Beoordelingen over Hotel Best San Francisco 4-sterren

Amposta 5, 43840 Salou, Spanje

#20 van de 45 hotels in Salou

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Kon beter!

De ligging was niet geschikt voor een invalide persoon en dat komt helemaal niet uit bij Booking.com?! Heuvelachtige ligging! Niet de kamer gekregen welke geboekt?! Geboekt was een kamer met nieuwe inloop-en regendouche. Kregen nu een kamer voor invaliden, terwijl mijn vrouw juist graag een kamer met douche heeft ipv een zitje. Ikzelf ben 1.97 m lang en kon niet onder deze douche staan, dus moest ik als gezond persoon op een invalidestoeltje gaan zitten. Enige voordeel was dat de kamer groter was, maar geen zwembaduitzicht?! Toen wij aankwamen kregen wij desbetreffende kamer, zetten onze bagage erin, maar daarna konden wij er niet meer in, het slot was kapot. Hebben ze mijn vrouw en mij een uur laten wachten op de gang, eer eea gefixed was. Mijn vrouw had een scootmobiel gehuurd, welke opgeladen kon worden bij een stopcontact naast de hotelbar. Dit was geregeld door het baliepersoneel, maar deze mening werd niet gedeeld door een barman, die mijn vrouw in het Spaans toeschreeuwde om daar weg te gaan met de scooter, en toen mijn vrouw het niet begreep, ruwweg de stekker eruit trok en gebaarde dat ze weg moest gaan. Mijn vrouw kreeg de scooter van de zenuwen niet aan de praat, totdat ik eraan kwam met mijn 1.97 m, waarvan de barman dusdanig schrok, dat hij zijn excuses bleef maken. Nare man, die invalide vrouwen haat. Ook de rest van het personeel deed wel zijn werk, maar liep niet over van werkvreugde. Verder was dit een hotel met alleen maar Russische toeristen, die zich welliswaar redelijk normaal gedroegen!

Grote kamer, logische indeling hotel! Gerenoveerd, leuk zwembad, nieuwe zonnebedden.

Prima hotel!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (3 Volwassenen + 1 Kind)

Bedden waren iets klein, maar wij zijn langer dan gemiddeld.

De locatie is perfect. In het centrum, maar geen last van de geluiden snachts. Vriendelijk personeel, alles heel schoon.

heel vriendelijk personeel lekker eten kleine kamer voor 2...
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

heel vriendelijk personeel lekker eten kleine kamer voor 2 dubbel bedden douchebak was niet echt proper goede prijs voor dit hotel heel kindvriendelijk met regelmatige animatie voor de kinderen

Wij vonden het niet naar behoren
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Airco in de hal werkte slecht, het was veel te warm in de hal aan de receptie en in het restaurant. Airco in de kamer werkte niet en werd niet gerepareerd. Op onze vraag heeft iemand die terug opgestaart maar hij werkte na een dag weer niet. Fruit (bv watermeloen ) was niet vers, altijd na een dag in de jiskast terug opgediend. Fruitsap 's morgens was helemaal niet vers! Hij was al aan het giesten.

Lokatie is goed.

Vernieuwd hotel, waar voor je geld!

Straatlawaai, kamer aan de binnenkant van het hotel vragen...

Mooie comfortabele kamers, heel proper, mooi zwembad met genoeg ligstoelen, vriendelijk personeel, goed gelegen, kwalitatief eten in verhouding met de prijs. Zeker tevreden!!

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Vlakbij het strand, de stad, de winkels en restaurants.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (3 Volwassenen + 1 Kind)

De kamer is wel wat klein met vier personen en twee grote bedden.

Genoeg keuze tijdens het ontbijt. Diner is redelijk gevarieerd. Kwaliteit, prijs verhouding is goed.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Zeer mooie, gerenoveerde kamers.

Zeer mooie, gerenoveerde kamers. Dicht bij het strand.

Ideale ligging dichtbij het strand
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (3 Volwassenen + 1 Kind)

Bed was niet comfortabel , eten was niet lekker , fruit iets beter ...

Ideale ligging dichtbij het strand Vriendelijk personeel

Goed voor een bezoek aan Port Aventura.

4-persoonskamer toch wel aan de kleine kant (is dezelfde kamer + indeling als 1-persoonskamer)

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Het totaal was perfekt

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Vriendelijk personeel en het hotel ligt midden in het...
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Mini disco begon vaak pas rond 21:30.

Vriendelijk personeel en het hotel ligt midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

kamers waren OK maar vrij smal.

restaurant is een soort vreetschuur, slechte ventilatie en het vlees werd in de zaal gebakken.

kamers waren OK maar vrij smal.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Rustige locatie....ondergrondse parkeergarage...lekker zwembad....prima ontbijt

Lekker eten....mooie grote badkamer...

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Rust - vriendelijke personeel - grote keuze eetfestijn

Prijs veel te duur voor deze periode

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Ruime badkamer

Kamers met groot twee persoonsbed liggen in de hoek van het hotel, dus zonder uitzicht.

Ruime badkamer

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Zeer nette kamers, schoon, fijne bedden.

Bij het inchecken was er 1 receptionist en duurde wat langer. Op dat moment stond de auto midden langs de weg want er was geen parkeerplaats. Later werd duidelijk dat ze privé parkeerplaats hebben tegen kleine betaling.

Zeer nette kamers, schoon, fijne bedden. salteliet tv. Mogelijkheid Privé betaald parkeren onder hotel voor 8 euro. Halfpension buffetten goed en erg uitgebreid. Was rustig in hotel maar was ook pas eind april.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Hygiene en vriendelijk personeel.

Dubbel glas maar door de rubbers heen hoor je nog geluid van buitenuit

Hygiene en vriendelijk personeel. Het eten was er ook gevarieerd . Dus een meevaller.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Bij aankomst door personeel voor de gek gehouden.

Klantvriendelijkheid, eerlijkheid, schoonmaak, leegruimen tafels bij eten, zwembad en dan met name de schoonmaak, blokkeren je kamer ook ondanks een late check-out. Kortom een tegenvaller welke zijn prijs echt niet waard is!

Bij aankomst door personeel voor de gek gehouden. Door een smoes moeten verhuizen naar een ander hotel. Geen prijscompensatie en geen excuus. Brutale mensen aan de receptie. Eten altijd koud behalve wat je direct zelf liet bakken, daarvan was de kwaliteit echter teleurstellend. Veel Russen en Polen welke hun tassen vol deden met etenswaren waardoor diverse gerechten en fruit snel op waren.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

het ontbijt was lekker in tegenstelling met avondeten.

het avond eten was totaal niet lekker, koude eten en elke dag het zelfde, geen variaties.

het ontbijt was lekker in tegenstelling met avondeten. de locatie was perfect niet ver van het strand en 2min van het boulevard. het hotel ziet er mooi uit met luxe kamers en schoon.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Het zag er netjes uit

Helaas konden we op onze laatste dag niet meer ontbijten waar wel voor betaald was omdat het ontbijt pas om 8 uur geopend is en wij om 7 uur moesten uitchecken. In elk hotel begint het ontbijt vaak tussen 6 en half 7. Helaas kon ik mn geld ook niet meer terug krijgen. En dan heb ik het er nog niet over dat het hele hotel vol zit met russen die herrie en overlast bezorgen en doen alsof ze thuis zijn dus rustig liggen bij het zwembad is er niet bij!

Het zag er netjes uit

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

Eten heel goed en gevarieerd voor een 3* hotel

Het personeel is gericht op russen.

Eten heel goed en gevarieerd voor een 3* hotel Mooi vernieuwde lobby Leuk zwembad

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

New clean hotel with nice big rooms

Long queue at check in and check out

New clean hotel with nice big rooms