Beoordelingen over M.A. Hotel Sevilla Congresos 4-sterren

Avenida Alcalde Luis Uruñuela, 2, Este, 41020 Sevilla, Spanje

#74 van de 156 hotels in Sevilla

Goed hotel als het niet kamer 126 betreft.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Kamer 126 was een verschrikking. Het leek erop dat die naast een technische ruimte lag. De hele nacht door geluiden, gebonk, opstartende apparaten, etc.

Uitstekende ligging t.o.v vliegveld. In principe goede kamers (behoudens 126, zie onder), goede ligging.

Prima overnachtingshotel

In de buurt is niks te doen

Praktisch hotel, dicht bij de luchthaven. Wij hadden een vroege vlucht, dus bewust hiervoor gekozen. Taxi heeft vanaf en naar de luchthaven een vaste prijs, dus voor hetzelfde geld zit je ook in het centrum.

Fijn hotel

Het in checken verliep rommelig. Steeds andere mensen en telefoon tussendoor. Daarna 1x sorry van de balie medewerkster.

Schoon, ruim, mooie kamer/ badkamer, goed bed, prima ontbijt. Bushalte voor de deur.

Goed hotel, maar te ver van het centrum. Het viel ons enorm tegent met 30 graden het zwembad niet

Wij waren midden mei en het zwembad mocht niet gebruikt worden. Met de bus naar het centrum duurde 3 kwartier.

Schoon hotel. Alles zag er keurig verzorgd uit.

Kamers ruim, luxe, en schoon.

Hotel ligt vrij ver van het centrum van Sevilla waardoor de busreis van en naar het centrum vrij lang is.

Kamers ruim, luxe, en schoon. Heerlijke bedden. Goed ontbijt. Gratis parkeren van onze huurauto in de nabije omgeving. Bushalte naar het centrum van Sevilla nagenoeg voor het hotel.

Prima hotel voor als je in het Congrescentrum of bij de luchthaven moet zijn.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Prima kamers, bedden en badkamer. Ontbijtbuffet en parkeren in de garage van het hotel (alhoewel je ook onbewaakt de auto kwijt kunt in de buurt van het hotel).

mooie Kamer, uitzicht slecht, Niet meteen duidelijk waar...

Het restaurant was wel heel erg sjiek. Geen idee of er nog andere zalen waren. Er stond wel snacks tot 24 uur, maar waar dat dan was?

mooie Kamer, uitzicht slecht, Niet meteen duidelijk waar alle faciliteiten waren. Luidruchtige op de gangen, dus geen geluiddichte kamers

Saaie uitvalsbasis met bushalte voor het prachtige Sevilla.

Smakeloze hotelinrichting (13 in het dozijn). Hotel ligt in saaie buitenwijk.

De bushalte voor de hoteldeur, met ca 20 busminuten sta je in het centrum van Sevilla, een prachtige stad. In hotel was alles wel in orde, maar smakeloze saaie inrichting (zakenhotel).

Comfortabel en proper maar iets verder van het centrum

Het ligt iets verder van het centrum, maar een taxi kost niet teveel.

Moderne en propere kamers voor een zeer redelijke rpijs (buiten de periodes van congressen)

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Beter dan verwacht! prijs kwaliteit heel goed!

Op een tweepersoonskamer mag je verwachten dat er voor elke persoon een extra deken is (was frisjes die avond). Enkel laken lag op bed en een spree. Je kan uiteraard bij de receptie terecht.

Goede ligging. Je kan je auto gemakkelijk gratis parkeren in de omgeving rond het hotel. Bus stopt voor hotel en binnen de 10-15 minuten ben je in het centrum zonder parkeer problemen. Goed comfort kamer (goede matrassen). Heel uitgebreid en lekker ontbijt. Enorm vriendelijk onthaal en antwoord op al uw vragen.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Hotel dicht bij hert vliegveld maar slecht bereikbaar!

Dit is een dertien in een dozijn hotel, waar je vooral toeristengroepsreizen en (vermoedelijk) congresgangers tegenkomt. De ontbijtzaal is typisch voor grote groepen. We hadden dit hotel gekozen om snel bij het vliegveld te kunnen zijn, maar dat kan alleen per taxi. Als je met de bus naar het vliegveld wilt kun je beter in het centrum zitten, dat is sneller dan vanuit dit hotel. Normaal zijn de taxi's waarschijnlijk niet duur, maar in de Semana Santa betaalden wij voor 7 min in de taxi 25 euro. De prijs de wij betaalden voor de kamer is echt veel te hoog voor wat je ervoor krijgt, dit is een heel gewoon hotel en ze vragen gewoon teveel. De omgeving van het hotel is saai, het is een moderne wijk met vooral het grote Palacio de Congressas maar er is verder vrijwel niets te doen. We hebben er spijt van dat we hier zijn gaan zitten, je kunt echt beter iets in de stad zoeken.

Modern hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel dat goed engels spreekt. Schone kamers, goede bedden, rustige kamers, ruime badkamers. Uitstekend ontbijt qua keuze van gerechten, wel een erg fantasieloze, saaie ontbijtzaal. Taxi's stoppen voor de deur, hotel is redelijk goed bereikbaar met het openbaar vervoer, de C4 circular trein stopt op ongeveer 1 km van het hotel.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Spijtig

Sommige personeelsleden ronduit onaardig; ontbijt op zondag was matig; niet vers! Mieren en een lange haar op onze tafel

De ligging van het hotel en de kamer. Wifi was prima Cafetaria goed

Vriendelijkheid en gastvrijheid van hey personeel.

We hadden eem kingsize bed gewild maar er waren niet genoeg. We kregen 2 aparte bedden. Echter de bedden zaten op wielen waardoor het bed niey syabiel ligt en steeds beweegt en verschuift.

Vriendelijkheid en gastvrijheid van hey personeel. Hotel is mopi schoon en het parkeren is super.

prima verblijf goede bedden en lekker rustig

zou zo gauw niets weten,hotel prima

wij hebben deze keer niet ontbeten in het hotel,omdat wij het leuk vinden om bij een spaans tentje te ontbijten,maar bij ons vorige bezoek hebben wij wel in het hotel ontbeten,was prima. het hotel ligt in een rustige buurt maar het centrum is prima te bereiken met de bus die voor de deur stopt,het is wel prettig na alle hectiek in het centrum. verder is Sevilla onze favoriete stad,gezellig ,zeer veilig en bruist van de energie

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Prima hotel voor een overnachting op doorreis.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Ondanks dat het overdag nog 23 graden is heeft het hotel de airconditioning al op winterstand (=verwarmen) . Temperatuur op de Kamer was 27 graden! Via de receptie de verwarming "uit" laten zetten maar helaas veranderde dat weinig aan de kamertemperatuur. Hotel ligt aan een drukke doorgaande weg dus met de deur open slapen was geen optie.

kamer was ruim, ligging tov airport is prima. eenvoudige restaurantjes in de buurt. parking 12Euro per dag.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

fijn

Het ontbijt was erg slecht. Geen goede smaak, slechte koffie, smakeloos ontbijt. Voor die prijs vond ik het erg slecht.

kamer waren netjes, alleen was er te weinig bedden goed (dekens). Bleek achteraf te vragen zijn bij de receptie. Veelal ligt er extra beddengoed in de kast in de kamer.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Rustgevend en relaxed

De prijs kwaliteit verhouding was fantastisch 54€ voor 1 nacht betaald , maar dat is waarschijnlijk omdat het toch zo’n 20 min rijden is naar het stadscentrum met alle bezienswaardigheden. Toch zou ik bij volgende bezoek aan Sevilla eventueel weer boeken bij dit hotel !

Heerlijk groot en breed 2-persoonsbed met goede matraskwaliteit en mooie schone badkamer. Gratis kluisje

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Redelijk hotel doch mist kwaliteitsopvolging

we hadden dit hotel geboekt met o.m. zwembad als criteria op booking.com; blijkt dat dit na 15/10 niet meer in gebruik was; bij 32C° was dit een tegenvaller; we kregen ook geen zonneligbedden; bedden op slaapkamer kraken, staan op wieltjes die niet blokkeerbaar zijn (schuiven dus); een simpel leeslampje aan het bed vervangen bleek op een zaterdag niet mogelijk; oplossing was te verhuizen naar een andere kamer ipv gewoon een lampje van een andere kamer te verwisselen (?!)

Moderne kamers

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Heerlijk hotel met goede service.

Wat ver uit het centrum voor een dag trip en alleen te bereiken via drukke wegen.

Heel net hotel. Junior suite is prachtig met een heerlijke badkamer. Veel ruimte en van alle gemakken voorzien. Hygiene goed. Ontbijt goed uitgebreid. Personeel vriendelijk en meedenkend. Parkeren ideaal.

Luchthaven en/of congreshotel

Het bed stond op wieltjes en rolde dus door de kamer zodra je je omdraaide.

Goed hotel om vroeg het vliegtuig te nemen, met prima reisafstand naar de stad voor restaurantjes.

Heerlijk vertoeven in gastvrij luxe hotel

Het laminaat in de kamer ligt los en was krom getrokken op sommige plekken, kan je je voeten aan open halen als je niet uitkijkt.

Engels sprekende en 24-uurs receptie. Dat het zwembad al open was terwijl op de website stond dat hij pas in juni open ging. Goede geluidsisolatie in de kamer.

Ruime, mooie kamers, en een luxe mooie badkamer.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Hotel ligt weliswaar dicht bij het vliegveld maar om met de bus in het centrum van Sevilla te komen ben je best wel een tijdje onderweg.

Ruime, mooie kamers, en een luxe mooie badkamer.

Mooi modern hotel in buitenwijk van Sevilla

Het restaurant Alhambra ziet er prachtig uit, de bediening is uitstekend maar het eten is niet bijzonder en voor wat je krijgt behoorlijk aan de prijs. Je kunt ook een hapje eten in de bar van het hotel, maar als je goedkoop wilt moet je ook dat niet doen. In Sevilla zelf kun je veel beter eten, soms voor een fractie van de prijzen in het hotel.

Prima kamer met fijne bedden. Heel prettig dat er airco is! Het hotel is erg ruim opgezet met een mooie strakke aankleding. Met de bus, lijn 27 kun je prima in het centrum komen. Wij hadden wat moeite om terug te komen met dezelfde lijn maar dat kwam omdat er diverse haltes in verband met de Semana Santa buiten gebruik waren. Ook een taxirit vanuit het centrum is heel betaalbaar. Ca. €15-17.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Kraaknet.

Ligging, buiten centrum. Bewust voor gekozen omwille prijzen hotels in centrum exuberant hoog tijdens semana santa. Geen shuttle naar centrum. Eén buslijn, met verkeer snel 45' nodig. Taxi is alternatief,kost circa 12€'

Kraaknet. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Uitgebreide keuze bij ontbijt. Kamers goed met nodige confort.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Je wagen kan je in de ondergrondse parking van het hotel...

Je wagen kan je in de ondergrondse parking van het hotel parkeren (mits betaling) of in de straat achter het hotel. Je hebt een bus, die om de tien minuten 100 m van het hotel stopt en die je vlot (30 min.) naar het centrum brengt. (slechts 1,40 euro per rit). Het hotel bezit tevens een openluchtzwembad maar in de maand april is dit nog gesloten

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

was voor ons een doorgangshotel na een late vlucht.

- zeer ongezellig hotel - Airco op kamer werkte niet tijdens dit seizoen. Heel warm.

was voor ons een doorgangshotel na een late vlucht. Niet al te ver van luchthaven maar toch nog pittige prijs van taxi van 25 euro. Alternatieven lijken mij er niet te zijn of is toch niet duidelijk. Lekker ontbijt, dat wel. Personeel vriendelijk en aanwezig

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

De eerste keer toen wij in het hotel kwamen en dat was een...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

De eerste keer toen wij in het hotel kwamen en dat was een paar jaar geleden dachten wij dit is het , auto in de garage en bus halte voor de deur! We zijn er al een paar keer geweest en de volgende keer gaan we naar Hotel M.A Congressos.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Mooie kamer met een goed bed.

Bus naar de stad doet er vrij lang over. Kamer was erg warm, niet goed te regelen.

Mooie kamer met een goed bed. Heerlijke badkamer en rustig gelegen. Met de bus naar de stad,.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Zeer comfortabel hotel, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

Hotel is erg strak ingericht. Mis sfeer.

Uitgebreid ontbijt. Zeer comfortabel hotel, schoon en efficient. Goed restaurant tegen redelijke prijzen. Uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Mooi, goed verzorgd hotel

Niets. Was een goed hotel alleen vond ik het net iets te ver van het vliegveld en ook net te ver van het mooie oude Sevilla. Het lag er precies tussen in.

Mooie kamer, goed restaurant, goede service, lekker zwembad.

Prima om 's morgens vroeg naar het vliegveld te gaan. Alleen gedineerd en geslapen.

Vanwege de tijd konden we niet ontbijten. We hebben hier wel heerlijk gedineerd. En binnen 10 minuten op het vliegveld. Was prima.

Prima !

Bed was wat aan de harde kant voor ons .. (traagschuim thuis gewend)

Zwembad !

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

wij hebben er een prima tijd gehad.

Prima locatie en aardige mensen. Ruime garage.

redelijk

Ontbijt zwaar onder de maat ,veel touringcar volk

Afstand naar beurs

Perfect

De dunne muren. Gehorig

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Uitermate prettig

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Heel goed maar mooie dingen ver weg

Restaurant La Alhanbra

Eigenlijk alles minder was afstand naar Centrum

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Redelijk tot goed

Ongezellige ontbijtzaal.

Ontbijt matig. Kamer goed. Parkeren ok

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Redelijk

Taxi naar luchthaven 25 euro=duur.veel trafic.burengeluid.

Vriendelijk

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Te duur.

Geen 4 sterren.diner niet ok.zeer eenvoudig.ontbijt niet ok.druk verkeer.lawaai van de geburen.prijs te duur.

Vriendelijk personneel.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Prijs kwaliteit ideaal hotel ,wel ver van centrum.

Prijs kwaliteit ideaal hotel ,wel ver van centrum. Zeer grote kamer voor 61€ per nacht.

heel prima mooie kamer!

sap bij ontbijt was niet vers, ontbijtzaal mag iets gezelliger

Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Gezellig en goed gelegen

Goede ligging - centrum te bereiken met bus - lekker weer !

Ontbijt en kamer was prima in orde

n.v.t.

Ontbijt en kamer was prima in orde

Ontbijt is erg goed. Behulpzaam en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima uitval basis om Sevilla te ontdekken.

Prima hotel en voorzieningen, maar niet gezellig.

Lekker bed, met airco. Prima voorzieningen. Met bus naar centrum voor de deur. (Circa 35 minuten)

Prima accomodatie

De omgeving is troosteloos

Licht en modern goed onderhouden hotel. Gunstige ligging tov het vliegveld Goede busverbinding met Sevilla

goed en verzorgd

wat een aardige geste om de twee handdoeken gevouwen te zien op bed, als twee (verliefde) zwanen!

Nette accomedatie voor een scherpe prijs

Geen opmerkingen

We verbleven hier slechts een nacht omdat we laat in de avond aankwamen. Prima hotel, netjes, schoon, keurige kamer en badkamer.

Ik ben zeker tevreden over mijn verblijf in dit hotel

Eigenlijk viel alles mee

De zwembad

Niet slecht kon beter

A/C maakt veel lawaai, kamer ruik naar sigaretten

Personeel en zwembad

Prima hotel om Sevilla te ontdekken.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Koffie en thee faciliteiten op de kamer zou fijn zijn geweest

Personeel, kamers, restaurant erg goed

Ontvangst - vriendelijkheid
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Uitgezonderd receptie is personeel enkeltalig Spaans

Ontvangst - vriendelijkheid

Superdeal

Bereikbaarheid

ruime, luxe kamer

dure ondergrondse parking

ruime, luxe kamer mooi zwembad gunstige ligging bij luchthaven

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Vriendelijke staf, mooi zwembad, zeer mooie kamer en...

Slecht werkende airco, afstand centrum

Vriendelijke staf, mooi zwembad, zeer mooie kamer en badkamer. Aanrader!

Dat de 2 kamers naast elkaar lagen met een tussendeur

Dat de 2 kamers naast elkaar lagen met een tussendeur

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

goede overnachting nabij vliegveld en makkelijk bereikbaar

zakelijk hotel maar prima voor overnachting of voor bezoek aan de stad. goede uitvalsbasis. prima ontbijt en parkeren in de garage.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Locatie ligt wat uit het centrum.

Locatie ligt wat uit het centrum. Gelukkig is er openbaar vervoer op loopafstand van het hotel, dat je naar het centrum brengt!

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Mooi hotel, goed ontbijtbuffet.

Mooi hotel, goed ontbijtbuffet. Bus naar het centrum stopt voor de deur. Er zijn in de omgeving genoeg leuke en betaalbare restaurants.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Buffet restaurant was OK.

Airconditioning van de kamer slecht. Te koud of te warm, niet goed te regelen.

Buffet restaurant was OK. Genoeg keuze - behoorlijke kwaliteit

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

prima hotel,zeker als je op doorreis bent zoals wij waren moesten de volgende dag vliegen en het hot

niks.

alles aan dit hotel is zo als het moet zijn,kamer perfekt,mooie badkamer,ontbijt geweldig. Privegarage tegen betaling,dus auto veilig onderdak.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Hygiene en top hotel

Bed was wat aan de harde kant ( wel groot overigens! )

Hygiene en top hotel

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Prima hotel maar niet het eten

Eten was vreselijk!!

Nette kamers prima douche dichtbij vliegveld

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

prijs.prima

guncstig gelegen en gemakkelijk bereikaar.

Typisch zakenhotel, niets op aan te merken maar afstandelijk.

Typisch zakenhotel, niets op aan te merken maar afstandelijk.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Te duur voor wat het is.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Te duur voor wat het is...

rustige ligging maar toch niet ver van de stad,lekker...

rustige ligging maar toch niet ver van de stad,lekker ontbijt,kort bij de luchthaven.

De hygiene en het personeel!

De hygiene en het personeel! Ook het restaurant is super!

• Beoordeeld op: 22 april 2017

prima locatie, aan te bevelen

prima hotel, goede bedden, dichtbij luchthaven

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

goed hotel voor een overnachting vlak bij het vliegveld

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Bed en hygiëne
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

De fruitsappen waren niet vers. En de kamer wat gehorig.

Bed en hygiëne

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

voor herhaling vatbaar

personeel

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

voor herhaling vatbaar

eigenlijk viel alles mee ... op de eerste kamer die we kregen was veel lawaai (airco) maar meteen kregen we een andere kamer.

personeel is erg aardig

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

super hotel voor 1 of 2 nachten !

alles