Beoordelingen over Sant Agustí 3-sterren

Plaça Sant Agusti, 3, Ciutat Vella, 08001 Barcelona, Spanje

#384 van de 516 hotels in Barcelona

Goed en aangenaam!

Personeel (de dames) aan het ontbijt waren zeer onvriendelijk.

Zeer goede bedden! Leuk ingerichte kamer met het nodige comfort. Personeel receptie zeer behulpzaam en vriendelijk!

Een goed gelegen hotel voor een mooie prijs

Meer variatie in het ontbijt en drinkwater in de kamer.

Goed gelegen hotel. Alles is heel goed. Minibar wordt niet gevuld. Water uit de kraan is niet te drinken dus je moet zelf je water kopen. Daarnaast geen variatie in ontbijt dus er wordt elke dag hetzelfde op tafel gezet.

Prijs kwaliteit te duur !

Ontbijt was heel basic en personeel was niet heel vriendelijk !

Eerst hadden we kamer op bovenste verdiep net naast de lawaaierige lift , snachts andere kamer gaan vragen en zonder probleem een gekregen !

Heel fijn hotel , ideale ligging om Barcelona te ontdekken

Jammer dat douchegel niet dagelijks aangevuld werd.

Ontbijt simpel maar nodige aanwezig, super ligging , rustig en toch dichtbij ramblas. Alles te voet bereikbaar.

Goede bedden.

Ontbijt vrij eenvoudig en sober gezien de prijs van het hotel.

Goede bedden. Netjes schoon rustig hotel Lekker centraal gelegen aan een rustig pleintje, vlak bij de Rambla en bij metrostation Licieu. Personeel bij de receptie zeer behulpzaam en vriendelijk.

Prima verblijf met een goede prijs- kwaliteitsverhouding.

De kamer en inrichting verdienen een opknapbeurt en een stofdoek door en over de kasten zou meer dan wenselijk zijn.

Ontbijt was prima! Goed en schoon bed en een heerlijke douche. Elke dag schone handdoeken was top!

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Barcelona fantastisch, ligging hotel perfect, prijs kwaliteit hotel is slecht

Inchecken was slecht, een dag geen water, zeer matig ontbijt, receptiepersoneel was nou niet erg verwelkomend...bar en restaurant in het hotel was tevens dicht

Ligging was perfect

We zouden hetzelfde hotel opnieuw boeken. De ligging is een pluspunt.

Het ontbijt was sober maar voldoende gevarieerd. De kamer was heel modern en fris. Basic aan producten in de badkamer maar wel een haardroger. Ook een pluspunt was het terrasje aan de kamer. De centrale ligging van het hotel is een aanbeveling.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Top locatie dicht bij de Ramblas en le Boqueria.

Top locatie dicht bij de Ramblas en le Boqueria. De kamer was mooi en proper. Ontbijt was tegenvaller, croissants niet vers, broodjes keihard en fruit uit blik. De kamers zijn zeer slecht geïsoleerd, we konden de buren horen praten, de bovenburen hun stoelen horen verschuiven en zelfs iemand horen snurken.

Hotel is centraal gelegen in een leuke buurt, vlak naast La...

Hotel is centraal gelegen in een leuke buurt, vlak naast La Boqueria, op enkele 100-den meters van metro. Kamers modern ingericht en heel proper.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Mooie locatie op 2 minuten lopen van de Rambla en de overdekte markt .

Ontbijt was zeer matig en als je wat later kwam vuile tafels en alles op. Je moest vragen of brood en beleg aangevuld werd.

De locatie is perfect en de kamer en badkamer erg mooi.Wel jammer dat er niet werd schoongemaakt in ons geval.Maar na een klacht van ons werd dit rap opgelost en naar onze tevredenheid

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Een prima verblijf in Barcelona met een zeer goed Hotel.

Zeer fijne kamer, dicht bij het centrum, ook al zijn we er niet veel geweest omdat de stad veel te bieden had. Alleen om te slapen en te ontbijten en voor de douch zijn we daar geweest. Omdat Transavia onze terugreis had geannuleerd, vanwege staking, zijn we vanaf vliegveld terug gegaan voor een extra nacht en waren we binnen enkele minuten opnieuw voorzien van een kamer met korting van de receptioniste.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Aangenaam verblijf in dit redelijke hotel

iets meer sfeer was wel leuk geweest maar je bent niet veel in het hotel.

ligging hotel was zeer goed, de kamers zijn prima, het ontbijt was redelijk, de prijs kwaliteit is goed, maar niet al te veel verwachtingen stellen, Barcelona is zeer prijzig, maar wat verwacht je als je 30 miljoen bezoekers hebt per jaar , dan kun je vragen wat je wilt.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

prima hotel, ruime kamer, mooi uitzicht op het plein, rustig...

De receptionist was erg onvriendelijk en onpersoonlijk. Een Oost-Europeese douanier is meer klantgericht.

prima hotel, ruime kamer, mooi uitzicht op het plein, rustig, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

eigenlijk viel er niets tegen maar de mogelijkheid om koffie of thee te maken op de kamer zou een extra pluspunt zijn.

Al het nodige is aanwezig en vlak bij het centrum . Uitstekende uitvalsbasis voor citytrip

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Goed gelegen hotel in een aangename buurt van waaruit je heel de stad kan bezichtigen.

Spijtig dat er geen vers fruit was bij het ontbijt en dat je in de lobby niets kan drinken.

De kamers zijn heel proper en alles is voorzien. Recentelijk vernieuwd. Het hotel is super goed gelegen in een rustige zijstraat van de Ramblas aan een klein pleintje.

Met mijn kleinzoon van 13 prima verblijf. Ook de wifi op de zolderkamer werkte fantastisch.

Ontbijtruimte had iets gezelliger kunnen zijn.

De zolderkamer beviel uitstekend. Oogt ruim. De ligging vlakbij de Rambla super. Metrostation op 2 minuten lopen.

Goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel.

n.v.t.

Goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer, prima badkamer. Eenvoudig maar goed ontbijt. Hele gunstige ligging in zijstraat ongeveer halverwege de Ramblas.

zeer goed bevallen

De ontbijttafels werden laattijdig afgeruimd (zodat we dikwijls moesten plaatsnemen aan een overvolle tafel ) en ook vrij lawaaierig door de servicewagentjes .

locatie zeer goed gelegen en dichtbij alle toppers . Kamers ruim en zeer net . Het ontbijt was volledig en ruim aangevuld .

Top locatie en prima hotel.

ontbijt was op zich prima, maar kan beter met bv aanvulling van vers fruit.

Wij zaten in een gerenoveerde kamer. Deze was super mooi ingericht. Badkamer, bedden, alles was prima. Zelfs een lege minibar waar je je drinken of eten in kon zetten. Locatie was ook top. Vlakbij de Rambla en op loopafstand (ong 5 minuutjes) richting playa de catalunya. Je loopt dan via de Rambla. Restaurants in de buurt. Helemaal top. Wij hebben gegeten in een Italiaans restaurant/take away tegenover het hotel. Heerlijke lasagne en pizza's maken ze daar. En voor een hele leuke prijs! Aanrader dus.

Prima hotel op een goede locatie

Personeel was niet zo enthousiast maar dat kan met de politieke situatie maken hebben gehad. Verder had het badkamer raam geen gordijn wat niet heel prettig is als je staat te douchen.

De locatie van het hotel was heel goed. Redelijk rustig pleintje met kerkje dicht bij de populaire straat la rambla. Kamer was schoon en prima. De Wifi was heel sterk en het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Heerlijk kunnen genieten van al het moois van Barcelona

Het ontbijt is erg minimalistisch, binnen het hotel was het erg gehorig.

De kamer was mooi en rustig gelegen. Direct in het gotische centrum van Barcelona, dus dicht bij het gezellig uitgaansleven.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Nette kamers, ontbijt is goed.

Aanvraag gedaan om eerder in te checken, hiervan bevestig gehad van het hotel. Is niet gelukt, moesten wachten en kregen als antwoord dat de bevestiging geen garantie is. Waren met 3 personen, kunnen bij boeking 3 maanden ervoor geen 3 persoonskamer meer krijgen, dus 1 persoon moest een 2 persoonskamer boeken. Kregen bij aankomst 2x 3 persoonskamer. Hadden nu 6 slaapplaatsen? Vind dit beetje geld klopperij.

Nette kamers, ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima hotel voor een citytrip.

De koffie en geen spek bij het ontbijt. Het was een beetje gehorig, maar dat kan ook aan het ruziënde Engelse stel boven ons hebben gelegen.

Centraal, prettige kamer met goede bedden en een prettige badkamer. Het koelkastje om water koel te houden was ook een pré.

Goeie locatie en propere kamers.

Personeel in de restaurant van het obtbijt is niet zeer vriendelijk. Ook stonden er op bijna alle borden,... vingerafdrukken. Dit kon dus beter.

Dit is de 2x dat we hier verblijven. Zeer goeie locatie. Propere en mooie kamers. Goed ontbijt. Niet heel uitgebreidt maar wel ok. Prijs kwaliteit zeker ok.

De locatie is ideaal

Het ontbijt was goed, maar niet veel keus. Het personeel was beleefd maar niet erg behulpzaam of vriendelijk of enthousiast.

De locatie was erg goed. Het hotel ligt aan een rustig plein, 50 meter van la Rambla, een wijk vol leuke restaurantjes en winkels en cultuur.

Ideaal voor citytrip!

Het ontbijt is oke en prima, maar voor ons persoonlijk (doordat meerdere nachten verbleven) had vers fruit en afwisseling in vleeswaren/broodjes wel extra service geweest. Laatste nacht hebben we gemerkt dat de gehorigheid van de andere kamers toch tegen kon vallen, maar hebben er niet minder om geslapen.

Hotel heeft een uitstekende liggen, op 2 min loopafstand van Ramblas en metro station, op 5 min van Plaza Catalunya en het strand. Ideaal! Ook aan een rustig pleintje aan straatje met eenrichtingsverkeer. De receptionisten zijn bereid om het e.e.a. te vertellen en waar je goed kunt eten. Geen tip van hun maar wel van ons; als je het straatje verder uitloopt kan je na circa 150 meter aan de rechterzijde naar ander klein pleintje waar 1 restaurantje verstopt zit. Aanrader!

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Simpele maar goede accomodatie

Ontbijt was beperkt, weinig keuze. Personeel achter de receptie was niet even vriendelijk.

De bedden waren goed, kamer netjes en geen omgevingsgeluiden. Locatie was perfect, dichtbij restaurantjes en winkeltjes. Metro station nog geen 5 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

zeer goed gelegen mooi hotel maar toch duur

Personeel mag veel vriendelijker - was gewoon apatisch

Locatie wat top en kamer heel mooi - geen uitzicht (op een muur) maar dat stoorde niet - t was er lekker rustig

Aanrader voor wie midden in de stad wil zitten!

Prachtig gerenoveerde kamers. Schoon. Perfecte locatie in het midden van Barcelona. Metro station super dichtbij het hotel. Ik las op booking.com een aantal slechte recensies, maar heb de gok toch genomen. Geen 1 seconde spijt van gehad. Ik raad dit hotel iedereen aan die graag centraal in Barcelona wil zitten.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

De ligging is perfect ,vlak bij de Ramblas , in een...

De ligging is perfect ,vlak bij de Ramblas , in een zijstraat vriendelijk personeel en de wijk waar het hotel in ligt is ook de moeite om door heen te wandelen. zie boekje ( 100% Barcelona maar sinds kort met een nieuwe naam( TIME TO MOMO) daar staat veel informatie in en wandelingen .. ontbijt matig maar goed kamers ook prima , elke dag schoongemaakt ..

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

perfecte plaatje

ontbijt te simpel

ontbijt was vers maar simpel,kamer was prachtig nieuw zeer ,hygiéne perfect aan de balie sommige personen vriendelijk andere niet. ligging super echt een aanrader

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Goed hotel bij goed weer ...

Ontbijt is echt een tegenvaller. Geen variatie, ontbijtzaal zelf mag ook eens opgefrist worden.

Kamers waren goed, we hebben tijdens ons 3 daags verblijf, 5 verschillende kamers gehad (het regende namelijk binnen in al deze kamers tijdens een heftige regendag) dus we konden een goede beoordeling maken. De receptionist heeft ons telkens vriendelijk een andere kamer aangeboden, was wel telkens weer koffers pakken, maar we waren in een goede mood, en hebben goed gelachen tijdens onze verhuis! Je kan hier natuurlijk een drama van maken, maar zo zitten we niet in elkaar. Kan me wel voorstellen dat als je als gezin telkens moet verhuizen van kamer, dat dit geen lachertje is! Al bij al een goed hotel met een toplocatie!

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Perfecte locatie, goed ontbijt, bed kan beter

Bedden zijn te hard om echt aangenaam te slapen. Douchegordijn in de badkamer is niet meer van deze tijd.

Perfecte locatie dicht bij de Rambla. Dicht bij metro (Liceu) en Aerobus (Placa Catalunya) naar het vliegveld. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Top locatie

Het personeel bij de ontbijtzaal waren allemaal ontzettend chagrijnig en niet aardig. Veel lawaai van de straat de hele dag en nacht door.

Het hotel ligt op een perfecte locatie. De kamers zijn prima en het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Weekendtrip naar Barcelona op prima locatie in goed, sfeervol hotel.

Niets tegengevallen

Locatie geweldig, ontbijt voldoende, in ruime ontbijtzaal en werd goed aangevuld. Schoon, prima badkamer met goede douche en fohn aanwezig

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Top locatie vlakbij de la Rambla!

Het bed was een erg grote minpunt ten opzichte van de rest. De matrassen waren zo hard en de veren sprongen in je rug. Op de grond slapen is nog beter dan op bed.

De locatie op het rustige plein vlakbij de Rambla. Leuk ontvangst aan de receptie. Ruimte hal bij de receptie. Ontbijt was ook prima.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

teleurstelling

oude kamers, eerste dag geen verwarming in de kamer (tot de volgende middag), ontbijt erg karig ... foto van de kamer niet conform de kamer die we kregen.

erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Tof, gezellig hotel met en goede ligging!

Mooie, gezellige kamers. Ligging perfect! In de buurt van de "Mercat de la Boqueria", "La Rambla", dicht bij het strand en vele restaurantjes en vlak bij de metro. Ontbijt alles was aanwezig en werd goed aangevuld.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Goed hotel in het hart van de oude stad

De koffie uit de automaat bij het ontbijt mag iets meer aandacht krijgen.

Het hotel ligt vlakbij de drukke Rambla, echter in de hotelkamer heb je absoluut geen last van de drukte. Hotel en hotelkamer heeft alles wat je van een stadshotel kan verwachten. Geen overbodige dingen, gewoon netjes en goed. Bij het ontbijt zou er wat meer keuze in broodjes mogen zijn.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Zeer dicht gelegen bij La Rambla.

Ontbijt: weinig keuze en alle dagen hetzelfde. Geen vers fruit. Slechte matras om op te slapen.

Personeel aan de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam?

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

mooi gerenoveerd hotel

-kamer op 3e verdieping erg klein. -een meter hoger en een meter breder was comfortabeler geweest.

-mooi en goed gerenoveerd -prima ontbijt -centraal in de stad

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Goede bedden en goed geisoleerd, we hoorden weinig vd drukte...

Gehorig binnen...je hoorde de buren naast en boven je. Jammer dat t ontbijt pas vanaf 7.30uur kon ivm vroeg vertrek nr luchthaven.

Goede bedden en goed geisoleerd, we hoorden weinig vd drukte op de ramblas die om de hoek was

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Goed hotel op populaire plek

Parkeren was zoals bekend een aandachtspunt. Opgelost door parkeerplek te reserveren bij Parkimeter

prijs/kwaliteit is ok. Goede ligging direct naast de Ramblas

een aanrader!

het hotel is prima gelegen en met zorg ingericht. goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede ligging, vriendelijk personeel

Matig hygiënisch zo vonden we enkele haren in het bed en in de douche stond nog een leeg zeep potje.

Goede ligging, vriendelijk personeel

Locatie top! Hotel ligt aan een gezellig pleintje. Kamer eenvoudig maar schoon en heerlijke douche.

Ontbijtzaal niet gezellig. Prima assortiment maar veel vuile tafels die niet werden afgeruimd.

Perfect mooie kamer perfecte locatie

Het ontbijt was simpel.

Perfect mooie kamer perfecte locatie

Fijn hotel, midden in het centrum

Vriendelijkheid personeel

Heerlijk hotel

De Russen die ook in het hotel waren. Luidruchtig en onbeschoft

De ruime kamer en lekkere douche

goede prijs, dicht bij centrum

Weinig personeel te zien, alleen de baliemedewerker. Jammer dat je geen koffie of iets anders kon drinken in de lobby,

Locatie fantastisch, aardig en behulpzaam personeel, schone...

Locatie fantastisch, aardig en behulpzaam personeel, schone kamer.

Heel mooi en leuk hotel met goede liging

Onbeschoft personeel bij het ontbijt

Heel mooi en leuk hotel met goede liging

Voor herhaling vatbaar!!een aanrader

Ligging zeer centraal.Goed ontbijt en schone kamers

prettig verblijf, redelijk rustig en toch zo super centraal op loopafstand van vele hoogtepunten

s'nachts iets geluidsoverlast vanaf het plein

de centrale ligging en sfeervolle kamer

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Naar een voetbalwedstrijd geweest was dit een mooi locatie

De ligging en ontbijt was super

Mooie hotel

Kamer was slecht geïsoleerd we hoorden andere mensen naast ons.

Location was perfect

geweldig

het bed in hotel💔💔💔💔💔💔

de stad zelf.

Super voor een stedentrip

Details. Kamer was super mooi maar de gang mag nog wel wat aandacht krijgen.

De locatie was echt super.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Leuk hotel gelegen op een pleintje net naast la ramblas

Ontbijt was eenvoudig

Toplocatie net naast la ramblas, mooie kamers

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Beetje geluidsoverlast.

Prima, lekker en uitgebreid

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Top verblijf gehad!

Gehorig is het wel..

Goed ontbijt. Perfecte locatie! Vlakbij metro station Hotel is rustig gelegen naast een kerk.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Familiebezoek

Ontbijt eenzijdig opzich is dat geen probleem voor drie dagen, er had wel iets meer variatie kunnen zijn.

Top hotel! :)

Zeer nette en comfortabele kamer, pas gerenoveerd. Grote, fijne douche en heerlijk bed!

Vlakbij la boqueria en ramblas

Badkamer

Vlakbij la boqueria en ramblas

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Ontbijt was redelijk Basic en onze kamer was een beetje...

Ontbijt was redelijk Basic en onze kamer was een beetje verouderd....

Rustig pleintje dichtbij de Ramblas.

Isolatie van de kamers!

Rustig pleintje dichtbij de Ramblas.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Locatie is midden in het centrum vlak bij La Rambla.

Badkamer rook muf en geen koelkast op de kamer.

De locatie is ideaal.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Geen

De ligging van het Hotel , ff terug trekken uit de drukte maar toch overal dicht bij

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Mooi hotel

Het ontbijt. Weinig keuze, geen vers fruit

De kamer

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Zeer tevreden

Klein raampje en geen uitzicht

Goede bedden en schone kaner

fantastisch !

Kamers waren heel proper, ontbijt lekker, en een goede prijs- kwaliteit👍👍

Fijn verblijf

Geen

Ligging zeer centraal

De ligging.

Tafels bij het ontbijt werden slecht afgeruimd.

De ligging. Via parkimeter een parkeerplaats gehuurd op nog geen 100 meter afstand, was perfect.

Het was een kleine, maar nette kamer, modern ingericht.

Het was een kleine, maar nette kamer, modern ingericht. Het ontbijt was prima.