Beoordelingen over San Román de Escalante 4-sterren

Carretera Escalante a Castillo, Km 2, 39795 Escalante, Spanje

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Super locatie!

Eigenlijk viel niets tegen, al was de menukaart voor Spaanse begrippen aan de dure kant, maar het eten was verrukkelijk en zag er uit als een plaatje.

Geweldige locatie. Heel rustig gelegen, vlakbij het kleine dorpje. Het gevoel dat je in een Parador bent. Wij hadden een hele grote luxe kamer met terras! Alles was perfect, het ontbijt, de bediening, het restaurant, het zwembad.

Wij hadden de superior kamer geboekt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontvangst haperde: de motoren leken erg veel indruk te maken. Het leek erop dat deze zo snel mogelijk voor de ingang vandaan moesten.

Wij hadden de superior kamer geboekt. Deze is erg groot, met een heel goed bed. De inrichting is bijzonder (oa een grote kroonluchter). Het restaurant bij het hotel is erg goed! Niet het goedkoopste maar het beste wat we in Spanje hebben gegeten. Ontbijt is ook goed. Parkeergelegenheid op eigen terrein, achter hek.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prachtig landhuis

Helemaal niets!!!

Prachtig huis en terrein. Supervriendelijke mensen en heerlijk eten in het restaurant en zeer uitgebreid ontbijt! Grote kamer.het was een feest hier te verblijven.

Boven verwachting! Heel bijzonder

Geen opmerkingen

Alles is prachtig met hoge kwaliteit

Bijzonder charmant

Badkamer beetje gedateerd echter uitstekend in orde

Prachtig hotel. Mooie antieke inrichting. Bijzonder ruime kamers. Erg mooi zwembad

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Geen

Service matig, ontbijt en dinner slecht.

Locatie is aardig. Setting op landgoed is leuk.

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Prachtige locatie op een mooie plek, heerlijk rustig, grote...

Prachtige locatie op een mooie plek, heerlijk rustig, grote comfortabele kamer. Fijn eten en ruim ontbijt. Het hotel is minder ingesteld op casual kleding. Dat voelt wat ongemakkelijk. Zwembad met ligbedden in de tuin.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Schitterende locatie, zeer ruime kamer(wij hadden nummer 2,...

Als je beter kijkt op de kamer, zie je dat het wel een beetje verouderd allemaal. Er zaten plekken op de vloerbedekking, oude badkamer(wel schoon), behang laat los etc.

Schitterende locatie, zeer ruime kamer(wij hadden nummer 2, recht boven de receptie), mooi antiek en schilderijen als decoratie. Overal hangt kunst. Zeer goed restaurant en qua prijs meer dan redelijk. Wel iets meer dan we gewend waren in Noord Spanje,maar goed eten. Zeer fijn zwembad, met grote stoelen, kussen en handdoeken.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Mooie rustige locatie, dichtbij de stranden en de steden.

Goed restaurant, maar een beetje stijf en vrij duur voor Spaanse begrippen.

Mooie rustige locatie, dichtbij de stranden en de steden. Geweldig uitzicht vanuit het terras. Heel vriendelijk en persoonlijk personeel. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

De gastvrijheid was optimaal.

Dat het zwembad nog (lang) niet klaar was (begin juni). Het dorp zelf heeft weinig te bieden.

De gastvrijheid was optimaal. Het was nog voorseizoen, het zwembad niet gevuld. We kregen een upgrade voor onze kamer. Het ontbijt is geweldig. Het diner ook (al moest ik even wennen aan een menu del dia van 32 euro. Dit is echter zeer de prijs waard (incl. heerlijke Rioja). Stranden vlakbij. Alles afhankelijk van auto.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

We got an upgrade to an enormous superior room on arrival.

Having to leave after only one night.

We got an upgrade to an enormous superior room on arrival. Stylishly decorated room and extremely huge and comfortable bed.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Het hotel is luxe.

Het eten is lekker maar beetje saai restaurant.

Het hotel is luxe. Grote kamers, heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Prima restaurant bij het hotel.

Prima restaurant bij het hotel. Wel even vragen naar het dagmenu.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

prachtig en rustig complex in een pastoraal landschap;

prachtig en rustig complex in een pastoraal landschap; heerlijk zwembad en uiterst vriendelijk personeel