Beoordelingen over Sheraton Fuerteventura Golf & Spa Resort 5-sterren

Avenida de las Marismas 1.Urbanización Fuerteventura Golf Resort, 35610 Caleta De Fuste, Spanje

#14 van de 77 hotels in Caleta De Fuste

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Vriendelijk personeel in een voor de rest tegenvallend hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Donker, kil, winderig hotel. Avondeten: veel keuze maar niet geweldig van smaak. Bijbetalen voor spa. Grootste minpunt: massa’s vervelende vliegen!

De kamer. Het ontbijt.

Lekker tot rust gekomen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Alleen bij aankomst 1 flesje water van 0,5 ltr op de kamer. Aangezien er geen drinkwater uit de kraan komt moeten dit dagelijks zeker 2 nieuwe flesjes zijn. Daarbij was het water aan de bar schreeuwend duur. Klein flesje 3 euro. Spa was rumoerig, meer een veredeld zwembad.

Goed ontbijt. Mooi uitzicht. Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamerz

aanbeveler
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Het restaurant was ook iets minder door ZEER trage bediening

Klein min punt was dat de dranken , zelfs het water diende extra betaald te worden op het eten. .

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Luxe resort aan het strand
    • Premium Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De ontvangst bij de receptie was ver ondermaats. Medewerker kwam gehaast over. Wilde zonder vragen kopieën maken van onze paspoorten. Ik vroeg dit niet te doen vanwege mogelijke identiteitsdraude en alleen onze paspoortnummer en naam te noteren. Hij reageerde getergd en zij dat dit Spanje was en geen Nederland. En als we geen kopieën wilde laten maken dan ook niet inchecken. Ik trachtte hem te wijzen op de Europese regelgeving t.a.v. kopieën maken van paspoorten. Hij was daar ongevoelig voor. Reden deze manier van inchecken vergde veel tijd (10 min.)De floormanager kreeg lucht van ons meningsverschil en ging zich er mee bemoeien. We kregen een formulier welke we moesten invullen met onze gegevens. Medewerker bleef getergd en we spraken hem aan over zijn gedrag. Zeer onprofessioneel gedrag. Bedienend personeel bij de zwembadbar spraken matig Engels en begreep niet dat ik 2 x koffie bestelde met een likeurtje. We wilden nog wat eten aldaar we kregen wel een meneu kaart ernaar diverse keren onze vinger opsteken met reactie van een bediende werden we niet geholpen. We dachten te zijn aangekomen in een 5 sterren locatie en een wat vriendelijker ontvangst. Een andere lobby mederwerker (Emmanuel)was uitermate Vriendelijk en behulpzaam, dikke pluim.

Zeer groot en luxe resort met ruime kamers en uitstekende en luxe badkamer annex toilet. Grote tuin en zwembad met heerlijke ligbedden en hemelbedden. Ontbijt was groots en heerlijk en voor ieder wat wils van koude en warme gerechten voorzien. Veel vers fruit. Bedienend personeel in de ontbijt zaal vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Vliegtuigspotten vanuit het zwembad
    • Premium Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Aan de boulevard was het een uitgestorven badplaatsje, een paar straten daarachter was wel sprake van een gezellige drukte. Toch is aan het stadje weinig te beleven. Het hotel ligt pal onder de aanvliegroute dus zeer regelmatig lawaai, dat verstoort voor ons een beetje het vakantiegevoel.

Mooi hotel en ruime kamer (242) met een luxe badkamer in drie delen en een goede zitbank. Van de drie buitenbaden zijn er twee verwarmd zodat je bij minder goed weer toch wel kunt zwemmen. Binnen 10 minuten ben je op de luchthaven, dus vooral geschikt voor de laatste nacht. Voldoende restaurantjes in het stadje. Hotelontbijt was prima!

• Beoordeeld op: 21 september 2018

• Premium Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (2 Volwassenen + 1 Kind)

Erg kindvriendelijk hotel met erg lekker ontbijt.

heerlijk

heerlijk

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima golfhotel
    • Premium Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De 5 sterren; wij vinden 4 sterren genoeg voor dit hotel.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Binnenzwembad tegen betaling te gebruiken

Heerlijk ontbijt, grote kamers,prachtig aan het strand, zalige bedden en prima gym

Goed, maar ga er niet nog een keer heen.
    • Premium Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Te massaal en veel te veel kleine kinderen.sfeer viel tegen

De mooie en ruime kamer en het balkon

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Perfect
    • Premium Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Alles was uitstekend, ontbijt + goede zorg.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Ontbijt was geweldig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ontbijt was geweldig Locatie perfect, mooie kamers met grote balkons,

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

ontbijt en diner waren uitstekend;

het weer, maar ja....

ontbijt en diner waren uitstekend; ruime buffetten, veel fruit; ruime en mooie kamer met uitstekende bedden mooie badkamer klein strandje voor hotel verwarmde zwembaden aan wandeldijk naar stadje (is wel niet veel te beleven)

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Super ontbijtbuffet!

Totaal gebrekkige wifi-verbinding! De dag vandaag voor dergelijk hotel onaanvaardbaar.

Super ontbijtbuffet!! Mogelijkheid tot buiten eten. Ruime kamer en badkamer. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 22 april 2015

Alles is perfect in orde, zeer mooi hotel vlak naast de dijk...

De gratis WiFi was zo goed als onbestaande en zelfs met een (niet overdreven) fee van 30€/week was het surfcomfort niet optimaal. De toiletten in de gemeenschappelijke hallen en aan het zwembad konden al wel eens een extra poestbeurt of geurverstuivertje gebruiken in de loop van de dag.

Alles is perfect in orde, zeer mooi hotel vlak naast de dijk en een strandje voor de deur voor wie wil. Warme ontvangst, elke dag lekker en afwisselend eten in buffetvorm (landenthema's zorgen voor de afwisseling) Een goeie Spaanse wijnselectie en een Gin Tonic assortimentje in de bar. De kinderanimatie werd zeer gesmaakt door onze 7 & 9 jarige wat onze vakantie ook een pak relaxer maakte.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Kamer en faciliteiten

Gratis WiFi werkt niet. Sommige personeelsleden spreken alleen Spaans. Bartender meer aandacht voor eigen vrienden dan voor gasten

Kamer en faciliteiten

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

Lunchen bij het (verwarmde) zwembad

Wifi-snelheid en wifi op hotelkamers (ontbrak)

Lunchen bij het (verwarmde) zwembad

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Fantastisch verblijf voor ons gezin met kids van 13 en 15...

Fantastisch verblijf voor ons gezin met kids van 13 en 15 jaar

• Beoordeeld op: 20 januari 2016

Zeer schoon, goed ontbijtbuffet, leuke additionele...

Vrij duur, maar wel waard

Zeer schoon, goed ontbijtbuffet, leuke additionele restaurantjes, gemakkelijke ligging, dichtbij supermarkt

• Beoordeeld op: 6 september 2015

De vliegtuigen boven het hotel.

De vliegtuigen boven het hotel. Hotel lag op de landingsroute van het nabije vliegveld.

• Beoordeeld op: 12 januari 2015

het personeel is uitzonderlijk vriendelijk.

bijna niets: minigolf, wifi

het personeel is uitzonderlijk vriendelijk. dat maakt de vakantie af. prachtige mooie kamers en zeer lekker eten.