Beoordelingen over SR Hotel Santa Rosa 3-sterren

Ctra Málaga-Almeria, 125, 29793 Torrox Costa, Spanje

#50 van de 69 hotels in Torrox Costa

niet voor herhaling vatbaar.

Dat we geen ontbijtbuffet in de eetzaal hadden. Door schoonmaakwerkzaamheden werden we in de lobby van ontbijt voorzien.

De bedden.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Onthaal

Geen avondeten in het hotel of op loopafstand

Onthaal

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Wat een uitzicht!

Als we nog een x gaan, ontbijten we alleen op een terrasje vlakbij.

Wat een uitzicht! We hebben genoten van een drankje op ons balkon met de zee bijna (50) onder ons.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Kamer met uitzicht op zee, terrasje, airco, wifi.

Heel kleine kamer (kamer 113) naast lift , nauwelijks ruimte. Oud hotel met scheuren in de stenen muren. In vergelijking met andere 3-sterrenhotels is de verhouding prijs- kwaliteit niet juist. De prijs is te hoog voor dit aanbod, zeker in vergelijking met andere 3sterrenhotels zoals één voorbeeld Itaca in Malaga.

Kamer met uitzicht op zee, terrasje, airco, wifi. Vanuit hotel zee bereikbaar, een bar aanwezig om iets te drinken en na te praten, benedenruimte hotel OK.

• Beoordeeld op: 22 januari 2015

De ligging was voor ons oke .

In de kamer waren ook enkele gebreken , in badkamer geen verlichting boven was tafel , plafond verlichting kamer werkte ook niet , de schuifraam terras kon niet op slot . de kamer werd wel elke dag gepoetst maar onder het bed moest je zelf vragen . Het hotel kan wel een update gebruiken voor het seizoen begint .

De ligging was voor ons oke . Er wonen dicht bij het hotel vrienden van ons . In deze periode waren en volgens , ons weinig andere gasten. Wij hebben enkel ontbijt genomen , dit was in buffetvorm maar wel elke dag zelfde aanbod .

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Prachtig uitzicht over zee