Beoordelingen over Hotel Sercotel Spa Porta Maris 4-sterren

Plaza Puerta Del Mar, 3-5, 03002 Alicante, Spanje

#8 van de 48 hotels in Alicante

Prima kamer, leuke uitzicht maar geen welkom gevoel door regeltjes.
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Heel veel regels.. borg moeten betalen bij het zwembad, andere zwembad dan op plaatjes, die zijn alleen maar voor de suites. Was allemaal net niks. Ga niet nog eens boeken daar.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Topverblijf in een hele leuke plaats.
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

tophotel. Vraag wel de upgrade naar de (iets) duurdere kamer. Krijg je geen spijt van. Ligging is heel goed. Binnen 5 minuten in het oude gedeelte van Alicante. Uitzicht prima, Ontbijt prima.. Een aanrader!

Toplocatie, maar dringend werk maken van de faciliteiten
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

De wellness lijkt nergens op. De tijd is er blijven stilstaan. De opzichter was niet zo vriendelijk. Er waren veel te wijzig parasols. Het zwembad is overdekt, en verplicht met badmuts te betreden. Lieve hemel, help ze. Er zijn 2 wellness faciliteiten, ook 2 ontbijtruimtes, maar je moet juist boeken om in de “mooie” ruimtes binnen te mogen. Niet tegenstaand er wel foto’s gebruikt worden van de 2 hotels in 1 gebouw is dat wat onduidelijk. De ontbijtruimte is zeer kil ingericht. De locatie en het zicht is nochtans fenomenaal. De plexiglas stoeltjes en spierwitte ruimte geven eerder een hospitaal gevoel. In geen geval gezellig. Het aanbod is wel behoorlijk. Enkel de pannenkoekjes hoeven niet op die manier. Op voorhand een grote pak pannenkoeken bakken om dan te lang bloot te liggen en uitdrogen en afkoelen. Beter op zeker spelen en enkel aanbieden wat je wel goed kan doen.

Toplocatie Zeer vriendelijke en behulpzame staf Zeer propere kamers Mooi uitzicht op de jachthaven of de zee

Goed hotel op goede afstand van alles
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Kamer had een raar luchtje...ook op het balkon ruikte je een brandlucht. Kamer 210. Op het laatst een waterlekkage in de badkamer vanuit het plafond, maar geen last van gehad omdat we die dag weg gingen. Bij de receptie hebben ze er meteen voor gezorgd dat er een monteur zou gaan kijken.

Personeel was super.

Not 4* worth.
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Luidruchtig, als je een kamer met zeezicht hebt en op een lage verdieping verblijft, houd er dan rekening mee dat er tot in de ochtenduren feestjes kunnen zijn die tot overlast leiden. Met kleine kinderen niet geschikt. Voor jongeren die een weekend willen feesten: perfect! Ik vergat een tas met inkopen en bij navraag bleek die weg te zijn uit mijn kamer. Vond dit erg vreemd.

Locatie is centraal en ideaal als je Alicante wilt verkennen

• Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Verouderde fitness die je maar eenmaal mocht gebruiken tijdens 3 daags verblijf Matig overdekt zwembad wat niet open ging ondanks prachtig weer en waar badmuts verplicht was!

super verblijf op perfecte locatie in Alicante
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Niets kunnen ontdekken wat niet aan de verwachtingen heeft voldaan.

Modern hotel met alle faciliteiten op steenworp van strand, haven en stad. Zeer compleet en smakelijk ontbijt. Kamers zijn ruim en modern ingericht. Veel luxe voor deze prijs. Personeel op alle posities was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader ...!!

Te weinig waar voor geld
    • Premium Tweepersoonskamer met Hydrotherapiecircuit

Het zwembadgedeelte en zonneterras mochten slechts 1 maal per dag worden gebruikt en waren helemaal niet proper. Bovendien werd het zwembad vooral gebruikt voor kinderopvang..

Hotel voor stadsbezoek en strandvakantie.
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Kamer was op eerste verdieping met uitkijk op de zee, echter we keken deels tegen een muur aan en op een lelijk dak van het zwembad. Geluid van de gang was snachts goed te horen.

Personeel was behulpzaam en prima ontbijt.

• Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Opmerkelijk dat weinig personeel Engels spreekt. Dat zou wenselijker zijn in een toeristische plaats.

Het geheel was fantastisch: locatie, hotel, prima ontbijt, fijne kamer etc.

Goede ligging naast strand, vlak bij stad en toch rustig.
    • Suite Junior Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee en Hydrotherapie Circuit

Een viersterrenhotel zonder restaurant (gesloten met onbekende reden) kan niet ! Er is in gans het hotel geen verwarming, enkel airco. Met nog koudere nachten was het er 's nachts niet aangenaam. Ook in de bar zaten klanten met jassen aan !! Dit is zeker geen 4 sterren waardig.

Mooie ruime suite met alle nodige voorzieningen en mooi terras.

Royale kamers, lekkere dingetjes in de badkamer en luxueus ontbijt met champagne, jus en vers fruit
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Er is ons niets tegengevallen. Voldeed precies (meer dan) aan de verwachtingen.

De kamers en de locatie i.c.m. de prijs. Ook het ontbijt en de lounge waren comfortabel. Vriendelijk personeel, ook als je pas om 02.30 uur incheckt.

Mooi hotel voor een prima prijs.
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Uitzicht op jachthaven hadden we geboekt. Was een uitzicht dat héél smal tussen de gebouwen door op zee uitkeek. Ontbijt hadden we niet geboekt. Bij boeken aan de receptie bleek dat je zo terecht kon zonder reserveren. Dat bleek bij aankomst in de ontbijtzaal even anders. Heel veel discussie voor het geregeld was.

Prijs kwaliteit is prima.

het hotelis uitstekend gelegen
    • Premium Tweepersoonskamer met Hydrotherapiecircuit

Hetgeen Jullie voorstellen is totaal niet de werkelijkheid, we vinden het heel spijtig. we boeken veel met Jullie maar nu waren we ontgoocheld.

het hotelis uitstekend gelegen

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Mooie kamers en uitstekende douche.
    • Premium Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee en Hydrotherapie Circuit

Geen mogelijkheid om buiten te zonnen aan het zwembad tenzij je een suite geboekt had. Ontbijt mocht iets gevarieerder

Mooie kamers en uitstekende douche. Prachtig uitzicht, wel beperkt door terrasmuren. Personeel zeer vriendelijk. Prima hotel

Uitstekende ligging voor een bezoek aan Alicante en omgeving
    • Suite Junior Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee en Hydrotherapie Circuit

Misschien iets meer afwisseling bij het ontbijt. Nieuwe terrasdeuren zorgden voor problemen, zodat we regelmatig beroep moesten doen op de technische dienst, die wel snel ter hulp kwam.

Voor de vierde keer een uitstekend verblijf in Porta Maris. We hadden wel een juniorsuite de luxe gereserveerd, volledig gerenoveerd met alle faciliteiten en zicht op zee. Het was koud voor de tijd van het jaar, maar de individuele verwarming werkte uitstekend. Ook een dekbed werd op onze vraag onmiddellijk voorzien. Ontbijt goed verzorgd met uitstekende koffie en vers geperst fruitsap.

Sfeer, vriendelijkheid personeel, uitzicht, ligging tov...
    • Premium Tweepersoonskamer met Hydrotherapiecircuit

We hebben betere houdkeeping gehad in het verleden. Men vergat koffie (2x) bij te vullen en 1x handdoeken te leveren.

Sfeer, vriendelijkheid personeel, uitzicht, ligging tov strand centrum en haven.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Heerlijke echt Spaanse stad met veel heerlijke restaurants.

De spa was erg gedateerd en vies. De kamer die we hadden geboekt was erg gedateerd.

fantastische locatie; centraal met uitzicht op zee en strand. We hebben bij aankomst voor een andere gerenoveerde kamer gekozen; deze kamer was prachtig; groot, licht, modern. Het weer viel wat tegen; de aanwezigheid van fitness, tafelvoetbal, biljard en tafeltennis was een uitkomst.

Gedateerd hotel, slechte hygiëne.
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Gedateerd hotel, slechte hygiëne. Overal worden extra kosten voor gerekend (zelfs zwembad). Kamer had matig uitzicht op zee. Duurste hotel van onze trip, veruit minste. Kies een leuk boutique hotel in het oude centrum.

Mooie locatie maar wat vervallen accommodatie.
    • Familie Junior Suite met toegang tot het Wellnesscentrum (2 volwassenen + 2 kinderen)

Gedateerd. Suite is niet gezellig. Balkon zit tussen muren. Geen restaurant voor avondeten. Geluidsoverlast door boorwerkzaamheden. Sowieso erg gehorig.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Na het vele zagen en klagen kunnen we toch spreken van een heel goed hotel.
    • Premium Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee en Hydrotherapie Circuit

Totaal geen verduidelijkheid wat betreft toegankelijkheid tot buitenzwembad. Ook al hebben we geboekt via referentie suites del mar , hebben we ons verschillende malen moeten kwaad maken over het feit dat we niet naar het buitenzwembad mochten. We hadden een verblijf van slechts 2 nachten. Toen ik de volgende dag terug naar de balie ging en mijn klacht nog eens uitlegde, dat we speciaal dit hotel hadden gekozen om inderdaad aan het zwembad buiten eens te kunnen zonnen, hebben ze dan toch toegegeven en kregen we uiteindelijk wel toegang. Zeer vervelend dat je je gedurende een korte vankantie zo kwaad moet maken. Dan moeten ze meer duidelijkheid scheppen en zeggen op voorhand dat de mensen niet buiten kunnen zonnen. Ze zeiden dus letterelijk aan de balie dat er geen mogelijkheid was om ergens in het hotel buiten te zonnen, behalve aan het buitenzwembad , waar we niet mochten gaan. Toch een zeer bizarre situatie. We betaalden wel voor 2 nachtjes : 644.00 euro voor ons 4. Dit enkel met ontbijt.

Het prachtig zicht . Zeker vanaf het buitenzwembad en welness-gedeelte

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Al bij al een zeer geslaagd verblijf
    • Premium Tweepersoonskamer met Hydrotherapiecircuit

De sauna was totaal verouderd, slecht onderhouden en vies

Kamers waren fantastisch: grote badkamer met prachtige inloopdouche; designkamer gelegen aan jachthaven met terras en uitzicht op zee/haven.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Goed hotel met prima voorzieningen.
    • Marina Deluxe Kamer met Hydrotherapie Circuit

Geen minpunten.

Centraal gelegen, dichtbij het centrum. Hotel ligt pal aan het strand. Openbaar vervoer op 100 meter afstand. Goede verbinding met de luchthaven. Buslijn C6 stopt op de hoek van de straat. Kamer netjes en schoon en een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Mooi verblijf
    • Suite Junior Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee en Hydrotherapie Circuit

Het ontbijt vond ik te basic voor een 4-sterren hotel. Geen show cooking, geen vers gebakken eitjes, wel versgeperst fruitsap. Aan de receptie werd ons niet verteld dat we recht hadden op hydrotherapie. Deze hydrotherapie was miniem. Geen slippers in de kamer. Veel vingerafdrukken op de kastdeuren en ramen van vorige gasten. Enerverende muziek in lobby en ontbijtruimte.

De kamer. Tip als je dit hotel boekt: ga voor een junior suite deluxe met uitzicht op zee. De 'gewone' kamers zijn immers basic. Een junior suite deluxe heeft alles wat een hotelkamer nodig heeft: ruim, afgewerkt met high-end materialen als Villeroy en Boch toilet en Hans Grohe, Nespresso, kluis, ruim terras, geweldig zicht op de zonsopgang (bij kamer zicht op zee). Ligging hotel: rustig gelegen aan de jachthaven. Oude stad op wandelafstand. Bushalte vlakbij. Prachtig zicht op de zee vanuit de ontbijtruimte.

Heerlijk verblijf op een prachtige locatie.
    • Suite Junior Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee en Hydrotherapie Circuit

Entree en restaurant zijn nog ietwat gedateerd, maar zullen waarschijnlijk ook nog gerenoveerd gaan worden.

Onze suite was recent gerenoveerd. Met een prachtig uitzicht over de zee was dit een perfecte locatie om te vertoeven. Kwaliteit van het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Mooi maar gedateerd en met wat gebreken
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Het vragen van € 100,00 borg terwijl veel dingen wat ouder zijn op de kamer en niet werken zoals kapotte lamp en deur die niet goed sluit. Daarnaast was relaxed douchen niet mogelijk, want om de 5 seconden veranderde het water van koud naar gloeiend heet. De receptie bood excuses aan en zegt dat dit mogelijk door onderhoudswerken komt. Voor gasten die nu boeken is het goed om te weten dat ze bezig zijn met werkzaamheden dat voor overlast zorgt.

Mooi hotel, centraal gelegen, heerlijk groot bed en voldoende badkameraccessoires zoals bodylotion, tandenborstel en haarkam, etc. Mooi uitzicht.

Prima ontbijt

Fitness bleek onderdeel van Spa te zijn en kostte € 20 per dag

Prima ontbijt Perfecte ligging, nabij centrum Ik was jarig en kreeg champagne en bonbons!

Grote (gerenoveerde) kamer.
    • Premium Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee en Hydrotherapie Circuit

Tweepersoons matras hoeft voor ons niet, je wiebelt met elkaar mee, liever 2 aparte bedden. Spa viel tegen, heel ondiep zwembad.

Grote (gerenoveerde) kamer. Uitzicht op zee fantastisch. Ligging: dicht bij het centrum en strand. Onbijt: prima.

Leuke ervaring met een prachtig uitzicht

De spa is zeer dringend aan vernieuwing toe en het bijbetalen om 2u later uit te checken bij het nemen van een juniorsuite.

Ligging is subliem, vlak aan de oceaan met prachtig zicht vanuit de kamers.

Gewoon super 👍
    • Premium Tweepersoonskamer met Hydrotherapiecircuit

Spijtig van de verbouwingen van het suite hotel zodat we het zonneterras niet konden gebruiken

Ontbijt was heel lekker , groot aanbod en een prachtig zicht , vooral met de opgaande zon.

NIKS!!!!!

We hadden een gerenoveerde kamer SUPER !! Suite Junior Deluxe. Ontbijt is prima , personeel vriendelijk en behulpzaam als je speciale wensen hebt kan je die opgeven bij boeking en dat regelen ze dan voor je .Hotel is schoon en daarom komen we daar al 6 jaar.

kort bij airport en dus interessant als je 'smorgens vroeg een vlucht hebt.
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

Er was geen deken voor op het bed is in de kamer. Enkel laken. ( in december)

Goede kamers. Stille kamer. Vlak bij centrum en jachthaven. Vriendelijk personeel. Bij vroeg vertrek geven ze u een picknick mee.

Locatie en mooi uitzicht
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Foto’s zien er mooier uit dan het in werkelijkheid is. Spa €20 bijbetalen per persoon. Spa is van 10 tot 14 of 17 tot 19 uur open. Wij hadden een ouderwetse kamer

Locatie en mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Ik ga vlug terug.
    • Suite Junior Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee en Hydrotherapie Circuit

Ontbijt genoeg.Maar koffie niet lekker.Geen restaurant.geen amusement 's avonds stil.

Kamer uitstekend Inloopdouche met regen en sproeier apart badprodukten.Uitzicht geweldig langs zee .Zonsopgang fantastisch. Heel groot bed .met kussens.Salon met 2 zetels tafeltje.Terras met ligstoelen en Voetbank.Badjassen en slofjes.Koffiemachien +koffie thee faciliteiten met melk suiker.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Een heerlijke, ontspannende vakantie. De sfeer in Alicante is, zoals altijd, heerlijk relaxed.
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

Het enige minpuntje was dat in november de airco uit was. Voor de tijd van het jaar moesten wij de ramen op zetten en dan had je 's nachts last van het geluid.

Het ontbijt was prima. Alles vers en als het op was op tijd aangevuld. De bediening is vlot en vriendelijk. Vanuit de ontbijtzaal een prachtig uitzicht op de zee. De locatie aan de haven is prima. En er is dubbele beglazing, dus het geluid 's nachts op straat hoor je niet. Een echte aanrader vinden wij.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Wij zijn tevreden over het verblijf
    • Premium Tweepersoonskamer met Hydrotherapiecircuit

De kamer. 3 lampen waren stuk, het overgordijn was niet volledig vastgehaakt. In de minibar lagen nog etensresten van de vorige gast. Het deurslot haperde.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Levendig en goed uitgerust hotel aan de yachthaven van Alicante
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

- het hotel pronkt met een hydrotherapie omloop maar die is in verval buiten de knappe jacuzzi met zicht op de haven - het poetsen in de kamer was zéér oppervlakkig - het hotel heeft geen eigen parking (je krijgt 10% korting op de betaalparkings naast het hotel) - kleine kamer maar wel met mooi uitzicht (zowel aan de zeezijde als langs de havenkant)

- de locatie pal tussen de wandelpier en een mooi zandstrand met een zeer propere en toegankelijke zee - ontbijtzaal met grandioos zicht op zee - veel restaurants, bars, winkels en bezienswaardigheden in de buurt van het hotel - goeie matrassen - goed ingerichte fitnesszaal - ruime keuze van brood, croissants, charcuterie, kaas, fruit en granen aan het ontbijt (je kan zelf je appelsiensapje persen, wel geen spiegeleieren)

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Ondanks de lawaaioverlast goed hotel maar vraag om zeezicht kamer
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

De havenzichtkamer die wij zelf aanvroegenhad s nachts erg veel overlast van de discotheek tegenover

Heerlijke ligging dicht bij centrum en strand en lekker naar de spa aan het eind VD dag en dan lekker eten

Prima lokatie maar het hotel is de 4 sterren niet waard.
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

De airconditioning deed het niet. Door de hitte was een normale nachtrust dus onmogelijk. Ook na een klacht werd het niet veel beter.

De locatie is uitstekend

Prettig hotel met ruimte voor verbetering
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

Outdated 'Hydrotherapie Circuit' waarvan sommige faciliteiten niet naar behoren functioneerden.

Hotel op unieke locatie bij het strand vlakbij centrum met een goed ontbijt en grote schone kamers.

Goed viersterrenhotel. De spa viel tegen en is zeker geen meerwaarde voor het hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

De spa viel tegen. De ontvangst was koel en onpersoonlijk en er werd geen uitleg gegeven. De inrichting van het spagedeelte was niet gezellig, verouderd en het zag er niet uitnodigend uit.

Kamer was prima. Upgrade gekregen met zeezicht en mochten vroeger de kamer gebruiken dan voorzien. De dagelijkse schoonmaak was uitstekend en alles werd aangevuld. Het ontbijt was lekker en ruim voldoende.

Heerlijk hotel, dicht bij centrum en pal aan het strand.
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

Ondanks dubbele schuifdeuren, kwam het discogeluid (boink boink) toch 's-nachts de kamer binnen. Ben je daar gevoelig voor, boek dan aan de strandzijde.

Zeer uitgebreid ontbijt, het geld zeer zeker waard. Kamer is schoon en comfortabel. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Spa faciliteiten kunnen update gebruiken, toch heerlijk gespetterd en gespatterd.

Een heerlijk hotel (wij verbleven in de vernieuwde vleugel !) met uitstekende ligging!
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

De ontbijtruimte is in grote drukte te klein, wat dan weer resulteert dat veel "volwassen" mensen hun beurt niet afwachten ! De netheid van de welness liet te wensen over. Aan de hydrotherapie was het niet zo proper meer op de vloer omdat sommigen van buiten op de terrasvloer met hun slippers binnenkwamen kijken. Ook geen uitleg gehad waar en wat we konden doen, we moesten alles uitzoeken. Het water van het zwembad zag me er troebel uit en de ligplaats was absoluut niet aangenaam om te liggen, vooral omdat er te weinig ligplaatsen waren. Sommigen ligbedden waren meer dan een uur onbezet, terwijl ze er niet waren en wij die bijbetaald hadden voor de hydrotherapie hadden dan geen plaats. De persoon die daar wat de boel in de gaten moest houden , lag zelf in de zon ! Ik vermoed dat hij daarvoor niet betaald wordt. Er lagen ook zeker een 5-tal kappotte ligzetels, die vooral in het hoogseizoen onmiddellijk zouden moeten vervangen worden. We hadden kamer met ontbijt geboekt, maar de laatste morgen moesten we vroeg op, dus konden we geen ontbijt nemen. Ik had tijdens het verblijf 2 colablikjes uit de minibar genomen, en ik had het tof gevonden om die niet te moeten betalen, omdat we ons betaald ontbijt niet konden nuttigen.

Ontbijt heel goed, werd vlot aangevuld. Poetspersoneel heel vriendelijk. Sommigen aan de balie handelden alles nog al vlug af, zeker als je toekomt en nog niets kent. .Maar meestal heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Geweldig! !! Just great. Nice view and friendly people

Niets viel tegen.

Het ontbijt was heerlijk. Een hele fijne sfeer. Zeer goed en vriendelijk personeel. Kamers en andere faciliteiten zijn heel schoon. Ik en mijn partner waren heel tevreden om hier te verblijven. Gewoon fantastisch!

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

We kregen een upgrade naar premiumroom.
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

Niets! Ik kan me voorstellen dat de oude kamers gedateerd zijn, maar de nieuwe kamers zijn super relaxed!

We kregen een upgrade naar premiumroom. Nieuwe kamer op de vijfde etage. We waren volgens mij de eerste gasten die in deze hotelkamer verbleven. Super strak en modern ingericht. Heerlijk bed! Super!!!! Personeel heel vriendelijk en wilde overal mee helpen en niets was teveel. Ook even een restaurant reserveren was een kleine moeite. Ontbijt heel goed.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Marina Deluxe Kamer met Hydrotherapie Circuit

Bar sluit redelijk vroeg. Ook weer niet heel bezwarend, aangezien er alternatief in de omgeving is.

Ontbijt prima. Vers eitje bereiden zou het geheel compleet maken! Kamer prima. Wij hadden een gerenoveerde kamer op 5e verdieping. Uitstekende sanitaire voorzieningen. Goede werkzame douche (regendouche). Perfect functionerende airco.

Het ontbijt is top.
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

Het hotel ligt tegen over een grote discotheek wat s nachts veel geluid op straat geeft. Het hotel is te duur irt wat je krijgt. Geen koffie en thee op de kamer.

Het ontbijt is top.

• Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

In het hotel was geen buitenterras of zonnendek, Ook buiten eten was niet mogelijk. Kamers (upgrade) was modern en van alle comfort voorzien. Personeel was behulpzaam bij vragen, maar verder tamelijk onpersoonlijk,

prima verblijf voor golfers, smorgens de baan in en smiddags lekker op het strand en aan de boulevar

niets.

Hotel ligt geweldig, aan strand, bij binnenkomst meteen een prachtig uitzicht, wordt je blij van. Uitstekend ontbijt en vriendelijkheid alom. Prachtige kamer met balkon kamernr. 323.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

de suite met uitzicht is een reden om terug te komen, zeker nu de KLM erop vliegt.
    • Suite Junior Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee en Hydrotherapie Circuit

erg gehorige ontbijtruimte. zeer lawaaiig. stapelen van borden , schreewende kinderen.

de suite 123 met fenominaal uitzicht. en de centrale ligging, t.o.v. restaurantjes en terrassen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Uitstekende ligging, heel centraal, neem kamer met zeezicht
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

Uitzicht van de kamer vuile erg tegen. Wij hadden een kamer met uitzicht op de havne maar zaten op de eerste verdieping, daardoor keken wij op een plat dak , dit was zeer teleurstellend. De spa is zeer verouderd, evenals de gym. Hiervoor moet bijbetaald worden, dit zal ik absoluut een tweede keer niet meer doen.

Comfort van de kamer

Aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

Restaurant van hotel nog niet open. Pas open vanaf 15 juni tot eind september.

Uitgebreid en heerlijk ontbijt. Vriendelijk en attent personeel. Junior suites ruim en comfortabel.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

GEWELDIG! Estupendo!!!

Niets! Alles TOP!

Top locatie, dichtbij de fantastische boulevard en strand, uitstekend ontbijt, geweldig personeel, discotheek soms hoorbaar, heeft mij niet gestoord

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Bij Sercotel voelt men zich echt gast.
    • Suite Junior Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee en Hydrotherapie Circuit

Gescheiden faciliteiten voor Sercotel en Suites del mar.

Prima ontbijt, rustige ligging en toch zeer centraal bij strand, stad en openbaar vervoer. Zeer vriendelijk en efficient personeel. indien mogelijk kan men zelfs vroeger inchecken.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Subliem verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Het feit dat er discotheken in de buurt waren speelde ons parten op onze laatse avond daar. Er was veel lawaai buiten 's nachts.

Super vriendelijk personeel. Het ontbijt was heerlijk. Er waren zelfs lactosevrije producten. Het uitzicht, ook als je niet in de suites verblijft, is fantastisch.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Mooie ligging van het hotel wel veel bedelaars op de boulevard
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

Er was geen toiletborstel aanwezig... Parkeren is daar een ramp en gigantisch duur en dat voor zo een hotel. Parkeerwachter heel onbeleefd en onbeschoft. Wat me nog het meeste ergerde dat je voor een invalide plaats ook zoveel moest betalen namelijk 19,95 euro! Waarom heeft dit hotel geen gereserveerde plaatsen voor zijn hotelgasten of een ander alternatief? Dus geef ik de mensen een goede raad wanneer je er komt met een gehuurde wagen zoek parkeergelegenheid die minder duur is.

Kamers waren mooi en netjes

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Deze ronde was de druppel,we gaan ook vast niet meer terug
    • Suite Junior Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee en Hydrotherapie Circuit

Het ontbijt is minder geworden in de laatste 3 jaren.Kamer en douche eiland lijkt groter op de foto.De front manager van 24 febr. 7.30 mag terug naar school om gasten te woord te staan.

De loungebar

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Zeker aan te raden luxehotel met prachtige ligging
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Geen gratis parking beschikbaar, wat met een kost van 20€ per dag kostelijk is als je er 5 dagen verblijft ...

Lekker ontbijt, héél grote kamer en badkamer, en uitermate vriendelijk personeel die er alles aan doen om de klanten in de watten te leggen. Barpersoneel is gewoon TOP!

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Na één nacht zijn we vertrokken.
    • Suite Junior Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee en Hydrotherapie Circuit

Na één nacht zijn we vertrokken. Ook nu waren er weer verbouwingen en was de herrie niet te harden! Onvoorstelbaar dat ze het hotel open houden. Eind november in suites del Mar (zelfde hotel) ook al vertrokken na één nacht om dezelfde reden

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Hotel aan zee
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Hadden last van discodreun van discotheek aan de overkant bij jachthaven. Hotelkamer en badkamer waren niet goed schoongemaakt. We hebben gevraagd om een schoonmaak na aankomst en dit werd meteen geregeld, maar zo wil je niet worden ontvangen.

Goede ruime kamer en badkamer. De ligging is goed.: je bent weg van de drukke boulevard en kijkt uit over de jachthaven of de zee (25 euro duurder). Hotel heeft een parkeergarage. Met korting van het hotel 20 euro per nacht. Ideale plek om een nacht te verblijven als je van het vliegveld komt of vroeg weg moet. Je bent met de auto in 15 a 20m op het vliegveld. Je loopt zo de oude binnenstad binnen met heel veel restaurantjes. Tip: Restaurant Velvet. Zeer goede tapas en fijne wijnen. Calle Castano 19.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

prijs/prestatie zeer teleurstellend, was 1e en laatste bezoek
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

zwembad was niet included in de prijs, zware tegenvaller. speciaal geselecteerd voor het zwembad. er was een verbouwing gaande, veel stof en lawaai, was niet bekend ontbijt was matig, voor die prijs had ik verwacht een omelet te kunnen laten bakken oid. vrij standaard. onze ervaringen bij Melia (ernaast) waren veel beter en meer service management en personeel niet echt vriendelijk, wilden ook niets aan de zwembad toegang voor ons doen personeel wist niet van openbaar vervoer in Alicante, of zei iets dat niet klopte.

de locatie

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Niet fijn
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Info op u site kamer met uitzicht op Haven Nee dus Uitzicht op het Casino op de Haven , En het is heel on aangenaam als je niet op de hoogte bent dat je hotel een grote bouwput is zeer on aangenaam >> absoluut niet tevreden en niet de bedoeling van een korte vakantie nogmaals zeer slecht!!!!!!!!

Ligging hotel

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Goede locatie met mooi uitzicht.

Vreemd, dat de overnachtingskosten al van de rekening waren afgeschreven nog vóór we gingen. Ook vreemd dat we (een ouder stel) een waarborgsom van 100 euro moesten betalen voordat we de kamersleutel in ontvangst konden nemen (naar verluidt was de waarborgsom voor gebruik van de mini-bar, maar bij het inleveren werd helemaal niet gecontroleerd wat de inhoud was). Het kussenmenu is een compleet raadsel gebleven: geen idee wat ermee bedoeld is. Per dag bleek maximaal eenmaal toegang mogelijk tot het zwembad, tussen 10.00 uur en 21.00 uur. Wel jammer dat we de een-na-laatste avond pas merkten dat er niet alleen een zwembad was, maar ook nog een saunagedeelte. Om bij het spa-gedeelte te komen, moest de kamersleutel worden afgegeven aan de receptie van het spa-gedeelte, die niet bij het hotel hoorde. Dat voelde niet prettig, omdat immers dan duidelijk was dat je niet op de kamer was, terwijl er wel vrij toegang ontstond. Er waren verbouwingen aan het hotel, zodat het tot 's avonds dreunde. Het hotel was erg gehorig, waardoor de nachtrust snel verstoord werd door andere hotelgasten (gelukkig was het hotel niet echt bezet). Het restaurant bleek gesloten, zodat we al snel zijn omgeschakeld naar 's middags warm eten in de haven, en 's avonds een lunch. De douchevoorzieningen op de hotelkamer waren niet zoals beloofd. De vloer van de badkamer was niet schoon, dus badslippers zijn een absolute must . Het was koud op de kamer, ondanks klimaatcontrole. De kamer kon wel een flinke upgrade gebruiken. De prijs-kwaliteitverhouding klopt niet

Het ontbijt was prima: ruim gesorteerd en in een ruimte met prachtig uitzicht. Er werd goed aangevuld. Vooral Andrea was een fijne gastvrouw. De locatie van het hotel is perfect: alles is goed bereikbaar op loopafstand; voor verdere bestemmingen is een taxi-standplaats in de buurt. Het uitzicht vanaf het balkon was adembenemend mooi: de baai en zicht op het kasteel Santa Barbara. Wat zou het mooi geweest zijn als er ook een vrij uitzicht op de haven was, bijvoorbeeld vanaf het dak van het hotel. Voor een volgende keer Alicante zoeken we naar een ander onderkomen, vooral door de prijs-kwaliteit verhouding (7 nachten 1.050 euro eind november).

• Beoordeeld op: 23 november 2016

niet voor herhaling vatbaar
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

De spa is ver onder de maat, zwembad bezet, het stoombad is ver onder de maat, geen handdoeken, enz. De kamer was niet rein en moet nodig opgeknapt worden.

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Geweldig fijn en mooi hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

Zou niets kunnen verzinnen. Het was echt helemaal top!

Super mooi hotel op een prachtige locatie. Ideaal als uitvalsbasis voor de stad. Alles op loopafstand. Heerlijke kamer van 40 m2. Meer een suite. Hadden die iets duurdere optie genomen met uitzicht op haven. Lagen op een hoek met uitzicht op haven en op de zee. Geweldig ontbijt. Echt een aanrader. Geen gebruik gemaakt van Wellness faciliteiten. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Goed hotel voor een strandvakantie
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

Ruime kamer maar, waarschijnlijk door tijdsdruk niet geheel schoongemaakt. Bedden perfect opgemaakt, echter niet gestofzuigd en vrij veel haar van vorige hotelgasten ...nooit aangenaam. Wel enige minpunt.

Ligging van het hotel is schitterend. Strand vlakbij. Kasteel op een steenworp. Kamer met zeezicht! Ruim ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

alicante is een heel aangename stad en ik hoop van terug te keren
    • Premium Tweepersoonskamer met Hydrotherapiecircuit

spijtig dat er geen openlucht zwembad was en geen zonneterras. de kranen van het bad zijn aan vernieuwing toe. ik moest de formule met spa nemen, hoewel ik hier niet in geïnteresseerd was

de ligging kortbij het strand en het oude centrum, de mooie ruime kamer met terras. ruime keus aan het ontbijt

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

De ligging, aardig personeel receptie
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

Hoge kosten parkeergarage. We mochten geen gebruik maken van het buitenzwembad. Het was niet duidelijk dat er geen ontbijt bij was.

De ligging, aardig personeel receptie

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prima hotel in een centraal gelegen omgeving.
    • Premium Tweepersoonskamer met Hydrotherapiecircuit

Op een dag dat wij toevallig in de kamer waren dat deze schoongemaakt werd, zagen wij dat met één en dezelfde doek alle vertrekken werden schoongemaakt: tafel, tv-meubel, maar ook de badkamer en het toilet. Dit gaf toch een minder fijne gedachte bij het concept 'schoon', ervan uitgaande dat dit doekje bij alle kamers op een zelfde manier wordt gebruikt. Ook viel de lichtinval in de kamer enigszins tegen; de V-vorm van het gebouw met brede muren tussen de kamers onderling zorgt enerzijds voor veel privacy (jij kunt vanaf jouw balkon geen andere gasten zien op hun balkon en vice versa), maar beneemt anderzijds veel van het uitzicht en het natuurlijke zonlicht. Dit laatste werd naar ons idee te weinig gecompenseerd op de kamer door lampen.

De locatie: centraal gelegen en prachtig uitzicht. Ook heel fijn personeel dat hielp en klaarstond op alle momenten dat wij erom vroegen.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Prima hotel in centrum Alicante!
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

Ontbijt in een ietwat ongezellige zaal (wel mooi uitzicht over zee!). Ontbijt redelijk, croissants niet echt vers.

Correcte ontvangst bij receptie. Kamer ruim, goede bedden, kluisje en minibar aanwezig. Balkon met zitje, top! Mooi uitzicht. Goede badkamer, schoon. Hotel ligt in hartje centrum! Hele goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Eenvoudig hotel niet teveel van verwachten
    • Classic Tweepersoonskamer met Hydrotherapie Circuit

Gedateerd en hier en daar onderhoudsachterstand. Spa is echt dramatisch, slecht onderhouden, kapotte verkalkte kranen en faciliteiten. Verouderde slecht werkende sauna, Slechte hygiene omdat mensen in badkleding en zonder handdoek de sauna gebruiken, instructies hiervoor ontbreken. De foto's zijn misleidend!

Locatie is perfect, alles op loopafstand, vriendelijk behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Top locatie, mooi aangenaam verblijf met uitstekend ontbijt met zicht op zee.
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

We hadden de kant van de haven geboekt maar kregen zogezegd een betere kamer door overboeking langs de zeekant al vonden wij die minder doordat we nooit de zon te zien kregen( door de schuine bouw van het hotel) in oktober zouden wij dit wel graag gehad hebben om wat op het terras te genieten! Tijdens het slapen stoorde ik me wel aan een voortdurend lawaai van een verluchtingssysteem of ik weet niet zo goed wat het was een circulatiepomp van het warme water? Dit hield me vaak wat uit mijn slaap, al had mijn echtgenoot daar geen last van. In het WE was het best druk door de vele Spanjaarden die wel eens in de nacht luidruchtig konden zijn.

Het ontbijt was erg lekker veel keuze al bleef dit alle dagen hetzelfde door de vele mogelijkheden van warme en koude spijzen per dag kon je elke dag iets anders kiezen. De kamers waren mooi, niet nieuw maar erg proper met moderne badkamer. Top locatie aan zee en dicht bij de promenade en het centrum.

Super vakantie! Restorant waar diner geserveerd is prima. Super vriendelijke personeel en heerlijk

Ontbijt is lekker

De ligging, het uitzicht, de kamer , het ontzettend aardig...

Niets!!

De ligging, het uitzicht, de kamer , het ontzettend aardig en leuk personeel niets is teveel zullen altijd hun best voor je doen.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Perfect, als ik in Allicante ben en nog moet zijn is mijn keuze alvast gemaakt.
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Jachthaven

De openingsuren van het restaurant.

Super heerlijk ontbijt, vriendelijk onthaal en heerlijke wellness.