Beoordelingen over Serenity Amadores

San Borondon, 9, 35138 Puerto Rico, Spanje

#4 van de 99 hotels in Puerto Rico

Gebaseerd op 305 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Mooi hotel met mooi zwembad en uitzicht
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Jammer dat het haast niet te doen is om de berg op te lopen, wij hebben meestal een taxi (ongeveer €3) moeten pakken. We hadden geluk dat we voor 20u bij het hotel aankwamen toen de receptionist er nog was, anders had onze kamerpas gewoon op de balie gelegen. Kamerpas moest continu gescheiden gehouden worden van telefoon, anders werkte hij niet meer. Eén vrouw die af en toe de receptie bemande was vriendelijk, maar geen van de receptionisten was erg toeschietelijk. Het was net alsof ze geen plezier hadden in hun werk, ze zeiden vaak niet eens gedag als je langsliep. Dat klopt niet met de tekst naast de receptie (we hopen dat we vrienden zijn wanneer u vertrekt). En we hebben een paar keer verkeerde informatie gekregen over zaken in de omgeving (zoals de kosten voor een taxi naar een nabijgelegen baai en een restaurant dat goed zou moeten zijn). Dit heeft onze ervaring wel minder prettig gemaakt. Verder: jammer dat de zitbank op onze kamer heel laag, hard en helemaal doorgezakt was. En dat de hotels aan de overkant vrij veel geluidsoverlast gaven (valse zang etc.). Ook werd er bij het schoonmaken heel hard geschoven met de bedden en stoelen (herrie). Schoonmaak was verder vriendelijk, maar matig uitgevoerd. Weinig parkeerplaatsen bij het hotel zelf én erg schuine helling en niet makkelijk keren. Betalen voor het kluisje (€2 per dag) vonden wij raar. De wifi was erg slecht, ook na melding.

Wij zaten in kamer 211 op de bovenste verdieping (bereikbaar met lift), echt een aanrader qua ligging! Mooi, groot appartement met vrijwel volledig ingerichte keuken inclusief eettafel en zitgedeelte. Mooie badkamer met 2 wastafels, grote spiegel en bidet. Fijn breed bed, grote kasten en spiegel op de slaapkamer. Groot balkon met zitje, handdoekenrek, parasol en 2 ligbedden. Mooi uitzicht over de baai. Mooi zwembad met douche, voldoende parasols en ligbedden. Winkeltje naast de receptie was handig (even duur als de Spar onderaan de berg, wel minder groot assortiment). Huurauto was heel makkelijk geregeld via de receptie. Bussen waren ook heel handig en niet duur. Amadores is echt het mooiste strand in de omgeving. Ga vooral eten bij Silver Sand aan het strand.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Erg fijn verblijf gehad bij deze rustige accommodatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De geur van de riolering uit de badkamer en onder de gootsteen was soms niet te harden. Gratis internet was erg traag.

Het balkon met uitzicht was erg mooi. Ook het feit dat je veel privacy hebt op het balkon was fijn. Daarnaast was het zeer rustig en hadden we weinig overlast. In de keuken ligt alles wat je nodig hebt (bestek, borden, glazen, wijnglazen, tooster, koffiezetapparaat, waterkoker, enz), zelfs sponsje, vaatdoekje, zeep en een handdoek! Badkamer is ruim met 2 wastafels. Naast de receptie is een klein winkeltje waar je etenswaren kunt halen, maar de prijzen zijn relatief hoog.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Rustige locatie met alles in de buurt
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Flinke klim omhoog van het strand naar appartement, wisten we van tevoren. Taxi omhoog is eeen optie

Lekker groot balkon Zachte bedden Ruim appartement Fijn winkeltje zonder dat het duurder is Fijn zwembad met zoutwater Rustig bij zwembad Geen entertainment bij het appartement

Het uitzicht is fantastisch!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het uitzicht is fantastisch!

We hebben het heerlijk naar ons zin gehad
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Alle rust daar

Goede service, locatie super!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Goede service, locatie super! Wel handig om een auto te hebben. Top hotel, voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prachtig gelegen en erg comfortabel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Accomodatie is op details al wat gedateerd

Supermooi gelegen, prachtig uitzicht over de baai van Amadores

Appartement met de luxe van een hotelaccommodatie

Appartement met de luxe van een hotelaccommodatie

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Super veel privacy
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Naar boven lopen is een uitdaging

Ruimte

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Onthaal - personeel aan balie was super!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Onthaal - personeel aan balie was super!

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

rust en uitzicht vanaf het zwembad

rust en uitzicht vanaf het zwembad

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Het was gewoon goed
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Geen handdoeken voor op t strand

Prettige ontvangst

rustig en net appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het strand is alleen via de (berg)weg te bereiken.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Vriendelijk personeel, heerlijke kamer!

betere prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijk personeel, heerlijke kamer!

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Ruim, schoon appartement met mooi uitzicht.

Voor fietsers: de klim terug van het strand naar het appartement is steil. 1 kilometer tegen gemiddeld 11% klimmen. Voor wandelaars hetzelfde. Auto of taxi (kost bijna niets) terug is natuurlijk een optie.

Ruim, schoon appartement met mooi uitzicht. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Parkeerplaats op locatie. Kleine supermarket in complex. Verwarmd zwembad.

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Heel prettig appartement, vriendelijk personeel en geweldige...

Wij hadden kakkerlakken in de badkamer, maar hier werd heel grondig werk van gemaakt. We kregen een nieuwe kamer en de oude is uitvoerig gereinigd voordat er nieuwe gasten in mochten.

Heel prettig appartement, vriendelijk personeel en geweldige ligging van het balkon. Als je de hele dag zon op je balkon wilt, kun je het hier krijgen!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

De twee dames achter de receptie waren erg vriendelijk.

Dat er geen 'bar' of 'pub' of zo iets dergelijks aanwezig was waar je 's avonds eventueel wat mensen zou kunnen ontmoeten. Dat er niet altijd plek is om te parkeren als je met de auto komt. Het parkeren is gratis, maar als je een parkeerplek bij boekt is er niet altijd plaats. Dit is erg vervelend.

De twee dames achter de receptie waren erg vriendelijk. De ligging van het appartement. De verse broodjes elke ochtend. Het zwembad. Het uitzicht vanaf het balkon en vanaf het zwembad.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Zeer vriendelijk personeel.

Helemaal niets. We wisten dat het afgelegen lag en hebben daarom wel een auto gehuurd vanaf de luchthaven, dat is wel aan te raden.

Zeer vriendelijk personeel. Kregen het appartement bij het zwembad en vroegen om een andere maar alles zat vol. De volgende dag kwamen ze met 2 andere appartementen waaruit we konden kiezen en hebben ze zelfs al onze spullen verhuisd. Heerlijk ruim appartement en balkon met 2 ligstoelen.

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Zeer ruim appartement.

Het complex ligt tegen een heuvel aan. Naar beneden lopen gaat prima. Naar boven vereist behoorlijke inspanning. Een huurauto is aan te raden.

Zeer ruim appartement. mooie badkamer, vriendelijk personeel, prachtig uitzicht. Rustige locatie. Inpandig winkeltje met verse broodjes.

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

Mooi uitzicht, rustige ligging, kleinschalig complex, ruim...

Duur internet, uitrusting keuken: slechts 2 kleine kookplaten.

Mooi uitzicht, rustige ligging, kleinschalig complex, ruim appartement + terras. Duur maar prijs/kwaliteit zeker oké.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

-Het uitzicht op play Amadores

-kwaliteit en snelheid wifi verbinding

-Het uitzicht op play Amadores -Rustige locatie -Mooi zwembad

• Beoordeeld op: 10 april 2016

het appartement met fantastisch uitzicht

De afstand naar een bar of restaurant

het appartement met fantastisch uitzicht

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Ontvangst was goed.

Ontvangst was goed. We konden zoals aangekondigd eerder in onze kamer.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

De locatie en het appartement.

De locatie en het appartement. Met name het terras, de badkamer en de slaapkamer

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Prima appartementen'