Beoordelingen over Hotel Santo Domingo 4-sterren

Plaza de Santo Domingo, 13, Madrid Centrum, 28013 Madrid, Spanje

#277 van de 327 hotels in Madrid

Vrij kleine kamer die wij hadden met kleine venster in...
    • Economy Tweepersoonskamer

Vrij kleine kamer die wij hadden met kleine venster in slaapkamer en ook een kleintje in de douche wat wel vreemd was. Het was een dubbele venster die gedeeld werd met de buur. Indien hij zijn venster volledig open wou, was de onze volledig dicht. Nog eerder gezien.

Prima keuze voor stedentrip Madrid
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het rooftop zwembad was helaas niet beschikbaar (begin mei). Verder was badkamer wat versleten, aan opknapbeurt toe.

Locatie! Perfect voor stedentrip van enkele dagen. Aan rustig plein maar loopafstand van alle sites in het centrum. Sfeervol. Mooie rooftop bar.

Madrid amazing !
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

Vanwege seizoen was het zwembad gesloten en de rooftop bar ook dat was jammer.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. De locatie van het hotel is uitstekend ook als je naar het theater wilt gaan.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Sightseeing
    • Economy Tweepersoonskamer

De economie kamer was wel erg economy. Deze was erg klein met een klein raam. Overdag moest de verlichting aan. Prijs kwaliteit verhouding was hier niet goed. Verder was het erg gehorig.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het was er schoon. De locatie was goed. Aan de overkant van de straat stap je in de metro. L2.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Slecht
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was slecht! Geluid van de verwarming geluid uit de badkamer van de afzuiging( wat maakt dat ik geen oog heb dicht gedaan) kraan van de badkamer lekte dan okk nog is, de kamer was echt aan een kleine renovatie toe... foto's van het hotel hebben mij spijtig genoeg misleid

De ligging was super

Lekker relax omdat alles goed te lopen is..
    • Economy Tweepersoonskamer

Het bed is te zacht, het dekbed te klein, veel herrie (van schoonmaak ploegen) doordat het in het centrum ligt.

Dat het hotel in het centrum van Madrid ligt, helemaal geweldig en alles op loopafstand ligt...

• Beoordeeld op: 7 december 2017

De ligging was erg goed.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamers zijn onderling erg gehorig, vooral de badkamer en het doortrekken van het toilet. Als de buurman s'morgensvroeg (6 uur) weg moet ben je klaar wakker. De kamers zijn niet erg groot, maar voor een citytrip voldoende

De ligging was erg goed. De geluidsisolatie met buiten was erg goed. Geen geluid van buiten

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Het ver blijf was goed op de kamer na had er meer van verwacht voor die prijs !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De inrichting van de kamers alles is een beetje oud vooral de badkamers Een jacuzibad dat niet werkt in bad geen goede anti slip !! Een kamer met twee bedden die eigenlijk geschikt is voor 1 bed !

De kamers waren niet zo geweldig geen vier sterren Het was er veel te warm !! Het personnel is behulpzaam en Vriendelijk

Goed, maar prijzig
    • Economy Tweepersoonskamer

het parkeren van de auto en de aanwezige betaalautomaat. De lift naar de parkeergarage was volgens mij oud en de parkeerautomaat was ook oud, zodat wij niet met een bankpas durfden te betalen en al ons geld in de parkeerautomaat zagen verdwijnen.

kamer was goed, maar gehorig,maar gezien de ligging is daar weinig aan te doen.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Heerlijke drie dagen gehad
    • Standaard Driepersoonskamer

Kamer was prima maar heeft wel wat soft refurbishment nodig. Kamer is ook niet representatief voor getoonde op website. Mogelijk een gerenoveerd en een nog niet gerenoveerd deel?

Super bed! Tegen betaling kon een late check out worden gegeven.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Madrid goed
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer te klein, en er werdonderscheid gemaakt, als je iets meer betaald viel ons op, vandaar een kleine kamer overige kamers waren ruimer

De kamer van ons was klein, pasteneg een bed en een stoel met tafel in, badkamer appart was goed

Top locatie, redelijke kamers
    • Standaard Driepersoonskamer

Openingstijden zwembad, openingstijden beneden bar voor ontbijtsnacks. Eén vd 3 persoons kamers rook de eerste dag naar verf. Keek uit op brandtrap. In de andere 3 persoonskamer werkte de airco niet.

Ligging, dakterras met zwembad en bar. Behulpzaam en bijzonder vriendelijk personeel.

Fijn hotel op prima locTie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets (behalve het weer).

Zeer centraal gelegen hotel met bijzondere kamer. Op loopafstand van veel bezienswaardigheden, en ook de metro vlakbij. Lekker zwemmen op het dak, 's avonds leuk dakterras.

Vooral vanwege de ligging van het hotel was het fijn om veel musea etc. te kunnen bezoeken.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijt was prima! De locatie zeker voor onze leeftijd (70+) erg goed! Voor de metro en supermarkt slechts straat over steken. Veel winkelstraten en restaurant in de omgeving. Zeker een aanrader!!

Goed centraal gelegen hotel in een levendige buurt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zwembad te laat geopend , pas om 11uur. Dat mag vanaf 8uur zodat je voor of na het ontbijt nog een duik kan nemen voor de stad in te trekken. Ook s'avonds was het snel gesloten ,bij ons verblijf rond 18 uur.

Centraal. gelegen hotel, goed bereikbaar met de metro. Leuke levendige buurt. Ontbijt is voldoende niet superieur. Kamer was in orde maar hier en daar mag er wat worden bijgewerkt. Je bagage kan je op de vertrekdag veilig achterlaten na het verlaten van je kamer, belangrijk als pas s'avonds je vliegtuig vertrekt.

Teleurstellend
    • Economy Tweepersoonskamer

Badkamer ronduit armoedig! Lekkende kitranden, slechte hygiene, haardotten van de vorige gasten hingen nog aan de douchewand. Bedden waren te kort (1.9 meter), te hard, kussens slecht. Gordijnen sloten niet, waren ook ronduit smerig. Zeer gehorige kamer, ondanks dat het raam dicht was, was de herrie van de straat sterk te horen! Kortom, een zeer slecht hotel op een mooie locatie midden in Madrid. Parkeren in hotelgarage kost €31,00 per dag.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Het was in het centrum van Madrid, dus we konden 's...
    • Standaard Driepersoonskamer

We zaten ergens in een achterafkamertje met uitzicht op een blinde muur met daarvoor buizen van de een of andere afvoer. We waren met zijn drieën en het derde bed was een opklapbed dat uit een kast "viel". Daardoor werd de toch al niet zo heel grote kamer erg vol. Het ontbijt was erg duur (15 euro per persoon), dat hebben we overgeslagen. We zijn buiten de deur een paar panden verderop gaan ontbijten. Lekker en leuk. En echt Spaans. Voor ongeveer de helft van het geld. Al met al vond ik de betaalde 150 euro voor één nacht te duur.

Het was in het centrum van Madrid, dus we konden 's avonds lopend de stad in om een hapje te eten. Verderop was een straatje waar we konden kiezen uit diverse restaurantjes. Parkeren in hartje Madrid is een probleem, maar er zit een parkeergarage naast de ingang van het hotel. Zijn wel extra kosten aan verbonden, maar dat was het ons waard. De kamer was erg rustig en er zaten rolluiken voor het raam waardoor het heerlijk donker was. Het zwembad op het dak was leuk, maar erg klein. En vol. Maar heerlijk dat we even konden zwemmen.

Uitgebreid ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer

Bij aankomst kregen we de mogelijkheid om te upgraden naar een 'executive' kamer voor een kleine meerprijs, dit hebben we niet genomen, waarna we deze 'upgrade' gratis gekregen hebben. Deze executive kamer bleek een mini kamer helemaal in het hoekje te zijn met 2 aparte bedden. Vermoedelijk een overboeking en onze kamer met dubbel bed nodig voor andere mensen, dus dan maar op die manier geregeld. Raam van de kamer was kapot waardoor alle lawaai van de straat heel goed hoorbaar was.

Uitgebreid ontbijt. Goeie locatie. Mooi zwembad op het dak.

Perfecte locatie om Madrid te bezoeken
    • Economy Tweepersoonskamer

Het zwembad is enigszins tegen gevallen. Het is klein en in het water is geen zon als je zwemt. Het is meer pootje baden dan zwemmen. De mogelijkheden om even in de zon te liggen zijn zeer beperkt

De locatie is perfect gelegen op 100 meter van de hoofd (winkel)straat en nabij een plein waar veel eet en drink mogelijkheden zijn. Alle te bezichtigen monumenten en gebouwen zijn op loopafstand. Het hotel heeft vriendelijk personeel en de eenvoudigste kamers zijn luxe en ruim.

Fijn hotel met een geweldig zwembad en dichtbij de stad.
    • Economy Tweepersoonskamer

De lokatie is niet super maar wel slechts 8 minuten rijden naar het teatro romano.

Ruime kamers en een prachtig zwembad: groot, schoon en heerlijk fris water.

Goede locatie! Met zwembad!
    • Economy Tweepersoonskamer

Niets. We hadden eerst een kamer aan de straatkant, daar had je wel het geluid van de auto's. We kregen toen een kamer aan de binnenkant, daar was het veel stiller!

Goede locatie, midden in de stad. Zwembad op het dak.

Prima locatie, een mager aanbod voor de prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Harde bedden, heb er nog pijn van in mijn rug van als ik er aan denk (waarom toch?). Douche viel ook tegen. Je kon hem niet voluit zetten, want werd ie heet, koud, heet. Zeer onaangenaam. Kamers zeer gehorig. Van alle kanten hoorden we gekreun en gehijg in de nacht.

We hadden nu, in tegenstelling tot vorige keer een paar dagen terug, een fijne kamer (Kamer 507). Lekker ruim. Bed blijft hard, zoals in de vorige kamers. Personeel vriendelijk en behulpzaam bij het uitprinten van tickets voor musea.

Prima locatie; een sobere locatie voor de prijs.
    • Economy Tweepersoonskamer

We hadden eerst een wat goedkopere en al snel werd ons voor 10 euro per nacht een standaardkamer aangeboden. Die viel tegen. Hoewel schoon, toch klein en wat schmoezelig.

Alles was schoon. Goede hygiëne. Vriendelijk personeel.

Top locatie, wel paar verbeterpuntjes.
    • Economy Tweepersoonskamer

De hygiene in de kamer en met name de badkamer zou veel beter mogen. Zonneterras en zwembad sluiten redelijk bijtijds, dit zou wat ruimer mogen zijn.

Locatie is erg goed. Zeer centraal. Leuk zwembad op het dak. Zwembad en zonneterras sluiten alleen wel erg vroeg.

Echte aanrader in Madrid
    • Economy Tweepersoonskamer

5€ voor een pintje bier aan het zwembad was er over....

Het totaal pakket zoals de ligging, alles proper en netjes, lekker ontbijt, zwembad, persoonlijke eel heel vriendelijk en behulpzaam....

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Centraal hotel, verouderde kamers
    • Economy Tweepersoonskamer

Hygiëne in de kamers, betere bedden. Verouderde kamer.

Zeer centrale ligging, uitstekend ontbijtbuffet. Het personeel was vriendelijk, de hygiëne in de kamers kon beter. Het bed was niet goed. Wij hadden een dubbel bed, maar het kraakte enorm. Ook veel lawaai gehad van de kamer ernaast. Het personeel van de receptie heeft wel onmiddellijk actie ondernomen om de lawaaioverlast op te lossen.Het zwembad was zeker een meerwaarde!

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Goede locatie, mooi dakterras met zwembad, aardig ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer rook muf (naar sigaretten?) en was stoffig, en de kussens stellen niets voor. De douche was fijn, maar de badkamer was niet zoals ik had gehoopt. Er waren veel gebruikssporen en vlekken in de wastafel en op de douchewanden.

Goede locatie, mooi dakterras met zwembad, aardig ontbijt. Lekkere douche.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

ontgoochelend
    • Economy Tweepersoonskamer

kamers verluchten bij aankomst deftige airco betrouwbare wifi Zwembad pas open vanaf juni

Eigenlijk viel het hotel tegen Kamers waren heel muf, tapijt,... de airco werkte amper Had een skype US telecon, maar wifi snachts was heel zwak en ik viel er telkens uit

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

hotel is aan te raden voor wie Citytrip naar Madrid boekt.
    • Economy Tweepersoonskamer

bij het reserveren van een bepaalde kamer,niet te horen krijgen dat die al geboekt is.

gezellige ontbijtruimte, met goed ontbijt. kamers geluiddicht en zeer net. goede matras, alleen spijtig niet de keuze waarvoor wij hadden gekozen.Hotel is zeer centraal gelegen.Prijs /kwaliteit is ok

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Zeer goeie ligging, zeer mooi en uitgebreid ontbijtbuffet,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ondanks er via de reservatie verzekerd werd dat er geen aanbetaling nodig was, heeft het hotel toch de eerst nacht aangerekend nog voor onze aankomst. Dit vind ik jammer want er was verzekerd dat dit niet zo ging zijn.

Zeer goeie ligging, zeer mooi en uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Kleine kamer, maar gunstige ligging
    • Economy Tweepersoonskamer

Kleine kamer, amper plaats voor bagage te leggen, losse zeephouder in douche, lage lavabo, lampadairs aan bed werkten niet, veel lawaai van de gang te horen

Gunstige ligging, gevarieerd ontbijt

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Kamers klein,slechte bedden
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers Bed Grootte van kamers Als je 2 uur snachts dronken komt is het goed ga je gelijk slapen maar nuchtere vakantie zal ik afraden.moest dubbel betalen voor een redelijke kamer

Personeel

op een toplocatie, naast de metro, alles op loopafstand, schone nette kamers.
    • Economy Tweepersoonskamer

Op de kamer was er geen mogelijkheid voor het zetten van koffie/thee, mensen op de gang hoor je goed, het ontbijt op zondag viel wat tegen (oud brood)

De locatie is top en de kamer schoon en bed was prima, badkamer ook ok. Voor een weekendje weg prima.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Origineel & goed hotel op een fantastische locatie
    • Economy Tweepersoonskamer

*Onderhoud van de kamer had beter gekund

*Perfecte ligging voor stadsbezoek *Originele kamers *Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding *Zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Prima hotel op een centrale locatie. Nogal wisselende kamers qua grootte en sfeer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nogal kleine gedateerde kamer dit keer. Airco deed niet veel meer dan hard brommen.

Prima hotel op een centrale locatie. Zomers een fraai dakterras met zwembad.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

ligging super, vlot inchecken maar als je vroeg vertrekt is...
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

sanitaire voorziening was voor het oog super, maar werkte matig , afvoer douche te veel water dat naar de badkamer liep. afwerking kamers was voor mij toch matig , alhoewel comfortabel voor te slapen en super stil.

ligging super, vlot inchecken maar als je vroeg vertrekt is er geen koffie laat staan ontbijt dat viel wat tegen.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Voortreffelijk hotel in het centrum met vriendelijke bediening, prima ontbijt en rustige kamers
    • Economy Tweepersoonskamer

even wennen voor we de kamer met de lift konden bereiken wegens de 2 verschillende gebouwen, niet alle kamerswaren rehtstreeks via de inkomhal en lift te bereiken, een beetje puzzelen......

bijna alles........

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Prijs-kwaliteit matig

Aftersale slecht na "KLACHT":geen reacties. Kamers waren klein niet volgens website. zwembad klein druk. Geen gezellige lobby. Bar in de kelder nooit open.gedateerd hotel wij zaten in het gedeelte boven de ontbijtzaal.

Locatie. Ontbijt redelijk.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Prima locatie, paar minpuntjes
    • Economy Tweepersoonskamer

Het zwembad was erg klein en 's avonds is het afgedekt. We hadden twee kamers: een was prachtig, in de andere leek het wel of het tapijt in brand had gestaan, dat kan niet bij vier sterren.

De locatie was ideaal, middenin het centrum. Het ontbijtbuffet was goed.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Madrid zoals het voor ons miet zijn
    • Tweepersoonskamer met Panoramisch Uitzicht

De reparaties als die zijn uitgevoerd zijn nogal opvallend. Jammer dat de elektrisch bediende gordijnen niet geheel open konden, dus minder panorama. De handyuan kon er niets aan veranderen.

Een zgn panorama kamer met prachtig uitzicht op Plaza Santo Domingo Een zeer ruime badkamer met goede douche

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Madrid, een aanrader
    • Standaard Driepersoonskamer

Oudere kamers, jaren tachtig inrichting, personeel niet uitbundig vriendelijk, wel hulpvaardig, weinig of geen plaats bij het ontbijt, alle dagen zelfde ontbijt, geen variatie

goede uitvalsbasis om Madrid te verkennen, redelijk centraal gelegen, prijs kwaliteit goed

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Ideaal hotel voor een citytrip!!
    • Economy Tweepersoonskamer

Na een frisse duik in het zwembad hadden wij graag nog even op een zonnestoeltje gelezen, maar deze waren helaas continu volzet. De kamer zijn zeer gehorig. Als buren aankomen of badkamer gebruiken, was dit vrij tot zeer duidelijk hoorbaar.

De muurschildering en kamerinfrastructuur De ligging was ideaal! Naast een metrostation, waarmee je zo op alle must sees bent. + dicht bij gran via. Het dakzwembad als verkoeling. 's avonds als het zwembad gesloten is, komt er een glazen plaat over, waar men een gezellig barretje van maakt. Ideaal om voor slapen gaan nog iets te gaan drinken en te genieten van het mooie uitzicht.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

De ligging en het zwembad waren geweldig!
    • Economy Tweepersoonskamer

De prijzen van de drankjes bij de roof bar zijn aan de hoge kant.

De ligging en het zwembad waren geweldig! Heerlijk om na een dag in de hitte nog even af te koelen bij de rooftop pool.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

op zich goed
    • Economy Tweepersoonskamer

Gehorige kamers. Langs de deur zag je het licht van de gang. Hierdoor hoor je alles wat er op de gang langskomt. Een nacht/avond last van rennende en gillende Spaanse kinderen. Dit was de tweede nacht na melding aan de receptie afgelopen.

Prima locatie .t.b.v. bezichtiging van de stad. Overal dichtbij.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Alles was wel ok, maar zou eerder zeggen dat het een redelijk 3 sterren hotel is
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

had de indruk dat er veel jongeren in het hotel zaten die nogal van een feestje hielden, snachts meermaals wakker van rumoer op de gangen. 's Ochtends daarentegen heerlijk rustig ;-)

De behulpzame receptionisten

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Tegenvallend en geen service op een centrale locatie
    • Economy Tweepersoonskamer

De eerste nacht geen oog dichtgedaan omdat er van 0.00 uur tot 06.00 uur een feest gegeven werd door het hotelpersoneel. De volgende dag dit aangegeven (zoals velen anderen) en toen werden de schouders opgehaald. Ook bij het aangeven dat dit de volgende keer misschien vooraf gecommuniceerd kon worden kwam er geen reactie. Onze kamer was onderkomen (behang liet los, badkamer erg gedateerd, lagen nog haren in de badkamer) en zeker niet wat je van een 4* hotel mag verwachten. Overall: duur voor wat je krijgt.

Het hotel ligt centraal in Madrid en daardoor is alles makkelijk te bereiken (op loopafstand).

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Uitgebreid ontbijt!

Zwembad maar beperkt open

Uitgebreid ontbijt! Leuk dat er een zwembad was, wel niet zo groot maar toch aangenaam om een verfrissing te hebben na lange dag.

De rust.

Bedden allemaal bezetvop dakterras

De rust.

Goede locatie, schone kamers
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers zijn heel gehorig, terras bij het zwembad is erg vol...

Goede locatie, schone kamers

ONTBIJT EN ZWEMBAD OP DAK

KLEINE KAMER GEKREGEN

ONTBIJT EN ZWEMBAD OP DAK

Prima verblijf voor stedentrip
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers zijn erg gehorig en badkamer mag iets opgeknapt worden knop om toilet door te spoelen zat niet goed vast .

Locatie en personeel

airco, douche

Kamer en ontbijt

Gehorig kamers en te klein, en geen bad

Kleine kamers en gehorig

Locatie was prima

Perfecte citytrip gehad

geen

Locatie was uitstekend

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Redelijk hotel, beetje muffig, mooie omgeving

Geen gordijnen, minder privacy

Te duur ontbijt. In de omgeving gegeten

• Beoordeeld op: 7 april 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor de prijs geen incl. Ontbijt Anders koffie en theefaciliteit op de kamer

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Geweldig ontbijt

De ligging van het hotel was geweldig.
    • Economy Tweepersoonskamer

De geluidsoverlast van onze bellende buurman.

De ligging van het hotel was geweldig. Midden in Madrid en goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Ik ben voor 3 dagen naar Madrid geweest oud/new jaar. denk dat ik niet meer daar heen ga
    • Economy Tweepersoonskamer

de kamer was klein, redelijk schoon, in de achtertuin en de raam kon niet open.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prima maar toch
    • Economy Tweepersoonskamer

Dakterras moet open zijn voor in het zonnetje zitten

Prima zeer goed

Bedden !!!!

Kleine en donkere kamer.

Kleine en donkere kamer.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ligging van het hotel is perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was niet goed schoon gemaakt En airco faalde keer op keer.

Ligging van het hotel is perfect

• Beoordeeld op: 29 september 2017

een echte aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

verwelkoming van het personeel zowel aan de receptie als de bar heel goede ligging!

goede accomodatie voor steden trip
    • Economy Tweepersoonskamer

zwembad niet altijd open voor hotel gasten

dakterras met zwembad, helaas niet altijd geopend

• Beoordeeld op: 21 september 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt en zwembad was veel te koud

Kamers

Geweldige stad en geweldige locatie, je hebt geen openbaar vervoer nodig
    • Economy Tweepersoonskamer

Dat Booking .Com niet altijd duidelijk is op de site betreft het ontbijt

Ontbijten is niet nodig, veel leuker om dit in de nabijheid te doen

Locatie, zwembad

Kleine kamers, verouderde badkamer

Locatie, zwembad

Update needed

Kamers erg oud badkamer dringend toe aan vernieuwing

Zwembad

• Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt en de kamer, deze was niet zoals voorgesteld op booking.com

• Economy Tweepersoonskamer

De verouderde staat van de kamer

pr
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden stonden op wieltjes en rolden weg...

Het zwembad boven, de vriendelijkheid van het personeel, de zeer nette kamer!

Overstappen van lift

Het zwembad en de locatie

Mooi hotel en goede locatie. Wel jammer dat je veel parkeergeld moet betalen (31 euro per 24 uur).
    • Economy Tweepersoonskamer

Het zwembad; het ging pas om 11 uur open. Het was ook vrij klein; meer een bevochtigbad.

Prima locatie, vriendelijk personeel

Prijs ontbijt