heftig. Er was een bruiloft gaande die een stuk langer door ging met muziek dan ons verteld was.

Prachtige locatie met uitzicht op de bergen. Veel vogels, salamanders, grote vlinders en dergelijken te zien. Mooi aangelegd zwembad. Kamer van alles voorzien met balkon!

Luxe rural hotel prachtig gelegen

Het restaurant is mooi gelegen maar daar kan veel meer mee gedaan worden. De houten tafels en inrichting komen wat sfeerloos over. Ondanks de warmte werd er niet op het terras gedekt. Binnen was het echter veel te warm en we zijn zelf dan maar buiten gaan zitten.

Prachtig hotel. Grote parkeerplaats bij de ingang. Leuke ontvangst door de manager met rondleiding. Het is een Rural hotel maar heel luxe gerenoveerd/verbouwd. Prachtige luxe kamers met moderne hele ruime badkamer en mooie slaapkamer. In de minibar is ook nog ruimte voor een eigen drankje of wijn. Het hotel heeft een eigen wijngaard met eigen wijn. Er is een prachtig zwembad (de badhanddoeken hiervoor liggen op je kamer) en er zijn genoeg ligstoelen. Je kunt goed in de schaduw zitten. Heerlijk ontbijt met vruchtensap (1/2 ltr) en alles erop en eraan. Op verzoek wordt een eitje voor je gebakken. Keuze uit thee/koffie en uit het ijskastje kun je yoghurt pakken. Jammer dat er geen parasols buiten staan want nu is het s'morgens al erg warm tijdens het ontbijt. Buiten zitten is leuker dan binnen. Leuke bediening in het hotel en ze staan altijd voor je klaar om bv de boarding pass voor je uit te printen. Het hotel ligt bijzonder gunstig ten opzichte van de krater Bandama en de Botanische tuin. Vlakbij is er ook een grill restaurant Casa Miranda. Een bushalte is vlakbij het hotel. We hebben een geweldig verblijf gehad.

Zeer gezellige rural, centraal tussen de bergen en de hoofdstad van Gran Canaria.

Waarschijnlijk door de onderhoudswerken en hun foute planning logeerden we de 1ste nacht alleen. Toen we aankwamen deed men heel verbaasd en hadden ze waarschijnlijk gehoopt dat we zouden annuleren. De aankomst was dus eerder koel, maar gelukkig verbeterde de sfeer en verliep toch alles naar wens: zie positieve punten bij deze evaluatie.

We waren de 1ste nacht de enige mensen in de Rural en toch stond er ongeveer 6 mannen (& vrouwen) ter beschikking. Ook voor ons: een uitgebreid ontbijt buffet en speciale kok met keuze uit 3 menu's (HP) Zeer gezellige rural in rustige omgeving, midden in de natuur, en toch slechts op 30 min van de hoofdstad.

• Beoordeeld op: 23 februari 2019

Het ontbijt was zeer goed.

De eerste nacht was het restaurant zeer koud. Waarschijnlijk geen verwarming

Het ontbijt was zeer goed. Het zwembad mooi gelegen

Verbleven in februari 2019

• Beoordeeld op: 14 februari 2019

Deugddoende

Afwisseling avondeten

Verbleven in februari 2019

• Beoordeeld op: 1 januari 2019

Omgeving en kamer

Verbleven in januari 2019

ideaal om uit te rusten.

het weer.

onbijt was goed.Personeel heel vriendelijk.

Rustige ligging

Onderhoud, hygiëne liet te wensen over

Rustige ligging

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Voldeed aan verwachtingen.

Niets. Alles prima

Erg vriendelijk personeel en erg behulpzaam. rustige ligging. Uitgebreid en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Rustiek en kwaliteit

Alles meer dan prima

Prachtige kamers en geweldig restaurant

Zeer rustig verblijf

Engelse taal onmachtig

Kamers

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Mooie grote kamer op mooie locatie.

Geen idee

Lekker ontbijt, mooie ruime kamers, leuk zwembad wat niet te druk was, mooie locatie qua viewpoint, met ov snel in de hoofdstad.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

De bedden waren prima en een mooie omgeving

Ontbijt was heel beperkt je moest overal om vragen. .Het restaurant voor de avond het eten was ok maar kan zeker creatiever en de prijzen zijn te hoog voor het geleverde.Het hotel is moeilijk te vinden word nergens aan gegeven.

De bedden waren prima en een mooie omgeving

• Beoordeeld op: 4 april 2016

De kamer is ruim en de douche is voortreffelijk.

De kamer lag op de begane grond, had maar één raampje en was daardoor erg donker. Als je de deur open liet staan voor wat licht, kon iedereen die langsliep de kamer binnenkijken. Dat is niet prettig. Ook de verlichting was erg ongezellig. De vloer op de eerste verdieping is van hout en elke stap die ze daarop zetten hoor je beneden. Gelukkig hadden wij maar een paar dagen gasten boven ons. De vloer is van steen en de beloofde slippers waren niet aanwezig. Net zomin als de twee soorten hoofdkussens. Na om kussens gevraagd te hebben, kregen we twee extra dezelfde kussens.

De kamer is ruim en de douche is voortreffelijk. De dame in het restaurant is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Wij vonden het ontbijt en diner goed (veel!). De ligging is ideaal om het eiland te verkennen.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Ruimte voor de kinderen, dieren zoals een ezel en 2 honden...

het terrasje voor onze kamer had slechts 1 ligstoel. dat vonden we spijtig

Ruimte voor de kinderen, dieren zoals een ezel en 2 honden en het aangrenzende restaurant. Proef zeker de plaatselijke wijn: Mondalon. Lekker ontbijten in de ochtendzon. kortom, genieten met heel het gezin. een leuk zwembadje, wel nog wat koud eind maart. Wij hebben van hier uit het noorden en binnenland verkend.

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

De bediening van de diners was perfect.

Het eten viel ons tegen. Het ontbijt was voldoende, maar niet smakelijk. Ook de diners vonden wij niet geweldig. Veelal gegrilld vlees en vis. Lekkage van kamer boven ons werd niet verholpen. Kamer is twee maal niet opgemaakt en zijn de handdoeken niet gewisseld.

De bediening van de diners was perfect. De serveerster Emmy sprak uitstekend Engels en was echt de gastvrouw.

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

Wat afgelegen en dus rustig.

geluids isolatie is niet super. Onderste kamers kan dus last hebben van wat lawaai bovenburen. Maar wij hebben daar niet echt last van gehad.

Wat afgelegen en dus rustig. In de bergen dus mooie uitzichten. Ideaal hotel als je wat voornamelijk wilt chillen. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

De locatie ten opzichte van het strand.

Het plaatsje is erg toeristisch en heeft bijna "Las Vegas" achtige trekjes. Daar moet je van houden.

De locatie ten opzichte van het strand. De aanwezigheid van een kindvriendelijk (lees omheind) zwembad. En het appartement was erg schoon.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Rust en toch maar een paar km van Las Palmas

Kamers worden (werden?!!) met een agressief, sterk ruikend schoonmaakmiddel gedweild. Dat bleef de hele nacht nog op onze keel inwerken. Is door het management adequaat op gereageerd.

Rust en toch maar een paar km van Las Palmas Fantastisch onbijt, waarbij het diner en de lunch dan weer duidelijk minder van kwaliteit was. Erg plezierig personeel Fijne douche

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Rust en omgeving en zeer mooi gerenoveerde finca

Twee dagen hadden we een waterstoring. Verder waren er veel onderhousdwerkzaamheden gedurende drie dagen wat de rust verstoorde.

Rust en omgeving en zeer mooi gerenoveerde finca

• Beoordeeld op: 7 maart 2015

De huiselijke atmosfeer en de hartelijkheid van het...

We hadden een prachtige kamer, alleen liet de isolatie te wensen over, geluiden van bovenetage waren hinderlijk. Hiervoor zou binnenkort een oplossing voor worden gezocht.

De huiselijke atmosfeer en de hartelijkheid van het personeel: zeker ook veel waardering voor Lorena ( de director) die veel informatie gaf en altijd bereid was aan verzoeken te voldoen.

• Beoordeeld op: 2 februari 2015

Comfort, ruime kamer, goed eten in restaurant

Praktisch probleem bij vertrek om 5 uur 's morgens (vliegtuig van 7 uur a.m.), dan is de poort nog dicht en toegangspasje ligt (zoals afgesproken) op de afgesloten kamer!

Comfort, ruime kamer, goed eten in restaurant

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Rust kalmte s'avonds .

Lawaai school aan overzijde straat.BBQ (prijs en vlees bijna rauw)zeer slechte ontvangst WIFI.

Rust kalmte s'avonds .vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

Prachtige kamer, heerlijk eten en prettige bediening in het...

Niets viel tegen

Prachtige kamer, heerlijk eten en prettige bediening in het bijbehorende restaurant, fijn zwembad

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Resultaat 1 – 34

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!