Beoordelingen over Hotel Con Encanto La Façana

Plaza De La Constitución, 2, 03410 Biar, Spanje

#4 van de 7 hotels in Biar

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Zeer rustieke plek en erg attent personeel.

Geen water koker op de kamer

Naast de kamer is een mooie gedeelde ruimte en patio waar wij fijn konden vertoeven. De ruimte in de kamer zelf is wat krap. De ligging is werkelijk geweldig. Centraal in het zeer rustieke plaatsje. Zeer vriendelijk personeel wat bijna geen Engels spreekt, maar enorm zijn best doet om toch met ons te communiceren. De manager heeft zijn auto speciaal voor ons verzet zodat wij onze auto vlak bij het hotel konden zetten.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

De ligging op een mooie gezellige autovrije plaza met een...

Ik ben niet akkoord met de beoordelingen van de anderen die een totaalscore geven van 8,2. Dat is het niet waard. Het ontbijt was zeker een erg minpunt. Er was geen ontbijtzaal en dus moest je aanschuiven in het café waar ook de dorpsbewoners komen ontbijten. Je kon enkel een broodje met kaas/hesp krijgen of een toast met jam en fruitsap/koffie/thee !!! Geen buffetontbijt, geen croissants, geen eitje, geen fruit, geen yoghurt, geen granen .... Vrij simpel dus voor een vakantie. Op reis heb ik graag een uitgebreid ontbijt maar niet iets wat vlug in elkaar geflenst wordt. Ook het uur was een ramp!!! In het weekend pas vanaf 9u30! Al je insuline behoeftige diabeet bent is dat een ramp en ze zijn niet bereid om daar gehoor aan te geven. In de week is het wel een uur vroeger maar het is dan toch nog altijd 8u30 wat toch wel vrij laat is. En je moet niet aandringen om toch iets vroeger te komen; ze doen het niet. Neen, het ontbijt is te verwaarlozen en ze moeten zicht dringend richten naar de behoeften van hun logés! Eveneens het ontbreken van plaatjes op verscheidene stopcontacten en schakelaars is een gevaar; ik kan niet begrijpen dat dit wordt goedgekeurd. In het algemeen toilet is het een echt gevaar, met je vingers moet je in de blote schakelaar dus gaan zoeken naar het indrukpunt!!! In België wordt dit zo wie zo afgekeurd! En in de douche kwam er een hele boel vuil uit de rand die niet afgekit was; toch ook niet erg proper! Een uitbating die tevens hotel, restaurant, café en daar bovenop nog eens reisbureau is is iets teveel van het goede. Ze moeten zich dringend gaan bijscholen. En "schoenmaker blijft bij je leest".

De ligging op een mooie gezellige autovrije plaza met een prachtige kerk en in de achtergrond het kasteel is zeker een pluspunt. Je moet je auto wel even verder parkeren maar de ligging beloont je moeite om even een paar honderd meter te stappen naar het hotel.