Beoordelingen over Hotel Sauce 2-sterren

Espoz y Mina, 33, 50003 Zaragoza, Spanje

#1 van de 51 hotels in Zaragoza

9,7

Goed hotel op een geweldige centrale locatie.

Wij hadden meer van de stad Zaragoza verwacht.

Zeer behulpzaam personeel. Personeel kwam mee in de auto om ons de juiste weg naar de parkeergarage te leiden. Door tijdelijke opbreking van de weg naar het hotel was de juiste weg naar het hotel lastig te volgen. Centrale ligging van het hotel. Vlakbij de wijk Tubo, dit is de wijk met de tapas restaurants.

Een gezellig en goed hotel in het centrum.

De ontvangst in het hotel, een eigen parkeergarage even verderop in de straat, ruime moderne kamer en een goed ontbijt. De lokatie is ideaal in het centrum. Prijs kwaliteit meer dan goed.

Hotel met perfectie locatie en behulpzaam personeel

Het raam van onze kamer keek uit op een muur, maar dat stoorde ons niet echt omdat we toch veel op pad waren in de gezellige stad. Parking is enkel te krijgen mits betaling.

De locatie van het hotel is perfect in het centrum. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamers zijn verzorgd en de badkamer is netjes. Het ontbijt bestaat uit allemaal huisgemaakte producten en zijn er nog lekker bij ook. We voelden er ons echt thuis.

Luxe slapen vlak bij de Pilar
    • Kleine Tweepersoonskamer

De weg naar onze kamer was een beetje complex.

De locatie en de luxe op de kamer. We hebben een veel ruimere en luxere kamer gekregen dan we hadden geboekt. Het personeel was ook zeer gastvrij, niets was te veel voor hen.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

zalig verblijf; een echte aanrader!

De ligging in het centurm en de faciliteiten in de kamer en in het hotel zijn top!!! Enige kleine nadeel: de straat is wat luidruchting als je met de ramen open slaapt. Er is voldoende isolatie zodat je met ramen toe neits hoort :)

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Mooi kamer in het centrum van Zaragoza

Prijs voor parkeren in parkeergarage is aan de hoge kant. Pakeergarage is krap gebouwd. Het vereist stuurkunst om beneden en weer boven te komen. Parkeerplek ook krap.

Mooi kamer in het centrum van Zaragoza voor een goede prijs. De kamer is modern en schoon met goed bed.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Leuk, gezellig en modern middenin Zaragoza.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vooral een pluim voor het personeel, dat bijzonder veel moeite doet en perfect engels en frans spreekt. Gratis geupgrade naar grotere kamer. Auto werd voor ons geparkeerd. Klein maar lekker gevarieerd ontbijt.

Prima hotel in het centrum van Zaragoza.

Geen uitzicht, kamer lag op de zolderverdieping.

Centrale ligging in het centrum van Zaragoza. Privé parkeergarage (tegen betaling). Ruime familiekamer. Schoon. Goede bedden. Prima airco en goede Wi-Fi. Vriendelijk personeel. Sfeervolle ontbijtruimte.

Goed verblijf in Zaragoza
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Het hotel is prima gelegen. De kamers zijn goed ingericht en schoon, maar aan de kleine kant voor 3 personen. Het personeel is erg aardig en heeft ons geholpen bij het parkeren van onze 7 persoonsauto, omdat de parkeergarage erg krap is.

Zeer fijn plezierig verblijf in centrum van de stad.

Nee hoor. Het was erg leuk, goed georganiseerd en heel gastvrij!

Zeer vriendelijke medewerkers die ons direct welkom heette. Duidelijke uitleg over alle faciliteiten en de stad Zaragoza. 24 uurs service. Hotel ligt zeer centraal midden in de stad. Ontbijt uitstekend !

Centraal gelegen in de stad
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

2 persoonskamer met 3 bedden is te krap met z'n drieën. Heb ruimte meer om te lopen bijna. Ontbijt is teveel koekjes en te weinig normaal ontbijt. Koffie en thee kun je niet zelf pakken

Centraal gelegen in de stad

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Super!!

Personeel is bijzonder gastvrij. De kamer en badkamer waren niet groot, maar wel comfortabel. Goede bedden. Ontbijt uitstekend. Geweldigeligging in het oude centrum van Zaragoza. Alles op loopafstand te bereiken. Prijs - kwaliteitverhouding is meer dan een 10 waard.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Prima verblijf in fijn hotel

Ontbijt wat sober voor de prijs

- Goede ligging in oude centrum op wandelafstand van meeste bezienswaardigheden - net en vriendelijk onthaal - mooie en propere eenspersoonskamer met zetel en burootje - goede,propere badkamer met inloopdouche

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Zaragoza is wel de moeite waard
    • Kleine Tweepersoonskamer

Maar wat ons niet beviel was het bed, de matras was goed alleen slapen onder een laken en een deken is niet meer van deze tijd, steeds trekken voor de deken en dan was het laken weer weg, is ook niet hygienisch onder een deken zonder laken, is vies ,iedereen slaapt onder die deken, dus we hebben slecht geslapen

wij hebben er niet ontbeten en de kamer was verder wel goed

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, mooie nette schone...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Persoonlijk geen last gehad maar het wel wat gehorig.

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, mooie nette schone kamer midden in het centrum loopafstand van bezienswaardigheden. Kamer is voorzien van een balkon en goede WiFi. Ontbijt was ook lekker Spaans genoeg keuze en prijstechnisch top! Wat ook fijn is dat bij uit checken je bagage kan laten staan en later ophalen

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Kan niets bedenken.

Locatie, midden in het historisch centrum. Personeel, zeer behulpzaam. Eigen parkeergelegenheid, wel tegen betaling. Ontbijt apart,. maar zeer goed. Wifi en airco ok. Al met al aan te bevelen

Heel knus en sfeervol. Overal aandacht aan besteed. Fijne airco. Heerlijk ontbijt! Geweldige locatie!

Uitstekend hotelletje met vriendelijke mensen.

De organisatie van het ontbijt !

Personeel en locatie was top. Kamer was eerder klein maar in een stadshotel is dat normaal.

Superleuk hotel in zaragoza

Mooie kamers, goede wifi en in het centrum Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

zeer goed hotel prijs verhouding kwaliteit zeer proper vriendelijk personeel

uiterst vriendelijk en gedienstelijk personeel, uitgebreid super ontbijt perfecte ligging

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Perfecte locatie, vriendelijk personeel maar onze kamer was wel erg klein kamer 109 .......
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was wel erg klein.

Zeer vriendelijk personeel en toplocatie

Vriendelijkheid personeel en locatie

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Prima vertrekpunt voor het verkennen van de binnenstad van Zaragoza.

Kamer aan de straatkant is nogal gehorig.

Uitstekende ligging in het centrum van Zaragoza.

Charmant hotel midden in de stad.

Piepend bed.

Centrale ligging in de stad. Parking (wel vrij krap) Topontbijt. Vriendelijk personeel.

ideaal hotel voor wie 1 à 2 nachten wil blijven om de stad te bezoeken
    • Kleine Tweepersoonskamer

hele geode ligging om de stad te bezoeken, overal dichtbij. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Leuk hotel voor een citytrip.

Perfecte ligging. Midden in het centrum. Parkeergelegenheid tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Leuk hotel, een aanrader!

Leuk trendy hotel vlakbij het oude centrum van de stad. Heel vriendelijk personeel, lekker ontbijt en mooie, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

geen wifi op kamer

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

sfeer

Heel vriendelijke en warme staff.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Mooi en schoon hotel op perfecte locatie in binnenstad.

Perfecte locatie in binnenstad met parkeerplaats in parkeergarage voor 15 euro per nacht. (wel reserveren) Het was er zeer netjes en schoon!

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Alweer een topverblijf in dit hotel!

Super locatie, midden in het centrum. Kamers zijn mooi en heel netjes. Personeel is heel vriendelijk. Mijn favoriete hotel in Zaragoza.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Uitstekend uitvalsbasis voor stadsbezoek. Voor 2 sterren hotel geweldig!

2 x los bed ipv 1x 2persoonsbed

Aardige mensen, goede parking, fijn in centrum gelegen

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

overrated op booking en tripadvisor

prijs kwaliteit. echt te duur voor wat geboden wordt.

locatie en personeel

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

ontbijtbuffet zeer goed, bagage achterlaten voor vertrek,...

televisie en airco niet altijd goed functionerend, gang naar kamer vaak "vol" met gerief schoonmaakploeg

ontbijtbuffet zeer goed, bagage achterlaten voor vertrek, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Aan de receptie waren ze heel hulpvaardig.

We hadden een kamer op de achterkant en dus geen mooi zicht.

Aan de receptie waren ze heel hulpvaardig. Treinuren opzoeken, een taxi regelen, alles gebeurde met de glimlach.

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

-Locatie vlakbij het centrale plein

-Een groot deel van de kamer had een zeer laag schuin dak. Dit betekende de hele tijd oppassen dat je je hoofd niet stoot, vooral als je in/uit bed stapte. -Alleen dakramen, dus weinig licht en geen uitzicht in de kamer.

-Locatie vlakbij het centrale plein -Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

De locatie in het centrum en de parkeergarage op loopafstand.

We boekten een kamer voor €45.- en kregen een zeer klein kamertje met een bed van 190 cm.Volgens de receptie hadden we dit geboekt, maar voor €4.- extra konden we een grotere kamer met een bed van 200 cm krijgen. (Mijn man is 193 cm.) We hebben dit gedaan en kregen vervolgens een prima kamer. Kamers die eindigen op 02 zijn klein. Boek kamers eindigend op 03, of 04. Het ontbijtbuffet was basic met veel zoetigheid €8.95. Wij namen alleen koffie en een bocadillo en rekenden het bedrag (€4,20) ter plekke af.

De locatie in het centrum en de parkeergarage op loopafstand. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Perfecte plek, geweldige mensen, mooie kamers: niets op aan...

helemaal niets, tenzij je wil gaan zeuren over een plankje in de verder super douche....

Perfecte plek, geweldige mensen, mooie kamers: niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 18 september 2015

Bij onze aankomst was onze kamer veel vroeger dan voorzien...

Het enige dat we misschien tekort hadden was een minibar, al was het waarschijnlijk mogelijk om op aanvraag bepaalde zaken te laten koelen.

Bij onze aankomst was onze kamer veel vroeger dan voorzien in gereedheid gemaakt zonder enig probleem waardoor we al snel aan onze dag konden beginnen. De kamer zelf was fantastisch, heel ruim voor ons twee met een aparte maar leuke structuur! De badkamer had een mooie inloopdouche en was iets aan de kleine kant maar wederom ruim genoeg voor ons twee. Het ontbijt in het aansluitende 'Mi Habitación Favorita' was uitgebreid en zeer goed met een ruime keuze aan hartige en zoetige dingen. Elke dag lag er wel iets nieuws (proef zeker ook eens de tortilla)! Het personeel was steeds vriendelijk en behulpzaam en stond steeds paraat voor ons (eenmaal werkte de airco niet meer maar werd deze zo snel mogelijk terug in orde gebracht) Toen wij de laatste dag (een zondag) onze trein dienden te halen, werd de ontbijtruimte speciaal voor ons op aanvraag en zonder problemen opengesteld voor de aanvangstijd van het ontbijt (in de week was dit 7 uur en in het weekend 8 uur) en konden we vers gebakken producten eten! De ligging van het hotel was bovendien ook fantastisch, pal in het centrum dichtbij allerlei tapasbars en de Basilica del Pilar. Kortom een perfect hotel om Zaragoza te verkennen!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Alles aan het hotel beviel me: het comfort van de kamers, de...

Alles aan het hotel beviel me: het comfort van de kamers, de grootte van de kamers, de hygiëne, de locatie, het vriendelijke personeel, het zalige ontbijt .... Voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

goed in het centrum.

parkeergarage was een ramp qua krapte in de afdaling. rond en steil, vooral terug erg moeilijk met een wat langere auto. Voor mij net te doen, voor m.n. onzekere of oudere mensen haast onmogelijk.

goed in het centrum. Airco was perfect met het hete weer. Personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 10 juli 2015

We verbleven hier 1 nacht en dit hotel was super en dat voor...

We verbleven hier 1 nacht en dit hotel was super en dat voor 45 per nacht. Het ontbijt had niet heel veel variatie maar het was super vers. verse jus, lekkere koffie, vers fruit en andere lekkernijen. Het personeel is heel vriendelijk. We wilde graag met de trein naar Barcelona en de jongen bij de receptie hielp ons met zoeken op het internet, uiteindelijk verwees hij ons door naar een winkel 100m verder van het hotel. ook hadden we een klein balkon wat heel fijn was. Volgende keer zou ik hier weer naar toe gaan.

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Gezien de prijs, uitstekend hotel!

Gezien de prijs, uitstekend hotel! Het staat gewaardeerd met 2 sterren, maar is zeker 3 waard. Ruime kamer, nette badkamer, beide van veel gemakken voorzien. Leuke aankleding van de kamer, tot in de details, wat in het hele hotel terugkomt. Vriendelijke medewerkers, welke gaan voor service en gastvrijheid! Ontbijtruimte erg leuk (is ook een soort koffie/thee bar), ontbijt zelf erg goed met versgemaakte tortilla en veel producten te kiezen. Hotel zelfs ligt in het centrum van Zaragoza, maar geen enkele overlast in het hotel of op de kamer (wij sliepen aan de straatkant op de 5e verdieping). Een absolute aanrader voor een verblijf in Zaragoza!

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Zeer vriendelijke mensen, lekker ontbijt!

Nogal kleine garage. Heel grote wagen gaat er maar heel moeilijk in. Verder alles ok.

Zeer vriendelijke mensen, lekker ontbijt! Zeer proper en in de midden van de stad, alles op wandel afstand! En lekkere restaurants om de hoek.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

locatie, gastvrijheid, hulpvaardigheid, het ontbijt, de...

locatie, gastvrijheid, hulpvaardigheid, het ontbijt, de kamer,... er was niets wat ons tegenhoudt om nogmaals bij Sauce te boeken. Het is een aanrader

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

Dit hotel is prima gelegen, vlak bij de winkels en...

Enkel het weer, dat voor die ene dag dat we er waren zeer slecht was. Kan het hotel niks aan doen, en we waren dan dubbel blij met de ligging!

Dit hotel is prima gelegen, vlak bij de winkels en eetgelegenheden, ook vlak bij "El Tubo". We komen hier terug!

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Prima hotel, in het centrum vlakbij alle bezienwaardigheden...

Prima hotel, in het centrum vlakbij alle bezienwaardigheden en alles op loopafstand. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Ontvangst.

Het parkeren is voor veer gevorderde. Moeilijk in de parkeergarage te komen erg nauw.

Ontvangst. Uitstekende WiFi. Schoon

• Beoordeeld op: 14 december 2015

goede ligging en vriendelijkheid

nogal kleine ruimte voor ontbijt (ten gevolge van externe gebruikers ontbijtruimte)

goede ligging en vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Bijzonder vriendelijke en behulpzame ontvangst, fietsen...

Bijzonder vriendelijke en behulpzame ontvangst, fietsen werden veilig geparkeerd. Uitstekende locatie

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Lokatie

Lawaaierige kamer. Erg klein ook.

Lokatie

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Super vriendelijk staff.

Ik sliep naast de ruimte waar de was gedaan wordt. Dat was een beetje lawaaierig.

Super vriendelijk staff. En de locatie is top!

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Zeer behulpzame en vriendelijke staff, uitstekende centrale...

Eigenlijk niets.

Zeer behulpzame en vriendelijke staff, uitstekende centrale ligging, mooie kamer.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

De ligging is fantastisch!

Niks. Misschien de kleine lift

De ligging is fantastisch!

• Beoordeeld op: 8 januari 2015

Bijzonder vriendelijke bediening

Er voel mij niets tegen

Bijzonder vriendelijke bediening Uitstekend WiFi in het hotel

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Sauce