Beoordelingen over Sol Playa 2-sterren

Paseo de Neptuno 56, Poblats Maritims, 46011 Valencia, Spanje

#57 van de 95 hotels in Valencia

Voor deze locatie: aan het strand is de prijs/ kwaliteit goed.

Badkamer is klein.

We hadden Sol Playa uitgekozen vanwege de ligging (aan het strand) en de prijs (€90 pkpn) Het hotel voldoet aan eenvoudige standaarden. De kamers zijn niet heel groot en de badkamer is klein. Zeker voor mensen met 'een maatje meer' is er weinig ruimte. De bedden zijn goed en schoon. Een kamer met uitzicht op zee of het plein is aan te bevelen. Het ontbijt is voldoende maar niet gevarieerd: er is goed ingezet op koek en cake ed. Geen warme gerechten zoals gebakken/gekookt ei o.i.d. Op de kamers: Is een föhn aanwezig. Geen kluis en geen koelkastje. Aan de achterkant van het hotel bevindt zich de boulevard met restaurantjes/barretjes. Voor de lunch had 'Calypso' onze voorkeur: 3 gangen €11,- en lekker. Het hotel is vanaf het vliegveld makkelijk te bereiken met de metro: lijn 5 tot het eindpunt en daarna lijn 8 tot het eindpunt en dan 200 'm lopen. Reistijd 1 uur. +/- €6,- Voor bezoek aan het centrum zijn in het hotel fietsen te huur voor €10,-

Gewoon goed!

De koffie bij het ontbijt en de waterdruk van de douche.

Het ontbijt was volgens de Spaanse normen goed. Er was genoeg om uit te kiezen. Alleen de koffie was niet te drinken. De kamer die wij hadden was klein. Maar ook weer groot genoeg. Uitzicht vanuit de kamer hadden we niet. Vonden wij niet erg. Ik kom er alleen maar om te slapen. Over slapen gesproken. De bedden waren goed. We kregen elke dag schone handdoeken. Top! We hadden een bad en douche. Het enige probleem was de waterdruk van de douche. Te laag, dus geen goede harde waterstraal. Het hotel kun je eigenlijk geen hotel noemen. Het is meer een B&B. Het hotel is zijn 2 sterren meer dan waard. Hadden er voor mij wel 3 mogen zijn. De locatie van het hotel is TOP! Tegen het strand met vele eetgelegenheden. Mocht ik besluiten terug te gaan naar Valencia, dan is dit hotel voor mij de eerste die ik probeer te boeken.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Goed verblijf op een top locatie

Direct aan het mooie, brede zandstrand. Huur bedden en parasols voor € 5,- per stuk per dag: drankjes en hapjes op het strand verkrijgbaar. Veel restaurantjes in de directe omgeving Kamer is eenvoudig, maar ruim. Vriendelijk personeel.

Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Bij ontbijt halfwarme koffie, maar 1 minuut in de magnetron en het was ok.

Uitstekende locatie. Niet albte grote maar voldoende kamer met uitzicht op zee, geweldig! Goede verbinding met oude stad, 10 minuten fietsen.

Aan het strand, goede airco, schoon, fijne bedden,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Geen balkon, kleine en smalle kamer en boven een bar in een druk rumoerig straatje, geen douche mogelijkheid bij late check out, ontbijt was karig

Aan het strand, goede airco, schoon, fijne bedden, vriendelijk personeel

Prima hotel direct aan zee

helaas geen balkon (was ons bekend)

We hadden een mooie kamer met zeezicht (107) die iedere dag keurig schoongemaakt werd. Goede douche, airco en wifi. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Verhuur van goede fietsen. Vanaf de luchthaven met metro 5 tot eindhalte, aansluitend met metro(tram) 8 naar eindhalte en dan nog 5 minuten lopen. Hotel ligt aan de gezellige boulevard met restaurants waar het ook leuk wandelen is. Wij fietsten via het Turia park in iets meer dan 30 minuten naar het oude centrum.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goed hotel

Mooi foto’s van uitzicht uit de kamers op de site,, ik schrok van ons uitzicht... we hadden een kamer op de eerste verdieping, en ons uitzicht was, een soort koker van 2 bij 2, helemaal geen daglicht

Kamers perfect, zeer schoon, vriendelijk personeel, een perfect hotel, maar vele kamers geen leuk uitzicht,

Prettig verblijf bij de zee en het strand.

Fijne kamer voor 1 persoon. Het strand, de zee, de boulevard op minder dan een minuut loop afstand. Bushalte 32 en 19 vlakbij voor vervoer naar het stadscentrum. Metro eveneens vlakbij. Fietshuur is mogelijk. Verrassend zijn de fijne eettentjes in de wijk achter het hotel.

Prijs/kwaliteit ok. Valencia gezellige stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Vreselijke rioolgeur in de badkamer. Na 3 dagen een andere kamer gekregen. Elke dag hetzelfde ontbijt.

Ligging met prachtig zicht op de zee. Personeel zeer bereidwillig.

Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer en alleen Spaanse tv zenders

Goede service, we werden op onze wenken bediend. Elke dag bij terugkomst was alles weer goed schoon en opgeruimd.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Gewoon goede kamers en aardige mensen, alleen het ontbijt was niet voldoende naar wens

Het ontbijt was ronduit slecht: hard en droog brood, lelijke afwerking van de ontbijtruimte. De koffie en de zoete broodjes waren echter prima te doen!

De ligging van het hotel aan de kust en de aanwezigheid van voldoende terassen en eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

prima plek, aardige mensen, schone kamer met uitzicht op de zee.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Het ontbijtzaaltje, hier hadden we uitzicht op zee verwacht. Misschien was dit tijdelijk. Ze zijn aan het verbouwen. De waterleiding gaf af en toe een erg hard alarmgeluid.

Prachtige locatie 2 enorme bedden, Amerikaanse maten, en een fijne douche

heel vriendelijk personeel, fietse n stonden klaar, mooi...

het ontbijt wasa wel heel basic en teleurstellend. koude koffie, beperkte keus, yoghurt die geen yoghurt zou mogen heten kamers in de winter echt heel koud (geen verwarming) hotel boven restaurant dus constant lekkere maar ook minder lekkere geuren (frituur)

heel vriendelijk personeel, fietse n stonden klaar, mooi uitzicht

Heel goede locatie, vlak aan zee.

Het ontbijt had misschien beter gekund, hoewel je voor 5 euro natuurlijk geen aardbeien en champagne mag verwachten. Er was wel a volonté, maar de kwaliteit van de koffie was minder, evenals het brood (alleen boterhammen, of te toasten brood, niet echt vers allemaal). Wel veel keuze: kaas, ham, salami, choco, confituur, etc. Dus eigenlijk nog niet zo slecht...

Heel goede locatie, vlak aan zee. Er waren (laat, 1 dag voor aankomst) nog fietsen gevraagd voor 3 dagen, en die stonden perfect klaar en waren degelijk.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Voor herhaling vatbaar!

Eigenlijk niks, eenvoudig maar alles in orde en goede prijs/kwaliteitverhouding:)

Lekker dicht bij het prachtige strand met mooie, lange boulevard, bushalte (lijn 95) om mee de stad in te gaan. Metro lijn 8 richting Jardin del Turia. Bijna directe lijn naar de aeropuerto.! Fietsverhuur bij t Hotel. Allemaal super!!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Prima voor ons doel.

Het gaf geen luxe gevoel eerder een hostel gevoel.

De locatie was voor ons doel perfect , het bed groter dan verwacht. Dit is in de zomer een toplocatie aan het strand .

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Ontspannen

Het hotel ligt op een uitmuntende lokatie aan het strand. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Ik heb goede tips gekregen over wat te bezichtigen. De st Nicolaas kerk in het centrum was echt prachtig. Verder kreeg ik de tip het lokale drankje horchadia te proberen. Dat smaakte goed. Ik vind het hotel een prettige sfeer hebben. Ik reisde alleen en voelde mij erg op mijn gemak. De sfeer heeft ook iets weg van een lokaal familie hotel. Het hotel is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Je neemt vanaf het vliegtuig metro 5 naar de eindhalte. Dan stap je over op metro 8 ook naar de eindhalte.je kan ook met het OV naar het centrum. Ik kan een toeristenkaart aanraden. Je kan deze kopen op het vliegveld bij het metrokantoor op de luchthaven. Hij kost 25 euro voor 72 uur en is geldig op alle openbaar vervoer en geeft korting op toeristische atracties en veel musea zijn gratis met deze kaart.

Ligging vlakbij het strand, vriendelijke en behulpzame...

Zeer kleine kamer , verschillende mankementen : deur badkamer ging niet dicht (was wel snel opgelost), bril toilet, nog vrij veel zand op de vloer na poetsbeurt. Ontbijt - geen variatie in het aanbod gedurende 8 dagen. Brood steeds hard/oud.

Ligging vlakbij het strand, vriendelijke en behulpzame medewerkers aan het onthaal.

Lekker strandhotel

Een paar gebouwen in de straat komen wat verlopen over.

Hotel ligt aan de boulevard, aan het strand. Diverse restaurants aan de boulevard. Goede busverbinding met het historische centrum.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Charmant hotel, heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijt isconform Valenciaanse standaarden: beter elders ontbijten. Dakterras was dicht omdat er verbouwd werd. In het weekend 's nachts van een luna park aan de boulevard.

Charmant hotel, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Dagelijks wordt er grondig schoongemaakt. Fijne ligging: vlakbij metrohalte en direct aan het strand en de boulevard.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Qua prijs-kwaliteit een prima accomodatie.

Ontbijt... Een eitje en verse broodjes. Schone afvoer

De ligging was mooi, alleen wel last van het rumoer op de boulevard en de beachclub in de buurt. Ontbijt erg sober. Sanitair was goed en schoon, alleen kwam er een doordringende stank uit het putje!

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Prima Hotel met eenvoudig maar goed verzorgd ontbijt

Het enige mindere punt is dat je smorgens pas vanaf 07.30 de metro naar het vliegveld kan nemen....

Het was een 2-persoons kamer (218) met 2 aparte bedden maar het leken wel 2 2-persoonsbedden wat een goede bedden. Uitzicht op zee. Prima kamer. Perfecte verbinding naar het centrum of andere locaties. Je kan wandelen naar stadion Valencia (30min). Wij komen terug....

Leuke plaats voor aan het strand, maar daarmee is alles gezegd.

- ontbijt. ( nog nooit zo weinig keuze gehad ) - zeer lawaaierig kamer - personeel doet wat je vraag, maar zal zelf geen extra moeite doen of helpen

- De ligging aan het strand was mooi. - Prijs

Bed was erg hard. Verder waren wij zeer tevreden.

hygiene Ligging kamer met zeezicht. Bus 32 naar centrum ideaal. Strandwandelingen. Super geluk gehad met het weer. 7t/m 11 december stralend weer 21 gra den.

lokatie

Totaal geen WIFI op de dag van aankomst. Men zei men dat er aan de WIFI gewerkt werd. De volgende dag weer gevraagd en WIFI zou weer werken. Maar helaas zeer slecht verbinding te maken was uren aan het laden en zoeken en zeeeer traag waardoor site`s niet opende. dit was echt een groot probleem daar ik dit zakelijk nodig had! Ook het ontbijt was niks, brood wat oud was, wit of bruin dus alleen te eten uit brood rooster en dan kiezen uit kaas, ham of jam en zo elke dag. Bij vertrek zei de man bij de balie dat ik moest betalen, ik zei heb ik al gedaan maar hij werd behoorlijk geïrriteerd en boos zei nee kan niet! nu betalen zelfs toen ik mijn afschrift liet zien waarop je kon zien met reserveringsmiddel dat ik al betaald had. Ik heb nu bij thuiskomst ook veel problemen met klanten omdat ik zakelijk dus niet de mails kon zien en beantwoorden. Gelukkig heeft booking.com met hotel gebeld en uitgelegd dat betaling wel gedaan is anders dan mocht ik niet eens vertrekken.

lokatie

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Zeer relaxt.

Niets, gezien prijs/kwaliteit. Een beetje variatie in het ontbijt zou kunnen.

De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel. De hygiëne en de heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Gewoon goed hotel aan strand. goede prijs-kwaliteit.

Hotel direct aan het fijne brede zandstrand van las Arenas. Ontbijt met wit, bruin brood kaas ham en jam yoghurtjes en verpakte croissantjes en koeken, jus en goede lekkere koffie. Kamer werd iedere dag schoon gemaakt. Mooie vernieuwde badkamer met douche, wastafel, wc en bidet. Goed matras. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Ligging is echt perfect. Veel restaurantjes in buurt en aan strand. Oude stad voor 10 euro met taxi te bereiken en las ciudad de las artes en sciences ongeveer half uur lopen. Geen supermarkt en pinautomaat in de buurt.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Geweldig leuk hotel aan het strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Airco was niet goed. Werd niet echt koel. Gehorigheid door bovenburen ( schuifend meubilair) dopjes onder poten zou goed zijn. Veel last gehad van geluiden andere gasten: hard praten op de gang om 6 uur de ochtenden na het stappen, huilende kinderen, maar daar kan het hotel niet veel aan doen. Op zaterdag veel last van geluid van horeca.

Goede en vriendelijke receptie, mooie kamer en uitstekende badkamer. GeweldIge kamer met zeezicht, goede bedden, elke dag schoonmaak en schone handdoeken, ook op zondag. BeterBad op de foto's. Goed verbinding openbaarvervoer. Taxi naarvliegveld is 27 euro. Geweldig hotel op goede locatie.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

grandioos qua locatie, hygiëne en service, ontbijt is teleurstellend.

Het ontbijt is echt dramatisch , brood moet je toasten , ham en kaas zijn smakeloos en er kon niet eens een ei af . Als dit verbeterd zou worden is het een top hotel

Locatie is grandioos; strand en haven zeer dichtbij , supermarkt is op loopafstand , kamers zijn prima ( elke dag schoonmaak ) , 24 uurs receptie en 1,5 liter water voor 1,50 ( achter de balie )

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Prima hotel voor strand en stadbezoek!

Iets geluidpverlast in begin nacht aan strand zijde. Ontbijt erg eenvoudig.

Lokatie geweldig. Kamers heel schoon. Goede bedden. Mooi uitzicht strand en zee.

Zou ik niet meer boeken. Een ontgoocheling!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Er was veel nachtlawaai door fuivende toeristen en van de muziek in de beach bar. Het ontbijt was heel gewoon en de koffie was lauw.

Prachtig uitzicht op een toplocatie

Alles naar wens

Prachtig uitzicht op een toplocatie

fantastisch

Alles prima en geen wensen meer

Goed hotel op prima locatie, op loopafstand heb je alles, metro, bus, barretjes, restaurantjes, fier
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Locatie en het uitzicht op zee. Heerlijke bedden, lekker breed!

kamers waren schoon.

kamers waren schoon. Vriendelijk personeel .

Aangenaam.
    • Suite met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Heel pover ontbijt. Luide muziek aan de jachthaven tot 3h s'nachts, alle nachten zelfs vuurwerk om 2h.

Ligging.

Redelijk tot goed

Het ontbijt was matig en de kamers aan de krappe kant

Prima gastheer, zeer vriendelijk en behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Prima gastheer, zeer vriendelijk en behulpzaam. Gemakkelijk: huur fietsen.

De ligging direct aan het strand en dicht bij de metro was...

- Kamer was klein - Airco deed het niet - Ontbijt was zeer sumier

De ligging direct aan het strand en dicht bij de metro was perfect.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Perfecte hotel op de perfecte locatie.

Geluid in de ontbijt ruimte

Uitzicht en de ligging.

Prima hotel voor

Prijs kwaliteit is prima. Locatie ook perfect.

Fijn en goed verblijf

Geen balkon

Dicht bij strand

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Vriendelijkheid personeel, locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Gedateerd en sfeerloos. En in het bed: een soort geplastificeerde onderlegger.

Vriendelijkheid personeel, locatie

Ideale locatie aan strand - veel restaurants in directe buurt - goede bus en metroverbinding

uitzicht

De kamers zijn comfortabel en heel netjes

Hotel op een fijne locatie met alles wat je nodig hebt voor een stedentrip

Geen balkon

Prijs/kwaliteit verhouding erg goed

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Uitzicht op zeegedateerde
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Gedateerde badkamer en sfeerloze ontbijtruimte

Uitzicht op zeegedateerde

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Goede accommodatie

Personeel en super ligging

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Ik heb niet de gevraagde kamer gekregen aan de kant va de zee!

De situering van de lokatie.

Prima prijs - kwaliteit verhouding

Ontbijt karig maar voldoende

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Valencia is een geweldige stad!

het ontbijt , maar 1 keer gebruik van gemaakt

Fijnedouche en aan het strand

Tot tevredeneid.
    • Superior Suite met Zeezicht

Kamers iets ruimer.

Ontbijt, simpel maar goed en voldoende.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Geen

Voor dat geld was het een goed hotel

Superweekend!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Goede aansluiting op openbaar vervoer. Eenvoudig ontbijt, maar voldoende, meer heb je niet nodig. Heerlijk bij het strand. En restaurants om de hoek.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Fantastische locatie vlakbij het strand en veel restaurants.
    • Suite met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Fantastische locatie vlakbij het strand en veel restaurants.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Fantastische locatie aan het strand en in de buurt van veel...
    • Suite met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Fantastische locatie aan het strand en in de buurt van veel restaurants.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Het ontbijd was goed

Het ontbijd was goed

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Heel fijn hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Geweldige locatie, aan de boulevard en het strand. Wandelen, fietsen. Genoeg horeca.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Heelrijk

Super locatie .

Dicht bij strand en boulevard

Dicht bij strand en boulevard

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Dicht bij het strand. Vriendelijke gastvrije eigenaar/gastheer.

Veel aandacht voor de gasten.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Ontbijt te simpel

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima basic hotel aan het strand

Ontbijt zeer eenvoudig. Kamer ook erg basic zelfs geen kluis op de kamer.

Locatie was perfect, naast het strand en openbaar vervoer naar de deur

Lekker aan zee en toch de stad goed bereikbaar op de fiets, lopend of met ov
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Ruime bedden. Uitzicht op zee.Fijn strand, leuke locatie met restaurants en allerlei uitgaansgelegenheden

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Mooie locatie icm cultuur en strand

Ontbijt kan beter

Mooie locatie icm cultuur en strand

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Prettig hotel, aanrader als je weinig luxe nodig hebt.

Ontvangsthal heeft geen geweldige uitstraling.

Schone en leuke kamers

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Prima hotel aan het strand
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Ligging direct aan het strand en bij vele restaurants was een plus.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Ligging,met zicht op zee.

Ontbijt was zeer simpel.Lawaai van dicht slaande deuren op de gang.

Ligging,met zicht op zee.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

strandvakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Helaas ramen konden niet open ivm de muggen

Mooi uitzicht op de zee

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Prima hotel direct aan zee, gezellige restaurants in omgeving. Centrum via fiets goed te bereiken.

Niets, prijs/kwaliteit verhouding klopt.

Uitzicht op zee!

• Beoordeeld op: 30 september 2016

De locatie aan het strand is perfect, super aardige man...

Het ontbijt is echt ver beneden de maat, bijna geen keuze.

De locatie aan het strand is perfect, super aardige man achter de receptie!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Goede centrale ligging

Ontbijt stelt helaas niet veel voor en dat is jammer.

Centrale ligging tov openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

genoten

airco was oud en slecht

ontbijt simpel

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Low budget, prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Ontbijt was zeer minimaal.

Prijs/kwaliteit prima. Zeer eenvoudig, ligging aan het strand.

Er zijn ook 37 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.