Beoordelingen over Aequora Lanzarote Suites 4-sterren

Urano s/n, 35510 Puerto del Carmen, Spanje

#45 van de 232 hotels in Puerto del Carmen

Fijn hotel, alles goed verzorgd
    • Basic Tweepersoonskamer

Prachtige kamer, zeer ruim. We zaten gelukkig aan de rustige kant, niet bij het zwembad of entertainment dus voor ons prima. Erg attent was de fles bubbels met een schaaltje fruit en bonbons die op mijn verjaardag op onze kamer werd bezorgd. Ontbijt en diner is in buffetvorm, deze is zeer uitgebreid en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Het hotel had diverse zwembaden enz. Als je hiervoor naar Lanzarote gaat, een aanrader. Wij waren hier voor business, en maar 3 dagen op Lanzarote, voor ons lang genoeg daar wij geen zonaanbidders zijn. Maar een fijn en zeer schoon hotel.

Fantastische avondanimatie.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het tweepersoonsbed bestaat uit twee tegen elkaar geschoven eenpersoons bedden met wieltjes onder. Als iemand zich durft omdraaien schuiven de bedden uit elkaar.

Fantastische avondanimatie. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Gezellig lounge.

Zeer fijn verblijf in een mooi hotel - erg van genoten
    • Junior Suite (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamer die wij hadden, had geen aparte deur - we wilden namelijk nog wat aan onze avond hebben terwijl het dochtertje sliep, maar dat was minder handig. Ook wat tegenvallend was dat de wifi gedurende een vrij lang stuk van ons verblijf niet werkte. Wel erg verrassend (allicht hebben we ons niet goed geinformeerd....) was dat er erg veel wind was, dus het was vaak niet echt aangenaam om in het zwembad te gaan.

De kamer was perfect gelegen in het complex - we reisden met ons dochtertje van 18 maanden, en men lijkt alle families met kleine kinderen rond hetzelfde kids-zwembad te plaatsen, waardoor het erg makkelijk was om rond te lopen voor haar. Fijn ook dat er overal rekening gehouden werd met rolstoelgebruikers: we zijn dat niet, maar de buggy van de dochter kon zo overal handig mee. Buffet was prima, elke dag een ander thema. Goede ingrediënten. Ordelijk en netjes.

Leuk verzorgde accommodatie centrale ligging om het eiland te ontdekken

Het was pico bello

Centrale ligging Mooi en verzorgde accommodatie Gevarieerde en lekkere keuken met thema cooking Appartementen met hotel faciliteiten Verwarmd zwembad in de winter Badproduckten voorzien in de kamer Kort bij de luchthaven maar geen last van

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Grootte van de kamer, vriendelijk personeel, ligging,...

Echt tegenvallen niets maar beetje gehorige kamers

Grootte van de kamer, vriendelijk personeel, ligging, uitgebreide keuze maaltijden, grote parking met gratis parkeren

mooi complex, een klein dorp, aparte zwembaden voor...
    • Basic Tweepersoonskamer

Het hotel ligt op het uiteinde van Puerto del Carmen en in de omgeving is niet zoveel te zien. Het centrum ligt enkele km. veraf.

mooi complex, een klein dorp, aparte zwembaden voor kinderen en volwassenen, goed buffet, snel internet.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Fijn verblijf met kinderen
    • Junior Suite (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het uitzicht van de kamer was op het dak van het restaurant, inclusief rattenvangerkooi, de beloofde late check out ging opeens niet door en het speciale 'tapas' restaurant was echt een aanfluiting

Dicht bij het vliegveld, mooie ruime kamers en super aardig personeel

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

alle 10 min een bus naar het centrum voor €1,40 p.p. heerlijke terrasjes en goed eten. fijne uitstap
    • Junior Suite (2 Volwassenen + 1 Kind)

Gehorig! Onze buren dachten om half 3 in de nacht een feestje te moeten gaan bouwen. We hebben op een gegeven moment de receptie gebeld en de security heeft meteen maatregelen genomen.

Ontbijt: Top! Kamers: Super Top! Behulpzaamheid: Top! Security: Top! Zwembaden: Top! Ligging: Top!

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Meer bungalow dorpje dan hotel , vlak achter de boulevard

Buffet op de eerste avond kon me allemaal niet zo erg bekoren. Ziet er allemaal goed uit, maar weer behoorlijk gebrek aan smaak. We hebben een rustig gelegen kamer gevraagd. Op de eerste avond blijkt dat we eerste rang zitten voor het zeer luidruchtige theaterprogramma. Soms genoeglijke muziek, soms irritant lawaai. Dit hotel is goedkoper dan beide voorgaande stops op Lanzarote en dat is bij het eten merkbaar.

Junior suite (4210) blijkt een klein apartement, woonkamer met twee slaapkamers en badkamer met goede regendouche met thermostaat, maar zonder keukentje. Wel een ruim balkon met zitje en stretchers en een beetje zeezicht. Koffiemachine van Lavazza met prima koffie. Ieder deel van het complex heeft weer een net iets ander zwembad gericht op de verschillende doelgroepen. Soms met relaxte muziek op de achtergrond. Ontbijt is redelijk, erg engels, minder fruit dan we gewend zijn.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Prachtig hotel met vriendelijk personeel. Een aanrader!
    • Junior Familiesuite

Jammer dat drank niet inbegrepen was tijdens de maaltijd bij half pension. Men had toch tenminste 1 consumptie bij elke maaltijd kunnen aanbieden.

Rustige locatie maar toch vlak bij promenade. Zéér mooie en hygiënische kamers. Leuke zwembaden, verwarmd tijdens winterperiode. Prachtig hotel. Lekker eten. Leuk animatieteam.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Fantastisch, heerlijk eten en relaxed complex met vriendelijk personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Tip: Bij de achteruitgang naar het strand zouden ze een lampje moeten hangen.

Het eten, ruime keus en kwalitatief zeer goed De kamers, goede bedden en schoon. Fijne douche, elke dag schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

De matras was zeer aangenaam.
    • Basic Tweepersoonskamer

Restaurant te druk maar stond netjes aangegeven wanneer de piekuren waren. Jammer van de luide avond animatie, de kamer lag er dichtbij en dat zorgde voor toch wel wat lawaai.

De matras was zeer aangenaam.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Geweldige kamers, zeer uitgebreid buffet.

het geluid in de ruimte voor een drankje of kaarten was erg vervelend. Slechte akoestiek en slechte geluidsinstallatie.

Geweldige kamers, zeer uitgebreid buffet.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Goed hotel, uitstekende uitvalsbasis om de omgeving te gaan verkennen.
    • Junior Suite (2 Volwassenen + 1 Kind)

Geen deur tussen woonkamer en slaapkamer. Deur badkamer kon niet dicht omdat de plakdrempel deels los en omhoog was gekomen door vocht. Er staat wel een waterkoker en Nespresso apparaat, maar de rest mag je zelf kopen. Veel geluidsoverlast in het bar/lounge gedeelte dat grenst aan een (open) ruimte voor biljartpool, kinderspelletjes e.d. Akoestiek is ook erg slecht. Je kunt elkaar amper verstaan. WiFi laat sterk te wensen over. Alleen in de openbare ruimtes is het goed. Bij aankomst om 2 andere kussens gevraagd. Een was goed en de 2e was een standaard die al op de kamer lag. Dus op dag 2 weer ruilen. In gebouw 1 zit een machinekamer die de watervoorziening voor heel het park verzorgd. Die draait van 07.00 tot 22.30 uur en dreunt door het hele gebouw heen. Eerst denk je aan geluid van de airco, maar nee helaas. Het restaurant is erg klein, je moet vaak wachten op een tafeltje. Tafels staan ook erg dicht op elkaar zodat je weinig loopruimte hebt.

Het ontbijt- en dinerbuffet was erg goed. Goed gevarieerd en ruim voldoende. De junior suite was ruim en had een lekker balkon. Kerstdiner was heel erg goed verzorgd. Keuken zorgt voor snelle tussendoor aanvoer van eten zodat je niet of amper misgrijpt. Ook als het tegen sluitingstijd loopt. Het is 4* maar ook echt niets meer dan dat. Er zijn veel mensen met een beperking, dus de voorzieningen daarvoor zijn waarschijnlijk goed. Wij waren weinig op het park, dus hebben dat niet zelf kunnen constateren. Strand en begin boulevard nog geen 10 minuten lopen vanaf hotel.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Geen gezellig hotelgevoel.
    • Superior Junior Suite

Het hele complex doet niet hotelachtig aan , maar lijkt meer op een appartementenresort. Je moet er vaak trappen doen; er zijn geen liften. Het restaurant is gelegen in de kelderverdieping en oogt niet gezellig, lijkt meer een refter. Wij vonden de thema-buffetten niet altijd fijn , het was er ook steeds zeer druk en lawaaierig .

Wij hadden een superior suite: deze was mooi en ruim ,met uitzicht op het "adults only" zwembad. De andere zwembaden waren erg druk !

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

zeer mooi en moderne complex en goede liging. Kamer hygiene kan beter.

Barpersoneel + restaurant TOP. ontvangst/baliepersoneel 5x moeten vragen voor late-check-out en nog geen antwoord gehad. Ontbijt was goed. Maar iedere dag was er wel wat. Geen theezakjes, dan weer geen heet water, dan weer geen dietsuiker, dan waren de lepels op enz. Dus kleine, maar wel irritante zaken. Schimmelvorming in douche en wastafel (zie foto's

ruime kamer, moderne complex. Jammer van die klein zaken die niet in orde waren... desondanks bevelen wij dit hotel toch aan.

Goede accomodatie, verzorgde bufetten, leuke zwembaden per...

Goede accomodatie, verzorgde bufetten, leuke zwembaden per doelpubliek, goed bed

Ontbijt meer variatie voor mensen met allergieën

Goed maar eentonig omdat ik geen gluten lactose mag

De werken aan een nieuw hotel in de omgeving.

De werken aan een nieuw hotel in de omgeving.

Zeer goed

EHBO kit van de redder...zelfs amper pleisters

Zeer goed buffet! Lekker gegeten Proper

Meer dan geslaagd
    • Basic Tweepersoonskamer

Rustig hotel met alles wat we nodig hadden om een perfecte vakantie te hebben. Lekker eten, proper, vlakbij de zee, vriendelijk, laagbouw hotel, ...

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

frisheid
    • Standaard Suite

wifi

frisheid

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Voor herhaling vastbaar.

Mooie kamers en heerlijk eten. Dicht bij strand en terrasjes

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Echte aanrader!

Uitstekende kamer, algemene hygiene,vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Drukte in eetruimte

Kamers fantastisch

• Beoordeeld op: 18 november 2017

uitstekend, komen zeker terug, aanbeveling aan familie en vrienden

luxe kamers, inloopdouche!!

Mooie kamers, eten prima

Mooie kamers, eten prima

Fantastisch!
    • Basic Tweepersoonskamer

Heel uitgebreid ontbijt/avondmaal, ook de vele zwembaden (met of zonder kinderen) waren een pluspunt!

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

• Basic Tweepersoonskamer

Aardig eindje naar het centrum, wel te lopen. Fiets is beter.

Prima ontbijt en adults only zwembad!

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Ontbijt en diner waren goed verzorgd en afwisselend.

Ontbijt en diner waren goed verzorgd en afwisselend.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Een echte aanrader.
    • Junior Suite (2 Volwassenen + 1 Kind)

De combinatie van de hotelkamer (junior suite), maaltijden (all-in) waren uitstekend. Goede service met vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Heerlijkm

De Privece op De kamer.

Het eten was goed.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

voor herhaling vatbaar

zonnig terras. goed eten prima plek in Puerto del carmen

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

De ligging ,vliegveld ,strand ,plaats .

n.v.t.

De ligging ,vliegveld ,strand ,plaats .

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

het is een aanrader als je geen problemen hebt met luidruchtige buren
    • Junior Suite (2 Volwassenen + 1 Kind)

Erg gehorig. De buren maakten heel veel herrie.

Ontbijt was prima. Suites waren prachtig. service was prima. 1zwembad alleen voor volwassenen.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Gevarieerd en verschillend buffet.

Veel trappen te verwerken. Het hotel heeft dan in de dierse blokken ook maar, meestal 3 maximum 4 verdiepingen, is echter doen. Anderszijds ook faciliteiten voor mindervaliden

Gevarieerd en verschillend buffet. Steeds voor elk wat wils. Fantastisch personeel dat zeker rekening houd met wensen van de klant. Heel verzorgd. In één woord SUPER !

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Heel mooie en verzorgde kamers.

Heel mooie en verzorgde kamers. Het eten was heerlijk. Wij hadden all inclusive We zijn zeer tevreden over de accommodatie en over het entertaimment dat zeer veel moeite deed om het ons aangenaam te maken, zowel overdag als s'avonds. De kelners waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Ik vond het geweldig hoe enkele personen s'avonds in het thema van de dag rondliepen Bv: De canarische avond.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Zeer goed onderhouden domein, mooie propere kamers, goede...

- WIFI op de kamer is een regelrechte ramp, moesten steeds naar het gebouw waar de receptie is om daar WIFI te hebben (via een tweede WIFI-netwerk). Op de duur was daar een verzameling van personen die hun toevlucht daar zochten om te kunnen internetten - De buffetten konden veel beter. Er was wel altijd veel keuze doch de kwaliteit was soms ondermaats. Wij zijn slechts eenmaal gaan dineren en eenmaal vlug gaan lunchen. Voor het overige zijn we steeds uit gaan eten, wat trouwens in Lanzarote geen probleem is, veel lekkerder.

Zeer goed onderhouden domein, mooie propere kamers, goede faciliteiten. Ligging voor de verkenning van het eiland is zeer goed. Ook rustiger gelegen, net buiten het drukke gedeelte van Puerto del Carmen.

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

eten is steeds hetzelfde, duur voor iets te drinken, slecht opgekuiste kamers, snachts begon douche plotseling te lopen, als we toe kwamen werden we vertelt dat het vol zat en we naar een ander hotel moesten, dit hebben we niet gedaan. En uiteindlijk hebben ze toch iets gevonden voor ons. Veel lawaai s'avonds door avondactiviteiten.

het wee rin lanzarote, hotel is in vergelijking met vorig jaar zeer slecht geworden

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Het ontbijt was prima, genoeg keus, kamer was heel mooi en...

Respectloze behandeling van personeel!! Bij aankomst was er in eerste instantie geen probleem, na betaling van de kamer bleek dat de kamer pas de volgende dag beschikbaar was en konden vertrekken naar een ander hotel, echt schandalig!!!! we kregen de belofte dat we de volgende dag in de kamer konden met een upgrade van de kamer, we hadden halfpension geboekt en kregen voor het ongemak all inclusive (waar we niet op zaten te wachten omdat we daar weinig gebruik van maken) we wilden gewoon onze kamer in maar dat lukte dus echt niet!!! vorig jaar exact hetzelfde meegemaakt in een Sentido hotel dus voor ons nooit meer een Sentido hotel!!!, personeel aan receptie gewoon waardeloos!!!

Het ontbijt was prima, genoeg keus, kamer was heel mooi en schoon na een upgrade een mooie kamer gekregen

• Beoordeeld op: 26 februari 2016

Prima junior suite en badkamer.

Wij mogen niet klagen; overboekt maar daarvoor een upgrade gekregen. Toch is het eten ondermaats, inderdaad vaak niet warm genoeg en keuze is niet reuze. Croissants droog, jam uit kuipjes op 2* niveau, jus d'orange mierzoet en mag deze term niet dragen. Beter meegemaakt maar prijs kwaliteit is ok dus niet zeuren.

Prima junior suite en badkamer. Alleen deur met flinke kier dus tocht. Handig zo'n nespresso apparaat alleen op het hele eiland geen cups leverbaar. Leuke chillout bar maar wil ook een kop koffie kunnen drinken. Goed dat families en adults worden gescheiden.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Kamers waren prima

De discotheek is tot 04.00 uur geopend, in tegenstelling tot wat in de brochure staat 02.00 uur en dat is merkbaar. Veel overlast van gehad. Dronken mensen die 's nachts luidruchtig waren. Diverse malen bij receptie aangegeven (ook 's nachts) dat wij door geluidsoverlast niet konden slapen. Vanuit hotelmanagement werd daar niets aan gedaan. Indien u voor rust gaat dan zou ik als wens vermelden dat u zo ver mogelijk van de discotheek wenst te verblijven. Het eten was veelal hetzelfde, vaak lauw en 's morgens wisten wij al wat er ' s avonds geserveerd zou worden.

Kamers waren prima

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Wij waren ook met kleinkinderen, het was geweldig dat we...

Dat er geen barretje was om drinken te halen bij dit zwembad, we moesten elders drankjes halen, verder niets dan lof over de locatie👍👍

Wij waren ook met kleinkinderen, het was geweldig dat we kamers hadden aan de kinder zwembaden met verwarmd water

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

het ontbijt en het avondeten

het eten bij don paco was een ramp we dachten , een goed Spaans maaltijd te krijgen maar dat viel ons hard tegen , het enige dat we kregen waren drie stukjes brood en vier garnalen en enkele inktvis ringen met twee te delen .

het ontbijt en het avondeten

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

grote suite;

buffet s'avonds van zeer gemiddelde kwaliteit; airco levert alleen warme lucht; veel keukenluchtjes op terras van kamers boven de grote bar aan het zwembad

grote suite; goed ontbijt

• Beoordeeld op: 27 januari 2016

Fijn hotel, vriendelijk personeel, alles wordt uitstekend...

Wifi op de kamer laat te wensen over, daar buiten prima.

Fijn hotel, vriendelijk personeel, alles wordt uitstekend onderhouden. Goed uitgebreid ontbijt. Diverse zwembaden dus niet 1 groot massaal zwembad. Locatie is iets buiten het drukke centrum. Makkelijk parkeren voor het hotel, voldoende plaats.

• Beoordeeld op: 13 januari 2016

Locatie, openbaar vervoerdichtbij, strand breed op...

Een klein puntje: warm eten mocht wel wat warmer, maar verder alles lekker.

Locatie, openbaar vervoerdichtbij, strand breed op loopafstand, goed en uitgebreid ontbijt. Mooie junior suite. Goede bedden, zeer goed onderhouden accomodatie. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

We zijn hier maar 1 nachtje geweest, en dat was heel fijn!

Niks!

We zijn hier maar 1 nachtje geweest, en dat was heel fijn! Zou me na drie dagen wel gaan vervelen hier.... Maar met een huurauto is er super veel te ontdekken in omgeving en dan prima uitvalsbasis!!

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Mooi kamers, verschillende zwembaden waarvan 1 enkel voor...

all inclusive formule en basisformule lopen doorheen en dat is niet goed !. zo betaal je bv voor een plastiek beker bier 4 euro in de basisformule, het bufet is ook op gericht op deze formule, veel, vaak (te) vettig en weinig variatie

Mooi kamers, verschillende zwembaden waarvan 1 enkel voor volwassenen, goede avondanimatie.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Vriendelijkheid personeel en kwaliteit animatie

Kwaliteit Wi-fi Gebruik safe in kamer is te betalen

Vriendelijkheid personeel en kwaliteit animatie Drukte wordt gespreid in resort door groot aantal zwembaden Ook voor wie gezond wil eten is er voldoende keuze in het restaurant

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

De hotelkamers waren stijlvol, schoon en prettig om in te...

Wij hadden halfpension gedaan, geen aanrader. Het eten is matig in het buffetrestaurant en echt slecht in Don Paco het a-lá carte restaurant. Het ontbijt is voldoende, maar niet gevarieerd. De eetfaciliteiten kwamen op ons over als een 'vreetschuur'. Alle comfort van het hotel, zowel de kamers als het eten, kwamen op ons zeker niet als een 4 sterren hotel over. In deze tijd is het heel gek dat je meer geld moet betalen voor de wifi van het hotel dan wanneer je gebruik maakt van jouw eigen mobieleprovider.

De hotelkamers waren stijlvol, schoon en prettig om in te verblijven. Het was zeer fijn dat er een apart zwembad en een aparte eetruimte waren voor volwassenen. Dit was er overigens ook voor gezinnen met kinderen. De liggen op 5 minuten lopen van het strand. Er was een animatieteam wat niet opdringerig was (lees: geen gebruik van gemaakt, maar ook geen last van gehad).

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Mooie, ruime kamers.

Het is niet echt kindvriendelijk (jonge kinderen). Een verhoging dmv een trapje in de junior suite, heel veel trappen op het complex. Geen verwarmde zwembaden. Eten ziet er lekker uit maar is smaakloos en droog.

Mooie, ruime kamers. Goede schoonmaak

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Ondanks dat het volledig volgeboekt was toch zeer relaxe...

Bedden waren hard, bedjes die je vroeg moet reserveren. Eten was OK gevarieerd maar niet super. Entertainment: jammer dat mini disco op andere locatie was en avond entertainment begon erg laat pas om 21:45. Deel is voor adults only dus ff chillen in lounge bar zit er niet in.

Ondanks dat het volledig volgeboekt was toch zeer relaxe sfeer. Alles is pas gerenoveerd. Mooi weer met veel wind en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

De "relaxte sfeer" en het personeel dat...

De minibar "koelkast" koelde niet en het airco (systeem) in onze kamer en van de buren gaf niet echt een verkoeling. Dit was mn 's nachts een gemis toen het 2x erg warm was.

De "relaxte sfeer" en het personeel dat vriendelijk en hulpvaardig was als je met een vraag of verzoek kwam.

• Beoordeeld op: 3 juli 2015

Geweldige kamers rondom het kinderzwembad!

Geweldige kamers rondom het kinderzwembad! Personeel aardig en zeer kindvriendelijk. Kids club ook een echte aanrader voor kinderen. Animatie team deed het leuk. Receptie nam echt de tijd en moeite om je te helpen. Het was een super accomodaties! Wij hebben genoten!

• Beoordeeld op: 1 juli 2015

Mooie schoon resort, vriendelijk personeel en erg goed eten.

Veel Engelsen, wel net volk. Ondanks laag-seizoen rij voor de bar qua drankjes. Zou wel altijd all-in boeken want alles is daarop gericht.

Mooie schoon resort, vriendelijk personeel en erg goed eten. Goede shows an kids-animatie. Niet NL-sprekend maar prima.

• Beoordeeld op: 3 april 2015

Eten was heel lekker, veel keuze.

Sommige personeelsleden liepen tegen hun goesting rond. Soms te druk in eetzaal. Het weer was iets minder toen we er waren.

Eten was heel lekker, veel keuze. Soms wel niet warm genoeg. Kamer waren mooi en modern ingericht, dagelijks werd er gekuisd!

• Beoordeeld op: 2 april 2015

Vriendelijk personeel, alles mooi nieuw en schoon, mooie...

Het ontbijt en avondeten viel tegen. Het was erg ingericht voor Engelsen. Het avondeten was vooral erg flauw en niet goed warm. Het balkon bood nauwelijks uitzicht en de stoelen zaten niet fijn.

Vriendelijk personeel, alles mooi nieuw en schoon, mooie zwembaden, leuke liggen van het hotel.

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Mooi en nieuw complex op ideale en afstand van centrum en...

Ontbijtruimte doet wat denken aan refter - ontbijt zelf was vrij uitgebreid. De gratis wifi-verbinding werkt zeer traag. De ligstoelen aan de zwembaden staan wel heel dicht bij elkaar....

Mooi en nieuw complex op ideale en afstand van centrum en strand. Zeer proper. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Zeer proper.

• Beoordeeld op: 30 maart 2015

Ruime moderne kamer, dagelijks grondig schoongemaakt.

De niet aflatende wind op het eiland, je waait bijna weg. Heeft natuurlijk niets met de kwaliteit van het hotel te maken!

Ruime moderne kamer, dagelijks grondig schoongemaakt. Heerlijk uitgebreid buffet zowel ontbijt als diner. Vriendelijk personeel. Leuke en -voor een hotel- kwalitatief heel prima entertainmentshows.

• Beoordeeld op: 8 maart 2015

Service en netheid.

Bij late aankomst 's avonds geen diner meer mogelijk (buffet sluit om 21.30 uur). Sommige delen van het complex kunnen ook overdag nogal luidruchtig zijn bij de zwembaden.

Service en netheid. Goed ontbijt en maaltijden (buffet vorm met ruime gezonde keuze).

• Beoordeeld op: 27 februari 2015

Goed hotel, alles helemaal nieuw en goed verzorgd.

Animatie is niet gericht op Nederlanders, vooral veel Engelsen en Fransen. Er wordt ook weinig moeite gedaan om je te betrekken bij de animatie.

Goed hotel, alles helemaal nieuw en goed verzorgd. Erg lekker eten, all inclusive is een aanrader.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Nieuw

Weinig vuilnisbakken op het terrein, woonkamer niet afsluitbaar, dus ouders en kinderen liggen eigenlijk in 1 kamer

Nieuw Speeltuin Goed ontbijt Kinderzwembad met waterspeeltuin Enthousiaste entertainment club

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

goed bed, heerlijke doucne, behulpzaam personeel

1) gevaarlijk trapje (van 2 treden) tussen (halletje voor) slaapkamer naar 'woonkamer' in junior suite. 2) veelal smakeloos buffet diner

goed bed, heerlijke doucne, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 29 januari 2015

De ruime kamer en het balkon.

Dat er nog veel bijbetaald moet worden. wifi mag onderhand wel standaard bij de prijs inbegrepen zijn evenals een kluis op de kamer. Er is geen deur tussen de kamers. De deuren naar wc en douche zijn van glas. Geeft niet veel privacy.

De ruime kamer en het balkon.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Accomodatie perfect, dicht bij luchthaven (maar geen lawaai).

Zetels reserveren met handdoeken, maar gelukkig was het vrij rustig ...

Accomodatie perfect, dicht bij luchthaven (maar geen lawaai).

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Vooral de kamers en zwemfaciliteiten waren top!

Meer verse producten (geen vers brood!)

Vooral de kamers en zwemfaciliteiten waren top!

• Beoordeeld op: 2 april 2016

Ontbijt super kamer fantastisch

Eten kon beter soms wat weinig smaak maar keuze genoeg

Ontbijt super kamer fantastisch

• Beoordeeld op: 19 februari 2016

Super mooie kamers heel schoon en modern.

Altijd lange wachttijden aan de receptie

Super mooie kamers heel schoon en modern.

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Mooie grote kamers.

Mooie grote kamers. Alles is zeer proper. We hadden half pension en dat was meer dan in orde. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

De junior suite begane grond.

n.v.t.

De junior suite begane grond.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Zeer ruime, mooie en moderne kamer.

Zeer ruime, mooie en moderne kamer. Eten (buffet) was niet echt hoogstaand maar zeker ook niet slecht.

• Beoordeeld op: 13 november 2015

Zwembaden verspreid over het volledige complex, zodat...

Zwembaden verspreid over het volledige complex, zodat nergens een gevoel van drukte ontstaat.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Animatie leuk, kamer groot en schoon, hygiëne op gehele park...

Animatie leuk, kamer groot en schoon, hygiëne op gehele park goed. Ruime keuze uit eten en drinken

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Goed animatieteam

Soms eten niet warm genoeg

Goed animatieteam

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.