Beoordelingen over Sol House Costa del Sol 4-sterren

Salvador Allende, 45, 29620 Torremolinos, Spanje

#9 van de 53 hotels in Torremolinos

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Ruime kamers en goede ligging!
    • Suite met Uitzicht op Zee

De prijzen voor de drankjes zijn erg hoog in dit hotel (bijna 10 euro voor 1 gin-tonic)

De kamers zijn lekker ruim. Het ontbijt is heel uitgebreid. De ligging aan de wandelpromenade bij het strand is super. Het zwembadwater is aangenaam van temperatuur.

De ligging van het hotel was fijn.
    • Suite (2 volwassenen + 2 kinderen)

De service en de kamer. Wij moesten zelf onze koffers uitladen met de mededeling dat we een vliegtuig trolly uit het hok konden halen. Wij moesten naar het politiebureau omdat onze auto was weggesleept politie spreekt geen Engels wij geen Spaans. Gevraagd of de receptie wilde bellen maar dat wilde ze niet. Waterkoker voor onze jongste dochter moesten we betalen. Voor de prijs die wij hebben betaald hadden wij meer service verwacht! Kamers zijn heel klein.

De ligging van het hotel was fijn. Gelijk aan de boulevard en rondom waren en veel eetgelegenheden

• Suite met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

Het derde bed. De sofa dus. Toen we boekten stond er nergens beschreven dat het om een sofa zou gaan en niet om een derde bed. Het hotel zat niet vol op het ogenblik dat wij er waren want dat kon je goed aan de balkons zien. Daarom vroegen we gewoon een matras om op de sofa te leggen en dit tot drie dagen na elkaar. Helaas kregen we er geen terwijl we er met zes waren dus twee kamers hadden hetzelfde probleem. Heel erg jammer want dat hadden we fantastische service gevonden. Moest het hotel vol gezeten hebben hadden we dat begrepen maar nogmaals er waren zoveel balkons niet in gebruik. Jammer..

De animatie aan het zwembad, de dj

Zie voorgaande

Kamer. inplanting WC. Soms luidruchtig aan zwembad. Alternatief : Strand

De kamers waren uitstekend. Veel ruimte. Comfortabel. Zijdelings zicht op zee . Twee TV's met zender BVN met alle belangrijke Programma's van België. Mooiste kamer tot op heden. Zowel ontbijt als lunch waren van hoge diversiteit en kwaliteit. Prachtig 4 * hotel met ideale ligging.

• Junior Suite - Begane Grond

Water van zwembad was nog redelijk koud. We hadden een kamer op de gelijkvloers en konden niet slapen van het lawaai van de bar. tot 2-3u snachts verschrikkelijk veel lawaai.

uitgebreid ontbijt, groot zwembad, behulpzaam personeel

• Suite

positie toilet in badkamer is hilarisch (detail). Groot hotel met zeer veel Britten, waarvan ik denk dat niet iedereen evenveel heeft moeten betalen (wschl velen met package deals via reisorganisatie).

schitterende appartementen, ruim, wit, nieuw. uitgebreid ontbijt. prachtige (overloop)zwembaden. Bar met loungemuziek en ook 's middags live muziek. aan het strand waar je je parasol en bedje kan huren voor 6 euro. Vlakbij talloze restaurants. Receptie prima

De kamer was zeer ruim, zeer goed bed, met een ruim terras
    • Suite voor Eenpersoonsgebruik

Quasi heel de dag door luide muziek aan het zwembad,hoorbaar tot op het strand, en de akoestiek in het restaurant is vreselijk.

De kamer was zeer ruim, zeer goed bed, met een ruim terras

Prima vakantie gehad, maar ruimte voor verbetering!
    • Suite met Uitzicht op Zee (1 Volwassene)

Weinig variatie in het dinerbuffet. Met name de hors d’oeuvres kwamen elke dag op hetzelfde neer. Ruimte bij het zwembad was beperkt en erg druk. Hoewel het strand bij het hotel hoorde, moest je toch betalen voor je ligbed.

Prettig hotel met grote kamer. Modern met luxe uitstraling. Rustig gelegen maar dichtbij genoeg te beleven. Mooi zeezicht. Fijn strand nabij.

Hotel gericht op Engelsen (90%) met druk zwembad waar veel lawaai is van de discobar.
    • Suite

Hygiëne, er werd niet genoeg en goed genoeg gepoetst, trappen naar strand s'morgens al vuil, glazen wanden, lift vuil. De wc in de hall was s'morgens al vuil en zeker niet gepoetst! Douche op kamer niet proper genoeg, alles wordt zeer matig onderhouden Onvriendelijk receptiepersoneel, groot onpersoonlijk massahotel. Ongezellige bar en veel lawaaierige Britten.

Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid maar de ontbijtzaal was zeer druk, lawaaierig en vol schrokkerige Britten. Ligging was prima.

We hebben een heerlijke week gehad

We hadden HP geboekt, het ontbijt was goed maar het avondeten was zeker niet goed. We hebben dan ook 's avonds maar meestal in een van de vele restaurants in de haven gegeten dus onze vakantie werd hierdoor wel extra duur.

De ligging direct aan de boulevard en zee was perfect en de suite met uitzicht op zee en haven was mooi en ruim.

zeker een aanrader, ook met kleinere kinderen!
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven en Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

het personeel was vriendelijk, de kamer was netjes en modern. de buffetten waren uitgebreid en verzorgd, ook voor de kids was er telkens een ruime keuze.

Uitstekend, ik ga terug!
    • Suite

Door de drukte is de eereuimte heel lawaaiig.

Uitgebreid ontbijt. Voldoende en vriendelijk personeel. Volgens mij in de zomer heel drukke omgeving. In winter perfect. Alleen is dat persoonlijk.

Mooie frisse kamers en geweldig ontbijt, alle luxe die nodig is
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven en de Zee

Geluid van andere kamers is vrij hoorbaar. Bedden zijn aan de hardere kant

Geweldig ontbijt en dinner Mooie zwembaden en goede ligbedden Directe toegang naar boulevard en strand Leuke kleinere fitness

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Uitstekend verblijf even buiten Torremolinos, dat overigens binnen 10 minuten te voet bereikbaar is
    • Suite

Mocht je besluiten om het diner te gebruiken in de accommodatie, dan raden wij dit af. Daarvoor zijn er ruime mogelijkheden in de buurt van de accommodatie en vele malen gezelliger dan in het betreffende hotel.

Uitstekend verzorgd ontbijt met ruim voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Goed om te slapen, lichtelijk teleurstellend voor de rest
    • Suite

Receptie denigrerend, gebruikte materialen voor verbouwing matig Geen spatje zon op de kamer Ik noemde dat bij het management “zeezicht en zonzicht” Commentaar management bij deze opmerking was een open deur intrappen: Voortaan de beschrijvingen van de kamers beter lezen Slaat natuurlijk nergens op want ik kan een dergelijke kwalificatie over de mate van zonnigheid bij geen enkele kamer terugvinden De ligging van Kamer 1602 is op de 6de verdieping (liften werken slecht) en is gelegen boven de stinkende vuilcontainers, waarover ook geen enkele mededeling is terug te vinden in de kamerbeschrijvingen Melia is wereldwijd niet erg blij met opmerkingen die niet 100% positief zijn Zie ook mijn ervaringen met Melia Cozumel haha

Ligging prima en het ntbijt uitgebreid Gerenoveerd sol aloha hotel naar Melia groep

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Een heel fijne vakantie met alles erop en eraan !!!!
    • Suite

De muziek overdag in de grote hal (aan de receptie) is niet mooi het mag wat vrolijker .

Goed gelegen . Zeer mooi hotel grote kamers en zeer goed onderhouden, mooie terrassen en zwembaden jammer dat het zwembad niet verwarmd is .

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Mooi net modern hotel, goede locatie
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven en de Zee

Badkamer is heel klein, geen bad wel uitgezocht op kamer met bad. Maar hebben ze niet in nieuwe (duurdere) deel. Airco deed t niet en zeeppomp was leeg met receptie gebeld moesten we een euro betalen omdat we naar de receptie hadden gebeld! Voor een verblijf van €2500 met alleen ontbijt verwacht je toch wel een beetje service

Strand zit aan de boulevard en hotel zit dus vlak aan het strand. Net hotel

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Schitterende ligging en heel mooi hotel!
    • Suite voor Eenpersoonsgebruik

Het avondmaal viel erg tegen, zowat iedere avond hetzelfde menu, weinig variatie en weinig smaak. Restaurant is ook niet gezellig en veel lawaai. Hotel is hond vriendelijk maar 30 euro per nacht voor een klein hondje vind ik héél erg overdreven! Nergens stond de prijs voor een hondje vermeld ook niet in onze reservering. Badkamers zijn luidruchtig

Prachtig ruime kamers, heerlijk ontbijt, schitterend gelegen, kamers zijn behoorlijk rustig, héél mooi hotel met aangename animatie 's avonds.

Een mooi ruim hotel met top ontbijt
    • Suite met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

Heel weinig. Ik heb alleen een hekel aan het handdoekje leggen, maar dat is helaas bijna overal.

Mooie ruime kamer Verzorgd hotel Vriendelijk personeel Zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

• Suite

Massaal hotel, zelfs in oktober haast geen plekje aan het zwembad door mensen die aan handoekje leggen doen.

Ruime kamers, zeer goede locatie aan de boulevard, groot zwembad, zeer uitgebreid ontbijt.

perfect voor vier dagen uitrusten, wandelen en lekker eten
    • Junior Suite - Begane Grond

Handdoekservice met 10euro waarborg en 1euro per wissel Kamer op benedenverdieping weinig lucht en badkamer verouderd, ook zeer luidruchtig bij doorspoelen van toilet, ook van andere kamers Eten in het restaurant aan het zwembad was erg duur voor kwaliteit die werd geserveerd en weinig authentiek. Personeel aan de receptie niet erg vriendelijk.

Het ontbijt was goed, ligging aan de boulevard top. Zwembadgedeelte was druk maar aangenaam. Veel restaurantjes in de buurt met uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Jammer van de kamer !
    • Junior Suite - Begane Grond

De kamer was geboekt als junior suite , maar was amper 18/A. 20 m groot betreden van badkamer kom pas per persoon een school kamer was of is niet groter ! Dus boek daar geen junior suite op begane grond ! veel te klein en geen kasten om op te bergen enkel vakjes van Ikea , zie prijs voor datum op deze week !

Ontbijt was correct , sfeer oké nogal druk

Leuk enkel aan het zwembad was het iets minder comfortabel, zetels, badmeester -:((
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven en Zee (3 Volwassenen)

Ongelooflijk slechte ervaring met de arrogantie van de badmeester,arrogant en héél klantonvriendelijk. Echter meerdere mensen met dezelfde mening!!! Die is zijn job NIET waard !!!

Ontbijt goed, avondmaal zwak.

Een echte aanrader als vakantie Hotel
    • Suite

Receptie is onderbemand en kan meer aandacht hebben voor de klanten

Ideale ligging, slechts 10 min van de luchthaven en vlakbij de haven van Benalmadena Marina. Hotel heeft verschillende mooie zwembaden, en heeft een eigen stuk met lig zetels op het strand. Ontbijt is impressionant voor wat het aanbod betreft

Mooi hotel met prefecte ligging, niet gericht op kinderen.
    • Suite (2 volwassenen + 2 kinderen)

Voor kinderen valt weinig te beleven aan en in het zwembad. Geen animatie, alleen DJs. Wellicht voor mensen met iets oudere kinderen, een fijne plek.

Mooi hotel met perfecte ligging aan het strand. S avonds kan je fijn wandelen naar de haven en nog nagenieten op het strand. Ruime familiekamer in twee delen, ideaal voor de langslapers. Uitgebreid ontbijt. Wel druk. Malaga is makkelijk te bereiken en zeker de moeite waard. Aqualand ligt dichtbij, met taxi 8€.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

heerlijk lang weekend gehad.

Iets kleine badkamer

Prima uitgebreid ontbijt, nette kamer, goede bedden, hotel prima gelegen aan de boulevard direct aan t strand. Vanaf het vliegveld in Malaga is het 15-20 min met de taxi.

voor het sublieme vakantiegevoel!
    • Suite

de parkeergelegenheid, het hotel heeft geen prive parking. dus parkeren moet in de buurt en die is overvol met auto´s van de hotels en restaurants. desondanks lukte het toch om elke keer een plekje te vinden voor de auto. Dronken Engelsen, gelukkig trad de hotelsecurity daar heel adequaat tegen op! de ontbijtzaal is wel massaal en druk, maar gelukkig kun je ook fijn buiten ontbijten

ontbijt was zeer uitgebreid en van zeer goede kwaliteit DJ in de centrale hal bedden uitstekende kwaliteit, idem voor de badkamer etc. hotel (suite) modern, schoon en stijlvol ligging hotel is direct aan de wandelpromenade en het strand zwembad ligt subliem in een decor van palmbomen en met uitzicht op zee fitnessapparaten en accommodatie zijn van uitstekende kwaliteit fitness personeel is zeer vriendelijk, idem voor het keuken personeel een fles wijn en snoepjes voor mijn verjaardag incl kaartje - van het hotel - zeer attent!

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Centraal gelegen zo bij het strand, zowel aan de haven als...
    • Suite

Aan het zwembad is het veelal druk, handdoeken leggen is een issue, daar hebben ze oog voor en doen er iets mee! Restaurant niet erg sfeervol, ontbijt zeer goed.

Centraal gelegen zo bij het strand, zowel aan de haven als aan de boulevard prima restaurants. Sport en muziekactiviteiten prima geregeld in het hotel.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Alles ok, maar zou op een betere locatie moeten zijn
    • Suite met Uitzicht op Zee

Hotel was voor ons niet op de ideale plek gelegen, je moest wel een eind stappen of huurauto nemen voor serieuze dingen te zien.

Ontbijt was ok. Spijtig geen vers geperst sinaasappelsap. Heel druk in ontbijtzaal en veel lawaai, slecht geÏsoleerd. Veel mogelijkheden voor gehandicapte mensen. Kamer is mooi, badkamer heel klein in vergelijking. Leuke entertainment 's avonds.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Weekje relaxen.
    • Suite (3 Volwassenen)

Kamers worden niet goed schoon gemaakt. Kamers zijn erg gehorig, je hoorde overal het toilet doortrekken in de kamers om je heen.

Ligging is goed. Personeel is aardig. Hotel ziet er mooi uit. Service is goed, er was een probleem met de kamer, lekkage in de douche, is meteen een andere kamer aangeboden.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

in het algemeen een goed hotel
    • Junior Suite - Begane Grond

de kamer op gelijkvloers,weinig ruimte voor kleren,geen kasten met laden,alles open,en veel lawaai ,ook enorm luidruchtig als men in andere kamer het toilet doorspoelt

geweldig ontbijt en avondeten,heerlijke ligruimte aan het zwembad en tof zembad

uitstekende keuze voor Torremolinos
    • Suite

Eetzaal is vrij rumoerig en weinig comfortabele stoelen. 's avonds soms te veel lawaai vanuit lobby, maar op te lossen door tussendeuren in de gang te sluiten (bovendien geeft het hotel oordopjes en slaapmaskertje)

Beste locatie van Torremolinos, zeer netjes vernieuwd, geschikt voor zowel jong als oud. Uitstekend ontbijt, zeer ruime keuze. Gevarieerd dinerbuffet en eten zeker warm genoeg - hier is aan gewerkt! Attent en hardwerkend personeel.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

fantastisch niets viel tegen
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

alles is prima .als wij een kleinigheid mogen opmerken ,inplaats van stoeltjes op het kamerterras is het beter een armstoeltje zeker op de partyrooms .maar dit is maar een klein detail .

alles was supergoed niets op aan te merken !

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Avondeten viel echt tegen. Ook vaak lang wachten op een stukje vis/vlees, te druk en te weinig personeel bij bakplaten. Kamers waren redelijk ok maar niet wat je zou verwachten van een 4*. Zeer kleine badkamer, als er 1 iemand in staat past er geen tweede bij. Zwembad had goede facaliteiten voor mensen met handicap, maar overal lagen de mensen hutje mutje rond het zwembad en was er totaal geen gezellig uitstraling rond zwembad. Ook werden al vroeg bedjes gereserveerd door handoeken te leggen. Hier zou op gecontroleerd moeten worden! Wij zijn derhalve alle keren op strand gaan liggen. Er is een VIP zonneterras maar daar moet je belachelijk veel voor bijbetalen. Bij ontbijt al volop disco muziek door de speakers. Dat dat bij avondeten gebeurd is prima, maar niet als je net wakker bent.

Ontbijt was okay, maar vreselijk drukke ruimte om te eten. Wij zijn altijd buiten gaan eten. Personeel doet wel heel erg zijn best en zijn heel behulpzaam

Teveel Lawaai in en om het hotel!
    • Suite

Geen waterkoker op de kamer. Ontbijttuimte was te lawaaierig, bestek en servies gekletter en de hotelgasten zijn luidruchtig Te harde muziek in de openbare ruimte Te weinig info over het hotel en de omgeving. Geen goede issolatie. Luidruchtuge toeristen tot diep in de nacht buiten en op de gang van het hotel te horen Te weinig ligstoelen.

Ligging aan de boulevard. Goed ontbijt. Ruime kamers Ruime aankomst hal Attentie op de kamer Vriendelijke en behulpzaam personeel.

Ongezellig druk
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven en Zee (1 Volwassene)

Als je fan bent van Engels ontbijt en dito avond buffet dan Is dit hotel the place to be ... Maar na 5 dagen heb je het gehad met het eten , geen of weinig variatie , Restaurantruimte : een zeer lawaaierige toestand , een grote ruimte , lijkt meer op een refter , er werd totaal niet nagedacht over de akoestiek Rustig buiten ontbijten maar dan krijg je drum&bass te horen ... vind dit niet passend bij een ontbijt Hygiëne , de kamer werd heel snel gereinigd, bij aankomst bleken er bepaalde(gele) vlekken op de onderkant van het toilet te zitten wel deze zaten er bij mijn vertrek nog op Het doorspoelen van het wc gebeurd dmv semi hoge druk (geen reservoir) , het doorspoelen hoor je dus 2 kamers verder !! Airco, gebrek aan onderhoud was duidelijk merkbaar toen ik paneel verwijderde in de dressing , lag een enorme laag stof op de luchtinlaat , de airco maakte ook een irritant brommend geluid zelfs als deze afstaat Je hoort iedere voetstap van het bovenverdiep Geen aanrader voor moeilijke of slechte slapers Als je vroeg uit bed bent kan je voor 08.30 misschien nog een zetel aan het zwembad bemachtigen Wil je rust dan kan je aan het strand, net over de promenade , heeft sol house ligstoelen en parasols , kost je wel 5€ per ligstoel

Vlakbij wandelpromenade en uitzicht op de haven van Benalmadena ... Mooi kamer en zeer goed bed WiFi bereik en snelheid

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Vriendelijk personeel.
    • Suite met Uitzicht op Zee

Handdoeken op de ligbedden en dasrna iets anders gaan doen zodat er voor andere gasten geen plek meer is. Akoestiek in eetzaal slecht. Geluiden worden extra versterkt waardoor een gesprek niet mogelijk is.

Vriendelijk personeel. Goed en uitgebreid ontbijt. Bij aankomst of vertrek kun je je bagage stallen en is er een kamer beschikbaar om je om te kleden als je al bent uitgecheckt maar een late vlucht hebt. Je kunt dan nog van het zwembad etc gebruik maken.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Gemiddeld hotel meer gericht op jong publiek
    • Suite (3 Volwassenen)

Airco werkt in voorjaar niet, waardoor 28,5 graden in kamers. Kamers dicht bij het hoofdgebouw kunnen tot middernacht meegenieten van luide muziek.

Lokatie

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Mooi, nieuw hotel. Erg behulpzaam personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

Het hotel heeft faciliteiten voor rolstoelgebruikers. Maar het moet steeds onder begeleiding gebeuren. Het is onmogelijk om als rolstoelgebruiker onafhankelijk de lift naar de promenade te gebruiken. Erg jammer

Mooi uitzicht op de haven, geen hoogbouw.
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven en Zee (3 Volwassenen)

Wat kille loungeruimte en de vaker genoemde harde matrassen.

Mooi uitzicht op de haven, geen hoogbouw... Bij binnenkomst stond de kamer vol met bouwattributen en was zeer stoffig, ter compensatie kregen wij voor 4 dagen een pasje voor het VIP zwembad. Netjes afgehandeld!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima ligging.
    • Suite

Slechte Wifi-verbinding. Wij kwamen 's avonds aan terwijl er een optreden bezig was in de bar, wat een herrie, je kon bij het inchecken amper de man achter de receptie verstaan.

Prima ontbijt, ruime kamer met zithoek.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Je voelt jer er thuis.
    • Suite

De akoestiek van het restaurant,het restaurant is niet aangekleed waardoor er enorm kabaal weerklinkt,het ziet er meer een schoolrefter uit.

Het lekkere eten,veel keuze,ter plaatse bereid. De kamers waren supergroot en vanop het terras zicht op zee.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

• Suite

Zelf vonden we de bedden veel te hard, maar dat is ieder zijn smaak. Badkamer aan de kleine kant en de wandelgangen wat luidruchtig

Heerlijk hotel, locatie is super en het personeel erg vriendelijk. Mooi zwembad en goed Ontbijt

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

leuk hotel maar moeten dringend iets aan accoustiek doen.
    • Suite

-badkamer klein -zetels rond zwembad stonden bijna op elkaar -zeer veel lawaai in de eetzaal en gangen

het eten was ok :ontbijt was iedere dag wel hetzelfde maar wel genoeg keuze.Het avondeten was ok als je graag spaanse visspecialiteiten lust .Lamscoteletten en gamba's a volonté. Kamers waren netjes , groot en gerieflijk.

super gezellig hotel mooie locatie.
    • Suite

alleen jammer dat je heel vroeg moet zijn aan het zwembad zelfs in het laag seizoen omdat er te weinig plek is voor zo een groot hotel. en de bedden veeeeeeeelte hard

super gezellig hotel mooie locatie.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Ok

Prijs

Strand

Het ontbijt was geweldig veel variaties.
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven en Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De prijs is wat aan de hoge kant.

Het ontbijt was geweldig veel variaties. Bedden lagen prima. Meteen aan het strand. Gewoon geweldig.

Leuk

Leuke locatie fijn zwembaden

Douches buiten werkten slecht

Sfeer, modern

prima verblijf
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven en de Zee

Zwembad mooi, direct aan het strand. Levendige omgeving

Heerlijke dagen gehad in het hotel en omgeving
    • Suite

Prima hotel , goed ontbijt. Ligging geweldig aan de boulevard .

toplocatie

nvt

Ontbijt was uitstekend veel keus, de kamers waren ruim, licht en schoon

De kamer

De herry snachts om 4uur op het teras vanhet hotel dronken engelsen

De kamer Is goef

• Suite

Ik zou het niet weten !!!

Goeie locatie .super lekker eten enorme keuze..Mooi zwembad en mooie kamers kortom een aanrader...

Mooi hotel op leuke locatie

Schone kamer. Vriendelijk personeel

Heerlijk ontbijt, ruime keuze.
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven en Zee (3 Volwassenen)

Heerlijk ontbijt, ruime keuze. Mooi zwembad en locatie direct aan het strand.

Uitstekende kamer.
    • Suite

Ontbijt vooral op Engelsen gericht, ongezellig restaurant, lawaaierige groepen engelse mannen.

Uitstekende kamer.

een mooi complex . kamer was vies en niet goed onderhouden, lawaai van engelsen midden in de nacht
    • Suite (3 Volwassenen)

- hygiene - lawaai engelse gasten

- ontbijt - internet - ligging

Fijn verblijf en mooie ruime kamer!

Uitgebreid ontbijt, ruime kamer

Zeer aangenaam
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven en de Zee

Keuken niet verfijnd qua koude groenten/ salades

De kamer was zeer ruim. Mooi uitzicht op zwembad en zee.

Prachtig

Doe zo verder

Ontbijt was veel en lekker

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Superinvalide liften vriendelijk personeel en het...
    • Junior Suite - Begane Grond

Superinvalide liften vriendelijk personeel en het ontbijtbuffet was geweldig

Ontbijt was heerlijk hadden echt van alles.
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven en Zee (3 Volwassenen)

Airco deed het niet. Wel gehorig in de kamers.

Ontbijt was heerlijk hadden echt van alles.

Mooie entree
    • Suite (2 Volwassenen en 1 Kind)

Matig ontbijt Badkamer oud Enorm warme gangen

Mooie entree Mooi uitzicht

Weekje Andalusië tegen een schappelijke prijs in een goed hotel.
    • Suite (3 Volwassenen)

Het zwembad zou verwarmd mogen zijn!

Het ontbijt was zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Heerlijk !
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven en Zee (1 Volwassene)

Het eten was uitgebreid en uitstekend.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Het was een aangenaam verblijf , komen zeker terug .
    • Suite

Temperatuur op de kamer ging niet hoger dan 20,5 . Mag in de winter periode iets warmer.

Het ontbijt en avond eten was super !!!!

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

herry in eetzaal

kamer

Mooie ruime kamers.
    • Suite

Mooie ruime kamers. Zeer uitgebreid ontbijt in de ochtend. Vrij nieuw aangelegd zwembad met top uitzicht.

Mooie ruime kamer!
    • Suite met Uitzicht op de Jachthaven en Zee (1 Volwassene)

Mooie ruime kamer! Lekker ontbijt. Goede ambiance in het hotel. Ik kom zeker terug!