Beoordelingen over Silken Torre Garden 3-sterren

Hermanos García Noblejas, 190 Bis, Ciudad Lineal, 28037 Madrid, Spanje

#136 van de 327 hotels in Madrid

Dit hotel is voor ons het adres als we naar Madrid reizen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets! Misschien kunnen ze wel een bordje in de badkamer ophangen; handdoek op de grond in de was! Ikzelf vind het onnodig om elke dag nieuwe handdoeken en lakens te krijgen.

Hotel is favoriet bij ons, zijn er nu al voor de tweede keer geweest. Hotel is prima,locatie is prima omdat metro-station op 600 meter afstand is met een directe lijn naar het centrum Madrid. Ontbijten doen we niet in het hotel, maar in het dichtbij gelegen winkelcentrum Carrefour! Prettige, rustige buurt!

Aardig personeel, prima ligging, grote slaapkamer (bovenste...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas hadden wij niet de mogelijkheid om de airco te gebruiken. Deze stonden in het hele gebouw uit, omdat het, volgens het personeel, niet “warm genoeg” was om ze aan te zetten. Voor mij persoonlijk betekende dat ik met alle ramen open moest slapen waarbij je natuurlijk alle straatgeluiden duidelijk mee krijgt. Dit is wel het enige negatieve dat ik te melden heb, want de kamer, het personeel, de bedden, en ligging van het hotel is allemaal prima.

Aardig personeel, prima ligging, grote slaapkamer (bovenste verdieping) vlak bij de metro en snel dus in het centrum.

Locatie dicht bij metro station.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed en hoofdkussen waren slecht. Zeker omvoldoende voor mensen met rug en nekklachten. Zeer gehorige kamers. We zijn tot laat wakker geweest van luidruchtige buren. Slechte wifi.

Locatie dicht bij metro station. Ruime kamers Heerlijke douche goeie

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Heel goede ligging vlakbij metro.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De geluidsisolatie is zeer beperkt waardoor veel lawaai van de straat en de andere gasten. Het is bovendien een erg drukke straat, dus oordopjes zijn aangewezen. Personeel was ook niet bijzonder vriendelijk (correct maar ook niet meer dan dat, ze leken voortdurend overwerkt).

Heel goede ligging vlakbij metro. Grote, comfortabele kamer en badkamer. Uitstekend ontbijt.

Comfortabel en betaalbaar hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nogal veel lawaai door groepen schoolkinderen. Wij lagen op de 8e verdieping. Vraag naar een kamer die max. op de 7de verdieping ligt, want op de 9de en 8ste verdieping liggen de scholen. Het is natuurlijk niet de schuld van het hotel dat deze jongeren lawaai maken.

De kamer was netjes, comfortabel en had alles wat we wilden. Minibar was handig. Uitstekend ontbijt. Metrostation 'Alsacia' op 3 minuten stappen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Heerlijk hotel in een boeiende Spaanse stad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is degelijk en saai en doet wat ouderwets aan. De badkamer is heel groot, maar toch is er geen aparte douche, dus na een lange dag door de stad slenteren moet je de badkuip nog in klauteren... Maar dat is dan ook meteen het grootste probleem ;-) Ontbijtbuffet is redelijk uitgebreid alleen weinig verse producten en het is een vreselijk saaie ruimte. Er is een terras, maar die was gesloten in oktober, terwijl 25 graden voor ons wel reden is om terrasdeuren open te gooien denken de Spanjaarden daar natuurlijk anders over......... Wij vonden 20 minuten met de metro niet veel, maar wel teveel om eind van de middag even naar het hotel terug te gaan om even te relaxen en douchen en daarna de stad weer in. Dan is het wel veel reizen.

Het is een goed degelijk hotel. Hele schone en ruime kamers, heerlijk goed en groot bed (wel met dekens en geen dekbed....), veel kastruimte, grote badkamer met een goede krachtige douche. Dubbel glas, rolluiken en goed werkende airco die je zelf in kan stellen. Perfect dus voor een goede nachtrust. Het is niet echt gehorig, maar doordat er overal natuursteen ligt wel contactgeluiden. Hotel ligt in een rustige, groene en veilige buitenwijk van Madrid, waar verder niets te beleven valt, maar het is maar 20 minuten met de metro naar het Centrum, naar Sol. Metro halte ligt op 200 meter van het hotel en daar is ook een groot modern winkelcentrum met o.a. grote supermarkt Carrefour. Metro is heel overzichtelijk en met 1 kaartje kan je overstappen en de hele stad doorkruisen zolang je onder de grond blijft. Tip; 10 rittenkaart, daar mag je met meerdere personen gebruik van maken. Gewoon in metrohal uit de automaat te halen. Taxi vanaf vliegveld kostte ons op zaterdag 27 euro (door de weeks is het geloof ik goedkoper) en rit duurde 12 minuten. Met de metro vanaf het vliegveld is het ook goed te doen, het is een uur reizen en je moet wel 2x overstappen en 3 euro toeslag pp betalen voor vertrek of aankomst met de metro bij het vliegveld. Al met al een heel goed degelijk hotel, zeer goede prijs kwaliteit verhouding in een leuke echt Spaanse stad!!!!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Zeer ruime kamer met airco, grote badkamer en goede bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De man aan de receptie was niet erg vriendelijk: erg kortaf. Andere medewerkers wel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wifi op de kamer kon beter.

Zeer ruime kamer met airco, grote badkamer en goede bedden. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Ligging dicht bij metrostation.

Volledig aan de verwachting voldaan!

Eigenlijk niks!

De service en vriendelijkheid van personeel. Accommodatie, ligging hotel en ontbijt waren ook prima. Niks te klagen, aanrader. Heb ook al collega's en vrienden getipt.

Ontbijt was zeer minimaal.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Was een relatief dure accommodatie. De Prijs/kwaliteit was daardoor niet in verhouding.

Ontbijt was zeer minimaal. Regelmatig geen verse tomaten enzo meer te krijgen.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Eigen parkeergarage
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje saai hotel in verre buitenwijk (20 minuten met metro)

Eigen parkeergarage Bij metro-station alsacia lijn 2 (zonder overstappen in centrum) Dicht bij vliegveld

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Schitterende locatie, vlotte verbinding naar centrum, ruime nette kamer. Hoge score prijs/kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijkheid en behulpzaamheid bij de receptie kan beter. Tot tweemaal toe op ons 4-dagen verblijf was er geen warm water!

Locatie is schitterend, heel rustig buiten de drukte van het centrum van de stad, en heel dichtbij vlotte verbinding met Metrobus lijn 2 naar stadscentrum.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Prima uitvalsbasis om Madrid te verkennen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een vrij lawaaierige kamer (ook 's nachts last van het verkeer en sirenes). Het ontbijtbuffet is vrij sober. Geen granen of muesli, geen donker brood, enkel fruitsap en koffie. Werking van wifi is matig.

Ligging van het hotel is uitstekend op 100 meter van metro-ingang. De kamer is ruim met veel bergruimte. Parking voor 11 euro onder het hotel.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Goed budgetvriendelijk hotel, ideaal voor onze citytrip.

Voor ons persoonlijk niets

De locatie, mede door een metrostation vlakbij. 15 minuutjes tot centrum. Ruime en propere kamers. Goed en gevarieerd ontbijt. Supervriendelijk personeel waar je alles aan kan vragen.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Comfortabel hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchen in bad vinden wij niet echt comfortabel. Ontbijtzaal was klein. Internet (gratis) erg traag.

Ruime kamer, goede bedden. Vriendelijk personeel. Hotel weliswaar buiten het centrum maar vlakbij metrostation. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Metro is 200m verderop
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Metro is 200m verderop Ruime mooie schone kamer Goed ontbijt Prima aanrij en vertrekroutes zonder file

Ontbijt heel goed, mooie kamers

Afstand tot centrum Madrid, geluid van de naburige kamers

Ontbijt heel goed, mooie kamers

Zeer goede locatie om Madrid te gaan bekijken.

De koelkast werkte niet.

Prima ontbijt en ruime kamers en goede bedden vonden wij. Parkeren op loopafstand gratis. Metro vlakbij.

Goed hotel voor citytrip Madrid. Als ik nog terug ga zeker in zelfde hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was goed. Metrostation ,shops en lekkere tapasbars kortbij.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Het was erg koud op de kamer .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was erg koud op de kamer .geen extra dekens beschikbaar

• Beoordeeld op: 4 november 2017

kamers royaal.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamers royaal. ontbijt goed/ personeel erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Voor een stedentrip is dit hotel zeker de moeite waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt fantastische kamers en het centrum prima te bereiken met de metro. Kortom een aanrader

Goede prijs/kwaliteitsverhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Minikoelkast werkt niet heel goed

Ontbijt prima en uitgebreid ook fijn qua tijden ivm uitslapen, baliepersoneel was behulpzaam.

Gelegen in een rustige buitenwijk. De metro is aan de overkant van de straat.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers moeten op termijn wel gerenoveerd worden.

De grootte van de kamers en de ligging ten opzichte van de metro.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prettig verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

uitstekend ontbijt, mooie kamer met goede bedden, dicht bij openbaar vervoer, leuke spaanse terrasjes in de omgeving

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Madrid is een gezellige stad, gemakkelijk bereikbaar met metro . Ons hotel lag 10 vanhet centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel lag dicht bij de metro, het was ongeveer 10 min met metro van het centrum. In de omgeving waren een aantal eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Ontbijt was niet overdadig maar wel Oke

Kamer te warm

Ontbijt was niet overdadig maar wel Oke Zeer ruime en nette kamer

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Goed bereikbaar, mooi hotel voor 3 sterren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehorige kamers, de lift en de deuren maakten een hoop herrie.

Dichtbij metro, rolluiken op de slaapkamer. Goed ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Liften maken veel kabaal. Verstoren nachtrust!! Lijken technisch niet aan de norm te voldoen! Boem, boem! Kamerkleed vertoont veel vale plekken!

• Beoordeeld op: 23 september 2015

Zeer vriendelijke behulpzaam personeel,

Wi-Fi niet altijd optimaal

Zeer vriendelijke behulpzaam personeel, Locatie op 200 meter van metrostation en daar binnen 20 min in hartje centrum. Zeer uitgebreid ontbijt. Ruime schone kamer. En een heerlijk bed,

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Het hotel heeft een goede prijs kwaliteit verhouding.

Het hotel heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Kamers zouden wat onderhoud kunnen gebruiken, maar dat zie je terug in de prijs. Ontbijt prima en vdoende uitgebreid. Ligging niet centraal, maar alles is zeer goed te bereiken met de metro (100m verderop).

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

locatie in buitenwijk met voldoende mogelijkheden voor hapje...

slechts 1 geamakkelijke stoel op 2-persoonskamer. mooi uitzicht, maar dan moet je wel voor het raam gaan staan. als je zit zie je niets. airco functioneerde niet optimaal. gehorig

locatie in buitenwijk met voldoende mogelijkheden voor hapje en drankje. supermarkt op loopafstand

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

150 meter van het metro station

Ontbijt is erg duur. De 2 en 3 pers. kamer waren even groot maar je betaald voor de 3 pers. kamer het dubbele.

150 meter van het metro station Dichtbij winkel centrum waar we met 5 pers. voor totaal 16 euro ontbeten. Kamers zijn schoon, netjes en elke dag schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 17 januari 2015

Heerlijke bedden en hele grote kamer.

De douche werd soms opeens heel erg heet. Het vlakbij gelegen winkelcentrum viel ons tegen. Grote Carrefour, wat restaurantjes en een paar winkels met kleding, schoenen e.d.

Heerlijke bedden en hele grote kamer. Goed ontbijt. Metro Alsacia heel dichtbij. Met metro naar vliegveld is goed te doen, overstappen op Goya en Mar Cristal. Taxi vanaf vliegveld was 26 euro. Bij toeristenkaart openbaar vervoer is de vliegveldtoeslag inclusief. Volgende keer zou ik ook gewoon met de metro naar het hotel gaan.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Na een heerlijke nachtrust in een geweldig grote kamer...

Na een heerlijke nachtrust in een geweldig grote kamer werden we elke morgen weer verrast door een fantastisch ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 april 2016

alles

alles

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Metro vlakbij

Zeer gehorig.

Metro vlakbij

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

De fantastische behandeling van de rolstoelgebruiker in ons...

De fantastische behandeling van de rolstoelgebruiker in ons gezelschap. Niets was te veel

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

De lokatie tov het openbaar vervoer

Het niet kunnen regelen van de airco.

De lokatie tov het openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

De ligging.

De ligging. Vlakbij een Metrostation en een groot winkelcentrum

• Beoordeeld op: 22 mei 2015

Dicht bij de metro

De hardheid van de bedden werd door ons verschillend beoordeeld

Dicht bij de metro

• Beoordeeld op: 1 mei 2015

Goed ontbijt en ruime kamer

Goed ontbijt en ruime kamer

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Heerlijk ontspannend weekje in een mooie kamer, met een...

Heerlijk ontspannend weekje in een mooie kamer, met een lekker ontbijtje

• Beoordeeld op: 23 april 2015

Vlakbij metrostation en prima ontbijt

kamer iets gehorig

Vlakbij metrostation en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

Goede kamer

Slechte locatie Personeel komt zomaar de kamer binnen

Goede kamer

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

De grote kamer met nette sanitair.

Kleinigheidje. Geen fijn kussen..

De grote kamer met nette sanitair.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Silken Torre Garden