Beoordelingen over B&B Hotel Girona 2 2-sterren

Miquel Martí I Pol, 11 Sector Nord-Oest, 17190 Salt, Spanje

#3 van de 4 hotels in Salt

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Nette ontvangst, dicht bij vliegveld en winkelcentrum

Keurige dane bij de receptie. Wel lang moeten wachten door problemen met boeking andere gast.niet duidelijk dat er 2 hotels zijn met dezelfde naam.

Nette ontvangst, dicht bij vliegveld en winkelcentrum

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Kan dit hotel zonder meer aanbevelen.

Er was niets dat me tegenviel

Prima kamer, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Het hotel ligt een kilometer of 4 buiten het centrum, maar honderd meter van het hotel is een bushalte. Dan ben je in een minuut of 20 in het centrum. Voordeel van de locatie is dat je je auto makkelijk kunt parkeren. Ook handig is dat er vlak bij het hotel een groot winkelcentrum is, waar je ook nog behoorlijk kunt eten.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Niets..

De bedden zijn goed. De kamer was proper. Wij hadden een vraag gesteld en daar is positief gevolg aan gegeven. Prijs kwaliteit zijn in evenwicht. Het ontbijt was ook in orde. Vriendelijke personeel.

Zeer goed voor doorreis en kwaliteit en prijs is naar verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Eigenlijk weinig maar als ik dan toch een minpunt moet opnoemen dan is dat er weinig parkeerplaatsen zijn.

Centrale ligging, koffie/thee gratis, frisdrank/snak automaat.

Vlakbij vliegveld Girona

De koffie automaat was constant leeg, verplicht thee drinken dus

Voor €6 een prima ontbijt, dat je vanaf 6 uur kunt nuttigen. Gelukkig was de koffie automaat ook weer gevuld.

Aangename plaats, gemakkelijk bereikbaar en goed verzorgde kamers met vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

De prijs. Mag iets goedkoper. Zie prijs Ibes budget.

Perfecte ligging voor doorreis zuiden van Spanje. Was reeds onze tweede keer en zeker niet de laatste.

EEN COMPLETE RAMP

Het personeel was niet behulpzaam. We hadden een tweepersoonskamer met aparte bedden geboekt en kregen een driepersoonskamer. Na veel moeite kreeg ik de geboekte kamer, waarbij de receptioniste een gezicht trok alsof ik niet moest zeuren, want het was onzin. Het tweede debacle kwam de volgende ochtend. Om 06.00 uur op en bagage voor het ontbijt laden. Bij de auto gekomen bleken we een lekke band te hebben. De dienstdoende receptionist gaf te kennen dat hij geen garages wist en ik moest zelf maar kijken. Mijn pechhulpdienst van Toyota gebeld en om 08.30 werd ik naar een garage gebracht op 50 meter afstand van het hotel. Daar werd uit de lekke band een schroef gehaald en bij controle van de andere banden bleek in de andere achterband eveneens een schroef te zitten. Binnen een half uur konden we weg, maar eerst verhaal halen bij het hotel. Niet te geloven: er werd mij gezegd dat iedereen wel kon zeggen dat het op de parkeerplaats was gebeurd. Omdat de sleepdienst die ochtend erop had gewezen, dat er nogal wat spijkers en schroeven op het terrein lagen, heb ik dat gemeld. Dat werd van de hand gewezen, want men veegde iedere ochtend. Vergoeding van mijn kosten was niet ter sprake want ik kon overal wel een lekke band krijgen. Na behoorlijke druk gaf de inmiddels vers aangetreden receptioniste aan dat zij het zou voorleggen aan de directie en noteerde mijn mailadres. De mededeling was dat ik maandag wel bericht zou ontvangen. NIET DUS.

Kamer en het bed was goed en het ontbijt en de koffie niet slecht

minimaal ontbijt,prijs aan de hoge kant €83 2pk.

De prijs 83 euro pn

minimaal ontbijt,prijs aan de hoge kant €83 2pk.Booking.com, buit het uit ivm met Juan Day.Verschillende malen geweest ook bij B&B aan de overkant. De prijzen liggen normaal om en nabij €52. En dan mag je wel wat anders verwachten voor Die prijs.

Top Hotel

Uitstekende kamer. Vooral de bedden waren super. Heb je niet zo vaak in een hotel. Ideaal gelegen voor een overnachting op weg naar Spanje. In de omgeving veel horeca in de winkelgalerij (overdekt)

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Comfortabel budgethotel met goede prijs/kwaliteit verhouding van

De badkamer had een bad. Douchen in een bad vinden we niet zo comfortabel. Bovendien bleek de ophanging van de douchekop defect.

Comfortabele bedden. Voor een budgethotel redelijk ruime kamer. Gratis parkeren. Gratis koffie en thee. Hotel ligt naast een winkelcentrum, waar je ook diverse betaalbare eetgelegenheden vindt.

Één overnachting op weg naar onze vakantie en één overnachting opweg naar huis

Ontbijt en 2 stoelen op de kamer inplaats van 1stoel.

De locatie, de prijs prima bed het ontbijt is niet om over naar huis te schrijven maar voldoende zeer vriendelijk personeel.

Voor 1 nacht goed. Niet langer.

Omgeving hotel was rommelig. Bouwputten. Oook de ‘eetzaal’ was zeer primitief.

Prima ontbijt, kamer niet groot. Overvliegende vliegtuigen maar gelukkig niet snachts en pas weer om 7.30 uur

de 24uurs service van het hotel!

de 24uurs service van het hotel! We zijn midden in. De nacht vertrokken naar de luchthaven, receptie belde een taxi voor ons, deze was er binnen 5 min

1 nacht want we waren op doorreis.

Prijs. Die was extra hoog vanwege Paasweekend. Dan rekent elk hotel in Spanje meer voor een kamer.

De kamer. Schoon, ruim, modern, goede wifi, goed tv aanbod. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Schone kamers .

Ontbijt was gevarieerd maar minder kwaliteit producten. Onpersoonlijk, maar dit is inherent aan dit soort hotels. Geen toiletartikelen, alleen vloeibare zeep bij de wastafel.

Schone kamers . Mijns inziens alleen geschikt voor doorreis. Goede locatie om gerona te bezoeken.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Een uitstekend hotel voor een zeer schappelijke prijs

Het personeel, met name Arnau die nog voor 2 heerlijke Paella's heeft gezorgd en een flesje wijn regelde. De andere mensen waren ook erg vriendelijk.

Heerlijk voortaan b&b hotels top

0 Heerlijkheerlijk

Goed berijdbaar voor de rolstoel en een fantastisch winkelcentrum en eten naast de deur. Twee tellen en weer op de snelweg oke 0

Prima bevallen.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Kamers zijn vrij gehorig.

Kamer was simpel ingericht met goede bedden. Prima badkamer. Hotel bied ontbijtservice. Genoeg keuze van cererals, broodjes, croissants cake en andere zoetigheden. prima koffie 24 uur gratis beschikbaar. Schone kamers met dagelijks schoonmaakservice en handdoeken. Airconditioning lekte, na melding binnen 15 minuten een monteur op de kamer en gemaakt. Prima hotel voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Fijne accommodatie voor een doorreis

Fijn bed, ruime kamer, goed en uitgebreid ontbijt. Diverse winkels en restaurants op loopafstand. Bij sommige restaurants krijg je korting als je vermeld dat je bij B&B Hotels verblijft. Receptiemedewerkers spraken goed Engels.

Veelste duur voor wat we kregen voor een nachtje
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Personeel was niet vriendelijk we hadden paar vragen duurde voor hun te lang en wouden niet luisteren en volgende klanten gaan helpen, privacy op de kamer, stof op de kamer, ontbijt was matig,klein

Het bed

Prima budget hotel.

Voor dat geld eigenlijk bijna niets.

Voor de prijs van 6 euro prima en uitgebreid ontbijt. Heerlijk bad op de kamer. Goeie wifi op de kamer. En met huurauto vanaf vliegveld in 10 minuten bij hotel. Groot winkelcentrum (open tot 22:00 uur) vlakbij waar je ook kunt eten.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima voor 1 nacht om de stad te bekijken.

Het hotel was schoon en netjes Met goede parkeermogelijkheid. Het hotel ligt dicht bij luchthaven ;15 minuten rijden met de auto. En 15 minuten rijden van centrum van Gerona. Gratig koffie en thee in de lobby.

Niets negatiefs te vertellen.

Vriendelijk personeel, gratis koffie en thee. Redelijk ontbijt. Voor ons goede ligging. Het is er proper . De bedden zijn zeer goed. Wij komen daar al een paar jaar op onze doorreis naar Spanje. Prijs kwaliteit is in verhouding.

Gewoon alles in orde

Waren op doorreis prima kamer, ontbijt voldoende, goede lokatie bij een mooi winkelcentrum waar verschillende restaurants zijn, het is er schoon en vriendelijk personeel. Wat het meest beviel is de lokatie.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Wij zijn op doorreis en in deze B&B hebben we al een...

Wij zijn op doorreis en in deze B&B hebben we al een paar keer geboekt voor 1 overnachting en komen zeker terug. Heel goed gelegen en gemakkelijk te vinden.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Simpel voor 1 nacht

Kamers erg klein. Wij hadden 2 kamers aan de grote weg. De zon scheen daar de hele dag op, dus erg warm bij aankomst. Kamers roken muf. Tip ...vraag om een kamer aan de achterzijde parkeerplaatsen. Tip voor het hotel... gebruik een aangename schoonmaakmiddel met een frissen geur....

Het ligging van het hotel is ideaal niet ver van de snelweg. Winkelcentrum aan de overkant van het hotel.

Zullen zeker terugkomen.

Geen bewaking, klein parkeerterrein.

De kamer heeft een basis uitrusting. Een schoon ruim 2 persoonsbed. Onze kamer had airco. De faciliteiten van het hotel zijn goed. Strijkservice, haardroger te leen, WiFi etc. En het ontbijt is goed en best uitgebreid. En dat voor 2 sterren. Voor de liefhebber is er op loopafstand een groot winkelcentrum (Salt) met restaurants.

Een prima hotel voor doorreis. Er ligt wel een zwembad naast het hotel en winkelcentrum is ook op lo

Veel later kunnen dineren. Heel vroeg op de avond zijn dingen al gauw op en kun je weinig bestellen.

Het was daar lekker schoon en personeel was vriendelijk

Goede doorreis locatie.

Vriendelijke en behulpzame staf. Schone kamer, goede douche, leuke eetgelegenheden in de Mall aan de overkant. Goed ontbijt. Eigen parkeer terrein.

Tegenvallend wegens lawaai

We hebben niet kunnen slapen tot 3u30 omdat er een concert was naast het hotel. Ik heb dus veel spijt dat ik dit hotel voor die nacht heb geboekt gezien het de bedoeling was om na een autorit van 1350 km een afdoende nachtrust te hebben.

Professionele ontvangst

Super!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Het ontbijt was uitgebreid en ze vulden steeds aan. Lekkere koffie. Hadden op de parking pech met de wagen maar het personeel heeft ons met de glimlach geholpen.

Niet klant gericht
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

In booking.com gezocht op 3 volwassenen. Bij aankomst is min verteld dat ik €32 moest bijbetalen omdat mijn dochter geen kind meer is. Ik heb proberen te vertellen dat ik heb gezocht op 3 volwassenen. Het antwoord was dat ik dat bij booking.com moet claimen.

Prima overnachtingsmogelijkheden hotel.

Prima kamers, matrassen waren goed, ook de badkamer. Het was ook goed schoon. Je kunt de hele dag gratis koffie halen. Parkeren op een apart terrein.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Prima basic hotel voor doorreis of bezoek aan Girona.

Let op: de naam "B&B Hotel Girona 2" staat nergens op de gevel (wel Sidorme!) en kan verwarrend zijn met het B&B hotel op de andere hoek van de straat.

Prima basic hotel met schone kamers, eigen parkeer voorziening, vriendelijk personeel en zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Goede ligging dicht bij de snelweg om te eten goede mogelijk...

Verwarming is niet toereikend bij koude weersomstandigheden ,airco verwarming maar die maakt te veel herrie om bij te slapen.

Goede ligging dicht bij de snelweg om te eten goede mogelijk heden .

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Perfect doorreishotel, maar ook voor een bezoek aan Girona.

Een koelkastje op de kamer zou helemaal super zijn.

Perfecte locatie op doorreis. Vriendelijk personeel. Heel goed ontbijt. Groot winkelcentrum en veel eetgelegenheden op 100 meter afstand.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar

als men de gps volgt komt men in een verpauperde buurt terecht meerdere mensen hadden dat voor dus een betere adres opgeven zou veel helpen

meer dan zijn prijs waard

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

net hotel, vriendelijk personeel , prijs kwaliteit is oke.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

airco alleen beschikbaar tijdens zomerseizoen, maar bij 25c in okt ook airco nodig het was te warm in de kamer. Badkamer/toilet heeft glazendeur met kieren niet echt privacy gericht.

net hotel, vriendelijk personeel , prijs kwaliteit is oke. Als je overnachting zoekt ivm vliegtuig op tijd te halen zonder veel te rijden dan prima hotel.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Prima overnachtinsplaats.

Kort bij de autoweg. Prima grand buffet om de hoek. Makkelijk parkeren.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Was prima als tussenstop

Prima ontbijt prima kamer

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Superfijn

Alles . Ligt heerlijk bij winkelcentrum. En on de hoek.bij een Grand Buffet. Geweldig

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

uitstekend

Inchecken snel, ontbijt zeer goed zeker voor de prijs, bedden goed. Extra stoel zou prettig zijn

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

De kamer was aan de straatkant gelegen dus wel heel...

De kamer was aan de straatkant gelegen dus wel heel luidruchtig.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Geweldig goed.wij

Er viel ons niks tegen. Alles was perfect.

Het was super schoon, Een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Hotelbis hard achteruit gegaan

Hotelbis hard achteruit gegaan

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Uitstekend overnachtingshotel bij doorreis

Dicht bij snelweg, mooi winkelcentrum en prima restaurants.

Prima hotel voor overnachting naar Spanje

Geluid van airco erg hard

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Uitstekende kamer voor een uitstekende prijs

Alles was perfect

Goed.

Blijf wel onderhoud plegen.kraan,wasbak gaat stroef.

Dicht bij de peage . Maar geen last van herrie.

Goed voor op doortocht naar bestemming

Matrassen hadden hun beste tijd gehad! Geen airco op de kamer

Gemakkelijk bereikbaar. Winkelcomplex vlak bij.

Op doorreis een heelgoede B&B

De lokatie, prima bedden ruime sanitaire voorzieningen

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Net, modern en schoon hotel met uitstekende airco en ruime...

Net, modern en schoon hotel met uitstekende airco en ruime badkamer. Zeer geschikt voor overnachting in buurt van het vliegveld van Girona.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Locatie perfect, 24 uur receptie beschikbaar, prive...

Locatie perfect, 24 uur receptie beschikbaar, prive parkeerplaats, kamer erg schoon.

Alles was super

Alles was super

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

goed wel aan te raden voor mensen op reis.

Legging van het hotel / aardig personeel en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goed en heel dicht tegen de stad Girona

Eigenlijk geen negatieve opmerking te maken

Lekker ontbijt en hele mooie kamers met airco Vriendelijk en behulpzaam personeel

Geen balkon

Geen balkon

goed doorreishotel
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

lekker ontbijt. met de bus ben je zo in girona goed doorreishotel

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Alles was zoals verwacht.

Netheid en het comfortabele bed

Geen

Gratis parkeerplaats.

Slechte koffie bij ontbijt. Onvriendelijk personeel. Te klein 2 persoonsbed. Wastafel verstopt.

Gratis parkeerplaats.

prima voor overnachting

geen opmerkingen

prima en lekker ontbijt net vers ruiten broodjes

Nooit meer doen

Ander personeel

Slecht service

• Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

ideaal voor een nacht op doorreis

Goede service
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Vriendelijk personeel, heel goed geholpen Goed ontbijt

Accommodatie was erg goed, wij verbleven er voor 1 nacht ivm...

Accommodatie was erg goed, wij verbleven er voor 1 nacht ivm doorreis.

Kamer was ruim voor 1 nacht

Geur in de kamer Afvoer verstopt Airco maakt veel lawaai

Kamer was ruim voor 1 nacht Mooi gerenoveerde badkamer Ontbijt was beperkt maar voldoende

Heerlijk overnachten in Verona bij B&B

Rustig, schoon en goed parkeren.

Prima hotel voor kort verblijf

Ligt naast een groot winkelcentrum en in de buurt Girona airport. Een extra plus voor het personeel die vriendelijk en hulpvaardig zijn.

Perfect voor vroege vlucht vanuit Gerona

Propere kamer, goede airco, gratis koffie, zeer vriendelijk personeel

Was kort. Maar prima bevallen. Volgende keer komen we weer

Mooie praktische kamer

super !

Niets !!

Alles was top !!

Prima hotel voor een overnachting.

Prima hotel voor een overnachting. Eigen Parkeer plaats en makkelijk te bereiken. Goede bedden en douche/bad.

Ondanks de te warme dekens hebben wij genoten.

De parking was niet afgesloten.

Wij hebben bij het ontbijt de scrambled eggs gemist en daar kwamen wij voor.