Beoordelingen over Hotel Rural Finca de La Florida

El Islote, 90, 35550 San Bartolomé, Spanje

#12 van de 15 hotels in San Bartolomé

• Beoordeeld op: 15 september 2017

meer geschikt voor zakenreizigers. zal dit hotel niet meer uitkiezen vanwege werkwijze management.

De receptie is onbemand. Bij aankomst moet de receptie eerst 06 gebeld worden. Als gasten hebben wij 3x nieuwkomers moeten opvangen. Dit ligt niet aan de receptioniste, maar aan management, de receptioniste is 24 u per dag oproepbaar, dit vinden wij slavenhandel en geen normale baan. De receptioniste is in principe nooit vrij. De accomodatie had wel van alles, zoals een kleine gym en sauna, maar was gesloten. op verzoek is het voor ons geopend. Er was geen service mogelijk, wat wij een groot nadeel vonden. Het eten was slecht en duur naar verhouding.

De kamers met terras bevielen goed, we zijn 1x van kamer gewisseld vanwege harde wind op terras. De douches waren ook goed. Het huishoudelijk personeel was betrouwbaar en erg vriendelijk en schoon. de receptioniste was vriendelijk, maar werd naar onze mening uitgebuit.

heel teleurstellend hotelletje

Heel onpersoonlijk hotelletje. Dame van receptie sprak enkel Spaans, dus weinig hulp. Ze was enkel 's morgens een paar uurtjes aanwezig. Keiharde bedden, maar na klacht toch een topping op bed gekregen. Bad had verroeste plekken. Beperkt warm water. Kamers heel oudbollig, niets charme. Ontbijt heel basic en enkel op zondag een hard gekookt eitje.

We kwamen pas om 21u toe en troffen toevallig nog de kok die ons nog een maaltijd aanbood. Goede uitvalsbasis voor de uitstapjes.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Deceptie, dolblij dat we maar één nacht geboekt hadden...

Stank in de kamer, geen tweepersoonsbed mogelijk, sauna doet het niet, zwembad is steenkoud, whirlpool whirlt niet, tennisbaan en midgetgolf zijn 'out of order'. En de houtkachel, die met dit kille decemberweer best aangestoken had mogen worden, bleef uit. Na het inchecken en voouit betalen geen personeel meer te bekennen. Dit is absoluut NIET het 'spa hotel' met de huiselijke sfeer waar mee geadverteerd wordt!

Lanzarote is een mooi eiland...

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Geweldige locatie om de rest van het eiland te ontdekken.
    • Superior Driepersoonskamer

Vreselijke badkamer met onbruikbaar bad.vol roestvlekken. Gedurende de 8 dagen hebben wij NIEMAND van de finca gezien. Geen hello,geen good bye.

Geweldige locatie om de rest van het eiland te ontdekken.mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Het ontbijt is goed.

Overdag is er geen bezetting in dit hotel. Wij werden gelukkig telefonisch benadert toen wij in de auto al onderweg waren. Wij konden de sleutel afhalen in het restaurant. De receptie bleek al gesloten, ondanks het feit dat wij vooraf hadden aangegeven hoe laat wij aanwezig zouden zijn. Het restaurant is alleen geopend indien er vooraf reserveringen zijn! Zelf moesten wij dagelijks alle deuren afsluiten. Is niets mis mee, maar voelt apart voor benaming Hotel!

Het ontbijt is goed. Mooi uitzicht tijdens ontbijt. Schone ruime slaapkamers. Alles netjes.

• Beoordeeld op: 30 maart 2015

We werden heel vriendelijk onthaald, ook al waren we wat aan...

We hadden half pension gekozen maar dat kon echt beter; aangezien er blijkbaar maar twee koppels waren die 's avond op hotel bleven eten had de kok er niet erg veel zin in? De kwaliteit van de gerechten kon zeker beter - van de 10 keuzeopties in het menu was bovendien niet alles beschikbaar.

We werden heel vriendelijk onthaald, ook al waren we wat aan de late kant - door de wegenwerken waren we wat verdwaald... Mooie ligging tussen de wijngaarden en zo centraal dat alle bezienswaardigheden vlot bereikbaar zijn. Prachtig zicht op de vulkaan.

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

Het ontbijt was oke, de bediening tijdens het ontbijt ook.

we kregen de sleutel van het hotel mee omdat er geen personeel aanwezig was. In het hotel was buiten het ontbijt geen mogelijkheid om iets te krijgen, koffie, frisdrank oid. er was wel een bar maar die werd niet gebruikt. De bedden waren keihard ,het personeel spreekt geen woord engels. Als je selecteert op een 5* accommodatie verwacht ik wel dat het minder is dan in NL maar dit was zo slecht dat 1* nog teveel was

Het ontbijt was oke, de bediening tijdens het ontbijt ook.

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

Nostalgisch groot huis in mooie omgeving van wijnbouw.

Namiddag geen persoonlijke ontvangst. Receptionist bellen, dan krijg je aanwijzing waar de sleutels liggen.

Nostalgisch groot huis in mooie omgeving van wijnbouw. Prima ontbijt. Eigen terras.

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

Ligging en ontbijt prima

Geen drankgelegenheid, zelf geen minibar op de kamer.

Ligging en ontbijt prima