Beoordelingen over Sol House Ibiza 4-sterren

Granada s/n - Cala de Bou, 07820 San Antonio Bay, Spanje

#15 van de 36 hotels in San Antonio Bay

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

• Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Bedden mochten wat langer zijn (mijn vriend is 2 meter en z’n kuiten hingen over de rand van het bed)

Uitgebreid ontbijt, mooi hotel, 2 zwembaden, muziekinstallatie in kamer

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Hotel echt zoals op de foto's! Super verblijf gehad! Zouden zeker terugkomen!

Het strand bij het hotel. Maar hadden ook geen al te hoge verwachting daarvan. Er is een geweldige rooftop met zwembad en aan het strand is ook een heerlijk zwembad met muziek! Daarnaast alle mooi baaitjes/strandjes in de directe omgeving.

Uitstraling hotel geweldig! Rooftop met zwembad echt gaaf! Super uitgebreid en lekker ontbijt. Diner ook top, voor een paar dagen. Wij verbleven een lang weekend! Waren 10 jaar samen en kregen een fles cava en snoepjes met felicitaties van het hotel op de kamer. Had opmerking in de boeking gezet. Heel leuk! Kregen ook iets ruimere kamer op eerste verdieping. Verder relaxte sfeer en muziek in het hotel. Watertaxi naar overkant San Antonio voor de deur. Ook een supermarkt en bushalte. Auto is wel aan te bevelen wanneer je meer van eiland wilt zien. Vanwege de reistijden met openbaar vervoer. Cala Bassa en Cala Conta in directe omgeving. Leuke baaitjes!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Heerlijke accomodatie

Als ik dan iets negatiefs moet zeggen is het jammer dat het hotel geen eigen bedjes op het strand heeft, zodat je altijd voor een bedje moet betalen op het strand (€8 per bedje en €8 voor een parasol)

Het ontbijt was geweldig. De ligging was prima, het pontje ligt voor de deur om naar het centrum van san Antoni te gaan. Autoverhuur tegenover het hotel, aanrader om eens een auto te huren en eiland te verkennen. Geweldig dakterras met zwembad en top muziek. proper hotel en kamers met heerlijke douche.

Het was een goed hotel, alleen was alles ver weg van het hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het bed was alleen niet heel erg lang, 190 cm lang. vanaf s'ochtends tot s'avonds laat veel herrie. En het hotel ligt ver weg van de dorpjes.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De zwembaden waren mooi en goed onderhouden. Leuke bar boven op het hotel.

Heerlijk en comfortabel.

De eerste nacht waren de buren extreem lawaaiig. Ze waren bijna aan het vechten en dat voelde zeer onveilig met name omdat ik met mijn zoon van 12 was. Na 8 keer de receptie te hebben gebeld deed de beveiliging er eigenlijk niets aan. Dat was angstig. De volgende dag heb ik er over geklaagd en meteen een andere kamer gekregen en daarna zijn we om de twee dagen getrakteerd op drankjes en hapjes op de kamer. Het management checkt dagelijks hoe het met ons gaat. Dat is n fantastische oplossing geweest. We hebben daarna bij geboekt. Nu geen enkel probleem meer met burenoverlast.

Het personeel en management is fantastisch. Als er problemen zijn lossen ze dat meteen en goed op. Daardoor voel je je snel thuis.

de djs op het dak, en het zwembad

het lawaai van de airco. daar heb ik niet van kunnen slapen. en je moet bijbetalen voor zeezicht.

de djs op het dak, en het zwembad drankjes bij accomodatie waren betaalbaar kamer was schoon

Goed hotel als uitvalsbasis om eiland te verkennen.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht over Zee (3 Volwassenen)

Uitzicht over zee op hoge gebouwen van Sant Anthony de Portmany. Hotel heeft zelf maar 8 parkeerplaatsen tegen betaling en in de buurt is het moeilijk om een parkeerplek te vinden. Kamer is eigenlijk voor 3 personen te klein. Gebruik dakterras met ligbedjes tegen betaling.

Ruimte genoeg bij de pool. Goed assortiment ontbijt. Fijn dat er voor vertrek gelegenheid is om te douchen.

Geweldig, relaxed

Het terras aan de kamer was niet zo groot & het uitzicht was ook maar niks.

Het dakzwembad was echt zalig Leuke bedden & bar. Dj was ook een enorm pluspunt

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

rooftop super mooi, met een dj de zon ondergang bekijken is erg tof!
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht over Zee (3 Volwassenen)

3e bed op de kamer was te hard, wifi kan beter/sneller, we leven in 2017

ontbijt was prima verzorgd, uitzicht om het op te eten helemaal, superrelaxed

Prachtig!
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het personeel achter de bar, met name op het dakterras had wel wat meer met de gasten bezig kunnen zijn dan met elkaar. Het bestellen en wachten op een drankje duurde erg lang.

Uitstekende accommodatie. Zeker voor herhaling vatbaar. Locatie is goed en een van de betere stranden. Prachtig zwembad met veel zon en een dakterras met heerlijke muziek op de achtergrond. Ieder ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet waar je u tegen zegt met vriendelijke personeel.

Ga er niet heen. Het is een duur hotel, waar veel dronken Engelsen het bont maken.

Het was een verschrikkelijke ervaring. Veel dronken en luidruchtige hotel genoten die zowel in de avond, nacht en vroege ochtend harde muziek speelden en over de gang schreeuwden en probeerde de kamers binnen te komen. Het personeel ging hier niet goed mee om. We hebben bij aankomst al geklaagd en dat werd er 's nachts niet beter op. Ze zijn niet goed omgegaan met onze klachten. De groep stopte namelijk niet en wij werden niet geholpen. 1 van mijn reisgenoten is om 6 uur 's ochtends na veel gedoe naar een andere kamer verplaatst.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Ontspannend verblijf in een prachtig hotel!

Als ik dan toch iets negatiefs moet zeggen, je kan best een auto of scooter huren om vanuit deze locatie het eiland te ontdekken.

Wow,wat een zalig hotel! Heel licht, mooi ingericht. De kamers zijn ruim en licht en hebben allemaal een terras; de bedden zijn zalig! 's Ochtends kan je kiezen of je binnen of buiten van het overvloedige ontbijt geniet. Beneden is er een mooi zwembad met voldoende ligbedden en loungebedden; diegenen die liever op het strand liggen kunnen hiervoor kiezen (zwembad & strand liggen vlak naast elkaar).Hetgeen je zeker moet doen : de rooftopbar met zwembad! Onze monden vielen open toen we hier voor 't eerst toekwamen, echt top! Bovendien was het personeel in het ganse hotel erg vriendelijk en behulpzaam! Er is een tof restaurantje net tegenover het hotel, ook een supermarkt, souvenirwinkel en autoverhuurbedrijf zijn vlakbij.

interieur was top.

Heel veel nachtlawaai dat begint vanaf 23u tot 2u. Komt vanuit andere kamers en buitenaf. Moeilijk om parking te zoeken in de buurt voor uw huurauto.

interieur was top. Heel vriendelijk onthaal. Buffet met de individuele porties van puree, aardappeltjes, groentjes, .... was heel verzorgd. De diverse waters tijdens de ochtend werden super gewaardeerd

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Tof weekend met heel wat zon in een bruisend hip party hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Hall pension. Lijkt me verstandiger om naar de avond toe eens weg te gaan naar San Antoni of Eivissa en daar op restaurant iets te gaan eten. Komt prijsmatig quasi op hetzelfde neer gezien het grote aanbod.

De zon en de nabijheid van een San Antoni.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Mooie hotel voor liefhebbers van muziek
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Vloer in de kamer werd niet elke dag schoon gemaakt.

Mooie locatie,dichbij winkels en geldautomaat, eigen strand, met watertaxi 10 min naar St.Antonie ( andere kant) 10 euro retour tickets per 2 pesnonen ( 3 euro enkele ticket per person). Heel mooi dakterras met zwembad, met mooi uitzicht , café, vanaf 18.00 tot 22.00 elke dag DJs sets life. Echt aanrader. Vriendelijk personeel, ontbijt en avondeten zijn goed. Bij zwembad beneden launge muziek elke dag met DJ.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

We hebben een prachtige week gehad.

Als het hotel vol zit zal het allemaal wat minder relaxed zijn. Hebben daar nu geen last van gehad.

Het is een erg relaxed hotel met een super ontbijt en perfecte bediening en een fantastisch mooi uitzicht (zeezicht kamer)

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Locatie aan mooi (snorkel) baai.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Veel Engelse bars in de omgeving. Doucheput werkt niet goed, dus het stroomde over. Hierdoor trok de badkamerdeur klem en kon niet meer dicht. Badkamer is sowieso erg klein, je kan je spullen nauwelijks kwijt.

Locatie aan mooi (snorkel) baai. Mooi nieuw hotel, vriendelijk personeel, goede faciliteiten. Supertof dat er een muziekboks in de kamer was waar we onze Deezer op konden aansluiten. Zit wel een begrenzer op qua volume ;)

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Moeder/dochter uitje

Personeel aan receptie waren niet vriendelijk , geen welkom gehad ! De rest van het personeel kwam ook gestressd over , misschien omdat het een groot hotel was , alles was zeer onpersoonlijk , jammer. Buffet avondeten was niet geweldig . Spijt dat we geen zeezicht hadden geboekt.

Hotel was bij binnenkomst heel mooi en schoon. Onbijtbuffet was zeer uitgebreid en goed. Mooi zwembadgedeelte en rooftop met zwembad . Het cijfer dat jullie uitgerekend hebben zou ik toch willen opwaarderen naar een kleine 8

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Top hotel!

Hotel zat vol, maar s'avonds niks te doen. Ze hielden hun gasten niet binnen met entertainment. Ook in oktober mag er wat te doen zijn in de avonden. Iedereen ging de deur helaas uit.

Het ontbijt was super. Relaxte sfeer! Heerlijk lounge muziek de hele dag door!

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Mooi,trendy hotel, fantastisch ontbijt aan het strand.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het water van de inloopdouche loopt niet goed genoeg richting putje maar richting badkamervloer. Vandaar extra handdoeken weggelegd om water tegen te houden. Vanwege dit euvel, waar blijkbaar de hele 3e verdieping last van had, rook de badkamer naar schimmel.

Het ontbijt was geweldig, alsook de netheid van het hotel.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Ontbijt en strakke inrichting van meublair,trekt Jong...
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Koud s avonds in restaurant ,wel Jong meubilair maar geen echte warme ,gezellige hoekjes

Ontbijt en strakke inrichting van meublair,trekt Jong publiek aan door de look

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Bij het ontbijt veel keuze (ook gluten en lactosevrije...

kwaliteit van het eten. snacks en lunchgerechten waren vies en vet. Erg jammer, want daardoor moesten we steeds elders eten.

Bij het ontbijt veel keuze (ook gluten en lactosevrije producten), erg schoon, fijne zwembaden, mooie en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Goed hotel van alle gemakken voorzien

Met de balkon schuifdeur open best veel lawaai 's nachts, maar niet echt storend. Met de deur dicht hoor je niets meer.

Zeer goed, fris en recent gerenoveerd hotel. Schone kamers, goede bedden, schone badkamer met hele fijne douche. Perfecte WIFI door het hele hotel ook nog buiten bij het zwembad. Zeer uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Leuke rooftopbar

niet elke dag kamer gekuisd alhoewel we het kaartje wel gehangen hadden Hotel was wel fully booked? dat misschien de reden

Leuke rooftopbar Kei leuk ontbijt - op het terras - megachill

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Paradijs gevoel op Ibiza

Parkeren van huurauto kan bij het hotel voor 15 euro per dag of gewoon ergens in de straten rond het hotel. Ik vond dat zelf erg duur...15 euro per dag....en ergens zomaar parkeren voelde eerst niet zo fijn. Toch hebben we dat gedaan en het is allemaal goes verlopen. Het was ook niet zo druk, maar ik weet niet of ik dat in de drukke zoner periode zou doen.

Ongelooflijk ontbijt! Nog nooit zo'n ontbijtbuffet meegemaakt...wat een keuze en goed verzorgd! Perfect!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Mooi en trendy hotel met een mooi uitzicht vanuit het dakterras en terras van het restaurant/zwembad

beschrijving route naar het hotel. Geen ontvangst van Nederlandstalige zenders op TV

Ontbijt was prima en veel keuze. Uitstraling van het hotel was mooi en trendy/modern

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Echt vakantie! Goede sfeer, goede mensen, goede omgeving!
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het avondeten was wat kleinschaliger. Er aten dan ook niet veel mensen mee in de avond. Vandaar wat minder keus wat ik begrijp. Zo hadden wij keuze uit 2 soorten pasta's of aardappels/patat met 2 soorten vis/vlees. Ook was het mogelijk je eigen salade te maken en de toetjes waren ook goed. Al met al, top!

Ontbijt was zeer uitgebreid. Personeel bij het ontbijt was erg vriendelijk en erg klantgericht, top!

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Kamer was prima.

Roken tijdens het ontbijt was storend ten opzichte van de niet-rokers. Ontbijt was slecht. Broodjes waren niet vers. En als je wat later kwam en een en andere was op dan had je simpelweg pech. Het werd niet aangevuld.

Kamer was prima. Heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

ongetwijfelt een van mijn beste vakanties.
    • Superior Driepersoonskamer

Het is een vrij prijzig hotel, alhoewel dit wel te rechtvaardigen is door de kleine attenties. (stukje taart op de kamer voor de jarige)

Fantastisch ontbijtbuffet, prachtige zwembaden ( zeker dat op het dak ). Zalig bed, stille airco en een zeer goed uitgeruste badkamer. Vriendelijk personeel, zonder meer een aanrader.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Super moeder dochter vakantie op Ibiza

Alles is aanwezig om er een super vakantie van te maken. Ontbijt is zo uitgebreid dat je nooit met honger van tafel kan gaan. Zwembad op dak is prachtig, uitzicht geweldig. Strand vlak voor de uitgang.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Strandhotel met alle luxe.

Hotel ligt aan het strand, openbaar vervoer voor de deur. Ondanks de vele jongelui en zwembadpartys was het stil op de gangen ook s nachts. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Ontzettend goed hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het ontbijtbuffet en dinerbuffet waren fantastische, ruime keuze. Erg vriendelijk personeel en een zeer schoon hotel en kamer. Ligging van het hotel is perfect. Voor de deur zelfs de pont naar de overzijde.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Onwijs groot ontbijt buffet, met voor ieder wat wils.
    • Standaard Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Mensen bij de receptie niet erg vriendelijk. Bedden liggen echt vreselijk. Kamers vallen tegen in vergelijking tot de rest van het hotel. Onze badkamer lag vol met haren:(

Onwijs groot ontbijt buffet, met voor ieder wat wils. Mooi uitzicht vanaf het dakterras. Genoeg ligbedden bij zowel zwembad beneden als boven.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

prima hip hotel voor jonge mensen. Overal keiharde muziek. Lastig om parkeerplaat te vinden.

personeel vond ik matig. wat ik echt waardeloos vond is dat er geen P gelegenheid beschikbaar was. Had ik wel als selectie criterium opgegeven ( gratis P). Had uitsluitend tegen betaling gekund, maar de P was zo klein dat er geen plek was.En dan die keiharde muziek de hele dag...

prachtig dak terras, aanrader

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Zeer ontspannende vakantie, uniek concept Ibiza style!
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

-Aan het zwembad was de Dj beetje te luid, tijdens het eten vrij storend. -Beperkte keuze van lunch kaart, weinig 'gezonde' mogelijkheden. -communicatie aan de receptie kan beter,niet zo klantvriendelijk

+Super mooi interieur! +Goeie locatie + mooi rooftop zwembad en bar, + goeie dj's! + Zwembad netjes + 'bekers' aan zwembad net echte glazen, mooi en aangenaam cocktail of biertje, frisdrank drinken zo +ontbijt was zeer uitgebreid en lekker!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

rooftop (pool en bar) is fantastisch

veel nachtlawaai door hotelgasten die tot s ochtends vroeg luide muziek spelen in hotelkamers- avondeten was ronduit slecht

rooftop (pool en bar) is fantastisch DJ overdag aan de pool

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Vakantie gered dankzij goeie hotel manager Pablo👍
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bedienend personeel sprak nauwelijk Engels waardoor commhnicatie lastig was en de mentaliteit v manâna was erg merkbaar. Na mijn klacht over de 2/ persoonskamer die we met 3 volwassenen kregen werd dit door de hotelmanager goed opgelost, we kregen een junior suite en half pension. Helaas was het avond eten smakeloos dus dat maar 1 keer gedaan. Verder is er de hele dag een constante beat rondom het hele hotel, daar moet je wel goed op voorbereid zijn..

Aardige en bekwame hotelmanager

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Heerlijk relax hotel als je van lounch muziek houd gelegen aan een mooie baai

Geen ruimte om je op te frissen na het uitchecken van je kamer ..Je kon de kamer wel langer aanhouden maar om daar €80,00 extra voor te betalen is niet in verhouding ..Het personeel zou wat vriendelijker kunnen zijn maar begrijp gezien de bezetting van het hotel 04/08 09/08 dat het echt door werken is

Heerlijk relax hotel gelegen aan een mooie baai met een goed ontbijt met voldoende keus. Naast het hotel heel de dag "gratis"een bedje huren inclusief parasol als je voor €10,00 besteden aan eten en drinken ..De strandverkopers niet hinderlijk een vriendelijk nee en ze liepen door

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Keurige, comfortabele kamer.

Geen parasol bij het zwembad (lastig als je in de schaduw wilt zitten). Lange wachttijden bij de receptie. Receptie spreekt weinig tot geen Engels (inhoudelijke vragen kunnen ze daardoor niet beantwoorden)

Keurige, comfortabele kamer. Deze was netjes en schoon. Het ontbijt was prima. Goede wifi. Prima faciliteiten.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Geweldige hotel met een hippe/urban decoratie

Parkeren is erg duur (€15 per dag). In de buurt kun je gratis parkeren maar altijd erg lastig om een parkeerplek te vinden. Er zijn drie liften aanwezig maar wel erg krap. Niet aan te raden als je claustrofobisch bent.

De decoractie in het hotel was overal prachtig en hip, met oog voor detail! Je kan overal heerlijk lounge. De kamers zijn ultra schoon en de badkamer heeft een geweldige douchekop! De bedden liggen comfortabel, de ontbijtbuffet heeft genoeg keuze en is echt heerlijk!! Overal uitstekende wifi verbinding, je kunt erg lekker lunchen bij het zwembad en is zeer zeker betaalbaar (Caesar salade €11,50). De zwembad ligt zowat aan het strand. Op de 6de verdieping heb je nog rooftop zwembad met een fantastische uitzicht, ligbedden en cocktailbar. In de buurt heb je een aantal cafe's, restaurants en een kermis.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Tophotel met prima mogelijkheden om ibiza te ontdekken

De kamers zijn niet zo geluiddicht maar hey je bent in ibiza, als je niet tegen een beetje lawaai kan moet je maar beter niet gaan of kan je nog steeds de oorstoppen van je kamer gebruiken.Het hotelpersoneel is niet zo goed ingelicht over de acties van het hotel zelf (bv bbq op het dak) De huisregels zeggen dat je tot 6 uur 's avonds kan ontbijten maar dat is blijkbaar niet waar, je kan gewoon tegen betaling bestelling in de bar aan het zwembad Veel engelsen, vermijd sant antoni en zoek het rondom het hotel of richting prachtige stranden in het oosten van het hotel.

Mooi modern hotel, prima zwembaden, grote moderne kamers met ruim terras goede verbinding, verschillende bussen stoppen voor de deur, busboot om in sant antoni te geraken Ontbijt is goed en voldoende varieteit maar wel praktisch elke dag hetzelfde nooit een special. LAM motorcycles is zeer goed om een scooter te huren

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Leuk... Maar volgende keer een hotel in Ibiza stad
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Super uitgebreid ontbijt!!! Alles erop en eraan! Goede prijs/kwaliteit, heel vriendelijk personeel, werken super hard en snel! Lekkere cocktails! Alle dranken voorzien.. minpunten waren het interieur/architectuur: te strak en dat maakte het kil en ongezellig.. En de 1ste 2 dagen geen bedden opgemaakt en geen proper handdoeken, na 4 keer te bellen en naar de balie geweest met klacht kwam er uiteindelijk op dag 2 om 21.30u iemand lakens en handdoeken brengen! DJ is leuk aan het zwembad, en de muziek was goed! maar Na een tijdje wel te luid en druk. Dan verlang je naar rust aan het zwembad..

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

mooi modern hotel

Sfeer was koel en wat afstandelijk. Parkeren is een probleem.

Heerlijk ontbijt, je kunt buiten zitten met uitzicht op de baai. Op het dakterras was het genieten.

Frese

Welle zojn

Frese

Zeer mooi hotel, goed ontbijt en diner

Het ontbijt en het diner.

• Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Prijzen voor consumptie en prijzen voor ligbedden

Aardig personeel

Super goed personeel! Super schoon en alles goed geregeld!!

Alles is super schoon

Heerlijke plek om van Ibiza te genieten

Service en inrichting kamers

The roofbar en restaurant bij zwembad

Publiek. Veel engelsen

Dakterras. Heel mooi uitzicht

Zwembad op de dak

WiFi

Zwembad op de dak

Heerlijke relaxte vakantie gehad, met mooie mensen, top muziek en mooie zwembaden en stranden.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Grootte vd kamer

Locatie van het hotel was top. Uitzicht van ontbijtzaal, zwembad, strand naar zee was fantastisch.

Redelijk goed resort
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Te weinig ligstoelen. Bali bed tegen betaling erg duur.

Overal muziek met DJ's

Super vriendelijk personeel

Schoonmaak van de kamer

Het personeel

Ontbijt(buffet) fantastisch.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Rooftop sluit om 00.00 uur. Zou langer open mogen blijven.

Ontbijt(buffet) fantastisch. Rooftop lounge geweldig!

Minder

Marginalen

Was goed ontbijt

Hip hotel goede prijs kwaliteitsverhouding
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Bed iets te hard en wat gehorig!

Goed ontbijt and gave rooftopbar

Volgend jaar komen wij hier weer terug

Mooi hotel op een prima locatie gelijk aan het strand

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Het geheel

Het geheel

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Muziek vaak te eentonig, (smaak kwestie natuurlijk)

Eten zeer goed en top accommodatie

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Fantastische

Parkeergelegenheid

Relaxed , schoon , vriendelijk , geweldig ontbijt ( bijna TE )

De sfeer (Ibiza Club).

Parkeren moet vooraf gereserveerd worden en is op aanvraag. Kosten 15 euro pd is belachelijk.

De sfeer (Ibiza Club).

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Top hotel ideaal voor jongeren!
    • Standaard Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Het extra bed in de kamer was net zo hard als steen jammer genoeg

Het ontbijt was geweldig!

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Het ontbijt was heerlijk!

Het ontbijt was heerlijk! Kamers zijn schoon en fijn. Prachtige locatie!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Prachtig hotel zeer vriendelijk personeel goede ligging
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Geweldig ontbijt enorm veel keuze

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Heerlijk hotel direct aan zee
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het diner was niet super en geen koffie te krijgen boven op het dakterras bij het zwembad.

Ontbijt was uitstekend en uitzicht en kamers waren top

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Nette kamers en een heerlijk ontbijt

Luidruchtige Engelsen

Nette kamers en een heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Superfijn hotel dat de relaxtheid van Ibiza uitstraalt!

Ontbijt uitstekend. Kamers licht en schoon.Lokatie geweldig. Het zonneterras op het dek..echt helemaal super!!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Wij waren er voor onze huwelijksreis

Eigenlijk niets👍

Wij vonden het echt een super hotel

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Rooftopbar

Personeel totaal niet gastgericht

Rooftopbar

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Erg mooi hotel met fijne kamers.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Wel beetje gehorig en erg veel Engelsen...

Erg mooi hotel met fijne kamers. Daarnaast heeft het alle faciliteiten die je maar zou willen.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Rooftop , prachtig uitzicht en leuk zitten

Te veel Britten , lawaaierig

Rooftop , prachtig uitzicht en leuk zitten

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

• Standaard Driepersoonskamer (2 volwassenen + 1 kind)

Mischien wat meer variatie in het warm eten.Rijst oa.

Alles was perfect

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Uitgebreid & perfect verzorgd ontbijt!

Bed voor 3de persoon in slpk is een keiharde bank

Uitgebreid & perfect verzorgd ontbijt!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

- mooi hotel (modern)

- personeel soms onvriendelijk

- mooi hotel (modern) - uitgebreid ontbijtbuffet - rooftop bar + zwembad - locatie = TOP

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Prima ontbijtbuffet!

Prima ontbijtbuffet!! Dakterras met bar en zwembad.

Er zijn ook 40 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Sol House Ibiza