Beoordelingen over Hotel Sevilla Center 4-sterren

Avenida de la Buhaira, 24, Nervion, 41018 Sevilla, Spanje

#66 van de 166 hotels in Sevilla

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Binnenkomen in de hal met een fantastische bloemengeur en...

Ontbijt mocht nog iets meer variatie in muesli, granola en havermout zijn gezien het aangegeven wordt dat healthy food centraal staat.

Binnenkomen in de hal met een fantastische bloemengeur en marmer overal.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Goed kwaliteitsvol hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het brood en de broodjes bij het ontbijtbuffet waren niet zo lekker... Verder wel een mooi en uitgebreid buffet.

Mooi hotel. Ruime, propere kamer en heel vriendelijk personeel. Zwembad is klein, maar toch leuk om eventjes in te zitten na een hete dag... Veel tapa-bars en restaurantjes dichtbij. Op wandelafstand van het oude centrum. ( ongeveer 15a20 minuten wandelen) Stil in het hotel. Geen last van buitengeluiden.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Hotel buiten de drukte van het centrum
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De drukte aan het ontbijt evenals aan het zwembad tijdens het weekend.

De rust en de ruimte in de lobby, de goede geluidsisolatie van de kamers en het ruime aanbod voor het ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Voor ons was het geslaagd

Niets .

Perfecte ligging 5 min wandelen tot aan de tram waar je in mun van tijd in het centrum zijt . Voldoende keuze bij het ontbijt. Vriendelijk onthaal als ook s morgens bij het ontbijt . Wij hadden een standaard kamer was ruim en comfortabel .Wel een verouderde inrichting maar alles was aanwezig en netjes .

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Wat een fijn hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Er viel helemaal niks tegen, wij kunnen ons geen negatieve beoordeling voorstellen.

Wat een fijn hotel! Stijlvol, schoon, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, klein maar fijn en schoon zwembad met voldoende ligbedden er omheen, prima bar/restaurant bij het zwembad, kortom, wat ons betreft een aanrader! Wanneer je niet in het drukke centrum van Sevilla wilt verblijven, is dit hotel zodanig gelegen dat het een prima uitvalsbasis is om van alles en nog wat te ondernemen. Tramhalte is om de hoek en drie haltes verder zit je in het centrum. Fietsverhuur is een kwartiertje lopen vanaf hotel en op de fiets zie je ontzettend veel meer van de stad.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Erg genoten van het prachtige Sevillia
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De parkeergarage van het hotel is betaald, dat is best een minpuntje. Mocht handdoeken willen gebruiken voor bij het zwembad moet je hier cash 20 euro borg voor betalen. Voor een 4 sterren hotel vind ik dat een beetje vreemd.

De ligging is echt perfect. De oude stad is op loop afstand en gemakkelijk te doen. Het zwembad is het beste punt van het hotel. Tijdens de siësta een beetje dobberen in het bad om vervolgens s'avonds tapas te eten in het centrum!

Mooi hotel met vriendelijk personeel en dicht bij het centrum.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De wifi was slecht omdat deze na een 10 minuten niet meer deed...

De prijs- kwaliteit verhouding was zeer goed. Meer van verwacht dan we ervoor hadden betaald. Dicht bij het centrum en vriendelijk personeel.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Zwembad is vrij klein in verhouding met de grootte van het hotel. Dinerbuffet was weinig gevarieerd.

Rustige ligging en toch niet ver van het centrum.

Prima hotel, super ontbijt, geen diner bijboeken.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Personeel is de engelse taal niet machtig. Als je iets vraagt proberen ze je wel zo goed mogelijk te helpen. Zelfs bij de receptie moet je niet te moeilijke vragen stellen want dan begrijpen ze je niet. Tevens hadden wij ontbijt en diner a la buffet geboekt. Ontbijt was super, diner werd niet gedaan in buffetvorm. De eerste dag had men het excuus dat er groepen waren in het hotel en dat er geen plaats was voor ons bij het buffet en moesten we in de cafetaria eten waar we konden kiezen uit een beperkt menu. Klacht hierover ingediend bij de receptie maar hielp niet. De overige 4 dagen is er ook geen buffet geweest en moesten telkens in de cafetaria eten. Het personeel hier had weinig kennis van zaken wat betreft bediening, heel nonchalant, geen lachje kon eraf, eten werd soms aangereikt en weer geen engelse taal machtig. Telkens een klacht hierover ingediend maar men trok alleen hun schouders op in de trend van, het is kiezen of delen. Bij de vierde dag heb ik een wederom een klacht ingediend omtrent de menukeuze en kreeg toen een zogenaamde extra lang keuzemenu. Hierop waren slechts een 4-tal sandwiches als extra opgeschreven.Tevens zag ik vaak dat spaanse gasten wel b.v. tapas hapjes kregen bij hun bestelling of iets dergelijks terwijl wij nooit iets extra's kregen. Mijn mening is dan ook , alleen ontbijt boeken en ga dineren in de stad zelf, voor weinig geld kunt u daar goed eten. Voor de rest een mooi hotel met mooie kamers welke elke dag schoongemaakt worden.

Het ontbijt was supergoed, heel uitgebreid en ontzettend vriendelijk personeel. Ruime keuze is etens- en drinkwaren en alles was vers bereid.

Zeer comfortabel hotel met lekker ontbijt, vriendelijk personeel en op een prima locatie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Jammer dat ze aan de receptie niet op de hoogte waren van de Free Tour, gratis rondleiding door lokale jongeren, elke dag vertrekkend om 10u30 aan de Puerta de Jerez, een aanrader voor de eerste dag. De Welness is aan een opfrissing toe.

Kamer op de 9de verdieping met heel mooi uitzicht. Kamer: heel goed bed, goed schoongemaakt, goed werkende airco. Ontbijt: heel lekker, gevarieerd, continu aangevuld. Locatie: op een half uurtje stappen van het centrum, op 5 minuten stappen van de tram, bussen en treinstation. Personeel: heel vriendelijk en behulpzaam. Heel lekker culinair restaurant.

Comfortabel hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Comfortabel en mooi hotel, goed ontbijt, leuke poolbar met fijn zwembad, zeer goede prijs/kwaliteit. Hotel ligt iets buiten het centrum maar met een taxi ben je voor € 5,- zo in het centrum.

Super verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Op de foto’s leek het zwembad groter dan in echt helaas. En het is eventjes lopen naar het centrum. Via het park is korter! Maar onder aan de straat is een tram waarmee je voor €1,40 naar het centrum kunt.

Het ontbijt was zeer ruim gevarieerd. Goede kamer Met mooi uitzicht op de 10e verdieping

Goed hotel met veel mogelijkheden, vriendelijk personeel, zwembad en uitstekend ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

afstand naar centrum maar was niet zo erg.

Geweldig! Met het warme weer was het zwembad echt een pluspunt. Mooie kamers met bad en uitstekend ontbijt. Het personeel was heel vriendelijk en bekwaam. Om naar het centrum te gaan konden we de tram nemen dichtbij het hotel. Te voet ging ook maar het was toch tussen 20 en 30 minuten stappen.

Prachtig hotel,op prima locatie voor citytrip.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het WC-papier wordt niet snel of voldoende aangevuld...

Dit is een prachtig hotel. Prima,gelegen, op 200 m van tram/bus/station/metro. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijt. Nette, ruime kamers met propere badkamer. Surplus is het zwembad met ruim terras en bar. Vroeg boeken dan is dit hotel een koopje!

Goed hotel om stad te ontdekken
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het restaurant boven is SUPER duur voor hetgeen je maar krijgt ,zeer kleine dure porties, en de ober doet zijn werk precies tegen zijn zin.Er staan amper 6 tafels en hij blaast en puft alsof hij er 20 moet bedienen,ik ga wel nog terug naar het hotel maar zou nooit meer in het restaurant eten

Super vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam baliepersoneel,ze doen echt alle moeite om het naar de zin te maken,wij wisten niet dat je tickets voor het Alcazar online moest kopen en ze hebben ons super geholpen om er nog te hebben voor de volgende dag,Ik had last van maag en darmen en er werd gezorgd voor toast en yoghurt ens'avonds gekookte rijst met wortels(echt super) Mooie ruime kamers met goede bedden,wandelafstand van het centrum maar het voordeel is dat het er zeer rustig is.De bistro beneden is lekker om eten en vriendelijk

Goede ligging om Sevilla te verkennen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Fitnessruimte verdient deze naam niet. Zeer kleine ruimte met maar enkele toestellen waarvan het onderhoud twijfelachtig is. Afzuiging badkamer defect. Geen vermelding over handdoeken service voor het zwembad.

Zwembad met mooi uitzicht op de 3de verdieping. Vriendelijk personeel.

Een zekerheid qua hygiëne en klantvriendelijkheid
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De verouderde gym is het vermelden niet waard. Deze kon evengoed uit een hotel met 1 ster kunnen komen.

De mogelijkheden die aanwezig zijn: een eigen restaurant, een zwembad met bar, de mogelijkheid om je kledij te laten strijken etc.

Topper
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Heerlijk hotel aan de rand van centrum met lekker zwembad. Mooie wat klassieke kamers, zeer schoon. Personeel vriendelijk en erg behulpzaam. Speciaal compliment voor meisje aan zwembadbar, een en al service en vriendelijkheid.

voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Op de kamer en vooral badkamer is er t e weinig licht. De vensters gaan niet open en dat vind ik jammer, ook al is er airco. Mooi zwembad op t dak maar wel ijskoud, ook al is het toch al juni.

het ontbijt was heel uitgebreid en lekker, alles vers en snel aangevuld. het personeel was hulpvaardig en vriendelijk. Het diner in het restaurant boven was lekker met mooi panoramisch uitzicht.

Een voltreffer in een prachtige omgeving
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Overheerlijk ontbijt en ideale ligging om de stad en bezienswaardigheden te bezoeken. Het zwembad op de derde verdieping is een meerwaarde bij warme dagen. Naast het zwembad een bar met terrasje waar je na de wandelingen in de stad kunt relaxen. Kortom: een aanrader.

Sevilla center ligt op wandelafstand van het historisch...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Sevilla center ligt op wandelafstand van het historisch centrum, circa 20min. Wijk Santa Cruz op 10min wandelen. Maar op enkele minuten wandelen van het hotel ligt de tramhalte die je op 10min pal in het centrum brengt. Ritje enkel kost 1,40 euro. Over het hotel waren we zeer tevreden. Eerder een zakenhotel maar het personeel was heel vriendelijk. De kamer was redelijk donker maar alles was voorzien en het was proper. Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid. Mocht af en toe wel wat variatie in zitten. Het zwembadgedeelte was aangenaam en niet zoals sommige hier voorstellen als een betonnen ruimte! Kort: heel goed hotel prijs/kwaliteit!

Prima hotel voor stedentrip Sevilla.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Prima hotel voor stedentrip Sevilla. Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer vanaf vliegveld. Gelegen aan rustige straat met een leuk park. Oude centrum van de stad op loopafstand. Diverse eetgelegenheden op loopafstand. Heerlijk het zwembad om ‘s middags bij te komen van het slenteren in de stad.

Relatief dicht bij het centrum.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Bij het zwembad was de bar gesloten, ondanks dat het prachtig weer was.Wij zijn naar beneden de drankjes gaan halen en terug naar het zwembad. Er is geen buitenterras om het ontbijt te nuttigen.

Relatief dicht bij het centrum. Met lijn T1 is dat goed te doen. Prima ontbijt en personeel was vriendelijk.

hotel was niet helemaal top, wel super locatie en Sevilla is adembenemend mooi!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

de fitness was een benauwd hok met oude apparatuur

de locatie is super maar het hotel is gedateerd en het ontbijt ook heel simpel. vond de sfeer in het hotel ook erg saai maar goed omdat we veel weg waren en alles wel lekker dichtbij zat vonden wij het proma.

Comfortabel hotel met gastvrij personeel.Zeer geschikt om tot rust te komen en Sevilla te ontdekken!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Het panorama restaurant heeft een prachtig uitzicht, maar we hebben op andere plekken in Sevilla meer genoten van het eten.

Dit hotel is zeer geschikt om tot rust te komen en ook Sevilla zelf te ontdekken: vriendelijke en behulpzame staf, een comfortabele kamer en verfrissend zwembad. Het ontbijt is erg uitgebreid en goed verzorgd. Met de junior suite hadden we voor drie personen een ruim verblijf met mooi uitzicht over de stad en bezienswaardigheden! Ook de buurt van het hotel was levendig met restaurants en gezellige tapas barretjes. Heel dichtbij waren tram + metro met goede verbinding naar het centrum.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het was erg gehorig. Leek net of de ramen openstonden wat niet kon. Stoelen schuiven. Douchen van de buren. Jongelui tot savonds laat schreeuwen in het park.

Aangenaam hotel niet al te ver van het centrum
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Normaal gezien niets, maar op zaterdag waren er verschillende communiefeesten, ook rond het zwembad. Veel lawaai hiervan en vuil, ook de volgende ochtend nog bijv. in de lift. Niet gezellig voor de hotelgasten. Panoramisch restaurant eigenlijk te klein voor zo’n groot hotel . Airco ‘s nachts teveel lawaai.

Prima kamer met mooi uitzicht. Lekker ontbijt. Zwembad met mooie lounge, panoramisch restaurant, stijlvolle lobby. Mogelijkheid sauna en jacuzzi.

Aan te raden, groot voordeel is ook het zwembad .
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De douches in bad, voor oudere pers echt niet praktisch.. De 2 mailtje die we verstuurden voor de reis werden niet beantwoord De gesloten bar a zwembad, was nochtans prachtig weer

Ontbijt👍 Personeel👍

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt was heerlijk en het restaurant was ook goed,alleen in de lounge beneden bij de bar moesten we lang wachten ,omdat de wisseling van het personeel even teveel was voor mevrouw ,want ze had geen zin om te vragen wat we wilden hebben,dat was even jammer,maar voor de rest was het hotel goed.

Nette houskeeping, iedere dag naar wens opgeruimde kamer met schone badlakens, verzorgd ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Erg warm op de kamer. Er was geen airconditioning die het deed. Na klacht bij de roomservices neergelegd te hebben zou mevr. dit bij de receptie doorgeven. Hiervan hebben we geen reactie van gekregen. De volgende dag een klacht ingediend en de receptionist zou er een technische melding van maken, om er naar te laten kijken. In de middag navraag gedaan of de airco gemaakt was, kwam er een andere receptioniste bij om door te geven dat er geen airco beschikbaar is, omdat de centrale verwarming nog aanstaat. Dus geen airco in de maand maart. Ventilatie van de douche deed het ook niet, dus ook het condens/ warmte bleef hangen op de kamer. Raam hebben we de hele dag en nacht open gehad, doormiddel om er een stalamp voor te zetten die de zware raam open kon houden. Door de zeer drukke weg terwijl we op 11 hoog zaten hebben we geen oog dicht gedaan. Dus oordoppen zijn nodig. Al met al geen fijne beleving in de vorm van rust.

Ontbijt was goed. Ik miste volkoren brood en warme gekookte eieren. Deze waren ijskoud en groen. De gerulde eieren waren snotterig en waterig. Ik durfde dit niet aan om te eten.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Goede keus voor een city trip
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Enig minpuntje was dat nij het uit checken de heer aan de receptie bleef telefoneren tijdens het afhandelen van de financieen

Prima verblijf in keurig hotel. Kamer was netjes en schoon. Kamers zijn niet gehorig en wat geuuid van verkeer . Dames bij de receptie erg vriendelijk. De locatie is pima in een veilige buurt.Lopen naar het centrum duurt een 20 minuten. Met de taxi naar het vliegveldkost 23 Euro en taxi standplaats is voor de deur.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Goede bereikbaarheid en ligging, mooi hotel, goede hygiëne,...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer was vrij warm (midden maart!) en ook met de airco aan niet koel te krijgen. We hebben uiteindelijk maar het raam open gezet. Dat hielp enigszins. De matrassen waren vrij hard.

Goede bereikbaarheid en ligging, mooi hotel, goede hygiëne, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Start was minder, problemen door Pablo goed opgelost, uiteindelijk goed verblijf!!

Klimaat hotel, hebben het als erg warm en onplezierig ervaren, vooral in de suite. Airco is om deze tijd van het jaar nog niet aangesloten/aangezet! Klusjesman moest komen om ramen te ontgrendelen zodat ze open konden. Bood helaas weinig soelaas! Bij open ramen veel herrie van de enorm drukke straat langs het hotel. In onze eerste toegewezen suite was gerookt, in de daarop volgende suite hing echt alle vitrage los van de rail en de suite was uitgesproken smerig! Pablo, manager receptie maakte duizend maal excuses en bood ons de mogelijkheid om te kiezen tussen twee andere suites. Het werd een suite op de 13e verdieping. Pablo bedankt, super opgelost door jou!! Hebben het daar prima naar onze zin gehad!!

Prachtige toch wel chique uitstraling van het hotel. Ruime suite (1302) voldoende opbergruimte, grote badkamer, apart toilet, dubbele wastafel en enorm groot bad!! Shampoo, haarconditioner, tandenborstel/tandpasta, bodymilk, handcrème, kam, zakdoekjes, koffie en thee faciliteiten enz. Uitstekend ontbijt, voor ieder wat wils! Faciliteiten als sauna, goed en betaalbaar restaurant en cafetaria in het hotel. Makkelijk als je laat aankomt. Loopafstand centrum oude stad goed te doen, zowel lopend (10/15 min.) als met de tram (5 min. lopen vanaf hotel naar tram, vervolgens 4 haltes centrum tot oude stad). Sinaasappelbomen parkje naast hotel!! Supermarkt tegenover hotel!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

een echte aanrader.

geen enkel minpunt

Het ontbijt was zeer lekker, uitgebreid en zeer vers. Het hotel was ideaal gelegen. Op 20 minuten stappen van het centrum. Rustige buurt. Er is op 50m een tram die om de 5 min naar Plaza Nueva rijdt.

Prima hotel voor een bezoek van enkele dagen aan Sevilla.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Geen verduisterende gordijnen. Op de 4de verdieping hoor je toch nog een beetje het verkeer. Viel waarschijnlijk nog mee omdat we er op het weekend waren.

Ruime kamer en uitgebreid ontbijtbuffet. Parkeergelegenheid in ondergrondse parking. Zeer gemakkelijk te vinden vanaf de luchthaven.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Een heerlijk ontbijt, goede faciliteiten, redelijke ligging...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Weinig tot geen "gewone" restaurants, in principe alleen tapas tentjes. Behalve in het Hotel, sprak vrijwel niemand een woord Engels.

Een heerlijk ontbijt, goede faciliteiten, redelijke ligging ten opzichte van busstation, metro en centrum.

Luxe, maar kamers te warm.

Kamers te warm, koeling niet beschikbaar in December. Voorzover ik van de receptie begreep kan het hele hotel of koelen of verwarmen, maar per kamer kan je niet kiezen.

Luxe hotel, luxe kamers, goed ontbijt, vriendelijk personeel.

Dit prachtige 4 sterren hotel moet op zijn minst een klimaat controle in de kamer hebben voor gasten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

klimaat control in kamer werkt in winter niet in hotel dus alleen kachel deed het, daardoor was de temperatuur veel te warm in de kamer

prima ontbijt, mooie locatie, vriendelijk personeel.

Fantastisch!!!!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer was niet echt proper: stofballen

De kamer was heel mooi! Het ontbijt was geweldig verzorgd! De ligging van het hotel was top! Vriendelijk personeel, mooi en goed restaurant, niet duur! Samengevat: zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Te vergeten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Typisch Spaans mega bustoeristen hotel die zijn beste dagen heeft gehad. Bijzondere half pension regeling, sowieso is het restaurant op het dak a la carte = misleidende booking.com foto's, als er genoeg bustoeristen zijn eet men op het 1st verdiep een buffetmaaltijd zoniet eet men op het gelijkvloers in een kille cafetaria met bediening. Maar er zijn slechtere hotels in Sevilla zoals Al Andalus lijkt wel op een groot treinstation.

Het gebouw heeft een impressionante gevel

• Beoordeeld op: 3 december 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was geweldig op de 13e verdieping met een prachtig uitzicht over de hele stad. Ook vanuit bad keek je over de hele stad. Prima ontbijtbuffet en erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Mooi proper hotel, met alle accomodatie en vriendelijke bediening, hier kom ik nog terug
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prijzen en kwaliteit van het eten van het panoramisch restaurant .

Goede ligging, enorm goed geïsoleerd tegen geluid. Vriendelijke bediening. Een hotel wat een hotel moet zijn

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Ik heb goed geslapen in een prima kamer, de service en houding personeel was niet oplossingsgicht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het personeel van het hotel had ons de verkeerde fiets meegegeven. Ze belden ons toen we in het museum waren dat we terug moesten komen om de fiets om te ruilen. Wat ik een gekke vraag vond. Omdat ik de verkeerde fiets zou hebben aangewezen. Toen ik de fiets weer wilde gebruiken had het personeel van het hotel hem omgeruild (zonder dit te melden) en kreeg ik een gammele vouwfiets zonder slot, fietsmandje, licht en met slappe banden. En een uitbrander van de manager. Als hij sorry had gezegd en het geld had terug gegeven was het voor mij in orde geweest. Maar hij holde weg zodra wij aankwamen en bij het uitchecken keek hij ons niet aan. Om de hoek bleek een fietsverhuurbedrijf te zitten met uitstekende service, nog goedkoper ook en met normale fietsen.

Het was schoon, goede plek en prima kamer.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Super hotel op prima locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Super hotel op prima locatie. Wij hadden een hoekkamer nr. 1102, perfect Hotel vlak (5 min. lopen) bij tram, bus naar vliegveld (EA) en metro San Bernardo voor naar centrum. Ontbijt was zeer uitgebreid en compleet.

Prima hotel voor een aantal dagen Sevilla
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prima hotel voor een aantal dagen Sevilla. Op loopafstand van het centrum en goed te bereiken met het openbaar vervoer. Schoon hotel, goede kamer en een uitgebreid ontbijtbuffet. Een aanrader !!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Grote kamers met goede geluidsdichtheid
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De prijs van de kamer was zeer hoog voor bepaalde nachten (meer dan 400 euro/nacht). Toch was de service niet in verhouding. Er was bv geen thee of koffie die werd aangevuld , hoewel dat in de beschrijving van de kamer stond. Er werd in onze bagage geneusd door het schoonmaakpersoneel en er werd door hen van onze eigen drankjes gedronken uit de koelkast. Hoewel het hotrel zich hiervoor verontschuldigde, voelde het toch aan als ene inbreuk op onze privacy. In een duur hotel verwacht je dergelijke toestanden niet.

Grote kamers met goede geluidsdichtheid Ontbijt divers en lekker, hoewel wel vrij prijzig Klein eigen restaurant met goede kaart Taxistand aan de overkant van de straat Bar in de lobby met keuze aan drank

Genoten!

Alles was top!

Het was heerlijk! Wat een luxe.. het ruikt er zelfs luxe ;) Goed ontbijt, heerlijke bedden + temperatuur in de kamer zeer aangenaam (rustig slapen), afstand centrum lopend te doen (20 min lopen) en anders tramhalte San Bernardo naar centrum (2 min lopen), zwembad was ook geweldig! Aanrader :) Vanaf het vliegveld 15 min met de bus (AE) naar halte San Bernardo!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Sevilla is prachtig!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Toestand voor badhanddoeken, donkere badkamer, dure parking, vuile tassen en glazen van de dag voordien op de kamer, lelijk restaurant,

Het zwembad, grote maar donkere kamer. Ligging ok

Geweldig verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldige kamer op de 13e met een ruim terras met ligbedden. Badkamer zeer groot, met luxe rondbad en groot raam met uitzicht over Sevilla. Zalige badproducten, werkelijk alles was aanwezig. Heerlijk zwembad met ligbedden en bar. Personeel vriendelijk en erg behulpzaam. Topper.

prima.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

de koffie! vreselijk....bij dit hotel met z'n top verhouding prijs/kwaliteit 'moet' de koffie van bonen komen en niet van poeder.

meer dan 1...... : locatie: alle highlights prima aan te lopen en daarnaast ook dichtbij alle openbaar vervoer mogelijkheden; zwembad; ontbijt; kamer; bed; uitchecktijd.

Goede ligging, parkeerplaats, klein mankement met de airco...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

De achtergrondmuziek van het hotel zelf stond erg hard op de gang.

Goede ligging, parkeerplaats, klein mankement met de airco wat vrijwel direct werd opgelost en gemaakt, ontbijt.

Prima ontbijt lekkere bedden.

De hitte buiten 😀

Prima ontbijt lekkere bedden. Arco probleem gemeld, nieuwe kamer gekregen. Fijne plek leuk parkje met een prima avond barretje ernaast.

Super hotel voor een vakantie in Sevilla
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Zwembad was aan de kleinere kant, lag 's morgens en 's avonds in de schaduw. Weinig ligbedjes tegenover het aantal gasten.

De kamer was ruim en mooi, goede bedden. Ook het openbaar vervoer was om de hoek. 20min stappen naar het centrum. Pluspunt: een supermarkt tegenover het hotel.

Klasse!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Klasse en uitstraling! Perfecte ligging voor een citytrip (15 min. wandelen naar Real Alcazar en kathedraal). Een van de weinige hotels in Sevilla met een zwembad

Ruime kamers, prima hotel
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Airco deed het nooit als we terug kwamen uit de stad 's middags. Moest iemand voor langs komen. Op dag 2 wisten we hoe we dat zelf konden verhelpen (zekering resetten).

Heel grote kamers, veel ruimte. Goed ontbijt. Dichtbij tram en metro. Fijn zwembad(je) om af te koelen.

Heel erg tevreden over ons verblijf in Hotel Sevilla Center.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Om 20.00 uur werd je weggestuurd bij het zwembad. Zou lekker zijn als je daar nog iets langer kon zitten, omdat dit de lekkerste uurtjes zijn.

Heel erg tevreden over ons verblijf in Hotel Sevilla Center. Gunstig gelegen, ongeveer 15 minuutjes lopen tot het centrum. Vriendelijk personeel, goede service en zeer schoon hotel. Ruime kamers en badkamer.

Ideale locatie Sevilla

De porties in het relatief (voor Spanje) prijzige restaurant

Ontbijt was supervers en gevarieerd (8 soorten melk!) Topkamers. Zeer professioneel personeel.

Schitterend verblijf!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een kamer op het 13de verdiep, schitterend terras en zéér mooie badkamer. Het restaurant 's avonds heeft een schitterend uitzicht op Sevilla. Zeer lekker eten en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Fijn hotel met zwembad!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De prijzen van de drankjes en het eten waren wat aan de dure kant en er was in het restaurant niet veel keus en het eten was matig.

Mooi hotel, zwembad was erg fijn op de warme dagen. De kamer was ook netjes en schoon. Vriendelijk personeel. En wat erg fijn was, was dat we na het uitchecken nog wel 's middags gebruik van het zwembad konden maken, we vlogen namelijk pas 's avonds terug.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Schitterende stad. Volgende keer kamer met beter uitzicht !!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer. Uitzicht van de kamer viel tegen. Jammer want er zijn kamers met uitzicht op zwembad en de stad. Als je dit niet vraagt en weet, krijg je de slechtste kamer aangeboden. Dag van vertrek wouden we zwemmen (daarom ook hotel geboekt) maar helaas gesloten omwille van onderhoudswerken. En dit bij 40 graden.

Ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Een aangenaam hotel, heel proper, alles wat je nodig had.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Weinig informatie gekregen van de receptie. Dat kon op zich klantvriendelijker.

Een aangenaam hotel, heel proper, alles wat je nodig had. Een uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Fantastisch!

Alles was helemaal top en supervriendelijk personeel. Heerlijk bed in een uitstekende ruime juniorsuite. Zwembad en dakterras ook zeer weldadig en goede sfeer en service! Mogelijkheid van diner op dit poolterras op 3e verdieping is een aanrader! Heerlijk eten en een prachtig uitzicht over de stad met mooie sfeervolle van kleurveranderde verlichting. Een hotel om naar terug te keren! Fietsenhuur werd door hotel ook zo geregeld. Brengen fietsen evt binnen half uur. En hebben ook ophaalservice vanuit hotel geregeld hiervoor. Tophotel met fijne medewerkers! Pluspunt voor ons was ook: de rustige akoestiek in de ontbijtruimte en daarbij een verrukkelijk ontbijt!buffet met veel variatie!

Fantastisch hotel in een heerlijke stad!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Douchen in het bad, met een slechte afscheiding.

Prima locatie aan de rand van het centrum, goed ingerichte kamers, prima ontbijtbuffet en een heerlijk zwembad met dakterras.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker. De kamer en de badkamer waren comfortabel en ruim. Het personeel is zeer behulpzaam en het hotel is centraal gelegen. Je loopt in 5 tot 10 minuten naar het centrum, wijk Santa Cruz. Het hotel ligt aan een mooi park en heeft aan de zijkant een lekker terras waar je overdag en avonds heerlijk kunt zitten en/of eten.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Grote kamer, comfortabel bed met goede matras.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Bediening in de cafetaria: heb een half uur moeten wachten tot ik een menukaart kreeg.

Grote kamer, comfortabel bed met goede matras. 5min stappen vanaf de halte van de luchthavenbus

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Aanrader voor citytrip, top hotel!!!

geen opmerkingen

het hotel was top! prima onthaal heel laat s'avonds na een vlucht. de kamer was heel netjes en was top ontbijt was ook heel lekker en veel keuze vriendelijk personeel die u direct verder helpt, hotel ligt op wandelafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Prima hotel met goede ligging, prima ontbijt en prettige service
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Personeel receptie spreekt redelijk Engels maar overig personeel spreekt alleen Spaans (Restaurantmedewerkers, kamermeisjes)

Ontbijt is goed, ligging van hotel is prima, ambiance hotel is prettig, prijs-kwaliteit is goed.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Een zorgeloos verblijf,alles is aanwezig zonder problemen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Blijkbaar was het water van het zwembad koud...

Het ontbijt was goed georganiseerd,grote keuze en gezellig zitten.Het personeel is vriendelijk en efficiënt professioneel,zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Luxe hotel voor een betaalbare prijs!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Room service laten bezorgen ging moeizaam. De jacuzzi was koud. Mijn reisgenoot had een jas in onze kamer laten liggen, maar deze is tot op heden niet terug gevonden.

Zeer comfortabele kamers en goed ontbijt! Het hotel ziet er luxe uit, maar is goed betaalbaar.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

genoten!!

het restaurant el zahar viel ons tegen, matige kwaliteit. miste ook een aantrekkelijk buitenterras.

ruime, geluidsdichte kamer, lekker groot bed, prima ontbijt. service balie. kamer werd goed schoongemaakt. tramhalte in de buurt maakte centrum e.d. heel makkelijk bereikbaar.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Het hotel is goed gelegen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Alle faciliteiten zijn open in het zomerseizoen. Jammer dat het terras bij zonnig weer niet open is. Alles is aanwezig voor het ontbijt, toch heb je het na enkele dagen wel gezien

Het hotel is goed gelegen. 15 min op wandelafstand van het centrum. Alle basisvoorzieningen aanwezig. Goed voor enkele dagen.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Hotel met prima prijs-kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer was warm. Kamer aan de straatkant is tamelijk gehorig (met open raam).

Mooie kamer, prima bedden, zeer complete badkamer. Op 10-15 minuten lopen van het centrum, dus prima ligging.

ruime kamers, hartelijk onthaal
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

wij kregen een kamer net onder de feestzaal waardoor we beide nachten tot in de vroege uurtjes wakker werden gehouden door karaoke

ruime kamers, hartelijk onthaal

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Rommelig gebeuren in een overigens net hotel. Wij komen niet meer terug.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Rumoerig, zowel binnen als buiten het hotel. Hotel wordt ook gebruikt voor party's; dat klinkt door het hele gebouw vanwege de galerij-opbouw van de etages.

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Groot hotel met comfortabele, ruime kamers in rustige wijk.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het personeel bij de receptie was zakelijk, niet vriendelijk of attent.

Ruime, rustige en comfortabele kamer en badkamer. Prima bedden. De binnenstad en (ontbijt) restaurantjes zijn prima te bereiken. Het hotel heeft een luxe uitstraling.