Beoordelingen over Sol Beach House Ibiza 4-sterren

Pare Vicent Costa, 2, 07840 Santa Eularia des Riu, Spanje

#17 van de 22 hotels in Santa Eularia des Riu

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Oude glorie en nu opgepimpt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

De kamer en badkamer erg klein, voor één persoon oké. maar voor twee niet. Ook de constante kokosgeur in de receptie komt uiteindelijk je neus uit.

Het ontbijt was prima. Zwembad etc. ook.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

• Suite met Uitzicht op Zee

Het zwembad op het dakterras is mooi maar er was te vaak geen plaats voor gasten die wel een suite geboekt hadden zoals wij.

Erg schoon..... zeer vriendelijke medewerker.

verblijf prima alleen toch het diner

Het diner

Het eten avond diner locatie perfect maar wat er achter de pannen stonden kan gewoon niet. Geen enkel binding wat ze staan klaar te maken het eten zal wel oke zijn maar de manier van presentatie houd wel de sfeer weg en ook volgens ons de mensen

Bij het inchecken de verkeerde kamer toegewezen gekregen, ...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Bij het inchecken de verkeerde kamer toegewezen gekregen, was niet leuk totdat we beseften dat we betaald hadden voor een grotere kamer, zijn we zelf ernaar gaan vragen en hebben we de kamer gekregen

De locatie en accommodatie zijn Super!

Er stond genoteerd dat dit een "adults only" hotel was, (nog eens extra gecheckt) net zoals vorig jaar maar toen ik er nu dus voor de 2de keer kwam, was dit hotel overspoeld door gezinnen met kinderen. Niet ideaal als je wat rust wil!!! Deze keer ook HP genomen ipv kamer met ontbijt, maar af te raden!

De locatie en accommodatie zijn Super! Ook de lunch in het kleine buiten restaurant waar je wek voor betaalt is zeer goed.

De kamers ware absoluut niet groot.

De kamers ware absoluut niet groot. Op de booking.com was er sprake van een kamer van 20 m2 echter was de kamer maar amper 11 m2 exl badkamer/toilet. Fotos op de website waren van superieur kamers en niet de standaard kamers en andere zwembad was prive tot 6 uur zavinds en dat informatie ontbrak op de website van bopking.com. personeel was in een woord geweldig en aardig jammer van die punten.

Niets speciaal.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Eerst en vooral zijn wij geen negatieve mensen en altijd vriendelijk en positief dus je kan deze beoordeling echt serieus nemen! 1.het eten is Altijd KOUD! En niet super lekker,drinken meestal warm! 2.personeel is vriendelijk maar alles duurt uren om te regelen(zelfs de simpelste dingen bv.fiets huren in het hotel of massage boeken,handdoek wisselen,drankje vragen aan de bar..) 3.als je smiddags iets wil eten en je de menu kaart krijgt ,sommen ze elke dag eerst de helft van de menu kaart op en vertellen ze je dat dit er niet meer is en ze zonder zitten. 4.skybar is super mooi maar er ligt nooit niemand want ze hebben er last van beestjes die bijten wanneer je wilt zonnen(soort muggenplaag). 5.meermaals per dag plots een stank die op de kamer kwam zonder te weten van waar dit kwam. 6. MAAR VOORAAL!! : LET OP,op de meeste sites staan dit hotel aangegeven als een adults only hotel..wij betaalde bijna 6000 euro voor onze reis met 4 met in gedachte dat dit een adults only hotel was en DIT IS NIET HET GEVAL!! HIER ZIJN KINDEREN WELKOM! Plus bij aankomst nog eens 160 euro toeristentaks moeten betalen zonder hier van te weten en op voorhand al eens 50 euro toeristentaks betaald te hebben. Wij zoeken volgende keer een ander hotel is de zelfde buurt..

Het hotel zelf en locatie is prachtig,(het Ibiza gevoel is aanwezig) ..en de omgeving is rond het hotel is super! Meeste van het is personeel vriendelijk.

Locatie is goed, mooi zwembad en netjes
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

We zijn 2 keer van kamer gewisseld (kamer was niet goed schoongemaakt en van de andere kamer was de airco kapot)

Locatie is goed, mooi zwembad en netjes

Geweldig.

Afspraak niet vergeten, zie toelichting.

Hotel is echt top. Locatie, medewerkers, etc. gewoon super. Helaas deed de afzuiging van de badkamer het niet en is dat vergeten te repareren. Verder geen enkele opmerking.

Het zwembad op het dak van het hotel.

Toen we deze reis boekte was het een adults only hotel. Maar dit was nu veranderd. Was fijn geweest als we hiervan op de hoogte waren gebracht. Hadden we eventueel een andere keuze kunnen maken.

Het zwembad op het dak van het hotel. Prachtig uitzicht en lekkere cocktails en vriendelijk personeel

Toplocatie met een prachtig uitzicht over de zee!

De ontbijtruimte is perfect als je buiten kan ontbijten, binnen is het vrij ongezellig.

Perfecte locatie met een prachtig zicht op de zee! Mooie, frisse en propere kamers. Op wandelafstand van het centrum van Santa Eularia.

Ontbijtruimte en zwembad was uitstekend.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Ik ga een klacht indienen omdat het hotel bevestigd heeft dat mijn creditcard niet in orde was tot de prijs +/- 300€ duurder was. Dan ging mijn creditcard plotseling wel.

Ontbijtruimte en zwembad was uitstekend.

Prijs-kwaliteit totaal niet in verhouding;
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Prijs-kwaliteit totaal niet in verhouding; gedateerde inrichting, onvriendelijk personeel, misleiding door nieuwe randering foto’s die worden gebruikt op booking, realiteit is oud!! Ik kom al jaren op Ibiza in DIV hotels maar hier ga ik nooit meer terug. Ontbijt buiten is wel fijn.

Een aanrader!

Slaapconformt bed + slaapkussen, geen verwarmd water in 1vd2 zwembaden (maand mei)

Ligging, zwembad, rustige sfeer (in mei weliswaar), zicht op zee, maaltijden, bediening in algemeen

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Ondanks de onrustige dagen hebben we echt genoten.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Tijdens ons verblijf was er een congres van Mylene. Daarbij waren verschillende landen vertegenwoordigd. De dames waren zeer luid en hielden nagenoeg nergens rekening mee. Ik vind het jammer dat de directie van het hotel dit niet met andere gasten heeft kortgesloten. Dit hotel leent zich bij uitstek (normaliter) voor een rustige relax vakantie. Ook de hygiene op de kamers was dit jaar minder. Vorig jaar was er iedere avond entertainment. Dat was dit jaar niet het geval.

Het ontbijt was ook dit jaar weer geweldig. Wel miste ik de prosecco die er vorig jaar wel bij was.

Rustgevend

Dat de airco ook in de badkamer werkt: door de vochtige lucht op Ibiza begin je na een douche in de warme badkamer opnieuw te transpireren.

De rustige locatie vlak aan zee en de rustige sfeer die overal hing, rustige mensen, geen lawaaimakers, zachte muziek, voldoende ruimte overal, altijd plekjes naar keuze om te zitten, te lezen, te eten, te relaxen, te zonnebaden of in de schaduw te genieten.

Voor een dergelijk hotel had ik een beter wifi netwerk verwacht en de zonneschermen bij het ontbijt terras hingen er treurig bij. Die moesten worden gemaakt, dit kwam nu erg armoedig over.

Geweldig ontbijt, een heerlijke ontspannen sfeer en bijzonder vriendelijk personeel.

Perfect hotel!
    • Junior Suite (3 Volwassenen)

Geweldig ontbijt, uitzicht op zee, nette kamers, genoeg ligbedjes, verschillende zitjes, kregen sangria met bakjes fruit op de kamer. Ze deden er alles aan om het mensen naar hun zin te maken.

Het ontbijt was uitstekend, veel keuze en lekkere cava.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Er viel echt niks tegen.

Het ontbijt was uitstekend, veel keuze en lekkere cava. Het hotel is zeker een aanrader als je heerlijk wilt genieten zonder kinderen! Voor herhaling vatbaar 😉

Prima locatie.

Kamer aan de kleine kant, 2 koffers kun je er niet in kwijt. 4 euro per uur voor een huurfiets absurd hoge prijs. Zwembad ligt 's middags in de schaduw.

Prima locatie. 5 à 10 minuten lopen naar de haven met een ruime keuze aan restaurants, 15 minuten lopen naar centrum. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Perfecte accommodatie op toplocatie.

Milieu: je krijgt elke dag schone handdoeken, ook als je ze netjes ophangt. Beter een kaartje met: handdoek op de grond = vervangen. Handdoek ophangen = ik gebruik hem nog een keer.

Superlatieven schieten tekort: accommodatie is een lust voor het oog, locatie is top, personeel is vriendelijk en service-gericht. Het ontbijt is ongekend uitgebreid. Zwembaden heerlijk en heel erg schoon. Uitzicht is geweldig. Ruim opgezet complex, heerlijk rustig.

Prachtige ligging, unieke stijl
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Als enigste minpuntje: ik had graag gezien dat de cocktails aan het zwembad in glazen ipv plastieken bekers zouden geserveerd worden. Plastieken bekers zijn dit hotel echt onwaardig.

Prachtige ligging, uitstekend ontbijt, toffe Ibiza stijl

ideale uitvalsbasis met tal van mpgelijkheden
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

De bar, heel weinig keuze mogelijkheid. behoorlijk prijzig en het personeel van de bar heeft niet altijd zin om te helpen. Wanneer je bestelt heb je vaak het gevoel dat je hen stoort in hun bezigheden. Daarom besloten wij vanaf dag vier zelf te voorzien in onze drank en toebehoren. Dit staat echter in schril contrast met de vriendelijkheid van het personeel aan de receptie. Die zijn super vriendelijk en behulpzaam. Een probleem met een lekkende airconditioning op onze kamer was binnen het half uur verholpen. Extra kussen werd na eenmaal vragen gebracht,...

de mogelijkheden die het hotel aanbiedt

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

We komen zeker nog eens terug
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Laatste dag kwamen er een paar grote groepen in het hotel, waardoor het tot laat wat rumoerig was in de hotelbar.

Enorme keuze bij het ontbijtbuffet. Zelfs glutenvrije en lactosevrije producten te krijgen. Kamers zijn zeer schoon en worden iedere dag schoon gemaakt. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Het onbijt was lekker en uitgebreid en het eten in de...

Avondeten in het hotel viel tegen je kan beter in de omgeving ergens iets gaan eten de restaurants in de buurt zijn heel lekker.

Het onbijt was lekker en uitgebreid en het eten in de snackbar is heel lekker. Het positieve is als je een allergie hebt of iets niet mag eten, het staat duidelijk op de kaart weergegeven of ze passen het voor u aan.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Top locatie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Vanaf 1mei betaal je 50 tot 80 euro voor de speciale grote lounge bedden/kuipmanden.

behulpzame receptie en vriendelijk zwembadpersoneel en er was nog een hobbelig parkeerterreintje waar je toch de auto op kwijt kon.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Perfect ontbijt en schitterende ligging met dito ambiance
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Klein minpuntje zwembadwater was koud eind oktober; prijs in naseizoen is perfect (hoogseizoen factor4-5 hoger, dan zou ik er niet heen gaan)

Geweldig en zeer gevarieerd ontbijt, prachtige ligging aan zee! Leuk en goed entertainment; mooie zwembaden! NB: waren er eind oktober; prachtig weer. 25C

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Locatie perfect! Hotel luxe en voorzien van alle gemakken.

Schoonmaak mocht iets beter. Vergeleken met alle andere service en luxe viel dit wat tegen.

Prima ontbijt. Personeel vriendelijk en locatie hotel perfect. St. Eulalia is een mooie plek om te verblijven. Goeie restaurants, leuk centrum met veel winkeltjes en mooie wandel boulevard.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Verwennerij pur sang!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Het water in het zwembad was niet verwarmd. Het diner is in buffetvorm maar in verhouding erg prijzig.

Fantastische ligging! Sfeervol ingericht met alle comfort! Zeer vriendelijk personeel. Geweldig ontbijt! Voor vertrek een kamer gekregen om te douchen. Voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Heerlijk rustig hotel met vriendelijk personeel en alles is zeer schoon en erg mooi ingericht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

De bedden waren voor ons te hard en het zwembad was te koud, maar ja oktober.

Het ontbijt was ontzettend uitgebreid en allemaal verse producten. Het uitzicht is werkelijk prachtig en het personeel erg vriendelijk.

Ik kreeg ontzettend veel keuzestress van het ontbijt!

Inchecken ging ongelooflijk traag, wat na een reis wat vervelend is.

Ik kreeg ontzettend veel keuzestress van het ontbijt! Goeie locatie voor een rustig verblijf.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Openbare ruimtes, zwembad en terrassen zijn super!

Balkon is aan de kleine kant, maar wel goed voorzien van stoelen en n tafeltje

Ontbijt buffet is goed en uitgebreid en er is overal voldoende ruimte om te zitten, binnen en buiten. Diner is goed maar beperkt in keuze. Geen HP nemen maar heerlijk uit eten gaan in stadje of bij de haven.. De beachbar dichrbij is echt super goed!! Het hotel is gerenoveerd maar prima gedaan. De openbare ruimtes zijn top en geen gedoen met handdoekje leggen. Veel ruimte en mocht er een buitje vallen dat kun je overdekt ook nog prima vertoeven op de terassen. Lopen naar supermarket en haven is echt goed te doen. Wifi werkt zeer goed op meerdere apparaten. Kamer fris en wit.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Relaxt verblijf in fris moderne omgeving

Kamers zijn relatief klein voor een hotel in deze klasse.

Fris modern pand waar de health en beach stijl consequent is doorgevoerd. Veel zitgelegenheden buiten, al dan niet overdekt. Locatie op ongeveer 10 minuten lopen van de boulevard en het centrum van Santa Eularia en aan doorgaande looproute langs zee.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Het ontbijt was fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Mocht je televisie willen kijken, dan kon je alleen Spaans of Duits kijken. Een lekkere Engelstalige film was fijn geweest.

Het ontbijt was fantastisch! Het hotel heel sfeervol.De kamers heerlijk schoon en het uitzicht en de hele setting boven verwachting!

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Modern hotel om tot rust te komen.

Vlees en vis soms rauw. Helaas spreken diverse medewerkers zeer beperkt Engels.

Prima terras met goede faciliteiten, uitgebreid ontbijt- en dinerbuffet.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Het was schoon ontbijt was super veel en lekker de keus is reuze

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

zalig hotel .

zalig hotel ...super mooie ligging ,rustig ,zeer relaxe sfeer

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

We gaan nog terug zonder half pension!

Het avond eten was slecht koud en smaakloos

De ligging en acvomodatie was top

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Magisch

Een echte aanrader! Volgende keer zeker terug dit hotel!

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Het was weer een fantastisch verblijf

Nietss

Relaxte sfeer, luxe uitstraling, heerlijke zwembaden, aardig personeel.

goede ligging

eenvoudige badkamer, toe aan renovatie

goede ligging

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Fantastisch!

Aankondiging entertainment gehad beter gekund zodat je niets mist

Locatie van het hotel met geweldig uitzicht

Prachtig zwembad, geweldig gelegen aan het strand.

Prachtig zwembad, geweldig gelegen aan het strand. Goed ontbijt. Geen schreeuwende kinderen. Modern hotel.

Het echte relaxte Ibiza gevoel

Wifi! Werkte niet

Ontbijt is heerlijk, ligging rustig, fasciliteiten netjes en verzorgd

Perfecte week gehad.

Liften klein en langzaam

Locatie top, mooi hotel!

Fantastisch hotel!

Fantastisch hotel! Mooi design! Ontbijt heel uitgebreid, lunch ook lekker. Schoon en fijn personeel.

Diner in hotel

Locatie en accommodatie

Kamers klein en verouderd

Fijn hotel!

Ontbijt is zeer uitgebreid!

Zeer goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Locatie, rust en vriendelijk personeel

Top hotel echte aanrader

Airco die niet werkte in het begin later wel

Zwembad en ontbijt

Heerlijk hotel

De kamer is erg klein voor de prijs

Ontbijt Zwembad met ligbedjes

Ongezellig

Heel erg ongezellig . Ga hier niet meer terug dat is iets wat ik zeker weet

De ligging aan zee, en het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Topper: we komen zeker terug

De verrassing voor de honeymoon. Strand is niet goed

De sfeer, de rust, de keuken en ontbijt

Ontbijt is top

Voorkant hotel heel lelijk, maar eenmaal binnen en tuin was het negatieve gevoel snel weg

Ontbijt is top

Top hotel! Volgend jaar weer!

Het personeel sprak slecht Engels helaas.

Goed ontbijt, uitgebreide menukaart, mooi hotel, heerlijk zwembad, gewoonweg een heerlijk hotel!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Ontbijt was uitgebreid en veel fruit!

Weinig...

Ontbijt was uitgebreid en veel fruit!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Ik wil terug!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Alles was super. Ontbijt kamers sfeer

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

sfeer en inrichting van hotel

Geen bereik van WiFi op kamer. Alle ligbedden al vroeg in ochtend door badhanddoeken gereserveerd

sfeer en inrichting van hotel

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Kort verblijf op Ibiza

Handdoeken service eerder starten en later eindigen!

Prettige rustige sfeer

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

erg fijn en comfortabel!

Het ontbijt is erg goed. De ruimtes buiten zijn ook mooi. Alles is comfortabel. Ligging is erg goed. Dicht bij de stad en aan zee.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Heerlijk hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Heerlijk hotel, alles prima!

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Schoonmaak kamers

Ontbijt was perfect

Zwembad

Zwembad

AANRADER!

TOP!!!!

Geheel wel prima mooie lokatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Harde bedden en temperatuur te koud op de kamers

heerlijk ontbijt veel keus en gezonde producten 👍

Super!!

Het parkeren

De sfeer

Ontbijt super

Kamers klein en niet goed geisoleerd

Ontbijt super

Fantastisch!!

Het is er prachtig!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Geweldig hotel!

Ontbijt en zwembad.

Uitzicht kamer was geweldig en ook het ontbijt buffet was...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

De badkamer was niet zo schoon...

Uitzicht kamer was geweldig en ook het ontbijt buffet was erg goed!

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Het was een fijn hotel, schoon en netjes onderhouden.

Mijn kamer was boven de bar en daar was live muziek dus wel gehorig. Het eten was prima maar niet bijzonder.

Het was een fijn hotel, schoon en netjes onderhouden. Fijne zonnebedjes en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Kamer, zwembad met veel ligbedden, aan zee, goed ontbijt,...

Kamer, zwembad met veel ligbedden, aan zee, goed ontbijt, terras aan het water(buiten ontbijten) gelijk vanuit de achtertuin van het hotel prachtig wandelen!

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt , prachtige locatie .

Het weer waar we geen invloed op hebben . Maar het was een rustgevende locatie met het ruisen van de zee en vriendelijke mensen . Dus toch helemaal zen 😇!

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt , prachtige locatie .

Er zijn ook 51 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Sol Beach House Ibiza