Beoordelingen over Salles Hotel Aeroport de Girona 4-sterren

Carretera Nacional 156, Km 0.6, 17457 Riudellots de la Selva, Spanje

#1 van de 2 hotels in Riudellots de la Selva

Aanrader als je een nachtje bij het vliegveld moet overnachten.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen) en Gratis Vervoer naar de Luchthaven

Heerlijk uitgebreid ontbijt, veel keuze. Goede bedden, rustig, lekker douche, goede airco. Vriendelijk personeel. Shuttle staat binnen 15 minuten op vliegveld nadat je het hotel gebeld hebt (wel van te voren aangeven)

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Het is dichtbij het vliegveld en vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Slecht en hard bed, ondanks mijn opmerking bij de booking om te zorgen voor een zacht bed niks mee gedaan.

Het is dichtbij het vliegveld en vriendelijk personeel.

Mixed feelings

Na de eerdere recenties te hebben gelezen gingen wij met een open mind naar het hotel, helaas kwamen wij in een kamer aan de kant van het vliegveld en drukke snelweg dus een raam open was geen optie ook vanwege de geur die een lokale boer verspreide. De eerder genoemde geur in de gangen en kamers hebben wij ook ervaren, in onze kamer rook het muf alsof er weinig gelucht wordt en mogelijk vochtproblemen.

De vriendelijkheid van het personeel was goed en de transfer naar het vliegveld 24/7 is ideaal, wij kregen ook een heel goed gevulde ontbijttas mee.

Geweldig hotel met prachtige kamers.

Geweldig hotel met prachtige kamers. Goede voorzieningen, vriendelijk personeel, diverse mogelijkheden om te eten tegen lage prijzen. 800 m van vliegveld, shuttlebus aanwezig tevens een bushalte voor de deur die je naar centrum van Gerona brengt. Zéér aan te bevelen!!! Chapeau!!!👍🏼👍🏼👍🏼

De kamer was super!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Toegang tot de Spa

De kamer was super! Het zwembad binnen als buiten zijn top! Het diner was verrukkelijk!! Super dichtbij AirPort en een gratis shuffle busje die je brengt...

Prima, was alleen voor overnachting voor zeer vroege terug vlucht.

Kleurstelling gehele hotel.

Kamer was prima. Helaas veel lawaai van lopende mensen op de gang. Niet mijn smaak qua kleurstelling in het gehele hotel (zwart/wit)

Slechtste overnachting ever

Gehorigheid van de kamers en geluid van de gangen en dichtslaande deuren en de drukte van komen en gaan bezoekers ‘s nachts, het is tevens een slecht onderhouden hotel, veel kapot, beetje vergane glorie, geen 4 sterren maar 2 sterren max. Badmutsen voir zwembad verplicht en 3 euro voor betalen.

Gratis parkeren

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prima hotel. We zijn er maar kort geweest. Alleen geslapen om de volgende ochtend vroeg snel op airport te kunnen zijn zodat we niet om 5 uur al vanuit Barcelona zelf hoeven te vertrekken.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Een hotel met voldoende faciliteiten (buitenzwembad, spa,...

Hygiëne mag beter. Zo hadden wij mieren op de kamer.

Een hotel met voldoende faciliteiten (buitenzwembad, spa, restaurant) en dicht bij de luchthaven. Gezien wij een vroege vlucht hadden was dit de reden om het hotel te boeken.

Zakelijk proper hotel
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Toegang tot de Spa

We boekten dit om dicht bij de luchthaven te zitten vanwege vroege vlucht. De spa en het zwembad waren voor ons ook een reden. Daar toe gekomen bleek dit wel verouderd en heel beperkt te zijn. Bovendien werden we verplicht om een badmuts te kopen aan 3 euro/stuk. Dit heb ik nog nooit meegemaakt in een spa. Er hing ook uit dat kinderen onder de 16 jaar slechts van 15:00 tot 16:00 uur hierin mochten. Gelukkig waren we er alleen en werd dit niet toegepast, want we hadden ons dochtertje van 4 al de hele week belooft dat ze mocht gaan zwemmen. De kamer was ook tamelijk warm, airco werkte niet. De matras van het kleine tweepersoonsbed was ook niet helemaal mijn ding maar bon dat is persoonlijk.

Ligging vlak bij de luchthaven. Geluidsdichte kamers, geen hinder van verkeer of vliegtuigen.

lokatie tov de luchthaven

erg basic, echt een hotel voor één nacht verblijf. Bezetting was tijdens ons verblijf erg laag, dus geen overlast van geluid, maar dat kan anders zijn wanneer bezetting hoger is.

lokatie tov de luchthaven

Kamer goed maar restaurant een grote ontgoocheling !

Het restaurant. Aan de ingang van de eetzaal stond iemand van het personeel die onmiddellijk “als een gendarme” vroeg : “buffet of à la Carte”. We kregen niet eens de gelegenheid om het buffet te bekijken (achteraf dacht ik : ik moest het eerst gevraagd hebben om het buffet te zien !) maar we waren zo verbouwereerd door die directe vraag dat we zeiden :”à la carte” omdat we dachten dat dat het beste zou zijn ! Wat een ontgoocheling ! We vlogen in de bar aan een houten café tafel die niet gedekt was ! Er werd alleen een papieren onderleggertje gelegd en het eten was allesbehalve ! En dat voor een 4-sterren hotel ! In de eetzaal waren de tafeltjes wel mooi gedekt. Ik ben achteraf nog eens naar het buffet gaan kijken en dat zag er toch beter uit !

De kamer was heel goed En personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Het was een erg comfortabele kamer met een heerlijk bed.

Het licht in mn kamer deed het niet en er was geen koud water.

Het was een erg comfortabele kamer met een heerlijk bed. Ik sliep er voor de gratis vliegtuigshuttle. Het is een perfect hotel om te knappen na een lange reis of om je klaar te maken om verder te reizen.

Goed voor 1 nacht en ideaal gelegen vlakbij vliegveld

Bed, matras te hard, douche te klein, badkamerdeur kon niet volledig dicht, gordijnen konden niet volledig dicht, zelfs zonder verwarming was het te warm op de kamer. Op de gang was de geur van chloor (binnenzembad en sauna) heel erg aanwezig.

Luchthavenshuttle en vriendelijkheid manager

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Al met al redelijk verblijf voor alleen transit

Kamer inclusief badkamer niet schoon. Vlekken op de muur, grote kalkophoping in badkamer. Handdoeken niet in badkamer maar in toilet. Waarom?

Vriendelijke en open ontvangst. Behulpzaam personeel. Efficient.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Vriendelijk personeel en prima kamer en douche.

Kwamen in de middag aan en hadden alleen smorgens ontbijt op maar er was geen mogelijkheid om een broodje of kopsoep te eten moesten wachten tot 18.00 uur. Er was wel snoepautomaat!?

Vriendelijk personeel en prima kamer en douche.

Airport hotel dus in de omgeving niet veel te doen. Ligt een paar 100 meter van het vliegveld. Airport shuttle is uitstekend en tegen betaling krijg je een express ontbijt mee voor hele vroege vluchten. uitstekend hotel om te vertoeven voor een vroege vlucht.

Ideale overnachtingsplek bij late aankomst of vroeg vertrek.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Niets, want ik was er te kort.

Uitstekende kamer: ruim bed, goede matras, mooi beddengoed. Het badgedeelte was voorzien van voldoende verzorgingsproducten. Het ontbijtpakket, meegegeven voor de vroege vlucht, was ruim voorzien. Ook dat de gratis shuttlebus service naar de luchthaven beschikbaar is op een nachtelijk of héél vroeg uur is een sterke troef.

Tegenvallend hotel in Salles keten.

Na vier dagen in Salles hotel Mas Tapiolas gelogeerd te hebben hadden we goede verwachtingen. Viel tegen, ietwat gedateerd hotel, gehorig. Omdat het een hotel is dat door mensen wordt geboekt om vroeg naar luchthaven te vertrekken gaan vanaf 5u de rolkoffers over de tegelvloer in de hal.

In nabijheid luchthaven

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Herhaalbaar bij volende reiS

Geen toiletborstel voor de wc Badkamer mag iets proper zijn

Lunch kwazie prijs en bediening zeer goed 7/10. Jammer dat de receptie geen frans begrijpt

de shuttle service naar het vliegveld is super praktisch.

de shuttle service naar het vliegveld is super praktisch. als je een dag moet overbruggen tot je vlucht gaat prima! heerlijk om bij het zwembad te liggen en nog een dagje ontspannen. zeer nette kamers.

Niet meer dan een slaap adres en dan naar huis.

Zeker geen 4 sterren waard. Je ruikt het chloor van het zwembad overal. Veelal optische luxe geen kwaliteit. Veel decor werk. Restaurant biedt weinig. Meer cafetaria dan restaurant.

Shuttleservice naar luchthaven was goed geregeld

Voldeed goed aan de verwachting

De koffie bij het ontbijt en het ontbreken van een gezellige bar zithoek in de tuin bij het zwembad

Vriendelijk personeel locatie tov vliegveld mooie uitstraling hotel

Praktisch hotel, kortbij de luchthaven.

De kleine kamers en de muffe geur in het hotel.

Iedere dag een mooi, verzorgd, steeds bijgevuld en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel, vooral in het restaurant.

Goed voor

Deel van het hotel staat dicht. Het cafetaria en aangrenzendpand staat is gesloten. Tuin voor dat pand veel onkruid....spijtig!!!!

In nabijheid van de vlieghaven!!!!

Prima overnachting bij luchthaven

Personeel in restaurant onvriendelijk, spraken geen Engels of andere talen. Irritatie bij miscommunicatie lieten ze duidelijk blijken. Vlakbij AirPort en aan de snelweg, dus weinig mogelijkheden om elders te eten/drinken. Ook aan het zwembad was het lastig om drinken te halen. Personeel vaak niet bij het kraampje, ijsjes etc moest elke keer binnen gehaald worden. Kamers vrij klein, vooral vergeleken met de foto's. Prijs per nacht is wat hoog, €87 per nacht.

Schone kamer, luxe uitstraling, muziekinstallatie in douche

Goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten, goede accomodatie.

Er is niets wat ons in dit hotel is tegen gevallen.

Op doorreis naar onze vakantie bestemming hebben we een nacht in dit hotel doorgebracht. Dit was voor ons niet de eerste keer dat we in dit hotel verbleven. Het personeel is erg vriendelijk. De kamers zijn luxe en hebben alle voorzieningen die je nodig hebt. Het zwembad bied een lekkere verkoeling na een lange reis. Het eten is prima. Het ontbijt heerlijk. De auto stond op de afgesloten privé parkeerplaats. Gewoon een goed hotel waar je niets tekort komt.

relax

Wij hebben er genoten, dus een tegenvaller zou ik nu niet weten.

Ik was er met mijn kleinzoon en we hebben enorm genoten van het mooie buitenzwembad met barretje en gelegenheid om buiten te lunchen. Mooie schaduwplekken onder de bomen die tevens als zonnebeschermers dienden en heerlijke badlakens die je het gevoel van comfort geven. Ik zou er zo weer overnachten als ik wil vliegen op Gerona. Ook handig dat de bus naar de stad voor het Hotel vertrekt en ze een eigen shuttle voor de luchthaven hebben.

Dichtbij het vliegveld

Shuttle bus airport, ik had per mail laten weten hoe laat en met welk vluchtnummer we aankwamen. Ze hadden me best terug kunnen mailen dat ik had moeten bellen, nj stond er niemand en het taxiritje was niet goedkoop. Receptionist reageerde alleen maar geërgerd op mijn klacht

Dichtbij het vliegveld

Goed gelegen hotel dichtbij het vliegveld

Het eten, zowel aanbod als kwaliteit.

Luxe en dichtbij het vliegveld. Vooral geschikt om te overnachten als je `s morgens vroeg moet vliegen of laat in de avond aankomt.Verder is er `s avonds niets te doen, het personeel spant zich niet in om er wat leuks van te maken. Vroege (vlieg)vogels hebben pech, ontbijten kan pas vanaf 07:00 uur. De menukaart is karig en de kwaliteit van het eten is niet om over naar huis te schrijven. Wel lekker snel (5 minuten) met de gratis shuttlebus naar het vliegveld. Als de service en klantvriendelijkheid worden opgekrikt naar het geweldige niveau van de kamers zou het een dikke 8 verdienen.

Salles, prima verzorgd hotel voor of na vliegreis vanaf Girona

De binnentuin wordt 's nachts gebruikt als verzamelplaats voor tienduizenden mussen die de nodige rommel achterlaten en voor veel herrie zorgen. Dit komt niet prettig over.

Hotel Salles is op ca 800 m van de luchthaven Girona een prima overnachting aansluitend of voorafgaand aan een vliegreis. Keurige modern ingerichte kamers, zwembad in een binnentuin, afgesloten prive parkeergelegenheid, uitgebreid ontbijtbuffet. Eigen restaurant heeft beperkte maar acceptabele keuze.

Prima hotel voor een doorreis
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Toegang tot de Spa

Ga er niet eten, wij hadden alle drie een andere keuze gemaakt en daadwerkelijk alles was slecht. Wij hebben uiteindelijk zelfs de restaurant rekening maar voor 50% betaald. Verder is het hotel binnen prima voor elkaar, buiten... zeker aan het rechter gedeelte... is een deel leegstand c.q. opslag en lijkt het wel een kraakpand.

Parkeren kan gratis voor de deur (in het zicht van de receptie). De kamers zijn voldoende ruim en absoluut heel schoon.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Goed hotel om van een late vlucht even 1 overnachting te...

Goed hotel om van een late vlucht even 1 overnachting te boeken. Verder ligt het in de middle of nowhere. Auto is zeker nodig bij dit hotel. Zeer dicht bij vliegveld Gerona.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Comfortabele en ruime 1 pers.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Comfortabele en ruime 1 pers.kamer. Zeer rustig, goed geslapen. Genoten van het zwembad, handdoeken voor aan het zwembad. Perfecte regeling airport shutlle. Een aanrafer! Ook lekker gegeten in de cafetaria vg hotel.

Fijn dicht bij het vliegveld, de volgende dag de huurauto opgehaald!

Kosten van de shutteldienst naar het vliegveld

De receptie is 24 uur open. Wij hadden 2 uur met het vliegtuig vertraging, kwamen midden in de nacht aan. De receptionist was erg vriendelijk. Het inchecken ging vlot zodat we gauw naar bed konden.

Erg aardig personeel en prima service om in ochtend heel...
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Geen punt want het was erg warm maar de douche kwam niet verder dan lauw water

Erg aardig personeel en prima service om in ochtend heel vroeg (04.00 uur) met busje mij naar vliegveld te brengen

Mooie, nette kamers.

Douchecabine sloot niet goed af waardoor het een groot waterballet is geworden in de badkamer. Geen toiletborstel aanwezig. Shuttlebus vetrok niet op tijd.

Mooie, nette kamers. Goede ligging tov luchthaven. Gratis shuttlebus is ideaal.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Prima hotel voor vroege en late vluchten

Mooie ruime kamer, binnen- en buitenzwembad, de locatie tov het vliegveld en de shuttelservice van en naar vliegveld Girona. Goede keuze als je een hele vroege of hele late vlucht hebt.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Perfect!

Perfect verblijf wanneer je vanaf Girona Airport moet vliegen, indien je vroeg vertrekt. Goede faciliteiten voor een nette prijs. Supervriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

prima zakenreis hotel voor één nacht, naast snelweg en vlakbij luchthaven.

verkeerslawaai is logisch gevolg van (te) dicht bij vliegveld en snelweg liggend, dus niet met open ramen slapen.

transfer op afroep leuk zwembadje in achtertuin

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Goed hotel voor verblijf dicht bij vliegveld

Op de inrichting van het hotel is niet bespaard maar door het vele zwart-wit is het zeer sfeerloos, de gangen zijn zelfs een beetje luguber. We hebben er niet gegeten, het eetzaaltje was super-kil. Leuk zwembad in de binnentuin, helaas veel vogelpoep op de ligbedden. Geur in de kamers viel wat tegen.

Afstand tot het vliegveld

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Helaas moesten wij erg vroeg op vanwege vertrek vliegtuig...
    • Romantische Aanbieding - Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Prijs was vrij hoog 108 euro, verder alles OK.

Helaas moesten wij erg vroeg op vanwege vertrek vliegtuig waardoor we het ontbijt hebben gemist. Wel had men voor ons een lunchpakket samengesteld. Het personeel is vriendelijk. Het hotel is goed geisoleerd, we hoorden geen verkeerslawaai. De wegbreng service was goed.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Ligging is prima, shuttle service vanaf vliegveld is...

Restaurant is 'truckerskwaliteit', maar daar is de prijs ook naar. Binnenzwembad voor kinderen slechts 1 uur per dag toegankelijk en enkel met ter plekke aan te schaffen badmuts. Domper voor de kinderen.

Ligging is prima, shuttle service vanaf vliegveld is inbegrepen. Buitenzwembad en terras is prima (bij mooi weer). Moderne kamers.

Zeer vriendelijk personeel en shuttle service naar/van...

Het restaurant is netjes maar niet sfeervol. Eten was goed (prijs-kwaliteit)

Zeer vriendelijk personeel en shuttle service naar/van de luchthaven (ook zeer vroeg in de ochtend).

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Vroege vlucht

Hotel is puur voor verblijf om dicht bij t vliegveld te zijn, ligt in the middle of nowhere, niks te beleven en met de bus naar centrum girona is ook niet de moeite waard. Erg verlaten

Mooie kamers, ontbijt prima, shuttle naar het hotel is een goede service.

Goed hotel dichtbij vliegveld

Dat er in de middag geen bar open was voor kop koffie en/of kleine hap zoals een broodje. Jammer met zo'n mooi terras en zwembad.

Goede bedden. 2 minuten vh vliegveld. Groot buitenbad met terras en ligbedden en leuk "spa" binnenbad. Pendeldienst gratis naar vliegveld. Tip voor restaurant La Mirador ca. 2 minuten met auto om daar alsnog te lunchen of dineren. Leuk lekker simpel eten met leuke bediening.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Prima, ruime kamer en badkamer.

de locatie. Er is niets in de nabije omgeving.

Prima, ruime kamer en badkamer. Diner menu is goed. binnenbad is heel lekker, maar is te klein om een zwembad genoemd te worden. Buitenzwembad is (ook in het seizoen) koud maar prima om even af te koelen tijdens het zonnen.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Het hotel heeft een mooie uitstraling ,spa,vlakbij airport...

Veel "schone "schijn,spa was heerlijk,alleen veel kalk. Kamer was mooi,alleen raam kon niet dicht en kluis niet op slot . Er is niets om te eten in de buurt,dus afhankelijk van het hotel en daar is het eten heel summier en vet!!!

Het hotel heeft een mooie uitstraling ,spa,vlakbij airport en prima bed.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Functioneel verblijf

Er was weinig licht op de kamer, zelfs als alle lampen aan waren. In de omgeving is niks te doen, dus zou dit hotel alleen kiezen als functie om te overnachten voor of na een vliegreis. De fitnessapparatuur was deels kapot, sowieso stelde dat niet zoveel voor.

Locatie vlakbij vliegveld zodat we volgende dag in een rustig tempo ons klaar konden maken voor de vliegreis. Kamers zijn mooi ingericht, lekkere bedden. Ruime keus bij ontbijt!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Prima hotel!

Het was ontzettend warm op de kamer. Ramen konden niet open ivm het lawaai van het verkeer.

Mooie schone kamers. Fijn dat er een shuttle bus is die je naar het vliegveld brengt. Prima hotel!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

prima kamers en het hotel zeg er netjes uit.

De airco werkte niet naar behoren en met het raam open was er veel lawaai van het verkeer

prima kamers en het hotel zeg er netjes uit. Ook het vervoer naar het vliegveld was goed geregeld (paar minuutjes rijden)

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

luchthavenshuttle 24 uur beschikbaar.

eten: ga hier niet dineren. diepvriespizza, zelfs domino zou zich hiervoor schamen. 0% verse ingredienten. echt heel slecht. in de spa een badmuts op.

luchthavenshuttle 24 uur beschikbaar. prima kamer

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Goed voor zomaar een nachtje ter overbrugging (vroege vlucht huiswaarts).

De hygiëne was in de badkamer niet echt geweldig.

We hebben heerlijk geslapen, de bedden waren goed. Goede WIFI. Dichtbij het vliegveld, waar we keurig afgezet werden met de pendelbus.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Goede keus.

Eigenlijk was alles goed/ naar behoren.

De vriendelijkheid van het personeel, de afstand tot het vliegveld en de goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Prima hotel, goede privé parkeerplaats binnen hek (kost € 6,- p/n) fijn zwembad

wij hadden kamer nummer 2 en het gespoel van water elders (douche/toilet) was zeer goed te horen, alsof het water in de kamer liep.

kamer en zwembad met prima ligbedden

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Prima hotel.

Prima hotel als je een vroege vlucht hebt of als je heel laat aankomt. Ze hebben een perfecte shuttle service om je te halen en te brengen naar het vliegveld Veel extra dingen: water en frisdrank gratis in de minibar.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Prima en erg vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Prima en erg vriendelijk personeel. De kamer en douche/wc ruimte waren schoon en airco werkte goed. Ook het water van het buiten hotelzwembad was schoon en goed qua temperatuur, heb hierin nog een tijdje heerlijk gezwommen. Avondeten was uitstekend en behoorlijk veel (alleen de kwaliteit van de door mij genuttigde biefstuk had nog iets beter mogen zijn) en redelijk geprijsd. Shuttle bus was goed op tijd. Ik had in het hotel bij de receptie mijn zonnebril laten liggen en deze werd mij op het vliegveld door de hotel shuttle buschauffeur (kosteloos) en ook weer zeer vriendelijk, beleefd en persoonlijk na bezorgd en dit nog voordat ik mijn zonnebril miste.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Zwembad en Spa zijn heerlijk.

Het eten in het restaurant was verschrikkelijk. Er werd ons vertelt dat er een buffet was (later bleek er ook nog à la carte te zijn). Buffet was koud, weinig keus en was alles behalve lekker. Ook hing er otaal geen sfeer. Het is daarom jammer dat het hotel ergens langs de snelweg ligt en je niet makkelijk ergens anders heen kan gaan. Dus als je er dan toch moet eten, vraag dan naar de kaart ipv het buffet, misschien dat het dan nog iets beter is.

Zwembad en Spa zijn heerlijk. Kamer erg netjes en schoon! Shuttlebus naar vliegveld goed geregeld.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Dicht bij vliegveld met gratis shuttle service.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Toegang tot de Spa

Ligging goed voor overnachting icm vliegreis. Niet om langer te zitten.

Dicht bij vliegveld met gratis shuttle service. Mooie kamer. Rustig rond zwembad.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima om in dit hotel te verblijven als je vroeg op de luchthaven moet zijn.

We werden niet gewekt op het gevraagde tijdstip.

Geen ontbijt genuttigd i.v.m. vroeg vertrek naar luchthaven. De kamer was prima. De accommodatie in zijn geheel ook zeer goed.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Perfect gelegen hotel voor doorreis

Het avondeten was erg slecht en niet lekker. Kwaliteit-prijsverhouding eten = slecht. Hygiene in de hotelkamers is erg goed, buiten kan dit beter. Rondom zwembad veel vogelpoep, zwembad wordt niet zuiver gemaakt, lege glazen van gasten blijven heel de dag op de tafels staan. Dit is jammer en kan veel beter. Check houbaardatum van producten! Gin Tonic in de minibar was over de datum, snoep uit de automaat was ook over de datum.

Schone nette kamers, modern ingericht. Vriendelijk personeel. Gratis transfer luchthaven. Gratis Wifi. Service. Kwaliteit-prijsverhouding = goed.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Goede locatie met goede voorzieningen.

Gehorigheid van mensen die heel vroeg wakker zetten en door de gangen lopen met koffers. Het is een overnachtings/ overbruggings hotel.

Goede locatie met goede voorzieningen... Heel goed en fijn overnachtings/ overbruggings hotel. Met een goed ontbijt en lekkere diner!

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Overnachting op doorreis

Wij hebben op doorreis een nacht in dit hotel geslapen waarbij de auto op de priveparkeerplaats een veilig plekje had. Het is een prima hotel met uitstekende kamers en zeer vriendelijk personeel. Het eten is goed als je kijkt naar de prijs/kwaliteit. Voor ontspanning hebben we gebruik gemaakt van het zwembad en de spa, prima.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Fijn hotel

Wij hebben er niet gegeten, maar het restaurant zag er ongezellig uit en de pizza die ik mensen zag eten nodigde ook niet uit.

Fijn zwembad, mooie kamers. Shuttlebus naar luchthaven gaat ieder half uur. Ieder uur kan je de bus heen en terug nemen voor 1,70 enkele reis naar het centrum/station van Girona die stopt voor de deur van het hotel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Ik ben niet tevreden van de afhandeling door Booking.

Ik ben niet tevreden van de afhandeling door Booking.com Ik had een vlucht geboekt naar Barcelona El Prat en kreeg een link met hotels nabij de luchthaven. Ik kies dit hotel en boek. 15 minuten later merk ik dat het een andere luchthaven ( Girona )betreft 120 km verder. Onmiddellijk gecancelled, maar niet meer te annuleren volgens Booking zonder de volledige prijs te betalen. ( Voor het hotel zelf was dit geen probleem, ze hebben hetzelfde hotel aan Barcelona Airport ) Van een goedkoop degelijk hotel ben ik voor een citytrip naar Barcelona in een hotel beland 120 km verder. Ik heb een wagen moeten huren bij Centauro, kostprijs 250 Euro om gedurende 3 dagen de dagelijkse transfert naar Barcelona te moeten doen in druk verkeer. Ik had mijn Citytrip best anders voorgesteld, gewoon door jullie fincancieel geldgewin door star niet te willen onderhandelen, + mijn reis is volledig in de mist gelopen door de afstand. Ik ga nog eens goed nadenken in de toekomst om nog een booking te doen.

Prima airportverblijf

Het restaurant

De kamer was ruimtelijk en sfeervol en het gemak van de shuttle moet ik noemen.

Uitstekende ligging

Geen op merkingen

Ideaal voor mens die de eerste vlucht nemen.

Uitstekend hotel met uitermate vriendelijk personeel.

Restaurant had beperkte keuze

Heerlijke kamer. Goed bed. Airco. Zelfs om 4.30 een shuttle service naar het vliegveld.

Kamer was uitstekend

Restaurant viel ons erg tegen

Kamer was uitstekend

De spa

Kamer was gehorig

De spa

Tevreden

Niks speciaal.

Tevreden over heel de lijn.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Prima hotel bij luchthaven

Prima hotel, goede shuttleservice naar luchthaven

Het eten was helemaal niet lekker

Vriendelijk personeel Shuttle service top

Locatie is prettig en ook het ontbijtbuffet was erg goed.

Het is wat sleets.

Locatie is prettig en ook het ontbijtbuffet was erg goed.

Ontbijt was wel goed en zeker genoeg van alles

Kamer iets verouderd zeker geen 4 sterren.

Ontbijt was wel goed en zeker genoeg van alles Receptie vriendelijk personeel